quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:46 schreef ruby het volgende:
Huub denkt dat NL en hij niet echt een verschrikkelijke hekel aan elkaar hebben.
Altijd eerst luisteren, praten kan altijd nog.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:48 schreef avonne het volgende:
Ik vind het nogal dom van Nel om eerst af te kappen en te imponeren.
Hij zou er beter aan doen eerst te luisteren.
hij probeert Huub te intimiderenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:53 schreef ruby het volgende:
Pffff, die NL. Wie denkt hij dat hij is?
"Je mag blij zijn dat je hier binnen zit".
hij belichaamt dan ook de duivel in dat huisquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:53 schreef farceman het volgende:
Huub stottert altijd als hij met .NL zit
DAT is dus de lakmoestest.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
NL houdt dingen voor zich als dat gevraagd wordt.
Ik vraag me af of dat slim is (en hoe serieus Huub nu is). NL gaat dit echt wel doorspelen aan de rest van het groepje.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:52 schreef avonne het volgende:
Huub bekent dat Sylvia toneel heeft gespeeld bij de stemming.
Nel luistert nu met gespitste oren
je bedoelt NLquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:54 schreef s0k het volgende:
[..]
hij belichaamt dan ook de duivel in dat huis
Sja, NL hapt niet meteen toe en heeft ook wel weer een weerwoord (met een arrogante ondertoon, maar goed).quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:54 schreef yellowfirst het volgende:
Ietwat onzeker komt Huub nu over...........
Dat is NL eigen....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Sja, NL hapt niet meteen toe en heeft ook wel weer een weerwoord (met een arrogante ondertoon, maar goed).
Behalve als ze een snood plan verzinnen waardoor mensen gillend de poort uit rennen. Maar dat zal helaas niet gebeurenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:59 schreef doesss het volgende:
Zo maar een gedachte.
Is de timing niet gewoon ruk![]()
De stemming is geweest jongens......... vijf dagen geleden.![]()
Er moet langzaam naartoe gewerkt wordenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:59 schreef doesss het volgende:
Zo maar een gedachte.
Is de timing niet gewoon ruk![]()
De stemming is geweest jongens......... vijf dagen geleden.![]()
Waarom Bart niet Huubquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
En Nel stelt voor om Bart eruit te stemmen
"Ilona vind ik geen snood plan"
hij heeft in een seksshop gewerkt vroegahquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:02 schreef s0k het volgende:
zegt nattenel nou dat hij pooier oid was?hij zat in die bussines
Dar probeert hij, maar slaagt er alleen niet in.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:04 schreef jacqjacq het volgende:
NL leest huub de les, grote vader geeft wijze raad.
Misschien wel over gevoel, maar Sylvia is geen uitdaging voor Huub's intelligentie en niet voor Huub's spel.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael zegt dat Huub mensen mist waarmee hij goed kan praten. Volgens mij is Sylvia exact zo'n type, alleen weet Nathanael dat niet.
Ze zijn door elkaar geobsedeerd. Omdat ze beide even vals zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:07 schreef Borga het volgende:
geen obsessies zegt Het....hahahahahaha
arrogantie.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:08 schreef yellowfirst het volgende:
Vrouwen , drank en...???????? hoorde het niet..![]()
Dan denk ik dat je Sylvia onderschat. Sylvia had alles donders goed door de laatste weken. Misschien wel beter dan Huub zelf. Ze gaf hem ook al een paar tips die excat de spijker op de kop sloegen. Dus ik denk dat je Sylvia onderschat.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:07 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien wel over gevoel, maar Sylvia is geen uitdaging voor Huub's intelligentie en niet voor Huub's spel.
ja, dat begrijp ik nu ook uit zijn uitspraak.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:08 schreef s0k het volgende:
'in het kader van dit spel; drank'....drugs dus ook
Heb Huub ooit horen zegge:ik heb een supergrote ego..dus dat klopt..quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:09 schreef Peter6000 het volgende:
Huub verklapt zijn 3 valkuilen aan Nathanael:
-- drank
-- vrouwen
-- arrogantie
Die drank klopt iig wel, en als "arrogantie" zijn vele praten is, klopt dat ook.
Klopt, Huub zijn echt zwakke punt is als zijn vriendschap met Sylvia minder wordt. Door teveel drank of disrespect.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je Sylvia onderschat. Sylvia had alles donders goed door de laatste weken. Misschien wel beter dan Huub zelf. Ze gaf hem ook al een paar tips die excat de spijker op de kop sloegen. Dus ik denk dat je Sylvia onderschat.
Sylvia is niet bereid het spel te spelen zoals Huub het graag wil spelen. Daar heeft hij dus niks aan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je Sylvia onderschat. Sylvia had alles donders goed door de laatste weken. Misschien wel beter dan Huub zelf. Ze gaf hem ook al een paar tips die excat de spijker op de kop sloegen. Dus ik denk dat je Sylvia onderschat.
Sylvia geeft er de voorkeur aan om op de achtergrond te blijven.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of dat Huub Squote:Op woensdag 31 januari 2007 00:12 schreef farceman het volgende:
[..]
Klopt, Huub zijn echt zwakke punt is als zijn vriendschap met Sylvia minder wordt. Door teveel drank of disrespect.
ja is gewoon beetje praatziek en wil altijd te eerlijk zijn/mening over hebbenquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Wel jammer dat Huub de drang voelt om met Nathanael te praten over dit soort zaken.
Misschien is dat wel Huub's zwakke punt.... dat hij zelfs met zijn 'vijanden' goed wil omgaan.
Of dat Huub Sylvia onderschat en daardoor een belangrijke medestandster verliest...quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:12 schreef farceman het volgende:
[..]
Klopt, Huub zijn echt zwakke punt is als zijn vriendschap met Sylvia minder wordt. Door teveel drank of disrespect.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:15 schreef jacqjacq het volgende:
begrijp ik nu dat huub het hoofdstuk hoeren weer heeft afgesloten?
egootje strelen, hij probeert het nog maar eensquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:19 schreef avonne het volgende:
"Jij kwam binnen, en iedereen werd bang. En er was een filmpje over jou dat je werd geschminkt. Toen voelde ik al de sterkte waarmee je zou binnenkomen. Niet met woorden, maar het mooiste wat ik zag was angst op ieders gezicht.
Ik zou eigenlijk een dag daarvoor binnenkomen, maar er speelde zoveel met het Stephan en Eveline verhaal....
Iedereen had iets gezegd en weer iets anders tegen iemand anders gezegd"
Nathanael "iedereen scheet in zijn broek"
Huub "ik dacht "gras..... voor mijn voeten weg!"
hij is wel vaker prima it dit soort gesprekken gekomen tochquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin steeds meer van dit gesprek te balen. Wat mij betreft moet Huub dit niet doen.
dat hij dat echt meent kun je je afvragen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Het is te veel een meester/leerling verhaal. Huub zet nathanael te veel op een voetstuk en meent het ook nog
Oorzaak vaak bij hem, dus de drank....quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:24 schreef Sug4r het volgende:
Huub zegt vaak te veel, dat vind ik jammer hoor. Door minder te zeggen, zeg je juist meer vaak.
Hij is weer een beetje dronken en dan ben je meestal niet zo strategisch meer bezigquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat hij dat echt meent kun je je afvragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |