Bedoel je nou zn transfersom of salaris?Allebei diep triest natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:34 schreef BiMeWet het volgende:
Feyenoord betaald ongeveer 1/3e van het bedrag wat AZ bood..
Nee joh, ook bij NAC en Feyenoord vond ik leonardo al een goede voetballer.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Wat een kut avatarals jullie maar succes hebben he hoer?
Verander 'm dan evenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef Messenga het volgende:
Nou, na 20 posts over de TT mag het wel ergens anders over gaan
Dus het is beter als jullie supporters harrie helemaal kapot maken? fluiten als hij aan de bal is? Stilte als hij scoort? puur en alleen omdat hij een ajaxverleden heeft? Beter groei je op ofzoquote:Op zondag 28 januari 2007 17:58 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat een saaie wedstrijdBen voor het eerst eerder weg gegaan bij een wedstrijd van Feyenoord
![]()
Prachtig trouwens om te zien hoe blij die joden zijn met die judasGeeft maar weer eens aan wat voor een soort supporters ajacieden zijn. Totaal geen clubgevoel.
Ik vind Leo véél meer een 'Feyenoorder' dan dat Charineus een jood is.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dus het is beter als jullie supporters harrie helemaal kapot maken? fluiten als hij aan de bal is? Stilte als hij scoort? puur en alleen omdat hij een ajaxverleden heeft? Beter groei je op ofzo
Mag je vinden, leo heeft tussendoor nog een ander ploegje gehad...quote:Op zondag 28 januari 2007 18:04 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik vind Leo véél meer een 'Feyenoorder' dan dat Charineus een jood is.
Nee maar wij lopen hier niet :quote:Op zondag 28 januari 2007 18:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dus het is beter als jullie supporters harrie helemaal kapot maken? fluiten als hij aan de bal is? Stilte als hij scoort? puur en alleen omdat hij een ajaxverleden heeft? Beter groei je op ofzo
Dat komt omdat ie niet echt veel scoortquote:Op zondag 28 januari 2007 18:06 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Nee maar wij lopen hier niet :
JAAAAAAAAAAAAAAA HARRY AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA CHARISTEAS ONZE HELD![]()
JAAAAAAAAAAAAAA JAJAAAAAAAA CHARISTEAS IS EEN ECHTE FEYENOORDER HAHAHAAA HARRY ONZE HELD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meer dan judas dit seizoenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat komt omdat ie niet echt veel scoort
Eens:quote:Op zondag 28 januari 2007 18:04 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik vind Leo véél meer een 'Feyenoorder' dan dat Charineus een jood is.
Pff, als het zo doorgaat haalt die griek onze vriend Haas-Jan nog inquote:
Dan is die niet meer voor ons te houdenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Pff, als het zo doorgaat haalt die griek onze vriend Haas-Jan nog in
leo heeft geen club, leo is een broodvoetballer. Zoals alle andere spelers trouwens op een paar na.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:10 schreef markisboer het volgende:
leo zijn club is feyenoord
maar hij speelt bij de vijand
De vijandquote:Op zondag 28 januari 2007 18:10 schreef markisboer het volgende:
Leo's club is Feyenoord niet maar hij heeft er wel een verleden.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:10 schreef markisboer het volgende:
Nee maar de vijandquote:Op zondag 28 januari 2007 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vrienden kan je elkaar niet echt noemen
Haha jij bent echt een aap he, als Ajax en 010 geen vijand zijn dan snap je er werkelijk niks van zegquote:
Volgend jaar maar weer eens Ajax - Feyenoord in de vrije verkoop?quote:
Ja sorry dat ik zelfs nog sympathie heb voor feyenoord, wat bezielt mequote:Op zondag 28 januari 2007 18:17 schreef Jasza het volgende:
Jij bent echt de grootste mongool die ik ooit heb horen praten zeg
Volgens mij ben je gestoordquote:Op zondag 28 januari 2007 18:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik zelfs nog sympathie heb voor feyenoord, wat bezielt me
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja precies dat spreekt boekdelen![]()
Hij vind van welquote:
quote:RKC wil doelman Aerts door Marcel, op 28-01-2007 18:05:04
Mark Wotte liet tegenover Radio Rijnmond weten dat Feyenoord doelman Aerts bovenaan zijn wensenlijstje staat om RKC Waalwijk te komen versterken. RKC is daarmee bezig, maar vooralsnog is hij onhaalbaar voor de Waalwijkers. 'Er zit een groot financieel verhaal aan vast' aldus Wotte.
Volgens de coach van RKC moet Feyenoord wel willen meewerken om een overgang van de bij Feyenoord overbodige Aerts mogelijk te maken.
[Bron www.fr-fotopage.nl]
Eerst vond ik je nog wel ok, maar na deze uitspraak ben je echt een mongoolquote:Op zondag 28 januari 2007 18:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik zelfs nog sympathie heb voor feyenoord, wat bezielt me
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:24 schreef stefmans het volgende:
[..]
Eerst vond ik je nog wel ok, maar na deze uitspraak ben je echt een mongool
Mag je vindenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:24 schreef stefmans het volgende:
[..]
Eerst vond ik je nog wel ok, maar na deze uitspraak ben je echt een mongool
Hey een supporter met verstandquote:
heb er een filmpje van zal hem is uppenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:33 schreef Vakkie_W het volgende:
Laat trouwens maar
My point excactly! Ik vind het gewoon belangrijk dat ik mooi voetbal zie, als ik een prachtgoal zie die door feyenoord wordt gescoord kan ik wel volblijven houden dat het geen mooie goal is omdat ik een ajaxsupporter ben maar wat bereik ik daarmee? Ik geniet van voetbal in elke vorm van het woord, en dat blijf ik doen!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:32 schreef Baklap het volgende:
[..]
Hey een supporter met verstand![]()
Het blijft natuurlijk gewoon een potje voetbal. Maar als je elkaar de vijand noemt ben je stoer, vandaar.
Wordt er meteen een beetje invulling gegeven aan de veelal saaie zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |