Dan mogen ze er wel een paar miljoen bijpompen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:12 schreef ub40_bboy het volgende:
Maar dan is er toch juist een grotere kans dat Babel gaat aangezien ze bij Newcastle een aanvaller minder hebben.
quote:Grygera in de zomer naar Juventus
Het was al een tijdje bekend, maar nu is het officieel: Zdenek Grygera verkast deze zomer transfervrij naar Juventus. Zijn zaakwaarnemer heeft laten weten dat Grygera voor een periode van vijf jaar kan en zal tekenen als hij door de medische keuring komt. Die medische keuring is door de hamstringblessure van Grygera, die hem enkele weken zal kosten, vertraagd.
Dat moeten ze ook maar dat is geen probleem als ik zie wat voor tv geld die lui krijgen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:14 schreef Jasza het volgende:
Nee Ubboy want anders moeten ze het dubbele betalen.
Edje
Doe es niet zo simpel. Weet jij veel wat de financiele situatie van Newcastle is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:18 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dat moeten ze ook maar dat is geen probleem als ik zie wat voor tv geld die lui krijgen.
wat doe jij blij met je simpel. ro1ni3quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:22 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Doe es niet zo simpel. Weet jij veel wat de financiele situatie van Newcastle is.
Nee komende zomer volgens vi.nlquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:30 schreef M0NTANA het volgende:
Zdenek Grygera schijnt inderdaad deze winterstop nog naar Juventus te verkassen, daarnaast lijkt ook Jan Vertonghen ons (op huurbasis) te verlaten, hij is vandaag gesignaleerd in Waalwijk.
Juist dan zal hij deze winterstop wel vertrekken, Vi.nl is echt zwaar kut de laatste tijd.quote:
Hmm ik heb ze niet op fouten kunnen betrappen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Juist dan zal hij deze winterstop wel vertrekken, Vi.nl is echt zwaar kut de laatste tijd.
Ik zou er eerder voor zijn om Maduro te verhuren. Hoewel die veel kan leren van Davids maar dat kan Vertonghen ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:33 schreef Jasza het volgende:
Zou goed zijn als Vertonghen ff bij een andere club gaat spelen dit halve jaar.
Inderdaad zeg, stelletje studentjes.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Juist dan zal hij deze winterstop wel vertrekken, Vi.nl is echt zwaar kut de laatste tijd.
Goede inhoudelijk post.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:24 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
wat doe jij blij met je simpel. ro1ni3
Tot 2010 geloof ik ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Haha, die zit geloof ik wel goed
Die heeft net nog bijgetekend toch?
Ja. Als er geen gekke dingen gebeuren eindigt hij zijn carriere bij milan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Haha, die zit geloof ik wel goed
Die heeft net nog bijgetekend toch?
Ik dacht eerst dat hij niet voor Ajax was.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:43 schreef Jasza het volgende:
Ub40 irriteert me sowieso al een paar dagen.
Edjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:00 schreef Badabingea het volgende:
En hem nu niet meteen gaan afzeiken als die niet lekker speelt he?
Waarom post je geen HUNTELAAR meer.quote:
Iets té snel. Ben er benieuwd naar de opstelling van zondag.quote:
Mitea - Leonardo - de Mulquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:12 schreef De_Ananas het volgende:
Wat me opviel, de gemiddelde lengte van Ajax is 3 turf hoog![]()
Wist dat het erg was maar zo erg![]()
Manucharyan is ook kleinquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Mitea - Leonardo - de Mul
Davids - Sneijder - Gabri
Reuzendoders
quote:Groningen huurt Slijngard van Ajax
Uitgegeven op dinsdag 30 januari 2007 om 19:23:49
print in printvriendelijk formaat email dit bericht aan een vriend
(Novum) - Ajax verhuurt Donovan Slijngard voor de rest van het seizoen aan FC Groningen. De 19-jarige verdediger speelde in het belofteteam en heeft in Amsterdam nog een contract tot medio 2008. Bij Groningen is de aanvoerder van Jong Ajax de beoogde opvolger van Mathias Florén, die zijn carrière voortzet bij IF Elfsborg in zijn vaderland Zweden.
Ajax laat ook Derk Boerrigter voor de rest van het seizoen op huurbasis vertrekken. De 20-jarige aanvaller gaat aan de slag bij eerstedivisieclub Haarlem, waarmee Ajax een samenwerkingsverband heeft. Eerder speelde Boerrigter in de jeugd van FC Twente.
van Egmond is scheids bij Ajax - Feyenoord.quote:Grygera in de zomer naar Juventus'
Datum: 30-jan 19:45
Zdenek Grygera gaat niet per direct, maar aan het einde van het seizoen naar Juventus. Dat zei Zdenek Nehoda, de zaakwaarnemer van de Ajacied, dinsdag in de Tsjechische krant Sport. Grygera reist volgende week naar Turijn om een vijfjarig contract te tekenen bij de koploper van de Serie B. De Tsjechische verdediger is na dit seizoen transfervrij.
Grygera werd al voor zijn komst naar Ajax in 2003 in verband gebracht met Juventus. Pavel Nedved adviseerde de clubleiding toen om zijn landgenoot van Sparta Praag over te nemen, maar Grygera koos voor Amsterdam. Juve bekeek de verdediger eind vorig jaar in het duel met Roda JC (2-0). De Tsjech maakte indruk door de tweede goal van Ajax te scoren.
YES, alleen jammer dat dat middenveld niet tegen werder speelt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Davids - Sneijder - Gabri
Wat een middenveld
Zijn allemaal debieltjes.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:34 schreef Ayaxola het volgende:
Is van Egmond nou een debieltje?Of iig voor Ajax?
Hou ze nooit uit elkaar, behalve dat Bossen een josti is![]()
Idd, maar dat wordt dan wel rechtgetrokken door Maduroquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
YES, alleen jammer dat dat middenveld niet tegen werder speelt.
van Egmond is idd een debiel. Maar welke scheids is dat niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:34 schreef Ayaxola het volgende:
Is van Egmond nou een debieltje?Of iig voor Ajax?
Hou ze nooit uit elkaar, behalve dat Bossen een josti is![]()
JAA Maduro is een HELD. (over een paar jaar als edgar hem even heeft onderwezen.)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Idd, maar dat wordt dan wel rechtgetrokken door Maduro
ik vond Temmink de beste scheids sinds jaren tis jammer dat ie er mee is gekaptquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:38 schreef Ayaxola het volgende:
Ja opzich allemaalHet is droevig gesteld idd met de Nederlandse scheidsrechters. Maar met de een nog wel meer dan met de ander.
Volgens mij kom Dick Jol ook weer terug trouwens, maar die begint dan in de Jupiler league eerst.
Van Jong Ajax blijft ook niks meer over.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Poepon moet Willem 2 in de eredivisie zien te houden.
Goede zaak.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:56 schreef Black-Death het volgende:
Wordt serieus half Jong Ajax verhuurd opeens?
Als ze veel speeltijd krijgen, ja.quote:
en Verthongenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:21 schreef Nashje het volgende:
We zitten wel een beetje krap in verdedigers. Hopen op weinig blessures en problemen. Volgend seizoen Slijngard aan laten sluiten.
quote:
quote:[S]Jorrit. zegt:
doe maar de groetjes van ultras jorrit
[S]Jorrit. zegt:
vindt ie leuk
[S]Jorrit. zegt:
wel ultras
[S]Jorrit. zegt:
niet ultra
[S]Jorrit. zegt:
hij noemt me altijd ultras
Serieus swa, ik heb nu echt homies. Eigenlijk wou ik gewoon meer even de verplichte groetjes doen omdat ik het wel grappig vond.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:37 schreef jna het volgende:
Dussss kent ie Edgar Davids bijna persoonlijk jonge
Ik mis Chrisquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:05 schreef toma het volgende:
WillemII- en Ajax-supporter
Kan mij jong Ajax eigenlijk schelen. Het is alleen maar een opleidplek voor het grote Ajax en dat werkt het beste als je die gasten verhuurd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:01 schreef jna het volgende:
Tjah jong Ajax raakt 2 van z'n beste spelers kwijt maar het is wel beter voor die jongens
Geen idee, misschien ff een bericht laten posten in het VBL wie is wie topic? (als dat nog bestaatquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:29 schreef stefmans het volgende:
Wie zijn eigenlijk al die nieuwe mensen?![]()
VBL: wie is wie? #2.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:33 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Geen idee, misschien ff een bericht laten posten in het VBL wie is wie topic? (als dat nog bestaat)
Maar hoe meer Ajax zielen, hoe meer vreugd (op sommige na dan..)
Davids komt, Leonardo komt en plotseling loopt het volquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:35 schreef jna het volgende:
Dat zijn gloryhunters die in de toekomst kunnen kijken
Zoiets als Terrorrobbie in 1994 ofzo?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:35 schreef jna het volgende:
Dat zijn gloryhunters die in de toekomst kunnen kijken
Die was toen nog jong en naïefquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:37 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zoiets als Terrorrobbie in 1994 ofzo?
Ook nog toevallig het az topic stil?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Davids komt, Leonardo komt en plotseling loopt het vol![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ook nog toevallig het az topic stil?
Contract voor anderhalf jaar getekend. Hopelijk kan hij daar nog een jaar aan vast plakken. Hij is in ieder geval topfitquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel cool dat Davids terug is. Ik denk dat hij het nog wel een jaar of twee goed vol kan houden.
En dat allemaal omdat die ene thuis is gekomenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:48 schreef Pritt het volgende:
Ik heb idd een dagtaak aan het lezen van de topics.
Mooi, die komt dus niet naar onsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:51 schreef Black-Death het volgende:
Luque redelijk zeker naar PSV
quote:Weer geen duel met Davids voor Drenthe
Lange tijd keek Royston Drenthe uit naar de tweestrijd met Tottenham Hotspur om te kunnen spelen in een direct duel tegen Edgar Davids en na afloop van shirt te kunnen wisselen. Direct na het bekendworden van de straf van de UEFA liet Drenthe weten enorm te balen niet tegen Davids te kunnen spelen. De komst van Davids naar Ajax gaf Drenthe nieuwe hoop. Uiteindelijk mist hij ook dat duel door de gele kaart en de blessure die hij opliep.
Drenthe tegenover Sportweek: “Ik baal daar onwijs van. Helemaal omdat het zo’n zielige kaart was. Ik deed niets. Maar helaas kun je hier niets tegen doen. Je kunt niet in beroep of zo.” Drenthe liep ook nog een bovenbeenblessure op na een duel met Benjamin de Ceulaer en moet enkele dagen rust houden. “Door dat ‘duelletje’ kon ik op het laatst haast geen acties meer maken. Ik heb de wedstrijd wel uitgespeeld want ik wist dat ik de week erop toch niet zou spelen. Al vóór de wedstrijd gonsde het door mijn hoofd: ‘geen geel pakken dan mag je volgende week tegen Davids spelen’. Helaas. Nu ga ik de boys maar aanmoedigen.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |