quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef kims_mama het volgende:
Het is gelukt! Met spin vastgezet. Fietsen ging goed.
Yep!quote:Op zondag 1 april 2007 19:08 schreef Fendy het volgende:
Aan de mensen die ook een Quinny Buzz hebben, dat oogje op het handvat, dat kun je iets uittrekken en dan zit daar een soort van elastiekje aan.
Iemand al ontdekt wat het is en waarvoor het dient?
Hehe...net effe geprobeerd, maar dat red ik dan weer niet...moet je bovenmenselijke krachten hebben om hem zo ver uit te trekken?quote:Op zondag 1 april 2007 19:33 schreef Moonah het volgende:
[..]
Yep!
Als je het onderstel inklapt kun je het daarmee vastmaken aan een metalen 'knopje' aan de binnenkant van het linkerwiel. Dan schiet hij niet weer 'uit elkaar' zeg maar.
Ja ik begrijp het ook niet. Waarom maakt men kinderwagens waar een kindje maar 5 maanden in kan liggen? Daar heb je toch niets aan lijkt mij.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:51 schreef DIGGER het volgende:
Je kan gelijk zien dat het economisch weer beter gaat, het ene nieuwe model na het andere komt uit waarbij de maten steeds kleiner wordt, zo lijkt het. Is je kind echt in no-time uitgegroeid, lekker handig.
Veel langer heeft ook geen zin, want als een baby kan zitten mag ie er al niet meer in.quote:Op donderdag 19 april 2007 08:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het ook niet. Waarom maakt men kinderwagens waar een kindje maar 5 maanden in kan liggen? Daar heb je toch niets aan lijkt mij.
Vaag op zich, zat er al over te denken om terug te gaan, lijkt me wel iets wat onder garantie verholpen zou mogen worden...quote:Op donderdag 19 april 2007 11:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Fendy wij hebben daar ook last van. Dat is helaas een van de bekende "mankementen" van de Buzz. Het is bij ons nogal wisselvallig en lijkt nu (zonder olie of iets) weer weg te zijn
yepquote:Op donderdag 19 april 2007 15:13 schreef jellyrose het volgende:
Hadden jullie niet ook een Firstwheels, ET? Die van ons is net afgeleverd dus ik hoop maar dat blobster een kleine baby gaat zijn
Wij hebben de Bugaboo. Ik vind het echt een top wagen. Enige nadeel is dat de bak klein is (Mikael was er al heel snel uit gegroeid) en dat die bak zo laag bij de grond is zeg maar. Maar je kunt hem heerlijk klein inklappen en hij loopt heel lekker. Dik voordeel vind ik ook dat je het zitgedeelte alle 2 de kanten op kan zetten. Na je toe en van je af zeg maar. En hij kan helemaal plat, en dan bedoel ik echt plat. ik vind het een topwagentjequote:Op zaterdag 21 april 2007 20:56 schreef Nijna het volgende:
Wij zijn vandaag gaan kijken voor wandelwagens enzo. We hebben als het waren nog 2 "over", de bugaboo cameleon en de quinny buzz. Over de eerste lees ik veel lovende reacties, over de 2e vooral veel negatief... Mensen hier met positieve en/of negatieve ervaringen van deze wagens (zowel met de bak als met het zitje)?
Ik vind juist de bak van de bugaboo in verhouding met de andere wagens groter. Ik heb met een centimeter rondgelopen door de winkel omdat ik een zo groot mogelijke bak wilde en de bugaboo had van de "moderne" wagens de grootste bak. Mede doordat het een vierkante bak is inplaats van een ovale.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:00 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Wij hebben de Bugaboo. Ik vind het echt een top wagen. Enige nadeel is dat de bak klein is (Mikael was er al heel snel uit gegroeid) en dat die bak zo laag bij de grond is zeg maar. Maar je kunt hem heerlijk klein inklappen en hij loopt heel lekker. Dik voordeel vind ik ook dat je het zitgedeelte alle 2 de kanten op kan zetten. Na je toe en van je af zeg maar. En hij kan helemaal plat, en dan bedoel ik echt plat. ik vind het een topwagentje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |