quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:20 schreef Zeurberus het volgende:
Ik zou zeggen, sleur jezelf door die stage en leer daarvan.
Beetje je studie opgeven omdat dat deel tegenvalt.
Zeg niet dat het makkelijk is, maar ik persoonlijk vind het geen reden om te stoppen met je studie. Zou eerder kijken naar een andere stage.
Je moet m wel met tags copy pastenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:24 schreef Tezz het volgende:
Zie je wel dat ik het niet kan!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Je moet wel stoppen Piovan, want dit moet je de rest van je leven blijven doen
En als je dat totaal niet wil
Wij zijn gewoon vet leukquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:25 schreef master_X het volgende:
ik rook nog steeds niethehe maar is wel gezelig hier altijd
![]()
Ik zei toch: ik kan compu aanzetten, ik kan compu afzetten, ik kan letters typeren en meer nie!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je moet m wel met tags copy pastenHeb je de OP gecopied?
En wat voor eenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:26 schreef PeZu het volgende:
ik had de lapo hoor
duh ik werd gedwongen pezuquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:26 schreef PeZu het volgende:
ik had de lapo hoor
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:26 schreef Djarum het volgende:
*geeft Piovan een ondersteunende knuffel
nou zeg ik zei gewoon fatsoenlijk hoiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En wat voor een
Maar Tezz zou over haar angsten heen stappen en de nieuwe maken
De Wki is kwijt, kun je vorige OP in de wiki zetten?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:27 schreef Snakey het volgende:
Eh, doe deze maar, centraal dus.
ik heb de mijne maar 26 genoemdquote:
Ik doe nu 2e jaar MBO BOL Niveau 4 Bouwkunde.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:27 schreef Zeurberus het volgende:
Piovan, hoeveelste jaar ben je en wat voor studierichting doe je?
Ik zweet heul nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:27 schreef master_X het volgende:
[..]
jiij zeker heb je fotoboek even bekensweat pic
![]()
Niet luisteren naar de man, ik ben ook al eens gestopt. Nooit spijt van gehad en mijn haar heeft zijn glans behouden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:25 schreef Piovan het volgende:
[..]
![]()
Het gaat niet alleen om de stage, ik vind dat wat we moeten doen niet echt tof. Heel veel is zelfstandig werken, zonder lessen. Begint steeds minder te worden.
Mijn ouders zien dat ook aan me, ik eet heel weinig en zit steeds te bibberen, ook ben ik doodmoe, ook als ik vroeg naar bed ga.
Maar Pio (schaam schaam) ik weet heul niet hoe ik een tekst kan quoten in een ander topicquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:26 schreef Piovan het volgende:
Tezz, quote de OP eens in een ander topic.
Kopieer dat.
de ander wa stroch ook al nr 26quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:27 schreef Snakey het volgende:
Eh, doe deze maar, centraal dus.
de wiki kwijt?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
De Wki is kwijt, kun je vorige OP in de wiki zetten?
nietusquote:
Oh, hij schijnt alleen bij mij weg te zijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:29 schreef Djarum het volgende:
[..]
de wiki kwijt?
hoe kan de wiki nou kwijt zijn?![]()
had je hem geslagen toevalligquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, hij schijnt alleen bij mij weg te zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:30 schreef Queen_Bee het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Het_Rokershoekje hier dus
Beetje laat wel hèquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:31 schreef Zeurberus het volgende:
Q_B, je onderschrift !
Lees em nu pas
Let nooit zo op die dingenquote:
goed paln, ga ik ook doen!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:31 schreef maaike1987 het volgende:
de meeste mensen krijgen spijt als ze stoppen met hun studie..
je kunt beter stoppen met roken dan stoppen met je studie..
![]()
ik ga in ieder geval proberen minder te roken want ik rook te veel![]()
Ik zou meer spijt krijgen als ik de rest van mn leven iets moet doen wat ik echt niet wilquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:31 schreef maaike1987 het volgende:
![]()
nietquote:
Drogredenering!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:31 schreef maaike1987 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:33 schreef Tezz het volgende:
pff zwaar werken dit zeg (topics openen)
Heb je meer info?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:29 schreef Zeurberus het volgende:
overstappen naar MBO Detailhandel, die opleiding doorwandelen en op naar het HBO
je mag best stoppen met roken hoor.. het rokershoekje heeft ook veel niet-rokers!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:31 schreef maaike1987 het volgende:
![]()
hoeveel rook jij dan per dag?quote:
quote:
en de kunst kant?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:34 schreef Piovan het volgende:
[..]
Heb je meer info?
Zelf dacht ik aan een grafische opleiding, omdat ik graag teken e.d.
Ik ga eens een gesprek aan, als dan alles goed gaat kan ik gewoon het nieuwe schooljaar beginnen/
nog geen zin om te stoppenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:34 schreef Djarum het volgende:
[..]
je mag best stoppen met roken hoor.. het rokershoekje heeft ook veel niet-rokers!![]()
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan dan van de dingen die je niet hebt gedaanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zou meer spijt krijgen als ik de rest van mn leven iets moet doen wat ik echt niet wil
ja idd.. moet weer ff gaan F5'en!quote:
nou ik rook overdags niet ibm werkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:34 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hoeveel rook jij dan per dag?
en waarom heeft hij dan ooit voor deze studie gekozen als het hem niks lijkt??wat was toen je motivatie?
Is ook een optie.quote:
Heb je nou nog niet gegeten?quote:
ik had junglebroodjesquote:
haha, idd!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik stem voor een fotocollage van alle mensen die hier komen
Je hebt mijn foto, maar aub niet gebruikenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:36 schreef Queen_Bee het volgende:
wil je weer een "cam shot"?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:36 schreef Queen_Bee het volgende:
daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan dan van de dingen die je niet hebt gedaan
denk daar maar eens over na, is fieloosoofie
pfff ben uitgeput . Ik kijk voortaan wel uit zeg, ik post gewoon echt nie meer op pagina 6quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:35 schreef PeZu het volgende:
hee de OP staat er, top!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |