Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Heldquote:Op maandag 29 januari 2007 00:38 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=Ga_Kwa7K6v8
Superfunk -- Lucky Star
Nou, El_Rolando, nog eentje danquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:44 schreef chansadres het volgende:
Ik zoek een dancenummer wat een aantal jaren geleden is uitgekomen. In de videoclip, die gebruik maakte van computer animatie, zag je een mannetje een fastfood restaurant binnen lopen. En als hij daar de verkeerde deur binnenloopt ziet hij dat er stukjes vlees van een levende koe werd afgeschreven. Door het veranderen van de inputkanaal van hun videobrillen zien ze wat ze met hun doen en pakken ze alles terug. Uiteindelijk beland de eigenaar met een gouden tand in de vermaler. Als het mannetje dan met zijn hamburger wegloopt ziet hij de gouden tand in zijn hamburger zitten. Clip zit nog levendig in mijn hoofd maar hoe het het nummer?
Ik heb het nou twee keer op de radio gehoord dus stel me niet teleur!quote:Maar weet waar je aan begint
mijn hart is een labyrint.
wanneer je met me vrijt,
raak je de weg pas kwijt
Is waar .. maar we blijven het gewoon proberen , misschien heeft ie er ook wel 100 weggevangen .. who knows....quote:Op maandag 29 januari 2007 12:58 schreef DaFan het volgende:
Vorige topic draaide dat ook op niks op jerverKheb m nog een paar keer langs zien komen, in beide gevallen
Switch - A Bit Patchy ??? of is dat te makkelijkquote:Op maandag 29 januari 2007 12:59 schreef bartje518 het volgende:
Ik ben op zoek naar een western-achtig nummertje. Volgens mij is het tegenwoordig, of de laatste tijd een redelijke hit. Beetje cowboy-achtige muziek, hoor m vaker met uitgaan. Iemand een idee?
Hmm, das nu niet echt een cowboy-nummer?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:07 schreef Koepert het volgende:
[..]
Switch - A Bit Patchy ??? of is dat te makkelijk
Hmm, das nu niet echt een cowboy-nummer?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:07 schreef Koepert het volgende:
[..]
Rednex -- Cotton Eye Joequote:Op maandag 29 januari 2007 12:59 schreef bartje518 het volgende:
Ik ben op zoek naar een western-achtig nummertje. Volgens mij is het tegenwoordig, of de laatste tijd een redelijke hit. Beetje cowboy-achtige muziek, hoor m vaker met uitgaan. Iemand een idee?
Wat dacht je... Dat riep iemand in het vorige topic ook dus ik roep maar wat. Kerel dat is gewoon house en heeft geen ene reet te maken met wat die user bedoeltquote:Op maandag 29 januari 2007 13:07 schreef Koepert het volgende:
[..]
Neuh meer omdat een stuk of wat topics terug iemand ook vroeg naar "een nummer met zo'n cowboy-muziekje" en dat bleek dus Switch- A Bit Patchy te zijn.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat dacht je... Dat riep iemand in het vorige topic ook dus ik roep maar wat. Kerel dat is gewoon house en heeft geen ene reet te maken met wat die user bedoelt. Of jullie communiceren op een te hoog level voor mij
![]()
Dan vertel mij eens even hulptroep, welk nummer ik zoek. Heb m nog steeds niet gevonden nlquote:
Een cowboy-liedje gezongen door een man, dat kunnen er duizenden zijn natuurlijk! Geef eens wat meer info. Is het rock, dance, etc? En welke woorden komen er in voor?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:45 schreef bartje518 het volgende:
Dan vertel mij eens even hulptroep, welk nummer ik zoek. Heb m nog steeds niet gevonden nl![]()
Maria Mena - Just hold me?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:05 schreef Cavia2Win het volgende:
Ik zoek een nummer waar je een vrouw heel luid hoort zingen zegmaar: Tadaada Taadada Whoohoow.
Vorige zomer hoorde je dit nummer veel.
Het zou me verbazen als iemand het zou weten, maar alvast heel erg bedankt
Doet het niet echt.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:13 schreef EggsTC het volgende:
Deze.
Niemand ?Er moet toch wel iemand zijn die hem kent
Hier wel...quote:
Het lijkt op een bewerking uit een stuk van de Carmina Burana, mss kun je daar wat mee?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:13 schreef EggsTC het volgende:
Deze.
Sarah - Labyrintquote:Op maandag 29 januari 2007 11:57 schreef soylent het volgende:
Ongooglebaar tot op heden, maar toch gezocht: Een sorta-eurodance/trance nummer, maar in het Nederlands. Een moppie zingt daarin reeds:
[..]
Ik heb het nou twee keer op de radio gehoord dus stel me niet teleur!!
Carmina Burana - O fortuna.. dat stuk is het niet, het gaat eigelijk meer om het eerste gedeelte. Thx anyway.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het lijkt op een bewerking uit een stuk van de Carmina Burana, mss kun je daar wat mee?
Andre Hazes -- Een vriendquote:Op maandag 29 januari 2007 19:55 schreef Mexxus het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik wel eens hoor in de plaatselijke club. Het is een meezingnummer, nederlandstalig, en volgens mij van Hazes. Tenminste, het klinkt als de stem van Hazes. Wat erg opvallend is, is dat de DJ de muziek telkens even stopt en dan de hele club keihard "HOER!" roept. Da's eigenlijk het enige wat ik er van kan verstaan :-/. Iemand hier enig idee?..
Die heb ik als Mr. Pink - Mr. Pink (Artiest en naam van het liedje hetzelfde, serieus ja)quote:Op maandag 29 januari 2007 18:41 schreef sniel het volgende:
Ik zoek een dance-achtig nummer wat begon met een fragment uit Reservoir Dogs (briljante film trouwens): Why am I Mister Pink? 'Cause you're a faggot alright!
Ik hoorde 'm vanmiddag in M@W...
Jenn Cunetta - Come rain, come shinequote:Op maandag 29 januari 2007 20:21 schreef Cavia2Win het volgende:
[..]
Nee, helaas.
Het is meer heel vrolijk, tegen geschreeuw aan.
Ook niet, wel lieve dames in de clipquote:Op maandag 29 januari 2007 20:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jenn Cunetta - Come rain, come shine![]()
Geen mic bij de hand [hebben we al vaker gedaan hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 20:29 schreef Cavia2Win het volgende:
[..]
Ook niet, wel lieve dames in de clip
Ik weet ook dat jullie niks hebben aan mijn beschrijving maar meer weet ik er ook niet van.
Een vrouw zingt heel hard : Tádada tádada whoowoow. (dit is dus echt de "tekst") ook meen ik iets te horen van: taking over you, maar dit weet ik niet zeker. Excuse moi voor brakke uitleg maar verder kom ik echt niet![]()
Haha da's eigenlijk niet zo'n heel slecht ideequote:Op maandag 29 januari 2007 20:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen mic bij de hand [hebben we al vaker gedaan hoor]
Dat maakt niet uit wie we te horen krijgenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:35 schreef Cavia2Win het volgende:
[..]
Haha da's eigenlijk niet zo'n heel slecht ideeMaar dan is het wel mijn moeder die je straks te horen krijgt
![]()
En hoe upload je zoiets trouwens? Ik heb geen account of iets bij youtube/google video.
brb even m'n ma overhalen.![]()
mmm.. ik kom uit (na het horen ervan, blijft leukquote:Op maandag 29 januari 2007 20:44 schreef Cavia2Win het volgende:
Download link: http://www.sendspace.com/file/pk9igm
Alleen ze doet het vaut, ze doet 1x Tádada. het moet volgens mij 2x. Ik heb haar uitgelachen dus nu wil ze niet nog een keer
Geniaal dat nummerquote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
mmm.. ik kom uit (na het horen ervan, blijft leuk) op Armand van Helden - My my my...
![]()
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 20:56 schreef Cavia2Win het volgende:
Jaa dat is hem.![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor je inzetOok namens m'n moeder die nu heel blij is en tegelijkertijd aan het rofl'en is
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorEn doe de groeten aan je moeder
![]()
snow patrol - chasing cars?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:08 schreef nvido het volgende:
Ik zoek het nummer dat ze spelen bij de voorstukjes van Grey's Anatomy.
Ze draaien het nu ook op de radio.
De tekst; If i just lay here, would you lie with me, iets in die richting.
Het is 't voorstukje dat Meredith moet kiezen tussen die dokter en dierendokter
Het is een heel rustig nummer.
Ze hebben er ook een foute remix van gemaakt trouwens..
Snow Patrol - Chasing Carsquote:Op maandag 29 januari 2007 21:08 schreef nvido het volgende:
Ik zoek het nummer dat ze spelen bij de voorstukjes van Grey's Anatomy.
Ze draaien het nu ook op de radio.
De tekst; If i just lay here, would you lie with me, iets in die richting.
Het is 't voorstukje dat Meredith moet kiezen tussen die dokter en dierendokter
Het is een heel rustig nummer.
Ze hebben er ook een foute remix van gemaakt trouwens..
echt helemaal geweldig dit.... vooral omdat het oorspronkelijk niet door een vrouw gezongen wordt... armand heeft het orgineel gewoon een zetje gegeven .. :--)quote:Op maandag 29 januari 2007 20:44 schreef Cavia2Win het volgende:
Download link: http://www.sendspace.com/file/pk9igm
Alleen ze doet het vaut, ze doet 1x Tádada. het moet volgens mij 2x. Ik heb haar uitgelachen dus nu wil ze niet nog een keer
Ik denk nog steeds dat het klassieke gedeelte een ander stuk is dan de metal-intro. Welk stuk zoek je eigenlijk? Ik ben wel mijn hele kast aan het doorspitten, want dat metal-intro komt mij dusdanig bekend voor dat ik er van overtuigd ben dat ik de cd heb...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:13 schreef EggsTC het volgende:
Deze.
Starting Rock ft. Diva Avari - Don't goquote:Op maandag 29 januari 2007 21:18 schreef SpyEye het volgende:
Heey mensen, ik ben opzoek naar >klikkerdeklik< dat nummer
het klinkt heel bekend maar ik kan het dus niet vinden, tunatic weet het ook zo niet![]()
iemand een idee?
Greetz,
SpyEye![]()
Je bent me voor.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:20 schreef bartrid het volgende:
Origineel is Yazoo - Don't go.
En ik ook alquote:Op maandag 29 januari 2007 21:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Je bent me voor.
http://www.youtube.com/watch?v=ZkMcCIsA2SI
die komt me ook ernstig bekend voor maar ik heb hem niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik me al die tijd loop te buigen over de vraag van EggsTC...
Ik kan het niet uitstaan, ben alle intro's van mijn gothic-cd's (en dat zijn er héél véél) aan het afdraaien.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:36 schreef bartrid het volgende:
die komt me ook ernstig bekend voor maar ik heb hem niet.
Jep, het zijn 2 verschillende nummers. Ik heb me laten vertellen door iemand die 1 ding zeker weet, en dat is dat ze van Rhapsody komen. Misschien dat het helpt?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het klassieke gedeelte een ander stuk is dan de metal-intro. Welk stuk zoek je eigenlijk? Ik ben wel mijn hele kast aan het doorspitten, want dat metal-intro komt mij dusdanig bekend voor dat ik er van overtuigd ben dat ik de cd heb...
Boy George (Culture Club) - Everything I Ownquote:Op maandag 29 januari 2007 23:28 schreef NiKos het volgende:
Ik zoek een reggae achtig nr, wordt af en toe op skyradio gedraaid, en het is niet ub40 geloof ik:
het refrein gaat zo ongeveer:
"I would give everything to you, give you my life, my heart, my soul, I would give everything to you, ëtc. etc"
Snow Patrol - Chasing Cars [Blake Jarrel Remix]quote:
Is het 1e gedeelte ook van Rhapsody volgens die iemand?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:34 schreef EggsTC het volgende:
Jep, het zijn 2 verschillende nummers. Ik heb me laten vertellen door iemand die 1 ding zeker weet, en dat is dat ze van Rhapsody komen. Misschien dat het helpt?
Edit, het 2e gedeelte komt inderdaad van Rhapsody, het heet Lux Triumphans. Iemand die het eerste gedeelte thuis kan brengen?
Five - Keep On Movin'quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:12 schreef Lauder-Frost het volgende:
Nummer van een boyband, ik denk 5ive, het refrein gaat ongeveer zo:
lift me up
inside out/down
it's not right, but it's okay
lalalala take it anyway (zoiets)
google al geprobeerd maar aangezien ik wat woorden fout heb is het onmogelijk om ook maar in de buurt te komen..
Gewoon via google gevonden. Boy George, NSync of Bread met Everything I Own. Boy George is meest waarschijnlijke.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:28 schreef NiKos het volgende:
Ik zoek een reggae achtig nr, wordt af en toe op skyradio gedraaid, en het is niet ub40 geloof ik:
het refrein gaat zo ongeveer:
"I would give everything to you, give you my life, my heart, my soul, I would give everything to you, ëtc. etc"
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:40 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Boy George (Culture Club) - Everything I Own
Deze misschien?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:51 schreef Deetch het volgende:
[..]
Gewoon via google gevonden. Boy George, NSync of Bread met Everything I Own. Boy George is meest waarschijnlijke.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:06 schreef -Marjo- het volgende:
Kuch...
Ga hier maar verderquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:26 schreef TAR het volgende:
Ben op zoek naar een cd, volgens mij met allemaal verschillende artiesten erop. De titel was iets met 'soap'. De stijl een beetje lounge/dance.
Kan iemand hier iets mee?
Bij voorbaat dank.
Staat ook een album op hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:03 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dit zijn alleen singles volgens mij en hij zoekt een album, dus denk niet dat ie er wat aan heeft.
Denk dat je hier meer aan hebt
Poging
Eerste resultaat op Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=x9A00K8UdWwquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:18 schreef bartrid het volgende:
Is dat niet van Roxette?
Dat weet hij niet zeker, hij denkt het wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Is het 1e gedeelte ook van Rhapsody volgens die iemand?
Jean maakt geen teletubbie house dus ik zou het niet in de richting zoeken van een fatsoenlijke DJ.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:19 schreef McMarco het volgende:
Kent iemand deze? Ik vermoed iets in de richting DJ Jean, maar kan er ook flink naast zitten
http://www.marcokoeleman.nl/hoeheetditnummer.mp3
Ik hoorde dit ergens in april meen ik op Curacao voorafgaand of tijdens een optreden van hem, dus vandaarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Jean maakt geen teletubbie house dus ik zou het niet in de richting zoeken van een fatsoenlijke DJ.
Hmm, van Rhapsody heb ik geen cd's. Ook klinkt het te 'doom' voor Rhapsody, maar het zou natuurlijk kunnen...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:35 schreef EggsTC het volgende:
Dat weet hij niet zeker, hij denkt het wel.
Luke Howard - Hi Lifequote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:19 schreef McMarco het volgende:
Kent iemand deze? Ik vermoed iets in de richting DJ Jean, maar kan er ook flink naast zitten
http://www.marcokoeleman.nl/hoeheetditnummer.mp3
Coldplay - Shiver??quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:13 schreef Roellio het volgende:
Ik zoek een nummer. De "sound" ervan doet denken aan een setting van trainspotting/requiem for a dream.
Het begint met een gitaar-plingel, redelijk hoog.
pling pling pling / pling pling / pling pling pling pling. 3/2/4 dus.
Volgens mij is het van coldplay, maar ik kan het mis hebben. Sorry voor de brakke omschrijving.
Als ik dat wist had ik het via google wel gevonden hè!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:25 schreef jerver73 het volgende:
ook iets van tekst anders?
hehehe.. jij wel , maar heel veel anderen niet hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:29 schreef Roellio het volgende:
[..]
Als ik dat wist had ik het via google wel gevonden hè!
Het werd net gedraaid in "Mijn zaak is top" op RTL5.
You're welcomequote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:07 schreef McMarco het volgende:
[..]
Dat is 'm, tnx!! Goeie herinneringen aan
Je hoort ook zo'n vrouwtje zeggen: hmmmm lekker hmmmm hmm lekker hmmm en bakke bakke bakkequote:Op donderdag 25 januari 2007 17:03 schreef Reda het volgende:
Dat ene nummertje wat je wel eens hoort op SlamFM...
bakkem bakkum bakkum...
van wie is die
Is al 10x benoemdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:19 schreef Reda het volgende:
uit vorige topic
[..]
Je hoort ook zo'n vrouwtje zeggen: hmmmm lekker hmmmm hmm lekker hmmm en bakke bakke bakke
zoiets in die trend.. er zit ook een melodie in maar die is niet duidelijk.
iemand?
toch bedankt voor je snelle en goede reactiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is al 10x benoemd![]()
http://myspace.com/bokken
Is ook een topic over hier op Fok!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:28 schreef Reda het volgende:
[..]
toch bedankt voor je snelle en goede reactie
Biedt IMDb geen uitkomst?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:33 schreef Guilin het volgende:
Ja, nu heb ik dus net weer eens Cruel Intentions gekeken en ergens op de helft als Sebastian Valmont over die brug rijdt hoor je een nummer. Het nummer staat niet op de OST en het enige dat ik nog van de tekst ken is: "...I am crying, I am crying, I am crying..."
Ja, dat was het wel, iemand een idee?
Topfilm, goeie smaakquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:33 schreef Guilin het volgende:
Ja, nu heb ik dus net weer eens Cruel Intentions gekeken en ergens op de helft als Sebastian Valmont over die brug rijdt hoor je een nummer. Het nummer staat niet op de OST en het enige dat ik nog van de tekst ken is: "...I am crying, I am crying, I am crying..."
Ja, dat was het wel, iemand een idee?
Zie dikgedrukte hierboven.quote:
Het Lala-lied van OneTwoTrioquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:53 schreef SjaJa het volgende:
Ik zoek een carnevals nummer, ik ken t nummer maar niet de titel / zanger
het gaat zo;
We hebben de L .....We hebben de A
LALALALALALALALALALALA
Alvast u dank
Correctie: heb hem al!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:29 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik heb een liedje inme hoofd maar kom steeds niet op de titel/artiest.
Het is iets met: 'Da beat is rocking and playin'....'
Het is een liedje met tempo en het is iig geen rap. Volgens mij wordt het door een vrouw gezongen...
Wie ow wie kan mij helpen![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:05 schreef hatsieflatsie het volgende:
Ik zoek een nieuw trance/dance achtig nummer, en de veleinformatie die ik kan geven is dat er een hele toffe opbouw is, en dat je dan een mannen stem hoort die 'yeah' zingt. Twee keer. En voor de rest is er geen andere tekst geloof ik
![]()
Ik ben allerlei hitlijsten aan het doorlopen, maar kan tot nu toe niets vinden... Het is in ieder geval niet bodyrox...
Anyone?
Evermore- It's too late (Dirty South Mix)quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:20 schreef hatsieflatsie het volgende:
p.s. er zit wél meer tekst bij, een heel couplet
iets in de geest van:
lalala..in the sky
lalala... is it for me
zoiets![]()
Een beetje coldplay achtige mannenstem, maar dan anders![]()
Ik gok op DJ Alpha - Life Goes Onquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:36 schreef Maart85 het volgende:
Ben op zoek naar een oud dance nummer met de tekst: Every minute, every hour, every blabla. Het is een trance achtig nummer rond het jaar 2000 schat ik zo. Een beetje Silver - Turn the tide achtig.
Iemand enig idee?
groetjes
Maart
Dat is Gente Di Mare van Umberto Tozzi & Rafquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:07 schreef Gappie het volgende:
en nu zoek ik het orginele nummer wat Marco Borsato zelf gejat heeft van Eros Ramazzotti volgens mij..
Marco zingt het nummer Dit was je leven.. maar het orgineel?? iemand een idee?
Manyou - Drifting away ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:36 schreef Maart85 het volgende:
Ben op zoek naar een oud dance nummer met de tekst: Every minute, every hour, every blabla. Het is een trance achtig nummer rond het jaar 2000 schat ik zo. Een beetje Silver - Turn the tide achtig.
Iemand enig idee?
groetjes
Maart
Bizzey - Still Carequote:Op woensdag 31 januari 2007 12:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik zoek een r&b-achtig nummer van de laatste tijd met de volgende tekst erin:
i still care about you and all the things you do, i know it's hard but it's true i'll be there for you
weet iemand de artiest en de titel van dit nummer?
thnx
Ben vandaag bij de MM door alle intro's van Rhapsody gegaan, maar kwam 'm niet tegen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:27 schreef EggsTC het volgende:
Nog maar ns proberen:
www.mijk.net/klik.wav
De eerste 20 seconden, weet iemand het origineel daarvan?
Edit, hij schijnt van Rhapsody te komen.
Uit numero #200 in deze reeks:quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:50 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Niet op 'Ster' en niet op 'TVReclames'te vinden: no-kidding
Iemand enig idee welk muziekje dit is?
Starting Rock ft. Diva Avari - Don't goquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:13 schreef sheriff... het volgende:
Hoorde net een liejde bij deal or no deal, een dancenummertje vrouwenstem.
Verstond iets van llalalaonverstaanbaar baby don't go. en daarna nog iets wat klonk als lavita ofzoiets
knap als je daar een liedje uit kunt halen haha
Had niet teruggekeken in het vorige topic, sorry...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Uit numero #200 in deze reeks:
[afbeelding]
[..]
Starting Rock ft. Diva Avari - Don't go
Maakt niet uit, beter dat je het nu wel weet dan helemaal nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:10 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Had niet teruggekeken in het vorige topic, sorry...
Okee, is dus gecomponeerd door Mickey Smid. Als je daarop googled kom je o.a. het volgende tegen:quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:50 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Niet op 'Ster' en niet op 'TVReclames'te vinden: no-kidding
Iemand enig idee welk muziekje dit is?
Waarschijnlijk is het dus geen nummer dat van een bestaande CD afkomt. Helaas is zijn eigen site down...quote:Mickey Smid (Nederland, 1974) is sinds 1994 verloren in verontrustende elektronische muziek
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:01 schreef Hilje23 het volgende:
De afgelopen weken veel te horen op de radio/
Duo...man en vrouw
Rustig nummer
Refrein is "It s allright yeahhhhhhh....It's allright yeahhhhhh....
iemand een idee?
Meer info?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:09 schreef Wexs het volgende:
ik zoek dat nieuwe nummer, beetje a la freddy mercury / . hoorde het vandaag nog op de radio maar ben het weer compleet kwijt.. Iemand??
Mika - Grace Kellyquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:09 schreef Wexs het volgende:
ik zoek dat nieuwe nummer, beetje a la freddy mercury / . hoorde het vandaag nog op de radio maar ben het weer compleet kwijt.. Iemand??
Christina Aguilera - Welcomequote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:53 schreef Doagere het volgende:
Iemand een idee hoe het nummer heet wat afgespeelt word op http://www.bigkelly.com/ ?
Thx alvast.
En welk deel van de titel of artiest zoek je precies?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:53 schreef RiderXXX het volgende:
Ik zoek het album van Lloyd de Meza - Mijn Diamant.. of nouja, iig een track ervan: 'Over (Minuten Tikken Weg)'.
Hier is het te downloaden !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:53 schreef RiderXXX het volgende:
Ik zoek het album van Lloyd de Meza - Mijn Diamant.. of nouja, iig een track ervan: 'Over (Minuten Tikken Weg)'.
Lees de post boven je L0Z3Rquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:25 schreef Streetdancer het volgende:
Hoi,
Heeft iemand voor mij de begin tune als er een filmbegint en dan zie je in beeld Warnerbros??
MVG Streetdancer;)
VOF de Kunst...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:36 schreef suuzepluus het volgende:
Suzanne, suzanne, ik ben stapelgek op jou....
Van wie is dat nummer?
Thanks
Wel op Google...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:26 schreef hardcorekabouter het volgende:
Hoe heet dat nummer van Sander's Meubelstad reclame? Ik kan hem niet vinden op ster.nl...
Ik ben ook op zoek naar dezequote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:23 schreef Sakuraba het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yLEvGLhpA8Y
WIE weet hoe dit nummer heet? Met google vind ik niks op de lyrics en de film heeft ook geen soundtrack listing
Dat is 'm.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:45 schreef DaFan het volgende:
[..]
Edit: De morgen biedt helderheid. Bedoel je niet 'I am ready, i am ready'.
Dan is het Counting Crows - Colorblind
Al staat die wel op de OST
Hehe geeft nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:28 schreef Guilin het volgende:
[..]
Dat is 'm.
Ik denk dat ik ook niet helder was.
Thx! Dat is hemquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:56 schreef bartrid het volgende:
Razorlight - America
Rammstein zal het wel niet zijn
komop mensen :dquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:23 schreef Sakuraba het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yLEvGLhpA8Y
WIE weet hoe dit nummer heet? Met google vind ik niks op de lyrics en de film heeft ook geen soundtrack listing
Primal Scream - Come together?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:17 schreef keezert het volgende:
ik zoek een liedje (ik denk uit de jaren 80, is een rock-nummer) waarbij het refrein eindigt met: .....together as one
wie heeft een idee?![]()
bedankt
Wamdue Project - King of my Castlequote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:25 schreef centrefuge het volgende:
ik heb een nummer gehoord op TMF bij de eeuwige hits, ik ben alleen vergeten welk nummer het is:P
de clip is iig getekend, lijkt op daft punk stijl maar is volgens mij niet daft punk, er word in de clip een man achterna gezeten, en er is een gevecht met geweren enzo.
wie weet welk nummer dit is?
kan iemand me helpen
Jaar 2000quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:01 schreef centrefuge het volgende:
DANK JE
Is werkelijk nergens te vinden. Mail de gast of gastin van dat filmpje op youtube anders?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:06 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ik weet het echt nieten er is inderdaad nergens een soundtrack list te vinden
![]()
Ik hoop niet dat je Chelsea Dagger van The Fratellis bedoelt...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:09 schreef Markjuh het volgende:
Ik zoek het nummer wat je steeds hoort op tv met het programma Revenge of the Nerds. Je hoort het bv als ze in de auto wegrijden. Ik dacht dat de Albert Hein het ook ooit heeft gebruikt in een reclamespotje.
Het is (voor zover ik weet) instrumentaal.
het gaat iets van tututututu. trututututurutu.![]()
Alweer diequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je Chelsea Dagger van The Fratellis bedoelt...
Maar eens in de OP..quote:Op maandag 29 januari 2007 12:23 schreef jerver73 het volgende:
Voor de vorm maar weer eens:
Die leuke getekende clip met die jongen en dat meisje en zo n leuk fluitdeuntje dat de hele tijd in je hoofd blijft zitten
peter, bjorn & john - young folks
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tuh duh duh duh tuh duh duh tuh duh duh duh duh duh duh...en iets met sister overhere..
the fratellis - chelsea dagger
ook bekend van 3 fm serious request, claudia, giel beelen en alles wat maar met glazen huizen te maken heeft.
nee joh! Het is geloof ik ook volledig instrumentaal. Het klinkt als een of ander synthesyzer nummer.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je Chelsea Dagger van The Fratellis bedoelt...
die weet het ook nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:06 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Is werkelijk nergens te vinden. Mail de gast of gastin van dat filmpje op youtube anders?
Waarom zou je dat nummer willen vinden?quote:Op zondag 4 februari 2007 03:02 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zoek ook al heel lang naar de titel/artiest van een funk-nummer.
Muziek klinkt heel erg als die van de band 'slave'
In de tekst hoor je: "show ya........ ugh, don't wanna stop, dont wanna stop......ooooooooooooh-baaabay... we got a love like no other.."
[edit: Click here to Listen to audio-clip (putfile.com) ]
Blont van me.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:02 schreef Sakuraba het volgende:
[..]
die weet het ook nietVandaar dat dat filmpje er is
Klinkt als een remix van Theme From Harry's Game van Clannadquote:Op zondag 4 februari 2007 14:32 schreef Barthez het volgende:
Ik zoek het nummer in deze clip! het liedje is goed hoorbaar vanaf 1min
http://www.youtube.com/watch?v=v1veEc50Fso
Klopt, en is ook gewoon met Maire Brennan.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:44 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Klinkt als een remix van Theme From Harry's Game van Clannad
als je nu nog een keer zoekt maar dan naar een remix vanquote:Op zondag 4 februari 2007 18:38 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik ben 'opzoek' naar een remix van the fratalis - chelsea bagger, hier zit een verdomd harde beat onder en klonk beter dan orgineel(:r) het neigt een beetje naar hardhouse maar ik kan niks vinden tot nu toe, jullie een idee?
ik noem t express baggerquote:Op zondag 4 februari 2007 18:48 schreef jerver73 het volgende:
[..]
als je nu nog een keer zoekt maar dan naar een remix van
gaat het misschien beter
Iemand? Nee, het is niet Chelsea Dagger.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:09 schreef Markjuh het volgende:
Ik zoek het nummer wat je steeds hoort op tv met het programma Revenge of the Nerds. Je hoort het bv als ze in de auto wegrijden. Ik dacht dat de Albert Hein het ook ooit heeft gebruikt in een reclamespotje.
Het is (voor zover ik weet) instrumentaal.
het gaat iets van tututututu. trututututurutu.![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 12:44 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Waarom zou je dat nummer willen vinden?![]()
Nope dit is m niet helaas, het was een vrouwelijkere stem en wat rustiger geloof ik. Misschien komt ie aankomende week nog een keer voorbij dan zal ik hem opnemen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Uit numero #200 in deze reeks:
[afbeelding]
[..]
Starting Rock ft. Diva Avari - Don't go
fluit het even in anders, axel F misschien van harold faltermeyer?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:43 schreef Markjuh het volgende:
[..]
Iemand? Nee, het is niet Chelsea Dagger.
nope, niet axel f. Ik zal het eens fluiten of zo. Dan post ik het morgen wel.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef jerver73 het volgende:
[..]
fluit het even in anders, axel F misschien van harold faltermeyer?
Kreeg net een smsje dat de titel waarschijnlijk "Kom terug" is, maar daar kom ik tot nu toe niet verder meequote:Op zondag 4 februari 2007 18:33 schreef Stefkuh het volgende:
Hier komt een lekker vage omschrijving
Tijdens uitgaan een aantal een Nederlandstalig nummer voorbij horen komen met daarin het meesterlijke refrein:
tuh duh
tuh duh
tuh tuh duh tuh tuhhhh
tuh tuh tuh tuh duh tuh tuh
tuh duh duh duh duhuuhh
Uptempo en lekker vrolijk maar heb in wat aangeschoten toestandgeen tekst kunnen onthouden uit de coupletten.
ANyone?
Jan Smit - Lauraquote:Op zondag 4 februari 2007 20:13 schreef Woelli het volgende:
hoe heet dat liedje wat nu op tmf is
Is van Rec. Sound. ik kan je verder ook niet helpen. http://www.recsound.nl/flash/quote:Op maandag 5 februari 2007 13:07 schreef Wezzel het volgende:
nummer waarme snitzelparadijs eindigt? iemand?
volgens mij is datquote:Op zondag 4 februari 2007 18:33 schreef Stefkuh het volgende:
Tijdens uitgaan een aantal een Nederlandstalig nummer voorbij horen komen met daarin het meesterlijke refrein:
tuh duh
tuh duh
tuh tuh duh tuh tuhhhh
tuh duh duh duh duhuuhh
Uptempo en lekker vrolijk maar heb in wat aangeschoten toestandgeen tekst kunnen onthouden uit de coupletten.
ANyone?
Double Exposure - Everyman has to carry his own weight mss. Komt uit 1976.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:17 schreef Posdnous het volgende:
Ik zoek een nummer dat iets als refrein heeft als 'Every man has to carry his own weight'.
Kan het maar niet vinden via google. Het is een jaren 60/'70 nummer vermoed ik, soul/funk achtig in de stijl van Temptations/ Four Tops/ O'Jays.
bvd
Sean Paul - Send it Onquote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef Marioow het volgende:
Ik ben op zoek naar het nr van sean paul uit de opel corsa reclame. Iemand die weet hoe deze heet?
Artiest: The Postal Services Titel: Such great heightsquote:Op zondag 4 februari 2007 13:00 schreef Tharalom het volgende:
Weet iemand welke muziek er gebruikt is voor de nieuwe commercial van StartPeople?? Ik kan het op www.ster.nl niet vinden....
Alvast bedankt!
Wow, dat zou zomaar kunnen, zal het even checken, hoe kom je er op?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Double Exposure - Everyman has to carry his own weight mss. Komt uit 1976.
Google, en discogs ff checken, en ook in google op jouw stukje tekst kwamen maar 2 hits uit. En dat was dus Double Exposure.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wow, dat zou zomaar kunnen, zal het even checken, hoe kom je er op?
Je had de titel al bijnaquote:Op maandag 5 februari 2007 20:56 schreef Snever het volgende:
Mensen!
Ik hoorde net een nummer op Fok! radio waar ik al langer naar op zoek ben.
Het gaat zo:
Orlino, were you be i be
were you be i come
were you be i find you
Thanx mensen
Tja het is altijd even gokken als je het niet weet. Dan maak je er snel wat anders van.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:05 schreef MarBu het volgende:
[..]
Je had de titel al bijna![]()
Het is namelijk Royksopp - Poor Leno (en dus niet Orlino)
videoclip
Niet om lullig te doen, maar heb je speciale herinneringen aan dat nummer? Het lijkt namelijk net een achteruit gespeeld nummer.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:06 schreef a-child-in-chains het volgende:
Niemand die me kan helpen?
http://media.putfile.com/ID-FUNK-TUNE
Ik zoek ook een nummer, iets met "I think it's so groovy, people are finaly getting together think
it's wonderful and all, people are finally getting together" (hippie nummer)
FRIEND AND LOVER - "Reach Out Of The Darkness"quote:Op maandag 5 februari 2007 21:06 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zoek ook een nummer, iets met "I think it's so groovy, people are finaly getting together think
it's wonderful and all, people are finally getting together" (hippie nummer)
nee, het klinkt mij niet als een 'achteruit gespeeld nummer' in de oren.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:46 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, maar heb je speciale herinneringen aan dat nummer? Het lijkt namelijk net een achteruit gespeeld nummer.
Staan wel oudere reclames van Ierland op ster.nl, misschien heb je daar wat aanquote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef Joncho het volgende:
De muziek of soortgelijke muziek uit de reclame van 'Your very own Ireland'. Het staat niet op ster.nl helaas.
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:14 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
FRIEND AND LOVER - "Reach Out Of The Darkness"
Ow, enne, hoi BabblingBrook![]()
Beatbox - Dial M For Moquaiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:53 schreef qwaz het volgende:
Gisteravond ( 5-2-2007) was er op TMF een clip tussen 01:05-01:20 van een artiest.
In de clip loopt zo'n gast steeds met een radio op zijn schouder en de clip zelf gaat meer over jongeren ( 20-30 jarigen waarschijnlijk ) die je steeds in beeld ziet. Het is moeilijk uit te leggen maar je ziet veel slo-mo in de clip, beelden vertraagd aafgespeeld dus. De mensen in de clip doen niet echt veel, meer een relax clip. Het nummer is volledig "trance", geen vocals in ieder geval.
Als je de naam van de artiest op google in zou typen zul je waarschijnlijk ergggg veel hits krijgen die niets met de muziek te maken hebben, een veel gebruikte naam in de wereld dus.. alleen dan voor iets anders.
Wie oh wie kan mij helpen ?
Leo Sayer - Thunder in my heart (de remix-versie is met Meck) dacht ik zoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:09 schreef Wexs het volgende:
Mika - Grace Kellyquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:28 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Leo Sayer - Thunder in my heart (de remix-versie is met Meck) dacht ik zohij doet mij ook altijd aan freddie mercury denken
Die misschien?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:12 schreef -XX- het volgende:
Ahh ik heb em al!
The Fratellis
Chelsea Dagger![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:12 schreef -XX- het volgende:
Ahh ik heb em al!
The Fratellis
Chelsea Dagger![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:23 schreef jerver73 het volgende:
Voor de vorm maar weer eens:
Die leuke getekende clip met die jongen en dat meisje en zo n leuk fluitdeuntje dat de hele tijd in je hoofd blijft zitten
peter, bjorn & john - young folks
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tuh duh duh duh tuh duh duh tuh duh duh duh duh duh duh...en iets met sister overhere..
ook bekend van 3 fm serious request, claudia, giel beelen en alles wat maar met glazen huizen te maken heeft.
Uit de OP:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:30 schreef WWE-Freak het volgende:
wie heeft de videoclip van Gia Farrell voor de download.
Rapidsharetje mischien?
Veel dank....
N00bjequote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Chelsea Dagger remix: DJ Maarten - Ik ben een kikker?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:33 schreef Stefkuh het volgende:
tuh duh
tuh duh
tuh tuh duh tuh tuhhhh
tuh duh duh duh duhuuhh
ANyone?
the Mamas & the Papas - California Dreaming?quote:Op woensdag 7 februari 2007 04:47 schreef wipes66 het volgende:
Ik zoek een de naam van een nummer dat door een groep hippies wordt gezongen. Ik geloof dat het 2 mannen en 3 vrouwen( waarvan 1 erg dik was) waren. Ook speelde er 1 gitaar. Het is een erg oud nummer en ik heb het eens op tv gezien, maar ik weet de titel niet. Iemand?
Will Young?quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:40 schreef Frankvbr het volgende:
ik zoek een vrij nieuw nummer, ik weeet alleen dat er "You and I ... " in voorkomt. Verder hoorde ik hem volgens mij gister rond 23/24 uur op mtv. Toen was er een bepaalde artiest, met een bepaald aantal nummers. Tvgids van mtv klopt alleen niks van, dus geen idee wie het was.
Demon Vs Heartbreaker - You are my highquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:12 schreef lamers het volgende:
Ik zoek een liedje maar weet alleen nog hoe de clip gaat.
De clip is 1 lange tongzoen. Clip is denk ik ondertussen al 8 jaar oud maar wie weet misschien herinnert iemand hem zich nog.
Aphex Twin - Window Lickerquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:00 schreef Ballistic het volgende:
ik zoek het nummer dat net op TMF werd gedraaid (17.50 uur).
Het was een nummer onder het motto "30 minuten dancehistorie" , ik neem dus aan dat het liedje al best oud is. je ziet er een man in, beetje freaky, dansen met een paraplu. daarna danst hij met allemaal dames in een limo enzo. het is een relaxed nummer, zonder zang..
ik hoop dat mn omschrijving duidelijk genoeg is
bvd !
O ja, dat was een vet nummer, helemaal vergetenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:36 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Demon Vs Heartbreaker - You are my high
http://video.google.com/videoplay?docid=-8813382118398685700
Ja dat is em merciquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:36 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Demon Vs Heartbreaker - You are my high
http://video.google.com/videoplay?docid=-8813382118398685700
Ook moeilijk om te luisteren hequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:39 schreef WWE-Freak het volgende:
Gia Farrell - HIt me up??? video kan ik niet downen van You tube
iemand een Rapidshare??
Zoek maar eens op: Marc-Benjamin - Nope is dope (mix)quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:03 schreef Shirley het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe het eerste nummer heet die je hoort op de site http://www.nopeisdope.com? Andere titels ervan zijn ook welkom, maar ben specifiek op zoek naar het eerste nummer. Het derde nummer is iig een remix van Shake and Pop.
1.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:03 schreef Shirley het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe het eerste nummer heet die je hoort op de site http://www.nopeisdope.com? Andere titels ervan zijn ook welkom, maar ben specifiek op zoek naar het eerste nummer. Het derde nummer is iig een remix van Shake and Pop.
Ik heb hem gevonden 'Highwaymen - Michael (Row Your Boat Ashore)'quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:55 schreef satecl het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je een nummer op je computer hoort, en een dag daarna kan jehem niet meer vinden en weet je de naam niet meerDat heb ik nu dus
Een heeeeeeel rustig relax nummer(always look on the brightside of life-style) en dan zingt hij wat en aan t eind van elke zin zegt ie Halleluja(geen Jeff Buckley)??
Iemand?
Iemand? wil deze graag als betere kwaliteit verkrijgen... maar dan moet ik wel weten hoe dit nummer heetquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:22 schreef RecomServ het volgende:
Ik heb een arabisch liedje gehoord op een website waarvan ik graag wil weten hoe dit nummer heet.
Luister
De kwaliteit van de wav file is helaas niet al te denderend. Dat is ook de reden dat ik graag de naam van de muzikant? en de titel van het nummer wil achterhalen... wie o wie kan mij helpen
Carlos - The Silmarillia 2007quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:50 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat je redelijk vaak hoort tegenwoordig op bepaalde radiozenders. Ik heb gehoord dat het van ene "Carlos" is, maar ben 'm nog niet echt tegengekomen. Het nummer heeft een herkenbaar melodietje, wat herhaaldelijk gespeeld wordt in het nummer, door een panfluit....
Mja... idd... had het zelf niet simpeler kunnen bedenken...quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:29 schreef jerver73 het volgende:
Mn arabisch is niet zo sterk, kun je die website niet contacten .. lijkt mij het snelst....
Beanie Sigel & Rell - Don't Realizequote:Op donderdag 8 februari 2007 17:07 schreef Snever het volgende:
Ik zoek de naam van een nummer. Het wordt gezongen door een neger. Hier een stukje:
with the taste to make you stoned, there is no motherfucking other way that i show you how we roll . with the taste to make you scream
Weet iemand toevallig ook waar ik alle muziek van The DC Video (skateboarddvd) kan vinden?
Ik dank u!
Groetjes
Snever
Sweetbox - "Everything's Gonna Be Alright -reborn mss?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:29 schreef Parvus het volgende:
Ik zoek een nummer (beetje Cascade achtig met zo'n wijf erin) wat een remix is van
"everything's...........gonna be alright
everythihihinng's...........gonna be alright"..
snap je![]()
Mijn dank is wederom ontzettend grootquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Beanie Sigel & Rell - Don't Realize
http://www.skimthefat.com/provideos/showvideo.cgi?videoID=123936&showsoundtrack=1
Nee het is een vrij recent nummer, ik heb het trouwens weer geweldig uitgelegd. De tekst komt niet in het nummer voor, alleen het deuntje na "everything's.....gonna be'alright...." (niet sweetbox)quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sweetbox - "Everything's Gonna Be Alright -reborn mss?
Ken alleen Red Carpet - Alright (Brad Carter radio edit)quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:29 schreef Parvus het volgende:
Ik zoek een nummer (beetje Cascade achtig met zo'n wijf erin) wat een remix is van
"everything's...........gonna be alright
everythihihinng's...........gonna be alright"..
snap je![]()
Ik denkquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:29 schreef woeeiiii het volgende:
Ik zoek een instrumenteel nr, de hele tijd instrumenten en geen zang dus.
Dit lekker relaxend.
Beluister hem hier
Weet iemand het
Bedankt dat was mquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:38 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Ik denk
candy dulfer & dave stewart - lily was here
Heb je mijn post hierboven al gelezen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:25 schreef Parvus het volgende:
Ik probeer het nog een keer...damn what was i drinkin?..
In het nummer zit DIT deuntje.
(dus het is een house achtige remix van dat origineel waar ze "it's gonna be...alright. Its gonna be-he-he....alright" zingen, wat niet in de remix voorkomt verder).
Vrij recentelijk nummer (op de radio gehoord) er zingt een meisje in, doet me een beetje denken aan Cascade.
Wat ze zing weet ik niet precies, maar het is iets van..
Take my chance and that's ... oooooooooo - en dan begint het deuntje.
iemand een idee?
Klotezooi ik kan er niet op komen,maar volgens mij is dat nummer nog niet zo oud het originnel is van Deepzonequote:Op donderdag 8 februari 2007 22:25 schreef Parvus het volgende:
Ik probeer het nog een keer...damn what was i drinkin?..
In het nummer zit DIT deuntje.
(dus het is een house achtige remix van dat origineel waar ze "it's gonna be...alright. Its gonna be-he-he....alright" zingen, wat niet in de remix voorkomt verder).
Vrij recentelijk nummer (op de radio gehoord) er zingt een meisje in, doet me een beetje denken aan Cascade.
Wat ze zing weet ik niet precies, maar het is iets van..
Take my chance and that's ... oooooooooo - en dan begint het deuntje.
iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |