abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45632170
Heel lang verhaal maar hieronder effe in het kort samengevat.

Ik heb een meisje leren kennen via een datingsite, na 2 weken kwam ik erachter dat ze niet single was zoals ze zich voordeed. Maar in werkelijkheid ging ze vreemd ze woonde zelfs samen. Lekker was dat

Maar dus toch maar verder gegaan na 4 maanden elkaar in het geheim ontmoet te hebben, ging ze huurhuisjes bekijken want ze zou weggaan bij die jongen en op haarzelf gaan wonen, daarmee zou alles dus opgelost zijn.
Alles leek dus koek en ei, zij zou het definitief uitmaken en op haarzelf gaan wonen.

Maar via via ben ik er achter gekomen dat ze tegelijkertijd met die jongen ook koophuizen aan het bekijken was, dus vreemdgaan en toch gewoon schijn hoog houden en samen een huis gaan kopen.
Ik voelde me dus zwaar bedondert Een echte 2 jongens tegelijk bedonderen

Kortom ik beetje pissig geworden, dit doe je toch niet zit hij straks met een hypotheek die hij niet alleen kan betalen.
Maar nu wil ze dus kappen met mij, en weer verder met die jongen.

Wat nu doen
1= Die jongen waarschuwen en vertellen dat zijn vriendin 6 maanden is vreemd gegaan, en absoluut niet te vertrouwen is.
2= Laat het ze lekker uitzoeken
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:42:33 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45632265
2

Sim-pel. Niet jouw pakkie an.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45632275
Dubbel.. het is erg sneu voor de wederhelft van die meid maar aan de andere kant, het zijn jou zaken niet echt.
Heb ook zo'n situatie meegemaakt (van buitenaf bekeken) en diegene weet het nog steeds niet, heel erg zielig voor hem aangezien hij alles voor haar over heeft.
Conclusie: GEEN! toch zou ik het niet doen omdat het hun/haar leven is.
Zo niet.. dan toch!
pi_45632418
Je kunt het natuurlijk wel vertellen, maar zelf schiet je er nauwelijks iets mee op, en je loopt wel het risico in allerlei melodramatische toestanden terecht te komen. Kosten/batenanalyse slaat dus negatief uit, maar als je de principiele invoelende mens uit wil hangen moet je het wel doen.
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:49:26 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45632505
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:47 schreef Omnifacer het volgende:
maar als je de principiele invoelende mens uit wil hangen moet je het wel doen.
Dat had ie dan maanden terug moeten doen, toen ie erachter kwam dat ze een relatie had .
Maar dan nog vind ik het nieyt de plek van TS om daar die gozer (die hij nota bene niet eens kent) over in te lichten.
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:50:09 #6
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_45632535
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:40 schreef svbelzen het volgende:
Heel lang verhaal maar hieronder effe in het kort samengevat.

Ik heb een meisje leren kennen via een datingsite, na 2 weken kwam ik erachter dat ze niet single was zoals ze zich voordeed. Maar in werkelijkheid ging ze vreemd ze woonde zelfs samen. Lekker was dat

Maar dus toch maar verder gegaan na 4 maanden elkaar in het geheim ontmoet te hebben, ging ze huurhuisjes bekijken want ze zou weggaan bij die jongen en op haarzelf gaan wonen, daarmee zou alles dus opgelost zijn.
Alles leek dus koek en ei, zij zou het definitief uitmaken en op haarzelf gaan wonen.

Maar via via ben ik er achter gekomen dat ze tegelijkertijd met die jongen ook koophuizen aan het bekijken was, dus vreemdgaan en toch gewoon schijn hoog houden en samen een huis gaan kopen.
Ik voelde me dus zwaar bedondert Een echte 2 jongens tegelijk bedonderen

Kortom ik beetje pissig geworden, dit doe je toch niet zit hij straks met een hypotheek die hij niet alleen kan betalen.
Maar nu wil ze dus kappen met mij, en weer verder met die jongen.

Wat nu doen
1= Die jongen waarschuwen en vertellen dat zijn vriendin 6 maanden is vreemd gegaan, en absoluut niet te vertrouwen is.
2= Laat het ze lekker uitzoeken
Ga bij jezelf ten rade, als het jouw vriendin was zou je het dan niet willen weten voor dat je een huis gaat kopen?
Anders schrijf je hem een brief, heb je ook foto's van jou en haar samen?
Dan kun je die erbij doen, ik zou het wel zeggen voordat hij een hypotheek opneemt om met haar een huis te gaan kopen.
Je kunt wel zeggen dat het niet jouw pakkie aan is maar dat vind ik een beetje hypocriet, jij weeet hoe ze is en hij blujkbaar niet.
Als niemand iets zegtr kan zij haar goddelijke gang blijven gaan en wie weet hoeveel mannen ze nog meer gaat bedonderen.
be nice or go away
pi_45632544
de principiele invoelende mens <> Leuke omschrijving LOL

Maar ik bekijk het ook vanuit andere situatie.
Stel ik was die jongen en zou samen met mijn meisje een huis gaan kopen, en er zou iemand mij vertellen dat zij harstikke ontrouw is liegt en de hele zaak bedondert dan zou ik zo'n stap niet maken en het helemaal afblazen en achteraf blij zijn dat iemand mij heeft gewaarschuwt om erger te voorkomen
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:51:34 #8
145755 kahaarin
pi_45632596
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat had ie dan maanden terug moeten doen, toen ie erachter kwam dat ze een relatie had .
Maar dan nog vind ik het nieyt de plek van TS om daar die gozer (die hij nota bene niet eens kent) over in te lichten.
Vind ik persoonlijk te makkelijk, zij heeft TS tenslotte ook bedonderd door te zeggen dat ze met hem verder wil en een huurhuisje ging zoeken terwijl ze met haar vriend koophuizen keek.
be nice or go away
pi_45632630
Bij keuze 1, krijgen we volgende week het topic : "Vriend van ex-vriendin sloeg me in elkaar na dat ik verteld had dat ik met zijn vr.........."
It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream.
pi_45632635
Ik zou optie één kiezen. Ik ken het verhaal zoals jij verteld in tweevoud waar kinderen betrokken bij zijn. Moederlief gaat bij de eerst volgende relationele ruzie weer hetzelfde avontuur opzoeken omdat het de laatste keer vrij makkelijk ging.

Nu is er nog niet veel om handen, straks hebben ze veel meer, kinderen bijvoorbeeld, dan een hypotheek.
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:53:11 #11
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_45632656
Ik zou het ook willen weten als ik die jongen was.

Kortom optie 2 1.
  Boks-Chick woensdag 24 januari 2007 @ 15:53:44 #12
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_45632673
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:50 schreef svbelzen het volgende:
de principiele invoelende mens <> Leuke omschrijving LOL

Maar ik bekijk het ook vanuit andere situatie.
Stel ik was die jongen en zou samen met mijn meisje een huis gaan kopen, en er zou iemand mij vertellen dat zij harstikke ontrouw is liegt en de hele zaak bedondert dan zou ik zo'n stap niet maken en het helemaal afblazen en achteraf blij zijn dat iemand mij heeft gewaarschuwt om erger te voorkomen
Idd. Toch lullig om te weten dat iemand straks met een torenhoge hypo-schuld zit, terwijl jij dat misschien had kunnen voorkomen. + dat je die biatch een beetje terugpakt door haar plannetje(s) verder te frustreren
lolwut
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:53:55 #13
145755 kahaarin
pi_45632679
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:53 schreef Dlocks het volgende:
Ik zou het ook willen weten als ik die jongen was.

Kortom optie 2.
1 denk ik?
be nice or go away
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:54:28 #14
145755 kahaarin
pi_45632702
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:53 schreef kahaarin het volgende:

[..]

1 denk ik?
niet zo snel editen hoor!
be nice or go away
pi_45632763
Gewoon zeggen en laat die BIATCH maar lekker in de stront zakken.
pi_45632769
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:50 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ga bij jezelf ten rade, als het jouw vriendin was zou je het dan niet willen weten voor dat je een huis gaat kopen?
Dan kun je die erbij doen, ik zou het wel zeggen voordat hij een hypotheek opneemt om met haar een huis te gaan kopen.
Je kunt wel zeggen dat het niet jouw pakkie aan is maar dat vind ik een beetje hypocriet, jij weeet hoe ze is en hij blujkbaar niet.
Als niemand iets zegtr kan zij haar goddelijke gang blijven gaan en wie weet hoeveel mannen ze nog meer gaat bedonderen.
Je slaat de spijker op z'n kop. Ik weet van haar dat ze voormij ook al andere avontuurtjes heeft gehad, dus daar zal ze zeker mee verder gaan.
pi_45632775
Ik zou het ook willen weten. Optie 1 dus.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_45632825
quote:

[..]

Goede reactie
Zo niet.. dan toch!
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:58:55 #19
145755 kahaarin
pi_45632887
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:56 schreef svbelzen het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op z'n kop. Ik weet van haar dat ze voormij ook al andere avontuurtjes heeft gehad, dus daar zal ze zeker mee verder gaan.
Dan iig niet persoonlijk met die beste man gaan praten want ik denk dat hij wel een beetje boos is, je hebt tenslotte iets met zijn vrouw gehad.....

Wat voor een **** is dat wel niet, je vraagt je af wat er in haar hoofd omgaat zeg!
be nice or go away
pi_45632894
Ik zou zeker zeggen.....ongeacht consequenties.....
pi_45632904
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:52 schreef djexplo het volgende:
Bij keuze 1, krijgen we volgende week het topic : "Vriend van ex-vriendin sloeg me in elkaar na dat ik verteld had dat ik met zijn vr.........."
LOL
Gelukkig weet ik wel wat voor soort type persoon het is, hij is super afhankelijk van haar en accepteerd alles maar en is harstikke lief voor haar. Zij noemt hem ook wel prive-butler
Natuurlijk heeft hij afgelopen 6 maanden ook wel eens aan haar gevraagt "heb je een ander"
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:59:32 #22
145755 kahaarin
pi_45632918
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:57 schreef NrSiX het volgende:

[..]

Goede reactie
Dank! Niet alle vrouwen zijn zo!
be nice or go away
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:59:51 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45632929
quote:

Dan komt er zo'n knul die jou niet kent je even vertellen dat hij al maanden het bed deelt met je vriendin. En dan? Wat denk je, dat die gozer je hartelijk bedankt voor je eerlijkheid?
Get real.
pi_45632932
Eerst wilde je z'n vriendin afpakken. Die gozer kon je blijkbaar dus niets schelen. En nu ineens wel ?
Fearlessly the idiot faced the crowd, smiling.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
pi_45632980
optie 1, voordat hij zichzelf helemaal te gronde werkt met haar...
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')