quote:Op maandag 29 januari 2007 13:41 schreef avonne het volgende:
go
Ik heb moeite met het conservatieve rolmodel als een vrouw daar vooral ingepropt wordt op basis van het simpele feit dat ze een vrouw is.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:35 schreef demins het volgende:
Laat ik het het dan zo zeggen: waarom die aversie tegen conservatieve rolmodellen? Geef álle rolmodellen een eerlijke kans, zou ik zeggen! Geen rolmodellen in een verdomhoekje schoppen! Vrijheid, voor alle rolmodellen! Catch my drift?![]()
Met deze heren en deze dames denk ik dat ook! En dat bedoel ik alleen maar negatief naar de heren toe!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb moeite met het conservatieve rolmodel als een vrouw daar vooral ingepropt wordt op basis van het simpele feit dat ze een vrouw is.
Ik had een naai-atelier helemaal nog niet zo'n slecht idee gevonden, maar de suggestie dat de dames daar toch wel interesse in zullen hebben vind ik echt nergens meer op slaan.
Ik vermoed zelfs dat als er een workshop houtbewerking komt dat de dames daar meer lol aan zullen beleven dan de heren....
eens.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb moeite met het conservatieve rolmodel als een vrouw daar vooral ingepropt wordt op basis van het simpele feit dat ze een vrouw is.
Ik had een naai-atelier helemaal nog niet zo'n slecht idee gevonden, maar de suggestie dat de dames daar toch wel interesse in zullen hebben vind ik echt nergens meer op slaan.
Ik vermoed zelfs dat als er een workshop houtbewerking komt dat de dames daar meer lol aan zullen beleven dan de heren....
de suggestie is gebasseerd op het gegeven dat vrouwen van kleding houden. jouw aversie lijkt op een persoonlijk iets te zijn gebasseerd, tot dusver.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik neem nu alweer een risico - zou het te gek vinden!
geen faciliteiten, andere prioriteiten - ik ben eigenlijk al genoeg voorzien in het creatievequote:
De dames in de kooi houden ook van Auto's (Nena weet zonder problemen de betere merken te noemen die niet iedere jan doedel zo noemt.... Aston Martin bijvoorbeeld)quote:Op maandag 29 januari 2007 13:48 schreef tipsch het volgende:
de suggestie is gebasseerd op het gegeven dat vrouwen van kleding houden. jouw aversie lijkt op een persoonlijk iets te zijn gebasseerd, tot dusver.
Zo'n Metroman dus? http://nl.wikipedia.org/wiki/Metroseksueelquote:Op maandag 29 januari 2007 13:46 schreef demins het volgende:
[..]
Met deze heren en deze dames denk ik dat ook! En dat bedoel ik alleen maar negatief naar de heren toe!
Je Metroman![]()
óók van auto's? en jouw nee is dan gebasseerd op wat ook al weer? heb ik nog steeds niet gehoord.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
De dames in de kooi houden ook van Auto's (Nena weet zonder problemen de betere merken te noemen die niet iedere jan doedel zo noemt.... Aston Martin bijvoorbeeld)
Het ging me niet om het feit dat het mode-atelier genoemd werd, het ging en gaat me nog steeds om de klakkeloze suggestie dat de dames toch wel interesse zullen hebben in het zelf maken van kleding.
Dat was een typische jaren-50 opmerking.
Als je had geroepen dat het misschien interessant was voor de bewoners had ik daar nog wel in mee kunnen gaan (hoewel ik persoonlijk idd "nee" zou hebben gezegd als ik daar zat)
Als je cosmetica door narcotica vervangt ben ik het ten voete uit!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo'n Metroman dus? http://nl.wikipedia.org/wiki/Metroseksueel
ja, ik keek naar Sy's dansen - beetje bedroevend om te zien hoe ze soms moet leunen op een drankcommodequote:Op maandag 29 januari 2007 14:01 schreef demins het volgende:
Heeft er nog iemand de streams aan?Voor de vorm...
voor de vorm wel jaquote:Op maandag 29 januari 2007 14:01 schreef demins het volgende:
Heeft er nog iemand de streams aan?Voor de vorm...
Waar mijn "nee" op gebaseerd is ging het niet om, het begon met de suggestie dat de dames van kleding houden en dus het zelf kleding maken interessant zouden vinden. Je ging daarin even voorbij aan het feit dat de heren ook ijdel genoeg zijn om zich goed te willen kleden.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:55 schreef tipsch het volgende:
óók van auto's? en jouw nee is dan gebasseerd op wat ook al weer? heb ik nog steeds niet gehoord.
Als je dat eerder had gezegd had deze hele discussie voorkomen kunnen wordenquote:Op maandag 29 januari 2007 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar mijn "nee" op gebaseerd is ging het niet om, het begon met de suggestie dat de dames van kleding houden en dus het zelf kleding maken interessant zouden vinden. Je ging daarin even voorbij aan het feit dat de heren ook ijdel genoeg zijn om zich goed te willen kleden.
Zelf kleding maken is duur en tijdrovend en de moderne vrouw kan haar tijd en geld dus beter besteden.
Als je dan toch wilt weten waar mijn "nee" op gebaseerd is als mij in het huis gevraagd zou worden of ik kleding zou willen leren maken dan is dat gebaseerd op het feit dat ik daar gewoon absoluut geen interesse in heb.....
Yeah right, alsof het noemen van het merk Aston Martin Nena een AM op gaat leverenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:58 schreef tipsch het volgende:
De dames hebben bovenal een scherpe neus voor wat hen buiten de kooi zou kunne krijgen. auto's zijn fantastisch, motoren te gek en een vliegtuig staat boven alles! please Leandra, think
Als je teruggelezen had dan had je kunnen lezen dat mijn reacties vanaf het begin gingen over het feit dat het "leuk voor de dames" werd genoemd.....quote:Op maandag 29 januari 2007 14:06 schreef beequeen het volgende:
Als je dat eerder had gezegd had deze hele discussie voorkomen kunnen worden![]()
Ooooh, jij bent 'de moderne vrouw'! Had dat eerder gezegd!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar mijn "nee" op gebaseerd is ging het niet om, het begon met de suggestie dat de dames van kleding houden en dus het zelf kleding maken interessant zouden vinden. Je ging daarin even voorbij aan het feit dat de heren ook ijdel genoeg zijn om zich goed te willen kleden.
Zelf kleding maken is duur en tijdrovend en de moderne vrouw kan haar tijd en geld dus beter besteden.
Als je dan toch wilt weten waar mijn "nee" op gebaseerd is als mij in het huis gevraagd zou worden of ik kleding zou willen leren maken dan is dat gebaseerd op het feit dat ik daar gewoon absoluut geen interesse in heb.....
Had ik je toch niet helemáál goed ingeschat.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:59 schreef demins het volgende:
[..]
Als je cosmetica door narcotica vervangt ben ik het ten voete uit!![]()
zo ijdel als de dames zijn de heren niet hoor. er is geld, er is genoeg tijd. ik ben erg benieuwd of de dames in het huis, net als jij, er absoluut geen interesse in zullen hebben! ik verwacht eerlijk gezegd niet dat ze direct over klassieke rolverdelingen zullen gaan klagen.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, ze zitten toch allemaal in de Gouden Kooi omdat ze het in de buitenwereld niet gered hebben...quote:Op maandag 29 januari 2007 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yeah right, alsof het noemen van het merk Aston Martin Nena een AM op gaat leveren![]()
Ze moeten gewoon allemaal eens wat nuttigs gaan doen, iets waarmee ze in de buitenwereld ook nog wat kunnen.
Ik denk dat Natasia het vruchtvlees noemt omdat schelp- en schaaldieren ook wel "fruits de mer" genoemd worden.... zeevruchten dus.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:07 schreef avonne het volgende:
raadseltje...
volgens mij heet het visvlees of niet?
als je nou gewoon eens op Favorieten klikt en dan op toevoegen, dan ben je er ookquote:Op maandag 29 januari 2007 14:09 schreef F04 het volgende:
TVP
MANIAK!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:09 schreef F04 het volgende:
TVP
gaan we weerquote:Op maandag 29 januari 2007 14:09 schreef F04 het volgende:
TVP
nee, ze legde het goed uit "van fruit noem je het vruchtvlees"quote:Op maandag 29 januari 2007 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Natasia het vruchtvlees noemt omdat schelp- en schaaldieren ook wel "fruits de mer" genoemd wordt.... zeevruchten dus.
Nee daarom is het ook zo mooi dat ze nog een kans hebben om wat op te bouwenquote:Op maandag 29 januari 2007 14:10 schreef demins het volgende:
Joh, ze zitten toch allemaal in de Gouden Kooi omdat ze het in de buitenwereld niet gered hebben...
Wie niet.......quote:Op maandag 29 januari 2007 14:14 schreef avonne het volgende:
Wie heeft gezegd dat Natasia teveel schreeuwt?
1 van de werksters, heb ik het ideequote:Op maandag 29 januari 2007 14:14 schreef avonne het volgende:
vroeg ik mij ook al af?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:14 schreef avonne het volgende:
Het lijkt me ook een onjuiste aanname dat het in de Kooi makkelijker zou zijn dan daarbuiten! En dan moeten ze ook nog eens 24/7 het 'spel spelen'.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee daarom is het ook zo mooi dat ze nog een kans hebben om wat op te bouwen![]()
En dat redden ze ook weer niet....... ze proberen het niet eens.
Ach ja, zoals Natasia al zei: ze zijn eigenlijk de hele dag te druk om ook nog eens stemoefeningen te kunnen doen.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:15 schreef demins het volgende:
Het lijkt me ook een onjuiste aanname dat het in de Kooi makkelijker zou zijn dan daarbuiten! En dan moeten ze ook nog eens 24/7 het 'spel spelen'.
Vast iemand die het leven in de kooi ondraaglijk is gaan vinden, en kiest voor een snelle dood! Bart???quote:Op maandag 29 januari 2007 14:14 schreef avonne het volgende:
Dat mag je best hardop zeggen, hoor!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:18 schreef Sug4r het volgende:
het is worstenbrood ipv worstebrood
Niet voor mijquote:Op maandag 29 januari 2007 14:18 schreef Sug4r het volgende:
taalpurist in tha housequote:Op maandag 29 januari 2007 14:18 schreef Sug4r het volgende:
moet kunnequote:
Bedoelde hij dat het te veel was?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:22 schreef avonne het volgende:
Bart had zaterdag
een wijntje
2 of 3 wodka cola
daarna nog 2 of 3
"als mijn vrienden dit je horen krijgen ......! "
Als vriendschap daar aan afgemeten wordt...
Valt me mee dat dit topic nog niet in je AT staat..... dat is genieten voor een taalpurist (en je kunt er gelijk alle gevonden fouten kwijt)quote:
Maar er zit toch maar 1 worst in?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:18 schreef Sug4r het volgende:
quote:
biedt fantastische mogelijkheden!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:22 schreef snetje het volgende:
ik ben het helemaal eens met tipsch
fitnessroom weg en maak er maar een atelier van ! dan mag huub lekker rammen 's nachts op een standbeeld ofzo ....
ilona gaf al aan dat ze schilderen leuk vond... zetten we gelijk bart en nattenel aan het figuurzagen ...nena en brian lekker aan het soppen achter een pottenbakkerschijf... sylvia mag naaktmodellen gaan tekenen en voor natasia een curcus macrameën![]()
Nou zo erg ben ik niet hoor, maar als het in de TT al fout gaat.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt me mee dat dit topic nog niet in je AT staat..... dat is genieten voor een taalpurist (en je kunt er gelijk alle gevonden fouten kwijt)![]()
Ja je hebt gelijk, maar ik heb het ook niet verzonnen hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 14:28 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Maar er zit toch maar 1 worst in?
Eigenlijk fout dan! Net zoals er maar 1 zon is > Zonnesteek
Misschien dat Nena dan kan fungeren als naaktmodel?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
biedt fantastische mogelijkheden!Huub hakt in op een geboetseerd hoofd van Satanael, Natasia doet het bijhorende stukje voodoo. Brain en Nena helemaal ghost. Satanael z'n eigen doka of grafische "PC" (zonder dat lelijke internet).. Sylvia schildert haar paardjes en de naaktmodelletjes, Ilona ontwerp er haar toekomstige vliegtuig. Bert heeft krijgt de rol van onredelijke criticaster á la Leandra. - ik zie het ook helemaal voor me
Gut oh gut, het is vrouw en het is het niet met je eens en dus onredelijk?? Zielepiet.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:31 schreef tipsch het volgende:
Bert heeft krijgt de rol van onredelijke criticaster á la Leandra. - ik zie het ook helemaal voor me
in worstenbroodjes zit ook gehaktquote:Op maandag 29 januari 2007 14:36 schreef CHAOS_ het volgende:
Volgens mij waren het geen worstenbroodjes, maar meer saucijzenbroodjes er zat immers gehakt in.
dat dusquote:Op maandag 29 januari 2007 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedoelde hij dat het te veel was?
Of lachen zijn vrienden hem juist uit, bij een dergelijke matige zaterdagavondconsumptie?
er wordt nogal wat gezeurd vandaag hier.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gut oh gut, het is vrouw en het is het niet met je eens en dus onredelijk?? Zielepiet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brabants_worstenbroodjequote:
Gewoon nieuwe spelling...... waarbij ze de bedoeling hadden de onregelmatigheid eruit te halenquote:Op maandag 29 januari 2007 14:35 schreef Sug4r het volgende:
Ja je hebt gelijk, maar ik heb het ook niet verzonnen hoor![]()
Tis maandag he?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
[..]
er wordt nogal wat gezeurd vandaag hier.
Negeren die hap.
Je lijkt een onredelijke ideeëndoder (+n -n?), da's alles - zo lijkt Bert ook in elkaar te zitten, zielige vrouwquote:Op maandag 29 januari 2007 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gut oh gut, het is vrouw en het is het niet met je eens en dus onredelijk?? Zielepiet.
Paarden weg, dus dan ook Lesly wegquote:Op maandag 29 januari 2007 14:43 schreef noekje het volgende:
Yvette is niet blij. Er is niks met het rooster gedaan.
Ik ben vrolijk hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 14:44 schreef happyme28 het volgende:
Hallo allemaal, wat hangt er hier een negatieve sfeerdenk kijk ff tussen mijn werkzaamheden door. Is er helemaal niets gezelligs op de stream? Is Nena al naar het ziekenhuis?
een geluk bij een ongeluk!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Paarden weg, dus dan ook Lesly weg![]()
Als je mijn posts nou één GOED gelezen had, dan had je al tig keer kunnen lezen dat ik weinig problemen met het idee an sich had, maar wel problemen had met jouw suggestie dat het wel leuk zou zijn voor de dames....... maar goed, kennelijk is het te moeilijk voor je, een vrouw met een mening, en zeker als die mening dan niet strookt met de jouwe.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:42 schreef tipsch het volgende:
Je lijkt een onredelijke ideeëndoder (+n -n?), da's alles - zo lijkt Bert ook in elkaar te zitten, zielige vrouw
quote:Op maandag 29 januari 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Paarden weg, dus dan ook Lesly weg![]()
ah, thin skin en aangaande het emancipatieonderwerp 0 relativeringsvermogen - succes, toedels!!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je mijn posts nou één GOED gelezen had, dan had je al tig keer kunnen lezen dat ik weinig problemen met het idee an sich had, maar wel problemen had met jouw suggestie dat het wel leuk gevonden zou worden door de dames....... maar goed, kennelijk is het te moeilijk voor je, een vrouw met een mening, en zeker als die mening dan niet strookt met de jouwe.
Doe me een lol en gooi me lekker van je MSN, ik heb jou ook al verwijderd.... toedeledokie.
goede middag.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:46 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Daarom schrobt de Bart de stallen uit alsof het een lieve lust is.
Dat vroeg ik een tijdje terug ook, maar denk het welquote:Op maandag 29 januari 2007 14:53 schreef Sug4r het volgende:
Is Huub al naar bed?
het is maandagquote:Op maandag 29 januari 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
[..]
er wordt nogal wat gezeurd vandaag hier.
Negeren die hap.
ow is ie weer 'ziek'quote:Op maandag 29 januari 2007 14:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik een tijdje terug ook, maar denk het wel
Hij heeft een uur geslapen zei hij zelf. Hij is gewoon moe plus een kater.quote:
ja dat weet ikquote:Op maandag 29 januari 2007 15:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft een uur geslapen zei hij zelf. Hij is gewoon moe plus een kater.
Hij heeft heel de nacht zitten pokeren en maar één uurtje geslapen, dus zal hij wel moe zijn.quote:
Was dat niet Brian?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:02 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ja dat weet ik, net als vorige week en toen werd er gezegd dat ie ziek was, als die op zn nest ligt vind ik dat zwak, slapen doe je maar snacht en anders niet zeuren overdag!
je bent al net zo onverbiddelijk als Natasia! Huub heeft voor de late kijkers anders nog wel wat betekend vanacht, hij verdient een lang slaapje.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:02 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ja dat weet ik, net als vorige week en toen werd er gezegd dat ie ziek was, als die op zn nest ligt vind ik dat zwak, slapen doe je maar snacht en anders niet zeuren overdag!
Op verzoek..quote:Op maandag 29 januari 2007 15:04 schreef Fikkert het volgende:
nu ligt ie in een stoel half te slapen, kom op redactie, laat die gast eens wat actiever worden, laat m zn pishoek in de tuin schoon spuiten ofzo
no way, ik heb het niet zo op figuren die snacht een beetje stoer gaan doen met drank en dan de volgende dag verrot op hun nest liggen en de baas bellen dat ze ziek zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 15:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
je bent al net zo onverbiddelijk als Natasia! Huub heeft voor de late kijkers anders nog wel wat betekend vanacht, hij verdient een lang slaapje.
ja toch, Natasia denkt er ook zo over. als je flink hebt overgewerkt mag je vaak de volgende dag wel wat later starten. daar zal je baas het vast mee eens zijn.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:08 schreef Fikkert het volgende:
[..]
no way, ik heb het niet zo op figuren die snacht een beetje stoer gaan doen met drank en dan de volgende dag verrot op hun nest liggen en de baas bellen dat ze ziek zijn
overwerken is een ander verhaal, zuipen en een beetje achter de pc zitten daarentegenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja toch, Natasia denkt er ook zo over. als je flink hebt overgewerkt mag je vaak de volgende dag wel wat later starten. daar zal je baas het vast mee eens zijn.
LOLquote:Op maandag 29 januari 2007 15:18 schreef Fikkert het volgende:
[..]
overwerken is een ander verhaal, zuipen en een beetje achter de pc zitten daarentegen
maar goed als je vindt dat ik nu op natasia, wat jij wilt![]()
DE KOMENDE MAANDEN MAAK IK VAN JE LEVEN HIER OP FOK! EEN HEL!!
DAT WIL JE NIEEEEEET WETEEEEEN !!![]()
haha, neem het niet zo serieus ( doe ik ook nietquote:Op maandag 29 januari 2007 15:16 schreef PokerJoker het volgende:
fijn, ik hoop dat de cos weer ff doet waar het voor is, ik heb geen stream op me werk, maar wil wel graag bij blijven, al dat gesmijt met modder van fokkers onderling kan me minder boeien, hoe oninteressant dgk zelf ook is........je bent verslaafd of je bent het niet.
mee eens ...maar vergeet niet dat deze mensen het leven van een miljonair mogen leven daar in het huis alhoewel ik daar weinig van zie of merk ....quote:Op maandag 29 januari 2007 15:08 schreef Fikkert het volgende:
[..]
no way, ik heb het niet zo op figuren die snacht een beetje stoer gaan doen met drank en dan de volgende dag verrot op hun nest liggen en de baas bellen dat ze ziek zijn
edit: ik was vannacht ook laat naar mn nest maar heb er inmiddels wel weer een werkdag opzitten
Technische/zakelijke bespreking met redactie en producenten van DGKquote:Op maandag 29 januari 2007 15:24 schreef Grimm het volgende:
Waarom mogen wij niet zien wat ze bespreken?
omdat ze er een motorzaag bij gebruiken !! hoor je hem .....quote:Op maandag 29 januari 2007 15:24 schreef Grimm het volgende:
Waarom mogen wij niet zien wat ze bespreken?
Huub zeurt niet, Brian welquote:Op maandag 29 januari 2007 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub werd ook een keer zijn bed uitgestuurd terwijl hij "ziek" was..... ook teveel drank.
de grenzen van het fysieke spel worden even op 'n lugubere wijze uitgebeeld!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:27 schreef snetje het volgende:
[..]
omdat ze er een motorzaag bij gebruiken !! hoor je hem .....![]()
nog steeds chagerijnig omdat Huub jou een "pussy" noemdequote:Op maandag 29 januari 2007 15:18 schreef Fikkert het volgende:
[..]
overwerken is een ander verhaal, zuipen en een beetje achter de pc zitten daarentegen
maar goed als je vindt dat ik nu op natasia, wat jij wilt![]()
DE KOMENDE MAANDEN MAAK IK VAN JE LEVEN HIER OP FOK! EEN HEL!!
DAT WIL JE NIEEEEEET WETEEEEEN !!![]()
ahhhh... daar is het aapiequote:Op maandag 29 januari 2007 15:32 schreef avonne het volgende:
[..]
nog steeds chagerijnig omdat Huub jou een "pussy" noemde![]()
Nena kan een kruisje door. Of dat Brian er ook nog op staat met lulletje uit broek?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:14 schreef noekje het volgende:
Deze lieten ze dus aan Nena zien.
Ze vindt haar hoofd erg bol.
[afbeelding]
Zo bol ben ik toch niet.
inderdaad !!! de enigste die gewoon vrolijk doorgaat ook al voelt hij zich brak .... kunnen die anderen nog wat van lerenquote:
Ze zullen wel meteen van de gelegenheid gebruik maken om een camera erbij te hangen..... ik denk bij de voordeur.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:27 schreef snetje het volgende:
[..]
omdat ze er een motorzaag bij gebruiken !! hoor je hem .....![]()
Die wordt er nu vakkundig afgezaagd, Stijn's initiatief, hij krijgt nu hulp van Nena.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Nena kan een kruisje door. Of dat Brian er ook nog op staat met lulletje uit broek?
lol, ik heb m dat niet eens horen zeggen, heb het hier gelezen.... ik weet wel dat ie me een bitch noemde toen ik m wat muntjes (dikke pot) afpakte met mn 3x 2quote:
'tis idioot. Zondag mochten we tot 2 uur uitslapen, maar op zwarte maandag mag dat dan weer niet. Alles zal wel afgestemd zijn op de ploegendienst van DGK_REDACTIE om volle controle over mogelijk verhaallijntjes te houden, jammer eigenlijk dat ze dat zo willenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:36 schreef snetje het volgende:
[..]
inderdaad !!! de enigste die gewoon vrolijk doorgaat ook al voelt hij zich brak .... kunnen die anderen nog wat van leren
vooral diegene die gisteren zaten te zeuren van ik voel me niet zo lekker.... ik heb buikpijnnnnnnnnn etc. etc ...
Ja, hij blijft weigeren porno te hebben met Leslie voor de camera's, hmm zijn er nog andere dingen die hij weigert?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:44 schreef bunnyma het volgende:
En.....is Bart zijn koffer al aan het pakken omdat hij eruit gegooid wordt omdat hij niet wil tekenen?
Dat is al helemaal zeker?quote:
Ik zat net aan hetzelfde te denken, maar een maand is wel heel bruut. Ik vermoed dat de stemmings-procedure gaat wijzigen (grotere frekwentie, geen unanimiteit meer nodig?)quote:Op maandag 29 januari 2007 15:46 schreef Danny het volgende:
ik denk dat ze te horen krijgen dat DGK stopt en dat ze nog een maand ofzo hebben om iemand een miljoen te gunnen.
Waar had nena het nou met haar moeder over, iets met 5 mnd, en toen zei moeders: dan mag je wel opschieten met je rijbewijs, heb je nog een maand voor. Of is dat alweer achterhaald?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zat net aan hetzelfde te denken, maar een maand is wel heel bruut. Ik vermoed dat de stemmings-procedure gaat wijzigen (grotere frekwentie, geen unanimiteit meer nodig?)
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:
Nou ja, ik weet dat net zo goed als een ander. Nogal een flauw waar grapje, maar kan het niet meer terugdraaienquote:Op maandag 29 januari 2007 15:50 schreef Zus_konijn het volgende:
hoe weet je dat het stopt dan?
Ze stoppen niet, de regels veranderen een beetje en worden met de bewoners doorgesproken.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:50 schreef Zus_konijn het volgende:
hoe weet je dat het stopt dan?
Neequote:Op maandag 29 januari 2007 15:52 schreef Lieve het volgende:
MOGEN WIJ DAN NIET MEELUISTEREN?? ( dat was toch het programma? Dat we mochten meekijken? 24/7? Praten ze anders niet dan??? Heb Nasty nog nooit stil horen zijn, zelfs niet als iedereen slaapt)
Mss om ons gewoon een beetje te vermaken met wat afwisselende beelden?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:52 schreef F04 het volgende:
Waarom staat die cameraman d'r?
Ik heb zón donkerbruin vermoeden dat er iets gaat gebeuren.
Om het hele ilona gebeuren niet weer te laten gebeuren, neem ik aan?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze stoppen niet, de regels veranderen een beetje en worden met de bewoners doorgesproken.
moet je heel goed luisterenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:54 schreef F04 het volgende:
Hoe weten jullie dat dan? Op de streams hoor ik niks.
Mss een van de bewoners om een drankje te pakken oid?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:59 schreef blomst het volgende:
Er loopt wel iemand in het huis rond.
een fles, ze gaan gezamenlijk een laatste toast uitbrengenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss een van de bewoners om een drankje te pakken oid?
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:03 schreef RTM1988 het volgende:
is de platischesirurg ervoor natasia soms?
It wasn't mequote:Op maandag 29 januari 2007 16:03 schreef RTM1988 het volgende:
is de platischesirurg ervoor natasia soms?
Geen idee, nouja iig nog wel een halfuurtje (zegt mn gevoel)quote:Op maandag 29 januari 2007 16:07 schreef F04 het volgende:
Nog hoelang gaat dat praten nog duren man.
Welk praten?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:07 schreef F04 het volgende:
Nog hoelang gaat dat praten nog duren man.
* BONG4002 geeft je nog wat geduldquote:
of een bijtje?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Ik zou nu best een vlieg op de muur daar willen zijn![]()
Ik denk echt dat het gewoon bedoeld is ter vermaak voor ons, zodat het niet té saai is qua beeldenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:10 schreef F04 het volgende:
Die ene cameraman bij die boom staat er volgens mij niet zomaar.
Gaat over de projectjes denk ik - die lopen niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:12 schreef Lieve het volgende:
Durven ze nu niets te zeggen over ' waarover spraken zei?'
En wij wel alles delen??/ Nou.... ik deel ook geen info meer!
Die was ook aanwezig bij het gesprekquote:
Ken je hem?quote:
Ik kom 'm wel ff brengen ok?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
oeeeeee, als ik ooit een foto van Stijn in m'n handen krijg!
Ik zie wel wat overeenkomstenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:17 schreef bosb het volgende:
Sylvia ziet de marathon van ilona als precies hetzelfde als het huwelijk tussen W.A. en Maxima.......
met betrekking tot organisatie en het kijken naar schermen etc. Die snapt het echt niet helemaal.
Gewoon heel eerlijk?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:13 schreef snetje het volgende:
de heren lopen er verslagen bij ..... natasia doet alsof er niks gebeurd is ....ilona klaagt dat ze niet veel kan doen vanuit de kooi
kortom ze hebben een skoer door de benen gekregen dat ze te weinig doen![]()
Of ze heeft er gewoon geen zin in...quote:Op maandag 29 januari 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
Ilona krijgt dus duidelijk geen steun voor de marathon![]()
ik denk dat ilona het huis niet uit mag met die marathonquote:Op maandag 29 januari 2007 16:17 schreef bosb het volgende:
Sylvia ziet de marathon van ilona als precies hetzelfde als het huwelijk tussen W.A. en Maxima.......
met betrekking tot organisatie en het kijken naar schermen etc. Die snapt het echt niet helemaal.
Hoe kun je dan over hem oordelen?quote:
Ze was juist heel enthousiast en had vorige week een heel positief gesprek met de directeur van de locatie. Ook Nena en Sylvia waren gemotiveerd haar te helpen.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Of ze heeft er gewoon geen zin in...
Ze hebben een joekel van een tuin, ze zouden zelfs de paardenbak kunnen gebruiken. - WEINIG creativiteit. Van buiten naar binnen Ilona.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:20 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ik denk dat ilona het huis niet uit mag met die marathon
wat moeten wij hiermee?quote:
Hij zal wel moeten want hij gaat vanavond pokeren.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:21 schreef Lieve het volgende:
Boer Bart zit weer vastgeplakt op zijn oude stek .Zal de rest van de dag wel niet meer bewegen.
ah, moeilijk foto alleen. is hij het met dat paarse shirtje?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:22 schreef F04 het volgende:
Stijn staat ergens op die foto.
Kan toch?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:19 schreef bosb het volgende:
En huub beweert nu 1000 mensen in zijn MSN lijst te hebben.... Is hij nog dronken??
Volgens mij welquote:Op maandag 29 januari 2007 16:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, moeilijk foto alleen. is hij het met dat paarse shirtje?
Druk sociaal leven dusquote:Op maandag 29 januari 2007 16:25 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Kan toch?
Ik heb er ook 378 in.
378 beste vriendenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:25 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Kan toch?
Ik heb er ook 378 in.
Jepquote:Op maandag 29 januari 2007 16:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, moeilijk foto alleen. is hij het met dat paarse shirtje?
oeoe, getting closer. ik geloof wel dat dat hem moet zijn. als je op hem inzoomt zie je dat het een rotzak is. deze foto is al ietsje beter!quote:Op maandag 29 januari 2007 16:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Dit is overigens een duidelijker voorbeeld:
[afbeelding] (Als het hem is natuurlijk)
Ik ken ook mensen met ongelofelijk veel MSN mensen. Gek genoeg zijn dat wel de mensen die eigenlijk met niemand contact hebben. Als je al eens iets terug krijgt als antwoord denk je.... ja, dat weet je dus niet meer. Wie ik ben....¿ ( nou overkomt mij dat zelden.... ik ben redelijk..... indrukachterlatendquote:Op maandag 29 januari 2007 16:25 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Kan toch?
Ik heb er ook 378 in.
bescheidenheid siert de mensquote:Op maandag 29 januari 2007 16:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen met ongelofelijk veel MSN mensen. Gek genoeg zijn dat wel de mensen die eigenlijk met niemand contact hebben. Als je al eens iets terug krijgt als antwoord denk je.... ja, dat weet je dus niet meer. Wie ik ben....¿ ( nou overkomt mij dat zelden.... ik ben redelijk..... indrukachterlatend)
leuke modern-filosofische vraag!quote:Op maandag 29 januari 2007 16:31 schreef PokerJoker het volgende:
vindt ik ook het trieste van hyves, iedereen kijkt meteen hoeveel contacten (oid) iemand heeft. Is dat een spel, zitten we soms allemaal in DGK?
Mij boeit het idd niet, heb daarom ook geen profiel oid zoals Hyves, en maar weinig mensen op WLMquote:Op maandag 29 januari 2007 16:31 schreef PokerJoker het volgende:
vindt ik ook het trieste van hyves, iedereen kijkt meteen hoeveel contacten (oid) iemand heeft. Is dat een spel, zitten we soms allemaal in DGK?
Ze is onzeker en onderschat haar positie in DGK van John de Mol's Tien. Ze wil geen mensen op eigen locatie ontvagen.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ilona heeft dus overduidelijk geen zin meer in die vergezochte 'dansmarathon' omdat ze geen telefoon heeft en op de plek aanwezig wil zijn...
quote:
Het was ook een kansloos project, ze heeft dat nogal overschat lijkt me.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ilona heeft dus overduidelijk geen zin meer in die vergezochte 'dansmarathon' omdat ze geen telefoon heeft en op de plek aanwezig wil zijn...
tot straks en laat die streams maar uitquote:Op maandag 29 januari 2007 16:37 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Het was ook een kansloos project, ze heeft dat nogal overschat lijkt me.
16:30: Tijd om naar huis te gaan en die verfoeide streams weer aan te zetten![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 29 januari 2007 16:40 schreef Lieve het volgende:
Huub is wel de enige die vreselijk veel energie uitdeelt aan de rest. Dat doet hij al vanaf zijn binnenkomst. Hij vibreert van de energie. LEUK!
ik zie nietsquote:Op maandag 29 januari 2007 16:35 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
terwijl ik juist heel erg jaren-50 ben, maar dat is hier taboe dus dat heb ik niet getikt
![]()
Ik heb het wel gehad met Ilona, die meeloper voegt helemaal niets toe aan DGKquote:Op maandag 29 januari 2007 16:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze is onzeker en onderschat haar positie in DGK van John de Mol's Tien. Ze wil geen mensen op eigen locatie ontvagen.
Ja, ik zou gewoon OOK gaan! als is het alleen maar om Stijn te kunnen identificeren, fotograferen en deze naderhand te manipulerenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:45 schreef tipsch het volgende:
Ik zou als ik Ilona was haar marathon naast DGK zelf houden. Mooie omgeving (toch?), bijzondere omstandigheden (DGK toch?) Goed doel, toch? Leuk uitje! (voor sommigen) DGK profiteert ook een beetje mee, iedereen zoet.
He fuck.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:00 schreef Gert het volgende:
Huub: "Ik baal dus van die poker-site hè."
Dat is dus afgelopen.
Dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat het over Stijn ging...quote:Op maandag 29 januari 2007 16:59 schreef Gert het volgende:
Huub over NL, tegen Sylvia en llona: "Het lijkt wel een SS-er die gast man. Of zeg ik nu weer iets ergs?"
llona en Sylvia moeten lachen. Sylvia: "Ja Huub, je zegt weer iets ergs."
Huub doelde op het gesprek vanmiddag. NL schijnt daar herhaaldelijk op meer en hardere sancties te hebben gevraagd, meer regels etc.
Huub: "Je ziet dat hoofd toch zo voor je, op een foto van een halve eeuw geleden?"
Even later roept hij: "Gegen die Mauer!!"
ik sta er nou niet bepaald van te kijken dat ze niet meer daar mogen pokeren.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:00 schreef Gert het volgende:
Huub: "Ik baal dus van die poker-site hè."
Dat is dus afgelopen.
Sylvia baalt er meer van dat Moby, het paard, weg gaat.
ah, filmpje van een blind konijntje dat tegen een muur op rijdt!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:07 schreef Kaleddis het volgende:
Over 5 minuten weer verzamelen op de bank.
beetje moeite met oog-hand coordinatiequote:Op maandag 29 januari 2007 17:04 schreef Jenny_ het volgende:
Nena heeft zeer zeker talent op de piano, zo zo![]()
Ilona was ook wel heel irritant bezig. Alle alternatieven die Huub en Sylvia aandroegen werden ook meteen weer weggewimpeld. Alleen op haar manier en niet anders.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:07 schreef Black_king het volgende:
Ilona gaat nu over de tong bij Huub en Syl.....Ze kan geen hoofd van bijzaken onderscheiden.....
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:35 schreef PokerJoker het volgende:
terwijl ik juist heel erg jaren-50 ben, maar dat is hier taboe dus dat heb ik niet getikt
![]()
wanneer zou de CD uitkomenquote:Op maandag 29 januari 2007 17:04 schreef Jenny_ het volgende:
Nena heeft zeer zeker talent op de piano, zo zo![]()
echt ???? hebben ze dat laten zien ?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, filmpje van een blind konijntje dat tegen een muur op rijdt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |