zal ik je een keer mee nemen naar een wedstrijd van Feyenoord, broederquote:Op zondag 28 januari 2007 18:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
My point excactly! Ik vind het gewoon belangrijk dat ik mooi voetbal zie, als ik een prachtgoal zie die door feyenoord wordt gescoord kan ik wel volblijven houden dat het geen mooie goal is omdat ik een ajaxsupporter ben maar wat bereik ik daarmee? Ik geniet van voetbal in elke vorm van het woord, en dat blijf ik doen!
Oh ik kijk overal hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 18:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zal ik je een keer mee nemen naar een wedstrijd van Feyenoord, broeder
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb er een filmpje van zal hem is uppen![]()
Dat je een nep jood bent en dat je eigenlijk bij az wil zitten?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vertel eens wat weet je precies?
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat je een nep jood bent en dat je eigenlijk bij az wil zitten?
Vind wel grappig dat ze mot hebbenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:39 schreef zevenkamp het volgende:
Leuk en aardig maar kunnen de joden en nep-joden hier verdwijnen
Zo denk jij er over. Typisch zo'n supporter die naar wedstrijden van het Ned elftal gaat kijken. Als je Feyenoord en Ajax geen vijanden van elkaar vind ben je gewoon dom. Als je die 2 tegen elkaar laat spelen met een vrije verkoop van kaartjes dan vind er gewoon een veldslag plaats.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
My point excactly! Ik vind het gewoon belangrijk dat ik mooi voetbal zie, als ik een prachtgoal zie die door feyenoord wordt gescoord kan ik wel volblijven houden dat het geen mooie goal is omdat ik een ajaxsupporter ben maar wat bereik ik daarmee? Ik geniet van voetbal in elke vorm van het woord, en dat blijf ik doen!
hahaha dan ben ik maar dom iddquote:Op zondag 28 januari 2007 18:40 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zo denk jij er over. Typisch zo'n supporter die naar wedstrijden van het Ned elftal gaat kijken. Als je Feyenoord en Ajax geen vijanden van elkaar vind ben je gewoon dom. Als je die 2 tegen elkaar laat spelen met een vrije verkoop van kaartjes dan vind er gewoon een veldslag plaats.
Er zijn altijd slimmere mensen die niet gelooft worden, zoals jezus. het komt wel goed met jequote:
Daar doelde ik ook op...quote:Op zondag 28 januari 2007 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er zijn altijd slimmere mensen die niet gelooft worden, zoals jezus. het komt wel goed met je![]()
Hij kan ook nog altijd naar Oranje gaan kijkenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:42 schreef Vakkie_W het volgende:
* Proest *
Ik zie nu pas dat Pizzakoppo Leonardo in een ajax shirt met daarachter een ajax logo als avatar heeft![]()
![]()
![]()
Pizzakoppo ga lekker naar AZ ofzo![]()
Dat is vreedzaam publiek, kan je tijdens oranje nog met een Feyenoord jas op de f-side zittenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij kan ook nog altijd naar Oranje gaan kijken![]()
![]()
![]()
staat op youtube Uploaded (processing, please wait)quote:Op zondag 28 januari 2007 18:55 schreef Vakkie_W het volgende:
Jorien waar blijft je Leonardo filmpje?
je vegist jequote:Op zondag 28 januari 2007 18:59 schreef Baklap het volgende:
In de tijd dat Kluivert nog het mannetje was in het Nederlands elftal werd hij toegezongen door het legioen. Nu schelden ze hem uit in de Kuip, nuff said.
Kluivert toegezongen door het legioen??? Met Kluivert moordenaar, Kluivert moordenaar! zekerquote:Op zondag 28 januari 2007 18:59 schreef Baklap het volgende:
In de tijd dat Kluivert nog het mannetje was in het Nederlands elftal werd hij toegezongen door het legioen. Nu schelden ze hem uit in de Kuip, nuff said.
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:11 schreef Jasza het volgende:
Zie ik daar nou Vakkie_W juichen voor Angelos![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:11 schreef ericajax het volgende:
1 voordeel tegenwoordig voor jullie, de topclubs komen als laatst![]()
Dat lachje op het eindquote:Op zondag 28 januari 2007 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EMIRZI8qaSI
Eeey Leonardo
Wat zeggen ze? Of wat 'proberen' ze te zeggen?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EMIRZI8qaSI
Eeey Leonardo
Hey leonardo vieze vuile k*nkerjood, ga maar lekker doodquote:Op zondag 28 januari 2007 19:15 schreef Baklap het volgende:
[..]
Wat zeggen ze? Of wat 'proberen' ze te zeggen?
Tijdens een wedstrijd van het Nederlands elftal wel. Zo dubbel is het.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:09 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Kluivert toegezongen door het legioen??? Met Kluivert moordenaar, Kluivert moordenaar! zeker![]()
Hoogstaandquote:Op zondag 28 januari 2007 19:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hey leonardo vieze vuile k*nkerjood, ga maar lekker dood![]()
hoe weet je dat ? ben je ook 1 van de Heroes ?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:16 schreef Baklap het volgende:
[..]
Tijdens een wedstrijd van het Nederlands elftal wel. Zo dubbel is het.
Uhm jaquote:Op zondag 28 januari 2007 19:16 schreef Baklap het volgende:
[..]
Geniaalquote:Op zondag 28 januari 2007 19:16 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ja ik heb er een dvd van gemaakt. Kopen?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:18 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Uhm jaDan ken jij zeker alleen vaders met kinderen die voor Feyenoord zijn en af en toe naar het Ned elftal gaan kijken.
die heb ik al, lul er eens niet omheenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:19 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ja ik heb er een dvd van gemaakt. Kopen?
Ik ga voor de buis zitten (neej niet Buijs). Het schijnt dat ze zo de samenvattingen van de topclubs laten zien.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die heb ik al, lul er eens niet omheen
Maakt niet uit of ze ergens opslaan, die DVDgrollen gaan nooit vervelenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:19 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ja ik heb er een dvd van gemaakt. Kopen?
stop nou maarquote:Op zondag 28 januari 2007 19:20 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ik ga voor de buis zitten (neej niet Buijs). Het schijnt dat ze zo de samenvattingen van de topclubs laten zien.
LoekBquote:Op zondag 28 januari 2007 19:36 schreef Vakkie_W het volgende:
BiMeWet hoe heet Bruins hier op FOK!?
Dirk-Kuijtquote:Op zondag 28 januari 2007 19:36 schreef Vakkie_W het volgende:
BiMeWet hoe heet Bruins hier op FOK!?
Zeker, basis zondag hoop ik. waar ze hofs dan neer zettenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:57 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Scheuder deed het goed trouwens! Er in houden zou ik zeggen!![]()
Hofs op de bank en als het nodig is/als er wat meer 'pit' nodig is dr in zetten. Maar je mag toch verwachten dat ze wel fel zullen zijn. Ben meer benieuwd eigenlijk wie linksback zal komen. Bahia ofzo en dan Greene centraal? Of misschien toch wel hofs op het middenveld en dan Lucius en Vlaar centraal, Bahia linksback?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeker, basis zondag hoop ik. waar ze hofs dan neer zetten![]()
Serieus?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:08 schreef Vakkie_W het volgende:
De Cler was trouwens vandaag in de Kuip. Het zou toch niet???
De Guzman weer naar links (Drenthe is geschorst) en dan Hofs op de plek waar de Guzman vandaag speelde?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeker, basis zondag hoop ik. waar ze hofs dan neer zetten![]()
Indien goedkoop/gratis is het wel een behoorlijke versterking in de breedte natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:22 schreef hippo-clippo het volgende:
We hebben niks aan de Cler, als we Drenthe er al hebben staan. Of Drenthe moet naar het middenveld, maarja daar hebben we al genoeg man.
Drenthe moet sowieso op het middenveldquote:Op zondag 28 januari 2007 21:22 schreef hippo-clippo het volgende:
We hebben niks aan de Cler, als we Drenthe er al hebben staan. Of Drenthe moet naar het middenveld, maarja daar hebben we al genoeg man.
Ga je eens verdiepen in de voetbalwereld... De Cler is transfer vrij deze zomer.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:29 schreef koningdavid het volgende:
Maar heeft Feyenoord opeens een zak met geld gevonden ofzo?
Eerst Bruins... nu De Cler. Dat zijn niet de eerste de besten...
Volgende zomer pas hoor, helaas..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:35 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ga je eens verdiepen in de voetbalwereld... De Cler is transfer vrij deze zomer.
Volgens de site van AZ ja. Volgens lui op het AZ forum dit jaar al.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Volgende zomer pas hoor, helaas..
oh, dan geloof ik eerder die supportersquote:Op zondag 28 januari 2007 21:45 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Volgens de site van AZ ja. Volgens lui op het AZ forum dit jaar al.
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
oh, dan geloof ik eerder die supporters
quote:Koeman haalt uit naar scheidsrechter
Op de persconferentie na afloop heeft Erwin Koeman hard uitgehaald naar de scheidsrechter, onder andere vanwege de gele kaart van Drenthe.
"De meeste kaarten waren onnodig en onterecht, ook die voor Drenthe. Wat een slap gezeik allemaal. Het zal best met de nieuwe richtlijnen voor de arbitrage te maken hebben, maar het ligt ook aan de persoonlijkheid van de betreffende scheidsrechter."
'Drenthe is daardoor mooi geschorst voor onze komende wedstrijd tegen Ajax. Zo'n type hebben we juist nodig in Amsterdam'.
"Haalt hard uit".quote:Koeman vindt scheidsrechter niet zo lief
Op de persconferentie na afloop heeft Erwin Koeman gezegd over de scheidsrechter dat hij niet zo lief is, onder andere vanwege de gele kaart van Drenthe.
"De meeste kaarten waren onnodig en onterecht, ook die voor Drenthe. Wat een slap gezeik allemaal. Het zal best met de nieuwe richtlijnen voor de arbitrage te maken hebben, maar het ligt ook aan de persoonlijkheid van de betreffende scheidsrechter."
'Drenthe is daardoor mooi geschorst voor onze komende wedstrijd tegen Ajax. Zo'n type hebben we juist nodig in Amsterdam'.
De Cler voor in de breedte? Laat me niet lachen zeg. Die kerel is toch wel een stukkie beter dan Drenthe.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Indien goedkoop/gratis is het wel een behoorlijke versterking in de breedte natuurlijk.
Talpa is niet meerquote:Op zondag 28 januari 2007 23:26 schreef Jasza het volgende:
Volgens Talpa zijn jullie nog een concurrent van psv
Als Ajax en AZ het zijn, zijn wij het ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:26 schreef Jasza het volgende:
Volgens Talpa zijn jullie nog een concurrent van psv
Die is al z'n hele leven voor Feyenoord dus zegt niets.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:08 schreef Vakkie_W het volgende:
De Cler was trouwens vandaag in de Kuip. Het zou toch niet???
Wat was er aan de hand dan?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:26 schreef Happel het volgende:
Leuk man, ik mocht de Kuip niet eens in vandaag. Geen flikker van de wedstrijd gezien dus,,,
En dan? 2 joden in de spits?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Meme Tchite weer 2 keer gescoord vandaag, hadden wij hem maar![]()
?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:26 schreef Happel het volgende:
Leuk man, ik mocht de Kuip niet eens in vandaag. Geen flikker van de wedstrijd gezien dus,,,
Protesteren op een onterecht gegeven vrije trap.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:32 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Even gemist, waarom kreeg Drenthe nou ook weer geel![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 10:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Protesteren op een onterecht gegeven vrije trap.
kwam je vingerafdruk niet overeen?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:26 schreef Happel het volgende:
Waarom niet verhuren i.p.v. verkopen?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Davids bijna verkocht aan nec
Omdat het een mongeaul zonder talent is.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom niet verhuren i.p.v. verkopen?
Een stuk of tien ja. Daarintegen hebben wij ook een aantal hoogstaande talenten/spelers, Ekramy, Luigi, Slory, et ceteri.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:48 schreef koningdavid het volgende:
Dan hebben jullie er nog een hoop te gaan deze transferperiode...
daar snap ik nou echt helemaal niets van, eerst bij de selecie halen en dan afserveren alsof ie geen bal kan raken (net als De Ceulaer)quote:Op maandag 29 januari 2007 10:47 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Omdat het een mongeaul zonder talent is.
waarvan er 2 nog niet eens in het feyenoord shirt spelenquote:Op maandag 29 januari 2007 10:49 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Een stuk of tien ja. Daarintegen hebben wij ook een aantal hoogstaande talenten/spelers, Ekramy, Luigi, Slory, et ceteri.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |