Ziet er wel leuk uit ja...quote:Op maandag 29 januari 2007 00:48 schreef Ang3l het volgende:
Zo. En D is weer naar huis.
We hebben Slither gekeken (o zo fout) en een beetje geouwehoerd.
Hij heeft de celblock tango van Chicago gedaan
http://www.youtube.com/watch?v=0t5HUopk3kA
Hij's de jongen met de hanekam.
Maar komt dat gevoel dan niet een paar dagen te vroeg voor je maandafsluiting ?quote:Op maandag 29 januari 2007 08:03 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh.
Volgens mij heeft die 11 uur slaap op zondag me goed gedaan. Heb me in tijden niet zo uitgerust gevoeld.
He's a dancing queen.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:48 schreef Ang3l het volgende:
Hij heeft de celblock tango van Chicago gedaan
http://www.youtube.com/watch?v=0t5HUopk3kA
Hij's de jongen met de hanekam.
Humorrrr!quote:Op maandag 29 januari 2007 09:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zAAIx2Tfasw
http://www.youtube.com/watch?v=ldfelvPtBx8
Dit is pas humorquote:
French & Saunders zijn idd fiks goed. Benny Hill ook, hoe flauw, sexistisch en basaal ook. Die man had gewoon enorme timing.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:22 schreef samjustme het volgende:
Dit is pas humor
French & Saunders meet Star Wars
http://www.youtube.com/watch?v=0syR0FmwRZw
French and Saunders Kill Bill Parody moet je voor inloggen
http://www.youtube.com/results?search_query=French+%26+Saunders+kill&search=Search
Benny Hillnaast Leslie Nielsen mijn all time favoriet
http://www.youtube.com/watch?v=cBk_PhdgBNs
Je verstaat gewoon geen Engels?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:41 schreef Sitethief het volgende:
Geef mij maar Toon Hermans of Dorus. Niet dat ik niet van jong spul houd hoor,.
Eh jewel hoor, maar dit zijn juweeltjes, en dat wat jullie linkte is wel heel goed spul, maar het haalt dit sublieme nivo niet.quote:
Dat heeft hij wat mij betreft al in What's Eating Gilbert Grape laten zien,quote:Op maandag 29 januari 2007 16:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
voor de liefhebber, zeker als je Hotel Rwanda een goede film vond
een aanrader:
BLOOD DIAMOND
Zelfs Leonardo begint volwassen spel te vertonen
Van Dorus ben ik niet zo onder de indruk, moet ik zeggen. Traag (heeeeeeeeeeeeeeeeel traag), voorspelbaar, te duidelijk een dubbelrol en matig in timing en acteerwerk. Leuk de ambtenarij verbeelden, mooi taalgebruik, maar ik zou het neit als subliem willen betitelen. Maar misschien is mijn comedysmaak wat te modern.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:14 schreef Sitethief het volgende:
Eh jewel hoor, maar dit zijn juweeltjes, en dat wat jullie linkte is wel heel goed spul, maar het haalt dit sublieme nivo niet.
Ja je moet er rekening mee houden dat dat soort mensen wegbereiders waren, en de comedians van tegenwoordig op een heleboel spul kunnen bouwen. En ja het is traag jaquote:Op maandag 29 januari 2007 16:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Van Dorus ben ik niet zo onder de indruk, moet ik zeggen. Traag (heeeeeeeeeeeeeeeeel traag), voorspelbaar, te duidelijk een dubbelrol en matig in timing en acteerwerk. Leuk de ambtenarij verbeelden, mooi taalgebruik, maar ik zou het neit als subliem willen betitelen. Maar misschien is mijn comedysmaak wat te modern.
ik vind die act van Toon dat ie zo lang moet wachten op die tennisballen de bestequote:Op maandag 29 januari 2007 15:41 schreef Sitethief het volgende:
Geef mij maar Toon Hermans of Dorus. Niet dat ik niet van jong spul houd hoor,.
Ik zit in mijn geheugen te graven of dat nou pure improvisatie was.... hmmquote:Op maandag 29 januari 2007 16:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vind die act van Toon dat ie zo lang moet wachten op die tennisballen de beste
Snap ik, maar kijk naar de Amerikaanse en Britse komieken van die tijd (en eerder) en je ziet zoveel meer vaart. The Marx Brothers en Abott & Costello gaan tien keer sneller. Vreemd dat die ontwikkeling in Nederland dan zo langzaam was...quote:Op maandag 29 januari 2007 16:37 schreef Sitethief het volgende:
Ja je moet er rekening mee houden dat dat soort mensen wegbereiders waren, en de comedians van tegenwoordig op een heleboel spul kunnen bouwen. En ja het is traag ja.
Maar ook modern spul kan mij boeien, alleen hebben mijn ouders mij met Wim, Toon en Dorus opgevoed,.
Ja die heb ik zaterdag gezienquote:Op maandag 29 januari 2007 16:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
voor de liefhebber, zeker als je Hotel Rwanda een goede film vond
een aanrader:
BLOOD DIAMOND
Zelfs Leonardo begint volwassen spel te vertonen
OH dat ben ik zo ontzettend NIET met je eens, wat te zeggen van Lurelei, of Don Quishocking, ofwim Sonneveld, sorry je slaat te veel overquote:Op maandag 29 januari 2007 16:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Snap ik, maar kijk naar de Amerikaanse en Britse komieken van die tijd (en eerder) en je ziet zoveel meer vaart. The Marx Brothers en Abott & Costello gaan tien keer sneller. Vreemd dat die ontwikkeling in Nederland dan zo langzaam was...
En Toon Hermans is best te pruimen af en toe, hoor, maar voor mij begint het pas vanaf Neerlands Hoop interessant te worden. M'goed, kwestie van smaak.
maar ook dat telefoonboek voorlezen onder het mom van de presentie lijst van de verenigingquote:Op maandag 29 januari 2007 16:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vind die act van Toon dat ie zo lang moet wachten op die tennisballen de beste
*LOL* Nou, een fag zou ik ´m niet noemen. En zeker niet in z´n gezicht. Een gepiercte getattoeerde skaterboy Helmonder....quote:Op maandag 29 januari 2007 09:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
He's a dancing queen.
A fabulous fag.
Gadver wat een lelijke sjekbuilquote:Op maandag 29 januari 2007 19:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Yummie.
Wat een rare kwaliteit... dat buikhaar lijkt wel geschminkt...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Yummie.
Don Q is ongeveer tegelijkertijd met NH, dus dat telt niet echt. Ook omdat ik die groep, net als Lurelei en in mindere mate Sonneveld, niet echt goed ken. Ik zou ze eens moeten opzoeken. Ik geef dan ook zonder meer toe dat NH niet per definitie het beginpunt van snellere humor in Nederland is.Maar voor mij zijn ze wel een ijkpunt en ik heb de indruk dat de door jou genoemden wel uitzonderingen zijn in een landschap van trage grappenmakers.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
OH dat ben ik zo ontzettend NIET met je eens, wat te zeggen van Lurelei, of Don Quishocking, ofwim Sonneveld, sorry je slaat te veel over
Ik vind de telefoonboekscène van Kaandorp fantastisch.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:33 schreef Stroekie het volgende:
maar ook dat telefoonboek voorlezen onder het mom van de presentie lijst van de vereniging
zoals Mejuffrouw op de Beeke
Mevr Stip,..... stip
![]()
Gewoon proberen minder te zoeken en minder te forceren. Klinkt makkelijker dan het is, I know, maar het werkt wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:56 schreef samjustme het volgende:
Heb net te horen gekregen dat het niks kan worden![]()
Ben mannen nu echt spuugzat
Homo's vooral![]()
Ik kan t bevestigen sinds vorige weekquote:
mannen die zoeken zijn vervelend. daar ligt het aan.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kan t bevestigen sinds vorige week
Toch heb ik er een gevonden door te zoeken,quote:Op maandag 29 januari 2007 20:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gewoon proberen minder te zoeken en minder te forceren. Klinkt makkelijker dan het is, I know, maar het werkt wel.
gefequote:Op maandag 29 januari 2007 20:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Toch heb ik er een gevonden door te zoeken,.
Via paiq.nl nog wel.
En sinds vanacht hebben we dat ook maar even 'ingewijd'.
*Stroek msn opsleurt*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |