quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:46 schreef ruby het volgende:
Huub denkt dat NL en hij niet echt een verschrikkelijke hekel aan elkaar hebben.
Altijd eerst luisteren, praten kan altijd nog.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:48 schreef avonne het volgende:
Ik vind het nogal dom van Nel om eerst af te kappen en te imponeren.
Hij zou er beter aan doen eerst te luisteren.
hij probeert Huub te intimiderenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:53 schreef ruby het volgende:
Pffff, die NL. Wie denkt hij dat hij is?
"Je mag blij zijn dat je hier binnen zit".
hij belichaamt dan ook de duivel in dat huisquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:53 schreef farceman het volgende:
Huub stottert altijd als hij met .NL zit
DAT is dus de lakmoestest.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
NL houdt dingen voor zich als dat gevraagd wordt.
Ik vraag me af of dat slim is (en hoe serieus Huub nu is). NL gaat dit echt wel doorspelen aan de rest van het groepje.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:52 schreef avonne het volgende:
Huub bekent dat Sylvia toneel heeft gespeeld bij de stemming.
Nel luistert nu met gespitste oren
je bedoelt NLquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:54 schreef s0k het volgende:
[..]
hij belichaamt dan ook de duivel in dat huis
Sja, NL hapt niet meteen toe en heeft ook wel weer een weerwoord (met een arrogante ondertoon, maar goed).quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:54 schreef yellowfirst het volgende:
Ietwat onzeker komt Huub nu over...........
Dat is NL eigen....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Sja, NL hapt niet meteen toe en heeft ook wel weer een weerwoord (met een arrogante ondertoon, maar goed).
Behalve als ze een snood plan verzinnen waardoor mensen gillend de poort uit rennen. Maar dat zal helaas niet gebeurenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:59 schreef doesss het volgende:
Zo maar een gedachte.
Is de timing niet gewoon ruk![]()
De stemming is geweest jongens......... vijf dagen geleden.![]()
Er moet langzaam naartoe gewerkt wordenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:59 schreef doesss het volgende:
Zo maar een gedachte.
Is de timing niet gewoon ruk![]()
De stemming is geweest jongens......... vijf dagen geleden.![]()
Waarom Bart niet Huubquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
En Nel stelt voor om Bart eruit te stemmen
"Ilona vind ik geen snood plan"
hij heeft in een seksshop gewerkt vroegahquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:02 schreef s0k het volgende:
zegt nattenel nou dat hij pooier oid was?hij zat in die bussines
Dar probeert hij, maar slaagt er alleen niet in.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:04 schreef jacqjacq het volgende:
NL leest huub de les, grote vader geeft wijze raad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |