Five - Keep On Movin'quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:12 schreef Lauder-Frost het volgende:
Nummer van een boyband, ik denk 5ive, het refrein gaat ongeveer zo:
lift me up
inside out/down
it's not right, but it's okay
lalalala take it anyway (zoiets)
google al geprobeerd maar aangezien ik wat woorden fout heb is het onmogelijk om ook maar in de buurt te komen..
Gewoon via google gevonden. Boy George, NSync of Bread met Everything I Own. Boy George is meest waarschijnlijke.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:28 schreef NiKos het volgende:
Ik zoek een reggae achtig nr, wordt af en toe op skyradio gedraaid, en het is niet ub40 geloof ik:
het refrein gaat zo ongeveer:
"I would give everything to you, give you my life, my heart, my soul, I would give everything to you, ëtc. etc"
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:40 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Boy George (Culture Club) - Everything I Own
Deze misschien?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:51 schreef Deetch het volgende:
[..]
Gewoon via google gevonden. Boy George, NSync of Bread met Everything I Own. Boy George is meest waarschijnlijke.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:06 schreef -Marjo- het volgende:
Kuch...
Ga hier maar verderquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:26 schreef TAR het volgende:
Ben op zoek naar een cd, volgens mij met allemaal verschillende artiesten erop. De titel was iets met 'soap'. De stijl een beetje lounge/dance.
Kan iemand hier iets mee?
Bij voorbaat dank.
Staat ook een album op hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:03 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dit zijn alleen singles volgens mij en hij zoekt een album, dus denk niet dat ie er wat aan heeft.
Denk dat je hier meer aan hebt
Poging
Eerste resultaat op Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=x9A00K8UdWwquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:18 schreef bartrid het volgende:
Is dat niet van Roxette?
Dat weet hij niet zeker, hij denkt het wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Is het 1e gedeelte ook van Rhapsody volgens die iemand?
Jean maakt geen teletubbie house dus ik zou het niet in de richting zoeken van een fatsoenlijke DJ.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:19 schreef McMarco het volgende:
Kent iemand deze? Ik vermoed iets in de richting DJ Jean, maar kan er ook flink naast zitten
http://www.marcokoeleman.nl/hoeheetditnummer.mp3
Ik hoorde dit ergens in april meen ik op Curacao voorafgaand of tijdens een optreden van hem, dus vandaarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Jean maakt geen teletubbie house dus ik zou het niet in de richting zoeken van een fatsoenlijke DJ.
Hmm, van Rhapsody heb ik geen cd's. Ook klinkt het te 'doom' voor Rhapsody, maar het zou natuurlijk kunnen...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:35 schreef EggsTC het volgende:
Dat weet hij niet zeker, hij denkt het wel.
Luke Howard - Hi Lifequote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:19 schreef McMarco het volgende:
Kent iemand deze? Ik vermoed iets in de richting DJ Jean, maar kan er ook flink naast zitten
http://www.marcokoeleman.nl/hoeheetditnummer.mp3
Coldplay - Shiver??quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:13 schreef Roellio het volgende:
Ik zoek een nummer. De "sound" ervan doet denken aan een setting van trainspotting/requiem for a dream.
Het begint met een gitaar-plingel, redelijk hoog.
pling pling pling / pling pling / pling pling pling pling. 3/2/4 dus.
Volgens mij is het van coldplay, maar ik kan het mis hebben. Sorry voor de brakke omschrijving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |