Of nadat hij jankend per brancard het veld verlaatquote:Op zondag 28 januari 2007 17:18 schreef twi het volgende:
Volgende week mogen jullie 3x "Leo, hoerenjong!" inzetten na z'n goals
Geen frustratie, gewoon een dikke paffige teringbraziliaan.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:20 schreef cheqy het volgende:
Die TT.![]()
De frustratie druipt er vanaf, heerlijk.![]()
Omdat........quote:Op zondag 28 januari 2007 17:21 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Geen frustratie, gewoon een dikke paffige teringbraziliaan.
Tot hier had ik respect voor jequote:Op zondag 28 januari 2007 17:22 schreef Jasza het volgende:
Het blijft namelijk een kakkerlak,
En hier...quote:natuurlijk ben ik blij als hij scoort maar 1x zeiken en al ze krediet is opppp.
Nou ja was andersom ook gebeurdquote:Op zondag 28 januari 2007 17:22 schreef Jasza het volgende:
Nog ff terugkomend op die gast die zegt dat ik en Dentheman moraalridders zijn, ik moet die gast niet dat heb ik altijd gezegd. Maar qua voetbal kan hij leuke dingen brengen daarom mag het van mij, maar 1x zeiken en hij mag gelijk weg via de achterdeur. Het blijft namelijk een kakkerlak, natuurlijk ben ik blij als hij scoort maar 1x zeiken en al ze krediet is opppp.
Daarnaast moet je zeker niet hier mensen gaan uitlachen![]()
Ja blij omdat het een goal van Ajax is, niet omdat hij hem maakt hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 17:23 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Tot hier had ik respect voor je
[..]
En hier....
Bij mij zal hij never en never een held worden hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 17:23 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Nou ja was andersom ook gebeurdMaar die helden-status van Leo nu is te triest voor woorden.
Je kan moeilijk gaan janken als je club scoort ofwelquote:Op zondag 28 januari 2007 17:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja blij omdat het een goal van Ajax is, niet omdat hij hem maakt hoor![]()
Als Ajax wint juich ik en ben ik blij![]()
Inderdaad. Meer respect voor een Ajacied die roept dat judas een kutkakkerlak is dan eentje die nu op hem klaarkomt puur omdat ie scoort.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij mij zal hij never en never een held worden hoor![]()
Mensen die hem een held gaan noemen moeten is wat tikken krijgen![]()
Als wij winnen door charineus dan ben ik droevig dat de rest van het team te incompetent was om te scoren en dat deze rasmongool het niveau van anderen overstijgt.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja blij omdat het een goal van Ajax is, niet omdat hij hem maakt hoor![]()
Als Ajax wint juich ik en ben ik blij![]()
Hehe tsja, ik juich dan gewoon puur omdat we als Ajax winnen. Maar ik ergerde me vandaag ook weer dood aan hem, met ze Ronaldinho akka'squote:Op zondag 28 januari 2007 17:26 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Als wij winnen door charineus dan ben ik droevig dat de rest van het team te incompetent was om te scoren en dat deze rasmongool het niveau van anderen overtuigd.
Eindelijk weer eens een doelpuntje van Guzman
Dat heb ik met Griek ook dat zal nooit een held worden maar ik vind hem wel een symphatieke jongen en hoop dat ie nog vaak scoort voor ons.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:26 schreef twi het volgende:
Leonardo zal nooit een held worden nee, maar hoe beter hij speelt, hoe meer 'ie voor Ajax betekent (zowel sportief als financieel).
Als hij volgende week het winnende doelpunt maakt ga ik een week paalzitten in de coolsingel. En geloof me, ik ben er gek genoeg voor.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Volgende week mag '' Harry " wel weer scoren![]()
Wat is er mis met hem persoonlijk? Hij wordt ook nooit mijn held maar het is een aardige voetballer werkt hard en ook wel symphatiek.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:26 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Als wij winnen door charineus dan ben ik droevig dat de rest van het team te incompetent was om te scoren en dat deze rasmongool het niveau van anderen overtuigd.
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef BiMeWet het volgende:
Luigi is trouwens geregistreerd geloof ik, en gaat misschien meeposten jongens,
Persoonlijk niet, behalve dat hijquote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Wat is er mis met hem persoonlijk? Hij wordt ook nooit mijn held maar het is een aardige voetballer werkt hard en ook wel symphatiek.
Nou zeg, het is echt als een bom ingeslagen dat de joden winnen door een buitenspelgoal en een doelpunt van een ex-''kakkerlak''quote:Op zondag 28 januari 2007 17:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Tering wat een schijt TT zegKan wel zien dat de winnende goal van Leo als een bom is ingeslagen in Rotterdam
![]()
![]()
Dat is Leonardo totaal niet, sympathiek. Tenminste, op het veld niet. Maar hij kan op momenten zo ontzettend goed voetballen. Ideaal zou zijn dat 'ie dat een half jaartje doet om vervolgens voor een paar miljoen naar een andere club te verhuizen. Idem dito voor Charisteas. Hoeven we niet langer dan nodig naar die rotkoppen te kijken. En tot die tijd doen ze hun ding maar om onze clubs zo goed mogelijk te helpen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:28 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Dat heb ik met Griek ook dat zal nooit een held worden maar ik vind hem wel een symphatiek en hoop dat ie nog vaak scoort voor ons.
Ik geef geld toe als iemand charineus wilt overnemenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:30 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is Leonardo totaal niet, sympathiek. Tenminste, op het veld niet. Maar hij kan op momenten zo ontzettend goed voetballen. Ideaal zou zijn dat 'ie dat een half jaartje doet om vervolgens voor een paar miljoen naar een andere club te verhuizen. Idem dito voor Charisteas. Hoeven we niet langer dan nodig naar die rotkoppen te kijken. En tot die tijd doen ze hun ding maar om onze clubs zo goed mogelijk te helpen.
Leonardo is de grootste lul op de Nederlandse velden en als Ajacied had ik inderdaad gehoopt dat ie er komend seizoen 30 scoort en daarna voor veel geld zo snel mogelijk oprotte.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:30 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is Leonardo totaal niet, sympathiek. Tenminste, op het veld niet. Maar hij kan op momenten zo ontzettend goed voetballen. Ideaal zou zijn dat 'ie dat een half jaartje doet om vervolgens voor een paar miljoen naar een andere club te verhuizen. Idem dito voor Charisteas. Hoeven we niet langer dan nodig naar die rotkoppen te kijken. En tot die tijd doen ze hun ding maar om onze clubs zo goed mogelijk te helpen.
Nick?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef BiMeWet het volgende:
Luigi is trouwens geregistreerd geloof ik, en gaat misschien meeposten jongens,
huilie.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:30 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nou zeg, het is echt als een bom ingeslagen dat de joden winnen door een buitenspelgoal en een doelpunt van een ex-''kakkerlak''
http://www.youtube.com/watch?v=0v0UrDZvSOEquote:Op zondag 28 januari 2007 17:32 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=d5Mpc8duKP0
Past hier wel vind ik
Uh, ex-klasgenoot enzo? Lees maar paar topics terug. Goede vrienden altijd geweest, tot we 3 maanden terug contact verloren omdat ik in buitenland zat. Belde m gister wel ff om hem nog te feliciteren (beetje laat, maargoedquote:
Ik heb sommige topics met een half oog maar gevolgdquote:Op zondag 28 januari 2007 17:34 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Uh, ex-klasgenoot enzo? Lees maar paar topics terug. Goede vrienden altijd geweest, tot we 3 maanden terug contact verloren omdat ik in buitenland zat. Belde m gister wel ff om hem nog te feliciteren (beetje laat, maargoed)
Heb nog flink op 'm ingeluld hoor, dat ie niet naar AZ mocht.Niet dat dat veel hielp, maar, zoals ik al vorig topic schreef: "Ik had ook voor het geld kunnen gaan wat ik bij AZ ving"...
Feyenoord betaald ongeveer 1/3e van het bedrag wat AZ bood..
Mooie site hoor jorientjequote:Op zondag 28 januari 2007 17:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Foto's van Feyenoord-RKC online op www.fr-fotopage.nl
Bedoel je nou zn transfersom of salaris?Allebei diep triest natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:34 schreef BiMeWet het volgende:
Feyenoord betaald ongeveer 1/3e van het bedrag wat AZ bood..
Nee joh, ook bij NAC en Feyenoord vond ik leonardo al een goede voetballer.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Wat een kut avatarals jullie maar succes hebben he hoer?
Verander 'm dan evenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef Messenga het volgende:
Nou, na 20 posts over de TT mag het wel ergens anders over gaan
Dus het is beter als jullie supporters harrie helemaal kapot maken? fluiten als hij aan de bal is? Stilte als hij scoort? puur en alleen omdat hij een ajaxverleden heeft? Beter groei je op ofzoquote:Op zondag 28 januari 2007 17:58 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat een saaie wedstrijdBen voor het eerst eerder weg gegaan bij een wedstrijd van Feyenoord
![]()
Prachtig trouwens om te zien hoe blij die joden zijn met die judasGeeft maar weer eens aan wat voor een soort supporters ajacieden zijn. Totaal geen clubgevoel.
Ik vind Leo véél meer een 'Feyenoorder' dan dat Charineus een jood is.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dus het is beter als jullie supporters harrie helemaal kapot maken? fluiten als hij aan de bal is? Stilte als hij scoort? puur en alleen omdat hij een ajaxverleden heeft? Beter groei je op ofzo
Mag je vinden, leo heeft tussendoor nog een ander ploegje gehad...quote:Op zondag 28 januari 2007 18:04 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik vind Leo véél meer een 'Feyenoorder' dan dat Charineus een jood is.
Nee maar wij lopen hier niet :quote:Op zondag 28 januari 2007 18:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dus het is beter als jullie supporters harrie helemaal kapot maken? fluiten als hij aan de bal is? Stilte als hij scoort? puur en alleen omdat hij een ajaxverleden heeft? Beter groei je op ofzo
Dat komt omdat ie niet echt veel scoortquote:Op zondag 28 januari 2007 18:06 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Nee maar wij lopen hier niet :
JAAAAAAAAAAAAAAA HARRY AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA CHARISTEAS ONZE HELD![]()
JAAAAAAAAAAAAAA JAJAAAAAAAA CHARISTEAS IS EEN ECHTE FEYENOORDER HAHAHAAA HARRY ONZE HELD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meer dan judas dit seizoenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat komt omdat ie niet echt veel scoort
Eens:quote:Op zondag 28 januari 2007 18:04 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik vind Leo véél meer een 'Feyenoorder' dan dat Charineus een jood is.
Pff, als het zo doorgaat haalt die griek onze vriend Haas-Jan nog inquote:
Dan is die niet meer voor ons te houdenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Pff, als het zo doorgaat haalt die griek onze vriend Haas-Jan nog in
leo heeft geen club, leo is een broodvoetballer. Zoals alle andere spelers trouwens op een paar na.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:10 schreef markisboer het volgende:
leo zijn club is feyenoord
maar hij speelt bij de vijand
De vijandquote:Op zondag 28 januari 2007 18:10 schreef markisboer het volgende:
Leo's club is Feyenoord niet maar hij heeft er wel een verleden.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:10 schreef markisboer het volgende:
Nee maar de vijandquote:Op zondag 28 januari 2007 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vrienden kan je elkaar niet echt noemen
Haha jij bent echt een aap he, als Ajax en 010 geen vijand zijn dan snap je er werkelijk niks van zegquote:
Volgend jaar maar weer eens Ajax - Feyenoord in de vrije verkoop?quote:
Ja sorry dat ik zelfs nog sympathie heb voor feyenoord, wat bezielt mequote:Op zondag 28 januari 2007 18:17 schreef Jasza het volgende:
Jij bent echt de grootste mongool die ik ooit heb horen praten zeg
Volgens mij ben je gestoordquote:Op zondag 28 januari 2007 18:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik zelfs nog sympathie heb voor feyenoord, wat bezielt me
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja precies dat spreekt boekdelen![]()
Hij vind van welquote:
quote:RKC wil doelman Aerts door Marcel, op 28-01-2007 18:05:04
Mark Wotte liet tegenover Radio Rijnmond weten dat Feyenoord doelman Aerts bovenaan zijn wensenlijstje staat om RKC Waalwijk te komen versterken. RKC is daarmee bezig, maar vooralsnog is hij onhaalbaar voor de Waalwijkers. 'Er zit een groot financieel verhaal aan vast' aldus Wotte.
Volgens de coach van RKC moet Feyenoord wel willen meewerken om een overgang van de bij Feyenoord overbodige Aerts mogelijk te maken.
[Bron www.fr-fotopage.nl]
Eerst vond ik je nog wel ok, maar na deze uitspraak ben je echt een mongoolquote:Op zondag 28 januari 2007 18:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik zelfs nog sympathie heb voor feyenoord, wat bezielt me
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:24 schreef stefmans het volgende:
[..]
Eerst vond ik je nog wel ok, maar na deze uitspraak ben je echt een mongool
Mag je vindenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:24 schreef stefmans het volgende:
[..]
Eerst vond ik je nog wel ok, maar na deze uitspraak ben je echt een mongool
Hey een supporter met verstandquote:
heb er een filmpje van zal hem is uppenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:33 schreef Vakkie_W het volgende:
Laat trouwens maar
My point excactly! Ik vind het gewoon belangrijk dat ik mooi voetbal zie, als ik een prachtgoal zie die door feyenoord wordt gescoord kan ik wel volblijven houden dat het geen mooie goal is omdat ik een ajaxsupporter ben maar wat bereik ik daarmee? Ik geniet van voetbal in elke vorm van het woord, en dat blijf ik doen!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:32 schreef Baklap het volgende:
[..]
Hey een supporter met verstand![]()
Het blijft natuurlijk gewoon een potje voetbal. Maar als je elkaar de vijand noemt ben je stoer, vandaar.
Wordt er meteen een beetje invulling gegeven aan de veelal saaie zondag.
zal ik je een keer mee nemen naar een wedstrijd van Feyenoord, broederquote:Op zondag 28 januari 2007 18:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
My point excactly! Ik vind het gewoon belangrijk dat ik mooi voetbal zie, als ik een prachtgoal zie die door feyenoord wordt gescoord kan ik wel volblijven houden dat het geen mooie goal is omdat ik een ajaxsupporter ben maar wat bereik ik daarmee? Ik geniet van voetbal in elke vorm van het woord, en dat blijf ik doen!
Oh ik kijk overal hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 18:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zal ik je een keer mee nemen naar een wedstrijd van Feyenoord, broeder
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb er een filmpje van zal hem is uppen![]()
Dat je een nep jood bent en dat je eigenlijk bij az wil zitten?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vertel eens wat weet je precies?
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat je een nep jood bent en dat je eigenlijk bij az wil zitten?
Vind wel grappig dat ze mot hebbenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:39 schreef zevenkamp het volgende:
Leuk en aardig maar kunnen de joden en nep-joden hier verdwijnen
Zo denk jij er over. Typisch zo'n supporter die naar wedstrijden van het Ned elftal gaat kijken. Als je Feyenoord en Ajax geen vijanden van elkaar vind ben je gewoon dom. Als je die 2 tegen elkaar laat spelen met een vrije verkoop van kaartjes dan vind er gewoon een veldslag plaats.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
My point excactly! Ik vind het gewoon belangrijk dat ik mooi voetbal zie, als ik een prachtgoal zie die door feyenoord wordt gescoord kan ik wel volblijven houden dat het geen mooie goal is omdat ik een ajaxsupporter ben maar wat bereik ik daarmee? Ik geniet van voetbal in elke vorm van het woord, en dat blijf ik doen!
hahaha dan ben ik maar dom iddquote:Op zondag 28 januari 2007 18:40 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zo denk jij er over. Typisch zo'n supporter die naar wedstrijden van het Ned elftal gaat kijken. Als je Feyenoord en Ajax geen vijanden van elkaar vind ben je gewoon dom. Als je die 2 tegen elkaar laat spelen met een vrije verkoop van kaartjes dan vind er gewoon een veldslag plaats.
Er zijn altijd slimmere mensen die niet gelooft worden, zoals jezus. het komt wel goed met jequote:
Daar doelde ik ook op...quote:Op zondag 28 januari 2007 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er zijn altijd slimmere mensen die niet gelooft worden, zoals jezus. het komt wel goed met je![]()
Hij kan ook nog altijd naar Oranje gaan kijkenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:42 schreef Vakkie_W het volgende:
* Proest *
Ik zie nu pas dat Pizzakoppo Leonardo in een ajax shirt met daarachter een ajax logo als avatar heeft![]()
![]()
![]()
Pizzakoppo ga lekker naar AZ ofzo![]()
Dat is vreedzaam publiek, kan je tijdens oranje nog met een Feyenoord jas op de f-side zittenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij kan ook nog altijd naar Oranje gaan kijken![]()
![]()
![]()
staat op youtube Uploaded (processing, please wait)quote:Op zondag 28 januari 2007 18:55 schreef Vakkie_W het volgende:
Jorien waar blijft je Leonardo filmpje?
je vegist jequote:Op zondag 28 januari 2007 18:59 schreef Baklap het volgende:
In de tijd dat Kluivert nog het mannetje was in het Nederlands elftal werd hij toegezongen door het legioen. Nu schelden ze hem uit in de Kuip, nuff said.
Kluivert toegezongen door het legioen??? Met Kluivert moordenaar, Kluivert moordenaar! zekerquote:Op zondag 28 januari 2007 18:59 schreef Baklap het volgende:
In de tijd dat Kluivert nog het mannetje was in het Nederlands elftal werd hij toegezongen door het legioen. Nu schelden ze hem uit in de Kuip, nuff said.
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:11 schreef Jasza het volgende:
Zie ik daar nou Vakkie_W juichen voor Angelos![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:11 schreef ericajax het volgende:
1 voordeel tegenwoordig voor jullie, de topclubs komen als laatst![]()
Dat lachje op het eindquote:Op zondag 28 januari 2007 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EMIRZI8qaSI
Eeey Leonardo
Wat zeggen ze? Of wat 'proberen' ze te zeggen?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EMIRZI8qaSI
Eeey Leonardo
Hey leonardo vieze vuile k*nkerjood, ga maar lekker doodquote:Op zondag 28 januari 2007 19:15 schreef Baklap het volgende:
[..]
Wat zeggen ze? Of wat 'proberen' ze te zeggen?
Tijdens een wedstrijd van het Nederlands elftal wel. Zo dubbel is het.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:09 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Kluivert toegezongen door het legioen??? Met Kluivert moordenaar, Kluivert moordenaar! zeker![]()
Hoogstaandquote:Op zondag 28 januari 2007 19:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hey leonardo vieze vuile k*nkerjood, ga maar lekker dood![]()
hoe weet je dat ? ben je ook 1 van de Heroes ?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:16 schreef Baklap het volgende:
[..]
Tijdens een wedstrijd van het Nederlands elftal wel. Zo dubbel is het.
Uhm jaquote:Op zondag 28 januari 2007 19:16 schreef Baklap het volgende:
[..]
Geniaalquote:Op zondag 28 januari 2007 19:16 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ja ik heb er een dvd van gemaakt. Kopen?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:18 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Uhm jaDan ken jij zeker alleen vaders met kinderen die voor Feyenoord zijn en af en toe naar het Ned elftal gaan kijken.
die heb ik al, lul er eens niet omheenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:19 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ja ik heb er een dvd van gemaakt. Kopen?
Ik ga voor de buis zitten (neej niet Buijs). Het schijnt dat ze zo de samenvattingen van de topclubs laten zien.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die heb ik al, lul er eens niet omheen
Maakt niet uit of ze ergens opslaan, die DVDgrollen gaan nooit vervelenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:19 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ja ik heb er een dvd van gemaakt. Kopen?
stop nou maarquote:Op zondag 28 januari 2007 19:20 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ik ga voor de buis zitten (neej niet Buijs). Het schijnt dat ze zo de samenvattingen van de topclubs laten zien.
LoekBquote:Op zondag 28 januari 2007 19:36 schreef Vakkie_W het volgende:
BiMeWet hoe heet Bruins hier op FOK!?
Dirk-Kuijtquote:Op zondag 28 januari 2007 19:36 schreef Vakkie_W het volgende:
BiMeWet hoe heet Bruins hier op FOK!?
Zeker, basis zondag hoop ik. waar ze hofs dan neer zettenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:57 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Scheuder deed het goed trouwens! Er in houden zou ik zeggen!![]()
Hofs op de bank en als het nodig is/als er wat meer 'pit' nodig is dr in zetten. Maar je mag toch verwachten dat ze wel fel zullen zijn. Ben meer benieuwd eigenlijk wie linksback zal komen. Bahia ofzo en dan Greene centraal? Of misschien toch wel hofs op het middenveld en dan Lucius en Vlaar centraal, Bahia linksback?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeker, basis zondag hoop ik. waar ze hofs dan neer zetten![]()
Serieus?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:08 schreef Vakkie_W het volgende:
De Cler was trouwens vandaag in de Kuip. Het zou toch niet???
De Guzman weer naar links (Drenthe is geschorst) en dan Hofs op de plek waar de Guzman vandaag speelde?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeker, basis zondag hoop ik. waar ze hofs dan neer zetten![]()
Indien goedkoop/gratis is het wel een behoorlijke versterking in de breedte natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:22 schreef hippo-clippo het volgende:
We hebben niks aan de Cler, als we Drenthe er al hebben staan. Of Drenthe moet naar het middenveld, maarja daar hebben we al genoeg man.
Drenthe moet sowieso op het middenveldquote:Op zondag 28 januari 2007 21:22 schreef hippo-clippo het volgende:
We hebben niks aan de Cler, als we Drenthe er al hebben staan. Of Drenthe moet naar het middenveld, maarja daar hebben we al genoeg man.
Ga je eens verdiepen in de voetbalwereld... De Cler is transfer vrij deze zomer.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:29 schreef koningdavid het volgende:
Maar heeft Feyenoord opeens een zak met geld gevonden ofzo?
Eerst Bruins... nu De Cler. Dat zijn niet de eerste de besten...
Volgende zomer pas hoor, helaas..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:35 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ga je eens verdiepen in de voetbalwereld... De Cler is transfer vrij deze zomer.
Volgens de site van AZ ja. Volgens lui op het AZ forum dit jaar al.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Volgende zomer pas hoor, helaas..
oh, dan geloof ik eerder die supportersquote:Op zondag 28 januari 2007 21:45 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Volgens de site van AZ ja. Volgens lui op het AZ forum dit jaar al.
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
oh, dan geloof ik eerder die supporters
quote:Koeman haalt uit naar scheidsrechter
Op de persconferentie na afloop heeft Erwin Koeman hard uitgehaald naar de scheidsrechter, onder andere vanwege de gele kaart van Drenthe.
"De meeste kaarten waren onnodig en onterecht, ook die voor Drenthe. Wat een slap gezeik allemaal. Het zal best met de nieuwe richtlijnen voor de arbitrage te maken hebben, maar het ligt ook aan de persoonlijkheid van de betreffende scheidsrechter."
'Drenthe is daardoor mooi geschorst voor onze komende wedstrijd tegen Ajax. Zo'n type hebben we juist nodig in Amsterdam'.
"Haalt hard uit".quote:Koeman vindt scheidsrechter niet zo lief
Op de persconferentie na afloop heeft Erwin Koeman gezegd over de scheidsrechter dat hij niet zo lief is, onder andere vanwege de gele kaart van Drenthe.
"De meeste kaarten waren onnodig en onterecht, ook die voor Drenthe. Wat een slap gezeik allemaal. Het zal best met de nieuwe richtlijnen voor de arbitrage te maken hebben, maar het ligt ook aan de persoonlijkheid van de betreffende scheidsrechter."
'Drenthe is daardoor mooi geschorst voor onze komende wedstrijd tegen Ajax. Zo'n type hebben we juist nodig in Amsterdam'.
De Cler voor in de breedte? Laat me niet lachen zeg. Die kerel is toch wel een stukkie beter dan Drenthe.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Indien goedkoop/gratis is het wel een behoorlijke versterking in de breedte natuurlijk.
Talpa is niet meerquote:Op zondag 28 januari 2007 23:26 schreef Jasza het volgende:
Volgens Talpa zijn jullie nog een concurrent van psv
Als Ajax en AZ het zijn, zijn wij het ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:26 schreef Jasza het volgende:
Volgens Talpa zijn jullie nog een concurrent van psv
Die is al z'n hele leven voor Feyenoord dus zegt niets.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:08 schreef Vakkie_W het volgende:
De Cler was trouwens vandaag in de Kuip. Het zou toch niet???
Wat was er aan de hand dan?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:26 schreef Happel het volgende:
Leuk man, ik mocht de Kuip niet eens in vandaag. Geen flikker van de wedstrijd gezien dus,,,
En dan? 2 joden in de spits?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Meme Tchite weer 2 keer gescoord vandaag, hadden wij hem maar![]()
?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:26 schreef Happel het volgende:
Leuk man, ik mocht de Kuip niet eens in vandaag. Geen flikker van de wedstrijd gezien dus,,,
Protesteren op een onterecht gegeven vrije trap.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:32 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Even gemist, waarom kreeg Drenthe nou ook weer geel![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 10:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Protesteren op een onterecht gegeven vrije trap.
kwam je vingerafdruk niet overeen?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:26 schreef Happel het volgende:
Waarom niet verhuren i.p.v. verkopen?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Davids bijna verkocht aan nec
Omdat het een mongeaul zonder talent is.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom niet verhuren i.p.v. verkopen?
Een stuk of tien ja. Daarintegen hebben wij ook een aantal hoogstaande talenten/spelers, Ekramy, Luigi, Slory, et ceteri.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:48 schreef koningdavid het volgende:
Dan hebben jullie er nog een hoop te gaan deze transferperiode...
daar snap ik nou echt helemaal niets van, eerst bij de selecie halen en dan afserveren alsof ie geen bal kan raken (net als De Ceulaer)quote:Op maandag 29 januari 2007 10:47 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Omdat het een mongeaul zonder talent is.
waarvan er 2 nog niet eens in het feyenoord shirt spelenquote:Op maandag 29 januari 2007 10:49 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Een stuk of tien ja. Daarintegen hebben wij ook een aantal hoogstaande talenten/spelers, Ekramy, Luigi, Slory, et ceteri.
Als het aan mij lag speelde die pauper nu bij FC zondagselftal-klasse-bejaarden-met-gebroken-heupquote:Op maandag 29 januari 2007 10:51 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
daar snap ik nou echt helemaal niets van, eerst bij de selecie halen en dan afserveren alsof ie geen bal kan raken (net als De Ceulaer)
Ga jij nou maar die rastanegert van 58 aflebberen en tyft op uit ons topic, joodgehalte is te hoog.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
waarvan er 2 nog niet eens in het feyenoord shirt spelen
quote:Op maandag 29 januari 2007 10:57 schreef BiMeWet het volgende:
Ga jij nou maar die rastanegert van 58 aflebberen en tyft op uit ons topic, joodgehalte is te hoog.
Ben lang genoeg bevriend met Luigi om zijn kwaliteiten te kennen, en slory red het wel. En nou oprenkerdekenkeren naar het jodentopic svp?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of slory en bruins het kunnen waarmaken op een niveautje hoger.
Ik mag hier posten wat ik wil, ik heb het namelijk gewoon over feyenoord!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:03 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ben lang genoeg bevriend met Luigi om zijn kwaliteiten te kennen, en slory red het wel. En nou oprenkerdekenkeren naar het jodentopic svp?
Ik zit iets dieper in het voetbalwereldje dan jij denkt, en als ik geen driedubbele beenbreuk had gehad stond ik nu te ballen in Feyenoord-1 of een club in het buitenland van hoogstaand niveau. Daarnaast heb ik ook nog iets gemompeld over 'vader' een aantal topics terug, en als híj al zegt dat Luigi "van ongekende klasse is over een paar jaar", weet ik helemaal zeker dat mijn mening wel objectief genoeg is.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik mag hier posten wat ik wil, ik heb het namelijk gewoon over feyenoord!
En als je bevriend bent met luigi kan je al niet meer objectief een oordeel vellen.
Het kan best een leuke voetballer zijn maar er komt meer dan alleen talent bij kijken
Had je vader ook maar wat beschaving bijgebracht danquote:Op maandag 29 januari 2007 11:09 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik zit iets dieper in het voetbalwereldje dan jij denkt, en als ik geen driedubbele beenbreuk had gehad stond ik nu te ballen in Feyenoord-1 of een club in het buitenland van hoogstaand niveau. Daarnaast heb ik ook nog iets gemompeld over 'vader' een aantal topics terug, en als híj al zegt dat Luigi "van ongekende klasse is over een paar jaar", weet ik helemaal zeker dat mijn mening wel objectief genoeg is.
Maargoed, nou op de trein naar Westerbork ajax-topic.
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:09 schreef BiMeWet het volgende:
Ik zit iets dieper in het voetbalwereldje dan jij denkt, en als ik geen driedubbele beenbreuk had gehad stond ik nu te ballen in Feyenoord-1 of een club in het buitenland van hoogstaand niveau.
Ik heb gespeeld in de "A1" van 1 van de grote clubs in engeland (Arsenal, L'pool, etc.) en denk dus wel dat ik al gescout 'was' zegmaar.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:11 schreef ruud_fr het volgende:
[..]en als scouts bij mij hadden komen kijken voetbalde ik nu voor Milan
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:15 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik heb gespeeld in de "A1" van 1 van de grote clubs in engeland (Arsenal, L'pool, etc.) en denk dus wel dat ik al gescout 'was' zegmaar.. Maargoed, dan kom je ineens onder een bestelbusje en loop je kreupel voor de rest van je leven
Dat kan iedereen inderdaad ja. Je hoeft me niet te geloven hoor, ga nu maar weer wegquote:
Ach, wij hebben ook onze portie plezier gehad vorig jaar, met ajax op plek 14 ofzo. Blijft natuurlijk over en weer gaan. Uiteindelijk pakken we ze komende zondag gewoon hard en worden de play-offs een genot met een hattrick van Charineus en een bouaouzannetje voor snijboonquote:Op maandag 29 januari 2007 11:18 schreef Maikalo het volgende:
Toch grappig, als het hier slecht gaat zie je opeens dat het meerendeel in dit topic ramptoeristen zijn![]()
spijk cityquote:Op maandag 29 januari 2007 10:58 schreef koningdavid het volgende:
Nog een transfer-tip trouwens:
Denneboom is transfervrij aan het einde van het seizoen.
Snel, sterk en doelgericht. Volgens mij komt hij ook uit de buurt van Rotterdam.
Na zondag zitte jullie in hun topic, en zitten ze allemaal te zeuren in feedbackquote:Op maandag 29 januari 2007 11:18 schreef Maikalo het volgende:
Toch grappig, als het hier slecht gaat zie je opeens dat het meerendeel in dit topic ramptoeristen zijn![]()
okquote:Op maandag 29 januari 2007 11:15 schreef BiMeWet het volgende:
Ik heb gespeeld in de "A1" van 1 van de grote clubs in engeland (Arsenal, L'pool, etc.) en denk dus wel dat ik al gescout 'was' zegmaar..
kut voor jequote:Maargoed, dan kom je ineens onder een bestelbusje en loop je kreupel voor de rest van je leven
Blijkbaar heb je geen hersens nodig om goed te kunnen voetballen.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:15 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik heb gespeeld in de "A1" van 1 van de grote clubs in engeland (Arsenal, L'pool, etc.) en denk dus wel dat ik al gescout 'was' zegmaar.. Maargoed, dan kom je ineens onder een bestelbusje en loop je kreupel voor de rest van je leven
Maargoed, fucking boeiend, mijn mening is altijd de juiste en Bruins haalt het gewoon![]()
Gekukkig niet nee, anders was er helemaal niets van huntelaar gekomen.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je geen hersens nodig om goed te kunnen voetballen.
Och, ik was altijd al meer into honkbal.quote:
schiedam toch?quote:
oh ja, datquote:Op maandag 29 januari 2007 11:22 schreef BiMeWet het volgende:
Helemaal niet met 25 mln. van investeerders![]()
Ze gaan wel vaak in protest hequote:Volgens Radio Rijnmond wordt binnen Feyenoord gezegd dat de club wil onderzoeken of het protest kan aantekenen tegen de gele kaart van Royston Drenthe. De linkerflankspeler kreeg geel voor een overtreding die er niet was. De kaart kost hem de Klassieker tegen Ajax.
Feyenoord Netwerk
Een protest lijkt echter zinloos. Rode kaarten kunnen ingetrokken worden, gele kaarten voor zover bekend niet.
Of was dat nog even in de koelkast gezet, tot het moment dat het afscheidsfeestje van de GKL geweest was? Nou ja, dat moet dan maar snel gebeuren vind ik zoquote:
Als Feyenoord volgend seizoen met Castelen, Slory en Denneboom in de aanval speelt zou ik hem als tegenstander toch wel even knijpen hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:22 schreef BiMeWet het volgende:
schiedam toch?
Nou ja, denneboom is iig. niet het type speler wat je wilt aantrekken. Helemaal niet met 25 mln. van investeerders![]()
Denneboom heeft de laatste tijd goede wedstrijden gespeeld.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als Feyenoord volgend seizoen met Castelen, Slory en Denneboom in de aanval speelt zou ik hem als tegenstander toch wel even knijpen hoor.
Als je dat vergelijkt met het Feyenoord van nu, is het een wereld van verschil. Voor komende zondag maak ik me dan ook totaal geen zorgen over jullie aanval. Harry, Kolkka en Huysegems... tja, het is leuk tegen RKC, maar tegen Ajax is het niets.
Nou ja, jullie hebben een keeper die thuishoort bij RKC dus wat dat betreftquote:Op maandag 29 januari 2007 11:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als Feyenoord volgend seizoen met Castelen, Slory en Denneboom in de aanval speelt zou ik hem als tegenstander toch wel even knijpen hoor.
Als je dat vergelijkt met het Feyenoord van nu, is het een wereld van verschil. Voor komende zondag maak ik me dan ook totaal geen zorgen over jullie aanval. Harry, Kolkka en Huysegems... tja, het is leuk tegen RKC, maar tegen Ajax is het niets.
Zal veel gezaagd worden. Stam is geschorstquote:Op maandag 29 januari 2007 11:30 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Nou ja, jullie hebben een keeper die thuishoort bij RKC dus wat dat betreft![]()
Alleen even die boom omzagen en de verdediging is ook niets meer. Neuh, ik zie potentie. Maak maar alvast een TVP in het FB-topic, je zult het nodig hebben.
Ah, wissik veel, interesseer me niet echt in dat jodencluppie, ga zondag wel eens die opstelling van jullie bekijken.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zal veel gezaagd worden. Stam is geschorst
Buijs.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:30 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Nou ja, jullie hebben een keeper die thuishoort bij RKC dus wat dat betreft![]()
Alleen even die boom omzagen en de verdediging is ook niets meer. Da's ook de enige taak wie we aan Buijs meegeven...Neuh, ik zie potentie om te winnen. Maak maar alvast een TVP in het FB-topic, je zult het nodig hebben.
En neus, ach... wat kunnen we daar nou nog over zeggen.... Kolkka... misschien dat koeman zn kop gebruikt en Vincken erin pleurt.. En misschien hebben we Huysegems on steroïds...
Buijs heeft de kop van een joegoslaaf zo groot is zn hoofd. Die is echt niet bang van een rollatorbejaarde hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Buijs.![]()
Die gaat huilen als hij Davids tegenover zich heeft staan denk ik.
Die bestelbus kwam echt hard aan hequote:Op maandag 29 januari 2007 11:36 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Buijs heeft de kop van een joegoslaaf zo groot is zn hoofd. Die is echt niet bang van een rollatorbejaarde hoor.
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Buijs.![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die bestelbus kwam echt hard aan he
Tja in Engeland moet je eerste de andere kant op kijken voordat je oversteekt hequote:Op maandag 29 januari 2007 11:42 schreef BiMeWet het volgende:
[..]3 dagen coma, permanent doof aan 1 kant en dus de eerder vermelde beenbreuk. Mjuah, best wel.
ik denk dat hij als eerste Davids een rotschop verkooptquote:Op maandag 29 januari 2007 11:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Buijs.![]()
Dat is dan de zoveelste rode kaart dit seizoenquote:Op maandag 29 januari 2007 11:44 schreef Grimm het volgende:
[..]
ik denk dat hij als eerste Davids een rotschop verkoopt
Jongens waar hebben we het over?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:44 schreef Grimm het volgende:
[..]
ik denk dat hij als eerste Davids een rotschop verkoopt
Iets met verleden, garanties, toekomst.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jongens waar hebben we het over?
Edgar Davids, de speler die bij zowat elke topclub heeft gespeeld, tegen fucking Danny Buijs, de Nederlandse versie van Leonard.
Buijs is niets meer dan een lachertje voor Davids.
Ja als hij 27 of 30 was geweest dan was het een wereldster, nu met z'n 33 jaar, en weken geen wedstrijd te hebben gevoetbald, is wat anders.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Edgar Davids, de speler die bij zowat elke topclub heeft gespeeld, tegen fucking Danny Buijs, de Nederlandse versie van Leonard.
Sukkeltje alweer vergeten hoe Buijs met FC Groningen (waar hij een van de uitblinkers in het team was) oppersterk was tegen onder andere jullie? Jullie denken dat je alleen met mooi voetbal kunt winnen.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Davids stond bij Tottenham niet eens in de basisquote:Buijs is niets meer dan een lachertje voor Davids.
Liever dat dan winnen door je beste tegenstanders uit de wedstrijd te trappen.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:52 schreef dlebrok het volgende:
Jullie denken dat je alleen met mooi voetbal kunt winnen.
You couldnt make it upquote:Op maandag 29 januari 2007 11:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zoals ik al zeiquote:Op maandag 29 januari 2007 12:04 schreef Maikalo het volgende:
Ach, hopelijk hebben we zaterdag een voorhoede in vorm. Huysegems met een paar onnavolgbare acties en de doelpunten van Harry. En Vincken erin ipv Kolkka
![]()
Pardoquote:Op maandag 29 januari 2007 12:06 schreef Erasmusch het volgende:
Als die debiel van een Koeman maar geen Pardo/Kolkka en die andere ukkies er in zet.
OMFG ik ben nog niet wakker geloof ikquote:Op maandag 29 januari 2007 12:06 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Zoals ik al zei
Maar euhm, zaterdag?
Jij maakt er weer meteen trappen van (al mogen ze van mij wel flink wat van die amsterdamse paupers neertrappen). FC Groningen gezien vorig jaar? Stegen boven zichzelf uit, maar mooi voetbal : nee.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Liever dat dan winnen door je beste tegenstanders uit de wedstrijd te trappen.
Ik zie het al weer voor me, al die 'stoere' Feyenoorders die denken even Ajax uit de wedstrijd te trappen, vooral doen.![]()
Ik geniet nu nog van die heerlijke beelden van gefrustreerde Feyenoorders. Pardo![]()
3-1quote:Op maandag 29 januari 2007 12:36 schreef Scorpie het volgende:
Ow maar ik was vergeten, hoeveel was het nou in de Kuip geworden?![]()
Vind je het gek met al die trollen hierquote:Op maandag 29 januari 2007 12:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaat snel zeg het topic
Drenthe is geschorst, dus misschien..... Leonard?quote:
Of Greene-Bahia-Vlaar-Buijsquote:Op maandag 29 januari 2007 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Misschien Bahia-Vlaar-Lucius-Buijs
Ik had een wedstrijdje mobieltje-naar-zn-hoofd-slingeren gestart als ik dat zou zien.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:09 schreef Erasmusch het volgende:
Wel zielig. Kan Drenthe ook geen shirtjes ruilen met zn grote idool...
Tegen wie van Feyenoord moeten ze dan opkijken? Van Hooydonk?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:31 schreef Erasmusch het volgende:
Ach, Greene, Tiendalli en de rest van die bijlmerboys zullen ook wel n nat aarsje van die blinde wifebeater krijgen
winnen en dat maakt niet uit hoe, wat mij betreft schoppen ze ze allemaal dood!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Liever dat dan winnen door je beste tegenstanders uit de wedstrijd te trappen.
Ik zie het al weer voor me, al die 'stoere' Feyenoorders die denken even Ajax uit de wedstrijd te trappen, vooral doen.![]()
Ik geniet nu nog van die heerlijke beelden van gefrustreerde Feyenoorders. Pardo![]()
Greene mag ik echt niet meerquote:Op maandag 29 januari 2007 16:31 schreef Erasmusch het volgende:
Ach, Greene, Tiendalli en de rest van die bijlmerboys zullen ook wel n nat aarsje van die blinde wifebeater krijgen
Komt heel overtuigend over zo met je avatar.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:35 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
winnen en dat maakt niet uit hoe, wat mij betreft schoppen ze ze allemaal dood!![]()
Tja, dit seizoen is die helaas niet in vormquote:Op maandag 29 januari 2007 17:33 schreef MarkNMGN het volgende:
Greene in vorm kan van hele grote waarde voor dit Feyenoord zijn.
Is er dan ook een plek in de opstelling waar hij nog niet heeft moeten depanneren? Rechtsback, linksback, middenveld ... zet 'm dan gewoon op z'n plek zegquote:Op maandag 29 januari 2007 17:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tja, dit seizoen is die helaas niet in vorm
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:53 schreef DonRaja het volgende:
De ware reden waarom Leonardo naar 020 ging:
[afbeelding]
Babel voelt niks voor een triootje, Leo probeert hem over te halen: 'Maar Klaas staat al onder de douche, toe nou....'
Wereldspits hoor, denk dat hij wel 3x tegen ons kan scorenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:32 schreef Vakkie_W het volgende:
Op TV Gelderland net Johnny van de Beukering. Zijn favoriete club is Feyenoord. Is dat niet de spits die we zoeken???![]()
quote:Het internationale sportarbitragehof in Lausanne (CAS) heeft ingestemd met een spoedprocedure
Eind komende week moet een delegatie van de Rotterdamse club in Zwitserland verschijnen voor een hoorzitting.
Daarna doet het college van drie arbiters, waarvan één door Feyenoord en één door de UEFA is aangewezen, binnen 24 uur uitspraak. Feyenoord vecht bij het CAS het vonnis van de beroepscommissie van de Europese voetbalunie (UEFA) aan. [Bron: AD]
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:36 schreef Vakkie_W het volgende:
Morgen dan toch maar ff een kaart halen![]()
Volgens feyenoord.nl dan weerquote:
quote:Het hoger beroep tegen de uitsluiting uit het UEFA Cup-toernooi dat Feyenoord bij de sportarbitragecommissie CAS heeft ingediend wordt moet spoed behandeld. Het CAS, gezeteld in het Zwitserse Lausanne, is voornemens het beroep op 8 of 9 februari te behandelen en ook meteen recht te spreken. Eind volgende week zal Feyenoord duidelijkheid krijgen of de uitsluiting van kracht blijft of dat de duels met Tottenham Hotspur wel gespeeld worden.
Afgelopen vrijdag besloot Feyenoord in beroep te gaan tegen de straf nadat het de argumentatie van het vonnis had ontvangen.
Mede mogelijk gemaakt door Koemanquote:Op maandag 29 januari 2007 17:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tja, dit seizoen is die helaas niet in vorm
Nog nooit vanwege een soortgelijke zaak. En boeiend trouwens, UEFA haat ons toch wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:41 schreef Erasmusch het volgende:
Is dat CAS trouwens al eerder ingeschakeld? Ik dacht dat UEFA een teringhekel had aan clubs/spelers die naar andere/brugerrechters stappen
Mja, alle Portuguese clubs werden toch bijna uit Europa gekickt omdat eoa degradatieclubje een rechtszaak had aangespannen?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:47 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nog nooit vanwege een soortgelijke zaak. En boeiend trouwens, UEFA haat ons toch wel.
Ja werd gedreigd, en zo dreigde ze dat ook bij Griekenland te doen. Tot dus ver bleef het alleen maar bij dreigingen.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mja, alle Portuguese clubs werden toch bijna uit Europa gekickt omdat eoa degradatieclubje een rechtszaak had aangespannen?
Heb er veel vertrouwen in dat we gewoon mogen spelen. Er is ons gewoon onrecht aangedaan. Feyenoord heeft er alles aan gedaan om de rellen te voorkomen. Feyenoord is gestraft word voor iets wat buiten hun macht ligt.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat je hem weer kan terugbrengen binnenkort![]()
Begin er maar niet over, krijg je dalijk weer zo'n eindeloze discussie die al 10x is gevoerd.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:54 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heb er veel vertrouwen in dat we gewoon mogen spelen. Er is ons gewoon onrecht aangedaan. Feyenoord heeft er alles aan gedaan om de rellen te voorkomen. Feyenoord is gestraft word voor iets wat buiten hun macht ligt.
Wat boete was voldoende geweest? Elke eurocent die de UEFA van Feyenoord eist is er 1 teveel! Feyenoord heeft er helemaal geen schuld bij.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:56 schreef Jasza het volgende:
Agh een boete was wel voldoende geweest opzich ja, maargoed.
Ach laten we het maar over aankomende wedstrijd hebben, is effe belangrijker op dit momentquote:Op maandag 29 januari 2007 19:01 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat boete was voldoende geweest? Elke eurocent die de UEFA van Feyenoord eist is er 1 teveel! Feyenoord heeft er helemaal geen schuld bij.
niet mee eensquote:Op maandag 29 januari 2007 19:10 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ach laten we het maar over aankomende wedstrijd hebben, is effe belangrijker op dit moment
Moet je ook eerlijk bekennen dat het bij mij ook niet echt heel erg leeft. Maarja zal nog wel komen als het zondag is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |