It reminds me of brian jones as well.....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
Wat heeft die knul in die rode stoel een "Beatles in hun beginjaren" uiterlijk.
heeeeeeeeeeeeeee geen namen jattenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Fantasia kán ook alles beter dan iedereen!
In haar fantasie welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Fantasia kán ook alles beter dan iedereen!
Is er nou niemand die zegt dat ze niet kan zingen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:45 schreef F04 het volgende:
Je weet toch dat Natasia denkt dat ze het altijd beter kan dan Nena.
TVP trouwens.
lekker he!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
Wat heeft die knul in die rode stoel een "Beatles in hun beginjaren" uiterlijk.
ooh sorry ik miste t c-tje van de copyrightquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeee geen namen jatten![]()
Denk je dat het uitmaakt..... als iemand het zegt dan roept zij gewoon dat die persoon jaloers is, en waarschijnlijk denkt ze dat nog echt ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:47 schreef Sug4r het volgende:
Is er nou niemand die zegt dat ze niet kan zingen?
En dan dit antwoord krijgen:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Is er nou niemand die zegt dat ze niet kan zingen?
Wie gaan weg?quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
De 'heertjes' Bart en NL voelen zich weer eens te goed voor dit vrolijke gedoe.
Inhoudsloze treurige mannetjes.
Ze beginnen een beetje op die twee van de Muppet Show te lijken...
It was kinda nice.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
De 'heertjes' Bart en NL voelen zich weer eens te goed voor dit vrolijke gedoe.
Inhoudsloze treurige mannetjes.
Ze beginnen een beetje op die twee van de Muppet Show te lijken...
met dwangverplegingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:53 schreef demins het volgende:
TBS
Voor allemaal, een van de mooiste ballads wordt nu verkracht.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:53 schreef demins het volgende:
TBS
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Statler & Waldorf.....
[afbeelding]
Die gaat naar Huub; hoor 'm op die drum...quote:
hiet wellllllllllllllllllquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
En toch is het binnen veel gezelliger dan buiten.
ff een vraagje, waarom is dood zijn fijn?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
En toch is het binnen veel gezelliger dan buiten.
Ik denk het, jij zegt het.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een gezellige Jostibandversie van Tears in Heaven.![]()
![]()
![]()
omdat er nog nooit iemand is teruggekomen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
ff een vraagje, waarom is dood zijn fijn?![]()
Omdat je dan lekker niets meer voelt, en niet meer hoeft te denken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
ff een vraagje, waarom is dood zijn fijn?![]()
Statler: Hmm, that last number was a real show-stopperquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Statler & Waldorf.....
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:59 schreef Sug4r het volgende:
omdat er nog nooit iemand is teruggekomen?
Er zit wel een keerzijde aan de medaille...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat je dan lekker niets meer voelt, en niet meer hoeft te denken.
Maar dit terzijde hoor, dit is de COS.
Is het je vriend of je wannabe vriend ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:55 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
nou ja niemand noemenswaardig.
alleen maar mijn toekomstige duitse man, plus band.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:59 schreef Fikkert het volgende:
[..]
Statler: Hmm, that last number was a real show-stopper
Waldorf: Too bad it didn't stop this show!
eh?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:01 schreef Black_king het volgende:
[..]
Is het je vriend of je wannabe vriend ?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
Hoe zit dat met die appels?? Komt Granny Smith op visite en willen ze dat ze zich thuis voelt??
Absoluut Nenaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:04 schreef evil-me het volgende:
Kan iemand horen wie van de vrouwen er het best zingt? Ik hoor nu alleen natasia en af en toe nena.
vroeg ik net ook en kreeg 2 keer antwoord waar ik helemaal mee eens wasquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:03 schreef evil-me het volgende:
natasia kan echt niet zingen zeg waarom zegt niemand haar dat
hahaha lol, leuk gevondenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
Hoe zit dat met die appels?? Komt Granny Smith op visite en willen ze dat ze zich thuis voelt??
Ze zingen vast niet zo slecht als Natasia.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:06 schreef evil-me het volgende:
Sylvia en Ilona hoor ik sowieso niet
Huub kan ook niet zingenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:09 schreef evil-me het volgende:
yeah ilona en nena aan het zingen zo met zn tweetjes hopelijk.
Heel in het begin was er karaoke met Nicolaas, Sylvia en Ilona, dat swingde de pan uitquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zingen vast niet zo slecht als Natasia.
toen was de gameroom nog van de saaie pietenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Heel in het begin was er karaoke met Nicolaas, Sylvia en Ilona, dat swingde de pan uit
Je bent net op tijd, net 'zong' Natasia meequote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:15 schreef teamlead het volgende:grote god... zet je niet vermoedend de streams aan, krijg je dit
Ja Sure!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:13 schreef evil-me het volgende:
Michelle is echt vet moeilijk nummer trouwens.
gaaf haarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:20 schreef evil-me het volgende:
Wow die zanger echt zeg pracht stem en ook nog leuk om naar te kijken als ie zingt. mooie ogen, gaaf haar.
Nee, heb het ook al een paar keer geprobeerd, maar krijg alleen een witte popup te zien.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:23 schreef rooie3 het volgende:
Kunnen jullie de filmpjes bij Tien wel kijken.
wilde even weten wat Lesley heeft gezegd.
Ja, vind ik wel heel zacht, rustig en als je het niet goed zingt wordt het snel vlak.quote:
Lijkt een beetje op....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:20 schreef evil-me het volgende:
Wow die zanger echt zeg pracht stem en ook nog leuk om naar te kijken als ie zingt. mooie ogen, gaaf haar.
ja, je moet er van houdenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:24 schreef snetje het volgende:
[..]
gaaf haarik vind het echt een meidenkapsel
![]()
ik dus ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, heb het ook al een paar keer geprobeerd, maar krijg alleen een witte popup te zien.
Ja! Precies! Daar dacht ik dus ook aan! Mooi hé?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op....
[afbeelding]
Wellicht kan de DGK_redactie er ff naar kijken ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik dus ook.
Moeten we denk even geduld hebben.
je hebt smaakquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:26 schreef evil-me het volgende:
[..]
ja, je moet er van houdenen dat doe ik :p
Ze wisten het wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:28 schreef Gert het volgende:
Dat viel Huub toch even tegen, dat de heren niet gekeken hadden naar zijn escapades met de hoeren... al probeerde-ie zich eruit te lullen.
Wel grappig dat jullie daar juist op vallen....... ik ben in de jaren 60 geboren en heb foto's van m'n ouders in die stijl..... op een of andere manier is het dan toch minder aantrekkelijkquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel grappig dat jullie daar juist op vallen....... ik ben in de jaren 60 geboren en heb foto's m'n ouders in die stijl..... op een of andere manier is het dan toch minder aantrekkelijk![]()
Je komt toch net iets te laat. Simon is een goede band bij deze gelukkig heb je dus wel natasia gemist. (of juist niet missen zeg maar)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:35 schreef petraa het volgende:
Goh ik heb dus niks gemist zie ik al. Ben blij dat ik nu pas kom.
Zijn, dunkt me, de meest sociale twee ook van de bewoners...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:32 schreef Lieve het volgende:
IEDEREEN zoekt Huub en Sylvia op.
Alleen de muziekleraar blijft (verplicht uit beleefdheid) bij de rest.
En de mensen die het beste passen bij de vrije gedachten van de band.....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:37 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zijn, dunkt me, de meest sociale twee ook van de bewoners...
Maar dat is dan ook het enige......quote:
Ik helaas net niet gemist hoe Natasia bij het afscheid van de jongens nog even indruk wilde maken als spontaan, goedlachs, lekker gek mens.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:36 schreef evil-me het volgende:
gelukkig heb je dus wel natasia gemist. (of juist niet missen zeg maar)
Dat ik de band heb gemist daar baal ik dan wel van, maar Zdngmw daar ben ik wel heel blij mee.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:36 schreef evil-me het volgende:
[..]
Je komt toch net iets te laat. Simon is een goede band bij deze gelukkig heb je dus wel natasia gemist. (of juist niet missen zeg maar)
Dan valt het met de verliefdheid van Lesley wel mee....... als je helemaal hoteldebotel van iemand bent dan doe je er alles aan om maar zoveel mogelijk bij hem te kunnen zijn, zeker als dat toch al zo lastig ligt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:41 schreef petraa het volgende:
Ik heb het filmpje van lesley gezien op tien. Ze heeft bedenktijd gevraagd omdat ze niet meer gemotiveerd is, de bewoners zijn niet gemotiveerd, moby gaat weg. Maar misschien zegt ze over een week wel ik mis het allemaal zo dat ze weer terugkomt.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:44 schreef Lieve het volgende:
HUUB HEEFT MIJN FIETS GEJAT!!!! POLITIEEEEEEEE!!! Het was dus HUUB!
Weet je wel hoe verdrietig ik was toen mijn fiets zichzelf verplaatst had uit mijn leven?
Gejankt heb ik Huub! Gejankt! En wat erger is..... mijn fiets.... stond de volgende dag, de volgende hele week, de volgende hele maand... NIET op zijn plaats terug! En ik ben gaan kijken of mijn fiets zichzelf had teruggefietst Huub!
precies ik denk dat dat ook de reden is voor de niet gemotiveerde bewoners.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:46 schreef avonne het volgende:
(eigenlijk denk ik dat het de bewoners ook niet motiveert om naar Lesley te gaan als Bart er de hele tijd bij staat met een houding van "rot eens op, ik wil met Lesley alleen zijn")
Zij die niet genoemd mag worden (a.k.a. Natasia).quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:48 schreef worker het volgende:
wat betekent Zdngmw ??
Huub vertelde dat hij mensen die een fiets kopen stom acht. Want hij pakt gewoon een fiets als hij die nodig heeft en zet hem ( soms) de volgende dag weer terug. Hij noemt het pas stelen als hij de fiets op slot zou zetten (en aan het vrije verkeer onttrekt).quote:
Of Rijp voor de mannen met de witte jassenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:51 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dat was inderdaad mijn antwoord op jouw vraag(tekens).
Tja wat zal ik hier nu eens op zeggen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:51 schreef Lieve het volgende:
[..]
Huub vertelde dat hij mensen die een fiets kopen stom acht. Want hij pakt gewoon een fiets als hij die nodig heeft en zet hem ( soms) de volgende dag weer terug. Hij noemt het pas stelen als hij de fiets op slot zou zetten (en aan het vrije verkeer onttrekt).
Kijk... en mijn fiets....... die ik maar heel eventjes... per ongeluk niet op slot.... vlak bij waar ik even naar binnen was gegaan... een half minuutje maar had neergezet... was weg! GEJAT of zelf uit zichzelf in zijn eentje weggereden. Ik dacht gejat?
probeer het eens met "ben je blond?"quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja wat zal ik hier nu eens op zeggen.![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja wat zal ik hier nu eens op zeggen.![]()
Jij dacht aan hetzelfdequote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:55 schreef doesss het volgende:
OMFG.
Ik zie de muts van een Nena nog staan in dat spotje voor HIER (milieu)
"Brian waarom ga je niet meteen onder de douche als je hem aanzet, dat bespaart het milieu"![]()
en volgens mij niet 1 douche ....nee 2 tegelijk voor het stoomeffectquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:55 schreef Sug4r het volgende:
Nena zet de douche alvast aan, foei Nena dat is toch slecht voor het milieu?![]()
Hee daar is me brrrrr maatje weer.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
probeer het eens met "ben je blond?"![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:58 schreef snetje het volgende:
[..]
en volgens mij niet 1 douche ....nee 2 tegelijk voor het stoomeffect![]()
Hij wilt niet dat ze naar huis gaat want straks krijgt hij nog een NL in huis en dat overleeft hij niet. Hij weet wat hij niet en wel heeft aan Natasia zegt hij.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:02 schreef yellowfirst het volgende:
Natasia: " I k mis mijn kinderen, mijn Wilgo"
Huub: "Ga je naar huis?"![]()
Ja, het was ook niet serieus bedoelt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:02 schreef petraa het volgende:
Ik zie niks opbloeien, morgen lult ze weer net zo hard over hem als de voorgaande weken.
Ik voel een exit van 666 aankomen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, het was ook niet serieus bedoelt.
Huub moet alleen niet te veel "vertrouwelijke" dingen zeggen. Tenzij dat weer tactiek is natuurlijk.
Nee ze is niet dom maar haar preutsheid is voor dit moment belangrijker dan dat ze zich te kijk zet. Ik begrijp dat wel van haar, als je bedenkt hoeveel mannen er in de strartblokken staan om caps van je te maken of filmpjes en daarvan een cap waar dan een stukje bloot op staat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:02 schreef doesss het volgende:
[..]
Inderdaad.
Je hebt gelijk. Ze laat de douche stomen zodat de camera niks ziet.
Maar ze laat zich wel nemen voor het oog van televisiekijkend Nederland.
Ze is dus niet alleen dom maar ook nog preuts![]()
Bart wil hem er wel uit, Zdngmw in eerste instantie ook, maar na een gesprek met Brainless is ze weer omgedraaid. Dus volgende maand gaat er gewoon weer niemand uit.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:06 schreef doesss het volgende:
[..]
Ik voel een exit van 666 aankomen.![]()
Misschien wishfull thinking![]()
quote:
sterker nogquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:05 schreef worker het volgende:
ook leuk in het reclameblok tijdens de uitzending: zet je TV uit (echt uit via de knop op de TV). Dat zegt een bewoner van DGK, waar de hele dag 6 LCD televisies zinloos aan staan.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee ze is niet dom maar haar preutsheid is voor dit moment belangrijker dan dat ze zich te kijk zet. Ik begrijp dat wel van haar, als je bedenkt hoeveel mannen er in de strartblokken staan om caps van je te maken of filmpjes en daarvan een cap waar dan een stukje bloot op staat.![]()
maar ja die wegen dan ook 3 kg, per stuk hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:08 schreef avonne het volgende:
[..]
sterker nog
Vanmiddag heeft de wasmachine (met een inhoud voor 10 kilo wasgoed) gedraaid met alleen 3 onderbroeken van Natasia erin.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Bart wil hem er wel uit, Zdngmw in eerste instantie ook, maar na een gesprek met Brainless is ze weer omgedraaid. Dus volgende maand gaat er gewoon weer niemand uit.![]()
Dan ga je toch niet op zo'n trieste manier neuken en daarna doen alsof dat niet is gebeurt¿¿¿quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee ze is niet dom maar haar preutsheid is voor dit moment belangrijker dan dat ze zich te kijk zet. Ik begrijp dat wel van haar, als je bedenkt hoeveel mannen er in de strartblokken staan om caps van je te maken of filmpjes en daarvan een cap waar dan een stukje bloot op staat.![]()
dat is toch 10 kiloquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:08 schreef avonne het volgende:
[..]
sterker nog
Vanmiddag heeft de wasmachine (met een inhoud voor 10 kilo wasgoed) gedraaid met alleen 3 onderbroeken van Natasia erin.
Volgens mij voelt hij dat zelf ook aankomen. Bart zei tenslotte: we moeten terug naar basic. Zonder NL rn Huub....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:06 schreef doesss het volgende:
[..]
Ik voel een exit van 666 aankomen.![]()
Misschien wishfull thinking![]()
Die drie onderbroeken van haar wogen waarschijnlijk ook 10 kilo bij elkaar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:08 schreef avonne het volgende:
[..]
sterker nog
toen was ze zo geil als boter en dacht net als Nobrains alleen maar aan sex met de nodige drank op.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:09 schreef doesss het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee die rabbit act met Nobrains was imagebuilding en niet dom![]()
![]()
Hmm, het is iets te vreedzaam op het moment. Ik hoop dat dat snel weer voorbij is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
Ligt het nu aan mij, of wordt het steeds saaier daar in dat huis. Of ben ik gewoon saai aan het worden.
nattenel is strontzenuwachtig door het vertrek van lesley ..... als bart dan ook gaat is hij zijn enigste backup kwijtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:11 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Volgens mij voelt hij dat zelf ook aankomen. Bart zei tenslotte: we moeten terug naar basic. Zonder NL rn Huub....
tja, dat hebben we allemaal ook in december en januari gehoord, dusseh...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:11 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Volgens mij voelt hij dat zelf ook aankomen. Bart zei tenslotte: we moeten terug naar basic. Zonder NL rn Huub....
En dat is niet dom.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
toen was ze zo geil als boter en dacht net als Nobrains alleen maar aan sex met de nodige drank op.
Lesley binnen 2 weken weer terug. Let op mijn woorden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:13 schreef snetje het volgende:
[..]
nattenel is strontzenuwachtig door het vertrek van lesley ..... als bart dan ook gaat is hij zijn enigste backup kwijt![]()
Mooi.quote:
het ging om bloot, en dat heb je toen niet gezien. waarschijnlijk vindt Nena die geile woordjes niet zo belangrijk als het bloot zien.quote:
Net als bij ons mam vroeger.......quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:17 schreef doesss het volgende:
[..]
Mooi.
En huub weer aan de boemel.
Wordt het toch nog gezellig in huis![]()
Eigenlijk gebeurt er alleen iets als ze gezopen hebben![]()
hij ging ook ruzie maken met NL zei hij tegen Natasiaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:17 schreef doesss het volgende:
[..]
Mooi.
En huub weer aan de boemel.
Wordt het toch nog gezellig in huis![]()
Eigenlijk gebeurt er alleen iets als ze gezopen hebben![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
het ging om bloot, en dat heb je toen niet gezien. waarschijnlijk vindt Nena die geile woordjes niet zo belangrijk als het bloot zien.
Die dan weer een target voor brainlessssss wordt, leuke twistquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:20 schreef snetje het volgende:
als bart vrijwillig vertrekt mag die stalkervriendin van nattenel er wel in .... die heeft zich allang opgegeven vermoed ik![]()
en onder een deken neuken met Brain ipv dat droogneuken, dat vind ik nog triester om te zienquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:21 schreef doesss het volgende:
[..]
![]()
Ze had beter van het begin af aan naakt door dat huis kunnen lopen.
Dan dat optreden van d'r in die genante, zielig, trieste rabbit act.![]()
Nou ik zou niet wilen zeggen nog triesterquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:24 schreef Sug4r het volgende:
[..]
en onder een deken neuken met Brain ipv dat droogneuken, dat vind ik nog triester om te zien
Nee, Brian is op dit moment niet in beeld.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:26 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft .NL weer visite van achter ?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, Brian is op dit moment niet in beeld.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, Brian is op dit moment niet in beeld.
Plots heb ik beelden van De Gouden Kooi: Naakt gevangen in oneindige luxe...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:21 schreef doesss het volgende:
![]()
Ze had beter van het begin af aan naakt door dat huis kunnen lopen.
Dan dat optreden van d'r in die genante, zielig, trieste rabbit act.![]()
Die is z'n holmaatjes aan het halen natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:46 schreef ruby het volgende:
Huub denkt dat NL en hij niet echt een verschrikkelijke hekel aan elkaar hebben.
Altijd eerst luisteren, praten kan altijd nog.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:48 schreef avonne het volgende:
Ik vind het nogal dom van Nel om eerst af te kappen en te imponeren.
Hij zou er beter aan doen eerst te luisteren.
hij probeert Huub te intimiderenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:53 schreef ruby het volgende:
Pffff, die NL. Wie denkt hij dat hij is?
"Je mag blij zijn dat je hier binnen zit".
hij belichaamt dan ook de duivel in dat huisquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:53 schreef farceman het volgende:
Huub stottert altijd als hij met .NL zit
DAT is dus de lakmoestest.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
NL houdt dingen voor zich als dat gevraagd wordt.
Ik vraag me af of dat slim is (en hoe serieus Huub nu is). NL gaat dit echt wel doorspelen aan de rest van het groepje.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:52 schreef avonne het volgende:
Huub bekent dat Sylvia toneel heeft gespeeld bij de stemming.
Nel luistert nu met gespitste oren
je bedoelt NLquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:54 schreef s0k het volgende:
[..]
hij belichaamt dan ook de duivel in dat huis
Sja, NL hapt niet meteen toe en heeft ook wel weer een weerwoord (met een arrogante ondertoon, maar goed).quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:54 schreef yellowfirst het volgende:
Ietwat onzeker komt Huub nu over...........
Dat is NL eigen....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Sja, NL hapt niet meteen toe en heeft ook wel weer een weerwoord (met een arrogante ondertoon, maar goed).
Behalve als ze een snood plan verzinnen waardoor mensen gillend de poort uit rennen. Maar dat zal helaas niet gebeurenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:59 schreef doesss het volgende:
Zo maar een gedachte.
Is de timing niet gewoon ruk![]()
De stemming is geweest jongens......... vijf dagen geleden.![]()
Er moet langzaam naartoe gewerkt wordenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:59 schreef doesss het volgende:
Zo maar een gedachte.
Is de timing niet gewoon ruk![]()
De stemming is geweest jongens......... vijf dagen geleden.![]()
Waarom Bart niet Huubquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
En Nel stelt voor om Bart eruit te stemmen
"Ilona vind ik geen snood plan"
hij heeft in een seksshop gewerkt vroegahquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:02 schreef s0k het volgende:
zegt nattenel nou dat hij pooier oid was?hij zat in die bussines
Dar probeert hij, maar slaagt er alleen niet in.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:04 schreef jacqjacq het volgende:
NL leest huub de les, grote vader geeft wijze raad.
Misschien wel over gevoel, maar Sylvia is geen uitdaging voor Huub's intelligentie en niet voor Huub's spel.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael zegt dat Huub mensen mist waarmee hij goed kan praten. Volgens mij is Sylvia exact zo'n type, alleen weet Nathanael dat niet.
Ze zijn door elkaar geobsedeerd. Omdat ze beide even vals zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:07 schreef Borga het volgende:
geen obsessies zegt Het....hahahahahaha
arrogantie.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:08 schreef yellowfirst het volgende:
Vrouwen , drank en...???????? hoorde het niet..![]()
Dan denk ik dat je Sylvia onderschat. Sylvia had alles donders goed door de laatste weken. Misschien wel beter dan Huub zelf. Ze gaf hem ook al een paar tips die excat de spijker op de kop sloegen. Dus ik denk dat je Sylvia onderschat.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:07 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien wel over gevoel, maar Sylvia is geen uitdaging voor Huub's intelligentie en niet voor Huub's spel.
ja, dat begrijp ik nu ook uit zijn uitspraak.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:08 schreef s0k het volgende:
'in het kader van dit spel; drank'....drugs dus ook
Heb Huub ooit horen zegge:ik heb een supergrote ego..dus dat klopt..quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:09 schreef Peter6000 het volgende:
Huub verklapt zijn 3 valkuilen aan Nathanael:
-- drank
-- vrouwen
-- arrogantie
Die drank klopt iig wel, en als "arrogantie" zijn vele praten is, klopt dat ook.
Klopt, Huub zijn echt zwakke punt is als zijn vriendschap met Sylvia minder wordt. Door teveel drank of disrespect.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je Sylvia onderschat. Sylvia had alles donders goed door de laatste weken. Misschien wel beter dan Huub zelf. Ze gaf hem ook al een paar tips die excat de spijker op de kop sloegen. Dus ik denk dat je Sylvia onderschat.
Sylvia is niet bereid het spel te spelen zoals Huub het graag wil spelen. Daar heeft hij dus niks aan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je Sylvia onderschat. Sylvia had alles donders goed door de laatste weken. Misschien wel beter dan Huub zelf. Ze gaf hem ook al een paar tips die excat de spijker op de kop sloegen. Dus ik denk dat je Sylvia onderschat.
Sylvia geeft er de voorkeur aan om op de achtergrond te blijven.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of dat Huub Squote:Op woensdag 31 januari 2007 00:12 schreef farceman het volgende:
[..]
Klopt, Huub zijn echt zwakke punt is als zijn vriendschap met Sylvia minder wordt. Door teveel drank of disrespect.
ja is gewoon beetje praatziek en wil altijd te eerlijk zijn/mening over hebbenquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Wel jammer dat Huub de drang voelt om met Nathanael te praten over dit soort zaken.
Misschien is dat wel Huub's zwakke punt.... dat hij zelfs met zijn 'vijanden' goed wil omgaan.
Of dat Huub Sylvia onderschat en daardoor een belangrijke medestandster verliest...quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:12 schreef farceman het volgende:
[..]
Klopt, Huub zijn echt zwakke punt is als zijn vriendschap met Sylvia minder wordt. Door teveel drank of disrespect.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:15 schreef jacqjacq het volgende:
begrijp ik nu dat huub het hoofdstuk hoeren weer heeft afgesloten?
egootje strelen, hij probeert het nog maar eensquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:19 schreef avonne het volgende:
"Jij kwam binnen, en iedereen werd bang. En er was een filmpje over jou dat je werd geschminkt. Toen voelde ik al de sterkte waarmee je zou binnenkomen. Niet met woorden, maar het mooiste wat ik zag was angst op ieders gezicht.
Ik zou eigenlijk een dag daarvoor binnenkomen, maar er speelde zoveel met het Stephan en Eveline verhaal....
Iedereen had iets gezegd en weer iets anders tegen iemand anders gezegd"
Nathanael "iedereen scheet in zijn broek"
Huub "ik dacht "gras..... voor mijn voeten weg!"
hij is wel vaker prima it dit soort gesprekken gekomen tochquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin steeds meer van dit gesprek te balen. Wat mij betreft moet Huub dit niet doen.
dat hij dat echt meent kun je je afvragen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Het is te veel een meester/leerling verhaal. Huub zet nathanael te veel op een voetstuk en meent het ook nog
Oorzaak vaak bij hem, dus de drank....quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:24 schreef Sug4r het volgende:
Huub zegt vaak te veel, dat vind ik jammer hoor. Door minder te zeggen, zeg je juist meer vaak.
Hij is weer een beetje dronken en dan ben je meestal niet zo strategisch meer bezigquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat hij dat echt meent kun je je afvragen.
Yes Precious!quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:27 schreef Kinga het volgende:
Is gollum niet van lord of the rings?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |