Of ze heeft er gewoon geen zin in...quote:Op maandag 29 januari 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
Ilona krijgt dus duidelijk geen steun voor de marathon![]()
ik denk dat ilona het huis niet uit mag met die marathonquote:Op maandag 29 januari 2007 16:17 schreef bosb het volgende:
Sylvia ziet de marathon van ilona als precies hetzelfde als het huwelijk tussen W.A. en Maxima.......
met betrekking tot organisatie en het kijken naar schermen etc. Die snapt het echt niet helemaal.
Hoe kun je dan over hem oordelen?quote:
Ze was juist heel enthousiast en had vorige week een heel positief gesprek met de directeur van de locatie. Ook Nena en Sylvia waren gemotiveerd haar te helpen.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Of ze heeft er gewoon geen zin in...
Ze hebben een joekel van een tuin, ze zouden zelfs de paardenbak kunnen gebruiken. - WEINIG creativiteit. Van buiten naar binnen Ilona.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:20 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ik denk dat ilona het huis niet uit mag met die marathon
wat moeten wij hiermee?quote:
Hij zal wel moeten want hij gaat vanavond pokeren.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:21 schreef Lieve het volgende:
Boer Bart zit weer vastgeplakt op zijn oude stek .Zal de rest van de dag wel niet meer bewegen.
ah, moeilijk foto alleen. is hij het met dat paarse shirtje?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:22 schreef F04 het volgende:
Stijn staat ergens op die foto.
Kan toch?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:19 schreef bosb het volgende:
En huub beweert nu 1000 mensen in zijn MSN lijst te hebben.... Is hij nog dronken??
Volgens mij welquote:Op maandag 29 januari 2007 16:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, moeilijk foto alleen. is hij het met dat paarse shirtje?
Druk sociaal leven dusquote:Op maandag 29 januari 2007 16:25 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Kan toch?
Ik heb er ook 378 in.
378 beste vriendenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:25 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Kan toch?
Ik heb er ook 378 in.
Jepquote:Op maandag 29 januari 2007 16:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, moeilijk foto alleen. is hij het met dat paarse shirtje?
oeoe, getting closer. ik geloof wel dat dat hem moet zijn. als je op hem inzoomt zie je dat het een rotzak is. deze foto is al ietsje beter!quote:Op maandag 29 januari 2007 16:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Dit is overigens een duidelijker voorbeeld:
[afbeelding] (Als het hem is natuurlijk)
Ik ken ook mensen met ongelofelijk veel MSN mensen. Gek genoeg zijn dat wel de mensen die eigenlijk met niemand contact hebben. Als je al eens iets terug krijgt als antwoord denk je.... ja, dat weet je dus niet meer. Wie ik ben....¿ ( nou overkomt mij dat zelden.... ik ben redelijk..... indrukachterlatendquote:Op maandag 29 januari 2007 16:25 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Kan toch?
Ik heb er ook 378 in.
bescheidenheid siert de mensquote:Op maandag 29 januari 2007 16:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen met ongelofelijk veel MSN mensen. Gek genoeg zijn dat wel de mensen die eigenlijk met niemand contact hebben. Als je al eens iets terug krijgt als antwoord denk je.... ja, dat weet je dus niet meer. Wie ik ben....¿ ( nou overkomt mij dat zelden.... ik ben redelijk..... indrukachterlatend)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |