:| Het word echt wel heet zat... je fornuis ongeacht wat je hebt (gas, keramisch, elektrisch inductie) bereiken temperaturen op de plaat van 400 graden minimaal.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet heet genoeg wordt in een gewone pan...
Heineken?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oke.. ik probeer heel hard nu een voorbeeld te noemen van iets wat daar wel aan is geslagen.. maar euhm, ik weet niks
mjah, drop is zowiezo niet mijn ding....quote:Op maandag 29 januari 2007 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze hebben wel een Amerikaanse versie van drop hier... hartstikke zoet, bah. Mijn schoonvader vindt het wel lekker, maar da's dan ook een halve Ier, kweenie of dat er wat mee te maken heeft
Nee, ik was serieus... ik weet niet of het heet genoeg wordt. Als dat wel zo is, ga ik het misschien wel een keer proberen, met zonnebloem olie of zo. Ik weet echt niet op hoeveel graden dat moet enzo... Ik klungel ook maar wat aan, nooit leren kokenquote:Op maandag 29 januari 2007 23:59 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
:| Het word echt wel heet zat... je fornuis ongeacht wat je hebt (gas, keramisch, elektrisch inductie) bereiken temperaturen op de plaat van 400 graden minimaal.En vlees bak je ook namelijk op een temperatuur van 160 tot 180 graden, afhankelijk van het feit of je boter of olie gebruikt... *zucht* Je bent vast geweldig maar wel een miepende keukenprinses...
Vandaar dat je printer vastloopt?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:59 schreef wonderer het volgende:
Brad had het een paar weken terug al geinstalleerd. Vond het niks
Yeah... gelukkig ben ik niet zo'n snoeper dus echt missen doe ik het niet. ik doe al drie maanden met een zak salmiaklolliesquote:Op maandag 29 januari 2007 23:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah, drop is zowiezo niet mijn ding....
maar nep drop is helemaal schandalig dan !
Onze PR manager was in het half 8 RTL nieuws. Maar ik zit gewoon thuis. Geen vervoer, en ook niet echt zin om te gaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad had het een paar weken terug al geinstalleerd. Vond het niks
Kom jij nou ook op tv of zit je lekker thuis?
apartheid?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oke.. ik probeer heel hard nu een voorbeeld te noemen van iets wat daar wel aan is geslagen.. maar euhm, ik weet niks
Nee, ander netwerkquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gaaf. Ook lichtshows enzo, en lichtsystemen in theaters?
salmiak lollies....... met die papagaai op de verpakkingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah... gelukkig ben ik niet zo'n snoeper dus echt missen doe ik het niet. ik doe al drie maanden met een zak salmiaklollies
Jeps.. die ja..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:00 schreef TomatensapBiertje het volgende:
ooow alternate toch?
Gouda, (koeda, zo spreken ze dat uitquote:
't valt mee hoor.. maar voorlopig is er nog geen voordeel boven Windows XP..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:00 schreef Cybart het volgende:
Vista zit toch nog onder de bugs????
I LOVE MY 98 !!!!!
Printer zelf resetten?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:02 schreef wonderer het volgende:
Nee, ander netwerkMaar wat daarmee is, geen flauw idee... als ik hem herinstalleer miept ie dat er nog 23 documenten in de wachtrij staan, maar als ik dan het venster open, staat er niks en bij "alle documenten verwijderen" geeft ie een foutmelding.
Cool. Ik heb wel es achter zo'n knoppenpaneel gestaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:02 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik ben zelf veel meer thuis in geluidssystemen dan zulke grote lichtsystemen...
Maar als de klant het wilt dan kan die dat aanschaffen.
Goudse jong belegenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gouda, (koeda, zo spreken ze dat uit) tien dollar per pond... Zo lekker vind ik het nou OOK weer niet
Geluids- en lichttechniekquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:02 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik ben zelf veel meer thuis in geluidssystemen dan zulke grote lichtsystemen...
Maar als de klant het wilt dan kan die dat aanschaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |