abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2007 @ 11:00:07 #176
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45964789
quote:
Op zondag 4 februari 2007 10:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

punt 1: SK is niet de enige mod, het is me een raadsel waarom hij overal de schuld van krijgt.
punt 2: FA's bannen, mods niet.
punt 3: Op welke wijze zou jouw zogenaamde heilzame voorstellen dan ook maar iets toevoegen aan de voor jou zo belangrijke "kwaliteit?"
punt 4: Het is de user die de kwaliteit levert, een mod verandert daar niks aan.
punt 5: Je zit hier om te zuigen, hoeveel onzin je er ook omheen verzint.
ad 1: Kick zit er al sinds jaar en dag, de anderen niet en staan bovendien niet zoveel onder discussie.
ad 2: bekende doorschuifsmoes om geen verantwoordelijkheid te nemen. Mods geven aan.
ad 3: een moderator, als het dan zo nodig moet, moet consequent zijn en geen vriendjespolitiek hanteren.
ad 4: prima, maar een mod als kick "verandert" de kwaliteit van een user door willekeur van censuur toe te passen.
ad 5: Neen. Ik ben wellicht een roepende in de woestijn. Je suggestie is nergens op gebaseerd en komt dom en oppervlakkig over.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zondag 4 februari 2007 @ 11:01:47 #177
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_45964818
quote:
Op zondag 4 februari 2007 10:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Die mag je zelf nog even toelichten. Ben je bang je "macht" te verliezen?
Je wilt nu alle users directe zeggenschap geven over een eigendom/bedrijf van iemand anders onder het mom van "democratisering". Het doet me wat denken aan Chavez met het nationaliseren van oliebedrijven als onderdeel van zijn "democratische revolutie".
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2007 @ 11:05:22 #178
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45964874
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:01 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Je wilt nu alle users directe zeggenschap geven over een eigendom/bedrijf van iemand anders onder het mom van "democratisering". Het doet me wat denken aan Chavez met het nationaliseren van oliebedrijven als onderdeel van zijn "democratische revolutie".
Geen zeggenschap over het eigendom/bedrijf, maar wel over het modbeleid om van een discussieforum een werkelijk discussieforum te maken, zonder verkleuring van slechtfunctionerende mods als jij.

Chavez verkreeg macht doordat de oppostie er zelf voor koos niet mee te doen aan de verkiezingen. Danny zal wel meedoen, dus wat is je punt nog?

Verder ga ik de discussie liever op hoger niveau aan, jij bent juist onderdeel van de slechte kwaliteit.
  zondag 4 februari 2007 @ 11:09:47 #179
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_45964961
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]
ad 5: Neen. Ik ben wellicht een roepende in de woestijn. Je suggestie is nergens op gebaseerd en komt dom en oppervlakkig over.
Het aantal keer dat jij hem een simpele sinas drinkende PvdA boer uit Sneek hebt genoemd, zijn niet op 2 handen te tellen. Ik weet het niet zeker, maar wat mij betreft kleurt het je pleit behoorlijk.

Mijn inziens mag je de man niet en is het niets meer dan persoonlijke antipathie waar dit om draait.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2007 @ 11:12:01 #180
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45964996
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Het aantal keer dat jij hem een simpele sinas drinkende PvdA boer uit Sneek hebt genoemd, zijn niet op 2 handen te tellen. Ik weet het niet zeker, maar wat mij betreft kleurt het je pleit behoorlijk.

Mijn inziens mag je de man knul niet en is het niets meer dan persoonlijke antipathie waar dit om draait.
Dat speelt zeer zeker mee, maar allereerst wijs ik op het slechte functiioneren in zijn funktie.
  zondag 4 februari 2007 @ 11:31:55 #181
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45965298
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Mijn inziens mag je de man niet en is het niets meer dan persoonlijke antipathie waar dit om draait.
Ik kan me inderdaad ook niet aan die indruk onttrekken, en de verdere argumenten die Aaah inbrengt lijken verder ook niet algemeen te leven.
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2007 @ 11:38:52 #182
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45965432
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:31 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik kan me inderdaad ook niet aan die indruk onttrekken, en de verdere argumenten die Aaah inbrengt lijken verder ook niet algemeen te leven.
Hou een poll. Dat is het voorstel. Maar goed, daar durft men niet aan.
pi_45965556
quote:
Op zondag 4 februari 2007 10:35 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Tsja, omdat ik een persoonlijke sneer heb weggehaald van jou ben je nu boos? Ik kies inderdaad partij tegen die sneren ja. Als je daar problemen mee hebt moet je het maar aankaarten bij de FA's, maar ik geef je weinig kans op succes.
Dus als voortaan ik of iemand anders een persoonlijke sneer krijg in de vorm van xenofoob of racist dan ga jij dat ook weghalen.
Daar hou ik je aan.

Ik help je herrinneren.
Dan geen smoesjes verzinnen waarom het allemaal moet blijven staan.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_45965641
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:01 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Er hoeft geen verkiezing plaats te vinden maar een maximale termijn voor een mod op een subforum.
Wat in hemels naam is daar mis mee?

Dus jij vindt chavez een boef?
Zit er waarschijnlijk toch progressie in jouw vastgebakken meningen.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  zondag 4 februari 2007 @ 11:58:39 #185
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_45965799
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:45 schreef typtypo het volgende:

[..]

Dus als voortaan ik of iemand anders een persoonlijke sneer krijg in de vorm van xenofoob of racist dan ga jij dat ook weghalen.
Daar hou ik je aan.

Ik help je herrinneren.
Dan geen smoesjes verzinnen waarom het allemaal moet blijven staan.
Een persoonlijke sneer wordt weggehaald ja. Xenofoob en/of racist zijn termen die met onderbouwing soms best wel in een discussie passen, dat is niet per definitie een sneer.
pi_45966215
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:58 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Een persoonlijke sneer wordt weggehaald ja. Xenofoob en/of racist zijn termen die met onderbouwing soms best wel in een discussie passen, dat is niet per definitie een sneer.
Schijnheiligheid met onderbouwing ook niet.
Maar nu opeens kan xenofoob of racist blijven staan.
Met onderbouwing als men het over een religie heeft is nog xenofoob, nog racistisch.
Dat blijft een persoonlijke sneer en dient weggehaald te worden.
In alle gevallen.
Men moet met argumenten iemand aanspreken en geen classificaties aan iemand hangen.
Nu begin je weer terug te krabbelen om je eenzijdige moderaties te verantwoorden.
Tekenend zou ik zeggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door typtypo op 04-02-2007 12:42:51 ]
www.jihadwatch.org
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2007 @ 12:22:50 #187
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45966282
quote:

[..]

Bedankt voor de verduidelijking. Men weet nu wat men aan jou heeft.
  zondag 4 februari 2007 @ 12:25:44 #188
Stranger than fiction
pi_45966348
quote:

[..]

Classificaties van dit formaat moeten mijn inziens ten alle tijden vermeden worden. Of het gerechtvaardigd is of niet.
  zondag 4 februari 2007 @ 12:29:20 #189
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_45966441
Ik geef alleen maar aan dat context erg belangrijk is voor de beoordeling. Maar goed, als jullie dat willen zien als slecht, dan moeten jullie dat zelf weten.
  zondag 4 februari 2007 @ 12:35:11 #190
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_45966615
Iemand in dit topic heeft gelijk.
  zondag 4 februari 2007 @ 12:37:13 #191
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_45966688
Aah is het overigens niet
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2007 @ 12:38:08 #192
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45966727
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:37 schreef Lithion het volgende:
Aah is het overigens niet
Ah, okay. Het orakel heeft gesproken.
  zondag 4 februari 2007 @ 12:38:26 #193
Stranger than fiction
pi_45966738
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:29 schreef Sidekick het volgende:
Ik geef alleen maar aan dat context erg belangrijk is voor de beoordeling. Maar goed, als jullie dat willen zien als slecht, dan moeten jullie dat zelf weten.
De context maakt het maken van duidelijke scheidslijnen ontzettend lastig. 100% objectieve en consequente moderatie is onmogeiljk.
pi_45966771
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:29 schreef Sidekick het volgende:
Het is niet een kwestie van willen zien als slecht het is ongepast en is als een persoonlijke sneer bedoeld om een persoon monddood te maken..

Dat moet jij als mod hoog in het vaandel dragen.

-edit-
i.i.g in het geval van het commentaar leveren op een ideologie of religie.
Als iemand specifiek een opmerking over bijvoorbeeld iemands huidskleur op denigrerende manier maakt is dat uiteraard te betitelen als racisme.

[ Bericht 2% gewijzigd door typtypo op 04-02-2007 13:14:26 ]
www.jihadwatch.org
pi_45966827
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Classificaties van dit formaat moeten mijn inziens ten alle tijden vermeden worden. Of het gerechtvaardigd is of niet.
www.jihadwatch.org
  zondag 4 februari 2007 @ 12:46:18 #196
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_45967001
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ah, okay. Het orakel heeft gesproken.
Dat klopt.

Verder vind ik het maar een pathetische vertoning van megalomanie. Je beschuldigingen aan het adres van Sidekick als ware er een complete volksopstand onder de FOK!-gebruikers in het POL-forum staan in schril contrast met de waarheid; dat jij in je eentje, met hooguit nog wat andere zielige dwaallichten je enorm staat te overschreeuwen over iets wat niet eens een daadwerkelijk probleem is. Je gedraagt je als een krankzinnige messias die op de Albert Cuyp de redding predikt als aanvoerder van een groeiende kritische massa, waar de enige kritische massa de aangekoekte soepresten in je grijze baard zijn. Een eerste keer is dat nog wel vermakelijk, nu ben je vooral een schertsvertoning geworden.

Maar soit, als je daar je pleziertje voor het weekend uit haalt...
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2007 @ 12:48:21 #197
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45967062
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:46 schreef Lithion het volgende:

[..]

Dat klopt.

Verder vind ik het maar een pathetische vertoning van megalomanie. Je beschuldigingen aan het adres van Sidekick als ware er een complete volksopstand onder de FOK!-gebruikers in het POL-forum staan in schril contrast met de waarheid; dat jij in je eentje, met hooguit nog wat andere zielige dwaallichten je enorm staat te overschreeuwen over iets wat niet eens een daadwerkelijk probleem is. Je gedraagt je als een krankzinnige messias die op de Albert Cuyp de redding predikt als aanvoerder van een groeiende kritische massa, waar de enige kritische massa de aangekoekte soepresten in je grijze baard zijn. Een eerste keer is dat nog wel vermakelijk, nu ben je vooral een schertsvertoning geworden.

Maar soit, als je daar je pleziertje voor het weekend uit haalt...
Jouw mening, maar ik heb jou in het verleden ook bezig gezien. Ik laat mij geen rad voor ogen draaien, jij nu blijkbaar wel. Moet jij weten, lig ik toch zeker niet wakker van. Ik sta zeker niet in mijn eentje, tenzij jij selectief blind wenst te zijn. Overigens zal ook niet iedereen er nog woorden aan vuil maken, hetgeen niet betekent dat ze het niet met me eens zullen zijn. Zo niet dan hoor ik het graag, zo wel, dan ook.

Met andere woorden, ik zie graag een poll tegemoet.
  zondag 4 februari 2007 @ 13:09:47 #198
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_45967951
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

De context maakt het maken van duidelijke scheidslijnen ontzettend lastig. 100% objectieve en consequente moderatie is onmogeiljk.
Is het ook, maar een lijst van 'verboden woorden' maakt het niet makkelijker. Dan krijg je van die steken onder water, waarmee bijna hetzelfde mee wordt bedoeld als de classificaties maar toch weer net niet, maar waar de irritatie onderling wel door groeit. Kortom, de grenzen worden altijd wel weer opgezocht en zal je toch altijd weer naar de context kijken.
  zondag 4 februari 2007 @ 13:10:38 #199
167840 GertvanderVolk
Voor volk en vaderland!
pi_45967990
Waarom moest Linkse rakkers intolerant tegen rechtse watjes deeltje 2 dicht? Ik had daar graag nog even antwoord gegeven op JAMs vraag waar zijn al die bloemen nu naartoe gegaan? en me op een fatsoenlijke manier verweerd tegen aantijgingen van autisme.

Al had ik in dat topic wel het idee vier keer met dezelfde user in een andere verschijning te discussiëren, volgens mij is er hier een kloonprobleem.
  zondag 4 februari 2007 @ 13:36:03 #200
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45968953
Jongens, het is ínternet, geen breinchirurgie. Waar gáát het over?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')