abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:07:09 #151
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_45844021
Wow... die gast zal echt niet blij zijn. Niet met jou, maar nog veel minder met zn vriendin. Ben benieuwd...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:19:31 #152
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_45844304
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:17 schreef svbelzen het volgende:

[..]

Ben nu in gesprek met collega die hem vandaag dus heeft gezien.
Hij heeft zich staande gehouden nog wat prive gesprekken gehad, maar was niet te verstaan waar het over ging. Dus vanavond zal hij het wel met zijn vriendin over mijn mailtjes hebben.

Maar ik heb van hem en van haar helemaal niks gehoord.
Mocht het zo blijven prima.
Jij ben echt laf
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:22:59 #153
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45844366
Als ik een wijf neuk dat vreemdgaat met mij, dan is dat niet mijn probleem.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_45844377
61% van de stemmers vind tot nu toe dat de TS gelijk heeft met zijn actie.
Zie de poll op pagina 3.
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:24:18 #155
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45844398
En die gast zal behoorlijk over de piss zijn. Maar hij zou nog veel erger pissed zijn als ze een huis hadden gekocht en hij kwam er achter dat ze al 12 maanden buiten de deur neukte. Ophangen dat wijf.
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_45844425
wat een laffe actie, als ik ergens het land aan heb is het wel aan verraders!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:29:53 #157
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45844498
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:25 schreef zhe-devilll het volgende:
wat een laffe actie, als ik ergens het land aan heb is het wel aan verraders!!!!
Anders ik wel, maar dit is een tweeledige situatie. Is TS nou een verrader omdat hij die slet te grazen neemt ( ) of is hij oprecht omdat hij dr vriend behoedt voor erger. Ik bedoel, die kerel moet altijd nog zn eigen afweging maken en het verdriet had alleen maar groter kunnen worden als TS niks gezegd had. Had hij dat dan maar moeten doen en met lede ogen aanzien dat die kerel over een jaar totaal gebroken wordt?

Het is natuurlijk dubieus dat zij TS verneukt en hij haar daarop terug lijkt te pakken maargoed.
deed het licht uit
pi_45844558
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:29 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Anders ik wel, maar dit is een tweeledige situatie. Is TS nou een verrader omdat hij die slet te grazen neemt ( ) of is hij oprecht omdat hij dr vriend behoedt voor erger. Ik bedoel, die kerel moet altijd nog zn eigen afweging maken en het verdriet had alleen maar groter kunnen worden als TS niks gezegd had. Had hij dat dan maar moeten doen en met lede ogen aanzien dat die kerel over een jaar totaal gebroken wordt?
eh hoeveel mannen doen dit soort dingen wel niet?
Dan is het vast minder erg!?
Wat een ander doet gaat een ander niets aan!?
Ts wil dat vriendje niet behoeden voor erger, zo aardig is hij nml niet want dan had hij
zijn pootjes allang thuisgehouden wetend dat het grietje vreemdging!
Nee hij wil wraak! Hij wil haar terugpakken.
Omdat zij oneerlijk was tegen hem, wetende dat zij ook oneerlijk was tegen die ander.
Dit is geen daad van vriendelijkheid nml. Kom op zeg, dat maakt ts zichzelf wijs dat hij nu nobel is.. nee gaat er bij mij niet in!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:40:34 #159
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45844751
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:32 schreef zhe-devilll het volgende:
Ts wil dat vriendje niet behoeden voor erger, zo aardig is hij nml niet want dan had hij
Omdat zij oneerlijk was tegen hem, wetende dat zij ook oneerlijk was tegen die ander.
Dit is geen daad van vriendelijkheid nml. Kom op zeg, dat maakt ts zichzelf wijs dat hij nu nobel is.. nee gaat er bij mij niet in!
Ik zeg nergens dat ik TS nobel vind. Er hangt sowieso een rare lucht aan dit geval. Het is alleen naar mijn mening wél zo dat hem weinig te verwijten valt qua het neuken van die slet. Het motief waarom hij die vriend mailt kan me gestolen worden. Die vriend moet gewoon weten dat hij met een snol samenwoont vóórdat hij een huis koopt, punt. Bovendien vind ik eigenlijk dat we teveel nadruk leggen op de TS. Het is niet zijn schuld dat hij een slet aan de haak geslagen heeft. Dat wijf is gewoon een kuthoer en moet daar de consequenties maar eens van inzien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Oosthoek op 31-01-2007 00:46:10 ]
deed het licht uit
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:42:57 #160
31971 KumA
pi_45844797
quote:

[..]

juist!!

waarom zit iedereen zo te zeiken op die chick (die natuurlijk wel een bitch is), vergeet iedereen maar voor t gemak even dat de TS net zo goed meedeed!
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:43:55 #161
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45844817
Eigenlijk wil ik gewoon zeggen: Ik had dat wijf ook gewoon geneukt, en had niks verteld. Niet omdat ik zo'n schooier ben, maar omdat het mijn probleem niet is. Die kerel moet er zelf maar achter komen wat zn wijf doet en als ze niet met mij neukt, neukt ze wel met iemand anders (zeker omdat het al stelselmatig gebeurde en ze niet bepaald berouw vertoonde.) Maar als er huizen gekocht gaan worden, de relatie echt serieus-serieus dreigt te worden en dat wijf wil nóg niet vertellen aan haar vriend dat ze een slet is, dan moet ik het maar doen hoor. Voor de goede orde. En dan zou ik mezefl echt geen held vinden. Weltruste.
deed het licht uit
pi_45844831
Ik trek dat slecht vreemdgaan, gelukkig heb ik een lieve (en trouwe) vriendin, want ik word al helemaal lijp als ik er aan denk.

Voor jou is het beter om het hem niet persoonlijk te zeggen (vanuit mijn oogpunt dan), maar verwacht geen bedankje van die vriend ofzo..
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:45:12 #163
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45844849
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:42 schreef KumA het volgende:

[..]

juist!!

waarom zit iedereen zo te zeiken op die chick (die natuurlijk wel een bitch is), vergeet iedereen maar voor t gemak even dat de TS net zo goed meedeed!
Ik zou eerder mn wijf meppen als ze vreemd was gegaan dan de kerel waar ze het mee deed. Als of het zijn schuld is dat hij een fijne wip mag maken. Wat een bullshit. Maar er zullen ongetwijfeld een boel mensen zijn die er anders over denken.

Ik zou het iig erg prettig hebben gevonden als TS me ingelicht zou hebben. Ondanks dat ik hem de hel in zou verwensen.
deed het licht uit
pi_45845257
Verstandige keus gemaakt TS!
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
  woensdag 31 januari 2007 @ 01:09:58 #165
31971 KumA
pi_45845294
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 01:06 schreef Logical het volgende:
Verstandige keus gemaakt TS!
Wat was verstandig? een chick naaien die al een relatie heeft en dan gaan huilen?
pi_45845438
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:42 schreef KumA het volgende:

[..]

juist!!

Met natuurlijk wel het verschil dat zij degene was met een relatie en zij dus ook degene was die haar partner bedroog.
Het heeft wel alle schijn van een wraakactie maar daar heeft ze het dan wel zelf naar gemaakt. Als mijn vriend zoiets zou flikken had ik het ook willen weten voor we een huis gingen kopen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_45845568
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Eerlijk? Is de wetenschap dat ze uit elkaar zijn, dat hij er kapot van is en zij zich beseft dat je met jou niet moet fucken niet de zoete kers op de slagroom?

Oh nee wacht, je bent volkomen altruïstisch.
altruïstisch. <> Knap hoor wat een moeilijk woord
pi_45845647
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:27 schreef Thisbe het volgende:
Inderdaad, ik geloof er werkelijk geen zak van!
Stiekem hoop ik dat TS ze ooit innig gearmd tegenkomt. Waarna het duidelijk wordt dat ze even een open relatie hadden, maar nu echt voor elkaar gekozen hebben. Dat ze een leuk huisje hebben gekocht, en hem stralend melden dat ze gaan trouwen.
Hij mag haar houden
Maar een open relatie was het dus zeker niet, als hij haar vergeeft dan kunnen ze dat misschien wel overwegen.
pi_45845766
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:01 schreef Scorpie het volgende:
Hij mag immers in de perfecte relatie toch niet haar mail lezen, smsjes lezen, telefoon doorspitten, verdachte vragen stellen enzovoorts. Want dat willen vrouwen niet; stel je voor zeg, straks vertrouwt hij me niet meer
Hoe moet een man er anders achter komen? Geef eens wat tips?
Wat een tekst
Scorpie heeft door hoe vrouwen in elkaar zitten
pi_45845843
quote:
Humor
Inhoudelijk maar wel leuk bedacht
pi_45845932
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:49 schreef Noway666 het volgende:
je probeert er zelf beter van te worden.
Ik moet die meid niet meer en enige wat mij dit mogelijk kan opleveren is een schadeherstel rekening
pi_45845983
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:40 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ik TS nobel vind. Er hangt sowieso een rare lucht aan dit geval. Het is alleen naar mijn mening wél zo dat hem weinig te verwijten valt qua het neuken van die slet. Het motief waarom hij die vriend mailt kan me gestolen worden. Die vriend moet gewoon weten dat hij met een snol samenwoont vóórdat hij een huis koopt, punt. Bovendien vind ik eigenlijk dat we teveel nadruk leggen op de TS. Het is niet zijn schuld dat hij een slet aan de haak geslagen heeft. Dat wijf is gewoon een kuthoer en moet daar de consequenties maar eens van inzien.
  woensdag 31 januari 2007 @ 02:05:01 #173
31971 KumA
pi_45846109
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 01:19 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Met natuurlijk wel het verschil dat zij degene was met een relatie en zij dus ook degene was die haar partner bedroog.
Het heeft wel alle schijn van een wraakactie maar daar heeft ze het dan wel zelf naar gemaakt. Als mijn vriend zoiets zou flikken had ik het ook willen weten voor we een huis gingen kopen.
de TS wist dat ze een relatie had en toch gaat ie door, dan is hij net zo fout als haar! Moet ie niet nu ineens als ie door krijgt dat hij ook geplayed werd de moraal ridder gaan uithangen!
  woensdag 31 januari 2007 @ 02:06:40 #174
31971 KumA
pi_45846131
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 01:50 schreef svbelzen het volgende:

[..]

Ik moet die meid niet meer en enige wat mij dit mogelijk kan opleveren is een schadeherstel rekening
Je wou die meid wel anders had je d'r gedumped VOOR je erachter kwam dat ze met die andere gast wou gaan wonen
  woensdag 31 januari 2007 @ 02:09:15 #175
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_45846163
Elk verhaal kent twee kanten. Het verdient niet de schoonheidsprijs hoe de TS het opgelost heeft.

Ik had idg meer druk op het 'loopse' vrouwtje gelegd, zodat zij uiteindelijk die vriend zou vertellen wat voor whore ze is. Dat de TS een relatie stuk maakt is niet zo spannend, beter nu dan het vriendje terloops achter het ware verhaal komt.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  woensdag 31 januari 2007 @ 02:11:57 #176
157525 Ionesco
A Long Way Down.
pi_45846193
tvp
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_45846407
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 01:27 schreef svbelzen het volgende:

[..]

Beantwoord de vraag
  woensdag 31 januari 2007 @ 02:34:28 #178
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_45846413
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 02:33 schreef Xennia het volgende:

[..]

Beantwoord de vraag
Wat betekent altruïstisch?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_45846431
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 02:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat betekent altruïstisch?
onbaatzuchtig
  woensdag 31 januari 2007 @ 02:39:06 #180
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_45846459
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 02:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

onbaatzuchtig
Thanks, je bent het leerzaamste meisje dat ik vandaag heb ontmoet!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_45846489
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 02:05 schreef KumA het volgende:

[..]

de TS wist dat ze een relatie had en toch gaat ie door, dan is hij net zo fout als haar! Moet ie niet nu ineens als ie door krijgt dat hij ook geplayed werd de moraal ridder gaan uithangen!
Ben ik niet met je eens. Hij bedriegt niemand, zij wel.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 31 januari 2007 @ 02:44:58 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45846501
1 van de leukste topics die ik de laatste tijd nagelezen heb.

Wat een deuk die TS.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 31 januari 2007 @ 02:46:03 #183
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_45846508
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 02:44 schreef golfer het volgende:
1 van de leukste topics die ik de laatste tijd nagelezen heb.

Wat een deuk die TS.
Hey golfer. Ik neuk je vrouw.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 31 januari 2007 @ 02:47:31 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45846521
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 02:46 schreef Maanvis het volgende:

Hey golfer. Ik neuk je vrouw.
Hoi! Is er toch nog iemand die haar neukt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_45846552
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 02:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Thanks, je bent het leerzaamste meisje dat ik vandaag heb ontmoet!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_45846573
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 02:47 schreef golfer het volgende:

[..]

Hoi! Is er toch nog iemand die haar neukt.
Ik ga deze maar even quoten, kun je hem niet meer editten
pi_45846819
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 01:27 schreef svbelzen het volgende:

[..]

Als je dat al moeilijk vindt...
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 01:50 schreef svbelzen het volgende:

[..]

En wraak natuurlijk, zoete, heerlijke wraak.

Oh ja, en omdat je nog verliefd op haar bent, zie je haar natuurlijk ook het liefst zonder vriend.
Nee, doe maar niet of je haar nu een K*twijf vindt om wat ze heeft gedaan, dat wist je eerder ook al en toen deed je er nog aan mee.
  woensdag 31 januari 2007 @ 03:48:11 #188
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_45846826
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:03 schreef svbelzen het volgende:
Zie Waarschuwen of mondje dicht houden?

Ik had haar de tijd gegeven tot gisteren om het zelf tegen haar vriend te zeggen, ze heeft dit niet gedaan. Ik weet dit omdat ik contact hebt met een collega van haar vriend, hij deed gewoon zoals altijd en zei zelfs dat hij samen met zijn vriendin donderdag weer een koophuis ging bekijken.

Ze wist dus dat ik het zou gaan zeggen als zij het niet zou doen, maar gewoon doen alsof er niks aan de hand is en gewoon donderdag afspraak maken om een koophuis te gaan bekijken

Hierop heb ik dus gisteravond hele verhaal opgebiecht via email, oke dit was niet de bedoeling maar had tijdsdruk want donderdag gaan ze koophuis bezoeken.

Het is nu maandag 16:00 en ik heb nog niks vernomen, hij heeft mijn emailgegevens maar heeft geen reactie gestuurd.
Maakt mij verder ook niets meer uit, hij weet het nu en mag zelf bepalen hoe nu verder.

Ik ben er helemaal klaar mee
Mischien denkt Hij "wtf. wat is dit?" en gelooft hij je niet.
Mischien krijgt hij wel meer van dit soort mailtjes.
Dus ik zou het nog niet zo snel opgeven.

Er moet iig. met bewijs bij zitten zoals fotos en dergelijke.
Intieme geheimen over haar zouden het ook wel goed doen denk '
Welk standje vind zij het lekkerst? Hoe komt ze klaar? Waar zeurt ze meestal over? Data?
Haar favoriete ondergoed. Wat weet JIJ over hem door middel van Haar?

Dan zou hij je wel moeten geloven. Hypotheek is niet niks (moet je er ook bijzeten )

[ Bericht 6% gewijzigd door a-child-in-chains op 31-01-2007 06:02:58 ]
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  woensdag 31 januari 2007 @ 07:29:18 #189
142236 Polen
Bessen-appel
pi_45847203
Hahaha, kostelijk! Eerst vier maanden lang keihard geplayed door een geilende bitch hopende dat ze het uit zou maken en zich geheel op jou zou storten. PRIMA DELUXE! En dan worden gedumpt door je neukertje! Wat een flater! .
TS dacht even lekker een bezette dame te naaien, wordt hij zelf keihard genaaid door die gewiekste tante!
Oh en dan nog iets: Liefde > hypotheek.
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:19:18 #190
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_45848226
ik zou het je niet in dank afnemen, maar daarna je er toch ergens wel dankbaar voor zijn

Helemaal bij het aangaan van een hypotheek en het kopen van een huis.. Dat doe je niet "even"...
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:25:25 #191
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45848306
loooool
Thinking about thinking of you.
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:29:20 #192
31971 KumA
pi_45848345
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 02:43 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Hij bedriegt niemand, zij wel.
Beetje hypokriet, je heb (minstens) 2 mensen nodig om vreemd te gaan en iemand te bedriegen.
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:30:13 #193
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_45848361
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:29 schreef KumA het volgende:

[..]

Beetje hypokriet, je heb (minstens) 2 mensen nodig om vreemd te gaan en iemand te bedriegen.
In principe heb je gelijk als hij ook van het begin af aan op de hoogte was geweest van haar vriend.
be nice or go away
  Admin woensdag 31 januari 2007 @ 09:33:36 #194
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_45848411
quote:

[..]

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 31 januari 2007 @ 09:35:25 #195
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_45848435
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:30 schreef kahaarin het volgende:

[..]

In principe heb je gelijk als hij ook van het begin af aan op de hoogte was geweest van haar vriend.
Uit het vorige topic van TS:
Ik heb een meisje leren kennen via een datingsite, na 2 weken kwam ik erachter dat ze niet single was zoals ze zich voordeed. Maar in werkelijkheid ging ze vreemd ze woonde zelfs samen. Lekker was dat

Maar dus toch maar verder gegaan
na 4 maanden elkaar in het geheim ontmoet te hebben, ging ze huurhuisjes bekijken want ze zou weggaan bij die jongen en op haarzelf gaan wonen, daarmee zou alles dus opgelost zijn.
Alles leek dus koek en ei, zij zou het definitief uitmaken en op haarzelf gaan wonen.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

woensdag 31 januari 2007 @ 09:35:57 #196
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_45848442
al wat gehoord?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  Admin woensdag 31 januari 2007 @ 09:36:24 #197
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_45848447
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 01:09 schreef KumA het volgende:

[..]

Wat was verstandig? een chick naaien die al een relatie heeft en dan gaan huilen?
Ik had net m'n beeldscherm schoon, dank je

woensdag 31 januari 2007 @ 09:36:47 #198
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_45848452
quote:

[..]

volgens mij zijn we het in mijn lange fok!-historie nog nooit eens geweest met elkaar, en ook nu stel je weer eens niet teleur.

het vorige topic van TS getuigt juist van een sterk moreel inzicht. wellicht zit er een stukje wraak bij, maar ik geloof wel dat TS oprecht die arme donder wil waarschuwen voor hij zich voor een paar ton in de schulden steekt.

dat TS zelf natuurlijk ook niet vrijuit gaat omdat hij nog heeft lopen aanklooien nadat het bekend was moge duidelijk zijn, maar goed, wie zonder zonde is werpe de eerste steen, toch?

@TS: ik hoop dat die gozer op tijd inziet wat hij aan het doen is en die two-timing bitch met haar aars de stoep laat kussen!
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_45848468
quote:

[..]

Dat kan je ook anders zien. Hij wist dat hij geplayed werd en wilde niet dat andere mannen daar ook de dupe van werden.
Blijft natuurlijk wel zo dat zijn acties niet al te politiek correct waren. Maar blijkbaar zijn er veel mannen die het wel eens zijn met het feit dat ze het toch graag willen weten, op welke laffe manier dan ook.
  Admin woensdag 31 januari 2007 @ 09:41:50 #200
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_45848529
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Misschien heb je hier een punt. Ik zeg ook nergens dat de TS qua timing goed zat, maar dat hadden jullie al wel gelezen. En als jij mijn verhaal in eerste instantie goed gelezen had, in plaats van wat je wil lezen, dan had je gezien dat ik zeg dat niemand van de vrouwen hier ingaat op het vreemdgaan van de vrouw . Ik zeg nergens dat iemand het goedpraat, ik zeg alleen dat het handig genegeerd word door alle vrouwen, alsof het een hete aardappel is waar men zich niet aan wil branden.
[..]
Omdat vrouwen hypocriet zijn en nooit vreemd zullen gaan

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')