Dan mogen ze er wel een paar miljoen bijpompen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:12 schreef ub40_bboy het volgende:
Maar dan is er toch juist een grotere kans dat Babel gaat aangezien ze bij Newcastle een aanvaller minder hebben.
quote:Grygera in de zomer naar Juventus
Het was al een tijdje bekend, maar nu is het officieel: Zdenek Grygera verkast deze zomer transfervrij naar Juventus. Zijn zaakwaarnemer heeft laten weten dat Grygera voor een periode van vijf jaar kan en zal tekenen als hij door de medische keuring komt. Die medische keuring is door de hamstringblessure van Grygera, die hem enkele weken zal kosten, vertraagd.
Dat moeten ze ook maar dat is geen probleem als ik zie wat voor tv geld die lui krijgen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:14 schreef Jasza het volgende:
Nee Ubboy want anders moeten ze het dubbele betalen.
Edje
Doe es niet zo simpel. Weet jij veel wat de financiele situatie van Newcastle is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:18 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dat moeten ze ook maar dat is geen probleem als ik zie wat voor tv geld die lui krijgen.
wat doe jij blij met je simpel. ro1ni3quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:22 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Doe es niet zo simpel. Weet jij veel wat de financiele situatie van Newcastle is.
Nee komende zomer volgens vi.nlquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:30 schreef M0NTANA het volgende:
Zdenek Grygera schijnt inderdaad deze winterstop nog naar Juventus te verkassen, daarnaast lijkt ook Jan Vertonghen ons (op huurbasis) te verlaten, hij is vandaag gesignaleerd in Waalwijk.
Juist dan zal hij deze winterstop wel vertrekken, Vi.nl is echt zwaar kut de laatste tijd.quote:
Hmm ik heb ze niet op fouten kunnen betrappen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Juist dan zal hij deze winterstop wel vertrekken, Vi.nl is echt zwaar kut de laatste tijd.
Ik zou er eerder voor zijn om Maduro te verhuren. Hoewel die veel kan leren van Davids maar dat kan Vertonghen ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:33 schreef Jasza het volgende:
Zou goed zijn als Vertonghen ff bij een andere club gaat spelen dit halve jaar.
Inderdaad zeg, stelletje studentjes.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Juist dan zal hij deze winterstop wel vertrekken, Vi.nl is echt zwaar kut de laatste tijd.
Goede inhoudelijk post.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:24 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
wat doe jij blij met je simpel. ro1ni3
Tot 2010 geloof ik ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Haha, die zit geloof ik wel goed
Die heeft net nog bijgetekend toch?
Ja. Als er geen gekke dingen gebeuren eindigt hij zijn carriere bij milan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Haha, die zit geloof ik wel goed
Die heeft net nog bijgetekend toch?
Ik dacht eerst dat hij niet voor Ajax was.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:43 schreef Jasza het volgende:
Ub40 irriteert me sowieso al een paar dagen.
Edjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:00 schreef Badabingea het volgende:
En hem nu niet meteen gaan afzeiken als die niet lekker speelt he?
Waarom post je geen HUNTELAAR meer.quote:
Iets té snel. Ben er benieuwd naar de opstelling van zondag.quote:
Mitea - Leonardo - de Mulquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:12 schreef De_Ananas het volgende:
Wat me opviel, de gemiddelde lengte van Ajax is 3 turf hoog![]()
Wist dat het erg was maar zo erg![]()
Manucharyan is ook kleinquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Mitea - Leonardo - de Mul
Davids - Sneijder - Gabri
Reuzendoders
quote:Groningen huurt Slijngard van Ajax
Uitgegeven op dinsdag 30 januari 2007 om 19:23:49
print in printvriendelijk formaat email dit bericht aan een vriend
(Novum) - Ajax verhuurt Donovan Slijngard voor de rest van het seizoen aan FC Groningen. De 19-jarige verdediger speelde in het belofteteam en heeft in Amsterdam nog een contract tot medio 2008. Bij Groningen is de aanvoerder van Jong Ajax de beoogde opvolger van Mathias Florén, die zijn carrière voortzet bij IF Elfsborg in zijn vaderland Zweden.
Ajax laat ook Derk Boerrigter voor de rest van het seizoen op huurbasis vertrekken. De 20-jarige aanvaller gaat aan de slag bij eerstedivisieclub Haarlem, waarmee Ajax een samenwerkingsverband heeft. Eerder speelde Boerrigter in de jeugd van FC Twente.
van Egmond is scheids bij Ajax - Feyenoord.quote:Grygera in de zomer naar Juventus'
Datum: 30-jan 19:45
Zdenek Grygera gaat niet per direct, maar aan het einde van het seizoen naar Juventus. Dat zei Zdenek Nehoda, de zaakwaarnemer van de Ajacied, dinsdag in de Tsjechische krant Sport. Grygera reist volgende week naar Turijn om een vijfjarig contract te tekenen bij de koploper van de Serie B. De Tsjechische verdediger is na dit seizoen transfervrij.
Grygera werd al voor zijn komst naar Ajax in 2003 in verband gebracht met Juventus. Pavel Nedved adviseerde de clubleiding toen om zijn landgenoot van Sparta Praag over te nemen, maar Grygera koos voor Amsterdam. Juve bekeek de verdediger eind vorig jaar in het duel met Roda JC (2-0). De Tsjech maakte indruk door de tweede goal van Ajax te scoren.
YES, alleen jammer dat dat middenveld niet tegen werder speelt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een middenveld
Zijn allemaal debieltjes.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:34 schreef Ayaxola het volgende:
Is van Egmond nou een debieltje?Of iig voor Ajax?
Hou ze nooit uit elkaar, behalve dat Bossen een josti is![]()
Idd, maar dat wordt dan wel rechtgetrokken door Maduroquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
YES, alleen jammer dat dat middenveld niet tegen werder speelt.
van Egmond is idd een debiel. Maar welke scheids is dat niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:34 schreef Ayaxola het volgende:
Is van Egmond nou een debieltje?Of iig voor Ajax?
Hou ze nooit uit elkaar, behalve dat Bossen een josti is![]()
JAA Maduro is een HELD. (over een paar jaar als edgar hem even heeft onderwezen.)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Idd, maar dat wordt dan wel rechtgetrokken door Maduro
ik vond Temmink de beste scheids sinds jaren tis jammer dat ie er mee is gekaptquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:38 schreef Ayaxola het volgende:
Ja opzich allemaalHet is droevig gesteld idd met de Nederlandse scheidsrechters. Maar met de een nog wel meer dan met de ander.
Volgens mij kom Dick Jol ook weer terug trouwens, maar die begint dan in de Jupiler league eerst.
Van Jong Ajax blijft ook niks meer over.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Poepon moet Willem 2 in de eredivisie zien te houden.
Goede zaak.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:56 schreef Black-Death het volgende:
Wordt serieus half Jong Ajax verhuurd opeens?
Als ze veel speeltijd krijgen, ja.quote:
en Verthongenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:21 schreef Nashje het volgende:
We zitten wel een beetje krap in verdedigers. Hopen op weinig blessures en problemen. Volgend seizoen Slijngard aan laten sluiten.
quote:
quote:[S]Jorrit. zegt:
doe maar de groetjes van ultras jorrit
[S]Jorrit. zegt:
vindt ie leuk
[S]Jorrit. zegt:
wel ultras
[S]Jorrit. zegt:
niet ultra
[S]Jorrit. zegt:
hij noemt me altijd ultras
Serieus swa, ik heb nu echt homies. Eigenlijk wou ik gewoon meer even de verplichte groetjes doen omdat ik het wel grappig vond.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:37 schreef jna het volgende:
Dussss kent ie Edgar Davids bijna persoonlijk jonge
Ik mis Chrisquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:05 schreef toma het volgende:
WillemII- en Ajax-supporter
Kan mij jong Ajax eigenlijk schelen. Het is alleen maar een opleidplek voor het grote Ajax en dat werkt het beste als je die gasten verhuurd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:01 schreef jna het volgende:
Tjah jong Ajax raakt 2 van z'n beste spelers kwijt maar het is wel beter voor die jongens
Geen idee, misschien ff een bericht laten posten in het VBL wie is wie topic? (als dat nog bestaatquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:29 schreef stefmans het volgende:
Wie zijn eigenlijk al die nieuwe mensen?![]()
VBL: wie is wie? #2.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:33 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Geen idee, misschien ff een bericht laten posten in het VBL wie is wie topic? (als dat nog bestaat)
Maar hoe meer Ajax zielen, hoe meer vreugd (op sommige na dan..)
Davids komt, Leonardo komt en plotseling loopt het volquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:35 schreef jna het volgende:
Dat zijn gloryhunters die in de toekomst kunnen kijken
Zoiets als Terrorrobbie in 1994 ofzo?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:35 schreef jna het volgende:
Dat zijn gloryhunters die in de toekomst kunnen kijken
Die was toen nog jong en naïefquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:37 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zoiets als Terrorrobbie in 1994 ofzo?
Ook nog toevallig het az topic stil?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Davids komt, Leonardo komt en plotseling loopt het vol![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ook nog toevallig het az topic stil?
Contract voor anderhalf jaar getekend. Hopelijk kan hij daar nog een jaar aan vast plakken. Hij is in ieder geval topfitquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel cool dat Davids terug is. Ik denk dat hij het nog wel een jaar of twee goed vol kan houden.
En dat allemaal omdat die ene thuis is gekomenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:48 schreef Pritt het volgende:
Ik heb idd een dagtaak aan het lezen van de topics.
Mooi, die komt dus niet naar onsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:51 schreef Black-Death het volgende:
Luque redelijk zeker naar PSV
quote:Weer geen duel met Davids voor Drenthe
Lange tijd keek Royston Drenthe uit naar de tweestrijd met Tottenham Hotspur om te kunnen spelen in een direct duel tegen Edgar Davids en na afloop van shirt te kunnen wisselen. Direct na het bekendworden van de straf van de UEFA liet Drenthe weten enorm te balen niet tegen Davids te kunnen spelen. De komst van Davids naar Ajax gaf Drenthe nieuwe hoop. Uiteindelijk mist hij ook dat duel door de gele kaart en de blessure die hij opliep.
Drenthe tegenover Sportweek: “Ik baal daar onwijs van. Helemaal omdat het zo’n zielige kaart was. Ik deed niets. Maar helaas kun je hier niets tegen doen. Je kunt niet in beroep of zo.” Drenthe liep ook nog een bovenbeenblessure op na een duel met Benjamin de Ceulaer en moet enkele dagen rust houden. “Door dat ‘duelletje’ kon ik op het laatst haast geen acties meer maken. Ik heb de wedstrijd wel uitgespeeld want ik wist dat ik de week erop toch niet zou spelen. Al vóór de wedstrijd gonsde het door mijn hoofd: ‘geen geel pakken dan mag je volgende week tegen Davids spelen’. Helaas. Nu ga ik de boys maar aanmoedigen.”
Precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mooi, die komt dus niet naar ons![]()
Zeker.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:30 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ajax is goed bezig met verhuren van spelers!
Wat een mongool...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:36 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een ontzettend gefrustreerd stukje van kakkerlak van Nijnatten in z'n AD Column![]()
Hier
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:36 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een ontzettend gefrustreerd stukje van kakkerlak van Nijnatten in z'n AD Column![]()
Hier
Die gozer dekt zich nu al in, mocht Edgar opeens toch wel erg goed blijken te zijn.quote:Als Edgar Davids uit die kritische bewoordingen de motivatie put om groots en gedisciplineerd de Ajacieden bij de hand te nemen, heeft Henk ten Cate gisteren een goede zaak gedaan.
Maar de twijfel, die zit erg diep. Het lukt maar niet om in Edgar Davids een soort Phillip Cocu te ontdekken.
Boerrigter naar Haarlemquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zeker.
Ik ben erg benieuwd hoe Poepon en Slijngard zich gaan manifesteren op dit niveau.
Schilder en Boakye doen het ook niet slecht bij Heracles. Zijn er verder nog jong-Ajacieden verhuurd eigenlijk?
Wij kennen Davids wel beter.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
[..]
Die gozer dekt zich nu al in, mocht Edgar opeens toch wel erg goed blijken te zijn.
VI.nlquote:'Ogararu leed in het begin honger bij Ajax'
30/1/2007 23:49
Na een moeizame start in Nederland danst nu de nationale hymne met hem mee. De Roemeen George Ogararu (26) is ontwaakt bij Ajax. 'Ik ben gekomen om finales te spelen', vertelt de rechtsback in de nieuwe Voetbal International.
Ogararu moest erg wennen toen hij aansloot in Amsterdam. Drie keer per dag vlees, zoals hij thuis gewend was, werd brood en salades. 'In het begin dacht ik echt dat ik, bij wijze van spreken natuurlijk, aan de honger zou bezwijken. Ook al omdat het voetbal hier veel meer van me vraagt.'
In VI nummer vijf, die vanaf woensdag in de winkel ligt, vertelt de Roemeense international over zijn verleden als doelman, omdat hij daar het minste schade kon aanrichten, en over zijn doelen voor de toekomst. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.
Zeker. Hij had ook al een keer een mooi interview in de Sportweek. Speelt goed ook de laatste tijd.quote:
Inderdaad, hij komt de laatste goed naar voren, met goede acties en nette passes.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zeker. Hij had ook al een keer een mooi interview in de Sportweek. Speelt goed ook de laatste tijd.![]()
We moeten ook niet overdrijven, Vertonghen kunnen we af en toe best goed gebruiken. Zeker als er nog wat blessure's komen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:57 schreef Pritt het volgende:
Vertonghen naar RKC volgens de laatste berichten.
Inderdaad, dalijk zijn er 3 verdedigers geblesseerd en dan moet Maduro weer achterinquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We moeten ook niet overdrijven, Vertonghen kunnen we af en toe best goed gebruiken. Zeker als er nog wat blessure's komen.
Precies ja. Ik tel Ogararu, Stam, Grygera, Vermaelen, Heitinga en Emanuelson. Grygera ligt er al een paar weken uit. En als je met 3 verdedigers wil spelen kun je beter geen Ogararu en Emanuelson opstellen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We moeten ook niet overdrijven, Vertonghen kunnen we af en toe best goed gebruiken. Zeker als er nog wat blessure's komen.
ghehe. Ik ben nu op de helft van 542quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:48 schreef Pritt het volgende:
Ik heb idd een dagtaak aan het lezen van de topics.
Mooie foto man.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Hier moeten we het mee doen. Of krijgen we nog een verassing vandaag? (Kanu of zo)
Liever een goede rechtsvoor daar is de spoeling erg dun. Centraal hebben we Stam, Heitinga, Vermaelen, Grygera en Maduro.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Alvast een talentvolle centrale vedediger zou wel fijn zijn met oog op volgend seizoen (en het seizoen daarop wanneer Stam stopt).
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Liever een goede rechtsvoor daar is de spoeling erg dun.
Stam speelt nog maar 1,5 seizoen, Heitinga vind ik beter als verdedigende middenvelder (al hebben we daar nu Davids staan), Grygera is zo weg en Maduro... tja Maduro....quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Liever een goede rechtsvoor daar is de spoeling erg dun. Centraal hebben we Stam, Heitinga, Vermaelen, Grygera en Maduro.
In principe alleen De Mul dus (als Rosales wordt verkocht).quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
De Mul
Rosales
Leonardo
Babel (evt)
Manu (evt)
De Mul vind ik nog te licht. Rosales is niks natuurlijk. Babel is rechtsvoor niet goed en Leo heeft geen voorzet met rechts. (Manu is het komende jaar nog wel geblesseerd.)quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
De Mul
Rosales
Leonardo
Babel (evt)
Manu (evt)
Ik dacht dat Stam maar 1 jaar had getekend.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Stam speelt nog maar 1,5 seizoen, Heitinga vind ik beter als verdedigende middenvelder (al hebben we daar nu Davids staan), Grygera is zo weg en Maduro... tja Maduro....
Een goede rechtsbuiten is zeker welkom, maar helaas schaars.
Nah Heitinga speelde op het EK Portugal heel goed als centrale verdediger. Dus ik hoop dat hij nadat Stam weg is het stokje van Stam over kan nemen. En Vermaelen is dan ook een stuk verder.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Stam speelt nog maar 1,5 seizoen, Heitinga vind ik beter als verdedigende middenvelder (al hebben we daar nu Davids staan), Grygera is zo weg en Maduro... tja Maduro....
Een goede rechtsbuiten is zeker welkom, maar helaas schaars.
Slijngard volgend seizoen gewoon laten aansluiten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Alvast een talentvolle centrale vedediger zou wel fijn zijn met oog op volgend seizoen (en het seizoen daarop wanneer Stam stopt).
Die zou in noodgevallen er kunnen spelen. Heeft ie onder Blind ook vaak gedaan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Slijngard volgend seizoen gewoon laten aansluiten.
En Maduro als centrale verdediger meetellen? Dan heb je er niet veel van begrepen.
Juist ja, en dat ging niet goed.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Die zou in noodgevallen er kunnen spelen. Heeft ie onder Blind ook vaak gedaan.
Dat is al heel lang zo helaas.quote:
Ja dat zou prima zijn idd... Spaanse constructie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:01 schreef Madine het volgende:
Ajax 2 moet gewoon in de Eerste Divisie gaan spelen, heb je tenminste zelf invloed op de hoeveelheid speeltijd voor die jongens.
Verander Sneijder in Perez, dan heeft Huntelaar er ook wat aan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een middenveld
Eindelijk weer met de punt naar voren, dat wordt genieten!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een middenveld
Nee, joh!quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:38 schreef Panick het volgende:
Dan liever:
---------Davids----------
Gabri ----------- Sneijder
----------Perez-----------
Als middenveld.
ZOndag is Jaap Stam geschorst, dus dan Thomas Vermaelen in plaats van onze grote kale leider.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:05 schreef Robar het volgende:
---------Gentenaar
Ogararu - Stam - Emanuelson
-----------Heitinga--------------
Gabri---Sneijder-----Davids
De Mul - Huntelaar - Leonardo
Meldtquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Zijn we al kampioen?.
Veel nieuwe namen opeens hier.
Prima opstelling!quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:05 schreef Robar het volgende:
---------Gentenaar
Ogararu - Vermalen- Emanuelson
-----------Heitinga--------------
Gabri---Sneijder-----Davids
De Mul - Huntelaar - Leonardo
Ja hij zal ook wel eens zijn goede wedstrijden hebben (daar krijgt hij behoorljik veel voor betaald), maar ik vind hem nog steeds niet overtuigend.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:18 schreef BoNi het volgende:
Stekelenburg heeft zondag punten voor ons gepakt dus laat die toch maar lekker staan!
Op papier een schitterend elftal!
Op dit moment vind ik Stekelenburg gewoon constant keepen en veel zekerder dan bijvoorbeeld een jaar geleden, daarnaast vind ik dat je eigen jeugd de voorkeur moet geven boven aankopen, mits ze minstens gelijkwaardig zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Ja hij zal ook wel eens zijn goede wedstrijden hebben (daar krijgt hij behoorljik veel voor betaald), maar ik vind hem nog steeds niet overtuigend.
Ik heb al geen vertrouwen in Stekelenburg sinds hij eerste keeper werd.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:30 schreef BoNi het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik Stekelenburg gewoon constant keepen en veel zekerder dan bijvoorbeeld een jaar geleden, daarnaast vind ik dat je eigen jeugd de voorkeur moet geven boven aankopen, mits ze minstens gelijkwaardig zijn.
Zul je net zien dat hij zondag weer eens een hoge bal laat glippen
Het is ook eigenlijk:quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:29 schreef Pritt het volgende:
3mans verdediging met Urby (en George) is naar mijn mening iets te onstabiel.
Jong Ajax( talenten) kon je vroeger mee laten trainen met Ajax1 maar tegenwoordig is dat Ajax 1 al een veredeld Jong Ajax en schieten die gasten er niets mee op.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:01 schreef jna het volgende:
Tjah jong Ajax raakt 2 van z'n beste spelers kwijt maar het is wel beter voor die jongens
Hangt er vanaf hoe de middenvelders het doen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:29 schreef Pritt het volgende:
Klopt wel. Alleen Gentenaar is niet beter. Dus dan maar Stekelenburg.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Stekelenburg is een prima lijnkeeper, maar hoge ballen kan hij totaal niet... reflexen zijn goed maar meevoetballen is ook maar matigjes.
Al met al een 6je, en das niet voldoende voor Ajax nee..
Opzich brengt gentenaar iets meer rust vind ik. En dat heeft een iets minder zenuwachtige verdediging als gevolg.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Klopt wel. Alleen Gentenaar is niet beter. Dus dan maar Stekelenburg.
Stekelenburg heeft zondag voor het eerst sinds tijden Ajax in de wedstrijd gehouden hoor.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Stekelenburg is een prima lijnkeeper, maar hoge ballen kan hij totaal niet... reflexen zijn goed maar meevoetballen is ook maar matigjes.
Al met al een 6je, en das niet voldoende voor Ajax nee..
Daar heeft hij te weinig voor gekeept om dat te kunnen zeggen. Bij nec was het een geweldige keeper.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Klopt wel. Alleen Gentenaar is niet beter. Dus dan maar Stekelenburg.
Klopt, maar zoals al eerder gemeld, dat is helaas eerder uitzondering dan regelquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stekelenburg heeft zondag voor het eerst sinds tijden Ajax in de wedstrijd gehouden hoor.
Je zal sowieso een ....-kaart van Ajax nodig hebben om die kaarten te kopen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:00 schreef Joesse het volgende:
gefelicteerd met de terugkeer van davids
ik heb ff een vraagje, ik wil met mn seizoenkaart (niet van ajax) een kaartje kopen voor ajax - werder bremen, maar ik lees overal dat je een club card nodig hebt.. zit daar nou verschil in en kan ik nou een kaartje kopen of niet?![]()
Los van de middenvelders zou het nog steeds te zwak zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe de middenvelders het doen.
Ik denk dat het wel kan al heb je altijd iemand nodig die op snelheid kan corrigeren.
Inderdaad.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:29 schreef Pritt het volgende:
Prima opstellingquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk:
----------------Stekelenburg------------------
Ogararu-Heitinga-Vermaelen-Emanuelson
-----------Gabri-------------Davids-----------
--------------------Sneijder--------------------
--De Mul---------Huntelaar------Leonardo--
Bij balbezit schuift Johnny Heitinga door naar het middenveld, om overtal te creëren.
Je moet toch kiezen? Of Ogararu en Urby opstomend naar voren, of Johnny naar voren. Dat laatste werd in '94/'95 nog vaak gedaan, toen de backs naar binnen sneden en een centrumverdediger door kon schuiven.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk:
Bij balbezit schuift Johnny Heitinga door naar het middenveld, om overtal te creëren.
Nee hoor, kan ook met andere clubcards.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je zal sowieso een ....-kaart van Ajax nodig hebben om die kaarten te kopen.
Das makkelijk dan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee hoor, kan ook met andere clubcards.
Zo bedoelde ik het ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk:
Ik dicht AZ wel kansen toe hoor om van PSV te winnen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wacht zondag wel af om daar een oordeel over te geven. Ik verwacht het niet, maar mocht het verschil na zondag nog maar 5 punten zijn (of 6) dan is dat zeker overbrugbaar.
Wat snap je hier niet aan...? Poepon is met 8 doelpunten topscorer van Ajax 2.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:41 schreef SoupNazi het volgende:
De NOS:
De Tricolores hebben Rydell Poepon als vervanger gestrikt. De 19-jarige spits wordt gehuurd van Ajax, alwaar hij de topscorer is van het beloftenteam.
Klopt, maar ik heb het alléén over komende zondag. 3-4-3 is geen optie, door het ontbreken van Jaap Stam en Zdenek Grygera, dus dan maar 4-3-3 (met opkomende backs) en aangezien het Feyenoord betreft, moet Johnny Heitinga kunnen opstomen naar het middenveld.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je moet toch kiezen? Of Ogararu en Urby opstomend naar voren, of Johnny naar voren. Dat laatste werd in '94/'95 nog vaak gedaan, toen de backs naar binnen sneden en een centrumverdediger door kon schuiven.
Als je Ogararu, Urby en Johnny op laat stomen, hou je geen verdediging meer over.
Vertonghen dan maar?quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het alléén over komende zondag. 3-4-3 is geen optie, door het ontbreken van Jaap Stam en Zdenek Grygera, dus dan maar 4-3-3 (met opkomende backs) en aangezien het Feyenoord betreft, moet Johnny Heitinga kunnen opstomen naar het middenveld.
Terecht ook. Prima duo, die Feyenoord vorig jaar bij de play-offs ook goed in de tang had. En toen had Feyenoord nog Kalou & Kuyt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:57 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Maar het zal wel het duo Heitinga/Vermaelen worden , vermoed ik.
Met een internetverbinding moet het mogelijk zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:18 schreef kalinho het volgende:
Zou er truowens een mogelijkheid zijn om vanuit het buitenaldn te kunnen kijken zondag?
zit in oostenrijk maar wil niets missen![]()
moet je niet serieus nemen, hij kan geen negatief woord over zijn club schrijven laat die smerige kakerlak maarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:36 schreef Mr.Mills het volgende:
Hier
Wat een jokerquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:27 schreef WEST het volgende:
[..]
moet je niet serieus nemen, hij kan geen negatief woord over zijn club schrijven laat die smerige kakerlak maar
Ik zit in Frankrijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:18 schreef kalinho het volgende:
Zou er truowens een mogelijkheid zijn om vanuit het buitenaldn te kunnen kijken zondag?
zit in oostenrijk maar wil niets missen![]()
Inderdaad wat een dom mannetje. Ik lees jaloezie in zn stukkie.quote:
Veel mensen wisten niet dat hij er de eerste training ook al bij was.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:44 schreef De_Ananas het volgende:
Trouwens wel lijp dat het bij de 2de training zo druk was vanwege Davids en niet gewoon bij de eerste training![]()
Denthemen wist hetquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:45 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Veel mensen wisten niet dat hij er de eerste training ook al bij was.
sorry maar wat is er te zien dan? Trainingen zijn gewoon oersaai. Dat veel mensen gewoon ff kijkje nemen als Davids komt is logisch maar na 10 minuten heb je het toch wel weer gezien.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:44 schreef De_Ananas het volgende:
Trouwens wel lijp dat het bij de 2de training zo druk was vanwege Davids en niet gewoon bij de eerste training![]()
Ze zitten toch maar kansloos als luie honden rondjes te lopenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:51 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
sorry maar wat is er te zien dan? Trainingen zijn gewoon oersaai. Dat veel mensen gewoon ff kijkje nemen als Davids komt is logisch maar na 10 minuten heb je het toch wel weer gezien.
1e training van het seizoen ook, je komt veel bekenden tegen ff praatje maken etc maar die training zelf is toch oersaai haha.
1e training was best leuk hoor. Heb me prima vermaakt. Alleen die hitte was niet leukquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:51 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
sorry maar wat is er te zien dan? Trainingen zijn gewoon oersaai. Dat veel mensen gewoon ff kijkje nemen als Davids komt is logisch maar na 10 minuten heb je het toch wel weer gezien.
1e training van het seizoen ook, je komt veel bekenden tegen ff praatje maken etc maar die training zelf is toch oersaai haha.
jezus wat een slap gelulquote:Het omgekeerde is ook waar. NAC was er een mooi voorbeeld van. Hij maakte daar directeur Roelant Oltmans totaal overbodig en modelleerde dankzij veel investeringen de kleine middenmoter tot een subtopper. Het nadeel van zo’n aanpak is, dat er een gapend gat dreigt als hij weg is. En is het beleid van Ten Cate ook het beleid van Martin van Geel? De presentatie van Davids zaait twijfel daarover.
Het is zeer de vraag of een afdankertje van een Engelse subtopper Ajax verder kan helpen. Want dat hij in de visie van Tottenham Hotspur een afdankertje is, staat vast.
Manager Martin Jol vond hem oud, stram en der dagen zat. Daarover raakten ze bijna slaags. Jol heeft de staf van het Nederlands elftal eveneens niet positief geadviseerd in het laatste jaar dat Davids bij Spurs speelde. ‘Over the hill’, heette het in Engeland.
Het is ook een kneus, sinds wanneer komt een bejaarde door de fitnesstests van een Premier League ploegquote:
En die onderbouwing ook:quote:
quote:Het is zeer de vraag of een afdankertje van een Engelse subtopper Ajax verder kan helpen. Want dat hij in de visie van Tottenham Hotspur een afdankertje is, staat vast.
Nee maar ik vind het raar dat ze op de 2de en niet op de eerste training komen van Davidsquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:51 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
quote:
Voorbeeld voor alle spelers bij ons aller Ajax
Datum: 31 januari 2007 Laatst gewijzigd: 31 januari 2007 10:44 Categorie:
“Ik ben trotst dat ik het geweldige shirt van Ajax weer mag dragen”. Een uitspraak die onze kersverse nummer 13 Edgar Davids gister deed tijdens zijn presentatie in de perszaal van de Arena. Wat ons betreft de uitspraak van het jaar. Een voorbeeld voor alle spelers die bij onze club “willen” spelen.
Draag je dit geweldige shirt, dan ga je door het vuur voor je club. Dan ga je 100% voor de overwinning. Lukt dat een keer niet, helemaal niet erg, als er maar gras is gevreten.
Wil je naar een andere club; ga dan! Dan geef je een andere speler, die wel graag voor onze club wil spelen, de ruimte. Deze mentaliteit moet weer meer gaan heersen binnen onze club. Dat is de enige weg naar succes. Edgar kan daar een belangrijke bijdrage in leveren.
De cirkel is rond. Je bent weer terug bij de club waar je groot bent geworden.
De AFCA Supportersclub wenst Edgar heel veel succes.
…één Ajax!
Bron: www.afcasupportersclub.nl
Logisch toch? Liever alle pers in één keer op één training dan drukte op 2.... De eerste is dan een soort van geheim. Al die mediaandacht lijdt alleen maar af en er staat een belangrijk potje voor de deur zondag.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het raar dat ze op de 2de en niet op de eerste training komen van Davids![]()
De NOS had nu bijvoorbeeld rustig kunnen filmen en ze waren dan ook de eerste geweest
omdat hij om 14.30 pas gepresenteerd zou worden. Meer mensen puf hebben of 4 uur dan om 10 uur, meer mensen vrij hebben etc etc.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het raar dat ze op de 2de en niet op de eerste training komen van Davids![]()
De NOS had nu bijvoorbeeld rustig kunnen filmen en ze waren dan ook de eerste geweest
Ik vond het ook een zeer verdachte presentatiequote:En is het beleid van Ten Cate ook het beleid van Martin van Geel? De presentatie van Davids zaait twijfel daarover.
Een 40 jarige, JUIST JAquote:The Daily Mail komt vandaag met het bericht dat Tottenham Hotspur ‘good old’ Teddy Sheringham vandaag nog wil aantrekken. Wanneer de overstap door zal gaan, is het de derde keer dat 40-jarige aanvaller een contract tekent bij The Spurs.
Martin Jol zou tegenover de Engelse krant hebben bevestigd dat zijn Sheringhams-ploeggenoot bij West Ham United, Marlon Harewood, de eerste keuze is. Maar het is nog onduidelijk wat The Hammers met het uitgebrachte bod van 12 miljoen euro doen.
Inderdaad. Je zag aan Van Geel dat hij onder dwang Davids heeft moeten kopen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:00 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik vond het ook een zeer verdachte presentatie![]()
Was dus wel te verwachtenquote:Newcastle United haakt af voor Babel door vertraging bij PSV
Manager Roeder van Newcastle United laat in het Algemeen Dagblad weten dat de kans dat de Engelse club Babel tussentijds weet aan te trekken van de baan lijkt. Newcastle United moest eerst van de dure Luque af alvorens het zich kan veroorloven een nieuwe aanvaller op de loonlijst te zetten.
´Het duurde allemaal veel te lang. Ik zag dat het steeds moeilijker zou worden. We hadden gehoopt dat PSV er eerder uit zou zijn met de speler. Nu is de deadline bijna voorbij. Babel is een speler die wij heel nauwlettend volgden. Voor nu lijkt het niet meer mogelijk.´
quote:River Plate hoopt nog op Rosales
In de onderhandelingen over de transfer van Mauro Rosales komt het toch aan op de laatste dag. De Argentijnse club zegt er zelf nog op te rekenen dat het doorgaat. Volgens Argentijnse media zijn de clubs het eens over een transfersom van naar verluidt 3 miljoen euro, maar kunnen de clubs het nog niets eens worden over de betalingsvoorwaarden. River zou het in drie delen willen betalen en kon nog geen goede bankgaranties afgeven. Dat was ook al het probleem waardoor een transfer van eerste keus Ezequiel Lavezzi mislukte na een akkoord tussen de clubs. Volgens geruchten in Argentinie vannacht zou River nu ook weer een hernieuwde poging doen om als Ezequiel Lavezzi te halen.
Waarom doet Ajax altijd zo moeilijk? Desoods betalen ze het in zes termijnen, waarvan de eerste in 2010.quote:Volgens Argentijnse media zijn de clubs het eens over een transfersom van naar verluidt 3 miljoen euro, maar kunnen de clubs het nog niets eens worden over de betalingsvoorwaarden. River zou het in drie delen willen betalen en kon nog geen goede bankgaranties afgeven.
Desnoods geven ze geld toequote:Op woensdag 31 januari 2007 12:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom doet Ajax altijd zo moeilijk? Desoods betalen ze het in zes termijnen, waarvan de eerste in 2010.
Dat zou goed financieel beleid zijn inderdaad.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom doet Ajax altijd zo moeilijk? Desoods betalen ze het in zes termijnen, waarvan de eerste in 2010.
Bankgaranties lijken me toch wel handig, straks hebben ze helemaal geen geldquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan ik wat geld van jouw lenen dan?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Omdat ze kans lopen het geld helemaal niet meer te krijgen. Je wil niet achter je geld aan gaan zitten hollen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nou, ik verbaasde me altijd waarom Ajax zo makkelijk was.. Dat in termijnen betalen, donder op joh. Drie miljoen nu of je krijgt die speler niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben benieuwdquote:De Staatsloterij heeft besloten om de stekker uit Ticketbox te trekken om zich meer te richten op de 'corebusiness' van het bedrijf: de loterijen. Ondanks de forse toeslag die wij als supporters - maar ook bezoekers van andere evenementen die bij Ticketbox gekocht konden worden - per kaartje betalen, verdienen ze blijkbaar niet genoeg aan ons. Aan het einde van het volgende seizoen, 1 juli 2008, gaat de stekker eruit. Krijgen we nu een geheel nieuw landelijk systeem, moeten we straks de kaarten voor onze wedstrijden gaan halen bij Ticketservice waar we tussen een stel gillende tienermeisjes belanden die naar '50 cent' willen, of gaan we gewoon weer ouderwets naar het stadion voor een kaartje?
Ja, daar doelde ik ook op ja... Wat dat betreft leert Ajax het nooit...quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:04 schreef M0NTANA het volgende:
Was eigenlijk sarcasisch bedoeld, met een knipoog naar het goede onderhandelen met Juventus, bij de transfer van Zlatan Ibrahimovic naar Turijn.
In de vorm van schelpen zeker?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Het eerste miljoen schijnt binnen te zijn.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Chivu wordt toch ook nog steeds afbetaald of is dat intussen al klaar?.
Volgens mij is daar ook nog geen cent van binnenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Chivu wordt toch ook nog steeds afbetaald of is dat intussen al klaar?.
Mooi, weg ermee.quote:Krohn-Dehli op huurbasis naar Sparta
Citaat
Ajax verhuurt Michael Krohn-Dehli de rest van het seizoen aan Sparta. De Amsterdammers hadden de Deen van 2000 tot 2004 onder contract, maar verkochten hem toen aan RKC Waalwijk. Sinds juli 2006 mocht hij zich echter weer Ajacied noemen, nadat de Amsterdammers spijt kregen van hun eerdere beslissing. De middenvelder sloeg er eenmaal in de hoofdstad alleen weer niet in om indruk te maken. Dit seizoen kwam hij nog maar in drie duels binnen de lijnen.
bron: ELF
En we hebben nog (precies) tien uur om Olaf Lindenbergh en Mauro Rosales kwijt te raken!quote:
Manucharyan zit nooit bij de selectie manquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Je mist Edgar.
Krohn-Dehli was teruggekocht, wat een miskoop.quote:
Vrije transfer naar Ajax hoor dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Krohn-Dehli was teruggekocht, wat een miskoop.![]()
Nee, denk het niet. Sterker nog, ik denk dat Ajax voor clubjes als RKC/Haarlem zelfs een deel van het salaris betaalt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:14 schreef Black-Death het volgende:
Verdienen wij eigenlijk nog iets aan een verhuur?
jah je hoeft minder uit te geven aan hun salaris en je krijgt ze misschien beter terug.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:14 schreef Black-Death het volgende:
Verdienen wij eigenlijk nog iets aan een verhuur?
Kan er dan op de valreep ook nog verrast worden met een leuke aankoop. Ik zou alleen zo 1-2-3 niet weten wat of wie er nog in de pijpleiding zou moeten zitten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En we hebben nog (precies) tien uur om Olaf Lindenbergh en Mauro Rosales kwijt te raken!
Wie?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:13 schreef Chadi het volgende:
Nu nog die gast die altijd loopt alsof ie moet poepen en Rosales.
Lindenberghquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:23 schreef Madine het volgende:
Olaf? Wie is Olaf? Hebben we een Olaf? Kan me niet herinneren dat ik een Olaf heb zien spelen.
Kan ook zijn dat ik wel een Olaf heb zien spelen, maar dat die Olaf geen al te grote indruk op me maakte natuurlijk.
Erg slecht iddquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:35 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je een screenshot van m'n ava gemaakt ofzo![]()
Zo van pleaaaase geef me dat Ajax shirt ...quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:36 schreef Urquhart het volgende:
Toevallig Dentheman nog gehoord op Radio 1 gisteren
Iets tussen 3 en 5 miljoenquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:41 schreef ub40_bboy het volgende:
Voor hoeveel is die Rosales destijds gehaald?
1.5 uur treinenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, naar het stadion voor een kaartje in de voorverkoop gaan mag ik toch niet hopen...
Oh dat valt nog mee ik dacht dat ie voor veel meer was gekomen. Voor 3 miljoen mag River plate em ophalen.quote:
nee zomer pasquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:46 schreef endr0me het volgende:
En Grygera ? gaat die nog weg ?
Ja van de zomer, naar Juventus.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:46 schreef endr0me het volgende:
En Grygera ? gaat die nog weg ?
Veel talenten en Krohn-Dehli jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:54 schreef S-Two het volgende:
Veel talenten dus nog verhuurd: Vertonghen, Poepon, Slijngaard, Boerrigter, Krohn-Dehli.
Misschien vind Sparta wel het talent wat aan HTC voorbij is gegaan..quote:
quote:Ajax in top 10 van 'beste voetbalclubs ter wereld aller tijden'
De IFFHS presenteerde vandaag een overzicht van de beste voetbalclubs aller tijden (vanaf 1 januari 1991 worden de resultaten van de clubs verwerkt, red.). Ajax staat daarin op een verdienstelijke 10e plaats. De andere Nederlandse 'toppers'; Feyenoord en PSV, volgen op een straatlengte afstand op de respectievelijk 52e en 56e plaats.
1. FC Barcelona (S)
2. Juventus (I)
3. AC Milan (I)
4. Manchester United (GB), Real Madrid (S)
6. Bayern Munchen (D)
7. Inter Milaan (I)
8. Arsenal FC (GB)
9. River Plate Buenos Aires (ARG)
10. Ajax (NL)
52. Feyenoord (NL)
56. PSV (NL)
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:36 schreef Urquhart het volgende:
Toevallig Dentheman nog gehoord op Radio 1 gisteren
Mooi! De Mul verhuren en Rosales laten spelen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:18 schreef Radegast het volgende:
Die transfer van Rosales gaat mislukken, dit duurt te lang. [afbeelding]
Laten we vragen of koningdavid even voor ons wil bidden dat het nog goed komt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:18 schreef Radegast het volgende:
Die transfer van Rosales gaat mislukken, dit duurt te lang. [afbeelding]
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:25 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Mooi! De Mul verhuren en Rosales laten spelen!
Piet de Visserquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:25 schreef Pritt het volgende:
[..]
Laten we vragen of koningdavid even voor ons wil bidden dat het nog goed komt.![]()
pffffffiiiieewww...wat een opluchtingquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:36 schreef Longmen het volgende:
Zo we hoeven ook niet bang te zijn dat killer en doelpunten kanon Boussabon gaat scoren zaterdag, die is naar Utrecht toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |