Dat had ie dan maanden terug moeten doen, toen ie erachter kwam dat ze een relatie hadquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:47 schreef Omnifacer het volgende:
maar als je de principiele invoelende mens uit wil hangen moet je het wel doen.
Ga bij jezelf ten rade, als het jouw vriendin was zou je het dan niet willen weten voor dat je een huis gaat kopen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:40 schreef svbelzen het volgende:
Heel lang verhaal maar hieronder effe in het kort samengevat.
Ik heb een meisje leren kennen via een datingsite, na 2 weken kwam ik erachter dat ze niet single was zoals ze zich voordeed. Maar in werkelijkheid ging ze vreemd ze woonde zelfs samen. Lekker was dat![]()
Maardus toch maar verder gegaan na 4 maanden elkaar in het geheim ontmoet te hebben, ging ze huurhuisjes bekijken want ze zou weggaan bij die jongen en op haarzelf gaan wonen, daarmee zou alles dus opgelost zijn.
Alles leek dus koek en ei, zij zou het definitief uitmaken en op haarzelf gaan wonen.
Maar via via ben ik er achter gekomen dat ze tegelijkertijd met die jongen ook koophuizen aan het bekijken was, dus vreemdgaan en toch gewoon schijn hoog houden en samen een huis gaan kopen.![]()
Ik voelde me dus zwaar bedondertEen echte
2 jongens tegelijk bedonderen
![]()
Kortom ik beetje pissig geworden, dit doe je toch niet zit hij straks met een hypotheek die hij niet alleen kan betalen.
Maar nu wil ze dus kappen met mij, en weer verder met die jongen.
Wat nu doen![]()
1= Die jongen waarschuwen en vertellen dat zijn vriendin 6 maanden is vreemd gegaan, en absoluut niet te vertrouwen is.
2= Laat het ze lekker uitzoeken![]()
![]()
Vind ik persoonlijk te makkelijk, zij heeft TS tenslotte ook bedonderd door te zeggen dat ze met hem verder wil en een huurhuisje ging zoeken terwijl ze met haar vriend koophuizen keek.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat had ie dan maanden terug moeten doen, toen ie erachter kwam dat ze een relatie had.
Maar dan nog vind ik het nieyt de plek van TS om daar die gozer (die hij nota bene niet eens kent) over in te lichten.
Idd. Toch lullig om te weten dat iemand straks met een torenhoge hypo-schuld zit, terwijl jij dat misschien had kunnen voorkomen. + dat je die biatch een beetje terugpakt door haar plannetje(s) verder te frustrerenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:50 schreef svbelzen het volgende:
de principiele invoelende mens <> Leuke omschrijving LOL
Maar ik bekijk het ook vanuit andere situatie.
Stel ik was die jongen en zou samen met mijn meisje een huis gaan kopen, en er zou iemand mij vertellen dat zij harstikke ontrouw is liegt en de hele zaak bedondert dan zou ik zo'n stap niet maken en het helemaal afblazen en achteraf blij zijn dat iemand mij heeft gewaarschuwt om erger te voorkomen
1 denk ik?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:53 schreef Dlocks het volgende:
Ik zou het ook willen weten als ik die jongen was.
Kortom optie 2.
Je slaat de spijker op z'n kop.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ga bij jezelf ten rade, als het jouw vriendin was zou je het dan niet willen weten voor dat je een huis gaat kopen?
Anders schrijf je hem een brief, heb je ook foto's van jou en haar samen?
Dan kun je die erbij doen, ik zou het wel zeggen voordat hij een hypotheek opneemt om met haar een huis te gaan kopen.
Je kunt wel zeggen dat het niet jouw pakkie aan is maar dat vind ik een beetje hypocriet, jij weeet hoe ze is en hij blujkbaar niet.
Als niemand iets zegtr kan zij haar goddelijke gang blijven gaan en wie weet hoeveel mannen ze nog meer gaat bedonderen.![]()
Goede reactiequote:Op woensdag 24 januari 2007 15:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ga bij jezelf ten rade, als het jouw vriendin was zou je het dan niet willen weten voor dat je een huis gaat kopen?
Dan kun je die erbij doen, ik zou het wel zeggen voordat hij een hypotheek opneemt om met haar een huis te gaan kopen.
Je kunt wel zeggen dat het niet jouw pakkie aan is maar dat vind ik een beetje hypocriet, jij weeet hoe ze is en hij blujkbaar niet.
Als niemand iets zegtr kan zij haar goddelijke gang blijven gaan en wie weet hoeveel mannen ze nog meer gaat bedonderen.![]()
Dan iig niet persoonlijk met die beste man gaan praten want ik denk dat hij wel een beetje boos is, je hebt tenslotte iets met zijn vrouw gehad.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:56 schreef svbelzen het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op z'n kop.Ik weet van haar dat ze voormij ook al andere avontuurtjes heeft gehad, dus daar zal ze zeker mee verder gaan.
LOLquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:52 schreef djexplo het volgende:
Bij keuze 1, krijgen we volgende week het topic : "Vriend van ex-vriendin sloeg me in elkaar na dat ik verteld had dat ik met zijn vr.........."
Dan komt er zo'n knul die jou niet kent je even vertellen dat hij al maanden het bed deelt met je vriendin. En dan? Wat denk je, dat die gozer je hartelijk bedankt voor je eerlijkheid?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:50 schreef kahaarin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |