moet kunnequote:
Bedoelde hij dat het te veel was?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:22 schreef avonne het volgende:
Bart had zaterdag
een wijntje
2 of 3 wodka cola
daarna nog 2 of 3
"als mijn vrienden dit je horen krijgen ......! "
Als vriendschap daar aan afgemeten wordt...
Valt me mee dat dit topic nog niet in je AT staat..... dat is genieten voor een taalpurist (en je kunt er gelijk alle gevonden fouten kwijt)quote:
Maar er zit toch maar 1 worst in?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:18 schreef Sug4r het volgende:
het is worstenbrood ipv worstebrood
quote:
biedt fantastische mogelijkheden!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:22 schreef snetje het volgende:
ik ben het helemaal eens met tipsch
fitnessroom weg en maak er maar een atelier van ! dan mag huub lekker rammen 's nachts op een standbeeld ofzo ....
ilona gaf al aan dat ze schilderen leuk vond... zetten we gelijk bart en nattenel aan het figuurzagen ...nena en brian lekker aan het soppen achter een pottenbakkerschijf... sylvia mag naaktmodellen gaan tekenen en voor natasia een curcus macrameën![]()
Nou zo erg ben ik niet hoor, maar als het in de TT al fout gaat.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt me mee dat dit topic nog niet in je AT staat..... dat is genieten voor een taalpurist (en je kunt er gelijk alle gevonden fouten kwijt)![]()
Ja je hebt gelijk, maar ik heb het ook niet verzonnen hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 14:28 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Maar er zit toch maar 1 worst in?
Eigenlijk fout dan! Net zoals er maar 1 zon is > Zonnesteek
Misschien dat Nena dan kan fungeren als naaktmodel?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
biedt fantastische mogelijkheden!Huub hakt in op een geboetseerd hoofd van Satanael, Natasia doet het bijhorende stukje voodoo. Brain en Nena helemaal ghost. Satanael z'n eigen doka of grafische "PC" (zonder dat lelijke internet).. Sylvia schildert haar paardjes en de naaktmodelletjes, Ilona ontwerp er haar toekomstige vliegtuig. Bert heeft krijgt de rol van onredelijke criticaster á la Leandra. - ik zie het ook helemaal voor me
Gut oh gut, het is vrouw en het is het niet met je eens en dus onredelijk?? Zielepiet.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:31 schreef tipsch het volgende:
Bert heeft krijgt de rol van onredelijke criticaster á la Leandra. - ik zie het ook helemaal voor me
in worstenbroodjes zit ook gehaktquote:Op maandag 29 januari 2007 14:36 schreef CHAOS_ het volgende:
Volgens mij waren het geen worstenbroodjes, maar meer saucijzenbroodjes er zat immers gehakt in.
dat dusquote:Op maandag 29 januari 2007 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedoelde hij dat het te veel was?
Of lachen zijn vrienden hem juist uit, bij een dergelijke matige zaterdagavondconsumptie?
er wordt nogal wat gezeurd vandaag hier.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gut oh gut, het is vrouw en het is het niet met je eens en dus onredelijk?? Zielepiet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brabants_worstenbroodjequote:
Gewoon nieuwe spelling...... waarbij ze de bedoeling hadden de onregelmatigheid eruit te halenquote:Op maandag 29 januari 2007 14:35 schreef Sug4r het volgende:
Ja je hebt gelijk, maar ik heb het ook niet verzonnen hoor![]()
Tis maandag he?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
[..]
er wordt nogal wat gezeurd vandaag hier.
Negeren die hap.
Je lijkt een onredelijke ideeëndoder (+n -n?), da's alles - zo lijkt Bert ook in elkaar te zitten, zielige vrouwquote:Op maandag 29 januari 2007 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gut oh gut, het is vrouw en het is het niet met je eens en dus onredelijk?? Zielepiet.
Paarden weg, dus dan ook Lesly wegquote:Op maandag 29 januari 2007 14:43 schreef noekje het volgende:
Yvette is niet blij. Er is niks met het rooster gedaan.
Ik ben vrolijk hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 14:44 schreef happyme28 het volgende:
Hallo allemaal, wat hangt er hier een negatieve sfeerdenk kijk ff tussen mijn werkzaamheden door. Is er helemaal niets gezelligs op de stream? Is Nena al naar het ziekenhuis?
een geluk bij een ongeluk!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Paarden weg, dus dan ook Lesly weg![]()
Als je mijn posts nou één GOED gelezen had, dan had je al tig keer kunnen lezen dat ik weinig problemen met het idee an sich had, maar wel problemen had met jouw suggestie dat het wel leuk zou zijn voor de dames....... maar goed, kennelijk is het te moeilijk voor je, een vrouw met een mening, en zeker als die mening dan niet strookt met de jouwe.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:42 schreef tipsch het volgende:
Je lijkt een onredelijke ideeëndoder (+n -n?), da's alles - zo lijkt Bert ook in elkaar te zitten, zielige vrouw
quote:Op maandag 29 januari 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Paarden weg, dus dan ook Lesly weg![]()
ah, thin skin en aangaande het emancipatieonderwerp 0 relativeringsvermogen - succes, toedels!!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je mijn posts nou één GOED gelezen had, dan had je al tig keer kunnen lezen dat ik weinig problemen met het idee an sich had, maar wel problemen had met jouw suggestie dat het wel leuk gevonden zou worden door de dames....... maar goed, kennelijk is het te moeilijk voor je, een vrouw met een mening, en zeker als die mening dan niet strookt met de jouwe.
Doe me een lol en gooi me lekker van je MSN, ik heb jou ook al verwijderd.... toedeledokie.
goede middag.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:46 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Daarom schrobt de Bart de stallen uit alsof het een lieve lust is.
Dat vroeg ik een tijdje terug ook, maar denk het welquote:Op maandag 29 januari 2007 14:53 schreef Sug4r het volgende:
Is Huub al naar bed?
het is maandagquote:Op maandag 29 januari 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
[..]
er wordt nogal wat gezeurd vandaag hier.
Negeren die hap.
ow is ie weer 'ziek'quote:Op maandag 29 januari 2007 14:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik een tijdje terug ook, maar denk het wel
Hij heeft een uur geslapen zei hij zelf. Hij is gewoon moe plus een kater.quote:
ja dat weet ikquote:Op maandag 29 januari 2007 15:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft een uur geslapen zei hij zelf. Hij is gewoon moe plus een kater.
Hij heeft heel de nacht zitten pokeren en maar één uurtje geslapen, dus zal hij wel moe zijn.quote:
Was dat niet Brian?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:02 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ja dat weet ik, net als vorige week en toen werd er gezegd dat ie ziek was, als die op zn nest ligt vind ik dat zwak, slapen doe je maar snacht en anders niet zeuren overdag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |