Jong Ajax( talenten) kon je vroeger mee laten trainen met Ajax1 maar tegenwoordig is dat Ajax 1 al een veredeld Jong Ajax en schieten die gasten er niets mee op.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:01 schreef jna het volgende:
Tjah jong Ajax raakt 2 van z'n beste spelers kwijt maar het is wel beter voor die jongens
Hangt er vanaf hoe de middenvelders het doen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:29 schreef Pritt het volgende:
3mans verdediging met Urby (en George) is naar mijn mening iets te onstabiel.
Klopt wel. Alleen Gentenaar is niet beter. Dus dan maar Stekelenburg.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Stekelenburg is een prima lijnkeeper, maar hoge ballen kan hij totaal niet... reflexen zijn goed maar meevoetballen is ook maar matigjes.
Al met al een 6je, en das niet voldoende voor Ajax nee..
Opzich brengt gentenaar iets meer rust vind ik. En dat heeft een iets minder zenuwachtige verdediging als gevolg.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Klopt wel. Alleen Gentenaar is niet beter. Dus dan maar Stekelenburg.
Stekelenburg heeft zondag voor het eerst sinds tijden Ajax in de wedstrijd gehouden hoor.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Stekelenburg is een prima lijnkeeper, maar hoge ballen kan hij totaal niet... reflexen zijn goed maar meevoetballen is ook maar matigjes.
Al met al een 6je, en das niet voldoende voor Ajax nee..
Daar heeft hij te weinig voor gekeept om dat te kunnen zeggen. Bij nec was het een geweldige keeper.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Klopt wel. Alleen Gentenaar is niet beter. Dus dan maar Stekelenburg.
Klopt, maar zoals al eerder gemeld, dat is helaas eerder uitzondering dan regelquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stekelenburg heeft zondag voor het eerst sinds tijden Ajax in de wedstrijd gehouden hoor.
Je zal sowieso een ....-kaart van Ajax nodig hebben om die kaarten te kopen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:00 schreef Joesse het volgende:
gefelicteerd met de terugkeer van davids
ik heb ff een vraagje, ik wil met mn seizoenkaart (niet van ajax) een kaartje kopen voor ajax - werder bremen, maar ik lees overal dat je een club card nodig hebt.. zit daar nou verschil in en kan ik nou een kaartje kopen of niet?![]()
Los van de middenvelders zou het nog steeds te zwak zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe de middenvelders het doen.
Ik denk dat het wel kan al heb je altijd iemand nodig die op snelheid kan corrigeren.
Inderdaad.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:29 schreef Pritt het volgende:
3mans verdediging met Urby (en George) is naar mijn mening iets te onstabiel.
Prima opstellingquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk:
----------------Stekelenburg------------------
Ogararu-Heitinga-Vermaelen-Emanuelson
-----------Gabri-------------Davids-----------
--------------------Sneijder--------------------
--De Mul---------Huntelaar------Leonardo--
Bij balbezit schuift Johnny Heitinga door naar het middenveld, om overtal te creëren.
Je moet toch kiezen? Of Ogararu en Urby opstomend naar voren, of Johnny naar voren. Dat laatste werd in '94/'95 nog vaak gedaan, toen de backs naar binnen sneden en een centrumverdediger door kon schuiven.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk:
Bij balbezit schuift Johnny Heitinga door naar het middenveld, om overtal te creëren.
Nee hoor, kan ook met andere clubcards.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je zal sowieso een ....-kaart van Ajax nodig hebben om die kaarten te kopen.
Das makkelijk dan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee hoor, kan ook met andere clubcards.
Zo bedoelde ik het ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk:
Ik dicht AZ wel kansen toe hoor om van PSV te winnen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wacht zondag wel af om daar een oordeel over te geven. Ik verwacht het niet, maar mocht het verschil na zondag nog maar 5 punten zijn (of 6) dan is dat zeker overbrugbaar.
Wat snap je hier niet aan...? Poepon is met 8 doelpunten topscorer van Ajax 2.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:41 schreef SoupNazi het volgende:
De NOS:
De Tricolores hebben Rydell Poepon als vervanger gestrikt. De 19-jarige spits wordt gehuurd van Ajax, alwaar hij de topscorer is van het beloftenteam.
Klopt, maar ik heb het alléén over komende zondag. 3-4-3 is geen optie, door het ontbreken van Jaap Stam en Zdenek Grygera, dus dan maar 4-3-3 (met opkomende backs) en aangezien het Feyenoord betreft, moet Johnny Heitinga kunnen opstomen naar het middenveld.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je moet toch kiezen? Of Ogararu en Urby opstomend naar voren, of Johnny naar voren. Dat laatste werd in '94/'95 nog vaak gedaan, toen de backs naar binnen sneden en een centrumverdediger door kon schuiven.
Als je Ogararu, Urby en Johnny op laat stomen, hou je geen verdediging meer over.
Vertonghen dan maar?quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het alléén over komende zondag. 3-4-3 is geen optie, door het ontbreken van Jaap Stam en Zdenek Grygera, dus dan maar 4-3-3 (met opkomende backs) en aangezien het Feyenoord betreft, moet Johnny Heitinga kunnen opstomen naar het middenveld.
Terecht ook. Prima duo, die Feyenoord vorig jaar bij de play-offs ook goed in de tang had. En toen had Feyenoord nog Kalou & Kuyt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:57 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Maar het zal wel het duo Heitinga/Vermaelen worden , vermoed ik.
Met een internetverbinding moet het mogelijk zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:18 schreef kalinho het volgende:
Zou er truowens een mogelijkheid zijn om vanuit het buitenaldn te kunnen kijken zondag?
zit in oostenrijk maar wil niets missen![]()
moet je niet serieus nemen, hij kan geen negatief woord over zijn club schrijven laat die smerige kakerlak maarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:36 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een ontzettend gefrustreerd stukje van kakkerlak van Nijnatten in z'n AD Column![]()
Hier
Wat een jokerquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:27 schreef WEST het volgende:
[..]
moet je niet serieus nemen, hij kan geen negatief woord over zijn club schrijven laat die smerige kakerlak maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |