Haha! Smoes! Ik ben er inmiddels zo in thuis, dat ik niet eens meer nadenk over die namen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:16 schreef Smoezie het volgende:
Wie verzint die namen van die dingen?
Mutsy, om te gillen!En Koelstra, klinkt ook lekker romantisch baby-achtig
Ik denk dat Meneer-Smoezie om de naam graag een McLaren zou willen, dat klinkt stoer F1 achtig!
Zo kan je meteen zien dat ik nog een groentje ben (helaas!) hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Haha! Smoes! Ik ben er inmiddels zo in thuis, dat ik niet eens meer nadenk over die namen!
Misschien kan je eerst eens een buggy huren bij Babyrent om te kijken of dat echt bevalt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:09 schreef Moonah het volgende:
Ik zit er sterk over te denken om die hele QuinnyBuzz weg te doen.
...
Mijn lief denkt alleen dat ik er spijt van ga krijgen. Vandaar dat ik het hier even meld, wellicht heeft iemand nog een tip, of zie ik dingen over het hoofd....
oooow die is leeeeeuuuk!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:19 schreef Moonah het volgende:
Oh ja, zijn er buggy's met 'vering' oid op de wielen?
Ik kwam dit nl tegen:
gefederte Räder für angenehmes Reisen
En MevrouwKorn, die zijn leuk ja, die ouderwetse!
Ik heb ook nog een ouderwets wandelwagentje, is momenteel bij een vriendin in gebruik, maar van de zomer kan Thies er lekker in.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:52 schreef snoopy het volgende:
Ik heb zelf een Sparta Amazone en daar past helaas alleen een speciale drager op. Moesten we weer speciaal bestellen bij de fietsenwinkel.
Hier ben ik tijdens mijn struintocht eens op gaan letten. Goede tip, tnx!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:07 schreef E.T. het volgende:
voeteneinde kan horizontaal gezet worden (zodat de beentjes niet 'hangen' als ze in slaap vallen maar helemaal ondersteund worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |