quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
het ging om bloot, en dat heb je toen niet gezien. waarschijnlijk vindt Nena die geile woordjes niet zo belangrijk als het bloot zien.
Die dan weer een target voor brainlessssss wordt, leuke twistquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:20 schreef snetje het volgende:
als bart vrijwillig vertrekt mag die stalkervriendin van nattenel er wel in .... die heeft zich allang opgegeven vermoed ik![]()
en onder een deken neuken met Brain ipv dat droogneuken, dat vind ik nog triester om te zienquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:21 schreef doesss het volgende:
[..]
![]()
Ze had beter van het begin af aan naakt door dat huis kunnen lopen.
Dan dat optreden van d'r in die genante, zielig, trieste rabbit act.![]()
Nou ik zou niet wilen zeggen nog triesterquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:24 schreef Sug4r het volgende:
[..]
en onder een deken neuken met Brain ipv dat droogneuken, dat vind ik nog triester om te zien
Nee, Brian is op dit moment niet in beeld.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:26 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft .NL weer visite van achter ?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, Brian is op dit moment niet in beeld.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, Brian is op dit moment niet in beeld.
Plots heb ik beelden van De Gouden Kooi: Naakt gevangen in oneindige luxe...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:21 schreef doesss het volgende:
![]()
Ze had beter van het begin af aan naakt door dat huis kunnen lopen.
Dan dat optreden van d'r in die genante, zielig, trieste rabbit act.![]()
Die is z'n holmaatjes aan het halen natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:46 schreef ruby het volgende:
Huub denkt dat NL en hij niet echt een verschrikkelijke hekel aan elkaar hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |