Ik denk niet dat Balkenende meer met hem kan worden vergeleken.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:41 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
niet slecht, die is dan aardig opgedroogd!
![]()
Het schijnt. Aan z'n bleke kleur te zien, wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:49 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Precies, hoe is het mogelijk. Issie echt engels?
Kunnen we niet ruilen? Daniel Radcliffe als premier ipv Balkenende?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik denk niet dat Balkenende meer met hem kan worden vergeleken..
Wat willen we niet weten?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:53 schreef Sitethief het volgende:
Of mensen lezen slecht of ze willen het niet weten,,
.
gaat wel we gaan naar rome vrijdag dus hoop maar dat dan alles weer goed is. Hij is ook zo'n planner en dat terwijl ik een losbol ben... Waarom moet je nu al de zomervakantie en je toekomst plannen en zo? Ik weet nog niet eens waar ik over 2 maanden benquote:Op maandag 29 januari 2007 22:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nou dat zei niet de nieuwe D maar de ouwe en daar had ik met hem ook ruzie over. Maar ik heb de komende tijd eff geen zin meer in en misschien is het ook beter zo, een stuk rustiger en minder gecompliceerd.
Maar ja zoals ze zeggen het gras is altijd groener bij de buren. Er zijn zat hetero's die alleenstaand zijn dus zo erg is het nou ook weer niet. Maar hoe gaat het met jou?
Er zijn meer leuke britten..quote:Op maandag 29 januari 2007 22:49 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Precies, hoe is het mogelijk. Issie echt engels?
Ow, dat heb ik dan gemist, vrees ik. Nou ja, ik zou zeggen, maak het je gemakkelijk enzo. Had je al zo'n lijstje ooit ingevuld?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:54 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Goed plan lijkt me.
Hoi, terug van weggeweest, tenminste , van ooit eerder weleens wat gepost te hebben hierzo.
Maar dat zijn vaak wel de uitzonderingen. Ik zag ze in Londen in elk geval zelden rondlopen...quote:
Vast wel, maar over het algemeen zijn ze erg shcaars. Wat een lelijk volk zegquote:
waar ?quote:
Dat ik niet meer single ben, ik bedoel, iedereen post hier over relaties, vriendjes, dates, hun verzamling D's, neukertjes, etc.quote:
wat zijn jullie 2 vanavond gelijk gestemdquote:Op maandag 29 januari 2007 23:00 schreef NathaN het volgende:
Goed, ik geloof dat we daar een redelijk consensus over hebben.
Men noemt het volwassendheidquote:Op maandag 29 januari 2007 22:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
gaat wel we gaan naar rome vrijdag dus hoop maar dat dan alles weer goed is. Hij is ook zo'n planner en dat terwijl ik een losbol ben... Waarom moet je nu al de zomervakantie en je toekomst plannen en zo? Ik weet nog niet eens waar ik over 2 maanden ben![]()
ik heb je al gefilciteerd schatquote:Op maandag 29 januari 2007 23:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat ik niet meer single ben, ik bedoel, iedereen post hier over relaties, vriendjes, dates, hun verzamling D's, neukertjes, etc.
Nu ik ook eens,.
jaja, ooit:quote:Op maandag 29 januari 2007 22:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik dan gemist, vrees ik. Nou ja, ik zou zeggen, maak het je gemakkelijk enzo. Had je al zo'n lijstje ooit ingevuld?
Ja, maar dan moet je ook wel met sappige verhalen komen. Anders komt TomatensapBiertje hier ook voor niks...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:01 schreef Sitethief het volgende:
Dat ik niet meer single ben, ik bedoel, iedereen post hier over relaties, vriendjes, dates, hun verzamling D's, neukertjes, etc.
Nu ik ook eens,.
Dat is van een tijdje terug! Blijf je dit keer wel hangen?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:03 schreef TomatensapBiertje het volgende:
jaja, ooit:
[HOMO]#1435 (geile) Nick in Grave Danger...
inmiddels 22
geen vriendje
ik volwassenquote:
2 van de D's hebben ook een tattoo.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:05 schreef samjustme het volgende:
Hij is sexy en Engels
[afbeelding]
[afbeelding]
tatoe![]()
Mwoa, niet verkeerd, maar ik vermoed een importje...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:05 schreef samjustme het volgende:
Hij is sexy en Engels
[afbeelding]
[afbeelding]
tatoe![]()
Je weet dat ik jou niet bedoel,quote:Op maandag 29 januari 2007 23:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik heb je al gefilciteerd schat![]()
Sappige verhalen?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je ook wel met sappige verhalen komen. Anders komt TomatensapBiertje hier ook voor niks...
hehe, ja wie weet.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat is van een tijdje terug! Blijf je dit keer wel hangen?
piercings en tatoeages zijn sexyquote:Op maandag 29 januari 2007 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2 van de D's hebben ook een tattoo.
De ene op z'n onderbeen, de ander op z'n heup/zij richting z'n... eh... ja daarzo.
Maar dat Gemene Best is toch wereldomvattendquote:Op maandag 29 januari 2007 23:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mwoa, niet verkeerd, maar ik vermoed een importje...
De D met de tattoo op z'n been heeft 2 ringen in z'n oren (o nee, 3) en de andere D met de heup-tattoo heeft een piercing onder z'n lipquote:Op maandag 29 januari 2007 23:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
piercings en tatoeages zijn sexy![]()
D heeft 3 piercings
Ik heb geeneen D.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:10 schreef Sitethief het volgende:
Ang3l, hoeveel D's heb je al, moet je wat klinkers kopen mischien?
Ik heb iig de E. al bezet.
Na aanraden van Vlarp ook eens gezocht... ik vind er geen zak aan. Van die bleke magere Britten. Nehquote:Op maandag 29 januari 2007 23:11 schreef wonderer het volgende:
Die jongens van Eurocreme zijn toch ook Brits? Die vond ik nog wel meevallen
Een vrouwquote:Op maandag 29 januari 2007 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geeneen D.Ik wil d'r wel een paar
Ik heb nog wel een E gezoend afgelopen weekend, maar dat was een vrouw![]()
En een T, maar dat was een foutje.......
James Nicholsquote:Op maandag 29 januari 2007 23:05 schreef samjustme het volgende:
Hij is sexy en Engels
[afbeelding]
[afbeelding]
tatoe![]()
Met de D's bedoelen we de potentiele harem van Ang3l. En van wat anderen alhier...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:09 schreef TomatensapBiertje het volgende:
hehe, ja wie weet.nog wat gemist het afgelopen jaar?
wat zijn de "D' 's ?
Nah!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na aanraden van Vlarp ook eens gezocht... ik vind er geen zak aan. Van die bleke magere Britten. Neh
Eey, ik deed een kroegentocht op Stratums Eind, ik liep voorop in een polonaise door de kroeg, ik ging een gesprek aan met de verkeerde barman in de Rechter (Hey dat was Jerre niet!) ... dan is zoenen met een vrouw nog best rustig!quote:
Nouja, datgene wat je inmiddels hebt wegge-edit.quote:
Zie je, hij kent 't gelijkquote:
okay, gelukkig maar, en wat zijn dan E's en T'squote:Op maandag 29 januari 2007 23:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Met de D's bedoelen we de potentiele harem van Ang3l. En van wat anderen alhier...
En tja, je hebt mijn eigen glorieuze terugkeer gemist. Maar goed, zoveel zinnigs zeg ik hier niet, dus nee, je hebt nog niks gemist.
Ze maken me gek! De ene met z'n ogen, de ander met zijn eetproblemen en liefheid, de ander met zijn eigenzinnigheid en verfijnde smaak, de ene met zijn ongeremde brutaliteit en de ander met zijn brute beestachtige oer-charme. AAAAAAAAAAAAAAAARGH!quote:Op maandag 29 januari 2007 23:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Met de D's bedoelen we de potentiele harem van Ang3l. En van wat anderen alhier...
Ach sommige Engelsen hebben wel wat vooral als ze eind 20 begin 30 zijn zien ze het beste uit.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mwoa, niet verkeerd, maar ik vermoed een importje...
Dat zijn de eerste letters van de voornamen.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:17 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
okay, gelukkig maar, en wat zijn dan E's en T's![]()
Dat zijn de initialen van overige dates van diverse posters, geloof ik. Dat of Extra-Terrestrials...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:17 schreef TomatensapBiertje het volgende:
okay, gelukkig maar, en wat zijn dan E's en T's![]()
Phone homo!quote:Op maandag 29 januari 2007 23:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat zijn de initialen van overige dates van diverse posters, geloof ik. Dat of Extra-Terrestrials...
Wees sterk. Je kunt het!!quote:Op maandag 29 januari 2007 23:17 schreef Ang3l het volgende:
Ze maken me gek! De ene met z'n ogen, de ander met zijn eetproblemen en liefheid, de ander met zijn eigenzinnigheid en verfijnde smaak, de ene met zijn ongeremde brutaliteit en de ander met zijn brute beestachtige oer-charme. AAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Hij is nog niet all the way gegaan helaasquote:
Klinkt als de nieuwste "service" van gay.nl.quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey, ik deed een kroegentocht op Stratums Eind, ik liep voorop in een polonaise door de kroeg, ik ging een gesprek aan met de verkeerde barman in de Rechter (Hey dat was Jerre niet!) ... dan is zoenen met een vrouw nog best rustig!
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nouja, datgene wat je inmiddels hebt wegge-edit.
Ik heb tot nu toe alleen E's gehadquote:Op maandag 29 januari 2007 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zijn de eerste letters van de voornamen.
ET,quote:Op maandag 29 januari 2007 23:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat zijn de initialen van overige dates van diverse posters, geloof ik. Dat of Extra-Terrestrials...
Begin eens zoals je dat vroeger ook deedquote:Op maandag 29 januari 2007 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze maken me gek! De ene met z'n ogen, de ander met zijn eetproblemen en liefheid, de ander met zijn eigenzinnigheid en verfijnde smaak, de ene met zijn ongeremde brutaliteit en de ander met zijn brute beestachtige oer-charme. AAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Waarbij ik hoop dat dat niet de afkorting is van Erik Engerd?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:22 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen E's gehad.......
Ik geloof niet dat Sitethief weet wie Titia Konijn, Jan de bom of Hein Gatje warenquote:Op maandag 29 januari 2007 23:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waarbij ik hoop dat dat niet de afkorting is van Erik Engerd?
Welke Engerd?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waarbij ik hoop dat dat niet de afkorting is van Erik Engerd?
Hij is heteroquote:Op maandag 29 januari 2007 23:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij is nog niet all the way gegaan helaas![]()
We zijn zoooo educatief. Soms.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:24 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Okaay dan, jaay zoveel geleerd weer op deze avond
*Vaag een belletje hoort rinkelen*quote:Op maandag 29 januari 2007 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Sitethief weet wie Titia Konijn, Jan de bom of Hein Gatje waren
laat staat det hij Erik Engert alias Joost Prinsen van de stratenmaker op zee show nog herkend
dat is zelfs voor mij nog eeuwen geleden
Je wil niet weten hoe educatief jullie ook ongewild zijnquote:
Ook in bed?quote:
Ja, wij vormen jou inspiratie, moet je nog details weten, dan mail ik die ffquote:Op maandag 29 januari 2007 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe educatief jullie ook ongewild zijn
*Luider belletje hoort rinkelen*quote:
Dat zeggen ze allemaalquote:
Neu, voorlopig kan ik het nog toe met de huidige infoquote:Op maandag 29 januari 2007 23:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, wij vormen jou inspiratie, moet je nog details weten, dan mail ik die ff,
.
quote:
Niet veel, maar dat is geheel in lijn der traditie van dit topic.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En wat heb jij nou weer te vertellen?
Dat lezen we vanzelf terug als je het volgende verhaal af hebt.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:27 schreef wonderer het volgende:
Je beleeft nooit wat?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet veel, maar dat is geheel in lijn der traditie van dit topic.
Ik had niet anders van je verwachtquote:Op maandag 29 januari 2007 23:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet veel, maar dat is geheel in lijn der traditie van dit topic.
Dus je neemt 10 man mee naar je bed, en dan begin je te selecteren? Geil idee,quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]FFF
Hoe gaat het met jou? Eerlijk antwoorden.
quote:
Ik vatte het iets te kort samen. Ik ben selectief in wie er in mijn bed komt. (En ook in welke betekenis diegene komt...)quote:Op maandag 29 januari 2007 23:31 schreef Sitethief het volgende:
Dus je neemt 10 man mee naar je bed, en dan begin je te selecteren? Geil idee,.
Nee dat heet inspirerendquote:Op maandag 29 januari 2007 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:34 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..].. soms
vraagje; hoe kun je gewoon met een jongen omgaan, en blijven gaan, ook al vind die je erg leuk, maar je wil zelf niet meer dan dat? subtiel doen ofzo![]()
Weet ik, maar ik ben een beetje meligquote:Op maandag 29 januari 2007 23:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vatte het iets te kort samen. Ik ben selectief in wie er in mijn bed komt. (En ook in welke betekenis diegene komt...)
Hangt er een beetje vanaf wat die ander wil, natuurlijk. Maar globaal gezegd, zou mijn advies zijn: wees gewoon eerlijk, naar hem en jezelf, ga leuk met elkaar om en je merkt vanzelf wel wat er ontstaat aan vriendschap.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:34 schreef TomatensapBiertje het volgende:.. soms
vraagje; hoe kun je gewoon met een jongen omgaan, en blijven gaan, ook al vind die je erg leuk, maar je wil zelf niet meer dan dat? subtiel doen ofzo![]()
Kennen we jou? Nee? Lijstje!quote:Op maandag 29 januari 2007 22:41 schreef TomatensapBiertje het volgende:
niet slecht, die is dan aardig opgedroogd!
![]()
ja , maar dan als ik duidelijk ben rent men verdrietig wegquote:Op maandag 29 januari 2007 23:35 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Lijkt mij dat duidelijkheid veel beter helpt. Jouw grenzen en interesse aangeven en hem de keuze hoe hij verder wil of niet natuurlijk.
Leuk verhaal over die meetquote:Op maandag 29 januari 2007 23:33 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ow heerlijk! Ik was ietwat brak na gisterenavond maar ik heb lekker gewerkt (tegenwoordig eigen baas) en vanmiddag maar vrij genomen ik was toch helemaal klaar.
Dus mij hoor je echt enkel genieten.
En hoe ist met jou?
Lees jij eens braaf terug!quote:Op maandag 29 januari 2007 23:36 schreef Weemz het volgende:
Kennen we jou? Nee? Lijstje!
Wat een goeie is we zitten niet op dezelfde lijn, ik ben er nog niet aan toe of ik bekijk je niet op zo een manier. Doe het zo snel mogelijk is voor beiden veel beter. Waar ik het meeste hekel aan heb zijn mensen die omheen draaien en pas maanden later zeggen oh maar het wordt niks denk ikquote:Op maandag 29 januari 2007 23:34 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..].. soms
En als je onduidelijk bent, voel jij je klote en raakt hij uiteindelijk alsnog gekwetst...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:36 schreef TomatensapBiertje het volgende:
ja , maar dan als ik duidelijk ben rent men verdrietig weg
Als hij weken danwel maanden het idee heeft dat het wel wat word...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:36 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
ja , maar dan als ik duidelijk ben rent men verdrietig weg
Een paar keer posten is nog geen kennen... Tenzij hij een link kan geven naar zijn al ingevulde lijstje natuurlijkquote:Op maandag 29 januari 2007 23:37 schreef NathaN het volgende:
Lees jij eens braaf terug!
Uhh.. boot, augustus, homo's? Waarom weet ik daar niks van?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:33 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ow heerlijk! Ik was ietwat brak na gisterenavond maar ik heb lekker gewerkt (tegenwoordig eigen baas) en vanmiddag maar vrij genomen ik was toch helemaal klaar.
Dus mij hoor je echt enkel genieten.
En hoe ist met jou?
In een van die posts geeft-ie een linkje naar het ingevulde lijstje?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:42 schreef Weemz het volgende:
Een paar keer posten is nog geen kennen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |