Jij ben echt lafquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:17 schreef svbelzen het volgende:
[..]
Ben nu in gesprek met collega die hem vandaag dus heeft gezien.
Hij heeft zich staande gehouden nog wat prive gesprekken gehad, maar was niet te verstaan waar het over ging. Dus vanavond zal hij het wel met zijn vriendin over mijn mailtjes hebben.
Maar ik heb van hem en van haar helemaal niks gehoord.
Mocht het zo blijven prima.
Anders ik wel, maar dit is een tweeledige situatie. Is TS nou een verrader omdat hij die slet te grazen neemt (quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:25 schreef zhe-devilll het volgende:
wat een laffe actie, als ik ergens het land aan heb is het wel aan verraders!!!!
![]()
eh hoeveel mannen doen dit soort dingen wel niet?quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:29 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Anders ik wel, maar dit is een tweeledige situatie. Is TS nou een verrader omdat hij die slet te grazen neemt () of is hij oprecht omdat hij dr vriend behoedt voor erger. Ik bedoel, die kerel moet altijd nog zn eigen afweging maken en het verdriet had alleen maar groter kunnen worden als TS niks gezegd had. Had hij dat dan maar moeten doen en met lede ogen aanzien dat die kerel over een jaar totaal gebroken wordt?
Ik zeg nergens dat ik TS nobel vind. Er hangt sowieso een rare lucht aan dit geval. Het is alleen naar mijn mening wél zo dat hem weinig te verwijten valt qua het neuken van die slet. Het motief waarom hij die vriend mailt kan me gestolen worden. Die vriend moet gewoon weten dat hij met een snol samenwoont vóórdat hij een huis koopt, punt. Bovendien vind ik eigenlijk dat we teveel nadruk leggen op de TS. Het is niet zijn schuld dat hij een slet aan de haak geslagen heeft. Dat wijf is gewoon een kuthoer en moet daar de consequenties maar eens van inzien.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:32 schreef zhe-devilll het volgende:
eh hoeveel mannen doen dit soort dingen wel niet?
Dan is het vast minder erg!?
Wat een ander doet gaat een ander niets aan!?
Ts wil dat vriendje niet behoeden voor erger, zo aardig is hij nml niet want dan had hij
zijn pootjes allang thuisgehouden wetend dat het grietje vreemdging!
Nee hij wil wraak! Hij wil haar terugpakken.
Omdat zij oneerlijk was tegen hem, wetende dat zij ook oneerlijk was tegen die ander.
Dit is geen daad van vriendelijkheid nml. Kom op zeg, dat maakt ts zichzelf wijs dat hij nu nobel is.. nee gaat er bij mij niet in!
juist!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
eh hoeveel mannen doen dit soort dingen wel niet?
Dan is het vast minder erg!?
Wat een ander doet gaat een ander niets aan!?
Ts wil dat vriendje niet behoeden voor erger, zo aardig is hij nml niet want dan had hij
zijn pootjes allang thuisgehouden wetend dat het grietje vreemdging!
Nee hij wil wraak! Hij wil haar terugpakken.
Omdat zij oneerlijk was tegen hem, wetende dat zij ook oneerlijk was tegen die ander.
Dit is geen daad van vriendelijkheid nml. Kom op zeg, dat maakt ts zichzelf wijs dat hij nu nobel is.. nee gaat er bij mij niet in!
Ik zou eerder mn wijf meppen als ze vreemd was gegaan dan de kerel waar ze het mee deed. Als of het zijn schuld is dat hij een fijne wip mag maken. Wat een bullshit. Maar er zullen ongetwijfeld een boel mensen zijn die er anders over denken.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:42 schreef KumA het volgende:
[..]
juist!!
waarom zit iedereen zo te zeiken op die chick (die natuurlijk wel een bitch is), vergeet iedereen maar voor t gemak even dat de TS net zo goed meedeed!
Wat was verstandig? een chick naaien die al een relatie heeft en dan gaan huilen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:06 schreef Logical het volgende:
Verstandige keus gemaakt TS!
Met natuurlijk wel het verschil dat zij degene was met een relatie en zij dus ook degene was die haar partner bedroog.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:42 schreef KumA het volgende:
[..]
juist!!
waarom zit iedereen zo te zeiken op die chick (die natuurlijk wel een bitch is), vergeet iedereen maar voor t gemak even dat de TS net zo goed meedeed!
altruïstisch. <> Knap hoor wat een moeilijk woordquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerlijk? Is de wetenschap dat ze uit elkaar zijn, dat hij er kapot van is en zij zich beseft dat je met jou niet moet fucken niet de zoete kers op de slagroom?
Oh nee wacht, je bent volkomen altruïstisch.
Hij mag haar houdenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:27 schreef Thisbe het volgende:
Inderdaad, ik geloof er werkelijk geen zak van!
Stiekem hoop ik dat TS ze ooit innig gearmd tegenkomt. Waarna het duidelijk wordt dat ze even een open relatie hadden, maar nu echt voor elkaar gekozen hebben. Dat ze een leuk huisje hebben gekocht, en hem stralend melden dat ze gaan trouwen.![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:01 schreef Scorpie het volgende:
Hij mag immers in de perfecte relatie toch niet haar mail lezen, smsjes lezen, telefoon doorspitten, verdachte vragen stellen enzovoorts. Want dat willen vrouwen niet; stel je voor zeg, straks vertrouwt hij me niet meer
Hoe moet een man er anders achter komen? Geef eens wat tips?
Humorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:11 schreef NotoriousJw het volgende:
Mijn vriendin gaat vreemd K*T zooi!!![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:49 schreef Noway666 het volgende:
je probeert er zelf beter van te worden.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:40 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik TS nobel vind. Er hangt sowieso een rare lucht aan dit geval. Het is alleen naar mijn mening wél zo dat hem weinig te verwijten valt qua het neuken van die slet. Het motief waarom hij die vriend mailt kan me gestolen worden. Die vriend moet gewoon weten dat hij met een snol samenwoont vóórdat hij een huis koopt, punt. Bovendien vind ik eigenlijk dat we teveel nadruk leggen op de TS. Het is niet zijn schuld dat hij een slet aan de haak geslagen heeft. Dat wijf is gewoon een kuthoer en moet daar de consequenties maar eens van inzien.
de TS wist dat ze een relatie had en toch gaat ie door, dan is hij net zo fout als haar! Moet ie niet nu ineens als ie door krijgt dat hij ook geplayed werd de moraal ridder gaan uithangen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Met natuurlijk wel het verschil dat zij degene was met een relatie en zij dus ook degene was die haar partner bedroog.
Het heeft wel alle schijn van een wraakactie maar daar heeft ze het dan wel zelf naar gemaakt. Als mijn vriend zoiets zou flikken had ik het ook willen weten voor we een huis gingen kopen.
Je wou die meid wel anders had je d'r gedumped VOOR je erachter kwam dat ze met die andere gast wou gaan wonenquote:Op woensdag 31 januari 2007 01:50 schreef svbelzen het volgende:
[..]
Ik moet die meid niet meer en enige wat mij dit mogelijk kan opleveren is een schadeherstel rekening
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |