abonnement Unibet Coolblue
pi_45766074
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 28 januari 2007 @ 19:29:41 #2
19529 Fendy
True Spirit
pi_45767037
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:51 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ja, dat snapte ik nog wel, maar ik dacht dat het moment eraan kwam.... dat het al een beetje begonnen was..
Nee, nog niets begonnen. 2 dagen voor uitgerekende datum nu, dus het is wel spannend aan het worden
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_45791676
We hebben een Koelstra buggy gekocht, de Zippo Plus
Sarah kan er nog niet in, maar ik dacht, dan hebben we em alvast
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_45805126

Vandaag op pad geweest om eens goed te kijken, vergelijken etc.
En we vonden allebei de X-adventure Quicksilver heel erg fijn rijden.
We hadden verwacht dat we voor een 4-wieler zouden gaan.
Als eerste kwam onze keuze op een Mutsy (kan het model niet vinden op internet) met 4 wielen, grote luchtbanden en voor zwenkwielen.
Maar toen kwamen we bij een andere winkel de X-adventure Quicksilver tegen en toen waren we eigenlijk verkocht.

Rijdt erg lekker, met adapters om de maxi cosi erop te kunnen zetten, goed stabiel en wendbaar en voor een goede prijs. We hebben hem in het blauw besteld (ze hadden daar maar een paar kleuren staan) en nu bij thuiskomst gingen we op internet neuzen en zagen we dat ie er ook in het rood is en eigenlijk vinden we die mooier. Dus morgen even bellen of we dat om kunnen zetten.
pi_45826917
Het is omgezet... we hebben hem in het rood besteld.


Dit is um dan...

Bij de bak zit in het dekje een ritsje zodat je niet heel dat zeil eraf moet halen wil je bij je kindje kunnen komen, het zwenkwiel is vast te zetten, er zit een voetenzak en een regenhoes bij. Verder is de wagen lekker stabiel met een goede vering, dus ideaal voor op ongelijk terein.
Wij zijn er helemaal mee!
pi_45827053
Wij hebben de kinderwagen nauwelijks gebruikt eigenlijk, alleen als mobiele wieg in de woonkamer. Met OV of boodschappen vond ik met baby een draagdoek veel handiger (kan je tenminste nog een karretje meenemen), met peuter een lichte buggy en in het wild de fietskar met wandelwiel (is onovertroffen qua ruig terrein, loopt veel lichter dan welke wandelwagen dan ook en komt ook echt overal door grotere wielen).
  dinsdag 30 januari 2007 @ 16:31:16 #7
19529 Fendy
True Spirit
pi_45827361
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:19 schreef Kleintje het volgende:
Het is omgezet... we hebben hem in het rood besteld.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is um dan...

Bij de bak zit in het dekje een ritsje zodat je niet heel dat zeil eraf moet halen wil je bij je kindje kunnen komen, het zwenkwiel is vast te zetten, er zit een voetenzak en een regenhoes bij. Verder is de wagen lekker stabiel met een goede vering, dus ideaal voor op ongelijk terein.
Wij zijn er helemaal mee!
Jeetje wat lijkt ie op onze Buzz/Dreami, waarschijnlijk door de kleur
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_45827455
Hij is leuker geprijsd dan de Buzz Dreami.
Maar... als je hem inklapt blijft ie ook wel groter. Dat is dan weer een nadeel. Maar gelukkig kunnen wij hem kwijt in de auto.
pi_45827549
Mooi ding! Kun je het wandelwagen-zitje (hoe heet dat???) ook omkeren zodat ie naar jou gericht staat of is het maar 1 stand, Kleintje?
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_45827695
De Urban Jungle hebben wij.
Echt een top ding. Diverse vrienden hebben de Mutsy, we horen niets anders dan klachten.

Dit is echt een aanrader:
pi_45827807
Goede vraag Jellyrose, dat wist de verkoopster ook niet. die vraag hebben wij nu uitstaan bij X-adventure zelf. Maar het maakt ons eigenlijk niet zo heel veel uit... het is voor de kleine toch leuker als ie de wijde wereld in kan kijken... denken wij.

Wel hebben we ook adapters meebesteld zodat de bak eraf kan en de maxi cosi erop.
Dat leek ons wel makkelijk.
Qua prijs vonden wij hem nog erg aantrekkelijk!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 16:45:07 #12
19529 Fendy
True Spirit
pi_45827881
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:33 schreef Kleintje het volgende:
Hij is leuker geprijsd dan de Buzz Dreami.
Maar... als je hem inklapt blijft ie ook wel groter. Dat is dan weer een nadeel. Maar gelukkig kunnen wij hem kwijt in de auto.
Serieus? mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt?

Ik 500 voor de Buzz (dus onderstel met zitje) en dreami (reiswieg) incl. 2 regenhoezen en wat rommel.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 16:48:47 #13
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_45828008
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:43 schreef Kleintje het volgende:
Goede vraag Jellyrose, dat wist de verkoopster ook niet. die vraag hebben wij nu uitstaan bij X-adventure zelf. Maar het maakt ons eigenlijk niet zo heel veel uit... het is voor de kleine toch leuker als ie de wijde wereld in kan kijken... denken wij.
Ja, dat is ook wel zo, maar het lijkt me toch ook wel geinig als je elkaar kan aankijken als je aan de wandel bent (alhoewel je dan wss zo naar je kind zit te kijken dat je alsnog ergens tegenaan knalt ofzo )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_45828021
¤ 369,95 voor de wandelwagen, reiswieg en een voetenzak. Hierbij zitten ook 2 regenhoezen en een pompje voor de banden.

We hebben nog ¤ 29,95 betaald voor een adapter zodat we de maxi cosi erop konden zetten.

En toen... we gingen hem bestellen en een aanbetaling doen... kregen we nog een waardebon van 50 euro ook. Deze mogen we ook inwisselen op de kinderwagen als we hem komen halen, dus dan is ie nog 50 euro goedkoper. Of te besteden aan iets anders in de winkel...

Dus een nette prijs volgens mij!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 16:50:03 #15
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_45828058
-ahum-
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 16:50:28 #16
19529 Fendy
True Spirit
pi_45828072
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:49 schreef Kleintje het volgende:
¤ 369,95 voor de wandelwagen, reiswieg en een voetenzak. Hierbij zitten ook 2 regenhoezen en een pompje voor de banden.

We hebben nog ¤ 29,95 betaald voor een adapter zodat we de maxi cosi erop konden zetten.

En toen... we gingen hem bestellen en een aanbetaling doen... kregen we nog een waardebon van 50 euro ook. Deze mogen we ook inwisselen op de kinderwagen als we hem komen halen, dus dan is ie nog 50 euro goedkoper. Of te besteden aan iets anders in de winkel...

Dus een nette prijs volgens mij!
Nou zeker weten zeg! nice one
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 16:51:25 #17
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_45828111
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:49 schreef Kleintje het volgende:
Dus een nette prijs volgens mij!
Zeker! Mag ik vragen waar je hem hebt gekocht?
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_45828154
We waren in de eerste instantie verliefd op de 4-wieler mutsaerts transaction, maar deze vonden we beter rijden en prijstechnisch beter. Die andere was 369 voor de wandelwagen, dan moest nog de reiswieg erbij (150 euro), nog regenhoezen en nog een voetenzak.

Dus bij deze waren we eigenlijk vrij snel om.
Toch nog meer wagens geprobeerd, nog een andere winkel in, totaal 3 winkels bezocht, maar deze was toch echt onze keus.
pi_45828190
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:51 schreef jellyrose het volgende:

[..]

Zeker! Mag ik vragen waar je hem hebt gekocht?
Alkmaar, babyland. Hebben ook een site www.babyland.nl

Maar goed, over het echte gebruik kan ik weinig op internet vinden en heb er zelf nog geen ervaring mee, dus het is even afwachten of we hem op straat, het bos, de duinen en bij het strand net zo fijn vinden als in de winkel
pi_45828209
bij de baby-dump krijg je de Xadventure Quicksilver nu voor 349,-
(Geheel compleet, Wandelwagen, Reiswieg, Dekbed, Dekbedovertrek, Voetenzak, Matras, Binnenbekleding, Wagenmand, Regenscherm. Indien u nu deze wandelwagen compleet met reiswieg koopt krijgt u nu ook nog eens een GRATIS autostoel. )

raad eens waar wij dit weekend eens gaan snuffelen ??
pi_45828292
He... leuk!
Marit... kijk wel van te voren op internet naar de kleuren. X-Adventure heeft geen kleurstalen en folders in de winkel liggen. Wij hebben vandaag de kleur nog gewijzigd. Hadden hem oorspronkelijk in het donkerblauw besteld.

Wij hadden er dus ook een gratis autostoeltje bij, een simpel merk, maar gezien we al een maxi cosi hebben, kregen we die 50 euro korting.

Dekbed, dekbedovertrek etc. hoort er idd. allemaal standaard bij.

Nette prijs staat ie daar ook.
Ben benieuwd of jullie hem net zo fijn vinden rijden als wij.
pi_45828444
dank voor de kleuren-tip!

ben ook benieuwd..ik vraag me af hoe we in 's hemelsnaam dingen met elkaar moeten vergelijken terwijl het allemaal nog onbekend is !
wat maakte voor jullie deze fijner dan een ander ?

Argumenten die we wel meenemen:
gezien lengteverschil tussen ons moet duwstang goed verstelbaar zijn
gezien 'offroad' rijden moet wagen soepel zijn en toch comfortabel voor kindje blijven
gezien mijn kleine lengte/niet al te sterk/rugklachten mag hij niet te zwaar zijn

tja
daar voldoen heel veel merken aan toch ??
pi_45828630
Hij is wel wat zwaarder volgens mij en niet zo heel compact op te vouwen. Maar dat moet je gewoon testen.

Onze eisen waren: betaalbaar, mooi, goed stabiel, inderdaad offroad rijden (wonen bij het strand, bos en duinen), goed schoon te houden zijn, en gewoon makkelijk rijden.

Duwstang is goed verstelbaar. Wij hadden zelf een 4 wieler in gedachte. En het zwenkwiel vond ik in het begin onwennig, maar loop echt tig rondjes door de zaak met tig verschillende wagens, dan voel je vanzelf wat lekker loopt en wat niet. Zie het als de supermarkt, ene wagentje duwt wel lekker, andere niet.

Wij vonden het erg fijn dat er een ritsje bovenop zit, dan kan je makkelijk bij je kindje zonder het hele dekzeil eraf te halen. Het zwenkwiel is erg prettig en ondanks dat het een driewieler is, is ie erg stabiel.
pi_45828681
Wij hebben de Mutsaerts Transaction bij Babydump gekocht voor 450,-. Helemaal compleet: wandelinzet, voetenzak, reiswieg, dekbedje, adapters voor maxi cosi.. plus 70,- korting op een maxi cosi (omdat we het bijgeleverde autostoeltje niet wilden).

Ik zie dezelfde wagen nu op veel plaatsen voor 350,- staan, ook helemaal compleet. Bijvoorbeeld bij http://www.babysuperstore.nl/ Dus die Babyland verdiend er goed aan
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_45828905
Icicle, die Mutsaerts hadden we bij Prenatal gezien. En wij dachten dus al dat ie daar erg aan de prijs was.

Marit... die Mutsaerts Transaction is dan zeker ook een goede keus, als ze die bij de Babydump ook voor een leuke prijs hebben...
pi_45828914
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:19 schreef Kleintje het volgende:
Het is omgezet... we hebben hem in het rood besteld.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is um dan...

Bij de bak zit in het dekje een ritsje zodat je niet heel dat zeil eraf moet halen wil je bij je kindje kunnen komen, het zwenkwiel is vast te zetten, er zit een voetenzak en een regenhoes bij. Verder is de wagen lekker stabiel met een goede vering, dus ideaal voor op ongelijk terein.
Wij zijn er helemaal mee!
Die heb ik ook!!
Maar dan in het groen, en een blauwe maxicosi erbij! (ook met die metallicachtige)
pi_45829211
Kleintje waar heb jij hem gekocht als ik vragen mag?

Ik heb hem bij de baby-dump gekocht en in de winkel stond hij compleet met dekbedje én overtrek.
Ik heb er helemaal geen dekbedje bijgekregen alleen een overtrek! Nou heb ik daarvoor gebeld en hebben ze nog een dekbedovertrek gestuurd dus ik nam aan dat het dekbedje er dan niet bij zat.
Maar die horen er dus wel standaard bij te zitten?
pi_45829326
Volgens de info die ik van x-adventure zelf heb gekregen wel.
Ik heb ze gisteravond gemaild om het even allemaal precies te weten.
Alleen op de vraag over het omkeren van het wandelwagen gedeelte heb ik geen antwoord gehad.
Dus die vraag heb ik opnieuw opgestuurd.

Wij hebben hem bij babyland gekocht in alkmaar
pi_45829355
Bedankt Kleintje, dan ga ik morgen toch maar even bellen!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 17:53:48 #30
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_45829970
Bedankt voor de info dames Ik ga me ook maar eens orienteren en mooie aanbiedingen scouten!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_45830358
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 17:15 schreef Kleintje het volgende:
Icicle, die Mutsaerts hadden we bij Prenatal gezien. En wij dachten dus al dat ie daar erg aan de prijs was.
Ohwwww Bij Prenatal is alles (vooral de kinderwagens) sowieso té duur en niet compleet.

Ik heb als eerste naar het mooie gekeken, wij wilden een wagen zonder al teveel fratsen. Gewoon strak en simpel. Maar wel betaalbaar Dus geen Stokke of Bugaboo ding voor ons.
In de winkel hebben we maar met 2 wagens een proefritje gemaakt, met de TransAction en Transformer van Mutsaerts, drie en vier wielen. De driewieler was niet stabiel genoeg als je een stoepje op ging, vandaar de vierwieler. We vonden het ook erg prettig dat de Maxi Cosi erop kon en hebben daar ook heel veel gebruik van gemaakt. Wat wel anders had gemogen waren de adapters.. De reiswieg en Maxi Cosi hadden verschillende adapters, dus snel even wisselen was moeilijker.
We hebben geen ander wagens in de auto gepast, maar ik denk dat de TransAction vrij groot is. Je kunt 'm een stuk kleiner maken door de 4 wielen (of 2) eraf te halen, maar dat is dus weer extra gedoe. Toen we de reiswieg of Maxi Cosi nog gebruikten paste het goed, maar nu met de wandelinzet is het iets meer proppen.
Het meeste gebruik ik hem nu dus om (lopend) boodschappen te doen en dan bevalt hij prima! Mooi stevig en solide.

Als ik er nog een keer 1 uit zou moeten zoeken, zou ik wat meer naar de grootte in opgeklapte toestand hebben gekeken. Het pas nu allemaal wel, maar ik ga niet hup-effe-snel weg met die wagen.


-edit-
Nog even een plaatje voor de beeldvorming:
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_45830593
Hij is wel erg mooi. En helemaal voor een lagere prijs.
Vond hem verder ook erg goed lopen.
Inderdaad, de vrouw in de winkel vertelde mij ook dat het wisselen van maxi cosi naar reiswieg lastiger was van de mutsaerts.
Het is dat ie bij de prenatal te duur was en ze hem bij babyland niet hadden staan, anders denk ik dat we toch voor die waren gegaan.
Heb je hem ook in die kleur Icicle??
pi_45834231
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 17:02 schreef marit1978 het volgende:
dank voor de kleuren-tip!

ben ook benieuwd..ik vraag me af hoe we in 's hemelsnaam dingen met elkaar moeten vergelijken terwijl het allemaal nog onbekend is !
wat maakte voor jullie deze fijner dan een ander ?

Argumenten die we wel meenemen:
gezien lengteverschil tussen ons moet duwstang goed verstelbaar zijn
gezien 'offroad' rijden moet wagen soepel zijn en toch comfortabel voor kindje blijven
gezien mijn kleine lengte/niet al te sterk/rugklachten mag hij niet te zwaar zijn

tja
daar voldoen heel veel merken aan toch ??
Wij hebben een beetje dezelfde eisen voor een kinderwagen. Vooral dat niet te zwaar is erg belangrijk. Aangezien wij 1 hoog wonen en ik wel weg wil kunnen als vriendje er niet is.
Wij kwamen er achter dat heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel wagens voor mij niet te tillen zijn, zeker niet trap op.

Een aangezien we absoluut niet van die futuristische modelen zoals bijvoorbeeld de quinny zapp, of die van stokke houden, werd de keuze helemaal klein.
Uiteindelijk wordt het bij ons zo goed als zeker de SKY van easy walker. Met eigenlijk als belangrijskte reden dus het gewicht, en dat ie er relatief "normaal" uitziet.
pi_45838246
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 18:16 schreef Kleintje het volgende:
Heb je hem ook in die kleur Icicle??
Nee, we hebben een bruin/groene Deze lichte kleur vond ik in principe mooier, maar ook besmettelijk. Daarom hebben we een donkere gekozen.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_45856452
icicle... dank je voor die opmerking over de adapters !
dat is dus zeker een punt om even te checken bij welke wagen we dan ook maar gaan overwegen!
  donderdag 1 februari 2007 @ 10:58:05 #36
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_45876413
Voordat je een wagen koopt moet je wel goed rondkijken heb ik wel gezien..

Afgelopen week bij baby-park geweest...daar kostte een complete speedi xl (model wagtail)...800 euro..nieuw..dus met dreami / voetenzak/ maxicosi...

Ga je een beetje op internet rond kijken...zie je dezelfde wagen voor ronde de 500 euro...scheelt zo..300 euro...echt ongeloofelijk.....
pi_45877391
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 17:28 schreef Kleintje het volgende:
Volgens de info die ik van x-adventure zelf heb gekregen wel.
Ik heb ze gisteravond gemaild om het even allemaal precies te weten.
Alleen op de vraag over het omkeren van het wandelwagen gedeelte heb ik geen antwoord gehad.
Dus die vraag heb ik opnieuw opgestuurd.

Wij hebben hem bij babyland gekocht in alkmaar
Kleintje, ik werk in een babyspeciaalzaak en als je nog geen antwoord hebt gehad, het wandelwagengedeelte kan alleen van je af worden gemonteerd! Je vouwt het zeg maar om je onderstel heen, en dat kan alleen op 1 manier.
pi_45877486
He, dank je wel Linlove.
Dan kan jij vast ook wel antwoord geven op de vraag wat er nu echt standaard bij zit.
pi_45877751
Het ligt er denk ik aan in welke winkel je het koopt, maar volgens mij het bij X-adventure overal wel hetzelfde.
Uit mijn hoofd: Voetenzak, dekbed, dekbedovetrek, afdekzeil (oftwel regenscherm), matrasje, binnenbekleding, mand voor tussen de wielen. De kinderwagenbak uiteraard en het wandelwagen gedeelte.
Hij is vrijwel helemaal compleet, het enige wat je er nog bij zou kunnen kopen zijn (universele) regenhoezen.
pi_45945617
Vandaag langs de winkel geweest en nu hebben we ook het dekbedje die er dus wel bij hoorde.
  zondag 4 februari 2007 @ 10:31:48 #41
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45964403
Ik wacht eigenlijk nog op een model waarbij je de wielen onder het onderstel kunt klappen, zodat de wagen zo plat mogelijk in de auto mee kan.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_45964574
quote:
Op zondag 4 februari 2007 10:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik wacht eigenlijk nog op een model waarbij je de wielen onder het onderstel kunt klappen, zodat de wagen zo plat mogelijk in de auto mee kan.
De bugaboo kan dat
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zondag 4 februari 2007 @ 11:10:26 #43
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45964971
quote:
Op zondag 4 februari 2007 10:45 schreef MeNicole het volgende:

[..]

De bugaboo kan dat
Ow! Ghehehehe...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_45965126
Nou je kan de bugaboo wielen niet omklappen zodat ze plat liggen. Dan moet je ze er af halen.
  zondag 4 februari 2007 @ 16:23:12 #45
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45974676
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:20 schreef owlet het volgende:
Nou je kan de bugaboo wielen niet omklappen zodat ze plat liggen. Dan moet je ze er af halen.
Dat bedoelde ik inderdaad. Is dat eraf halen niet een heel gedoe?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_45974758
Nee hoor, dat is heel erg makkelijk bij de Bugaboo.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_45975899
quote:
Op zondag 4 februari 2007 16:23 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik inderdaad. Is dat eraf halen niet een heel gedoe?
nee, das heel makkelijk. Pinnetjes induwen en het wiel er af trekken.
  zondag 4 februari 2007 @ 17:07:59 #48
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45976417
Nou, dan kunnen we de volgende keer misschien aan zo'n wagen gaan denken. Tenminste... als ik dan niet emotioneel vergroeid ben met de huidige.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_45979666
Bij de Quinny Buzz kunnen de achterwielen er ook afgehaald worden. Gaat heel snel, met 1 klik.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zondag 4 februari 2007 @ 18:37:09 #50
19529 Fendy
True Spirit
pi_45979710
Werkt inderdaad erg simpel, maar waarom zou je dat eigenlijk willen? Of is het puur vanwege ruimtegebrek?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  zondag 4 februari 2007 @ 19:06:54 #51
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45980917
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:37 schreef Fendy het volgende:
Werkt inderdaad erg simpel, maar waarom zou je dat eigenlijk willen? Of is het puur vanwege ruimtegebrek?
Ja, onze auto zit praktisch vol wanneer de wagen meegaat.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 4 februari 2007 @ 20:18:18 #52
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_45983881
De kinderwagen...quinny speedi xl kon bij ons niet in de achterbak (ford fiesta)...de wielen...gingen net over de rand heen...ff eraf klikken...en het paste wel....super makkelijk
pi_46006834
Marit, is het nog gelukt met de wagen?
Ben wel benieuwd voor wat voor wagen jullie zijn 'gevallen'.
  maandag 5 februari 2007 @ 14:34:41 #54
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46007013
Heel stomme vraag hoor, maar mag je eigenlijk bij zo'n babyboer ook uittesten of zo'n wagen gemakkelijk in en uit je auto gaat? (ik bedoel, ik zie mezelf nog niet met 5 van die dingen over een parkeerplaats hobbelen, maar ik zou toch graag vantevoren weten of mijn gekozen wagen er wel makkelijk in past enzo )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46009242
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:34 schreef jellyrose het volgende:
Heel stomme vraag hoor, maar mag je eigenlijk bij zo'n babyboer ook uittesten of zo'n wagen gemakkelijk in en uit je auto gaat? (ik bedoel, ik zie mezelf nog niet met 5 van die dingen over een parkeerplaats hobbelen, maar ik zou toch graag vantevoren weten of mijn gekozen wagen er wel makkelijk in past enzo )
Geen stomme vraag. Zou op zijn minst redelijk zijn. Ik vind het wel briljant dat ze van Bugaboo op die site reclame maken dat het onderstel zo plat kan, maar ze zeggen niets over die reiswieg die niet bepaald plat is
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_46009624
Bij de Babydump in Eindhoven mocht je in elk geval testen of de wagen in de auto paste.

Paradijsvogeltje, een reiswieg haal je toch ook altijd van het onderstel af? Ik denk niet dat er wagens zijn waar die er op blijft zitten bij het vervoeren in de auto.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_46009908
we hebben aantal wagens geprobeerd en hebben niet echt een duidelijke voorkeur voor een bepaald merk hoor !

voorlopig houden we het even op zoeken via marktplaats,
dan gaan we terplekke kijken of die wagen goed genoeg is.
Dat is voordeel van niet echt een specifieke voorkeur hebben!

De Xadventure viel in iedergeval niets tegen!
die wordt het mochten we over een maand niets tweedehands gevonden hebben !
pi_46010588
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:56 schreef lcicle het volgende:
Bij de Babydump in Eindhoven mocht je in elk geval testen of de wagen in de auto paste.

Paradijsvogeltje, een reiswieg haal je toch ook altijd van het onderstel af? Ik denk niet dat er wagens zijn waar die er op blijft zitten bij het vervoeren in de auto.
Als het echt moet kan de bak van de bugaboo wel plat, het is een stoffen "zak" die in een frame hangt (hetzelfde frame als waar de wandelwageninzet in hangt later) met een houten bodemplaatje.
Twee klittenbandjes losmaken en hij kan plat.
Maar het is bij ons nog nooit nodig geweest, ook niet in de meest kleine autotjes, omdat het onderstel zo plat kan.
pi_46495552
Ok.. ik kwam via my-joolz.com (kan nog nergens vinden wat die zou moeten kosten, maar wat vind ik 'm stoer! ) bij firstwheels ( http://www.firstwheels.nl/nl/city_elite/ ) terecht (zelfde designers blijkbaar) en mijn mond viel open toen ik even later deze aanbieding zag:

http://www.halfords.nl/NL/Kids/Catalog/CategoryProductList.htm?categoryId=27126&subCategoryId=27142

Nu vind ik die Firstwheels wagen ook heel mooi, maar heeft er iemand ervaring mee? Het lijkt me namelijk dat er iets mis mee moet zijn als ze voor 99 euro (wel excl wieg enzo, maar toch) verkocht worden?




edit: na kort onderzoek blijkt dat Halfords ze helemaal niet verkoopt Het is een mysterie!

[ Bericht 9% gewijzigd door jellyrose op 20-02-2007 17:28:25 ]
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46556659
Niemand hier ervaring met Firstwheels?
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46557621
Jellyrose, ik heb geen ervaring met first wheels maar zo ver ik weet verkoopt de halfords die, of ze moeten in de afgelopen drie maanden uit het assortiment gehaald zijn. Ik vind het achteraf jammer dat ik mij niet meer in die wagens heb verdiept, zien er mooi uit voor een mooie prijs.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_46558373
Een paar weken terug ging alles van firstwheels bij de halfords hier uit het assortiment. Ze deden alles weg voor de helft van prijs.

Toen wij een kinderwagen gingen kiezen zou het ook deze of de bugaboo worden. Ik vond de firstwheels net even wat minder goed van kwaliteit. Wat meer breekbare plastic deeltjes, net even minder stabiel, etc. Maar goed, de prijs is ook wel weer een stuk lager. Omdat we de kinderwagen van mijn schoonouders kregen en die bereid waren een bugaboo te betalen zijn we uiteindelijk daar voor gegaan maar ik denk dat als we het zelf hadden moeten kopen dat het een firstwheels was geworden.

edit: ik zie nu op de site dat de prijzen enorm verlaagd zijn. Misschien is het de moeite waard om wat filialen te bellen om te kijken of ze nog ergens een exemplaar hebben staan?
pi_46559321
Ahaaaaaaa!! Vandaar ook dat de Halfords meneer ze niet in zijn systeem kon vinden. Ik ga eens wat rondbellen, maar ik denk dat we idd net een paar weken te laat zijn. Bedankt Owlet / Jelief
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46565246
De kleine wieltjes voor lijken mij idd. wat in te moeten leveren t.o.v. stabiliteit.
Ligt er natuurlijk ook aan over wat voor soort terrein je moet lopen met zo'n wagen.
Ik meen me te herinneren dat ze hem hier in den helder nog wel hadden bij de halfords afgelopen dinsdag. Maar ik weet natuurlijk niet hoe ver dat uit je richting is.
pi_46565341
Lijkt wel of jullie allemaal elke dag met die buggy door de jungle moeten.
pi_46565504
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 17:50 schreef Bass-Miss het volgende:
Lijkt wel of jullie allemaal elke dag met die buggy door de jungle moeten.
hihi...
nee, dat zal vast niet.
Maar ik woon zelf bij het strand, de duinen en een stukje bos. En daar is stabiliteit toch wel erg fijn.
En bij ons op stal is het ook niet allemaal ehm... vlak en netjes.
En gezien Pinda straks vaak genoeg even mee zal 'moeten'....
pi_46565704
Ik zou eik niet eens meer een buggy kopen eerlijk gezegd. Onze ouderwetse kinderwagen bleef in de auto zitten voor als we ergens lang waren om Fons te laten slapen, maar dat was het dan ook, de draagzak doet hier veel meer dienst.
Ik moet er eik niet aan denken om met een buggy de stad in te trekken.
pi_46565713
Ik ben zo aan het twijfelen wat voor buggy ik zal kopen.. De wandelwagen is erg fijn, maar het is een gedoe in de auto en daarom gebruik ik die het liefste om echt te gaan wandelen en naar de supermarkt bv.

Daarom dacht ik aan de Quinny Zapp. Die vind ik heel mooi en hij rijdt erg fijn, maar is ook duur. Ik zou ook een heel goedkoop ding kunnen kopen, maar die gaat natuurlijk niet lang mee.
*dilemma*

Wat zijn de voorwaarden: moet een beetje comfortabel rijden, ook voor de wat langere ritjes bijv. tijdens shoppen. Hij moet makkelijk aan de fiets 'gehaakt' kunnen worden, dus niet zwaar.

Heeft iemand tips, waar ik op moet letten enzo?
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_46569690
Ik ben helemaal weg vn de zapp. hij heeft geen standen, maar hij rijd heel goed, is klein opvouwbaar, Djulian heeft er al heel wat uren opzittn in de zapp. Er is een ophangding voor de zapp want die kan nit in de normale buggy drager, maar geen idee wat die dingen kosten.
pi_46569718
Ik heb pas een quinny zapp gekocht. Ideaal moet ik zeggen. Wij hadden al een quinny buzz en die beviel ook goed, maar is erg groot en onze auto maar klein
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 22 februari 2007 @ 20:00:04 #71
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46569813
Ja, ik heb een hele goedkope buggy bij de Blokker ooit gekocht en die doet nog steeds na 5 jaar goed dienst. Ik heb erop gelet dat hij op de fiets kon en dat hij soepeltjes reed en dat hij goedkoop was.

Eigenlijk ben ik over dat goedkope ding veel meer tevreden dan over mijn dure kinderwagen. Die is na 4 jaar dienst eigenlijk totalloss, terwijl er bij die goedkope buggy nog helemaal niks kapot is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_46571010
Wij hebben gisteren na lang zoeken de SKY van easy walker besteld.
We wilden een normaal model kinderwagen, dus niet heel futuristisch zoals die van stokke, of quinny buzz ofzo. Maar wel licht genoeg zodat ik de wagen hier zelf de trap op kan tillen.



Het wordt een rode !!
pi_46572880
Ik heb vandaag een buggy gekocht (weet niet of dat ook hier mag ) en wat een heerlijkheid zeg

superklein, licht, wendbaar ben er zo blij mee eindelijk die logge wandelwagen naar boven
de Maclaren quest ofzo


Max vind het ook leuk, want hi jzit een stuk lager bij de grond
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_46573189
Thanks voor de info! En natuuuuurlijk mag dat hier pinquit, anders zou mijn vraag ook niet legitiem zijn
Dus jij was die kinderwagen ook moe.. Dat is mijn punt eigenlijk ook wel een beetje, maar ik vind 'm zo duur om 'zomaar' op zolder te zetten en 'zomaar' een nieuwe buggy te kopen.

Ik heb me ooit een beetje laten voorlichten in een winkel, en daar zeiden ze dat die Maclaren en de Zapp voor 'meerdere kindjes' waren, ze zijn wat steviger en daarom dus ook duurder. Dus dat ze lang mee gaan. Maar nu lees ik dat die 'goedkopere' van de blokker dus ook lang mee gaat Het is maar net hoe je ermee om gaat denk ik..
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_46573436
Ja misschien wel voor 'meerdere' kindjes, maar dat is voor mij niet de reden geweest om die zapp te kopen. So wie so heb ik hem in bright pink gekocht, dus als een evt volgende een knulletje is, heb ik (of hij) mooi pech

Ik vond hem gewoon veel steviger, stabieler en mooier dan die 'goedkope' buggy's. En hij rijdt ook veel lichter en fijner.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:20:48 #76
24188 Belana
kloon van belana
pi_46573443
ik heb ook een zapp, gekocht omdat ie lekker klein opgevouwen kan aangezien wij hem voor onze vakantie in Canada nodig hadden. hij bevalt heel goed (gebruik hem momenteel niet, gebruik momenteel een duowagen) en ik kan hem straks weer voor ezra gebruiken.
Nou ben ik best een mens van mooie hebbedingen, en ik vond hem zo mooi... maar ik ben ervan overtuigd dat de blokker zoals livelink zegt, ook prima buggies verkoopt
stormy waters...
sailin'
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:23:13 #77
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_46573575
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:01 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik zou eik niet eens meer een buggy kopen eerlijk gezegd. Onze ouderwetse kinderwagen bleef in de auto zitten voor als we ergens lang waren om Fons te laten slapen, maar dat was het dan ook, de draagzak doet hier veel meer dienst.
Ik moet er eik niet aan denken om met een buggy de stad in te trekken.
Dat is nu Fons wordt nog veel zwaarder en dan is het voor net de stad of winkel ff in erg lekker. Dan kun je je aankopen ook nog fatsoenlijk eraan hangen
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:24:10 #78
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46573623
Mijn kinderwagen is roze, ik viel er als een blok voor. Helemaal niet bij stilgestaan dat er mensen zijn die een jongen niet in een roze kinderwagen vonden passen.

Job had dus mooi pech en is lekker in roze rondgereden. Niemand heeft er overigens ooit wat van gezegd en voor zover ik weet heb ik ook geen vreemde blikken gezien.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_46573702
Die roze kleur zou mij ook niet zoveel kunnen schelen hoor. Mijn Quinny Buzz is paars en dat had ik al besloten voor ik wist of ik een jongen of meisje zou krijgen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_46573863
ik heb de zapp niet gekocht omdat max het nogal eens lekker vind om te liggen in de wagen. en die heeft dus maar 1 stand. opbergen doe ik hem toch niet want ik heb geen auto. (deze buggy past ook in de auto trouwens)

deze maclaren was 149 euro, niet heel goedkoop, maar het is voor mij echt in plaats van de wandelwagen (die ik misschien in de winter nog weer pak.. misschiein ook niet...)
Ik heb eigenlijk niet gekeken of hij makkelijk aan de fiets kan, eigenlijk is dat voor dit kleine stadje ook niet echt nodig. (kan alles lopend)
ohja de zapp vond ik ook nog erg breed aan de achterkant trouwens! en ik wil gewoon 4 wielen die aan de voorkant ook uit elkaar staan want daar kan deze stad ook neit mee omgaan ben al zovaak omgekiept met de wagen (niet helemaal hoor)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_46574179
Ah, okay.. dus die McLaren kun je ook verstellen.. Weer een punt om over na te denken
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:46:56 #82
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46574778
Oe, buggyinformatie!
Ik heb pas een keer met een maxi-cosi in de Prenatal rondgeraced op een heel licht quinny onderstel (voor buggys?). Dat was echt super, zo licht en wendbaar!
Maar we zitten nu nog met de reiswieg, straks eerst maar eens zien hoe de wandelwageninzet bevalt van de Speedi.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:49:02 #83
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46574914
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:59 schreef jellyrose het volgende:
Ahaaaaaaa!! Vandaar ook dat de Halfords meneer ze niet in zijn systeem kon vinden. Ik ga eens wat rondbellen, maar ik denk dat we idd net een paar weken te laat zijn. Bedankt Owlet / Jelief
prenatal verkoopt ook Firstwheels

Ik heb trouwens de wagen uit die aanbieiding van Halfords gekocht een paar maanden geleden.
Ik heb ook nog een Quinny 4-wieler, die staat nu op de veluwe in ons vakantiehuisje, de firstwheels gebruik ik hier voor het huis-tuin-en-keuken gebruik.
Tot nu toe bevalt ie prima eigenlijk Momenteel ligt Tijn er heerlijk in te slapen

Qua buggy, ik heb een chicco buggy. Ik vond de Zapp erg mooi, maar het feit dat die niet verstelbaar is viel ie voor mij af. Ik wilde per se een buggy waarbij de rugleuning redelijk plat kan, zodat slapen redelijk horizontaal gaat
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_46576179
Wij hebben een buggy van de prenatal, uit de aanbieding van van de zomer. 50 euro voor betaald. Functioneerd prima, als ik de stad in ga neem ik vaker de buggy omdat dat in de winkelpaadjes veel makkelijker manouvreerd.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_46577689
P_iglet gaaf!

Ik heb slechte ervaringen met een "goedkope" buggy. dingen die afbraken, in en uit klappen erg moeilijk of hij klapte juist uit als dat niet moest en nog wat dingen. Ik ben echt super blij met de zappook al word hij hier niet meer gebruikt En ik vind hem leuk! Ik heb hem in het blauw, mauve ofzo?
  vrijdag 23 februari 2007 @ 04:00:32 #86
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46584417
wij hebben een nijntje buggy (2ehands gekregen maar dat boeit niet ) rijdt fijn voor mij iig en voor op de vakantie gaat de wandelwage/buggy mee )
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_46586895
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:49 schreef E.T. het volgende:

[..]

prenatal verkoopt ook Firstwheels
Ah, fijn, thanks ET - ik was al een beetje aan het rondkijken waar je ze kan kopen via de firstwheels site, maar ze staan niet op de Prenatal site (maar daar staat wel meer niet op..)

Ik heb mezelf beloofd dat ik na de 20 weken echo (over 2 weken) echt iets mag gaan kopen, dus ik kan nog even rondkoekeloeren
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46588992
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:10 schreef pinquit het volgende:
Ik heb vandaag een buggy gekocht (weet niet of dat ook hier mag ) en wat een heerlijkheid zeg

superklein, licht, wendbaar ben er zo blij mee eindelijk die logge wandelwagen naar boven
de Maclaren quest ofzo
[afbeelding]

Max vind het ook leuk, want hi jzit een stuk lager bij de grond
Deze hebben wij ook. Superfijn ding. Hij is verstelbaar en kan op de fiets mee. Ik wilde eerst ook de Zapp, maar omdat wij deze kochten toen Benthe 7/8 maanden was (we gingen op vakantie) wilde ik wel dat ie verstelbaar was. Ik weet niet of dat voor jou ook een vereiste is Icicle....
pi_46589158
Merlijn slaapt eigenlijk nooit (meer) in de kinderwagen, omdat hij alles om zich heen wil zien. Laatst viel hij wel in slaap (tijdens de kinder carnaval notabene!) omdat het in principe zijn slaap-tijd was.
Dus ik weet het eigenlijk nog niet..
Mooi (zapp) en geen slaapstand
Minder mooi (mclaren) en wél slaapstand
mooi = persoonlijk he
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 11:57:23 #90
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46589305
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:25 schreef Igraine het volgende:
Die roze kleur zou mij ook niet zoveel kunnen schelen hoor. Mijn Quinny Buzz is paars en dat had ik al besloten voor ik wist of ik een jongen of meisje zou krijgen.
Ik wilde ook heel graag een paarse Buzz, maar helaas was die al uitverkocht en kon niet meer worden geleverd doordat de nieuwe collectie eraan kwam.

Mag ik trouwens nog even jompelen voor de Quinny Buzz. We waren in de supermarkt en de Buzz pastte gewoon overal tussendoor, is makkelijk wendbaar en supersnel in- en uit te klappen. Omdat het onderstel zo klein is, past het makkelijk in de achterbak en dan hebben we er ook nog twee volle boodschappenkratjes bijgezet. Milo ligt heerlijk in de kinderwagenbak te slapen (die gebruiken we nu als wieg op onze slaapkamer) dus die is ook goedgekeurd. Echt hiep hiep hoera voor de Quinny Buzz
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_46589356
Ik bekeek net de website van Quinny om de Zapp eens goed te bekijken.. Kreeg meteen spijt dat ik die Buzz niet goed bekeken heb toen we een wagen gingen uitzoeken! Lijkt me echt een fijn ding inderdaad.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_46589404
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:52 schreef lcicle het volgende:
Mooi (zapp) en geen slaapstand
Minder mooi (mclaren) en wél slaapstand
mooi = persoonlijk he
Hier precies dezelfde twijfel, maar we hebben nog even de tijd
pi_46589916
maar Icicle, ik ben dus gisteren naar zo'n grote winkel geweest waar je alles kan bekijken, proberen en heel lang mag twijfelen totdat je kiest hoor heerlijk is dat we werden zelfs met rust gelaten door de verkopers

er zijn nog zoveel andere buggys dan de zapp en maclaren, er zijn ook buggy's van chicco en zelfs van esprit
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_46589932
-

[ Bericht 99% gewijzigd door pinquit op 23-02-2007 12:20:12 ]
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_46590151
Denk je dat ik nog niet in zo'n winkel ben geweest
De esprit heb ik ook gezien, was ook wel mooi vond ik (ik hou van zwart). EN hij had een slaapstand.

Maar zo'n winkel laat me eigenlijk nóg meer twijfelen haha!
Nah, ik kom d'r wel uit hoor Een keer.. Dan laat ik het wel weten Meimeltje
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_46590289
Haha ik zat dus ook met die esprit. inderdaad lekker zwart de wagen hier is ook zwart

maarrrr daar kunnen de schouderbandjes niet los, en max vind in een wagen met schouderbandjes echt ramp dan wil ie niks meer. zegmaar wat ie normaal alleen in kledingwinkels doet, zeuren en piepen, doet ie dan gewoon altijd
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:35:35 #97
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46590394
Ik kwam er natuurlijk pas achter toen wandelwagen al lang en breed in huis was, dat er ook nog een buggy moest komen. Die dan vervolgens ook weer erg prijzig zijn. Als ik er nu 1 uit moest zoeken ging ik voor een goedkope wandelwagen en een duurdere, lichtgewicht buggy.

Maar moeilijk blijft het.
Ik zou voor met slaapstand gaan Icicle!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_46593482
Wij hebben de Koelstra Zippo plus buggy.
ben er erg blij mee! lichtgewicht, rijd soepel
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 17:04:51 #99
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46599106
Ik ben net even bij Prenatal wezen passen met Simon in het zitgedeelte (ipv het thuis afbreken en weer opnieuw moeten opzetten) van de quinny speedi.
Hij is echt nog te klein ervoor vind ik, maar hij past op 5 cm. na niet meer in de reiswieg! De verkoopster zei dat hij dan wel op zijn buik er in kon., dat scheelde net genoeg om er wel in te kunnen liggen
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Milf vrijdag 23 februari 2007 @ 18:26:43 #100
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_46601282
Ik heb de ouderwetse Silver Cross uit 1977.Had al eens een foto gepost van de eigenaar en meldde dat ik hem zou gaan kopen.

Fotootje:



Hij is mega groot. Vet onhandig in de auto ( onderstel in de kofferbak en de bak op de achterbank. Kind op voorstoel ). Maar je loopt er heerlijk achter. Ondanks dat hij geen zwenkwielen heeft stuurt hij redelijk makkelijk en je kunt er een hoop spullen aanhangen en opleggen.

En mensen vinden hem prachtig. Hij ziet er zelfs zo goed uit dat mensen vragen of hij wel echt oud is en niet een "oude nieuwe" als in, opnieuw in productie. .

Ik ben zeer blij met de wagen .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:44:35 #101
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_46605236
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:04 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben net even bij Prenatal wezen passen met Simon in het zitgedeelte (ipv het thuis afbreken en weer opnieuw moeten opzetten) van de quinny speedi.
Hij is echt nog te klein ervoor vind ik, maar hij past op 5 cm. na niet meer in de reiswieg! De verkoopster zei dat hij dan wel op zijn buik er in kon., dat scheelde net genoeg om er wel in te kunnen liggen
Op je buik? Dat ligt toch niet lekker als je loopt?
Lotte ligt ook al in de buggy, maar zij ligt in een bugaboo en die kan helemaal plat. Ze vindt het heerlijk want ze kan veel meer zien dan eerst!

En inderdaad, de auto is afgeladen emt kinderstoel en kinderwagen, wacht maar tot je op vakantie gaat! hahaha
pi_46605520
PM-girl: hoelang is Simon? Ik heb ook een speedy sx en ben zeer benieuwd hoelang hij er hier nog in past. Ik hoop toch nog wel een 2 maandjes. Alhoewel hij zelf volgens mij wel eerder in de buggy zou willen, hij wil alles kunnen volgen
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:56:32 #103
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46605644
Nee op de buik vond ik ook geen optie. Ja, voor een blokje rond het huis, maar niet als ik 3 uur lang aan het wandelen ben....!
Meimeltje, Simon was op 8 februari ruim 63 cm.
Cattie, ik weet niet of je meeleest, maar was jouw reden ook dat Ive niet meer in de wieg paste, toen je hem in de wandelwagen zette?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46606009
Hmmzz wat vreemd dat hij dan nu al bijna niet meer erin past. Kyllian was 6 februari 61 cm, maar hij heeft echt nog genoeg ruimte in de bak. Ze lopen toch aardig gelijk op qua lengte met hun maand leeftijdsverschil. Dan zal ik over een maand misschien wel met hetzelfde probleem zitten. Naja we zien het wel.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 21:14:08 #105
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_46606228
wow, dan is Lotte lang, ze was 12 feb. 61 cm. Maatje 62 is haar vaak al te klein, vooral de broeken!
In dde kindrewagenbak die bij mijn schoonouders staat past ze nauwelijks, haar armen kan ze niet meer onhoog leggen (slaaphouding)
pi_46607147
Welke kinderwagen heb je dan Lotte? Juliette was 59 cm bij de laatste meting, en met een cm per week zal ze nu dus ook wel 61cm zijn. Maar in de bugaboo frog past ze nog goed.
Myrthe ging trouwens ook met 2,5 mnd over naar de buggy, maar die wilde niet plat liggen. Juliette slaapt lekker in de kinderwagenbak en wil ik er dus graag zo lang mogelijk in houden.
pi_46607198
Wij hebben toevallig net de Urban Jungle laten ombouwen want ze lag echt als een sardientje in een blikje. Maar in de Bugaboo past ze nog prima. Lis is nu 65 cm.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_46607249
Fijn Snoopy, ik wil toch wel wat meer bij de 6 mnd in de buurt komen deze keer voor ik ombouw (hoewel de boodschappenmand bij de buggy wel makkelijker te bereiken is).
pi_46607343
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:26 schreef nikky het volgende:
Ik heb de ouderwetse Silver Cross uit 1977.Had al eens een foto gepost van de eigenaar en meldde dat ik hem zou gaan kopen.

Fotootje:

[afbeelding]

Hij is mega groot. Vet onhandig in de auto ( onderstel in de kofferbak en de bak op de achterbank. Kind op voorstoel ). Maar je loopt er heerlijk achter. Ondanks dat hij geen zwenkwielen heeft stuurt hij redelijk makkelijk en je kunt er een hoop spullen aanhangen en opleggen.

En mensen vinden hem prachtig. Hij ziet er zelfs zo goed uit dat mensen vragen of hij wel echt oud is en niet een "oude nieuwe" als in, opnieuw in productie. .

Ik ben zeer blij met de wagen .
Misschien een heel domme vraag van mij, maar waarom kind op de voorstoel? Je kan hem/haar toch in die bak leggen...

Nog nooit gehoord van een reiswieg? Bovendien: Met de kap omhoog en het dekzeiltje op z'n plaats kan je baby er niet uitvallen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  vrijdag 23 februari 2007 @ 21:50:54 #110
24188 Belana
kloon van belana
pi_46607360
maar het mag wettelijk niet daffo
stormy waters...
sailin'
pi_46607511
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:50 schreef Belana het volgende:
maar het mag wettelijk niet daffo
Sjips, even niet aan gedacht. Kinderen moeten helaas in van die rugverhoerende maxicosi's worden vervoerd tegenwoordig.

Anyhow, * opa vertelt-modus * toen mijn kinderen nog baby waren hebben we hen altijd in de bak van de kinderwagen vervoerd. Een Koelstra uit 1958.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  vrijdag 23 februari 2007 @ 21:57:01 #112
24188 Belana
kloon van belana
pi_46607570
ja, zo ging dat vroegah dat vertelde mijn moeder ook nog.
stormy waters...
sailin'
pi_46607595
zo ben ik ook geregeld vervoerd.
mooie wagen trouwens nikky!
pi_46607599
En m'n jongste zoontje is nu 3, dus zo lang geleden is het nog niet....
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_46607624
toen mocht 't ook echt niet meer hoor (volgens mij) daffodil.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 21:58:58 #116
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46607636
een goede maxicosi is niet rugverhoerendverslechterend toch
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_46607658
wel als je er lang in moet zitten.
pi_46607689
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:58 schreef bixister het volgende:
toen mocht 't ook echt niet meer hoor (volgens mij) daffodil.
Jawel hoor. Om de reden dat ik net al zei: afgesloten met dekzeiltje en kap. De kinderen hebben altijd heerlijk geslapen in dat ding.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_46607727
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:58 schreef _evenstar_ het volgende:
een goede maxicosi is niet rugverhoerendverslechterend toch
Ga jij een nachtje slapen in een hoepelvormig bed en kom dan nog eens vertellen dat je lekker hebt gelegen...

Of lig je liever languit met iets van bewegingsvrijheid?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_46607811
Er zijn nog wel kinderwagens waar dat mee mag, die voldoen ook aan het keurmerk voor autostoeltjes.
Bijv te huur bij Babyrent voor de lange autoritten in de vakantie: http://babyrent.nl/producten.php?groep=vakantie&id=6
of
http://www.bebeconfort.nl/NL/voiture_windoo_utilisations.htm (deze reiswieg schijnt ook op de Quinny Buzz te passen)

[ Bericht 13% gewijzigd door poemojn op 23-02-2007 22:12:40 ]
pi_46607821
En als je dan een flinke aanrijding had gehad, of erger?

Ik zou het trouwens ook niet prettig vinden om maanden lang op m'n kop met de knieen langs m'n oren in een steeds krapper wordende omgeving te zitten. Heb mijn zoontje er echter nog nooit over horen klagen.

[ Bericht 1% gewijzigd door lcicle op 23-02-2007 22:12:15 ]
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 23 februari 2007 @ 22:05:28 #122
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46607834
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:59 schreef bixister het volgende:
wel als je er lang in moet zitten.
ja te lang is niet goed dat weet ik

Maar daffo, wat is rugverpestender een maxicosi waar ze een korte periode in liggen in een voor hun meest beschermende vorm, waar ze als de auto plots moet remmen de schokjes ervan goed kunnen wordne opgevangen ook gezien de lichaamshouding.
Of een kind wat uit een reiswgie vliegen kan, ze vrij veel bewegingsruimte hebben en ze zelf de volledige klap moeten opvangen? en zelfs wel er uit kunnen vliegen ...
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Milf vrijdag 23 februari 2007 @ 22:12:46 #123
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_46608031
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:00 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Jawel hoor. Om de reden dat ik net al zei: afgesloten met dekzeiltje en kap. De kinderen hebben altijd heerlijk geslapen in dat ding.
Klopt, vroeger heb ik ook zo gelegen in de wagen. Maar helaas mag dat tegenwoordig niet meer met deze. Hij heeft wel een kap en een afdekzeil maar zie dat de bevestigingshaken voor de gordel missen. Als die erop zouden zitten zou het dus wel mogen lijkt mij?

Maar daarbij lijkt me het niet fijn voor het hoofdje als je een aanrijding krijgt aangezien die dan opzij klapt. ( met een frontale of achterop aanrijding dan. ) En met de maxicosi niet.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_46608067
Ik had de vraag niet moeten stellen, dat is me nu wel duidelijk.

Toch ben ik blij dat we de kinderen nooit in een maxi-cosi hebben gepropt. En ja; we zijn eens met de auto op z'n kant geraakt, terwijl Daphne in die Koelstra-bak lag. Ze heeft een halve minuut gehuild en sliep daarna verder.

Overigens: Als ik met de kinderen ergens naar toe wil en ik stel hen voor de keuze met welke auto ze willen valt de keus steevast op de DAF. Daar zitten geen stoeltjes in en dat vinden ze prettiger dan in de XM vastgesjord worden.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  Milf vrijdag 23 februari 2007 @ 22:20:22 #125
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_46608262
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik had de vraag niet moeten stellen, dat is me nu wel duidelijk.

Toch ben ik blij dat we de kinderen nooit in een maxi-cosi hebben gepropt. En ja; we zijn eens met de auto op z'n kant geraakt, terwijl Daphne in die Koelstra-bak lag. Ze heeft een halve minuut gehuild en sliep daarna verder.

Overigens: Als ik met de kinderen ergens naar toe wil en ik stel hen voor de keuze met welke auto ze willen valt de keus steevast op de DAF. Daar zitten geen stoeltjes in en dat vinden ze prettiger dan in de XM vastgesjord worden.
Tuulk kon je die vraag wel stellen. Dat maakt toch niets uit? Ik wilde eerst ook die kleine gewoon in die bak stoppen tot iemand mij meldde dat dat dus niet meer mocht. . Wist ik veel, ik kom net om de hoek kijken . En toen ik erover na ging denken kwam het me ook wel logisch over. Het is natuurlijk wel een ongeleid projectiel als je een ongeluk krijgt waarbij je abrubt tot stilstand zou komen.

Ik maak daarom geen lange ritten nog met de kleine omdat ik weet dat die maxicosi dingen erg slecht zijn voor de rug. Ik snap ook niet dat er nooit iets fatsoenlijks is uitgevonden om die kleintjes in te vervoeren eigenlijk.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_46608423
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Overigens: Als ik met de kinderen ergens naar toe wil en ik stel hen voor de keuze met welke auto ze willen valt de keus steevast op de DAF. Daar zitten geen stoeltjes in en dat vinden ze prettiger dan in de XM vastgesjord worden.
Daar kun je een boete voor krijgen.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_46608433
Hierzo een foto van de wagen met Daphne erin. Overigens is deze wagen nog een stuk onhandiger dan het lijkt, want het onderstel is niet opvouwbaar...

Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_46608479
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:25 schreef lcicle het volgende:

[..]

Daar kun je een boete voor krijgen.
Beetje verder naar onder scrollen. Als er geen gordels in de auto zitten, kan er dus geen zitje gemonteerd worden en mogen de kinderen vanaf 3 jaar los op de achterbank...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  Milf vrijdag 23 februari 2007 @ 22:30:38 #129
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_46608599
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hierzo een foto van de wagen met Daphne erin. Overigens is deze wagen nog een stuk onhandiger dan het lijkt, want het onderstel is niet opvouwbaar...

[afbeelding]
Mooi
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_46608765
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:27 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Beetje verder naar onder scrollen. Als er geen gordels in de auto zitten, kan er dus geen zitje gemonteerd worden en mogen de kinderen vanaf 3 jaar los op de achterbank...
Mijn excuus, ik had er geen rekening mee gehouden dat je jongste zoontje 3 was.
Maargoed, die regels zijn er natuurlijk niet voor niets.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 26 februari 2007 @ 14:32:59 #131
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46694838
Heeft er iemand al iets gehoord/gezien van de prijs van de Joolz Bloom? Hij zou per mid feb in de winkels moeten staan, maar ik heb 'm nog nergens gezien (zelfs niet in advertenties ofzo)
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  maandag 26 februari 2007 @ 14:58:00 #133
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46695613
Hm.. ik ben echt blind Dank je Stiekemurd
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  maandag 26 februari 2007 @ 15:09:30 #134
108648 cattie
lieve moeder
pi_46695984
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:56 schreef PM-girl het volgende:
(..)
Cattie, ik weet niet of je meeleest, maar was jouw reden ook dat Ive niet meer in de wieg paste, toen je hem in de wandelwagen zette?
Hoi!
Ik lees dit nu toevallig.
Het was een beetje dubbel. Ive had geen zin meer in liggen, hij wilde de wereld zien en het werd wel erg krap in de kinderwagenbak. Die bak is volgens mij ongeveer 70 cm, maar met dekentje enzo werd het al krap toen hij ruim 60 66 cm was heb het net ff nog nagekeken. . Hij had nog maar een paar centimeter ruimte boven zijn hoofd en trapte zich al snel knel tegen de bovenkant. Ive heeft eerst als overbrugging 1,5 maand in het autostoeltje dat op het onderstel gezet kon worden gezeten en sinds hij ruim 6 maanden is gaat hij in de zit inzet.

En het is offtopic, maar ik kan het niet nalaten om niet te reageren. Ik snap niet dat mensen kinderen vervoeren zonder gordels of in niet goedgekeurde vervoersmiddelen. Een maxicosi mag dan wel niet goed zijn voor de rug als je lange ritten maakt, maar het is zeker niet goed voor een kind om door een auto heen te vliegen als er een ongeluk gebeurd.

[ Bericht 3% gewijzigd door cattie op 26-02-2007 16:43:34 ]
  maandag 26 februari 2007 @ 19:44:43 #135
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46705511
Dank voor je reactie.
De maxi-cosi gaat wel, zeker zonder voetenzak, maar ik ben soms wel een uurtje of 3 weg met de wagen en dan vind ik het echt te lang. In de auto zit hij er soms al lang in. (hoe is dat eigenlijk als je op vakantie gaat, dan zit je kindje er immers ook lang in?)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 26 februari 2007 @ 19:45:33 #136
108648 cattie
lieve moeder
pi_46705548
Hmmm, 3 uur is wel erg lang ja. En een draagdoek? Die gebruiken wij ook nog veel.
pi_46705771
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:44 schreef PM-girl het volgende:
Dank voor je reactie.
De maxi-cosi gaat wel, zeker zonder voetenzak, maar ik ben soms wel een uurtje of 3 weg met de wagen en dan vind ik het echt te lang. In de auto zit hij er soms al lang in. (hoe is dat eigenlijk als je op vakantie gaat, dan zit je kindje er immers ook lang in?)
Een maxi-cosi is pas slecht wanneer je dagelijks uren lang een kind er in laat zitten. Het is niet zozeer dat het slecht is voor de rug, maar dat ze ook geen bewegingsvrijheid hebben en daardoor hun motoriek niet snel ontwikkelen. Maar dat is echt pas wanneer je iedere dag je kind er uren in laat zitten. Dus een vakantie hoef je je echt geen zorgen om te maken.
  maandag 26 februari 2007 @ 19:57:44 #138
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46706062
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:45 schreef cattie het volgende:
Hmmm, 3 uur is wel erg lang ja. En een draagdoek? Die gebruiken wij ook nog veel.
Om echt uren en uren te wandelen is het wat lang en vooral warm, maar morgen maar weer eens proberen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46706116
Hier nog een urrelletje over de cosi.
  maandag 26 februari 2007 @ 20:00:38 #140
108648 cattie
lieve moeder
pi_46706185
Zelf red ik het niet, Ive 3 uur in een draagdoek (hij zal ondertussen ook wel tegen de 10 kg wegen), maar mijn man draagt Ive wel rustig uren zo. De draagdoek heeft hij dan over zijn trui, met zijn jas er los overheen. Succes morgen!
pi_46709490
Die Joolz is wel erg mooi. Maar men... wat een prijs. Echt alles moet je er nog los bij kopen.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 09:58:51 #142
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46723912
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:04 schreef Kleintje het volgende:
Die Joolz is wel erg mooi. Maar men... wat een prijs. Echt alles moet je er nog los bij kopen.
Het enige fijne van dat los erbij kopen is dat je niet gelijk zo'n heel all-in pakket hoeft te kopen waar je dingen nooit van gaat gebruiken. Maar ja, die prijs idd.. 700 euro voor alleen de wagen + wieg
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46723982
Er stond nu ook bij de V&D een kinderwagen
http://www.vroomendreesman.nl/Home/Acties/Voordeel+pagina+1.aspx
¤ 69 voor de babyjogger
¤ 89 voor de kinderwagen

Geen idee of het iets is, maar als je geen zin hebt om veel geld te geven aan een wagen is het natuurlijk altijd het kijken waard
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:01:38 #144
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46729118
Zelfs HEMA heeft tegenwoordig wagens
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 30 maart 2007 @ 23:42:22 #145
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_47849236
Weet iemand welke buggy makkelijk meekan op de fiets? Die we nu hebben wil niet best, hij kan niet helemaal plat inklappen. (moet niet te duur zijn)
pi_47850310
Ingrid, is het niet makkelijker om een extra spin te kopen en je buggy goed vast te zetten?
pi_47850404
er zijn van die supercheapo buggies zonder dakje etc, soms bij de lidl ofzo te koop, die kunnen goed mee op de fiets. heb ik er ook een van en die volstaat goed voor dit soort doeleinden. maar 't is niet echt een ding om grote afstanden mee te lopen.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 11:49:53 #148
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_47856422
Bij prenatal is nu een buggy in de aanbieding.
van 80 voor 60 euro
We waren hier gisteren omdat we een goedkope buggy zochten. Het exemplaar wat standaard 60 euro is, voelde een beetje slapjes aan. Het aanbiedingsmodel is wat steviger. Kan ook aan de fiets, dus Leentje weer blij..

Prenatal buggy, 5 standen, verkrijgbaar in kleur denim.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  zaterdag 31 maart 2007 @ 13:08:47 #149
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_47858097
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 00:22 schreef owlet het volgende:
Ingrid, is het niet makkelijker om een extra spin te kopen en je buggy goed vast te zetten?
Misschien wel. We gaan het straks uittesten.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 19:41:12 #150
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_47867945
Het is gelukt! Met spin vastgezet. Fietsen ging goed.
pi_47880859
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef kims_mama het volgende:
Het is gelukt! Met spin vastgezet. Fietsen ging goed.
  zondag 1 april 2007 @ 19:08:37 #152
19529 Fendy
True Spirit
pi_47900065
Aan de mensen die ook een Quinny Buzz hebben, dat oogje op het handvat, dat kun je iets uittrekken en dan zit daar een soort van elastiekje aan.

Iemand al ontdekt wat het is en waarvoor het dient?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  † In Memoriam † zondag 1 april 2007 @ 19:15:06 #153
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_47900248
Wij hebben ook een Buzz, maar ik heb geen idee waar dat ding voor dient. Misschien om de hondenriem aan vast te knopen? We hebben laatst een zakje broodjes eraan vastgemaakt omdat het boodschappenmandje onderin vol was
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 1 april 2007 @ 19:33:45 #154
11682 Moonah
Jolie femme
pi_47900860
quote:
Op zondag 1 april 2007 19:08 schreef Fendy het volgende:
Aan de mensen die ook een Quinny Buzz hebben, dat oogje op het handvat, dat kun je iets uittrekken en dan zit daar een soort van elastiekje aan.

Iemand al ontdekt wat het is en waarvoor het dient?
Yep!
Als je het onderstel inklapt kun je het daarmee vastmaken aan een metalen 'knopje' aan de binnenkant van het linkerwiel. Dan schiet hij niet weer 'uit elkaar' zeg maar.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 1 april 2007 @ 19:57:28 #155
102760 Igraine
Headache
pi_47901670
Volgens mij zit bij onze Buzz dat oogje er helemaal niet op. Checken kan ik het niet want ik gebruik hem niet meer, hij staat bij m'n schoonouders op zolder. We zijn overgestapt op de Zapp.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zondag 1 april 2007 @ 20:37:07 #156
19529 Fendy
True Spirit
pi_47903049
quote:
Op zondag 1 april 2007 19:33 schreef Moonah het volgende:

[..]

Yep!
Als je het onderstel inklapt kun je het daarmee vastmaken aan een metalen 'knopje' aan de binnenkant van het linkerwiel. Dan schiet hij niet weer 'uit elkaar' zeg maar.
Hehe...net effe geprobeerd, maar dat red ik dan weer niet...moet je bovenmenselijke krachten hebben om hem zo ver uit te trekken?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_48306079
Je kan gelijk zien dat het economisch weer beter gaat, het ene nieuwe model na het andere komt uit waarbij de maten steeds kleiner wordt, zo lijkt het. Is je kind echt in no-time uitgegroeid, lekker handig.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Moderator woensdag 18 april 2007 @ 23:00:33 #158
45833 crew  Fogel
pi_48484524
Dit (en meer) is nu onderweg naar mij:




I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Milf donderdag 19 april 2007 @ 08:37:05 #159
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_48491516
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:51 schreef DIGGER het volgende:
Je kan gelijk zien dat het economisch weer beter gaat, het ene nieuwe model na het andere komt uit waarbij de maten steeds kleiner wordt, zo lijkt het. Is je kind echt in no-time uitgegroeid, lekker handig.
Ja ik begrijp het ook niet. Waarom maakt men kinderwagens waar een kindje maar 5 maanden in kan liggen? Daar heb je toch niets aan lijkt mij.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_48491685
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:37 schreef nikky het volgende:

[..]

Ja ik begrijp het ook niet. Waarom maakt men kinderwagens waar een kindje maar 5 maanden in kan liggen? Daar heb je toch niets aan lijkt mij.
Veel langer heeft ook geen zin, want als een baby kan zitten mag ie er al niet meer in.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_48491791
nou, met 5 maanden kunnen ze meestal nog niet zitten toch? ik was blij dat anna er nog wel tot en met 6 maanden in paste.
  donderdag 19 april 2007 @ 11:38:15 #162
19529 Fendy
True Spirit
pi_48496395
Al een tijdje last van een continue piepend linkerwiel op mijn Quinny Buzz. Nog meer mensen last van?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_48496487
beetje olie doet wonderen!
  † In Memoriam † donderdag 19 april 2007 @ 11:44:11 #164
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48496615
Fendy wij hebben daar ook last van. Dat is helaas een van de bekende "mankementen" van de Buzz. Het is bij ons nogal wisselvallig en lijkt nu (zonder olie of iets) weer weg te zijn
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 19 april 2007 @ 12:10:49 #165
19529 Fendy
True Spirit
pi_48497645
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Fendy wij hebben daar ook last van. Dat is helaas een van de bekende "mankementen" van de Buzz. Het is bij ons nogal wisselvallig en lijkt nu (zonder olie of iets) weer weg te zijn
Vaag op zich, zat er al over te denken om terug te gaan, lijkt me wel iets wat onder garantie verholpen zou mogen worden...

Maar eerst een druppeltje olie idd...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  † In Memoriam † donderdag 19 april 2007 @ 12:31:42 #166
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48498415
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 19 april 2007 @ 13:43:48 #167
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48498816
Tijn past al een paar weken niet meer in de kinderwagenbak Alleen door het feit dat ie z'n benen nog krom heeft past het nog enigszins en dus laat ik 'm er nog wel even in liggen; ik probeer het zo lang mogelijk te rekken.

Ik heb trouwens een verbogen wiel
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 19 april 2007 @ 15:13:42 #168
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_48501803
Hadden jullie niet ook een Firstwheels, ET? Die van ons is net afgeleverd dus ik hoop maar dat blobster een kleine baby gaat zijn
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_48503954
Anna ligt er nog steeds in.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 19 april 2007 @ 16:59:19 #170
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48506343
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:13 schreef jellyrose het volgende:
Hadden jullie niet ook een Firstwheels, ET? Die van ons is net afgeleverd dus ik hoop maar dat blobster een kleine baby gaat zijn
yep

Nou heb ik een behoorlijk grote baby, dus dat zal ook niet meewerken

Ow en zorg ervoor dat ie goed van de rem af is voor je gaat lopen.. Anders heb je ook een verbogen wiel (ik wacht trouwens nog op antwoord van FirstWheels of en waar ik een nieuw los wiel kan kopen.. )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_48581380
Wij zijn vandaag gaan kijken voor wandelwagens enzo. We hebben als het waren nog 2 "over", de bugaboo cameleon en de quinny buzz. Over de eerste lees ik veel lovende reacties, over de 2e vooral veel negatief... Mensen hier met positieve en/of negatieve ervaringen van deze wagens (zowel met de bak als met het zitje)?
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_48581471
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:56 schreef Nijna het volgende:
Wij zijn vandaag gaan kijken voor wandelwagens enzo. We hebben als het waren nog 2 "over", de bugaboo cameleon en de quinny buzz. Over de eerste lees ik veel lovende reacties, over de 2e vooral veel negatief... Mensen hier met positieve en/of negatieve ervaringen van deze wagens (zowel met de bak als met het zitje)?
Wij hebben de Bugaboo. Ik vind het echt een top wagen. Enige nadeel is dat de bak klein is (Mikael was er al heel snel uit gegroeid) en dat die bak zo laag bij de grond is zeg maar. Maar je kunt hem heerlijk klein inklappen en hij loopt heel lekker. Dik voordeel vind ik ook dat je het zitgedeelte alle 2 de kanten op kan zetten. Na je toe en van je af zeg maar. En hij kan helemaal plat, en dan bedoel ik echt plat. ik vind het een topwagentje
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:10:22 #173
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_48581778
De Quinny heb ik niet geprobeerd, maar de Bugaboo is gewoon een heel goede wagen inderdaad.. ik vond hem alleen niet 2 keer zoveel geld waard als de Firstwheels die we nu hebben gekocht - ik vond de Bugaboo qua handeling/sturing ook veel stroever, maar dat kun je ook als voordeel zien natuurlijk
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_48581971
Wij zijn zowel bij de quinny buzz en de bugaboo gevallen op het feit dat ze zo lekker klein opgevouwen kunnen worden. We hebben nog wel meer wagens bekeken, maar die bleven allemaal zo lomp groot ingevouwen...
Ik heb bij die bugaboo een beetje twijfels bij het zitgedeelte. Het lijkt me niet zo lekker zitten (en er zelf ff in gaan zitten om te testen gaat niet lukken ).
Jelly, ik heb volgens mij helemaal geen firstwheels zien staan vandaag, kunnen die ook klein ingevouwen worden (want dan is het allicht de moeite van het kijken waard).
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_48582140
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:00 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Wij hebben de Bugaboo. Ik vind het echt een top wagen. Enige nadeel is dat de bak klein is (Mikael was er al heel snel uit gegroeid) en dat die bak zo laag bij de grond is zeg maar. Maar je kunt hem heerlijk klein inklappen en hij loopt heel lekker. Dik voordeel vind ik ook dat je het zitgedeelte alle 2 de kanten op kan zetten. Na je toe en van je af zeg maar. En hij kan helemaal plat, en dan bedoel ik echt plat. ik vind het een topwagentje
Ik vind juist de bak van de bugaboo in verhouding met de andere wagens groter. Ik heb met een centimeter rondgelopen door de winkel omdat ik een zo groot mogelijke bak wilde en de bugaboo had van de "moderne" wagens de grootste bak. Mede doordat het een vierkante bak is inplaats van een ovale.
Ronja (over de acht kilo, 74 cm geloof ik) zou er nog wel inpassen nu denk ik, maar dat vind ik te gevaarlijk omdat ze zo over de rand klimt.
Ik ben fan!
pi_48582158
Tja of ie lekker zit weet ik niet. Kan het Mikael morgen wel ff vragen maar denk niet dat er iets nuttigs uit komt Maar Mikael kan er in ieder geval wel mooi stevig in zitten. Hij zit nu helemaal recht op en kan geen kant op. Maar dat is met elke wagen natuurlijk zo.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_48582257
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:26 schreef MeNicole het volgende:
Tja of ie lekker zit weet ik niet. Kan het Mikael morgen wel ff vragen maar denk niet dat er iets nuttigs uit komt
Hihihi, tja je kan het proberen natuurlijk .
Andere wagens lijken soms zoveel ruimer zeg maar qua zitgedeelte. Maar misschien kiepert het kind dan ook wel gauw weer om.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_48582341
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:25 schreef owlet het volgende:

[..]

Ik vind juist de bak van de bugaboo in verhouding met de andere wagens groter. Ik heb met een centimeter rondgelopen door de winkel omdat ik een zo groot mogelijke bak wilde en de bugaboo had van de "moderne" wagens de grootste bak. Mede doordat het een vierkante bak is inplaats van een ovale.
Ronja (over de acht kilo, 74 cm geloof ik) zou er nog wel inpassen nu denk ik, maar dat vind ik te gevaarlijk omdat ze zo over de rand klimt.
Ik ben fan!
Oh dan ben ik helemaal blij dat ik deze wagen heb. Mikael kon hier namelijk in tot 3 maand. Toen lag ie er strak tussen. Maar zat net foto's te kijken van Mikael in de zitgedeelte en die is eigenlijk ook niet groot. Of ik heb een groot kind.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:37:18 #179
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_48582452
Ik vind 'm in ieder geval klein genoeg Nijna, hij past zonder al teveel moeite achterin de auto (en die is niet bijzonder groot ) en als het moet kunnen de grote wielen er heel makkelijk afgeklikt worden, dat vond ik wel een voordeel.

Wij hebben hem uiteindelijk met heel veel korting bij de webshop van Baby Boem in Amsterdam gekocht - was in totaal (met alles erop en eraan zoals maxi cosi adapters, voetenzak, pompje, etc) 350 euro (249 was de aanbieding voor alleen de wagen/bak/tas). Dat geldt wel alleen voor de Navy kleurige, maar dat was toch mijn eerste keuze (aanbieding geldt nog steeds trouwens)

(Wij hebben 'm proef gereden bij de Prenatal, maar ze worden idd niet bij heel veel winkels verkocht, geloof ik)
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  Milf zaterdag 21 april 2007 @ 21:41:21 #180
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_48582564
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:50 schreef beefcake het volgende:

[..]

Veel langer heeft ook geen zin, want als een baby kan zitten mag ie er al niet meer in.
Waarom niet?
Ik heb er een ruggesteuntje inzitten zodat het kindje ook daadwerkelijk kan zitten.

( ik doe wel een teugje om zodat ze er niet uit kan vallen btw tegen die tijd. )
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_48584297
Wij hebben de quinny speedy (apple reflection) al in de woonkamer staan (wandelwagen en reiswieg)
Vooral gekozen om de mooie hoge reiswieg, lekkere grote wielen (houden wel van een offroad wandeling), En hij liep echt heerlijk in de winkel.
Het is een 3-wieler, met voor een zwenkwiel, maar die kun je vastzetten, zodat je in de stad niet tegen iedereen aan loopt.
We hebben hem besteld bij http://www.kinderstoeltje.nl/. Goedkoper dan in de winkel, en een vlotte levertijd.
Hij koste nu nog steeds 450 euro, maar we hadden het geluk dat we de kinderwagen van mijn schoonouders krijgen. Dus we zaten redelijk ruim qua budget..
  Moderator zaterdag 21 april 2007 @ 22:58:44 #182
45833 crew  Fogel
pi_48584463
Als ik de prijzen die jullie betalen bekijk begin ik me af te vragen of ik raar ben dat ik 620¤ voor een complete nieuwe wagen goedkoop vind?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zaterdag 21 april 2007 @ 23:09:06 #183
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_48584719
Neuh Fogel, ik ben normaal ook niet echt prijsbewust ofzo, maar ik weet gewoon van mezelf dat ik geen echte wandelaar ben (zachtjes uitgedrukt, ik wandel alleen als het een doel heeft, dus als ik boodschappen doe ofzo ), man ook niet en we zijn van plan om blobster vooral in de draagzak te dragen, dus dan geef ik liever dat extra geld uit aan andere dingen
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_48584994
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:33 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Oh dan ben ik helemaal blij dat ik deze wagen heb. Mikael kon hier namelijk in tot 3 maand. Toen lag ie er strak tussen. Maar zat net foto's te kijken van Mikael in de zitgedeelte en die is eigenlijk ook niet groot. Of ik heb een groot kind.
[afbeelding]
jeumig! Ronja zit tegen de bovengrens van de curve aan qua gewicht en lengte, maar die heeft zeker nog tien centimeter boven haar hoofd, ik denk nog wel meer zelfs. Zal morgen eens een foto maken.
Gek, Mika oogt helemaal niet zo groot!
pi_48585105
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 23:09 schreef jellyrose het volgende:
Neuh Fogel, ik ben normaal ook niet echt prijsbewust ofzo, maar ik weet gewoon van mezelf dat ik geen echte wandelaar ben (zachtjes uitgedrukt, ik wandel alleen als het een doel heeft, dus als ik boodschappen doe ofzo ), man ook niet en we zijn van plan om blobster vooral in de draagzak te dragen, dus dan geef ik liever dat extra geld uit aan andere dingen
Achteraf gezien gebruik ik de wagen ook veel minder dan ik had gedacht. De draagdoek is veel makkelijker en ik vermoed zo maar dat de buggy straks ook meer gebruikt gaat worden omdat die makkelijk op de fiets mee kan.
Maar ik vind het wel een prettig idee om een wagen te hebben die wel een stootje kan hebben, ook bij meerdere kinderen, en die ook van een merk is dat een goede service verleent mocht er toch iets kapot gaan. (Los van onze minibehuizing waardoor we graag een compacte "stadswagen" wilden).
Eerlijk is eerlijk echter, als de schoonouders hem niet cadeau hadden gegeven dan had ik geen bugaboo gekocht.
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 23:24:55 #186
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_48585177
Hier was ook het idee zoals bij jellyrose. Ik heb een kinderwagen voor € 60 tweedehands overgekocht, met wiegbak, buggy opzet en autostoel plus adapters. De autostoel hebben we het meest gebruikt, als autostoel. (Doet nu z'n derde ronde bij een vriendin) Met de wiegbak erop hebben we de wagen een keer of drie gebruikt. Meestal nemen we Lucie mee in de draagdoek of draagzak. En sinds kort ook wel in de wagen met buggy opzet. Eergisteren heb ik bij een winkel in de buurt wel een Maclaren paraplu buggy gekocht in de magazijnuitverkoop, die kan mee op de fiets. Voor ons werkt deze benadering prima. En voor anderen is het weer makkelijker om wat geld uit te geven aan een complete nieuwe wagen. Ik vind kinderwagens sowieso idioot duur.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_48586233
MeNicole, voor een buggy kun je dan misschien 't beste naar een MacLaren kijken, die zijn wel vrij groot Hoe lang is Mikael nu dan?

Wij zijn nog altijd blij met onze Bugaboo. Voor Myrthe is-ie veel gebruikt, en nu dus voor Juliette. Wel met korting gekocht in 2004, via Marktplaats met een groep anderen waardoor we korting konden krijgen bij een winkel. Myrthe is een zomerbaby en heeft ook veel tijd in de draagzak doorgebracht, winterbaby Juliette veel minder, mede doordat het nu kouder was en ze niet onder mijn jas paste. Ook iets om rekening mee te houden misschien.
  Moderator zondag 22 april 2007 @ 00:22:02 #188
45833 crew  Fogel
pi_48586787
Mijn vrouw en ik zijn ook verre van wandelaars, maar de wagen moet gewoon handig zijn in gebruik en vervoer en verder maakt het allemaal niet zoveel uit (mijn vrouw beslist hierover, die gaat immers een jaar met de kleine thuis zijn en dus ook het meeste op pad).
Heb ook al zo'n draagzak en autostoel in huis (en een tweelingwagen, een enkele wagen en twee paraplu buggies), dus mogelijkheden genoeg qua vervoer.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_48590003
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:41 schreef nikky het volgende:

[..]

Waarom niet?
Ik heb er een ruggesteuntje inzitten zodat het kindje ook daadwerkelijk kan zitten.

( ik doe wel een teugje om zodat ze er niet uit kan vallen btw tegen die tijd. )
Ja ok, met tuigje en zitsteun. Maar dat hebben de meeste moderne wagens ook, die kan je ombouwen als de bak niet meer groot genoeg is.
Ik had het nu puur en alleen over die ligbak, daar mogen ze niet meer in als ze kunnen zitten omdat ze er dan uit kunnen flikkeren.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 22 april 2007 @ 11:40:53 #190
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48592509
Nijna, het is inderdaad fijn als je de wagen twee kanten op kunt maken, zodat je altijd zelf kunt kiezen of je het kindje naar je toe hebt of van je af. Dat mis ik echt aan de Speedy....
Daarnaast belangrijk, mocht je kindje al vroeg (tegenwoordig bijna altijd geloof ik) al voor de 6 maanden niet meer in de reiswieg passen, dat het zitgedeelte dan plat genoeg kan om te kunnen liggen.
Verder ben ik niet zo kapot van dat voorwiel van de speedy, we hebben onlangs de vork laten vervangen, het zwenkt gewoon niet zoals het moet.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_48592604
Maar die speedy heeft wel weer een ruime buggy opzet... Ik zit dan ook een beetje in de toekomst te denken zeg maar...
Moeilijk hoor om "de goede" uit te kiezen. Onze buren hebben ook een bugaboo, zal eens vragen wat hun ervaringen ermee zijn (misschien mag ik wagen + kind wel eens even lenen voor een blokje om ).
Mama van 2 lieve meiden :)
  zondag 22 april 2007 @ 11:46:25 #192
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48592628
Jammer dat hij tegenvalt PM-girl.

Theoretisch gezien kan arwen nog in de ligbak , alleen ze gooide zich met 4 maanden telkens haar onderlijfje erover heen. DUs vandaar toen de overstap. In helemaal platte zitgedeelte.
Wij hebben een tijdje rrn simpele buggy gebruikt. Maar nu het lekker weer is hebben we weer de gewone wandelwagen in gebruik nog steeds tevreden.
gaat trouwens om de nijntje wagen van topmark
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 22 april 2007 @ 11:49:56 #193
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48592706
quote:
Op zondag 22 april 2007 11:45 schreef Nijna het volgende:
Maar die speedy heeft wel weer een ruime buggy opzet... Ik zit dan ook een beetje in de toekomst te denken zeg maar...
Moeilijk hoor om "de goede" uit te kiezen. Onze buren hebben ook een bugaboo, zal eens vragen wat hun ervaringen ermee zijn (misschien mag ik wagen + kind wel eens even lenen voor een blokje om ).
Wel ruim inderdaad, al kan hij niet helemaal echt plat, maar voor ons plat genoeg.
Ook iets om op te letten, hoe breed steken de wielen uit tov de wagen zelf. Bij alle quinny's is dat optisch bedrog, ik zie in de HEMA, AH en andere winkels alle moeders klemlopen met die uitstekende wielen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_48593339
Wat ik trouwens wel jammer vind aan de bugaboo is de wandelwageninstap. Dat is van - in mijn ogen - redelijk kwetsbaar materiaal en ik vraag me afof dat echt bestand is tegen instappende laarsjes.
pi_48613362
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 23:59 schreef poemojn het volgende:
MeNicole, voor een buggy kun je dan misschien 't beste naar een MacLaren kijken, die zijn wel vrij groot Hoe lang is Mikael nu dan?
Ik heb al een buggy gewoon zo'n prenatal eigen merk. Ik gebruik altijd de kinderwagen dus vind het zonde om een dure buggy te kopen. Gebruik hem straks alleen als Mikael mee gaat op de fiets en als ik dan ff de stad ofzo in wil.
Maar hoe groot ie nu is weet ik niet. Begin mei moet ik weer na cb. Maar hij heeft altijd al een stuk boven de lijn gelopen dus denk niet dat het veel anders is. Maar aan kleding te zien heeft ie grotendeels al maat 86 aan dus dat zegt denk ik ook wel iets
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_48614047
PM ik heb helemaal geen problemen met het zwenkwiel van de Speedy, vind hem juist erg fijn Maar ik had hiervoor een driewieler met vast voorwiel en dat vond ik echt drie keer niks. We zijn toen ook redelijk snel overgestapt op een buggy. Ik denk dat we nu wel langer de wagen zullen gebruiken, deze is ook minder een bakbeest dan de vorige (Quinny fashion 3XL).
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_48626985
Hebben jullie de wagen nieuw gekocht?
Wij hebben gisteren ook op marktplaats zitten kijken en ook wel wat tegengekomen...
Het scheelt wel een hoop in prijs...
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 23 april 2007 @ 11:52:42 #198
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_48627217
Wij hebben onze bugaboo ook via marktplaats gekocht. Je moet even heel goed opletten, meteen mailen, bieden via mail en marktplaats,. Op alleen maar bieden reageren ze vaak niet. Snel zijn is cruciaal. Dan scheelt het een hoop!
pi_48627997
Nijna, het scheelt ook veel als je in de winkel een oud model koopt. Babysuperstores hebben vaak oude modellen voor 200 a 300 euro. Helemaal compleet met kinderwagenbak. Dat scheelt wel met de 700 euro die je al gauw voor een nieuwe betaalt. Wij hebben toen met Dylan zo'n aanbieding gehaald.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_48628122
Ik word steeds wijzer .
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_48628236
quote:
Op maandag 23 april 2007 12:15 schreef beefcake het volgende:
Nijna, het scheelt ook veel als je in de winkel een oud model koopt. Babysuperstores hebben vaak oude modellen voor 200 a 300 euro. Helemaal compleet met kinderwagenbak. Dat scheelt wel met de 700 euro die je al gauw voor een nieuwe betaalt. Wij hebben toen met Dylan zo'n aanbieding gehaald.
Waarbij je als voordeel hebt dat er niet al (onverteld) drie kinderen van geboorte tot peutertijd in hebben gezeten. Dat verkort toch wel de levensduur van de wagen. Helemaal als je er zelf ook misschien wel twee of drie kinderen in zou willen vervoeren
  maandag 23 april 2007 @ 12:30:46 #202
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48628461
Voor Saskia had ik ook zo'n "oud-model-aanbieding" van Quinny.
2,5 jaar dagelijks gebruikt als pakezel met Saskia, en hij doet nu weer dienst voor Tijn in de bossen van de Veluwe
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_48629825
quote:
Op maandag 23 april 2007 12:23 schreef owlet het volgende:

[..]

Waarbij je als voordeel hebt dat er niet al (onverteld) drie kinderen van geboorte tot peutertijd in hebben gezeten. Dat verkort toch wel de levensduur van de wagen. Helemaal als je er zelf ook misschien wel twee of drie kinderen in zou willen vervoeren
Dat is inderdaad als je een tweedehandse koopt en vaak zijn ze dan ook al uit de garantieperiode zat ik te denken. Dus als je pech hebt kan je alsnog een grotere aankoop doen...
Overigens nog geen idee of er ook een tweede en/of derde komt, laten we eerste de eerste maar eens op de wereld zetten .
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_48632195
Speciaal voor Nicole Hij staat voor de foto rechtop dus ze zakt iets in, maar normaal (in de schuine stand) komt ze niet veel hoger. En toch zit ze behoorlijk boven in de lengte curve. Ik vrees dat Mika gewoon enorm lang is



Overigens heb ik gister weer een voordeel van de bugaboo ontdekt: alles kan gewassen worden. Op de wandelwageninzet na past alles in de trommel (de wandelwageninzet zou wel gewassen kunnen worden maar de balijnen zijn te stijf om in de trommel te passen) en met een fijnwasprogramma op 30 graden kwam het er schoon.
De wandelwageninzet was onder de douche en met een borsteltje te ontdoen van banaan-, koek- en spuugvlekken dus de wagen is weer als nieuw
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:39:34 #205
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_48659747
Krijg net de folder van Van Asten Babysuperstores binnen daar komt een goedkoper alternatief voor de buzz (omstreeks mei verwacht)
Een X-adventure met de naam PULSE, de buggyinzet kan naar je toe geplaats worden, ook 2 kleine wielen aan de voorzijde en 2 grotere luchtbanden aan de achterzijde, koste bij hun strakjes ¤ 439,99
puur ter info ik heb geen aandelen in Van Asten

Deze maand is de buzz trouwensbij hun in de aanbieding ¤ 399,99 (maar beperkte keus in kleuren)
Mama van Isa en Ties
pi_48663245



van: xadventure
  donderdag 17 mei 2007 @ 14:44:46 #207
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49479107
Ik heb deze buggy gehad van mijn mams

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 17 mei 2007 @ 14:54:20 #208
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_49479381
quote:
Op zondag 22 april 2007 12:15 schreef owlet het volgende:
Wat ik trouwens wel jammer vind aan de bugaboo is de wandelwageninstap. Dat is van - in mijn ogen - redelijk kwetsbaar materiaal en ik vraag me afof dat echt bestand is tegen instappende laarsjes.
dat idee heb ik nu weer niet, dat dat zo kwetsbaar is. bugaboo kan best wat hebben hoor
als ik af en toe zie hoe er hier mee omgesprongen word door voornl mijn oudste
  donderdag 17 mei 2007 @ 14:59:04 #209
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_49479502
Wandelwageninstap? Is dat die onderste rand ofzow?
Wij zetten nog steeds zelf Noah in de wagen We hebben nog altijd die beugel ervoor zitten en zetten hem niet meer vast met de riempjes. Noah kan zich er wel zelf uitwurmen met wat moeite, maar erin lijkt me vrij lastig met die beugel ervoor.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 17 mei 2007 @ 15:02:46 #210
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_49479612
die beugel hebben wij er niet (meer) op

en dat is de wandelwageninstap ja
  donderdag 17 mei 2007 @ 15:11:01 #211
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_49479876
En jullie gebruiken dan wel die riempjes om kind vast te zetten?
Noah wil dat dus niet meer. Sowieso niet die over zn schouder gaan, de onderste accepteert ie eventueel nog wel. Maar hij vindt het lekker om op die beugel te hangen en leunen enzow
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_49482958
Die vind ik ook heel gaaf Viev, maar die kan niet in de ligstand dus toch maar een andere genomen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 17 mei 2007 @ 17:27:29 #213
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49483704
Welke heb jij Snoop? Ik zoek er straks 1 voor mee op de fiets, die ook in ligstand kan (en mooi is )
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_49487886
Wij hebben een MacLaren. Niet de mooiste maar wel handig. Kan mee op de fiets en heeft een ligstand.

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 17 mei 2007 @ 20:09:58 #215
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49488892
Dankjewel Snoop. Die ziet er ook wel degelijk uit, voor gebruik langer dan een uurtje. Het jammere van de Speedi SX (BE, sorry, nog vergeten te vermelden ) is dat hij niet zo heel erg rechtop kan (of mis ik iets?). Simon moet zelf nog overeind komen om goed te kunnen kijken.
Daarom wil ik een buggy die wel wat mogelijkheden heeft.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:31:22 #216
108648 cattie
lieve moeder
pi_49535120
PM-girl, bij de Speedi zit achter het rugpand een klem met een band, als je die klem los doet kun je de band aantrekken en komt de rugleuning rechter. Maar echt helemaal goed rechtop lukt mij ook niet. Hoe zit Simon er eigenlijk in? Ik heb voor Ive de gordeltjes moeten verkorten omdat hij vreselijk wegzakte, net alsof hij nog te klein is ervoor, terwijl hij best groot is.
pi_49535168
IK zat ookal te zoeken hoe ik de speedy sx rechterop krijg. Hij probeert hier zelf rechterop te gaan zitten, maar dat wil dus niet lukken.
Hier staan de gordels op de kortste stand, maar ook dan zakt ie nog wel wel, ff af en toe weer omhoog trekken
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:35:56 #218
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49535195
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:31 schreef cattie het volgende:
PM-girl, bij de Speedi zit achter het rugpand een klem met een band, als je die klem los doet kun je de band aantrekken en komt de rugleuning rechter. Maar echt helemaal goed rechtop lukt mij ook niet. Hoe zit Simon er eigenlijk in? Ik heb voor Ive de gordeltjes moeten verkorten omdat hij vreselijk wegzakte, net alsof hij nog te klein is ervoor, terwijl hij best groot is.
Herkenbaar! Wij hebben ze nu bijna op het strakst, maar dat zit ook niet echt fijn voor hem, zeker aan de zijkanten. Het riempje aan de achterzijde steekt nu zo'n 10 cm uit de klem, maar meer lukt ook echt niet.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:48:25 #219
108648 cattie
lieve moeder
pi_49535382
Ik heb met veiligheidsspelden de gordels korter gemaakt en weggewerkt onder de schouderbeschermer. Werkt redelijk goed.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:51:26 #220
108648 cattie
lieve moeder
pi_49535431
Achteraf gezien had ik liever de Buzz gehad, daarbij kan de buggy inzet beide kanten op kijken en die past volgens mij beter als de baby nog geen jaar is.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:53:37 #221
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49535462
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:51 schreef cattie het volgende:
Achteraf gezien had ik liever de Buzz gehad, daarbij kan de buggy inzet beide kanten op kijken en die past volgens mij beter als de baby nog geen jaar is.
Mijn idee!
Volgens de Prenatal-mevrouwen(voor zover ik er nog waarde aan hecht) vinden de Speedi qua comfort wel veel beter. Zou makkelijker sturen enzo.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:56:03 #222
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49538240
Nijna, als je nog steeds twijfelt, bij deze mijn ervaringen met de Buzz.
Ik heb hem nieuw gekocht, want ik was er helemaal weg van.
Met de nadruk op 'was'....
Het zwenkwiel voor dat ik zo handig vond loopt nu regelmatig vast. Blijft soms ook dwars staan.
De wagen piept als een gek. Zeer irritant. Smeren helpt niet. Ik ga er binnenkort mee terug.
Hij is idd makkelijk opklapbaar, maar zoals PM al zegt, hij is vrij breed. Ik loop regelmatig klem in de stad.
Voordeel is dat de wageninzet 2 kanten op kan. Maar: als het zitje naar je toe gericht staat, kan hij maar op 2 standen. Voor Thies kon hij niet ver genoeg naar achteren. Thies zit nog niet stevig, dus heb ik wat moeten frobelen. Ik heb het diepste gedeelte van de zitting opgevuld met handdoeken zodat het wat vlakker is geworden en hij niet zo wegzakt.
Bovendien denk ik dat een groot kind (Thies.... ) best snel eruit is gegroeid.

Ik ben me nu aan het orienteren op een buggy.
Die Zapp van jou Viev, vind ik wel erg mooi, maar zoals Snoop al zei geen ligstand. Bovendien sprak ik een moeder met Zapp in de stad, zij zei dat haar zoon er best snel uitgroeide (hij was 2,5 en het paste nog net...).
Die McLarens lijken me handig, maar ik vind ze toch wel echt niet mooi...

Anyway, ik neig momenteel toch meer naar 'praktisch' dan naar 'mooi' als doorslaggevende factor.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:02:21 #223
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49538391
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:56 schreef Moonah het volgende:
Nijna, als je nog steeds twijfelt, bij deze mijn ervaringen met de Buzz.
Ik heb hem nieuw gekocht, want ik was er helemaal weg van.
Met de nadruk op 'was'....
Het zwenkwiel voor dat ik zo handig vond loopt nu regelmatig vast. Blijft soms ook dwars staan.
De wagen piept als een gek. Zeer irritant. Smeren helpt niet. Ik ga er binnenkort mee terug.
Hij is idd makkelijk opklapbaar, maar zoals PM al zegt, hij is vrij breed. Ik loop regelmatig klem in de stad.
Mm, dat wiel is meer een Quinnyprobleem dan een Speediprobleem dus! Wij hebben een nieuwe voorvork, maar dat helpt niet echt.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_49539396
Wij beginnen er inmiddels wel uit te raken wat betreft de kinderwagen... Heel waarschijnlijk toch de bugaboo cameleon.

Moonah, mijn moeder is helemaal lyrisch over de McLaren buggy's, die had zij vroeger ook en ze wil er straks ook een voor als die kleine bij hun komt, haha. Lijkt me sowieso ook wel handig voor als kind wat groter is, een buggy die ook mee kan op de fiets...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_49539605
Misschien is hij hier al genoemd, maar je hebt van Mutsy nu ook een driewieler buggy...die wel in ligstand kan! De Mutsy spider.



www.mutsy.com
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:54:23 #226
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49539899
Ah, die Mutsy buggy ziet er wel oké uit!
En Nijna, ik neig dan wel naar praktisch, maar ik vind ze toch echt héél erg niet mooi, die McLarens...
Zou die Mutsy ook op de fiets kunnen? Want zó praktisch moet hij toch wel zijn.
*even neuzen gaat op de Mutsysite
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:58:13 #227
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49539995
Die is inderdaad wel grappig!

Ik zag er straks een van het Prenatal-merk, iemand daar ervaring mee?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_49540012
Heb even zitten zoeken, maar zo te lezen kan de Mutsy niet mee op de fiets. Er is wel een rugtas bij de verkrijgen, maar lijkt me niet echt fijn op de fiets.
pi_49540129
Ik vind de Mutsy er juist erg onstabiel uit zien. Een buggy moet voor mij in ieder geval superstabiel zijn om bestand te zijn tegen omkijkende peuters en zware boodschappentassen.
Overigens bestaat de begin-jaren-tachtig- maclaren waar ik vroeger in heb gezeten nog steeds (over lelijk gesproken ). Hij wordt nu weer gebruikt voor korte tripjes met Ronja bij mijn moeder!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:05:08 #230
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49540141
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:59 schreef Meimeltje het volgende:
Heb even zitten zoeken, maar zo te lezen kan de Mutsy niet mee op de fiets. Er is wel een rugtas bij de verkrijgen, maar lijkt me niet echt fijn op de fiets.
Neuh, dat lijkt me ook niet zo handig!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:06:46 #231
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49540172
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:04 schreef owlet het volgende:
Ik vind de Mutsy er juist erg onstabiel uit zien. Een buggy moet voor mij in ieder geval superstabiel zijn om bestand te zijn tegen omkijkende peuters en zware boodschappentassen.
Zie je, ik moet echt nog leren denken in termen van 'praktisch' ipv 'esthetisch'!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:14:07 #232
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49540327
En de Koelstra?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_49540504
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:54 schreef Moonah het volgende:

En Nijna, ik neig dan wel naar praktisch, maar ik vind ze toch echt héél erg niet mooi, die McLarens...
Daar ben ik het dan wel volledig mee eens . Misschien kunnen ze de kleurtjes wat hipper maken nu we zo'n 25 jaar verder zijn .
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_49540593
Nou ze moeten gewoon een Quinny zapp model maken, maar dan 1 die verstelbaar is...dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn? Dan hoef ik niet meer te twijfelen welke ik neem
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:27:21 #235
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49540610
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:58 schreef PM-girl het volgende:
Die is inderdaad wel grappig!

Ik zag er straks een van het Prenatal-merk, iemand daar ervaring mee?
Yep, de hebben wij. Het was ff uitzoeken hoe die het beste mee kon op de fiets. Maar als je het eenmaal weet, gaat het makkelijk.
Hij heeft verschillende standen, kan niet helemaal plat, maar voor ons wel ver genoeg. Bevalt goed.
  † In Memoriam † zaterdag 19 mei 2007 @ 16:27:28 #236
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_49543318
Wij hebben in een magazijnuitverkoop een MacLaren Daytripper gekocht. 't Is een verouderd model, maar erg handig en kan mee op de fiets. Voor de hipheid en esthetiek zorgt de prachtige baby die we er in vervoeren wel
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_49544451
We hebben een bugaboo aangeschaft, of nou ja... besteld .
Mama van 2 lieve meiden :)
  zaterdag 19 mei 2007 @ 17:40:16 #238
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_49545693
Leuk Nijna! Welke kleuren hebben jullie gekozen? Wij hebben donkergrijs/zwart met zandkleur. En dan beiden in de stofversie ipv de fleece. We hebben 'm inmiddels al binnen en hij is heel erg mooi. Her er al aardig wat 'oefenrondjes' mee door het huis gelopen
Het enige minpuntje is dat de verzorgingstassen van Bugaboo alleen nog met een fleeceflap verkrijgbaar zijn en dat vind ik nogal raar staan bij een wagen zonder fleecestof..
pi_49546681
Begrijp ik nu dat de cameleon nu ook verkrijgbaar is met normale stof inplaats van fleece? handig! Dat fleece trekt stof en haren aan en ziet er wat sneller viezig uit.

Ik zag net dat er een nieuwe bugaboo buggy-achtig ding is, de bugaboo bee. Is het nou een buggy of een rollator? . Wel aardig aan de prijs voor een buggy

*klik*


  † In Memoriam † zaterdag 19 mei 2007 @ 18:29:55 #240
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_49547210
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:12 schreef owlet het volgende:
Ik zag net dat er een nieuwe bugaboo buggy-achtig ding is, de bugaboo bee. Is het nou een buggy of een rollator? . Wel aardig aan de prijs voor een buggy

*klik*

[afbeelding]
[afbeelding]
"Bugabook mikt met de Bee op ouders die lekker hun eigen leven leiden. De wagen legt niet alleen zo weinig mogelijk beslag op je huis, maar ook op je vrijheid."
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_49547477
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:40 schreef Stiemie het volgende:
Leuk Nijna! Welke kleuren hebben jullie gekozen? Wij hebben donkergrijs/zwart met zandkleur. En dan beiden in de stofversie ipv de fleece. We hebben 'm inmiddels al binnen en hij is heel erg mooi. Her er al aardig wat 'oefenrondjes' mee door het huis gelopen
Het enige minpuntje is dat de verzorgingstassen van Bugaboo alleen nog met een fleeceflap verkrijgbaar zijn en dat vind ik nogal raar staan bij een wagen zonder fleecestof..
Wij hebben gekozen voor donkergrijs met rood, het rode wel de fleece. Verzorgingstas heb ik nog helemaal niet naar gekeken.
Mama van 2 lieve meiden :)
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:53:41 #242
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_49547927
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:12 schreef owlet het volgende:
Begrijp ik nu dat de cameleon nu ook verkrijgbaar is met normale stof inplaats van fleece? handig! Dat fleece trekt stof en haren aan en ziet er wat sneller viezig uit.

Ik zag net dat er een nieuwe bugaboo buggy-achtig ding is, de bugaboo bee. Is het nou een buggy of een rollator? . Wel aardig aan de prijs voor een buggy

*klik*

[afbeelding]
[afbeelding]
Die onderste vind ik nogal lijken op een soort aangepaste rolstoel voor kinderen!
Maar ik vind het niet mooi, ik zou denk ik 3x omkijken op straat als iemand daar mee liep, gewoon om te zien hoe die buggy nou in mekaar zit
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  zaterdag 19 mei 2007 @ 20:12:29 #243
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_49550211
Ja Owlet, de Bugaboo is er nu ook zonder fleece. Vind ik zelf ook mooier. Vooral omdat we een zomerbaby verwachten en dan oogt dat fleece zo warm vind ik. Dat van die pluisjes en kattenharen leek ons ook, daarom hebben we ook van de verzorgingstas afgezien.

Rood met donkergrijs is ook mooi Nijna! Eigenlijk vond ik alle kleuren die ze hebben wel leuk. Alleen de groene is een beetje een aparte kleur vond ik en de jeansversie (limited edition) kon afgeven las ik op de website. Nou daar ga ik dan niet ook nog eens extra voor betalen...

Ik vind die nieuwe Bugaboo inderdaad een nogal vreemd ding... Als buggy is het net een rolstoel...
pi_49550694
We wilden een kleur die zowel voor jongetje als meisje kan, onze buurtjes hebben grijs met oranje, dus die viel af . En ik heb wel wat met rood . Katten hebben we hier niet en dat fleece leek mij dan wel weer makkelijk met wassen, lekker snel droog. Ze wilde ons gelijk een voetenzak "aansmeren" voor in de wandelwagen. Maar tegen de tijd dat frummel daarin kan zitten we al tegen de zomer, mocht het dan nog nodig zijn kunnen we dat altijd nog aanschaffen vonden we.

Dat nieuwe bugaboo ding vind ik niet mooi, maar misschien zit het wel prinsheerlijk .
Mama van 2 lieve meiden :)
  zaterdag 19 mei 2007 @ 22:59:11 #245
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49554456
Als je op http://www.bugaboo.nl/ kijkt lijkt het me dat ie speciaal voor de Amerikaanse markt ontworpen is..
quote:
De Bugaboo Bee wordt in september 2007 in Noord-Amerika gelanceerd en in het vierde kwartaal van 2007 in de overige landen.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zondag 20 mei 2007 @ 13:14:26 #246
56471 pinquit
oh my lama!
pi_49566736
de bugaboo buggy wat een lelijk ding zeg.

en over die mutsy spider; het is een mooi ding (vind ik zelf) en hij lijkt me heel comfortabel, maar hij is nog een heel stuk breder dan 'gewone' buggy's. de achterwielen zegmaar.
en het is juist zo heerlijk dat je weer het kruidvat in kan als je een buggy hebt
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 20 mei 2007 @ 13:15:11 #247
56471 pinquit
oh my lama!
pi_49566763
.

[ Bericht 99% gewijzigd door pinquit op 20-05-2007 13:15:31 ]
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:09:23 #248
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49656030
Ik zit er sterk over te denken om die hele QuinnyBuzz weg te doen.
Zoals ik ze nu op MP zie staan levert hij nog wel wat op (300 euro zag ik regelmatig).
En dan koop ik een goede fijne buggy. Want met die Quinny was wandelen in het bos toch niet echt handig, vanwege dat voorwieltje, dus ik heb nu alternatieve wandelplekken gevonden met verharde weggetjes. Dan kan ik daar met de buggy wandelen. En als Thies tzt op de fiets kan, neem ik lekker die nieuwe buggy mee. Plus dan staat er niet zo'n bakbeest onder in de hal (we hebben een bovenwoning).
Mijn lief denkt alleen dat ik er spijt van ga krijgen. Vandaar dat ik het hier even meld, wellicht heeft iemand nog een tip, of zie ik dingen over het hoofd....

Die Mutsy Spider is trouwens echt leuk! Heb hem even geprobeerd bij Prenatal. Is alleen geen doen op de fiets.
Ik dacht nog dat ik hem wel achterop zou kunnen binden met een spin ofzo, maar dat zal niet gaan lukken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:12:22 #249
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_49656160
Ik zal binnenkort ook nog weer een plaatje posten van ouderwetse kinderwagen die ik op de kop getikt had, het onderstel is inmiddels weer heel mooi overgeschilderd en dus roestvrij.
Ik zou er bijna zelf in willen liggen, zo leuk issie
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_49656350
Wie verzint die namen van die dingen?
Mutsy, om te gillen! En Koelstra, klinkt ook lekker romantisch baby-achtig
Ik denk dat Meneer-Smoezie om de naam graag een McLaren zou willen, dat klinkt stoer F1 achtig!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:19:53 #251
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49656490
Oh ja, zijn er buggy's met 'vering' oid op de wielen?
Ik kwam dit nl tegen:
gefederte Räder für angenehmes Reisen

En MevrouwKorn, die zijn leuk ja, die ouderwetse!
Ik heb ook nog een ouderwets wandelwagentje, is momenteel bij een vriendin in gebruik, maar van de zomer kan Thies er lekker in.


"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:21:45 #252
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49656565
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:16 schreef Smoezie het volgende:
Wie verzint die namen van die dingen?
Mutsy, om te gillen! En Koelstra, klinkt ook lekker romantisch baby-achtig
Ik denk dat Meneer-Smoezie om de naam graag een McLaren zou willen, dat klinkt stoer F1 achtig!
Haha! Smoes! Ik ben er inmiddels zo in thuis, dat ik niet eens meer nadenk over die namen!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_49656636
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:21 schreef Moonah het volgende:

[..]

Haha! Smoes! Ik ben er inmiddels zo in thuis, dat ik niet eens meer nadenk over die namen!
Zo kan je meteen zien dat ik nog een groentje ben (helaas!) he
Vooral 'Mutsy' is echt TE vreselijk, die naam!

Moonah-babe!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:40:17 #254
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49657352
Net even bij Prenatal geweest voor Buggy's. Wat hadden ze:
- Prenatal-merk-> slechte kwaliteit zegt de Prenatal-mevrouw
- Mutsy-> kan niet op de fiets
- Graco(?)-> niet geweldig van kwaliteit (en weinig standen?)
- Zapp-> kan niet liggend
- Maclaren-> goed, voor op de fiets, maar een euh 'degelijk' uiterlijk
Verder hadden ze geen andere merken.
Misschien kunnen we een MacLaren overnemen van iemand, misschien komt er dan nog wel een Zapp naast.
Maar ik vind het echt belangrijk dat hij plat en zittend kan.
Moonah, ik snap je redenering. Ik zou wel wachten met verkopen tot je je buggy hebt, om te zien of het een goed alternatief is.

Prenatal gaf aan dat ze steeds minder Quinny's verkopen en zeker de Speedi, omdat de zitstand dus tegenvalt.

Moonah, waar koop jij je buggy? Ik vrees dat ik weer in het Prenatal verhaal stink en later elders andere merken tegenkom.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:50:45 #255
640 snoopy
peanuts
pi_49657825
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:09 schreef Moonah het volgende:
Ik zit er sterk over te denken om die hele QuinnyBuzz weg te doen.
...
Mijn lief denkt alleen dat ik er spijt van ga krijgen. Vandaar dat ik het hier even meld, wellicht heeft iemand nog een tip, of zie ik dingen over het hoofd....
Misschien kan je eerst eens een buggy huren bij Babyrent om te kijken of dat echt bevalt?
Ik vind de Bugaboo uiteindelijk toch veel fijner wandelen dan zo'n buggy.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:58:55 #256
62233 Jelief
ikke lief!
pi_49658237
PM, ik heb een buggy van prenatal eigen merk, doet het prima (vorige zomer gekocht in de aanbieding). Kan redelijk mee op de fiets en rijdt prima. Enige minpuntje is dat een van de wieltjes nu piept maar ik denk dat ik dat wel kan verhelpen met een beetje olie. Wij gebruikten de buggy eerst voor erbij maar nu steeds meer dan de wagen. De wagen nemen we meestal mee als we het bos in gaan. Mijn zus heeft dezelfde en die doet het ook nog steeds (met zwaarder kind erin).
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:04:21 #257
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49658461
Oh, dat is een goed idee Snoop, eerst eentje huren!
En PM, ik weet nu dus dat er meer babywinkels zijn dan alleen maar Prenatal.
Vooralsnog orienteer ik me op internet, en ga ik daarna in een babywinkel proefrijden. En ik heb een vrouw op straat aangesproken, dat ga ik ook vaker doen! Ervaringen vragen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_49660044
Toen wij vorige week bij de prenatal stonden, zei ik tegen die verkoopster dat ik niet zulke denderende verhalen lees op internet over oa de quinny buzz. Dat kon ze alleen maar beamen zei ze... .
Maar dat zei ze pas nadat wij hadden aangegeven voor een bugaboo te gaan.

Ik heb veel op van die vergelijkingssites zitten lezen, daar is vast ook wel eea over buggy's te vinden moonah... Succes Moonah!
Mama van 2 lieve meiden :)
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:07:29 #259
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_49661481
Ik heb een Chicco buggy (te koop bij V&D).
Zelfde idee als die McLaren-dingen (gewoon paraplu-model). Ik heb 'm wel altijd voor "erbij" gehad en niet als hoofdvervoer voor Saskia omdat de Quinny simpelweg veel comfortabeler was. (en in de Quinny (4-wieler) pasten veel meer boodschappen ) Wel heeft ie 5 standen, voeteneinde kan horizontaal gezet worden (zodat de beentjes niet 'hangen' als ze in slaap vallen maar helemaal ondersteund worden), zonnekap, boodschappenmandje en bij mijn uitvoering zat ook een regenhoes en voetenzak.

Maar de Chicco heeft ook al heel wat afgesjouwd ondertussen en gaat nog steeds als een trein (een riempje van de zonnekap moet ik opnieuw vastzetten, die had Saskia losgetrokken).

Als ik nu een nieuwe buggy zou moeten kopen zou ik trouwens weer letten op verstelbare rug, verstelbaar voeteneind en of ie meekan op de fiets (dat kan de chicco ook).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:42:17 #260
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_49663368
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:19 schreef Moonah het volgende:
Oh ja, zijn er buggy's met 'vering' oid op de wielen?
Ik kwam dit nl tegen:
gefederte Räder für angenehmes Reisen

En MevrouwKorn, die zijn leuk ja, die ouderwetse!
Ik heb ook nog een ouderwets wandelwagentje, is momenteel bij een vriendin in gebruik, maar van de zomer kan Thies er lekker in.


[afbeelding]
oooow die is leeeeeuuuk!
Ik heb een witte kinderwagen, en dan zon wandelwagen zou het helemaal af maken haha, mochten we zoiets goedkoop ergens kunnen vinden zou ik wel in de verleiding komen, al lijkt een moderne buggy me praktischer en fijner rijden.

Ik dacht altijd dat ik de enige was die moest lachen om de naam Mutsy
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:41:58 #261
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49675288
Vraagje voor Maclaren kenners, op mp staat deze aangeboden, weet iemand of die ook op de fiets kan? De verkoper weet het zelf niet.

Snoopy, of misschien iemand anders?

Weet niet of dit trouwens zo mag?


[ Bericht 1% gewijzigd door PM-girl op 23-05-2007 19:49:11 (opgelost) ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_49676435
volgens mij moet dat wel kunnen PM-girl. desnoods alleen zonder kap. je zou de verkoper nog kunnen vragen om het gewicht van de buggy, dan weet je of het maximum gewicht van je buggydrager niet wordt overschreden (heb je er al één? ik heb nog zo'n ding over).
pi_49677362
Ik denk dat die wel mee kan op de fiets PM.
Die van ons lijkt er wel op en past ook gewoon. De verkoper vertelde ons destijds dat die maximum gewichtsaanduiding van die buggymeedragers een 'overdreven' norm was. Onze buggy is wel wat zwaarder maar dat gaat prima hoor.
Ik heb zelf een Sparta Amazone en daar past helaas alleen een speciale drager op. Moesten we weer speciaal bestellen bij de fietsenwinkel.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:00:08 #264
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49677664
Ok, maar in principe (los van het gewicht) kan dus elke MacLaren op de drager mee. En nee, heb nog geen drager Bix! Ik houd het even in mijn achterhoofd tot ik vanavond al dan niet tot verkoop over ga.
Hang je een buggy eigenlijk gewoon in zo'n drager dan?
Ik heb een Gazelle Bloom.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 23 mei 2007 @ 13:43:09 #265
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_49684020
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:52 schreef snoopy het volgende:
Ik heb zelf een Sparta Amazone en daar past helaas alleen een speciale drager op. Moesten we weer speciaal bestellen bij de fietsenwinkel.


ik heb gewoon de Steco Buggy-mee DeLuxe op de amazone. Geen probleem
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_49695756
De buggy-mee die we hadden liggen paste niet. Dus we moesten er een aanschaffen die wel op mijn fiets kon. Er zitten op mijn fiets bevestigingspunten voor de buggy-mee. En niet alles past.

PM, je zet de buggy in een haak die uitsteekt en je sjort hem vast met een riempje. Zit stevig hoor.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:48:35 #267
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49697908
We hebben de 2ehandse MacLaren gekocht! Zag er goed uit en hij kan in zo'n beugel. Nu nog even uitzoeken of en hoe de kap eraf kan.
Bix, ik pm je straks even over de beugel!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_49698597
Ik heb de kap er nog nooit afgehaald Pm, denk niet dat dat nodig is.
Succes met je aankoop!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 23 mei 2007 @ 20:33:20 #269
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49699870
Ik probeer het binnenkort!
Dank voor alle tips!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:32:11 #270
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_49714488
Wij hebben de Quinny Buzz genomen. Dit was de kleinste die wij konden vinden, op de Bugaboo Cameleon na. We wilden per se een kleine hebben omdat ik net een nieuwe auto heb, maar niet veel kofferruimte.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 24 mei 2007 @ 10:44:55 #271
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49716624
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:07 schreef E.T. het volgende:
voeteneinde kan horizontaal gezet worden (zodat de beentjes niet 'hangen' als ze in slaap vallen maar helemaal ondersteund worden
Hier ben ik tijdens mijn struintocht eens op gaan letten. Goede tip, tnx!

Overigens, voor mensen met een piepende QuinnyBuzz, ik ben er dus mee teruggegaan. Eén telefoontje naar de leverancier en ik krijg drie nieuwe wielen, model 2007. Dus voorlopig hou ik dat bakbeest nog maar aan. Want een buggy is idd een stuk minder comfortabel voor mijn menneke.
Dus die komt er alleen maar voor erbij en op de fiets. En ik vrees dat het gewoon zo'n spuuglelijke gaat worden.

PM, dan gaan we elkaar met onze ventjes voorop en de buggy achterop tegemoet fietsen!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:02:49 #272
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49717162
Even een gekke vraag, maar hadden jullie niet een buggy bij de wagen zitten? Omdat ik jullie allemaal zo zie zoeken. Ik was er eigenlijk al vanuit gegaan dat de buggy (die half op de kast ligt en half wordt gebruikt voor de wagen) wel goed zou zijn. We hadden dan alleen een simpel ding nodig voor die zeldzame keer dat we op de fiets gaan en een buggy nodig hebben. Voorlopig zit ze toch vooral in de doek.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_49717289
A.s. zaterdag tot 11 uur 20% korting bij de Prenatal.....ik ga maar eens een keus maken voor een buggy daar
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:29:47 #274
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49718032
Yppy bedoel je het zit gedeelte voor de wagen?

Heel officieel gezien is een wagen met bakje/wiegje erop een kinderwagen, een wagen met zitgedeelte heet dan een wandelwagen en zo'n klein wagentje met kleine wieltjes (voor kleine stukjes/in de stad/mee op de fiets) een buggy..


In de loop der jaren (vooral met de komst van de driewielwagens) zijn de benamingen door elkaar gelopen en worden wandelwagens vaak ook buggy's genoemd.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:58:22 #275
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49719039
Wij hebben een wagen met een bak. Als je die bak eraf haalt, kun je er het autostoeltje opzetten of iets anders, dat is net als bij een buggy. Dan hebben wij dus een wandelwagen en geen buggy. Jemig, wat een ingewikkeld iets allemaal.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2007 @ 12:00:02 #276
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_49719100
Onze wandelwagen/buggy is erg breed, niet compact in te klappen, past niet op de fiets en maar met moeite in ons autootje. Daarom heb ik een paraplu buggy aangeschaft.
Lucie gaat ook voornamelijk mee in de draagdoek, maar soms is een buggy handiger. Als opa en oma met haar willen wandelen bijvoorbeeld. Of als ik ergens winkel waar ik vaak dingen uit een rek moet trekken of van een lage plank moet halen.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:31:38 #277
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49733933
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 10:44 schreef Moonah het volgende:

[..]

Hier ben ik tijdens mijn struintocht eens op gaan letten. Goede tip, tnx!

Overigens, voor mensen met een piepende QuinnyBuzz, ik ben er dus mee teruggegaan. Eén telefoontje naar de leverancier en ik krijg drie nieuwe wielen, model 2007. Dus voorlopig hou ik dat bakbeest nog maar aan. Want een buggy is idd een stuk minder comfortabel voor mijn menneke.
Dus die komt er alleen maar voor erbij en op de fiets. En ik vrees dat het gewoon zo'n spuuglelijke gaat worden.

PM, dan gaan we elkaar met onze ventjes voorop en de buggy achterop tegemoet fietsen!!!
Mmm, morgen toch nog maar eens informeren dan! Ik durf bij Prenatal haast niet meer te klagen

Spuuglelijk als in MacLaren??

Goed idee, ik fiets 5 km, jij 25 ? Mijn conditie moet ik wel nog even opbouwen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_49734889
Grappig dat jullie die MacLarens zo lelijk vinden Wij hebben deze:

en ik vind hem eigenlijk wel mooi
Maar ik vind Bugaboo's lelijk, dus ik deel sowieso de mening van veel mensen niet
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:58:08 #279
56471 pinquit
oh my lama!
pi_49739562
ik vind maclaren ook mooi hoor. ik heb een mooie grijze. maarja ik houd van donkere kleuren
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_49739861
Ik vind die maclaren nog wel meevallen Beef. En uiteindelijk gaat het er natuurlijk om dat het een handig ding is...
Tenminste, dat heeft hier bij de bugaboo ook de doorslag gegeven. Het was voor mij zeker niet mn eerste keus qua uiterlijk, hij stond in eerste instantie niet eens op mn lijstje van oh die zou ook nog kunnen .
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_49740702
Nou handig istie zeker Dylan gaat er bijna nooit meer in, maar we hebben hem in ieder geval bij ons in de auto voor het geval dat. Hij past samen met de Quinny Speedi in de kofferbak en kan straks mee op de fiets, als Quinten wat ouder is.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Milf vrijdag 25 mei 2007 @ 00:25:04 #282
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_49747015
http://www.marktplaats.nl(...)R2NbffurX7%252Bwcl7f

Ik heb zo'n buggy gekocht voor als Frummel wat groter is. Alles zit erbij netzoals deze link, alleen geen Maxi cosi. Die heb ik ook niet nodig immers. De bak heb ik ook niet nodig maar kan ik hem als set ooit weer doorverkopen. Dozen alles zit erbij.

¤ 65 euro
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_49751441
da's dus een wandelwagen.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:59:51 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49751870
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:00 schreef beefcake het volgende:
Grappig dat jullie die MacLarens zo lelijk vinden Wij hebben deze:
[afbeelding]
en ik vind hem eigenlijk wel mooi
Maar ik vind Bugaboo's lelijk, dus ik deel sowieso de mening van veel mensen niet
I'm with you!
Maar dat kon natuurlijk al bijna niet anders meere na je eerder maxi-cosi foto's
***
pi_49754983
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

I'm with you!
Maar dat kon natuurlijk al bijna niet anders meere na je eerder maxi-cosi foto's


Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:43:52 #286
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50157709
De MacLaren bevalt best ok. Het is een redelijk luxe buggy, vergeleken met anderen. De zonnekap kan eraf en hij kan mee op de fiets (wel heel eng even in het begin).

Overigens zag ik de nieuwe Buzz van Quinny, maar dat vind ik bijna zielig, in die wandelwagen hebben de kindjes bijna geen bewegingsruimte, itt andere modellen wandelwagen


Moonah, heb jij al een keuze gemaakt?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_50163500
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 10:44 schreef Moonah het volgende:
PM, dan gaan we elkaar met onze ventjes voorop en de buggy achterop tegemoet fietsen!!!
Ohwwww Ikkuh ook!

Maar helaas..

Ik ben me al máánden aan het orienteren op buggy-gebied, totdat ik de financiele knoop doorhakte en voor een zwarte Quiny Zapp ging. Vorige week hem ik hem gehaald. Er was hier in de buurt een super aanbieding: De Zapp + Quiny fietsdrager voor 160,- ipv 222,-
Ik he-le-maal blij!
De Zapp rijdt heel soepel, is super wendbaar, degelijk, mooi, handig, compact.. BLIJ!
Nog even wachten op zonnig weer en dan lekker gaan fietsen met de buggy aan de bagagedrager.

Niet dus

Ik heb de meest normale fiets van Nederland, een Gazelle Omafiets. De fietsdrager past niet! De stangen van de bagagedrager zijn te dik! Ook de klap standaard kon ik bijna niet meer vastklemmen.

Hebben meer mensen dit probleem en eventueel een oplossing?

Ik denk erover om een andere bagagedrager erop te zetten en de standaard te vervangen voor zo'n 'bok standaard' met 2 pootjes. Maar eigenlijk is het te zot voor woorden.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_50163684
wat vreemd icicle. de standaard vervangen is op zich nog niet zo'n gek idee. heb ik ook laten doen, dan staat je fiets wel wat stabieler. (misschien ook nog zo'n veer erbij laten zetten die voorkomt dat het stuur dan alle kanten op zwiept). maar dat je die drager niet op je eigen bagagedrager kunt monteren vind ik ook heel gek. zó dik zijn die stangen toch ook niet?
pi_50163721
de bagagedrager van een gazelle omafiets ( ) vervangen zou echt zonde zijn, die stevige bagagedrager is nou net een van de dingen die een omafiets zo fijn maakt.
Kan je hem niet met wat standaard klem-en-schroefwerk van de gamma vastmaken? Van die dingen waar ze ook leidingen mee vastmaken.
pi_50164671
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:43 schreef PM-girl het volgende:
De MacLaren bevalt best ok. Het is een redelijk luxe buggy, vergeleken met anderen. De zonnekap kan eraf en hij kan mee op de fiets (wel heel eng even in het begin).

Overigens zag ik de nieuwe Buzz van Quinny, maar dat vind ik bijna zielig, in die wandelwagen hebben de kindjes bijna geen bewegingsruimte, itt andere modellen wandelwagen
[afbeelding]

Moonah, heb jij al een keuze gemaakt?
Volgens mij valt dat wel mee hoor. Hij is niet veel anders dan de Buzz altijd al was en die beugel kan je er afklikken. Ikheb hem in ieder geval altijd met veel plezier gebruikt. Nu gebruikken wij de Quinny Zapp omdat deze kleiner is in opgeklapte toestand en ik niet zo'n grote kofferbak (+auto) heb. Een fiets heb ik niet dus daarvoor hoef ik geen andere buggy te hebben. Ik heb met beide de Buzz en de Zapp nooit problemen gehad eigenlijk en ik vind ze er mooi uit zien.

Ik vind bugaboo's dus ook lelijk, eigenlijk en veel te laag. Als ik er achter loop lijkt het net of ik achter een poppenwagen loop. En zo bijzonder lang ben ik nieteens.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:55:44 #291
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50164712
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:34 schreef owlet het volgende:

Kan je hem niet met wat standaard klem-en-schroefwerk van de gamma vastmaken? Van die dingen waar ze ook leidingen mee vastmaken.
Ik zou het ook eerder in zo een soort oplossing zoeken. Kun je anders eens een foto van het bevestigingsmechanisme posten?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 6 juni 2007 @ 16:43:35 #292
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50168914
Voor de buggy zoekers:
bij www.hetrietje.nl hebben ze diverse buggy's in de aanbieding waaronder de Chicco London voor 49,95 die hier al drie jaar intensief naar tevredenheid gebruikt wordt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:18:40 #293
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50178794
Tnx voor de tip ET.
Alleen die Chico London heeft wel zo'n lillik dessin....
En die andere Chico's die ik dus de minst erge buggy's vind, zijn weer te zwaar...
Dus, PM, het zal toch een gewone standaard buggy worden denk ik!

Icicle, wat een gedoe zeg. Maar ja, zo'n hippe wagen past natuurlijk niet bij zo'n ouderwetse fiets he....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:34:10 #294
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50179483
tja, je moet van blommetjes houden voor die aanbieding

(mijnes is ook gewoon, simpel rood)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:52:57 #295
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50234772
Bwaaah, fietsen met een buggy op de buggydrager is ENG! Maar wel handig!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 8 juni 2007 @ 13:35:42 #296
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50236385
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:43 schreef E.T. het volgende:
Voor de buggy zoekers:
bij www.hetrietje.nl hebben ze diverse buggy's in de aanbieding waaronder de Chicco London voor 49,95 die hier al drie jaar intensief naar tevredenheid gebruikt wordt
Iemand ervaring met die Cosi Sleep die op die site staat? Lijkt wel handig, maar gebruik je het ook echt?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_50236879
Zo'n soort bedje kan handig zijn om het kindje tussen de ouders in te laten slapen, maar dan zou ik zelf denk ik eerder voor een snugglenest gaan omdat dat geen achterrandje heeft en dus wat langer te gebruiken is.
Als bedje voor op visite zou het voor mij het geld niet waard zijn. Als ze de maat hebben dat ze nog in de cosisleep passen dan kunnen ze ook nog veilig op een groot bed of op de bank liggen. Zodra ze wat bewegelijker worden en dus niet meer veilig los kunnen slapen kan dat denk ik ook niet meer in een bedje met zulke lage randjes. Bovendien denk ik dat de lengte dan ook niet ideaal meer is.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:08:00 #298
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50237698
Oke, duidelijk. Volgens mij kun je trouwens ook de reiswieg gebruiken voor op visite, dus zou dit dubbelop zijn.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 15:25:02 #299
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50240420
Ik vind de Zapp wel erg snel omklappen hoor, en idd balen dat ie niet plat kan, vooral omdat het wiel van mijn gewone kinderwagen kapot is.....Dean groeide daar al sowieso bijna uit, maar nu is ie dus vooralsnog "veroordeeld" tot de maxicosi aangezien hij nog niet kan zitten. Hij is ook niet handig qua boodschappen, je kan er niks aanhangen. Maar hij is wel mooi

Vanaf wanneer doen jullie je kindjes eigenlijk in de buggy?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 18:29:34 #300
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50246904
Vivi wij zijn overgegaan van de lig naar platte zit (dus van bak naar wandelwagen) toen Emma bijna 6 maanen was. Dat was meer omdat het makkelijker meenemen was met de vakantie, daarna hebben we de bak niet meer gebruikt maar wel de wagen alleen in de ligstand gebruikt. Het advies is om je kindje pas in de zitstand in de wagen te doen als het goed zelf kan zitten zonder steun.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 18:36:35 #301
102760 Igraine
Headache
pi_50247177
Wandelwagen vanaf een maand of 6
Buggy vanaf dat ze goed kan lopen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')