George Eadsquote:Op maandag 7 november 2005 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[img]http://www.homepage24.de/userdaten/27593525/bilder/csi/1083165161george.jpg]
ping 10.0.0.138quote:Op maandag 7 november 2005 21:44 schreef wizarddragon het volgende:
*ping*
ofquote:Op maandag 7 november 2005 21:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
ping 10.0.0.138
no response
helaas je modem is niet bereikbaar
of bedoel je:
ping
stokbroodje is afgebakken en klaar voor een dikke laag beenhamsalade met mosterd en komkommersalede en boursin?![]()
*ping ping ping*quote:
Wie dan?quote:Op maandag 7 november 2005 21:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
*ping ping ping*
de deurbel...
d'r staat een lekkere hunk voor de deur
*naarbinnen sleurt..
Ja de pizzaman:quote:Op maandag 7 november 2005 22:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
staat er bij jou ook iemand aan je deur te krabben?
quote:
de persoon gaat doodquote:Op maandag 7 november 2005 22:32 schreef TehRockstar het volgende:Als je het vertelt begraaf ik je levend!
![]()
Nouuu vertel t m nou niet!quote:
hoezo.. wie het kleine niet eert..quote:Op maandag 7 november 2005 23:01 schreef Waxxer het volgende:ik dacht dat ik altijd degene was die alles zo aan het uitvergroten is...
Ik heb het over puur emotionele zaken.quote:Op maandag 7 november 2005 23:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoezo.. wie het kleine niet eert..
is dat nodig bij jou dan?
quote:Op maandag 7 november 2005 23:15 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb een sollicitatie per mail de deur uit gedaan...
tsss.. mag ik eerst nog ff bijkomen jah?quote:Op maandag 7 november 2005 23:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb het over puur emotionele zaken..
Ga jij eens gauw seks hebben met die Wiz van je zeg!!![]()
Geachte heer Waxxer,quote:Op maandag 7 november 2005 23:15 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb een sollicitatie per mail de deur uit gedaan...
heeft vlarp niet al vaker gesolliciteerd naar die functie?quote:Op maandag 7 november 2005 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geachte heer Waxxer,
Graag reageer ik op uw radeloze kreten, die u de laatste tijd online heeft geplaatst op een zogeheten Internet-forum. De aanvankelijk grote verbazing heeft plaatsgemaakt voor een onnavolgbaar enthousiasme. Daarom reageer ik hierbij op uw noodkreet, en werp mij graag op als uw ordeschepper, administratief leider én -assistent, mind-motivator maar bovenal een gezelschapsdier.
Graag wil ik mijn drijfveer mondeling aan u toelichten in een gesprek, hoewel ik weet dat ik de enige sollicitant ben en dus eigenlijk deze job al in de pocket heb. In dat gesprek zal ik ook mijn eisenpakket van secundaire arbeidsvoorwaarden kenbaar maken.
Graag zo spoedig mogelijk een bericht,
Hoogachtend,
Vlarp.
Hij is binnen!
Gekkerd!
quote:Op maandag 7 november 2005 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geachte heer Waxxer,
Graag reageer ik op uw radeloze kreten, die u de laatste tijd online heeft geplaatst op een zogeheten Internet-forum. De aanvankelijk grote verbazing heeft plaatsgemaakt voor een onnavolgbaar enthousiasme. Daarom reageer ik hierbij op uw noodkreet, en werp mij graag op als uw ordeschepper, administratief leider én -assistent, mind-motivator maar bovenal een gezelschapsdier.
Graag wil ik mijn drijfveer mondeling aan u toelichten in een gesprek, hoewel ik weet dat ik de enige sollicitant ben en dus eigenlijk deze job al in de pocket heb. In dat gesprek zal ik ook mijn eisenpakket van secundaire arbeidsvoorwaarden kenbaar maken.
Graag zo spoedig mogelijk een bericht,
Hoogachtend,
Vlarp.
Hij is binnen!
Gekkerd!
Nee. Eigenlijk niet.quote:Op maandag 7 november 2005 23:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ooohh.... Pas je we goed op jezelf?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |