Pardoquote:Op maandag 29 januari 2007 12:06 schreef Erasmusch het volgende:
Als die debiel van een Koeman maar geen Pardo/Kolkka en die andere ukkies er in zet.
OMFG ik ben nog niet wakker geloof ikquote:Op maandag 29 januari 2007 12:06 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Zoals ik al zei
Maar euhm, zaterdag?
Jij maakt er weer meteen trappen van (al mogen ze van mij wel flink wat van die amsterdamse paupers neertrappen). FC Groningen gezien vorig jaar? Stegen boven zichzelf uit, maar mooi voetbal : nee.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Liever dat dan winnen door je beste tegenstanders uit de wedstrijd te trappen.
Ik zie het al weer voor me, al die 'stoere' Feyenoorders die denken even Ajax uit de wedstrijd te trappen, vooral doen.![]()
Ik geniet nu nog van die heerlijke beelden van gefrustreerde Feyenoorders. Pardo![]()
3-1quote:Op maandag 29 januari 2007 12:36 schreef Scorpie het volgende:
Ow maar ik was vergeten, hoeveel was het nou in de Kuip geworden?![]()
Vind je het gek met al die trollen hierquote:Op maandag 29 januari 2007 12:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaat snel zeg het topic
Drenthe is geschorst, dus misschien..... Leonard?quote:
Of Greene-Bahia-Vlaar-Buijsquote:Op maandag 29 januari 2007 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Misschien Bahia-Vlaar-Lucius-Buijs
Ik had een wedstrijdje mobieltje-naar-zn-hoofd-slingeren gestart als ik dat zou zien.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:09 schreef Erasmusch het volgende:
Wel zielig. Kan Drenthe ook geen shirtjes ruilen met zn grote idool...
Tegen wie van Feyenoord moeten ze dan opkijken? Van Hooydonk?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:31 schreef Erasmusch het volgende:
Ach, Greene, Tiendalli en de rest van die bijlmerboys zullen ook wel n nat aarsje van die blinde wifebeater krijgen
winnen en dat maakt niet uit hoe, wat mij betreft schoppen ze ze allemaal dood!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Liever dat dan winnen door je beste tegenstanders uit de wedstrijd te trappen.
Ik zie het al weer voor me, al die 'stoere' Feyenoorders die denken even Ajax uit de wedstrijd te trappen, vooral doen.![]()
Ik geniet nu nog van die heerlijke beelden van gefrustreerde Feyenoorders. Pardo![]()
Greene mag ik echt niet meerquote:Op maandag 29 januari 2007 16:31 schreef Erasmusch het volgende:
Ach, Greene, Tiendalli en de rest van die bijlmerboys zullen ook wel n nat aarsje van die blinde wifebeater krijgen
Komt heel overtuigend over zo met je avatar.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:35 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
winnen en dat maakt niet uit hoe, wat mij betreft schoppen ze ze allemaal dood!![]()
Tja, dit seizoen is die helaas niet in vormquote:Op maandag 29 januari 2007 17:33 schreef MarkNMGN het volgende:
Greene in vorm kan van hele grote waarde voor dit Feyenoord zijn.
Is er dan ook een plek in de opstelling waar hij nog niet heeft moeten depanneren? Rechtsback, linksback, middenveld ... zet 'm dan gewoon op z'n plek zegquote:Op maandag 29 januari 2007 17:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tja, dit seizoen is die helaas niet in vorm
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:53 schreef DonRaja het volgende:
De ware reden waarom Leonardo naar 020 ging:
[afbeelding]
Babel voelt niks voor een triootje, Leo probeert hem over te halen: 'Maar Klaas staat al onder de douche, toe nou....'
Wereldspits hoor, denk dat hij wel 3x tegen ons kan scorenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:32 schreef Vakkie_W het volgende:
Op TV Gelderland net Johnny van de Beukering. Zijn favoriete club is Feyenoord. Is dat niet de spits die we zoeken???![]()
quote:Het internationale sportarbitragehof in Lausanne (CAS) heeft ingestemd met een spoedprocedure
Eind komende week moet een delegatie van de Rotterdamse club in Zwitserland verschijnen voor een hoorzitting.
Daarna doet het college van drie arbiters, waarvan één door Feyenoord en één door de UEFA is aangewezen, binnen 24 uur uitspraak. Feyenoord vecht bij het CAS het vonnis van de beroepscommissie van de Europese voetbalunie (UEFA) aan. [Bron: AD]
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:36 schreef Vakkie_W het volgende:
Morgen dan toch maar ff een kaart halen![]()
Volgens feyenoord.nl dan weerquote:
quote:Het hoger beroep tegen de uitsluiting uit het UEFA Cup-toernooi dat Feyenoord bij de sportarbitragecommissie CAS heeft ingediend wordt moet spoed behandeld. Het CAS, gezeteld in het Zwitserse Lausanne, is voornemens het beroep op 8 of 9 februari te behandelen en ook meteen recht te spreken. Eind volgende week zal Feyenoord duidelijkheid krijgen of de uitsluiting van kracht blijft of dat de duels met Tottenham Hotspur wel gespeeld worden.
Afgelopen vrijdag besloot Feyenoord in beroep te gaan tegen de straf nadat het de argumentatie van het vonnis had ontvangen.
Mede mogelijk gemaakt door Koemanquote:Op maandag 29 januari 2007 17:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tja, dit seizoen is die helaas niet in vorm
Nog nooit vanwege een soortgelijke zaak. En boeiend trouwens, UEFA haat ons toch wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:41 schreef Erasmusch het volgende:
Is dat CAS trouwens al eerder ingeschakeld? Ik dacht dat UEFA een teringhekel had aan clubs/spelers die naar andere/brugerrechters stappen
Mja, alle Portuguese clubs werden toch bijna uit Europa gekickt omdat eoa degradatieclubje een rechtszaak had aangespannen?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:47 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nog nooit vanwege een soortgelijke zaak. En boeiend trouwens, UEFA haat ons toch wel.
Ja werd gedreigd, en zo dreigde ze dat ook bij Griekenland te doen. Tot dus ver bleef het alleen maar bij dreigingen.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mja, alle Portuguese clubs werden toch bijna uit Europa gekickt omdat eoa degradatieclubje een rechtszaak had aangespannen?
Heb er veel vertrouwen in dat we gewoon mogen spelen. Er is ons gewoon onrecht aangedaan. Feyenoord heeft er alles aan gedaan om de rellen te voorkomen. Feyenoord is gestraft word voor iets wat buiten hun macht ligt.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat je hem weer kan terugbrengen binnenkort![]()
Begin er maar niet over, krijg je dalijk weer zo'n eindeloze discussie die al 10x is gevoerd.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:54 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heb er veel vertrouwen in dat we gewoon mogen spelen. Er is ons gewoon onrecht aangedaan. Feyenoord heeft er alles aan gedaan om de rellen te voorkomen. Feyenoord is gestraft word voor iets wat buiten hun macht ligt.
Wat boete was voldoende geweest? Elke eurocent die de UEFA van Feyenoord eist is er 1 teveel! Feyenoord heeft er helemaal geen schuld bij.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:56 schreef Jasza het volgende:
Agh een boete was wel voldoende geweest opzich ja, maargoed.
Ach laten we het maar over aankomende wedstrijd hebben, is effe belangrijker op dit momentquote:Op maandag 29 januari 2007 19:01 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat boete was voldoende geweest? Elke eurocent die de UEFA van Feyenoord eist is er 1 teveel! Feyenoord heeft er helemaal geen schuld bij.
niet mee eensquote:Op maandag 29 januari 2007 19:10 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ach laten we het maar over aankomende wedstrijd hebben, is effe belangrijker op dit moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |