abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:07:09 #151
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_45844021
Wow... die gast zal echt niet blij zijn. Niet met jou, maar nog veel minder met zn vriendin. Ben benieuwd...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:19:31 #152
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_45844304
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:17 schreef svbelzen het volgende:

[..]

Ben nu in gesprek met collega die hem vandaag dus heeft gezien.
Hij heeft zich staande gehouden nog wat prive gesprekken gehad, maar was niet te verstaan waar het over ging. Dus vanavond zal hij het wel met zijn vriendin over mijn mailtjes hebben.

Maar ik heb van hem en van haar helemaal niks gehoord.
Mocht het zo blijven prima.
Jij ben echt laf
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:22:59 #153
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45844366
Als ik een wijf neuk dat vreemdgaat met mij, dan is dat niet mijn probleem.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_45844377
61% van de stemmers vind tot nu toe dat de TS gelijk heeft met zijn actie.
Zie de poll op pagina 3.
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:24:18 #155
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45844398
En die gast zal behoorlijk over de piss zijn. Maar hij zou nog veel erger pissed zijn als ze een huis hadden gekocht en hij kwam er achter dat ze al 12 maanden buiten de deur neukte. Ophangen dat wijf.
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_45844425
wat een laffe actie, als ik ergens het land aan heb is het wel aan verraders!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:29:53 #157
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45844498
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:25 schreef zhe-devilll het volgende:
wat een laffe actie, als ik ergens het land aan heb is het wel aan verraders!!!!
Anders ik wel, maar dit is een tweeledige situatie. Is TS nou een verrader omdat hij die slet te grazen neemt ( ) of is hij oprecht omdat hij dr vriend behoedt voor erger. Ik bedoel, die kerel moet altijd nog zn eigen afweging maken en het verdriet had alleen maar groter kunnen worden als TS niks gezegd had. Had hij dat dan maar moeten doen en met lede ogen aanzien dat die kerel over een jaar totaal gebroken wordt?

Het is natuurlijk dubieus dat zij TS verneukt en hij haar daarop terug lijkt te pakken maargoed.
deed het licht uit
pi_45844558
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:29 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Anders ik wel, maar dit is een tweeledige situatie. Is TS nou een verrader omdat hij die slet te grazen neemt ( ) of is hij oprecht omdat hij dr vriend behoedt voor erger. Ik bedoel, die kerel moet altijd nog zn eigen afweging maken en het verdriet had alleen maar groter kunnen worden als TS niks gezegd had. Had hij dat dan maar moeten doen en met lede ogen aanzien dat die kerel over een jaar totaal gebroken wordt?
eh hoeveel mannen doen dit soort dingen wel niet?
Dan is het vast minder erg!?
Wat een ander doet gaat een ander niets aan!?
Ts wil dat vriendje niet behoeden voor erger, zo aardig is hij nml niet want dan had hij
zijn pootjes allang thuisgehouden wetend dat het grietje vreemdging!
Nee hij wil wraak! Hij wil haar terugpakken.
Omdat zij oneerlijk was tegen hem, wetende dat zij ook oneerlijk was tegen die ander.
Dit is geen daad van vriendelijkheid nml. Kom op zeg, dat maakt ts zichzelf wijs dat hij nu nobel is.. nee gaat er bij mij niet in!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:40:34 #159
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45844751
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:32 schreef zhe-devilll het volgende:
Ts wil dat vriendje niet behoeden voor erger, zo aardig is hij nml niet want dan had hij
Omdat zij oneerlijk was tegen hem, wetende dat zij ook oneerlijk was tegen die ander.
Dit is geen daad van vriendelijkheid nml. Kom op zeg, dat maakt ts zichzelf wijs dat hij nu nobel is.. nee gaat er bij mij niet in!
Ik zeg nergens dat ik TS nobel vind. Er hangt sowieso een rare lucht aan dit geval. Het is alleen naar mijn mening wél zo dat hem weinig te verwijten valt qua het neuken van die slet. Het motief waarom hij die vriend mailt kan me gestolen worden. Die vriend moet gewoon weten dat hij met een snol samenwoont vóórdat hij een huis koopt, punt. Bovendien vind ik eigenlijk dat we teveel nadruk leggen op de TS. Het is niet zijn schuld dat hij een slet aan de haak geslagen heeft. Dat wijf is gewoon een kuthoer en moet daar de consequenties maar eens van inzien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Oosthoek op 31-01-2007 00:46:10 ]
deed het licht uit
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:42:57 #160
31971 KumA
pi_45844797
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:32 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

juist!!

waarom zit iedereen zo te zeiken op die chick (die natuurlijk wel een bitch is), vergeet iedereen maar voor t gemak even dat de TS net zo goed meedeed!
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:43:55 #161
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45844817
Eigenlijk wil ik gewoon zeggen: Ik had dat wijf ook gewoon geneukt, en had niks verteld. Niet omdat ik zo'n schooier ben, maar omdat het mijn probleem niet is. Die kerel moet er zelf maar achter komen wat zn wijf doet en als ze niet met mij neukt, neukt ze wel met iemand anders (zeker omdat het al stelselmatig gebeurde en ze niet bepaald berouw vertoonde.) Maar als er huizen gekocht gaan worden, de relatie echt serieus-serieus dreigt te worden en dat wijf wil nóg niet vertellen aan haar vriend dat ze een slet is, dan moet ik het maar doen hoor. Voor de goede orde. En dan zou ik mezefl echt geen held vinden. Weltruste.
deed het licht uit
pi_45844831
Ik trek dat slecht vreemdgaan, gelukkig heb ik een lieve (en trouwe) vriendin, want ik word al helemaal lijp als ik er aan denk.

Voor jou is het beter om het hem niet persoonlijk te zeggen (vanuit mijn oogpunt dan), maar verwacht geen bedankje van die vriend ofzo..
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:45:12 #163
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45844849
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:42 schreef KumA het volgende:

[..]

juist!!

waarom zit iedereen zo te zeiken op die chick (die natuurlijk wel een bitch is), vergeet iedereen maar voor t gemak even dat de TS net zo goed meedeed!
Ik zou eerder mn wijf meppen als ze vreemd was gegaan dan de kerel waar ze het mee deed. Als of het zijn schuld is dat hij een fijne wip mag maken. Wat een bullshit. Maar er zullen ongetwijfeld een boel mensen zijn die er anders over denken.

Ik zou het iig erg prettig hebben gevonden als TS me ingelicht zou hebben. Ondanks dat ik hem de hel in zou verwensen.
deed het licht uit
pi_45845257
Verstandige keus gemaakt TS!
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
  woensdag 31 januari 2007 @ 01:09:58 #165
31971 KumA
pi_45845294
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 01:06 schreef Logical het volgende:
Verstandige keus gemaakt TS!
Wat was verstandig? een chick naaien die al een relatie heeft en dan gaan huilen?
pi_45845438
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:42 schreef KumA het volgende:

[..]

juist!!

Met natuurlijk wel het verschil dat zij degene was met een relatie en zij dus ook degene was die haar partner bedroog.
Het heeft wel alle schijn van een wraakactie maar daar heeft ze het dan wel zelf naar gemaakt. Als mijn vriend zoiets zou flikken had ik het ook willen weten voor we een huis gingen kopen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_45845568
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Eerlijk? Is de wetenschap dat ze uit elkaar zijn, dat hij er kapot van is en zij zich beseft dat je met jou niet moet fucken niet de zoete kers op de slagroom?

Oh nee wacht, je bent volkomen altruïstisch.
altruïstisch. <> Knap hoor wat een moeilijk woord
pi_45845647
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:27 schreef Thisbe het volgende:
Inderdaad, ik geloof er werkelijk geen zak van!
Stiekem hoop ik dat TS ze ooit innig gearmd tegenkomt. Waarna het duidelijk wordt dat ze even een open relatie hadden, maar nu echt voor elkaar gekozen hebben. Dat ze een leuk huisje hebben gekocht, en hem stralend melden dat ze gaan trouwen.
Hij mag haar houden
Maar een open relatie was het dus zeker niet, als hij haar vergeeft dan kunnen ze dat misschien wel overwegen.
pi_45845766
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:01 schreef Scorpie het volgende:
Hij mag immers in de perfecte relatie toch niet haar mail lezen, smsjes lezen, telefoon doorspitten, verdachte vragen stellen enzovoorts. Want dat willen vrouwen niet; stel je voor zeg, straks vertrouwt hij me niet meer
Hoe moet een man er anders achter komen? Geef eens wat tips?
Wat een tekst
Scorpie heeft door hoe vrouwen in elkaar zitten
pi_45845843
quote:
Humor
Inhoudelijk maar wel leuk bedacht
pi_45845932
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:49 schreef Noway666 het volgende:
je probeert er zelf beter van te worden.
Ik moet die meid niet meer en enige wat mij dit mogelijk kan opleveren is een schadeherstel rekening
pi_45845983
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:40 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ik TS nobel vind. Er hangt sowieso een rare lucht aan dit geval. Het is alleen naar mijn mening wél zo dat hem weinig te verwijten valt qua het neuken van die slet. Het motief waarom hij die vriend mailt kan me gestolen worden. Die vriend moet gewoon weten dat hij met een snol samenwoont vóórdat hij een huis koopt, punt. Bovendien vind ik eigenlijk dat we teveel nadruk leggen op de TS. Het is niet zijn schuld dat hij een slet aan de haak geslagen heeft. Dat wijf is gewoon een kuthoer en moet daar de consequenties maar eens van inzien.
  woensdag 31 januari 2007 @ 02:05:01 #173
31971 KumA
pi_45846109
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 01:19 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Met natuurlijk wel het verschil dat zij degene was met een relatie en zij dus ook degene was die haar partner bedroog.
Het heeft wel alle schijn van een wraakactie maar daar heeft ze het dan wel zelf naar gemaakt. Als mijn vriend zoiets zou flikken had ik het ook willen weten voor we een huis gingen kopen.
de TS wist dat ze een relatie had en toch gaat ie door, dan is hij net zo fout als haar! Moet ie niet nu ineens als ie door krijgt dat hij ook geplayed werd de moraal ridder gaan uithangen!
  woensdag 31 januari 2007 @ 02:06:40 #174
31971 KumA
pi_45846131
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 01:50 schreef svbelzen het volgende:

[..]

Ik moet die meid niet meer en enige wat mij dit mogelijk kan opleveren is een schadeherstel rekening
Je wou die meid wel anders had je d'r gedumped VOOR je erachter kwam dat ze met die andere gast wou gaan wonen
  woensdag 31 januari 2007 @ 02:09:15 #175
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_45846163
Elk verhaal kent twee kanten. Het verdient niet de schoonheidsprijs hoe de TS het opgelost heeft.

Ik had idg meer druk op het 'loopse' vrouwtje gelegd, zodat zij uiteindelijk die vriend zou vertellen wat voor whore ze is. Dat de TS een relatie stuk maakt is niet zo spannend, beter nu dan het vriendje terloops achter het ware verhaal komt.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')