*geeft Peet een tik*quote:Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
heeft vlarp niet al vaker gesolliciteerd naar die functie?
*gooit*quote:
hey!quote:
wel doen jij!quote:
Ik geef altijd corrigerende tikkenquote:Op maandag 7 november 2005 23:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
hey!
alleen corrigerende tikken mogen
*tikt terug
[..]
Wanneer ik er aantoe ben en wanneer ik voor 110% succes gegarandeerd heb... ik kan het nu niet gebruiken nog eens op m'n bek te gaan.quote:Op maandag 7 november 2005 23:30 schreef petre86 het volgende:
en anders dr. dreamy laten doen ( m.a.w. maak er werk van)
hmmmmquote:Op maandag 7 november 2005 23:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik geef altijd corrigerende tikken![]()
![]()
Dank jequote:
Graag gedaanquote:
tuurlijkquote:
zelfvertrouwenquote:en wanneer ik voor 110% succes gegarandeerd heb
das ook weer zo.. maar het lijkt er wel goed uit te zien toch?quote:... ik kan het nu niet gebruiken nog eens op m'n bek te gaan.
ik heb zin in op ambachtelijke wijze gefermenteerde druivenquote:
ga jij nu heel verleidelijk als griekse god in lendendoek op marmer liggen en dan met 1 arm omhoog die tros druiven naar je mond laten zakken om er sensueel 1 af te happen?quote:
trusten vanallesennogwatmaarnietvandattusquote:Op maandag 7 november 2005 23:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
ik heb zin in op ambachtelijke wijze gefermenteerde druiven![]()
Maar deze jongen gaat slapen
Spreek voor jezelf..en vraag maar aan wizquote:Op maandag 7 november 2005 23:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
ga jij nu heel verleidelijk als griekse god in lendendoek op marmer liggen en dan met 1 arm omhoog die tros druiven naar je mond laten zakken om er sensueel 1 af te happen?
zo krijgt iedereen wel zin in druiven![]()
Dat ik er weg wil staat vast...quote:Op maandag 7 november 2005 23:20 schreef petre86 het volgende:
[..]![]()
zo per electronische postduif zeker?
-edit-
ik wist nie dat je ging solliciteren.. die twijfel bij je huidige baas over die andere functie toch teveel ?
Nee?quote:Op maandag 7 november 2005 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf..en vraag maar aan wizWat ik met mn druiven doe gaat niemand wat aan
Ik gebruik kietelen helemaal niet als marteltechniekquote:Op maandag 7 november 2005 23:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
hmmmm
ik kietel alleen.. dat is nergens verboden
alleen als je het als marteltechniek gebruikt
Zeker jij nietquote:
ik welquote:Op maandag 7 november 2005 23:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik gebruik kietelen helemaal niet als marteltechniek![]()
Deheeees? druifje?quote:Op maandag 7 november 2005 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf..en vraag maar aan wizWat ik met mn druiven doe gaat niemand wat aan
succes met zoeken dan iigquote:
Nou zo "chill" is het hier niet altijdquote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Hoi, is dit hier een homo-chill-uit hoek? en wat is het verhaal achter dat H plaatje?
zoveel vragen, zo laat, zo weinig tijd.
Zoveel vragen? Ach, valt best mee, maar een paar:quote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef TomatensapBiertje het volgende:
zoveel vragen, zo laat, zo weinig tijd.
Een topic vol hete hitsige homo's.quote:Op maandag 7 november 2005 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zo "chill" is het hier niet altijd
Gaat je nix anquote:
dan moet ik maar eens beter mijn best doen..quote:
quote:
Als jij er bent is het zeker niet chill..quote:Op maandag 7 november 2005 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zo "chill" is het hier niet altijd
Dat kan 2 dingen betekenenquote:Op maandag 7 november 2005 23:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als jij er bent is het zeker niet chill..
quote:
Idd jahquote:Op maandag 7 november 2005 23:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan moet ik maar eens beter mijn best doen..
en dan niet meer opletten als er iemand "genade" zegt
Wij kunnen kei liev kwebbelen.quote:Op maandag 7 november 2005 23:53 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Wat is je eerste indruk van ons? wat een gekwebbel
Wat wil je ons nog vragen? waarom zou ik hier blijven rondhangen?
Wij zijn leukquote:Op maandag 7 november 2005 23:53 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Jazeg dt zijn pas een stel vragen; nou vooruit:
<knip>
Wat wil je ons nog vragen? waarom zou ik hier blijven rondhangen?
Praat voor jezelf!quote:
kei liev nog wel, ik zeg; das hip. bas een homo naam, ahaa U ook.quote:Op maandag 7 november 2005 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wij kunnen kei liev kwebbelen..
En hoe komt het toch dat Bas zo'n homo-naam is..
ZAP!quote:Op maandag 7 november 2005 23:54 schreef Vlarp het volgende:
O GOD!!
Paul de Leeuw doet Jack Spijkerman na op Ned 3
Nou je genoot wel van die bondageshit netquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
ZAP!
sorry des.. maar ik vin de leeuw beter dan dat gespuit en slik op ned 2
Die H staat voor Homo. En is opgebouwd uit de icoontjes van alle Fok!ers die hier al dan niet regelmatig posten.quote:Op maandag 7 november 2005 23:59 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
kei liev nog wel, ik zeg; das hip. bas een homo naam, ahaa U ook.
maar nu snap ik nog steeds het verhaal 8er de H niet
H van homoquote:Op maandag 7 november 2005 23:59 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
kei liev nog wel, ik zeg; das hip. bas een homo naam, ahaa U ook.
maar nu snap ik nog steeds het verhaal 8er de H niet
*quote:
d'r hing wel wat lekkers aan dat wiel jahquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou je genoot wel van die bondageshit net..
je kijkt steeds chaggo GEquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die H staat voor Homo. En is opgebouwd uit de icoontjes van alle Fok!ers die hier al dan niet regelmatig posten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |