Ik voel een exit van 666 aankomen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, het was ook niet serieus bedoelt.
Huub moet alleen niet te veel "vertrouwelijke" dingen zeggen. Tenzij dat weer tactiek is natuurlijk.
Nee ze is niet dom maar haar preutsheid is voor dit moment belangrijker dan dat ze zich te kijk zet. Ik begrijp dat wel van haar, als je bedenkt hoeveel mannen er in de strartblokken staan om caps van je te maken of filmpjes en daarvan een cap waar dan een stukje bloot op staat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:02 schreef doesss het volgende:
[..]
Inderdaad.
Je hebt gelijk. Ze laat de douche stomen zodat de camera niks ziet.
Maar ze laat zich wel nemen voor het oog van televisiekijkend Nederland.
Ze is dus niet alleen dom maar ook nog preuts![]()
Bart wil hem er wel uit, Zdngmw in eerste instantie ook, maar na een gesprek met Brainless is ze weer omgedraaid. Dus volgende maand gaat er gewoon weer niemand uit.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:06 schreef doesss het volgende:
[..]
Ik voel een exit van 666 aankomen.![]()
Misschien wishfull thinking![]()
quote:
sterker nogquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:05 schreef worker het volgende:
ook leuk in het reclameblok tijdens de uitzending: zet je TV uit (echt uit via de knop op de TV). Dat zegt een bewoner van DGK, waar de hele dag 6 LCD televisies zinloos aan staan.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee ze is niet dom maar haar preutsheid is voor dit moment belangrijker dan dat ze zich te kijk zet. Ik begrijp dat wel van haar, als je bedenkt hoeveel mannen er in de strartblokken staan om caps van je te maken of filmpjes en daarvan een cap waar dan een stukje bloot op staat.![]()
maar ja die wegen dan ook 3 kg, per stuk hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:08 schreef avonne het volgende:
[..]
sterker nog
Vanmiddag heeft de wasmachine (met een inhoud voor 10 kilo wasgoed) gedraaid met alleen 3 onderbroeken van Natasia erin.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Bart wil hem er wel uit, Zdngmw in eerste instantie ook, maar na een gesprek met Brainless is ze weer omgedraaid. Dus volgende maand gaat er gewoon weer niemand uit.![]()
Dan ga je toch niet op zo'n trieste manier neuken en daarna doen alsof dat niet is gebeurt¿¿¿quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee ze is niet dom maar haar preutsheid is voor dit moment belangrijker dan dat ze zich te kijk zet. Ik begrijp dat wel van haar, als je bedenkt hoeveel mannen er in de strartblokken staan om caps van je te maken of filmpjes en daarvan een cap waar dan een stukje bloot op staat.![]()
dat is toch 10 kiloquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:08 schreef avonne het volgende:
[..]
sterker nog
Vanmiddag heeft de wasmachine (met een inhoud voor 10 kilo wasgoed) gedraaid met alleen 3 onderbroeken van Natasia erin.
Volgens mij voelt hij dat zelf ook aankomen. Bart zei tenslotte: we moeten terug naar basic. Zonder NL rn Huub....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:06 schreef doesss het volgende:
[..]
Ik voel een exit van 666 aankomen.![]()
Misschien wishfull thinking![]()
Die drie onderbroeken van haar wogen waarschijnlijk ook 10 kilo bij elkaar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:08 schreef avonne het volgende:
[..]
sterker nog
toen was ze zo geil als boter en dacht net als Nobrains alleen maar aan sex met de nodige drank op.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:09 schreef doesss het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee die rabbit act met Nobrains was imagebuilding en niet dom![]()
![]()
Hmm, het is iets te vreedzaam op het moment. Ik hoop dat dat snel weer voorbij is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
Ligt het nu aan mij, of wordt het steeds saaier daar in dat huis. Of ben ik gewoon saai aan het worden.
nattenel is strontzenuwachtig door het vertrek van lesley ..... als bart dan ook gaat is hij zijn enigste backup kwijtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:11 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Volgens mij voelt hij dat zelf ook aankomen. Bart zei tenslotte: we moeten terug naar basic. Zonder NL rn Huub....
tja, dat hebben we allemaal ook in december en januari gehoord, dusseh...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:11 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Volgens mij voelt hij dat zelf ook aankomen. Bart zei tenslotte: we moeten terug naar basic. Zonder NL rn Huub....
En dat is niet dom.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
toen was ze zo geil als boter en dacht net als Nobrains alleen maar aan sex met de nodige drank op.
Lesley binnen 2 weken weer terug. Let op mijn woorden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:13 schreef snetje het volgende:
[..]
nattenel is strontzenuwachtig door het vertrek van lesley ..... als bart dan ook gaat is hij zijn enigste backup kwijt![]()
Mooi.quote:
het ging om bloot, en dat heb je toen niet gezien. waarschijnlijk vindt Nena die geile woordjes niet zo belangrijk als het bloot zien.quote:
Net als bij ons mam vroeger.......quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:17 schreef doesss het volgende:
[..]
Mooi.
En huub weer aan de boemel.
Wordt het toch nog gezellig in huis![]()
Eigenlijk gebeurt er alleen iets als ze gezopen hebben![]()
hij ging ook ruzie maken met NL zei hij tegen Natasiaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:17 schreef doesss het volgende:
[..]
Mooi.
En huub weer aan de boemel.
Wordt het toch nog gezellig in huis![]()
Eigenlijk gebeurt er alleen iets als ze gezopen hebben![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
het ging om bloot, en dat heb je toen niet gezien. waarschijnlijk vindt Nena die geile woordjes niet zo belangrijk als het bloot zien.
Die dan weer een target voor brainlessssss wordt, leuke twistquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:20 schreef snetje het volgende:
als bart vrijwillig vertrekt mag die stalkervriendin van nattenel er wel in .... die heeft zich allang opgegeven vermoed ik![]()
en onder een deken neuken met Brain ipv dat droogneuken, dat vind ik nog triester om te zienquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:21 schreef doesss het volgende:
[..]
![]()
Ze had beter van het begin af aan naakt door dat huis kunnen lopen.
Dan dat optreden van d'r in die genante, zielig, trieste rabbit act.![]()
Nou ik zou niet wilen zeggen nog triesterquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:24 schreef Sug4r het volgende:
[..]
en onder een deken neuken met Brain ipv dat droogneuken, dat vind ik nog triester om te zien
Nee, Brian is op dit moment niet in beeld.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:26 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft .NL weer visite van achter ?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, Brian is op dit moment niet in beeld.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, Brian is op dit moment niet in beeld.
Plots heb ik beelden van De Gouden Kooi: Naakt gevangen in oneindige luxe...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:21 schreef doesss het volgende:
![]()
Ze had beter van het begin af aan naakt door dat huis kunnen lopen.
Dan dat optreden van d'r in die genante, zielig, trieste rabbit act.![]()
Die is z'n holmaatjes aan het halen natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |