Die staat er alquote:Op maandag 29 januari 2007 23:42 schreef Weemz het volgende:
[..]
Een paar keer posten is nog geen kennen... Tenzij hij een link kan geven naar zijn al ingevulde lijstje natuurlijk
Zijn dit bittere tijden dan?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik bn de hoop in bittere tijden?
Je bent een bitterbal?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik bn de hoop in bittere tijden?
Tijden van koffie en bier zijn altijd bitter.quote:
Oooh, bitterballen! *wil wil wil*!!quote:
Ja, die heb je daar niet heh?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oooh, bitterballen! *wil wil wil*!!
Die hebben ze daar niet, he.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:45 schreef wonderer het volgende:
Nou hij heeft echt zijn best gedaan, hij heeft geouwehoerd met iedereen waaraan ik hem voorstelde. En het is goed gezelschap, we zaten in mijn stamkroeg (hetero) met een aantal dames en heren van de boot. En daar past ie echt goed tussen in de zin dat hij net zo gek en vrolijk is.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk verhaal over die meetWeer iemand overtuigd dat homo's niet zo eng zijn als men denkt
Wat voor bedrijf heb je?
En ik heb het koud, ben enigszins gefrustreerd omdat ik geen goed design voor mijn site kan bedenken maar verder vermaak ik me wel. Ben benieuwd wat we vanavond gaan eten.
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat een goeie is we zitten niet op dezelfde lijn, ik ben er nog niet aan toe of ik bekijk je niet op zo een manier. Doe het zo snel mogelijk is voor beiden veel beter. Waar ik het meeste hekel aan heb zijn mensen die omheen draaien en pas maanden later zeggen oh maar het wordt niks denk ik![]()
Ja duidelijk zijn.. :S ben ik ook de sterkste niet inquote:Op maandag 29 januari 2007 23:39 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Als hij weken danwel maanden het idee heeft dat het wel wat word...Word ie denk ik ook niet echt gelukkig van toch?
![]()
P.S: U heeft een bijzondere pretbek.Ik ben helemaal vrolijk voor zover ik dat dan al niet was.
Neequote:Op maandag 29 januari 2007 23:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, die heb je daar niet heh?![]()
Of zit er in de buurt zo'n klein NL supertje?
Gaaf. Ook lichtshows enzo, en lichtsystemen in theaters?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:47 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ik installeer verkoop adviseer repareer alles op het gebied van audio, licht en audiovisuele systemen.Daarnaast organiseer ik wat feestjes en rommel ik vrolijk aan
Dat schiet helemaal niet op dan...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
NeeAlleen zelf maken maar we hebben geen frituurpan. Nouhou!
Die kun je gewoon zelf maken... ragout kopen daar nog wat meel en extra vlees doorgooien dan in de koelkast ietwat laten opstijven. En vervolgens kluts je een ei en verkruimel je een beschuit of getoast brood.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar die zin in bitterballen gaat wel weer weg.quote:
Klinkt gezellig hopelijk ga je ook aan de homo- meeting werken. Want een homo meeting in een gay tent klinkt niet echt origineelquote:Op maandag 29 januari 2007 23:47 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nou hij heeft echt zijn best gedaan, hij heeft geouwehoerd met iedereen waaraan ik hem voorstelde. En het is goed gezelschap, we zaten in mijn stamkroeg (hetero) met een aantal dames en heren van de boot. En daar past ie echt goed tussen in de zin dat hij net zo gek en vrolijk is.Waren we uiteindelijk in de Soho zei die dat ie best nog wel een keer kennis wilde maken met de rest van de bootgangers. Missie geslaag dacht ik zo. En we hebben natuurlijk nog even heel hard gelachen om Dizer... die zweet peentjes voor X man.
Ik installeer verkoop adviseer repareer alles op het gebied van audio, licht en audiovisuele systemen.Daarnaast organiseer ik wat feestjes en rommel ik vrolijk aan
Hier is het ook fris, niet echt koud en wij hebben ragout gegeten
Tenminste dat werd gemeld...
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
NeeAlleen zelf maken maar we hebben geen frituurpan. Nouhou!
*grmbl*quote:Op maandag 29 januari 2007 23:47 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Ja duidelijk zijn.. :S ben ik ook de sterkste niet inmaja wel het meest sociale om te doen.
Ik heb een pretbek
![]()
Ik weet niet eens hoe ragout in het Engels heet en beschuit hebben we ook nietquote:Op maandag 29 januari 2007 23:49 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Die kun je gewoon zelf maken... ragout kopen daar nog wat meel en extra vlees doorgooien dan in de koelkast ietwat laten opstijven. En vervolgens kluts je een ei en verkruimel je een beschuit of getoast brood.
Dan maak je van de stevige massa een bal en die rol je afwisselend door het ei en de paneermeel/beschuitkruimels of getoast broodkruimels.En dat lazer je dan in de vriezer om daarna te frituren...
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Klinkt gezellig hopelijk ga je ook aan de homo- meeting werken. Want een homo meeting in een gay tent klinkt niet echt origineel![]()
Maar die kennen we niet, dus weten we niet wat we missen. Jij daarentegen mist die overheerlijke bitterballensmaak die nu in je herinnering opkomt. Met mosterd.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:50 schreef wonderer het volgende:
Nee, niet echt. Maar die zin in bitterballen gaat wel weer weg.
Als jullie er tenminste over ophouden
Aan de andere kant hebben we hier weer lekkere yams en die zijn in Nederland weer amper te verkrijgen
LOL Dan zijn we het daarover eens en over de te volgen aanpak ook.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:47 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
[..]
Ja duidelijk zijn.. :S ben ik ook de sterkste niet inmaja wel het meest sociale om te doen.
Ik heb een pretbek
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:51 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Je hebt toch wel een grote pan en zonnebloem olie?
Dat is precies hetzelfde... en dan met de schuimspaan je bitterballen eruit vissen.
als ze het hadden willen hebben, hadden ze het al lang gehad ....quote:Op maandag 29 januari 2007 23:53 schreef Vlarp het volgende:
Ik denk dat Amerikanen best warmlopen voor bitterballs!
Ik zie een gat in de markt..
Wat dacht je van "ragout"?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:52 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet eens hoe ragout in het Engels heet
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:52 schreef wonderer het volgende:
En we hebben nog steeds geen frituurpan
Mja, daar heb je wel gelijk in... Als ik nou weer terugga naar Nederland, ga ik Amerika missenquote:Op maandag 29 januari 2007 23:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar die kennen we niet, dus weten we niet wat we missen. Jij daarentegen mist die overheerlijke bitterballensmaak die nu in je herinnering opkomt. Met mosterd.
Ze kennen het vast helemaal niet..quote:Op maandag 29 januari 2007 23:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
als ze het hadden willen hebben, hadden ze het al lang gehad ....
Olijfolie werkt ook.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:54 schreef wonderer het volgende:Wel een wok maar geen zonnebloem olie
En geen schuimspaan ook
Je ziet, ZO graag wil ik die dingen nou ook weer niet
Ik ben bang dat het niet heet genoeg wordt in een gewone pan...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:54 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Dat probleem had ik al opgelost... frituurpan... pffff dat stelt echt geen moer voor. Mensen weten niet eens meer wat dat ding gewoon is, een pan met olie.
Ik ga geen pan vullen met olijfolie, waarbij de goedkoopste iets van tien dollar per liter is...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Olijfolie werkt ook.
En je wil ze wel, maar je bent gewoon lui.
en hoe lang bestaat drop al...quote:
Er zijn genoeg Nederlanders hier echter en ik denk dat je in grote steden ook best friettenten kunt vinden. Maar ja, ik woon weer in een provinciestadje en nog in een buitenwijk ook. Ik moet het doen met de internationale selectie van Shaw'squote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]Wel een wok maar geen zonnebloem olie
En geen schuimspaan ook
Je ziet, ZO graag wil ik die dingen nou ook weer niet
We? wat doe jij voor belangrijks met vista?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:54 schreef Vlarp het volgende:
Nou, zo eens kijken of we om 12 uur in het RTL Nieuws komen met de Windows Vista release.
Om half 8 hadden we al een item waar we in zaten, nu nog de live beelden![]()
Gratis wel te verstaan. Het is en blijft een fok meeting voor arme sloebers, zo veel mogelijk lol voor zo weinig mogelijk geldquote:Op maandag 29 januari 2007 23:52 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Wat ik zei, ik ben te huur voor de organisatie van allerlei feesten
Goedkoper dan een hoer en veeeeel bevredigender
en daar is een mexicano erg racistisch om te bestellen....quote:Op maandag 29 januari 2007 23:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Nederlanders hier echter en ik denk dat je in grote steden ook best friettenten kunt vinden. Maar ja, ik woon weer in een provinciestadje en nog in een buitenwijk ook. Ik moet het doen met de internationale selectie van Shaw's
Ze hebben wel een Amerikaanse versie van drop hier... hartstikke zoet, bah. Mijn schoonvader vindt het wel lekker, maar da's dan ook een halve Ier, kweenie of dat er wat mee te maken heeftquote:Op maandag 29 januari 2007 23:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
en hoe lang bestaat drop al...
en hoeveel amerikanen vinden het te ranzig....
Bitterballen verkopen in Amerika.... dat gaat nooit werken
Oke.. ik probeer heel hard nu een voorbeeld te noemen van iets wat daar wel aan is geslagen.. maar euhm, ik weet niksquote:Op maandag 29 januari 2007 23:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
en hoe lang bestaat drop al...
en hoeveel amerikanen vinden het te ranzig....
Bitterballen verkopen in Amerika.... dat gaat nooit werken
tjies !quote:Op maandag 29 januari 2007 23:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oke.. ik probeer heel hard nu een voorbeeld te noemen van iets wat daar wel aan is geslagen.. maar euhm, ik weet niks
Brad had het een paar weken terug al geinstalleerd. Vond het niksquote:Op maandag 29 januari 2007 23:54 schreef Vlarp het volgende:
Nou, zo eens kijken of we om 12 uur in het RTL Nieuws komen met de Windows Vista release.
Om half 8 hadden we al een item waar we in zaten, nu nog de live beelden![]()
Ik werk voor de winkel die zo om 12 uur de eerste Vista PC gaat verkopen (met de zegen van Microsoft enzo). Ik werk dus niet bij M$ mocht je dat denkenquote:Op maandag 29 januari 2007 23:57 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
We? wat doe jij voor belangrijks met vista?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |