Ja, onze auto zit praktisch vol wanneer de wagen meegaat.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:37 schreef Fendy het volgende:
Werkt inderdaad erg simpel, maar waarom zou je dat eigenlijk willen? Of is het puur vanwege ruimtegebrek?
Geen stomme vraag. Zou op zijn minst redelijk zijn. Ik vind het wel briljant dat ze van Bugaboo op die site reclame maken dat het onderstel zo plat kan, maar ze zeggen niets over die reiswieg die niet bepaald plat isquote:Op maandag 5 februari 2007 14:34 schreef jellyrose het volgende:
Heel stomme vraag hoor, maar mag je eigenlijk bij zo'n babyboer ook uittesten of zo'n wagen gemakkelijk in en uit je auto gaat? (ik bedoel, ik zie mezelf nog niet met 5 van die dingen over een parkeerplaats hobbelen, maar ik zou toch graag vantevoren weten of mijn gekozen wagen er wel makkelijk in past enzo)
Als het echt moet kan de bak van de bugaboo wel plat, het is een stoffen "zak" die in een frame hangt (hetzelfde frame als waar de wandelwageninzet in hangt later) met een houten bodemplaatje.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:56 schreef lcicle het volgende:
Bij de Babydump in Eindhoven mocht je in elk geval testen of de wagen in de auto paste.
Paradijsvogeltje, een reiswieg haal je toch ook altijd van het onderstel af?Ik denk niet dat er wagens zijn waar die er op blijft zitten bij het vervoeren in de auto.
hihi...quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:50 schreef Bass-Miss het volgende:
Lijkt wel of jullie allemaal elke dag met die buggy door de jungle moeten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |