Was dus wel te verwachtenquote:Newcastle United haakt af voor Babel door vertraging bij PSV
Manager Roeder van Newcastle United laat in het Algemeen Dagblad weten dat de kans dat de Engelse club Babel tussentijds weet aan te trekken van de baan lijkt. Newcastle United moest eerst van de dure Luque af alvorens het zich kan veroorloven een nieuwe aanvaller op de loonlijst te zetten.
´Het duurde allemaal veel te lang. Ik zag dat het steeds moeilijker zou worden. We hadden gehoopt dat PSV er eerder uit zou zijn met de speler. Nu is de deadline bijna voorbij. Babel is een speler die wij heel nauwlettend volgden. Voor nu lijkt het niet meer mogelijk.´
quote:River Plate hoopt nog op Rosales
In de onderhandelingen over de transfer van Mauro Rosales komt het toch aan op de laatste dag. De Argentijnse club zegt er zelf nog op te rekenen dat het doorgaat. Volgens Argentijnse media zijn de clubs het eens over een transfersom van naar verluidt 3 miljoen euro, maar kunnen de clubs het nog niets eens worden over de betalingsvoorwaarden. River zou het in drie delen willen betalen en kon nog geen goede bankgaranties afgeven. Dat was ook al het probleem waardoor een transfer van eerste keus Ezequiel Lavezzi mislukte na een akkoord tussen de clubs. Volgens geruchten in Argentinie vannacht zou River nu ook weer een hernieuwde poging doen om als Ezequiel Lavezzi te halen.
Waarom doet Ajax altijd zo moeilijk? Desoods betalen ze het in zes termijnen, waarvan de eerste in 2010.quote:Volgens Argentijnse media zijn de clubs het eens over een transfersom van naar verluidt 3 miljoen euro, maar kunnen de clubs het nog niets eens worden over de betalingsvoorwaarden. River zou het in drie delen willen betalen en kon nog geen goede bankgaranties afgeven.
Desnoods geven ze geld toequote:Op woensdag 31 januari 2007 12:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom doet Ajax altijd zo moeilijk? Desoods betalen ze het in zes termijnen, waarvan de eerste in 2010.
Dat zou goed financieel beleid zijn inderdaad.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom doet Ajax altijd zo moeilijk? Desoods betalen ze het in zes termijnen, waarvan de eerste in 2010.
Bankgaranties lijken me toch wel handig, straks hebben ze helemaal geen geldquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan ik wat geld van jouw lenen dan?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Omdat ze kans lopen het geld helemaal niet meer te krijgen. Je wil niet achter je geld aan gaan zitten hollen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nou, ik verbaasde me altijd waarom Ajax zo makkelijk was.. Dat in termijnen betalen, donder op joh. Drie miljoen nu of je krijgt die speler niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben benieuwdquote:De Staatsloterij heeft besloten om de stekker uit Ticketbox te trekken om zich meer te richten op de 'corebusiness' van het bedrijf: de loterijen. Ondanks de forse toeslag die wij als supporters - maar ook bezoekers van andere evenementen die bij Ticketbox gekocht konden worden - per kaartje betalen, verdienen ze blijkbaar niet genoeg aan ons. Aan het einde van het volgende seizoen, 1 juli 2008, gaat de stekker eruit. Krijgen we nu een geheel nieuw landelijk systeem, moeten we straks de kaarten voor onze wedstrijden gaan halen bij Ticketservice waar we tussen een stel gillende tienermeisjes belanden die naar '50 cent' willen, of gaan we gewoon weer ouderwets naar het stadion voor een kaartje?
Ja, daar doelde ik ook op ja... Wat dat betreft leert Ajax het nooit...quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:04 schreef M0NTANA het volgende:
Was eigenlijk sarcasisch bedoeld, met een knipoog naar het goede onderhandelen met Juventus, bij de transfer van Zlatan Ibrahimovic naar Turijn.
In de vorm van schelpen zeker?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Het eerste miljoen schijnt binnen te zijn.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Chivu wordt toch ook nog steeds afbetaald of is dat intussen al klaar?.
Volgens mij is daar ook nog geen cent van binnenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Chivu wordt toch ook nog steeds afbetaald of is dat intussen al klaar?.
Mooi, weg ermee.quote:Krohn-Dehli op huurbasis naar Sparta
Citaat
Ajax verhuurt Michael Krohn-Dehli de rest van het seizoen aan Sparta. De Amsterdammers hadden de Deen van 2000 tot 2004 onder contract, maar verkochten hem toen aan RKC Waalwijk. Sinds juli 2006 mocht hij zich echter weer Ajacied noemen, nadat de Amsterdammers spijt kregen van hun eerdere beslissing. De middenvelder sloeg er eenmaal in de hoofdstad alleen weer niet in om indruk te maken. Dit seizoen kwam hij nog maar in drie duels binnen de lijnen.
bron: ELF
En we hebben nog (precies) tien uur om Olaf Lindenbergh en Mauro Rosales kwijt te raken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |