abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45783607
O god, zijn ze hier nou nog steeds bezig met Leonardo en Ajax?
pi_45783642
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:51 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

daar snap ik nou echt helemaal niets van, eerst bij de selecie halen en dan afserveren alsof ie geen bal kan raken (net als De Ceulaer)
Als het aan mij lag speelde die pauper nu bij FC zondagselftal-klasse-bejaarden-met-gebroken-heup
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:54 schreef sjimz het volgende:

[..]

waarvan er 2 nog niet eens in het feyenoord shirt spelen
Ga jij nou maar die rastanegert van 58 aflebberen en tyft op uit ons topic, joodgehalte is te hoog.
Kutkloon.
pi_45783651
Nog een transfer-tip trouwens:

Denneboom is transfervrij aan het einde van het seizoen.
Snel, sterk en doelgericht. Volgens mij komt hij ook uit de buurt van Rotterdam.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45783681
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:57 schreef BiMeWet het volgende:

Ga jij nou maar die rastanegert van 58 aflebberen en tyft op uit ons topic, joodgehalte is te hoog.

Eerst maar eens zien of slory en bruins het kunnen waarmaken op een niveautje hoger.
pi_45783751
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

Eerst maar eens zien of slory en bruins het kunnen waarmaken op een niveautje hoger.
Ben lang genoeg bevriend met Luigi om zijn kwaliteiten te kennen, en slory red het wel. En nou oprenkerdekenkeren naar het jodentopic svp?
Kutkloon.
pi_45783783
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:03 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Ben lang genoeg bevriend met Luigi om zijn kwaliteiten te kennen, en slory red het wel. En nou oprenkerdekenkeren naar het jodentopic svp?
Ik mag hier posten wat ik wil, ik heb het namelijk gewoon over feyenoord!
En als je bevriend bent met luigi kan je al niet meer objectief een oordeel vellen.
Het kan best een leuke voetballer zijn maar er komt meer dan alleen talent bij kijken
pi_45783897
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:04 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik mag hier posten wat ik wil, ik heb het namelijk gewoon over feyenoord!
En als je bevriend bent met luigi kan je al niet meer objectief een oordeel vellen.
Het kan best een leuke voetballer zijn maar er komt meer dan alleen talent bij kijken
Ik zit iets dieper in het voetbalwereldje dan jij denkt, en als ik geen driedubbele beenbreuk had gehad stond ik nu te ballen in Feyenoord-1 of een club in het buitenland van hoogstaand niveau. Daarnaast heb ik ook nog iets gemompeld over 'vader' een aantal topics terug, en als híj al zegt dat Luigi "van ongekende klasse is over een paar jaar", weet ik helemaal zeker dat mijn mening wel objectief genoeg is.

Maargoed, nou op de trein naar Westerbork ajax-topic.
Kutkloon.
pi_45783932
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:09 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Ik zit iets dieper in het voetbalwereldje dan jij denkt, en als ik geen driedubbele beenbreuk had gehad stond ik nu te ballen in Feyenoord-1 of een club in het buitenland van hoogstaand niveau. Daarnaast heb ik ook nog iets gemompeld over 'vader' een aantal topics terug, en als híj al zegt dat Luigi "van ongekende klasse is over een paar jaar", weet ik helemaal zeker dat mijn mening wel objectief genoeg is.

Maargoed, nou op de trein naar Westerbork ajax-topic.
Had je vader ook maar wat beschaving bijgebracht dan
En ook mensen die dieper in het voetbalwereldje zitten dan ik denk kunnen het wel eens mis hebben

en 3 dubbel..toe maar!
pi_45783934
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:09 schreef BiMeWet het volgende:
Ik zit iets dieper in het voetbalwereldje dan jij denkt, en als ik geen driedubbele beenbreuk had gehad stond ik nu te ballen in Feyenoord-1 of een club in het buitenland van hoogstaand niveau.
en als scouts bij mij hadden komen kijken voetbalde ik nu voor Milan
pi_45784044
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:11 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

en als scouts bij mij hadden komen kijken voetbalde ik nu voor Milan
Ik heb gespeeld in de "A1" van 1 van de grote clubs in engeland (Arsenal, L'pool, etc.) en denk dus wel dat ik al gescout 'was' zegmaar. . Maargoed, dan kom je ineens onder een bestelbusje en loop je kreupel voor de rest van je leven

Maargoed, fucking boeiend, mijn mening is altijd de juiste en Bruins haalt het gewoon
Kutkloon.
pi_45784052
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:15 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Ik heb gespeeld in de "A1" van 1 van de grote clubs in engeland (Arsenal, L'pool, etc.) en denk dus wel dat ik al gescout 'was' zegmaar. . Maargoed, dan kom je ineens onder een bestelbusje en loop je kreupel voor de rest van je leven

Dat kan iedereen zomaar zeggen
pi_45784066
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat kan iedereen zomaar zeggen
Dat kan iedereen inderdaad ja. Je hoeft me niet te geloven hoor, ga nu maar weer weg
Kutkloon.
pi_45784089
Sjimz laat het nou maar
  maandag 29 januari 2007 @ 11:18:18 #214
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_45784115
Toch grappig, als het hier slecht gaat zie je opeens dat het meerendeel in dit topic ramptoeristen zijn
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_45784157
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:18 schreef Maikalo het volgende:
Toch grappig, als het hier slecht gaat zie je opeens dat het meerendeel in dit topic ramptoeristen zijn
Ach, wij hebben ook onze portie plezier gehad vorig jaar, met ajax op plek 14 ofzo. Blijft natuurlijk over en weer gaan. Uiteindelijk pakken we ze komende zondag gewoon hard en worden de play-offs een genot met een hattrick van Charineus en een bouaouzannetje voor snijboon

Kutkloon.
  maandag 29 januari 2007 @ 11:20:13 #216
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45784163
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:58 schreef koningdavid het volgende:
Nog een transfer-tip trouwens:

Denneboom is transfervrij aan het einde van het seizoen.
Snel, sterk en doelgericht. Volgens mij komt hij ook uit de buurt van Rotterdam.
spijk city
  maandag 29 januari 2007 @ 11:20:19 #217
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45784168
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:18 schreef Maikalo het volgende:
Na zondag zitte jullie in hun topic, en zitten ze allemaal te zeuren in feedback
pi_45784176
quote:
Ik heb gespeeld in de "A1" van 1 van de grote clubs in engeland (Arsenal, L'pool, etc.) en denk dus wel dat ik al gescout 'was' zegmaar. .
ok
quote:
Maargoed, dan kom je ineens onder een bestelbusje en loop je kreupel voor de rest van je leven
kut voor je
pi_45784196
quote:

[..]

Maargoed, fucking boeiend, mijn mening is altijd de juiste en Bruins haalt het gewoon
Blijkbaar heb je geen hersens nodig om goed te kunnen voetballen.
pi_45784240
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je geen hersens nodig om goed te kunnen voetballen.
Gekukkig niet nee, anders was er helemaal niets van huntelaar gekomen.
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:20 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ok
[..]

kut voor je
Och, ik was altijd al meer into honkbal. !
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:20 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

spijk city
schiedam toch?

Nou ja, denneboom is iig. niet het type speler wat je wilt aantrekken. Helemaal niet met 25 mln. van investeerders
Kutkloon.
pi_45784307
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:22 schreef BiMeWet het volgende:
Helemaal niet met 25 mln. van investeerders
oh ja, dat
pi_45784326
quote:
Volgens Radio Rijnmond wordt binnen Feyenoord gezegd dat de club wil onderzoeken of het protest kan aantekenen tegen de gele kaart van Royston Drenthe. De linkerflankspeler kreeg geel voor een overtreding die er niet was. De kaart kost hem de Klassieker tegen Ajax.
Feyenoord Netwerk
Een protest lijkt echter zinloos. Rode kaarten kunnen ingetrokken worden, gele kaarten voor zover bekend niet.
Ze gaan wel vaak in protest he
pi_45784345
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:24 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

oh ja, dat
Of was dat nog even in de koelkast gezet, tot het moment dat het afscheidsfeestje van de GKL geweest was? Nou ja, dat moet dan maar snel gebeuren vind ik zo
Kutkloon.
pi_45784362
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:25 schreef sjimz het volgende:

[..]

ook vaak terecht hè
pi_45784381
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:25 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ach ja, wij doen het tenminste als het terecht is.
Kutkloon.
pi_45784410
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:26 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ook vaak terecht hè
Al zal het dit keer niet lukken..zoals het stukje ook al aangeeft
pi_45784431
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:22 schreef BiMeWet het volgende:
schiedam toch?

Nou ja, denneboom is iig. niet het type speler wat je wilt aantrekken. Helemaal niet met 25 mln. van investeerders
Als Feyenoord volgend seizoen met Castelen, Slory en Denneboom in de aanval speelt zou ik hem als tegenstander toch wel even knijpen hoor.
Als je dat vergelijkt met het Feyenoord van nu, is het een wereld van verschil. Voor komende zondag maak ik me dan ook totaal geen zorgen over jullie aanval. Harry, Kolkka en Huysegems... tja, het is leuk tegen RKC, maar tegen Ajax is het niets.

Als je dan voor een appel en een ei 2 dreigende spelers als Slory en Denneboom binnenhaalt, moet je niet klagen denk ik.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_45784465
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:29 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Als Feyenoord volgend seizoen met Castelen, Slory en Denneboom in de aanval speelt zou ik hem als tegenstander toch wel even knijpen hoor.
Als je dat vergelijkt met het Feyenoord van nu, is het een wereld van verschil. Voor komende zondag maak ik me dan ook totaal geen zorgen over jullie aanval. Harry, Kolkka en Huysegems... tja, het is leuk tegen RKC, maar tegen Ajax is het niets.
Denneboom heeft de laatste tijd goede wedstrijden gespeeld.
pi_45784468
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:29 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nou ja, jullie hebben een keeper die thuishoort bij RKC dus wat dat betreft
Alleen even die boom omzagen en de verdediging is ook niets meer. Da's ook de enige taak wie we aan Buijs meegeven...Neuh, ik zie potentie om te winnen. Maak maar alvast een TVP in het FB-topic, je zult het nodig hebben.

En neus, ach... wat kunnen we daar nou nog over zeggen.... Kolkka... misschien dat koeman zn kop gebruikt en Vincken erin pleurt.. En misschien hebben we Huysegems on steroïds...
Kutkloon.
pi_45784489
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:30 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Alleen even die boom omzagen en de verdediging is ook niets meer. Neuh, ik zie potentie. Maak maar alvast een TVP in het FB-topic, je zult het nodig hebben.
Zal veel gezaagd worden. Stam is geschorst
pi_45784546
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:30 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zal veel gezaagd worden. Stam is geschorst
Ah, wissik veel, interesseer me niet echt in dat jodencluppie, ga zondag wel eens die opstelling van jullie bekijken.

Maar hey, da's lekker. Dan gooien we Buijs erin voor een bouaouzan op Sneijder en dan is het middenveld ook prut. KJH is nog niet eens de schaduw van wat ie vorig jaar was, dus de enige angst die we hebben is Babel. Is die ook geschorst?
Kutkloon.
pi_45784622
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:30 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Alleen even die boom omzagen en de verdediging is ook niets meer. Da's ook de enige taak wie we aan Buijs meegeven...Neuh, ik zie potentie om te winnen. Maak maar alvast een TVP in het FB-topic, je zult het nodig hebben.

En neus, ach... wat kunnen we daar nou nog over zeggen.... Kolkka... misschien dat koeman zn kop gebruikt en Vincken erin pleurt.. En misschien hebben we Huysegems on steroïds...
Buijs.
Die gaat huilen als hij Davids tegenover zich heeft staan denk ik.
pi_45784656
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:35 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Buijs.
Buijs heeft de kop van een joegoslaaf zo groot is zn hoofd. Die is echt niet bang van een rollatorbejaarde hoor.
Kutkloon.
pi_45784714
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:36 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Buijs heeft de kop van een joegoslaaf zo groot is zn hoofd. Die is echt niet bang van een rollatorbejaarde hoor.
Die bestelbus kwam echt hard aan he
pi_45784731
quote:

[..]

Buijs.
pi_45784819
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:38 schreef sjimz het volgende:

[..]

Die bestelbus kwam echt hard aan he
3 dagen coma, permanent doof aan 1 kant en dus de eerder vermelde beenbreuk. Mjuah, best wel.
Kutkloon.
pi_45784861
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:42 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

3 dagen coma, permanent doof aan 1 kant en dus de eerder vermelde beenbreuk. Mjuah, best wel.
Tja in Engeland moet je eerste de andere kant op kijken voordat je oversteekt he
  maandag 29 januari 2007 @ 11:44:59 #238
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45784898
quote:

[..]

Buijs.
ik denk dat hij als eerste Davids een rotschop verkoopt
  maandag 29 januari 2007 @ 11:46:40 #239
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_45784936
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:44 schreef Grimm het volgende:

[..]

Dat is dan de zoveelste rode kaart dit seizoen .
pi_45784948
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:44 schreef Grimm het volgende:

[..]

Jongens waar hebben we het over?

Edgar Davids, de speler die bij zowat elke topclub heeft gespeeld, tegen fucking Danny Buijs, de Nederlandse versie van Leonard.

Buijs is niets meer dan een lachertje voor Davids.
pi_45785003
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:47 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Edgar Davids, de speler die bij zowat elke topclub heeft gespeeld, tegen fucking Danny Buijs, de Nederlandse versie van Leonard.

Iets met verleden, garanties, toekomst.

De gozer zat op de bank bij de fucking spurs. .
Kutkloon.
  maandag 29 januari 2007 @ 11:51:52 #242
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45785071
quote:

[..]

Ja als hij 27 of 30 was geweest dan was het een wereldster, nu met z'n 33 jaar, en weken geen wedstrijd te hebben gevoetbald, is wat anders.
Ik zou graag een fitte Davids zien, een geweldige voetballer, maar ik denk dat dit een beetje wishfull thinking is.
pi_45785077
quote:

[..]

Sukkeltje alweer vergeten hoe Buijs met FC Groningen (waar hij een van de uitblinkers in het team was) oppersterk was tegen onder andere jullie? Jullie denken dat je alleen met mooi voetbal kunt winnen.
quote:
Davids stond bij Tottenham niet eens in de basis en mist wedstrijdritme. Zal je nog wel eens flink tegen kunnen gaan vallen.
pi_45785249
denk dat ie niet eens speelt

maar goed, verder over Feyenoord weer
pi_45785270
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:52 schreef dlebrok het volgende:
Jullie denken dat je alleen met mooi voetbal kunt winnen.
Liever dat dan winnen door je beste tegenstanders uit de wedstrijd te trappen.

Ik zie het al weer voor me, al die 'stoere' Feyenoorders die denken even Ajax uit de wedstrijd te trappen, vooral doen.
Ik geniet nu nog van die heerlijke beelden van gefrustreerde Feyenoorders. Pardo
  maandag 29 januari 2007 @ 12:00:28 #246
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_45785332
Jongens, we hebben het over Davids in een Feyenoord topic
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_45785372
quote:

[..]

You couldnt make it up
  maandag 29 januari 2007 @ 12:04:38 #248
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_45785446
Ach, hopelijk hebben we zaterdag een voorhoede in vorm. Huysegems met een paar onnavolgbare acties en de doelpunten van Harry . En Vincken erin ipv Kolkka
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_45785491
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:04 schreef Maikalo het volgende:
Ach, hopelijk hebben we zaterdag een voorhoede in vorm. Huysegems met een paar onnavolgbare acties en de doelpunten van Harry . En Vincken erin ipv Kolkka
Zoals ik al zei

Maar euhm, zaterdag?
Kutkloon.
pi_45785496
Als die debiel van een Koeman maar geen Pardo/Kolkka en die andere ukkies er in zet.
pi_45785513
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:06 schreef Erasmusch het volgende:
Als die debiel van een Koeman maar geen Pardo/Kolkka en die andere ukkies er in zet.
Pardo
Kolkka
Kutkloon.
pi_45785523
Kolkka zal wel spelen
  maandag 29 januari 2007 @ 12:08:39 #253
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_45785559
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:06 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Zoals ik al zei

Maar euhm, zaterdag?
OMFG ik ben nog niet wakker geloof ik . Moet zaterdag zelf voetballen namelijk
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_45785614
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:57 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik zie het al weer voor me, al die 'stoere' Feyenoorders die denken even Ajax uit de wedstrijd te trappen, vooral doen.
Ik geniet nu nog van die heerlijke beelden van gefrustreerde Feyenoorders. Pardo
Jij maakt er weer meteen trappen van (al mogen ze van mij wel flink wat van die amsterdamse paupers neertrappen). FC Groningen gezien vorig jaar? Stegen boven zichzelf uit, maar mooi voetbal : nee.
  maandag 29 januari 2007 @ 12:16:28 #255
139407 jorienvdherik
pi_45785782
Gaat snel zeg het topic
pi_45786300
Ow maar ik was vergeten, hoeveel was het nou in de Kuip geworden?
  maandag 29 januari 2007 @ 12:37:12 #257
139407 jorienvdherik
pi_45786318
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:36 schreef Scorpie het volgende:
Ow maar ik was vergeten, hoeveel was het nou in de Kuip geworden?
3-1
pi_45786557
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:07 schreef ruud_fr het volgende:
Kolkka zal wel spelen

Wie gaat er op linksback?
  maandag 29 januari 2007 @ 12:46:45 #259
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_45786593
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaat snel zeg het topic
Vind je het gek met al die trollen hier
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_45786611
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:45 schreef Jasza het volgende:

[..]

Drenthe is geschorst, dus misschien..... Leonard?
pi_45786613
quote:

[..]

Ik
Feijenoord Rotterdam
  maandag 29 januari 2007 @ 12:49:33 #262
139407 jorienvdherik
pi_45786667
quote:

[..]

Misschien Bahia-Vlaar-Lucius-Buijs
  maandag 29 januari 2007 @ 12:50:24 #263
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_45786691
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Misschien Bahia-Vlaar-Lucius-Buijs
Of Greene-Bahia-Vlaar-Buijs
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  maandag 29 januari 2007 @ 12:52:40 #264
139407 jorienvdherik
pi_45786743
Maar buijs blijft kut op rechts...
pi_45788628
Ik ben blij dat Vlaar terug is. Een 4 - 0 zal het niet worden. .
Kutkloon.
  maandag 29 januari 2007 @ 14:08:02 #266
139407 jorienvdherik
pi_45789006
Je weet het maar nooit, zat er weleens dat er binnen 10 min 2-0 stond
pi_45792945
Wel zielig. Kan Drenthe ook geen shirtjes ruilen met zn grote idool...
pi_45793381
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:09 schreef Erasmusch het volgende:
Wel zielig. Kan Drenthe ook geen shirtjes ruilen met zn grote idool...
Ik had een wedstrijdje mobieltje-naar-zn-hoofd-slingeren gestart als ik dat zou zien.
Kutkloon.
pi_45793827
Ach, Greene, Tiendalli en de rest van die bijlmerboys zullen ook wel n nat aarsje van die blinde wifebeater krijgen
pi_45793925
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:31 schreef Erasmusch het volgende:
Ach, Greene, Tiendalli en de rest van die bijlmerboys zullen ook wel n nat aarsje van die blinde wifebeater krijgen
Tegen wie van Feyenoord moeten ze dan opkijken? Van Hooydonk?
pi_45793978
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:57 schreef koningdavid het volgende:

[..]

winnen en dat maakt niet uit hoe, wat mij betreft schoppen ze ze allemaal dood!
pi_45794553
De ware reden waarom Leonardo naar 020 ging:

Babel voelt niks voor een triootje, Leo probeert hem over te halen: 'Maar Klaas staat al onder de douche, toe nou....'
BFF met GGMM
  maandag 29 januari 2007 @ 17:31:23 #273
139407 jorienvdherik
pi_45795853
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:31 schreef Erasmusch het volgende:
Greene mag ik echt niet meer
pi_45795889
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:35 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

winnen en dat maakt niet uit hoe, wat mij betreft schoppen ze ze allemaal dood!
Komt heel overtuigend over zo met je avatar.
  maandag 29 januari 2007 @ 17:33:10 #275
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_45795906
Greene in vorm kan van hele grote waarde voor dit Feyenoord zijn.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  maandag 29 januari 2007 @ 17:42:34 #276
139407 jorienvdherik
pi_45796209
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:33 schreef MarkNMGN het volgende:
Greene in vorm kan van hele grote waarde voor dit Feyenoord zijn.
Tja, dit seizoen is die helaas niet in vorm
  maandag 29 januari 2007 @ 18:31:55 #277
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_45797898
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:42 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Is er dan ook een plek in de opstelling waar hij nog niet heeft moeten depanneren? Rechtsback, linksback, middenveld ... zet 'm dan gewoon op z'n plek zeg
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_45797921
Op TV Gelderland net Johnny van de Beukering. Zijn favoriete club is Feyenoord. Is dat niet de spits die we zoeken???
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_45797929
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:53 schreef DonRaja het volgende:
De ware reden waarom Leonardo naar 020 ging:

[afbeelding]

Babel voelt niks voor een triootje, Leo probeert hem over te halen: 'Maar Klaas staat al onder de douche, toe nou....'
pi_45797943
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:32 schreef Vakkie_W het volgende:
Op TV Gelderland net Johnny van de Beukering. Zijn favoriete club is Feyenoord. Is dat niet de spits die we zoeken???
Wereldspits hoor, denk dat hij wel 3x tegen ons kan scoren
  maandag 29 januari 2007 @ 18:36:05 #281
139407 jorienvdherik
pi_45798035
quote:
Het internationale sportarbitragehof in Lausanne (CAS) heeft ingestemd met een spoedprocedure

Eind komende week moet een delegatie van de Rotterdamse club in Zwitserland verschijnen voor een hoorzitting.

Daarna doet het college van drie arbiters, waarvan één door Feyenoord en één door de UEFA is aangewezen, binnen 24 uur uitspraak. Feyenoord vecht bij het CAS het vonnis van de beroepscommissie van de Europese voetbalunie (UEFA) aan. [Bron: AD]
pi_45798054
Morgen dan toch maar ff een kaart halen
pi_45798118
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:36 schreef Vakkie_W het volgende:
Morgen dan toch maar ff een kaart halen
  maandag 29 januari 2007 @ 18:39:16 #284
139407 jorienvdherik
pi_45798142
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:38 schreef Jasza het volgende:

[..]

Volgens feyenoord.nl dan weer
quote:
Het hoger beroep tegen de uitsluiting uit het UEFA Cup-toernooi dat Feyenoord bij de sportarbitragecommissie CAS heeft ingediend wordt moet spoed behandeld. Het CAS, gezeteld in het Zwitserse Lausanne, is voornemens het beroep op 8 of 9 februari te behandelen en ook meteen recht te spreken. Eind volgende week zal Feyenoord duidelijkheid krijgen of de uitsluiting van kracht blijft of dat de duels met Tottenham Hotspur wel gespeeld worden.

Afgelopen vrijdag besloot Feyenoord in beroep te gaan tegen de straf nadat het de argumentatie van het vonnis had ontvangen.
pi_45798236
Is dat CAS trouwens al eerder ingeschakeld? Ik dacht dat UEFA een teringhekel had aan clubs/spelers die naar andere/brugerrechters stappen
  maandag 29 januari 2007 @ 18:45:09 #286
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_45798379
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:42 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Mede mogelijk gemaakt door Koeman
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_45798461
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:41 schreef Erasmusch het volgende:
Is dat CAS trouwens al eerder ingeschakeld? Ik dacht dat UEFA een teringhekel had aan clubs/spelers die naar andere/brugerrechters stappen
Nog nooit vanwege een soortgelijke zaak. En boeiend trouwens, UEFA haat ons toch wel.
Feijenoord Rotterdam
pi_45798566
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:38 schreef Jasza het volgende:

[..]

Wat is er zo lachwekkend aan?
pi_45798610
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:47 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Nog nooit vanwege een soortgelijke zaak. En boeiend trouwens, UEFA haat ons toch wel.
Mja, alle Portuguese clubs werden toch bijna uit Europa gekickt omdat eoa degradatieclubje een rechtszaak had aangespannen?
pi_45798633
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:49 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Wat is er zo lachwekkend aan?
Dat je hem weer kan terugbrengen binnenkort
pi_45798650
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:50 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Mja, alle Portuguese clubs werden toch bijna uit Europa gekickt omdat eoa degradatieclubje een rechtszaak had aangespannen?
Ja werd gedreigd, en zo dreigde ze dat ook bij Griekenland te doen. Tot dus ver bleef het alleen maar bij dreigingen.
Feijenoord Rotterdam
pi_45798743
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:51 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat je hem weer kan terugbrengen binnenkort
Heb er veel vertrouwen in dat we gewoon mogen spelen. Er is ons gewoon onrecht aangedaan. Feyenoord heeft er alles aan gedaan om de rellen te voorkomen. Feyenoord is gestraft word voor iets wat buiten hun macht ligt.
pi_45798790
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:54 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Heb er veel vertrouwen in dat we gewoon mogen spelen. Er is ons gewoon onrecht aangedaan. Feyenoord heeft er alles aan gedaan om de rellen te voorkomen. Feyenoord is gestraft word voor iets wat buiten hun macht ligt.
Begin er maar niet over, krijg je dalijk weer zo'n eindeloze discussie die al 10x is gevoerd.
Feijenoord Rotterdam
pi_45798815
Agh een boete was wel voldoende geweest opzich ja, maargoed.
pi_45798981
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:56 schreef Jasza het volgende:
Agh een boete was wel voldoende geweest opzich ja, maargoed.
Wat boete was voldoende geweest? Elke eurocent die de UEFA van Feyenoord eist is er 1 teveel! Feyenoord heeft er helemaal geen schuld bij.
pi_45799393
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:01 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Wat boete was voldoende geweest? Elke eurocent die de UEFA van Feyenoord eist is er 1 teveel! Feyenoord heeft er helemaal geen schuld bij.
Ach laten we het maar over aankomende wedstrijd hebben, is effe belangrijker op dit moment
Feijenoord Rotterdam
pi_45799540
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:10 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Ach laten we het maar over aankomende wedstrijd hebben, is effe belangrijker op dit moment
niet mee eens
pi_45799641
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:14 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

niet mee eens
Ajax-010 is niet belangrijker hmm
pi_45799647
Tja ik ben die discussie beetje zat over wat er in Nancy is gebeurd.
Feijenoord Rotterdam
pi_45799693
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:16 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ajax-010 is niet belangrijker hmm
Moet je ook eerlijk bekennen dat het bij mij ook niet echt heel erg leeft. Maarja zal nog wel komen als het zondag is.
Feijenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')