It reminds me of brian jones as well.....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
Wat heeft die knul in die rode stoel een "Beatles in hun beginjaren" uiterlijk.
heeeeeeeeeeeeeee geen namen jattenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Fantasia kán ook alles beter dan iedereen!
In haar fantasie welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Fantasia kán ook alles beter dan iedereen!
Is er nou niemand die zegt dat ze niet kan zingen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:45 schreef F04 het volgende:
Je weet toch dat Natasia denkt dat ze het altijd beter kan dan Nena.
TVP trouwens.
lekker he!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
Wat heeft die knul in die rode stoel een "Beatles in hun beginjaren" uiterlijk.
ooh sorry ik miste t c-tje van de copyrightquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeee geen namen jatten![]()
Denk je dat het uitmaakt..... als iemand het zegt dan roept zij gewoon dat die persoon jaloers is, en waarschijnlijk denkt ze dat nog echt ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:47 schreef Sug4r het volgende:
Is er nou niemand die zegt dat ze niet kan zingen?
En dan dit antwoord krijgen:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Is er nou niemand die zegt dat ze niet kan zingen?
Wie gaan weg?quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
De 'heertjes' Bart en NL voelen zich weer eens te goed voor dit vrolijke gedoe.
Inhoudsloze treurige mannetjes.
Ze beginnen een beetje op die twee van de Muppet Show te lijken...
It was kinda nice.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
De 'heertjes' Bart en NL voelen zich weer eens te goed voor dit vrolijke gedoe.
Inhoudsloze treurige mannetjes.
Ze beginnen een beetje op die twee van de Muppet Show te lijken...
met dwangverplegingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:53 schreef demins het volgende:
TBS
Voor allemaal, een van de mooiste ballads wordt nu verkracht.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:53 schreef demins het volgende:
TBS
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Statler & Waldorf.....
[afbeelding]
Die gaat naar Huub; hoor 'm op die drum...quote:
hiet wellllllllllllllllllquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
En toch is het binnen veel gezelliger dan buiten.
ff een vraagje, waarom is dood zijn fijn?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
En toch is het binnen veel gezelliger dan buiten.
Ik denk het, jij zegt het.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een gezellige Jostibandversie van Tears in Heaven.![]()
![]()
![]()
omdat er nog nooit iemand is teruggekomen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
ff een vraagje, waarom is dood zijn fijn?![]()
Omdat je dan lekker niets meer voelt, en niet meer hoeft te denken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
ff een vraagje, waarom is dood zijn fijn?![]()
Statler: Hmm, that last number was a real show-stopperquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Statler & Waldorf.....
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:59 schreef Sug4r het volgende:
omdat er nog nooit iemand is teruggekomen?
Er zit wel een keerzijde aan de medaille...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat je dan lekker niets meer voelt, en niet meer hoeft te denken.
Maar dit terzijde hoor, dit is de COS.
Is het je vriend of je wannabe vriend ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:55 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
nou ja niemand noemenswaardig.
alleen maar mijn toekomstige duitse man, plus band.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:59 schreef Fikkert het volgende:
[..]
Statler: Hmm, that last number was a real show-stopper
Waldorf: Too bad it didn't stop this show!
eh?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:01 schreef Black_king het volgende:
[..]
Is het je vriend of je wannabe vriend ?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
Hoe zit dat met die appels?? Komt Granny Smith op visite en willen ze dat ze zich thuis voelt??
Absoluut Nenaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:04 schreef evil-me het volgende:
Kan iemand horen wie van de vrouwen er het best zingt? Ik hoor nu alleen natasia en af en toe nena.
vroeg ik net ook en kreeg 2 keer antwoord waar ik helemaal mee eens wasquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:03 schreef evil-me het volgende:
natasia kan echt niet zingen zeg waarom zegt niemand haar dat
hahaha lol, leuk gevondenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
Hoe zit dat met die appels?? Komt Granny Smith op visite en willen ze dat ze zich thuis voelt??
Ze zingen vast niet zo slecht als Natasia.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:06 schreef evil-me het volgende:
Sylvia en Ilona hoor ik sowieso niet
Huub kan ook niet zingenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:09 schreef evil-me het volgende:
yeah ilona en nena aan het zingen zo met zn tweetjes hopelijk.
Heel in het begin was er karaoke met Nicolaas, Sylvia en Ilona, dat swingde de pan uitquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zingen vast niet zo slecht als Natasia.
toen was de gameroom nog van de saaie pietenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Heel in het begin was er karaoke met Nicolaas, Sylvia en Ilona, dat swingde de pan uit
Je bent net op tijd, net 'zong' Natasia meequote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:15 schreef teamlead het volgende:grote god... zet je niet vermoedend de streams aan, krijg je dit
Ja Sure!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:13 schreef evil-me het volgende:
Michelle is echt vet moeilijk nummer trouwens.
gaaf haarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:20 schreef evil-me het volgende:
Wow die zanger echt zeg pracht stem en ook nog leuk om naar te kijken als ie zingt. mooie ogen, gaaf haar.
Nee, heb het ook al een paar keer geprobeerd, maar krijg alleen een witte popup te zien.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:23 schreef rooie3 het volgende:
Kunnen jullie de filmpjes bij Tien wel kijken.
wilde even weten wat Lesley heeft gezegd.
Ja, vind ik wel heel zacht, rustig en als je het niet goed zingt wordt het snel vlak.quote:
Lijkt een beetje op....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:20 schreef evil-me het volgende:
Wow die zanger echt zeg pracht stem en ook nog leuk om naar te kijken als ie zingt. mooie ogen, gaaf haar.
ja, je moet er van houdenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:24 schreef snetje het volgende:
[..]
gaaf haarik vind het echt een meidenkapsel
![]()
ik dus ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, heb het ook al een paar keer geprobeerd, maar krijg alleen een witte popup te zien.
Ja! Precies! Daar dacht ik dus ook aan! Mooi hé?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op....
[afbeelding]
Wellicht kan de DGK_redactie er ff naar kijken ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik dus ook.
Moeten we denk even geduld hebben.
je hebt smaakquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:26 schreef evil-me het volgende:
[..]
ja, je moet er van houdenen dat doe ik :p
Ze wisten het wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:28 schreef Gert het volgende:
Dat viel Huub toch even tegen, dat de heren niet gekeken hadden naar zijn escapades met de hoeren... al probeerde-ie zich eruit te lullen.
Wel grappig dat jullie daar juist op vallen....... ik ben in de jaren 60 geboren en heb foto's van m'n ouders in die stijl..... op een of andere manier is het dan toch minder aantrekkelijkquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel grappig dat jullie daar juist op vallen....... ik ben in de jaren 60 geboren en heb foto's m'n ouders in die stijl..... op een of andere manier is het dan toch minder aantrekkelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |