Graag gedaan hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 20:56 schreef Cavia2Win het volgende:
Jaa dat is hem.![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor je inzetOok namens m'n moeder die nu heel blij is en tegelijkertijd aan het rofl'en is
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorEn doe de groeten aan je moeder
![]()
snow patrol - chasing cars?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:08 schreef nvido het volgende:
Ik zoek het nummer dat ze spelen bij de voorstukjes van Grey's Anatomy.
Ze draaien het nu ook op de radio.
De tekst; If i just lay here, would you lie with me, iets in die richting.
Het is 't voorstukje dat Meredith moet kiezen tussen die dokter en dierendokter
Het is een heel rustig nummer.
Ze hebben er ook een foute remix van gemaakt trouwens..
Snow Patrol - Chasing Carsquote:Op maandag 29 januari 2007 21:08 schreef nvido het volgende:
Ik zoek het nummer dat ze spelen bij de voorstukjes van Grey's Anatomy.
Ze draaien het nu ook op de radio.
De tekst; If i just lay here, would you lie with me, iets in die richting.
Het is 't voorstukje dat Meredith moet kiezen tussen die dokter en dierendokter
Het is een heel rustig nummer.
Ze hebben er ook een foute remix van gemaakt trouwens..
echt helemaal geweldig dit.... vooral omdat het oorspronkelijk niet door een vrouw gezongen wordt... armand heeft het orgineel gewoon een zetje gegeven .. :--)quote:Op maandag 29 januari 2007 20:44 schreef Cavia2Win het volgende:
Download link: http://www.sendspace.com/file/pk9igm
Alleen ze doet het vaut, ze doet 1x Tádada. het moet volgens mij 2x. Ik heb haar uitgelachen dus nu wil ze niet nog een keer
Ik denk nog steeds dat het klassieke gedeelte een ander stuk is dan de metal-intro. Welk stuk zoek je eigenlijk? Ik ben wel mijn hele kast aan het doorspitten, want dat metal-intro komt mij dusdanig bekend voor dat ik er van overtuigd ben dat ik de cd heb...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:13 schreef EggsTC het volgende:
Deze.
Niemand ?Er moet toch wel iemand zijn die hem kent
Starting Rock ft. Diva Avari - Don't goquote:Op maandag 29 januari 2007 21:18 schreef SpyEye het volgende:
Heey mensen, ik ben opzoek naar >klikkerdeklik< dat nummer
het klinkt heel bekend maar ik kan het dus niet vinden, tunatic weet het ook zo niet![]()
iemand een idee?
Greetz,
SpyEye![]()
Je bent me voor.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:20 schreef bartrid het volgende:
Origineel is Yazoo - Don't go.
En ik ook alquote:Op maandag 29 januari 2007 21:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Je bent me voor.
http://www.youtube.com/watch?v=ZkMcCIsA2SI
die komt me ook ernstig bekend voor maar ik heb hem niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik me al die tijd loop te buigen over de vraag van EggsTC...
Ik kan het niet uitstaan, ben alle intro's van mijn gothic-cd's (en dat zijn er héél véél) aan het afdraaien.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:36 schreef bartrid het volgende:
die komt me ook ernstig bekend voor maar ik heb hem niet.
Jep, het zijn 2 verschillende nummers. Ik heb me laten vertellen door iemand die 1 ding zeker weet, en dat is dat ze van Rhapsody komen. Misschien dat het helpt?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het klassieke gedeelte een ander stuk is dan de metal-intro. Welk stuk zoek je eigenlijk? Ik ben wel mijn hele kast aan het doorspitten, want dat metal-intro komt mij dusdanig bekend voor dat ik er van overtuigd ben dat ik de cd heb...
Boy George (Culture Club) - Everything I Ownquote:Op maandag 29 januari 2007 23:28 schreef NiKos het volgende:
Ik zoek een reggae achtig nr, wordt af en toe op skyradio gedraaid, en het is niet ub40 geloof ik:
het refrein gaat zo ongeveer:
"I would give everything to you, give you my life, my heart, my soul, I would give everything to you, ëtc. etc"
Snow Patrol - Chasing Cars [Blake Jarrel Remix]quote:
Is het 1e gedeelte ook van Rhapsody volgens die iemand?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:34 schreef EggsTC het volgende:
Jep, het zijn 2 verschillende nummers. Ik heb me laten vertellen door iemand die 1 ding zeker weet, en dat is dat ze van Rhapsody komen. Misschien dat het helpt?
Edit, het 2e gedeelte komt inderdaad van Rhapsody, het heet Lux Triumphans. Iemand die het eerste gedeelte thuis kan brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |