Ziet er wel leuk uit ja...quote:Op maandag 29 januari 2007 00:48 schreef Ang3l het volgende:
Zo. En D is weer naar huis.
We hebben Slither gekeken (o zo fout) en een beetje geouwehoerd.
Hij heeft de celblock tango van Chicago gedaan
http://www.youtube.com/watch?v=0t5HUopk3kA
Hij's de jongen met de hanekam.
Maar komt dat gevoel dan niet een paar dagen te vroeg voor je maandafsluiting ?quote:Op maandag 29 januari 2007 08:03 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh.
Volgens mij heeft die 11 uur slaap op zondag me goed gedaan. Heb me in tijden niet zo uitgerust gevoeld.
He's a dancing queen.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:48 schreef Ang3l het volgende:
Hij heeft de celblock tango van Chicago gedaan
http://www.youtube.com/watch?v=0t5HUopk3kA
Hij's de jongen met de hanekam.
Humorrrr!quote:Op maandag 29 januari 2007 09:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zAAIx2Tfasw
http://www.youtube.com/watch?v=ldfelvPtBx8
Dit is pas humorquote:
French & Saunders zijn idd fiks goed. Benny Hill ook, hoe flauw, sexistisch en basaal ook. Die man had gewoon enorme timing.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:22 schreef samjustme het volgende:
Dit is pas humor
French & Saunders meet Star Wars
http://www.youtube.com/watch?v=0syR0FmwRZw
French and Saunders Kill Bill Parody moet je voor inloggen
http://www.youtube.com/results?search_query=French+%26+Saunders+kill&search=Search
Benny Hillnaast Leslie Nielsen mijn all time favoriet
http://www.youtube.com/watch?v=cBk_PhdgBNs
Je verstaat gewoon geen Engels?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:41 schreef Sitethief het volgende:
Geef mij maar Toon Hermans of Dorus. Niet dat ik niet van jong spul houd hoor,.
Eh jewel hoor, maar dit zijn juweeltjes, en dat wat jullie linkte is wel heel goed spul, maar het haalt dit sublieme nivo niet.quote:
Dat heeft hij wat mij betreft al in What's Eating Gilbert Grape laten zien,quote:Op maandag 29 januari 2007 16:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
voor de liefhebber, zeker als je Hotel Rwanda een goede film vond
een aanrader:
BLOOD DIAMOND
Zelfs Leonardo begint volwassen spel te vertonen
Van Dorus ben ik niet zo onder de indruk, moet ik zeggen. Traag (heeeeeeeeeeeeeeeeel traag), voorspelbaar, te duidelijk een dubbelrol en matig in timing en acteerwerk. Leuk de ambtenarij verbeelden, mooi taalgebruik, maar ik zou het neit als subliem willen betitelen. Maar misschien is mijn comedysmaak wat te modern.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:14 schreef Sitethief het volgende:
Eh jewel hoor, maar dit zijn juweeltjes, en dat wat jullie linkte is wel heel goed spul, maar het haalt dit sublieme nivo niet.
Ja je moet er rekening mee houden dat dat soort mensen wegbereiders waren, en de comedians van tegenwoordig op een heleboel spul kunnen bouwen. En ja het is traag jaquote:Op maandag 29 januari 2007 16:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Van Dorus ben ik niet zo onder de indruk, moet ik zeggen. Traag (heeeeeeeeeeeeeeeeel traag), voorspelbaar, te duidelijk een dubbelrol en matig in timing en acteerwerk. Leuk de ambtenarij verbeelden, mooi taalgebruik, maar ik zou het neit als subliem willen betitelen. Maar misschien is mijn comedysmaak wat te modern.
ik vind die act van Toon dat ie zo lang moet wachten op die tennisballen de bestequote:Op maandag 29 januari 2007 15:41 schreef Sitethief het volgende:
Geef mij maar Toon Hermans of Dorus. Niet dat ik niet van jong spul houd hoor,.
Ik zit in mijn geheugen te graven of dat nou pure improvisatie was.... hmmquote:Op maandag 29 januari 2007 16:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vind die act van Toon dat ie zo lang moet wachten op die tennisballen de beste
Snap ik, maar kijk naar de Amerikaanse en Britse komieken van die tijd (en eerder) en je ziet zoveel meer vaart. The Marx Brothers en Abott & Costello gaan tien keer sneller. Vreemd dat die ontwikkeling in Nederland dan zo langzaam was...quote:Op maandag 29 januari 2007 16:37 schreef Sitethief het volgende:
Ja je moet er rekening mee houden dat dat soort mensen wegbereiders waren, en de comedians van tegenwoordig op een heleboel spul kunnen bouwen. En ja het is traag ja.
Maar ook modern spul kan mij boeien, alleen hebben mijn ouders mij met Wim, Toon en Dorus opgevoed,.
Ja die heb ik zaterdag gezienquote:Op maandag 29 januari 2007 16:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
voor de liefhebber, zeker als je Hotel Rwanda een goede film vond
een aanrader:
BLOOD DIAMOND
Zelfs Leonardo begint volwassen spel te vertonen
OH dat ben ik zo ontzettend NIET met je eens, wat te zeggen van Lurelei, of Don Quishocking, ofwim Sonneveld, sorry je slaat te veel overquote:Op maandag 29 januari 2007 16:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Snap ik, maar kijk naar de Amerikaanse en Britse komieken van die tijd (en eerder) en je ziet zoveel meer vaart. The Marx Brothers en Abott & Costello gaan tien keer sneller. Vreemd dat die ontwikkeling in Nederland dan zo langzaam was...
En Toon Hermans is best te pruimen af en toe, hoor, maar voor mij begint het pas vanaf Neerlands Hoop interessant te worden. M'goed, kwestie van smaak.
maar ook dat telefoonboek voorlezen onder het mom van de presentie lijst van de verenigingquote:Op maandag 29 januari 2007 16:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vind die act van Toon dat ie zo lang moet wachten op die tennisballen de beste
*LOL* Nou, een fag zou ik ´m niet noemen. En zeker niet in z´n gezicht. Een gepiercte getattoeerde skaterboy Helmonder....quote:Op maandag 29 januari 2007 09:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
He's a dancing queen.
A fabulous fag.
Gadver wat een lelijke sjekbuilquote:Op maandag 29 januari 2007 19:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Yummie.
Wat een rare kwaliteit... dat buikhaar lijkt wel geschminkt...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Yummie.
Don Q is ongeveer tegelijkertijd met NH, dus dat telt niet echt. Ook omdat ik die groep, net als Lurelei en in mindere mate Sonneveld, niet echt goed ken. Ik zou ze eens moeten opzoeken. Ik geef dan ook zonder meer toe dat NH niet per definitie het beginpunt van snellere humor in Nederland is.Maar voor mij zijn ze wel een ijkpunt en ik heb de indruk dat de door jou genoemden wel uitzonderingen zijn in een landschap van trage grappenmakers.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
OH dat ben ik zo ontzettend NIET met je eens, wat te zeggen van Lurelei, of Don Quishocking, ofwim Sonneveld, sorry je slaat te veel over
Ik vind de telefoonboekscène van Kaandorp fantastisch.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:33 schreef Stroekie het volgende:
maar ook dat telefoonboek voorlezen onder het mom van de presentie lijst van de vereniging
zoals Mejuffrouw op de Beeke
Mevr Stip,..... stip
![]()
Gewoon proberen minder te zoeken en minder te forceren. Klinkt makkelijker dan het is, I know, maar het werkt wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:56 schreef samjustme het volgende:
Heb net te horen gekregen dat het niks kan worden![]()
Ben mannen nu echt spuugzat
Homo's vooral![]()
Ik kan t bevestigen sinds vorige weekquote:
mannen die zoeken zijn vervelend. daar ligt het aan.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kan t bevestigen sinds vorige week
Toch heb ik er een gevonden door te zoeken,quote:Op maandag 29 januari 2007 20:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gewoon proberen minder te zoeken en minder te forceren. Klinkt makkelijker dan het is, I know, maar het werkt wel.
gefequote:Op maandag 29 januari 2007 20:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Toch heb ik er een gevonden door te zoeken,.
Via paiq.nl nog wel.
En sinds vanacht hebben we dat ook maar even 'ingewijd'.
*Stroek msn opsleurt*quote:
*aai *aai*quote:
Het lijf is ook nie verkeerd heur, enigzins wat bleekquote:
Ik was al opgehouden met zoeken met een aantal was ik gekoppeld door vriendinnen die ik ken. En hem kwam ik toevallig tegen had ook niet het idee dat het iets zou worden eerlijk gezegd ik probeerde niet meer vol verwachtingen tegenaan te kijken om vervolgens teleurgesteld te worden en we hadden ook wel fun maar ach misschien is het ook beter zo ben zelf echt een messquote:Op maandag 29 januari 2007 20:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gewoon proberen minder te zoeken en minder te forceren. Klinkt makkelijker dan het is, I know, maar het werkt wel.
Dat is niet erg..quote:Op maandag 29 januari 2007 20:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het lijf is ook nie verkeerd heur, enigzins wat bleek
Daniel Radcliffe, Harry Potterquote:
Hmm.. was ie altijd al zo lekker?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daniel Radcliffe, Harry Potter
Nee.quote:
Hoe meer verwachting, hoe groter de teleurstelling en hoe moeilijker ook om aan die verwachting te voldoen. 't Is en blijft lastig, maar probeer gewoon zo realistisch mogelijk te blijven. En zeker als het mis gaat, niet bij de pakken neer gaan zitten. Hooguit even om bij te komen.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:37 schreef samjustme het volgende:
Ik was al opgehouden met zoeken met een aantal was ik gekoppeld door vriendinnen die ik ken. En hem kwam ik toevallig tegen had ook niet het idee dat het iets zou worden eerlijk gezegd ik probeerde niet meer vol verwachtingen tegenaan te kijken om vervolgens teleurgesteld te worden en we hadden ook wel fun maar ach misschien is het ook beter zo ben zelf echt een mess
Waar is z'n toverstaf, dan?quote:
Het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan het tegen anderen ook keer op keer zeggen, maar zelf kost het me ook moeite. En om eerlijk te zijn lukt het me momenteel ook niet..quote:Op maandag 29 januari 2007 20:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hoe meer verwachting, hoe groter de teleurstelling en hoe moeilijker ook om aan die verwachting te voldoen. 't Is en blijft lastig, maar probeer gewoon zo realistisch mogelijk te blijven. En zeker als het mis gaat, niet bij de pakken neer gaan zitten. Hooguit even om bij te komen.
23 July 1989quote:
Ik had hem niet eens herkend...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Rekt het niet, scheurt het wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zag het al op IMDB. Ach, bijna 18
Ik denk hoogstens wat aangezet met makeupquote:Op maandag 29 januari 2007 20:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had hem niet eens herkend...
Maar ik blijf erbij, dat haar is gesoept.
Same here, al gaat het nu wat makkelijker omdat ik echt de behoefte even niet heb. Maar zodra die fase weer voorbij is, zal ik ongetwijfeld tegen hetzelfde probleem aanlopen. Circle of life, ofzo...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:42 schreef Vlarp het volgende:
Het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan het tegen anderen ook keer op keer zeggen, maar zelf kost het me ook moeite. En om eerlijk te zijn lukt het me momenteel ook niet..
Genieten van de stilte?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:47 schreef Ang3l het volgende:
Goh. Een avond alleen.
Wat zal ik eens gaan doen?
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Rekt het niet, scheurt het wel.
Dat geeft vlekken.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rekt het niet, scheurt het wel.
Mja, denk wel dat dat het ongeveer is..quote:Op maandag 29 januari 2007 20:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Same here, al gaat het nu wat makkelijker omdat ik echt de behoefte even niet heb. Maar zodra die fase weer voorbij is, zal ik ongetwijfeld tegen hetzelfde probleem aanlopen. Circle of life, ofzo...
ik blijf wel met hem omgaan hij is nog steeds een hele leuke gozer, daar verandert niks aan. Maar ja ik krijg elke keer wel dezelfde dingen te horen waarom het niet werkt: te onzeker, wantrouwerig, niet monogaamquote:Op maandag 29 januari 2007 20:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hoe meer verwachting, hoe groter de teleurstelling en hoe moeilijker ook om aan die verwachting te voldoen. 't Is en blijft lastig, maar probeer gewoon zo realistisch mogelijk te blijven. En zeker als het mis gaat, niet bij de pakken neer gaan zitten. Hooguit even om bij te komen.
Tijd om daaraan te gaan werken?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik blijf wel met hem omgaan hij is nog steeds een hele leuke gozer, daar verandert niks aan. Maar ja ik krijg elke keer wel dezelfde dingen te horen waarom het niet werkt: te onzeker, wantrouwerig, niet monogaambezitterig
Klinkt alsof je dus moet werken aan je zelfvertrouwen. En dat meerk ik ook wel aan je posts, hier. Meer vertrouwen in jezelf kweken en minder afvragen of je wel goed genoeg bent voor iemand, of hoeveel beter hij kan doen, want dan ga je inderdaad bezitterig een ander wantrouwen...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:53 schreef samjustme het volgende:
ik blijf wel met hem omgaan hij is nog steeds een hele leuke gozer, daar verandert niks aan. Maar ja ik krijg elke keer wel dezelfde dingen te horen waarom het niet werkt: te onzeker, wantrouwerig, niet monogaambezitterig
Yep anders moet ik hetero wordenquote:
Ik denk dat meiden dezelfde bezwaren zullen hebben hoor... dat soort dingen zijn universeel.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Yep anders moet ik hetero worden![]()
Ach ik dol maar wat, ik weet dat ik meer zelfvertrouwen moet kweken maar hoe daar ben ik nog niet uit.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat meiden dezelfde bezwaren zullen hebben hoor... dat soort dingen zijn universeel.
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
M smst of hij me straks nog ziet als hij klaar is met leren
Wat zeg je?! Het is zo stil hier! Ik versta je niet!!!quote:
GENIETEN VAN DE STILTE???quote:Op maandag 29 januari 2007 21:14 schreef Ang3l het volgende:
Wat zeg je?! Het is zo stil hier! Ik versta je niet!!!
Jaquote:
Weet je zeker dat het een banaan is?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:22 schreef Stroekie het volgende:
wat zeg je Ernie, ik versta je niet ik heb een banaan in mijn oor![]()
is een Chiquita sticker voldoende bewijsquote:Op maandag 29 januari 2007 21:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een banaan is?
Jij niet monogaam ???? waar haalt ie dat vandaan en voor de rest ben ik het met de post van Nathan eens (hoezeer het me ook spijt om dat te zeggenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
hoe bedoel je ?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Eindelijk mensen die een beetje ruggegraat hebben.
Nou dat zei niet de nieuwe D maar de ouwe en daar had ik met hem ook ruzie over. Maar ik heb de komende tijd eff geen zin meer in en misschien is het ook beter zo, een stuk rustiger en minder gecompliceerd.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jij niet monogaam ???? waar haalt ie dat vandaan en voor de rest ben ik het met de post van Nathan eens (hoezeer het me ook spijt om dat te zeggen)
Bij mij zie je hem zelfs zittenquote:Op maandag 29 januari 2007 22:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Eindelijk mensen die een beetje ruggegraat hebben.
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*kruipt weg in eigen veren*quote:Op maandag 29 januari 2007 22:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, vouw je vleugels er eens netjes voor!
En dat voor een Engelsman.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:41 schreef TomatensapBiertje het volgende:
niet slecht, die is dan aardig opgedroogd!
![]()
Ik denk niet dat Balkenende meer met hem kan worden vergeleken.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:41 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
![]()
Het schijnt. Aan z'n bleke kleur te zien, wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:49 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Precies, hoe is het mogelijk. Issie echt engels?
Kunnen we niet ruilen? Daniel Radcliffe als premier ipv Balkenende?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik denk niet dat Balkenende meer met hem kan worden vergeleken..
Wat willen we niet weten?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:53 schreef Sitethief het volgende:
Of mensen lezen slecht of ze willen het niet weten,,
.
gaat wel we gaan naar rome vrijdag dus hoop maar dat dan alles weer goed is. Hij is ook zo'n planner en dat terwijl ik een losbol ben... Waarom moet je nu al de zomervakantie en je toekomst plannen en zo? Ik weet nog niet eens waar ik over 2 maanden benquote:Op maandag 29 januari 2007 22:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nou dat zei niet de nieuwe D maar de ouwe en daar had ik met hem ook ruzie over. Maar ik heb de komende tijd eff geen zin meer in en misschien is het ook beter zo, een stuk rustiger en minder gecompliceerd.
Maar ja zoals ze zeggen het gras is altijd groener bij de buren. Er zijn zat hetero's die alleenstaand zijn dus zo erg is het nou ook weer niet. Maar hoe gaat het met jou?
Er zijn meer leuke britten..quote:Op maandag 29 januari 2007 22:49 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Precies, hoe is het mogelijk. Issie echt engels?
Ow, dat heb ik dan gemist, vrees ik. Nou ja, ik zou zeggen, maak het je gemakkelijk enzo. Had je al zo'n lijstje ooit ingevuld?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:54 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Goed plan lijkt me.
Hoi, terug van weggeweest, tenminste , van ooit eerder weleens wat gepost te hebben hierzo.
Maar dat zijn vaak wel de uitzonderingen. Ik zag ze in Londen in elk geval zelden rondlopen...quote:
Vast wel, maar over het algemeen zijn ze erg shcaars. Wat een lelijk volk zegquote:
waar ?quote:
Dat ik niet meer single ben, ik bedoel, iedereen post hier over relaties, vriendjes, dates, hun verzamling D's, neukertjes, etc.quote:
wat zijn jullie 2 vanavond gelijk gestemdquote:Op maandag 29 januari 2007 23:00 schreef NathaN het volgende:
Goed, ik geloof dat we daar een redelijk consensus over hebben.
Men noemt het volwassendheidquote:Op maandag 29 januari 2007 22:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
gaat wel we gaan naar rome vrijdag dus hoop maar dat dan alles weer goed is. Hij is ook zo'n planner en dat terwijl ik een losbol ben... Waarom moet je nu al de zomervakantie en je toekomst plannen en zo? Ik weet nog niet eens waar ik over 2 maanden ben![]()
ik heb je al gefilciteerd schatquote:Op maandag 29 januari 2007 23:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat ik niet meer single ben, ik bedoel, iedereen post hier over relaties, vriendjes, dates, hun verzamling D's, neukertjes, etc.
Nu ik ook eens,.
jaja, ooit:quote:Op maandag 29 januari 2007 22:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik dan gemist, vrees ik. Nou ja, ik zou zeggen, maak het je gemakkelijk enzo. Had je al zo'n lijstje ooit ingevuld?
Ja, maar dan moet je ook wel met sappige verhalen komen. Anders komt TomatensapBiertje hier ook voor niks...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:01 schreef Sitethief het volgende:
Dat ik niet meer single ben, ik bedoel, iedereen post hier over relaties, vriendjes, dates, hun verzamling D's, neukertjes, etc.
Nu ik ook eens,.
Dat is van een tijdje terug! Blijf je dit keer wel hangen?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:03 schreef TomatensapBiertje het volgende:
jaja, ooit:
[HOMO]#1435 (geile) Nick in Grave Danger...
inmiddels 22
geen vriendje
ik volwassenquote:
2 van de D's hebben ook een tattoo.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:05 schreef samjustme het volgende:
Hij is sexy en Engels
[afbeelding]
[afbeelding]
tatoe![]()
Mwoa, niet verkeerd, maar ik vermoed een importje...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:05 schreef samjustme het volgende:
Hij is sexy en Engels
[afbeelding]
[afbeelding]
tatoe![]()
Je weet dat ik jou niet bedoel,quote:Op maandag 29 januari 2007 23:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik heb je al gefilciteerd schat![]()
Sappige verhalen?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je ook wel met sappige verhalen komen. Anders komt TomatensapBiertje hier ook voor niks...
hehe, ja wie weet.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat is van een tijdje terug! Blijf je dit keer wel hangen?
piercings en tatoeages zijn sexyquote:Op maandag 29 januari 2007 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2 van de D's hebben ook een tattoo.
De ene op z'n onderbeen, de ander op z'n heup/zij richting z'n... eh... ja daarzo.
Maar dat Gemene Best is toch wereldomvattendquote:Op maandag 29 januari 2007 23:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mwoa, niet verkeerd, maar ik vermoed een importje...
De D met de tattoo op z'n been heeft 2 ringen in z'n oren (o nee, 3) en de andere D met de heup-tattoo heeft een piercing onder z'n lipquote:Op maandag 29 januari 2007 23:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
piercings en tatoeages zijn sexy![]()
D heeft 3 piercings
Ik heb geeneen D.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:10 schreef Sitethief het volgende:
Ang3l, hoeveel D's heb je al, moet je wat klinkers kopen mischien?
Ik heb iig de E. al bezet.
Na aanraden van Vlarp ook eens gezocht... ik vind er geen zak aan. Van die bleke magere Britten. Nehquote:Op maandag 29 januari 2007 23:11 schreef wonderer het volgende:
Die jongens van Eurocreme zijn toch ook Brits? Die vond ik nog wel meevallen
Een vrouwquote:Op maandag 29 januari 2007 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geeneen D.Ik wil d'r wel een paar
Ik heb nog wel een E gezoend afgelopen weekend, maar dat was een vrouw![]()
En een T, maar dat was een foutje.......
James Nicholsquote:Op maandag 29 januari 2007 23:05 schreef samjustme het volgende:
Hij is sexy en Engels
[afbeelding]
[afbeelding]
tatoe![]()
Met de D's bedoelen we de potentiele harem van Ang3l. En van wat anderen alhier...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:09 schreef TomatensapBiertje het volgende:
hehe, ja wie weet.nog wat gemist het afgelopen jaar?
wat zijn de "D' 's ?
Nah!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na aanraden van Vlarp ook eens gezocht... ik vind er geen zak aan. Van die bleke magere Britten. Neh
Eey, ik deed een kroegentocht op Stratums Eind, ik liep voorop in een polonaise door de kroeg, ik ging een gesprek aan met de verkeerde barman in de Rechter (Hey dat was Jerre niet!) ... dan is zoenen met een vrouw nog best rustig!quote:
Nouja, datgene wat je inmiddels hebt wegge-edit.quote:
Zie je, hij kent 't gelijkquote:
okay, gelukkig maar, en wat zijn dan E's en T'squote:Op maandag 29 januari 2007 23:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Met de D's bedoelen we de potentiele harem van Ang3l. En van wat anderen alhier...
En tja, je hebt mijn eigen glorieuze terugkeer gemist. Maar goed, zoveel zinnigs zeg ik hier niet, dus nee, je hebt nog niks gemist.
Ze maken me gek! De ene met z'n ogen, de ander met zijn eetproblemen en liefheid, de ander met zijn eigenzinnigheid en verfijnde smaak, de ene met zijn ongeremde brutaliteit en de ander met zijn brute beestachtige oer-charme. AAAAAAAAAAAAAAAARGH!quote:Op maandag 29 januari 2007 23:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Met de D's bedoelen we de potentiele harem van Ang3l. En van wat anderen alhier...
Ach sommige Engelsen hebben wel wat vooral als ze eind 20 begin 30 zijn zien ze het beste uit.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mwoa, niet verkeerd, maar ik vermoed een importje...
Dat zijn de eerste letters van de voornamen.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:17 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
okay, gelukkig maar, en wat zijn dan E's en T's![]()
Dat zijn de initialen van overige dates van diverse posters, geloof ik. Dat of Extra-Terrestrials...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:17 schreef TomatensapBiertje het volgende:
okay, gelukkig maar, en wat zijn dan E's en T's![]()
Phone homo!quote:Op maandag 29 januari 2007 23:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat zijn de initialen van overige dates van diverse posters, geloof ik. Dat of Extra-Terrestrials...
Wees sterk. Je kunt het!!quote:Op maandag 29 januari 2007 23:17 schreef Ang3l het volgende:
Ze maken me gek! De ene met z'n ogen, de ander met zijn eetproblemen en liefheid, de ander met zijn eigenzinnigheid en verfijnde smaak, de ene met zijn ongeremde brutaliteit en de ander met zijn brute beestachtige oer-charme. AAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Hij is nog niet all the way gegaan helaasquote:
Klinkt als de nieuwste "service" van gay.nl.quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey, ik deed een kroegentocht op Stratums Eind, ik liep voorop in een polonaise door de kroeg, ik ging een gesprek aan met de verkeerde barman in de Rechter (Hey dat was Jerre niet!) ... dan is zoenen met een vrouw nog best rustig!
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nouja, datgene wat je inmiddels hebt wegge-edit.
Ik heb tot nu toe alleen E's gehadquote:Op maandag 29 januari 2007 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zijn de eerste letters van de voornamen.
ET,quote:Op maandag 29 januari 2007 23:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat zijn de initialen van overige dates van diverse posters, geloof ik. Dat of Extra-Terrestrials...
Begin eens zoals je dat vroeger ook deedquote:Op maandag 29 januari 2007 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze maken me gek! De ene met z'n ogen, de ander met zijn eetproblemen en liefheid, de ander met zijn eigenzinnigheid en verfijnde smaak, de ene met zijn ongeremde brutaliteit en de ander met zijn brute beestachtige oer-charme. AAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Waarbij ik hoop dat dat niet de afkorting is van Erik Engerd?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:22 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen E's gehad.......
Ik geloof niet dat Sitethief weet wie Titia Konijn, Jan de bom of Hein Gatje warenquote:Op maandag 29 januari 2007 23:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waarbij ik hoop dat dat niet de afkorting is van Erik Engerd?
Welke Engerd?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waarbij ik hoop dat dat niet de afkorting is van Erik Engerd?
Hij is heteroquote:Op maandag 29 januari 2007 23:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij is nog niet all the way gegaan helaas![]()
We zijn zoooo educatief. Soms.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:24 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Okaay dan, jaay zoveel geleerd weer op deze avond
*Vaag een belletje hoort rinkelen*quote:Op maandag 29 januari 2007 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Sitethief weet wie Titia Konijn, Jan de bom of Hein Gatje waren
laat staat det hij Erik Engert alias Joost Prinsen van de stratenmaker op zee show nog herkend
dat is zelfs voor mij nog eeuwen geleden
Je wil niet weten hoe educatief jullie ook ongewild zijnquote:
Ook in bed?quote:
Ja, wij vormen jou inspiratie, moet je nog details weten, dan mail ik die ffquote:Op maandag 29 januari 2007 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe educatief jullie ook ongewild zijn
*Luider belletje hoort rinkelen*quote:
Dat zeggen ze allemaalquote:
Neu, voorlopig kan ik het nog toe met de huidige infoquote:Op maandag 29 januari 2007 23:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, wij vormen jou inspiratie, moet je nog details weten, dan mail ik die ff,
.
quote:
Niet veel, maar dat is geheel in lijn der traditie van dit topic.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En wat heb jij nou weer te vertellen?
Dat lezen we vanzelf terug als je het volgende verhaal af hebt.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:27 schreef wonderer het volgende:
Je beleeft nooit wat?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet veel, maar dat is geheel in lijn der traditie van dit topic.
Ik had niet anders van je verwachtquote:Op maandag 29 januari 2007 23:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet veel, maar dat is geheel in lijn der traditie van dit topic.
Dus je neemt 10 man mee naar je bed, en dan begin je te selecteren? Geil idee,quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]FFF
Hoe gaat het met jou? Eerlijk antwoorden.
quote:
Ik vatte het iets te kort samen. Ik ben selectief in wie er in mijn bed komt. (En ook in welke betekenis diegene komt...)quote:Op maandag 29 januari 2007 23:31 schreef Sitethief het volgende:
Dus je neemt 10 man mee naar je bed, en dan begin je te selecteren? Geil idee,.
Nee dat heet inspirerendquote:Op maandag 29 januari 2007 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:34 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..].. soms
vraagje; hoe kun je gewoon met een jongen omgaan, en blijven gaan, ook al vind die je erg leuk, maar je wil zelf niet meer dan dat? subtiel doen ofzo![]()
Weet ik, maar ik ben een beetje meligquote:Op maandag 29 januari 2007 23:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vatte het iets te kort samen. Ik ben selectief in wie er in mijn bed komt. (En ook in welke betekenis diegene komt...)
Hangt er een beetje vanaf wat die ander wil, natuurlijk. Maar globaal gezegd, zou mijn advies zijn: wees gewoon eerlijk, naar hem en jezelf, ga leuk met elkaar om en je merkt vanzelf wel wat er ontstaat aan vriendschap.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:34 schreef TomatensapBiertje het volgende:.. soms
vraagje; hoe kun je gewoon met een jongen omgaan, en blijven gaan, ook al vind die je erg leuk, maar je wil zelf niet meer dan dat? subtiel doen ofzo![]()
Kennen we jou? Nee? Lijstje!quote:Op maandag 29 januari 2007 22:41 schreef TomatensapBiertje het volgende:
![]()
ja , maar dan als ik duidelijk ben rent men verdrietig wegquote:Op maandag 29 januari 2007 23:35 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Lijkt mij dat duidelijkheid veel beter helpt. Jouw grenzen en interesse aangeven en hem de keuze hoe hij verder wil of niet natuurlijk.
Leuk verhaal over die meetquote:Op maandag 29 januari 2007 23:33 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ow heerlijk! Ik was ietwat brak na gisterenavond maar ik heb lekker gewerkt (tegenwoordig eigen baas) en vanmiddag maar vrij genomen ik was toch helemaal klaar.
Dus mij hoor je echt enkel genieten.
En hoe ist met jou?
Lees jij eens braaf terug!quote:Op maandag 29 januari 2007 23:36 schreef Weemz het volgende:
Kennen we jou? Nee? Lijstje!
Wat een goeie is we zitten niet op dezelfde lijn, ik ben er nog niet aan toe of ik bekijk je niet op zo een manier. Doe het zo snel mogelijk is voor beiden veel beter. Waar ik het meeste hekel aan heb zijn mensen die omheen draaien en pas maanden later zeggen oh maar het wordt niks denk ikquote:Op maandag 29 januari 2007 23:34 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..].. soms
En als je onduidelijk bent, voel jij je klote en raakt hij uiteindelijk alsnog gekwetst...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:36 schreef TomatensapBiertje het volgende:
ja , maar dan als ik duidelijk ben rent men verdrietig weg
Als hij weken danwel maanden het idee heeft dat het wel wat word...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:36 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
ja , maar dan als ik duidelijk ben rent men verdrietig weg
Een paar keer posten is nog geen kennen... Tenzij hij een link kan geven naar zijn al ingevulde lijstje natuurlijkquote:Op maandag 29 januari 2007 23:37 schreef NathaN het volgende:
Lees jij eens braaf terug!
Uhh.. boot, augustus, homo's? Waarom weet ik daar niks van?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:33 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ow heerlijk! Ik was ietwat brak na gisterenavond maar ik heb lekker gewerkt (tegenwoordig eigen baas) en vanmiddag maar vrij genomen ik was toch helemaal klaar.
Dus mij hoor je echt enkel genieten.
En hoe ist met jou?
In een van die posts geeft-ie een linkje naar het ingevulde lijstje?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:42 schreef Weemz het volgende:
Een paar keer posten is nog geen kennen...
Die staat er alquote:Op maandag 29 januari 2007 23:42 schreef Weemz het volgende:
[..]
Een paar keer posten is nog geen kennen... Tenzij hij een link kan geven naar zijn al ingevulde lijstje natuurlijk
Zijn dit bittere tijden dan?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik bn de hoop in bittere tijden?
Je bent een bitterbal?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik bn de hoop in bittere tijden?
Tijden van koffie en bier zijn altijd bitter.quote:
Oooh, bitterballen! *wil wil wil*!!quote:
Ja, die heb je daar niet heh?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oooh, bitterballen! *wil wil wil*!!
Die hebben ze daar niet, he.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:45 schreef wonderer het volgende:
Nou hij heeft echt zijn best gedaan, hij heeft geouwehoerd met iedereen waaraan ik hem voorstelde. En het is goed gezelschap, we zaten in mijn stamkroeg (hetero) met een aantal dames en heren van de boot. En daar past ie echt goed tussen in de zin dat hij net zo gek en vrolijk is.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk verhaal over die meetWeer iemand overtuigd dat homo's niet zo eng zijn als men denkt
Wat voor bedrijf heb je?
En ik heb het koud, ben enigszins gefrustreerd omdat ik geen goed design voor mijn site kan bedenken maar verder vermaak ik me wel. Ben benieuwd wat we vanavond gaan eten.
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat een goeie is we zitten niet op dezelfde lijn, ik ben er nog niet aan toe of ik bekijk je niet op zo een manier. Doe het zo snel mogelijk is voor beiden veel beter. Waar ik het meeste hekel aan heb zijn mensen die omheen draaien en pas maanden later zeggen oh maar het wordt niks denk ik![]()
Ja duidelijk zijn.. :S ben ik ook de sterkste niet inquote:Op maandag 29 januari 2007 23:39 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Als hij weken danwel maanden het idee heeft dat het wel wat word...Word ie denk ik ook niet echt gelukkig van toch?
![]()
P.S: U heeft een bijzondere pretbek.Ik ben helemaal vrolijk voor zover ik dat dan al niet was.
Neequote:Op maandag 29 januari 2007 23:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, die heb je daar niet heh?![]()
Of zit er in de buurt zo'n klein NL supertje?
Gaaf. Ook lichtshows enzo, en lichtsystemen in theaters?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:47 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ik installeer verkoop adviseer repareer alles op het gebied van audio, licht en audiovisuele systemen.Daarnaast organiseer ik wat feestjes en rommel ik vrolijk aan
Dat schiet helemaal niet op dan...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
NeeAlleen zelf maken maar we hebben geen frituurpan. Nouhou!
Die kun je gewoon zelf maken... ragout kopen daar nog wat meel en extra vlees doorgooien dan in de koelkast ietwat laten opstijven. En vervolgens kluts je een ei en verkruimel je een beschuit of getoast brood.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar die zin in bitterballen gaat wel weer weg.quote:
Klinkt gezellig hopelijk ga je ook aan de homo- meeting werken. Want een homo meeting in een gay tent klinkt niet echt origineelquote:Op maandag 29 januari 2007 23:47 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nou hij heeft echt zijn best gedaan, hij heeft geouwehoerd met iedereen waaraan ik hem voorstelde. En het is goed gezelschap, we zaten in mijn stamkroeg (hetero) met een aantal dames en heren van de boot. En daar past ie echt goed tussen in de zin dat hij net zo gek en vrolijk is.Waren we uiteindelijk in de Soho zei die dat ie best nog wel een keer kennis wilde maken met de rest van de bootgangers. Missie geslaag dacht ik zo. En we hebben natuurlijk nog even heel hard gelachen om Dizer... die zweet peentjes voor X man.
Ik installeer verkoop adviseer repareer alles op het gebied van audio, licht en audiovisuele systemen.Daarnaast organiseer ik wat feestjes en rommel ik vrolijk aan
Hier is het ook fris, niet echt koud en wij hebben ragout gegeten
Tenminste dat werd gemeld...
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
NeeAlleen zelf maken maar we hebben geen frituurpan. Nouhou!
*grmbl*quote:Op maandag 29 januari 2007 23:47 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Ja duidelijk zijn.. :S ben ik ook de sterkste niet inmaja wel het meest sociale om te doen.
Ik heb een pretbek
![]()
Ik weet niet eens hoe ragout in het Engels heet en beschuit hebben we ook nietquote:Op maandag 29 januari 2007 23:49 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Die kun je gewoon zelf maken... ragout kopen daar nog wat meel en extra vlees doorgooien dan in de koelkast ietwat laten opstijven. En vervolgens kluts je een ei en verkruimel je een beschuit of getoast brood.
Dan maak je van de stevige massa een bal en die rol je afwisselend door het ei en de paneermeel/beschuitkruimels of getoast broodkruimels.En dat lazer je dan in de vriezer om daarna te frituren...
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Klinkt gezellig hopelijk ga je ook aan de homo- meeting werken. Want een homo meeting in een gay tent klinkt niet echt origineel![]()
Maar die kennen we niet, dus weten we niet wat we missen. Jij daarentegen mist die overheerlijke bitterballensmaak die nu in je herinnering opkomt. Met mosterd.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:50 schreef wonderer het volgende:
Nee, niet echt. Maar die zin in bitterballen gaat wel weer weg.
Als jullie er tenminste over ophouden
Aan de andere kant hebben we hier weer lekkere yams en die zijn in Nederland weer amper te verkrijgen
LOL Dan zijn we het daarover eens en over de te volgen aanpak ook.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:47 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
[..]
Ja duidelijk zijn.. :S ben ik ook de sterkste niet inmaja wel het meest sociale om te doen.
Ik heb een pretbek
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:51 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Je hebt toch wel een grote pan en zonnebloem olie?
Dat is precies hetzelfde... en dan met de schuimspaan je bitterballen eruit vissen.
als ze het hadden willen hebben, hadden ze het al lang gehad ....quote:Op maandag 29 januari 2007 23:53 schreef Vlarp het volgende:
Ik denk dat Amerikanen best warmlopen voor bitterballs!
Ik zie een gat in de markt..
Wat dacht je van "ragout"?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:52 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet eens hoe ragout in het Engels heet
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:52 schreef wonderer het volgende:
En we hebben nog steeds geen frituurpan
Mja, daar heb je wel gelijk in... Als ik nou weer terugga naar Nederland, ga ik Amerika missenquote:Op maandag 29 januari 2007 23:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar die kennen we niet, dus weten we niet wat we missen. Jij daarentegen mist die overheerlijke bitterballensmaak die nu in je herinnering opkomt. Met mosterd.
Ze kennen het vast helemaal niet..quote:Op maandag 29 januari 2007 23:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
als ze het hadden willen hebben, hadden ze het al lang gehad ....
Olijfolie werkt ook.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:54 schreef wonderer het volgende:Wel een wok maar geen zonnebloem olie
En geen schuimspaan ook
Je ziet, ZO graag wil ik die dingen nou ook weer niet
Ik ben bang dat het niet heet genoeg wordt in een gewone pan...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:54 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Dat probleem had ik al opgelost... frituurpan... pffff dat stelt echt geen moer voor. Mensen weten niet eens meer wat dat ding gewoon is, een pan met olie.
Ik ga geen pan vullen met olijfolie, waarbij de goedkoopste iets van tien dollar per liter is...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Olijfolie werkt ook.
En je wil ze wel, maar je bent gewoon lui.
en hoe lang bestaat drop al...quote:
Er zijn genoeg Nederlanders hier echter en ik denk dat je in grote steden ook best friettenten kunt vinden. Maar ja, ik woon weer in een provinciestadje en nog in een buitenwijk ook. Ik moet het doen met de internationale selectie van Shaw'squote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]Wel een wok maar geen zonnebloem olie
En geen schuimspaan ook
Je ziet, ZO graag wil ik die dingen nou ook weer niet
We? wat doe jij voor belangrijks met vista?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:54 schreef Vlarp het volgende:
Nou, zo eens kijken of we om 12 uur in het RTL Nieuws komen met de Windows Vista release.
Om half 8 hadden we al een item waar we in zaten, nu nog de live beelden![]()
Gratis wel te verstaan. Het is en blijft een fok meeting voor arme sloebers, zo veel mogelijk lol voor zo weinig mogelijk geldquote:Op maandag 29 januari 2007 23:52 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Wat ik zei, ik ben te huur voor de organisatie van allerlei feesten
Goedkoper dan een hoer en veeeeel bevredigender
en daar is een mexicano erg racistisch om te bestellen....quote:Op maandag 29 januari 2007 23:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Nederlanders hier echter en ik denk dat je in grote steden ook best friettenten kunt vinden. Maar ja, ik woon weer in een provinciestadje en nog in een buitenwijk ook. Ik moet het doen met de internationale selectie van Shaw's
Ze hebben wel een Amerikaanse versie van drop hier... hartstikke zoet, bah. Mijn schoonvader vindt het wel lekker, maar da's dan ook een halve Ier, kweenie of dat er wat mee te maken heeftquote:Op maandag 29 januari 2007 23:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
en hoe lang bestaat drop al...
en hoeveel amerikanen vinden het te ranzig....
Bitterballen verkopen in Amerika.... dat gaat nooit werken
Oke.. ik probeer heel hard nu een voorbeeld te noemen van iets wat daar wel aan is geslagen.. maar euhm, ik weet niksquote:Op maandag 29 januari 2007 23:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
en hoe lang bestaat drop al...
en hoeveel amerikanen vinden het te ranzig....
Bitterballen verkopen in Amerika.... dat gaat nooit werken
tjies !quote:Op maandag 29 januari 2007 23:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oke.. ik probeer heel hard nu een voorbeeld te noemen van iets wat daar wel aan is geslagen.. maar euhm, ik weet niks
Brad had het een paar weken terug al geinstalleerd. Vond het niksquote:Op maandag 29 januari 2007 23:54 schreef Vlarp het volgende:
Nou, zo eens kijken of we om 12 uur in het RTL Nieuws komen met de Windows Vista release.
Om half 8 hadden we al een item waar we in zaten, nu nog de live beelden![]()
Ik werk voor de winkel die zo om 12 uur de eerste Vista PC gaat verkopen (met de zegen van Microsoft enzo). Ik werk dus niet bij M$ mocht je dat denkenquote:Op maandag 29 januari 2007 23:57 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
We? wat doe jij voor belangrijks met vista?
:| Het word echt wel heet zat... je fornuis ongeacht wat je hebt (gas, keramisch, elektrisch inductie) bereiken temperaturen op de plaat van 400 graden minimaal.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet heet genoeg wordt in een gewone pan...
Heineken?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oke.. ik probeer heel hard nu een voorbeeld te noemen van iets wat daar wel aan is geslagen.. maar euhm, ik weet niks
mjah, drop is zowiezo niet mijn ding....quote:Op maandag 29 januari 2007 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze hebben wel een Amerikaanse versie van drop hier... hartstikke zoet, bah. Mijn schoonvader vindt het wel lekker, maar da's dan ook een halve Ier, kweenie of dat er wat mee te maken heeft
Nee, ik was serieus... ik weet niet of het heet genoeg wordt. Als dat wel zo is, ga ik het misschien wel een keer proberen, met zonnebloem olie of zo. Ik weet echt niet op hoeveel graden dat moet enzo... Ik klungel ook maar wat aan, nooit leren kokenquote:Op maandag 29 januari 2007 23:59 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
:| Het word echt wel heet zat... je fornuis ongeacht wat je hebt (gas, keramisch, elektrisch inductie) bereiken temperaturen op de plaat van 400 graden minimaal.En vlees bak je ook namelijk op een temperatuur van 160 tot 180 graden, afhankelijk van het feit of je boter of olie gebruikt... *zucht* Je bent vast geweldig maar wel een miepende keukenprinses...
Vandaar dat je printer vastloopt?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:59 schreef wonderer het volgende:
Brad had het een paar weken terug al geinstalleerd. Vond het niks
Yeah... gelukkig ben ik niet zo'n snoeper dus echt missen doe ik het niet. ik doe al drie maanden met een zak salmiaklolliesquote:Op maandag 29 januari 2007 23:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah, drop is zowiezo niet mijn ding....
maar nep drop is helemaal schandalig dan !
Onze PR manager was in het half 8 RTL nieuws. Maar ik zit gewoon thuis. Geen vervoer, en ook niet echt zin om te gaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad had het een paar weken terug al geinstalleerd. Vond het niks
Kom jij nou ook op tv of zit je lekker thuis?
apartheid?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, ander netwerkquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gaaf. Ook lichtshows enzo, en lichtsystemen in theaters?
salmiak lollies....... met die papagaai op de verpakkingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah... gelukkig ben ik niet zo'n snoeper dus echt missen doe ik het niet. ik doe al drie maanden met een zak salmiaklollies
Jeps.. die ja..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:00 schreef TomatensapBiertje het volgende:
ooow alternate toch?
Gouda, (koeda, zo spreken ze dat uitquote:
't valt mee hoor.. maar voorlopig is er nog geen voordeel boven Windows XP..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:00 schreef Cybart het volgende:
Vista zit toch nog onder de bugs????
I LOVE MY 98 !!!!!
Printer zelf resetten?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:02 schreef wonderer het volgende:
Nee, ander netwerkMaar wat daarmee is, geen flauw idee... als ik hem herinstalleer miept ie dat er nog 23 documenten in de wachtrij staan, maar als ik dan het venster open, staat er niks en bij "alle documenten verwijderen" geeft ie een foutmelding.
Cool. Ik heb wel es achter zo'n knoppenpaneel gestaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:02 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik ben zelf veel meer thuis in geluidssystemen dan zulke grote lichtsystemen...
Maar als de klant het wilt dan kan die dat aanschaffen.
Goudse jong belegenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gouda, (koeda, zo spreken ze dat uit) tien dollar per pond... Zo lekker vind ik het nou OOK weer niet
Geluids- en lichttechniekquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:02 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik ben zelf veel meer thuis in geluidssystemen dan zulke grote lichtsystemen...
Maar als de klant het wilt dan kan die dat aanschaffen.
Ik moet nog proberen of ie wel vanaf mijn eigen PC print in plaats van in het netwerk, maar daar heb ik nog geen zin in gehad. We gebruiken dat ding ook een keer per maand of zo. Als iemand es een verhaal stuurt om te beoordelen enzo..quote:
Ja, da's lekker... *zucht* Maar dat hebben ze hier dan weer niet. Alleen die kleine ronde dingen van 12cm doorsnee. Minikaasjes. DA's meer korst dan kaas en korst is vies.quote:
Moet ik dan nog maar even wachten met de volgende versie?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:04 schreef wonderer het volgende:
Ik moet nog proberen of ie wel vanaf mijn eigen PC print in plaats van in het netwerk, maar daar heb ik nog geen zin in gehad. We gebruiken dat ding ook een keer per maand of zo. Als iemand es een verhaal stuurt om te beoordelen enzo..
Gekkie.quote:
Mja, voorverpakte kaas in plakjes, zonder korst!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, da's lekker... *zucht* Maar dat hebben ze hier dan weer niet. Alleen die kleine ronde dingen van 12cm doorsnee. Minikaasjes. DA's meer korst dan kaas en korst is vies.
Neu, dat hoeft toch niet meer beoordeeld te worden? Dat kan ik wel vanaf het scherm lezen. Maar aantekeningen maken is makkelijker op papier.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Moet ik dan nog maar even wachten met de volgende versie?
Nee hij is naar beneden gepleurd...quote:
Mmm. En dat mag niet opgestuurd worden ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, voorverpakte kaas in plakjes, zonder korst!
Weltrusten pretbekjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:06 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
tis ook gewoon de hoogste tijd.
ik ga, slaap goed medemensen!
Een aangename nachtrust gewenst en tot aanstonds!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:06 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Slaap lekker ToBiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:06 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Ja, rode schouderbladenquote:
Succes!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:06 schreef Cybart het volgende:
tijd om een niet-drommedaris in de fik te steken...
fijne nacht !
Nee, inderdaad. Helemaal geen dierlijk spul meer toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mmm. En dat mag niet opgestuurd worden ookOf meegenomen. Stom gedoe.
Ja, zoiets... vlees, melkproducten enzo... Je mag niet eens je boterhammetje met kaas en worst meenemen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Helemaal geen dierlijk spul meer toch?
't is daar nu 6:09pm?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:08 schreef wonderer het volgende:
Hm, 't wordt weer een latertje bij Brad geloof ik.
Sweet dreams voor de pretbekquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:06 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Yep. Meestal is ie wel voor zes uur thuis (als je nagaat dat ie om acht uur op kantoor zit) maar er is net een release geweest (of die komt binnenkort) en daar zitten/zaten nog allemaal bugs in enzo. Dus moet hij alles weer oplossen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |