abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45771760
De mensen die posten zijn blijkbaar blij en gelukkig met hoe ze eruit zien. Wat is daar nu mis mee. Ik vind het eerder zielig als mannen gaan kijken en dan zielige posts plaatsen...
pi_45771963
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:27 schreef Jett het volgende:
Omdat ze die aandacht IRL niet krijgen blijkbaar he.
Dit ja. Lijkt me, tenzij ze hun gezichten er niet op hebben staan. Dan is het gewoon geiligheid? Waarom mensen met hun gezicht en halfnaakt op internet willen staan? Dat lijkt me toch echt aandacht.
pi_45772042
Waarschijnlijk al veelal gezegd, maar ik denk omdat er anders nooit iemand anders naar hun (half)naakte lichamen heeft gekeken dan hun mamma, pappa en kraamverzorgster .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  zondag 28 januari 2007 @ 21:49:02 #104
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_45772515
quote:
Op zondag 28 januari 2007 21:37 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dit ja. Lijkt me, tenzij ze hun gezichten er niet op hebben staan. Dan is het gewoon geiligheid? Waarom mensen met hun gezicht en halfnaakt op internet willen staan? Dat lijkt me toch echt aandacht.
Voor sommigen is het gewoon een kick. Iets doen wat een net meisje niet hoort te doen. En uiteraard is het dan leuk om de reacties te zien.

Maar voor anderen (zoals chanty) is het het laten zien wat ze gemaakt heeft. Ze post ook in FOT, maar daar zouden de losse fotos niet gewaardeerd worden, en gelukkig heeft Fok! een stukje waar ze wel gewaardeerd worden.

Laat de US-users lekker. Ze doen er niemand kwaad mee, behalve degenen die "er noooooit komen" maar er uiteraard wel alles over menen te weten en over moeten ventileren.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_45776959
Ja, leuk. Opruimslotje. Het subtiele geflame mag best achterwege blijven. De discussie kan best interessant zijn, mits men verder wil gaan dan 'JAMAAR JIJ BENT EEN AANDACHTSGEILE HOER HOOWR'.

Edit: En weer open. Hou de discussie fatsoenlijk. Eervolle vermelding voor Silvieja, je punt is duidelijk, reageer zonder het geroep over hoerigheid of reageer niet.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2007 00:16:14 ]
  maandag 29 januari 2007 @ 01:00:47 #106
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45778905
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:43 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik ben wel tevreden ja. Kan altijd nog wel wat verbeterd worden natuurlijk, maar dat houd je toch wel. En ik lig inmiddels inderdaad niet meer wakker van wat anderen van me vinden, hetzij ze hebben een punt. Maar goed, dit onderwerp aangaande: het posten van foto's, als mensen dat verwerpelijk vinden dan mag dat gewoon.
Maar desondanks dat het je niet uitmaakt wat anderen van jou foto-plaasten-opinternet-gebeuren vinden.
Blijf je ontkennen dat het om aandachtsgeilheid trekkerij gaat. Of niet?

Wat is het dan volgens jou? Jezelf in halfblote poses op internet zetten ed.?
O wacht. Mishchien ben jij dan nog een 'net' voorbeeld. Ik moet een ander meisje hebben
*kuch* kiteless *kuch*
If I had a Hammer...
  maandag 29 januari 2007 @ 09:00:29 #107
81237 releaze
best of both worlds
pi_45781775
Jezus iedereen zit maar te pushen naar dat aandachtstrekkerij. Ja en, boeie? Is dat zo slecht? Afkeurenswaardig? Ben ik dan lowlife? Goed voor niks? Ohja, this is the netherlands baby! Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Paupers. Hoeren. Aandachtsletten. Aandacht vragen is ten alle tijden negatief. Nee, dat is een gezonde gedachtenkronkel.
  maandag 29 januari 2007 @ 09:12:05 #108
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45781900
Als ik een vrouw was zou ik ook aandacht willen trekken met mijn geile vrouwe lichaam. Online of irl maakt dan niet zoveel uit.
Thinking about thinking of you.
pi_45783717
quote:
Op maandag 29 januari 2007 09:00 schreef releaze het volgende:
Jezus iedereen zit maar te pushen naar dat aandachtstrekkerij. Ja en, boeie? Is dat zo slecht?
Slecht niet, echter zijn IRL aandachtshoeren vrijwel altijd vervelend en dus is de kans groot dat als je je op internet zo gedraagt je al snel een stempel 'aandachtshoer' krijgt met alle vervelende associaties van dien. En vaak klopt het nog aardig ook.
  maandag 29 januari 2007 @ 11:23:00 #110
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_45784242
tvp
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 29 januari 2007 @ 14:40:30 #111
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_45789986
quote:
Op maandag 29 januari 2007 01:00 schreef SKETSj het volgende:

[..]

Maar desondanks dat het je niet uitmaakt wat anderen van jou foto-plaasten-opinternet-gebeuren vinden.
Blijf je ontkennen dat het om aandachtsgeilheid trekkerij gaat. Of niet?

Wat is het dan volgens jou? Jezelf in halfblote poses op internet zetten ed.?
O wacht. Mishchien ben jij dan nog een 'net' voorbeeld. Ik moet een ander meisje hebben
*kuch* kiteless *kuch*
Of je leest mijn posts even goed: ik ontken namelijk niet dat het krijgen van aandacht er niet in meespeelt:
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef Chanty het volgende:
Geen diepgaande gedachtes: het is gewoon leuk om te doen, zowel het foto's maken als ze posten en er commentaar op krijgen.

Ik begon zelf ook met redelijke "webcamshotjes" (foto's van niet al te goede kwaliteit, niet mooi qua compositie, houding enz), maar ben me in de afgelopen jaren wat meer gaan verdiepen in fotograferen en als ik nu terug kijk, is het gewoon leuk om te zien hoe de kwaliteit van de foto's zich ontwikkeld heeft en zich verder ontwikkelt.

En het commentaar maakt het leuk en niet omdat ik een gigantisch minderwaardigheidscomplex heb. Je maakt iets en je bent er trots op. En anderen vinden het ook leuk. Nou iedereen happy Maar ik zou de foto's ook maken als er geen fok was. Voor mezelf, voor mijn vriend. Nu heb je gewoon een groter publiek. Het motiveert, het is lachen, kicken whatever

En ik moet inderdaad ook wel zeggen dat het een beetje een ego-boost geeft. Ik ben een stuk zelfverzekerder over mijn lichaam dan pakweg vier jaar geleden. Niet alleen door het posten van foto's, maar het heeft wel in zekere zin eraan bijgedragen denk ik.

Nou ja, tot zover mijn motivatie.
Aandacht vindt iedereen leuk, daar is toch niets mis mee? maar voor mij gaat het niet puur en alleen om die aandacht. Dat kan ik dan ook nog wel op een andere manier krijgen. Ik vind het creatief bezig zijn ook gewoon leuk. Mezelf mooi op een foto zetten (want geloof me, het valt niet mee om binnen tien seconden goed voor de camera te staan, zeker toen ik nog geen statief had en boekconstructies bouwde, al had dat ook wel weer iets ), spelen met compositie, houding, instellingen van de camera, enz.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_45794875
iedereen weet toch dat vrouwen na hun dertigste gaan aftakelen. De boel gaat hangen. Er hoopt zich overal vet op. De haren worden afgeknipt. Overal verschijnen rimpels en de wallen gaan niet meer weg. Eerst proberen ze het nog tegen te houden door te lijnen en sporten enzo, maar uiteindelijk geven ze het toch op.

Het is toch mooi dat vrouwen foto's van hun lichaam maken als dat nog de moeite waard is om naar te kijken. Kan iedereen ervan genieten en kunnen ze later trots terug kijken naar de tijd toen ze nog een strak lichaam hadden.
  maandag 29 januari 2007 @ 17:19:22 #113
157966 SKETSj
pi_45795450
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef Chanty het volgende:
Geen diepgaande gedachtes: het is gewoon leuk om te doen, zowel het foto's maken als ze posten en er commentaar op krijgen.

Ik begon zelf ook met redelijke "webcamshotjes" (foto's van niet al te goede kwaliteit, niet mooi qua compositie, houding enz), maar ben me in de afgelopen jaren wat meer gaan verdiepen in fotograferen en als ik nu terug kijk, is het gewoon leuk om te zien hoe de kwaliteit van de foto's zich ontwikkeld heeft en zich verder ontwikkelt.

En het commentaar maakt het leuk en niet omdat ik een gigantisch minderwaardigheidscomplex heb. Je maakt iets en je bent er trots op. En anderen vinden het ook leuk. Nou iedereen happy Maar ik zou de foto's ook maken als er geen fok was. Voor mezelf, voor mijn vriend. Nu heb je gewoon een groter publiek. Het motiveert, het is lachen, kicken whatever

En ik moet inderdaad ook wel zeggen dat het een beetje een ego-boost geeft. Ik ben een stuk zelfverzekerder over mijn lichaam dan pakweg vier jaar geleden. Niet alleen door het posten van foto's, maar het heeft wel in zekere zin eraan bijgedragen denk ik.

Nou ja, tot zover mijn motivatie.
Wat kun jij zoiets simpels als aandachtsgeilheid toch zo mooi verbloemen.
mja, is PR-werk niets voor jou?

Je kunt van stront nog iets moois maken joh!
If I had a Hammer...
  maandag 29 januari 2007 @ 17:29:34 #114
52229 Chanty
pi_45795796
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:19 schreef SKETSj het volgende:

[..]

Wat kun jij zoiets simpels als aandachtsgeilheid toch zo mooi verbloemen.
mja, is PR-werk niets voor jou?

Je kunt van stront nog iets moois maken joh!
Ach ja, als jij dat vindt

In dit topic werd gevraagd waarom vrouwen S&G foto's posten. Ik heb mijn motivatie gegeven en dat kun je natuurlijk in twijfelt trekken omdat het niet het antwoord is dat jij graag wilde horen. Maar als iedereen hier toch al denkt te weten wat de reden is, waarom dan nog dit topic? Kunnen we dan niet beter meteen een bevestigingstopic openen waarin iedereen ja-knik-smileys kan posten: Vrouwen die in S&G posten zijn paupers en aandachtshoeren.

Veel plezier in jullie hokjesdenkpatroon
  maandag 29 januari 2007 @ 17:36:08 #115
157966 SKETSj
pi_45796000
We willen gewoon dat je een keer eerlijk bent en ronduit zegt dat je een aandachtshoer bent.
En menen he! En niet enkelt zeggen omdat wij het zograag horen.. zo van
"OK. ik ben een aandachtshoer, nou goed?"
Want dat wekt weer de suggestie dat je dat zelf niet vind. Terwijl wij toch wel beter weten.
If I had a Hammer...
pi_45796063
Zodra de Islamitische cultuur hier de overhand heeft en de Sharia ingevoerd is, is het weldra afgelopen met dat vunzige gedrag van Chanty en companen!
  maandag 29 januari 2007 @ 17:43:08 #117
52229 Chanty
pi_45796224
Ja we zouden gesteningd moeten worden
Maar goed: ik ga niet liegen. Aandacht is zeker leuk, maar nooit mijn eerste motivatie geweest om te posten en dat is het nog steeds niet. Misschien is dat wel zo voor andere posters in S&G, dat weet ik verder niet natuurlijk. Hoe dan ook, ik heb mijn motivatie voldoende toegelicht. Hier moeten jullie maar mee leven
  maandag 29 januari 2007 @ 17:44:39 #118
157966 SKETSj
pi_45796277
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:38 schreef JeRa het volgende:
Zodra de Islamitische cultuur hier de overhand heeft en de Sharia ingevoerd is, is het weldra afgelopen met dat vunzige gedrag van Chanty en companen!
God forbid!,
ik vijnd het eigenlijk heel leuk en chanty mooi. ken er enkelt niet tegen dat vrouwen dingen verbloemen/
mooier maken dan ze zijn.
Zijn ze echt sterk in.
Heb ik echt een godsgruwelijke hekel aan.
If I had a Hammer...
pi_45798786
Zielige meisjes willen aandacht, onzekerheid vereist het immers.

Foto's van jezelf plaatsen op fok, op chatsites interessant doen, jezelf voor een webcam zetten en je tietjes laten zien... met veel verschillende jongens naar bed gaan, het kan allemaal mensen.

Je zou voor de lol eens moeten zeggen dat zo'n meisje op de foto dik is. Ik zeg niet dát ze gaat lijnen, maar overwegen zal ze het wel.

Ik bedoel maar

[ Bericht 32% gewijzigd door MadMarco op 29-01-2007 19:00:49 ]
^_
pi_45799152
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:43 schreef Chanty het volgende:
Ja we zouden gesteningd moeten worden
Maar goed: ik ga niet liegen. Aandacht is zeker leuk, maar nooit mijn eerste motivatie geweest om te posten en dat is het nog steeds niet. Misschien is dat wel zo voor andere posters in S&G, dat weet ik verder niet natuurlijk. Hoe dan ook, ik heb mijn motivatie voldoende toegelicht. Hier moeten jullie maar mee leven
Je zei geloof dat je het leuk vond om te zien hoe je shoots vooruit gaan? Als je het niet om de aandacht doet, waarom post je het dan hier en hou je de shoots niet gewoon voor jezelf?

Ik val je niet aan, ik snap die gedachtegang alleen niet.
pi_45799400
Ik kan me helemaal vinden in wat Chanty zegt.
Het geeft mij gewoon een goed gevoel als ik een mooie foto heb gemaakt, en ja dan wil je die graag delen met anderen. Ook stel ik reacties zeer op prijs, zolang het maar wel respectvol is.
Je kan tegen iemand zeggen van wat ben je dik en lelijk, of je kan zeggen ik vind deze foto niet zo mooi gelukt, omdat ..
En natuurlijk is die aandacht ook wel leuk, maar de meeste vrouwen die hier posten krijgen die aandacht IRL al genoeg, en hier gaat het meer om de foto's en hoe de foto's zijn genomen.
en je kan wel gaan schelden, maar je kan ook gewoon rustig en duidelijk je mening geven. Daar heb je als vrouw veel meer aan .

En als je het er niet eens bent met die foto's, kijk dan niet of reageer dan niet. Heb respect voor elkaar en laat ieder in zijn of haar waarde

(wat ik trouwens ook niet begrijp is waarom dit topic alleen over vrouwen gaat, en niet ook over mannen?

en dan nog een punt, in de zomer zie je soms nog veel meer dan wat je nu op foto's ziet, waarom doen " jullie" daar dan niet moeilijk over?
pi_45799836
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:10 schreef LovelyBlondGirl het volgende:
Je kan tegen iemand zeggen van wat ben je dik en lelijk, of je kan zeggen ik vind deze foto niet zo mooi gelukt, omdat ..
je dik en lelijk bent?

Of verzin je argumenten die je eigenlijk niet meent?
Ben ik toch benieuwd hoe je zoiets beargumenteerd.....
pi_45799854
Aan de postende dames? Stijgt het aantal pm's en foto-boek bezoekjes na het plaatsen van zulk foto-materiaal? Zijn er veel gasten die je aanspreken? Met je uit willen? Je msn willen?

Die foto's, daar zitten soms best mooie tussen, zowel qua compositie als qua vrouw.
Ronduit teenkrommend zijn soms de reply's van sommige mensen.

Serieuze reply mijnerzijds (één van de weinige, dus wees er zuinig op?)
pi_45800653
Ego strelen is het idd ja... btje jammer van die meiden. Zou het zelf niet doen
  maandag 29 januari 2007 @ 19:49:46 #125
167052 marjo84
Heerschenderwijs goed bezig.
pi_45800879
Wat een stelletje hypocrieten zijn sommige van jullie. Je gaat mij niet wijs maken dat jullie nog nooit een mooie foto van een mokkel op internet hebben gezien en dat je niet blij was dat ze die foto erop heeft gezet. Loop toch niet te zeuren over mensen die zich bloot willen geven op internet, geniet er gewoon van en als je er niet van kan genieten, klik het weg.

Chanty, you go girl, en care ajb niet om zeurende types
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
  maandag 29 januari 2007 @ 19:52:22 #126
52229 Chanty
pi_45800973
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:05 schreef Disorder het volgende:

[..]

Je zei geloof dat je het leuk vond om te zien hoe je shoots vooruit gaan? Als je het niet om de aandacht doet, waarom post je het dan hier en hou je de shoots niet gewoon voor jezelf?

Ik val je niet aan, ik snap die gedachtegang alleen niet.
aandacht is ook een motivatie, dat is waar heel US op draait. Maar het is niet mijn belangrijkste drijfveer. OOK
het is en het fotografische creatieve gedeelte en natuurlijk OOK het leuke van aandacht krijgen. Lees mijn allereerste post nog eens: staat het haarfijn in
  maandag 29 januari 2007 @ 22:20:48 #127
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_45807517
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:21 schreef R34L-SIcK het volgende:
Aan de postende dames? Stijgt het aantal pm's en foto-boek bezoekjes na het plaatsen van zulk foto-materiaal? Zijn er veel gasten die je aanspreken? Met je uit willen? Je msn willen?

Die foto's, daar zitten soms best mooie tussen, zowel qua compositie als qua vrouw.
Ronduit teenkrommend zijn soms de reply's van sommige mensen.

Serieuze reply mijnerzijds (één van de weinige, dus wees er zuinig op?)
Mag ik je vraag beantwoorden? Op alle vragen: ja. Vrijwel alle modellen krijgen extra verkeer in hun MSN/mail whatever. De een meer dan de ander, maar bij alle modellen die ik heb gefotografeerd, en waarvan de foto's op het web verschenen, nam het aantal berichten toe.
En de gemiddelde "heer" reaguurder komt dan echt gruwelijk onbeholpen tevoorschijn. Laat ik het anders zeggen: Als je het op zaterdagavond tijdens het stappen zo aanpakt heb je in het gunstigste geval hoongelach te pakken (en dan is ze ook een hoer natuurlijk, want je krijgt geen aandacht ).

Ik vind het wel grappig trouwens: bijna alle dames die ik gefotografeerd heb hadden een opleiding op HBO/Uni niveau (of waren daar mee bezig). twee hadden minder, maar nog altijd MBO. In tegenstelling tot wat jullie steeds lijken aan te nemen zijn het stuk voor stuk intellligente mensen, zonder vooroordelen over wie ook.

Wat dat betreft kan een aantal van jullie veel van ze leren.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_45811374
Vrouwen houden gewoon van aandacht...... net als mannen. In eerste instantie geven ze dat niet direct toe (en gaat ook voor mannen op!), maar uiteindelijk draait alles om het "gewaardeerd willen voelen". De heer S. Freud had dit is een keer geformuleerd, weliswaar op een wat andere manier. Mensen willen erkent worden, is het niet om het uiterlijk (zoals bij vrouwen het geval is), dan is het wel om status (zoals bij mannen met hun o zo belangrijke beroepen of met hun Seat Leon's). Geef maar toe, jullie vrouwen kicken er gewoon op als jullie complimentjes krijgen van de mannetjes om je uiterlijk. Andersom geldt dat natuurlijk ook, maar in veel mindere mate. De stelling van SKETSje klopt dan enigzins wel.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 00:03:05 #129
81237 releaze
best of both worlds
pi_45811626
quote:
Op maandag 29 januari 2007 23:56 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
-knip-
Geef maar toe, jullie vrouwen kicken er gewoon op als jullie complimentjes krijgen van de mannetjes om je uiterlijk. Andersom geldt dat natuurlijk ook, maar in veel mindere mate. De stelling van SKETSje klopt dan enigzins wel.
Nogmaals, ja, en? Tuurlijk ik vind die aandacht geweldig, en ik zal dat zeker niet ontkennen. Wat Is Daar In Godsnaam Mis Mee?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 00:04:20 #130
81237 releaze
best of both worlds
pi_45811667
Mensen durven doorgaans niet toe te geven dat ze aandacht geweldig vinden, omdat er bij ons zo'n geloof schijnt te bestaan dat het vragen van aandacht iets zondigs is, om de een of andere reden. Wat omg, je zal toch maar eens iemands persoonlijke space claimen. Wake up and smell the sunshine, we zijn met 6 miljard!
pi_45811834
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 00:03 schreef releaze het volgende:
1

[..]

Nogmaals, ja, en? Tuurlijk ik vind die aandacht geweldig, en ik zal dat zeker niet ontkennen. Wat Is Daar In Godsnaam Mis Mee?
Ik heb niet gezegd dat er wat mis mee is. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat veel vrouwen zeggen dat "ze het niet voor de aandacht doen", maar in feite WEL zo is. Waarom doe je het anders? Jij geeft het toe, maar andere vrouwen geven het niet toe. Dat is hetzelfde als je zegt dat de aarde niet rond is terwijl dat wel het geval is. Snap je?

En AUB niet onze almachtige Vader erbij halen. HIJ heeft hier niets mee te maken.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 00:27:22 #132
81237 releaze
best of both worlds
pi_45812343
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 00:09 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat er wat mis mee is. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat veel vrouwen zeggen dat "ze het niet voor de aandacht doen", maar in feite WEL zo is. Waarom doe je het anders? Jij geeft het toe, maar andere vrouwen geven het niet toe. Dat is hetzelfde als je zegt dat de aarde niet rond is terwijl dat wel het geval is. Snap je?

En AUB niet onze almachtige Vader erbij halen. HIJ heeft hier niets mee te maken.
Het zal me in al zn volledigheid niets verbazen als deze negatieve gevoelens mbt het vragen van aandacht af te leiden zijn uit de verschillende interpretaties, wetten en geboden van de bijbel. Dus voor veel mensen wellicht Heel Erg Veel. (kijk bijvoorbeeld naar kuisheidsgeile moslims en gereformeerden (niet generaliserend, die individuen) Die zullen je waarschijnlijk precies kunnen uitleggen waarom je je voor die seksuele aandachtstrekkerij zou moeten schamen.

Als dat zo ingeworteld zit in onze maatschappij dan verdoezel je dat gewoon, of plaats je het op de achtergrond. Ik kan nog 10 redenen bedenken waarom ik mn tieten en kut online heb gepost, maar goed, aandacht was er zeker wel een van.
pi_45812735
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 00:27 schreef releaze het volgende:

[..]

Ik kan nog 10 redenen bedenken waarom ik mn tieten en kut online heb gepost, maar goed, aandacht was er zeker wel een van.
*is bezig met postgeschiedenis van Releaze te doorzoeken voor foto's.....
  dinsdag 30 januari 2007 @ 01:00:30 #134
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_45813191
ik zeg MEER FOTOS PLAATSEN DAMES ..keep up de good work
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
  dinsdag 30 januari 2007 @ 01:00:53 #135
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_45813196
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 00:42 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

*is bezig met postgeschiedenis van Releaze te doorzoeken voor foto's.....
al wat gevonde btw?
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
pi_45813637
quote:
Jezus iedereen zit maar te pushen naar dat aandachtstrekkerij. Ja en, boeie? Is dat zo slecht? Afkeurenswaardig? Ben ik dan lowlife? Goed voor niks? Ohja, this is the netherlands baby! Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Paupers. Hoeren. Aandachtsletten. Aandacht vragen is ten alle tijden negatief. Nee, dat is een gezonde gedachtenkronkel.
Heb nooit een waardeoordeel verbonden aan dat aandacht trekken, maar hier dan toch: charmant vind ik 't over het algemeen niet. Het komt vaak neer op hetzelfde als zeggen dat je niet op de foto wilt en ondertussen zogenaamd probeert 'weg te duiken'. 't Is dus geeneens het aandacht trekken dat zo erg is, maar juist de ontkenning daarvan dmv. slechte redenen.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 01:30:35 #137
167052 marjo84
Heerschenderwijs goed bezig.
pi_45813799
quote:
Laat je niet op de kast jagen, joh. Zeker niet als je weet dat wat je doet en wat je vindt, iets is waar je achter staat.
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:14:51 #138
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_45839969
whehehe inderdaad erg kansloos
FCT
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:17:43 #139
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45840094
aandacht vragen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 4 februari 2007 @ 17:23:18 #140
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_45977040
vreemd topic, leuke foto's, maar vreemd topic. Waarom blijven meiden posten, als de reacties van mensen (mannen) altijd zo ontzettend standaard zijn, keer op keer.

Om je bloot te geven aan onbekenden,
zul je snel genoeg kunnen gaan merken,
dat de verleiding in je eigen relatie,
lang niet meer zo goed zal werken.

Zo'n zonde om iedereen te laten zien wat je hebt
alsof waardering een noodzaak is heb wat respect
verleid zij die het waard zijn om te verleiden
anders is het spel der seductie al snel ten einde

Mensen denken al snel aan onzekerheid als reden
maar niet alleen dat speelt mee in dit draadje
ook de verslaving om mannen te laten knielen
dit schouwspel is toch zo'n bekend straatje

Zonde dat mannen die macht zo snel uit handen geven
geen respect voor hunzelf zo blijkt
want als er een vrouw (bijna) naakt gaat
dan staan de mannen weer klaar, geheid
  zondag 4 februari 2007 @ 17:24:42 #141
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_45977106
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:41 schreef Beroepsgokker het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo leuk is om als 18 jarig meisje in je blote kont op een internet forum te staan? Is het de aandacht die ze IRL niet krijgen? (kan me niet voorstellen, zitten best mooie bij) Of toch het spannende iets dat ze IRL niet durven te doen ivm bekende.. ?
Ik noem een Purplerose, LovelyBlondGirl, ShadowGirl, meami, Stamp_Kip, k1pz0r etc..

Zitten mooie dames tussen hoor, dat is het niet, en ik vind het leuk om af en toe beetje doorheen te bladeren (voor mij blijft het daar overigens bij .. ) maar ik denk dan .. waarom Beetje zelfrespect..

Zie hier oa Fok!Sters Sexy en Gewaagd #23.
Zie jij dan nog wat ??
Het enige wat ik zie, is slowchat, af en toe een waarschuwing van een modje en voor de rest niks . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_45977950
Wat een achterlijk maatschapij. Het is maar een fucking lichaam. Mensen zijn achterlijke dieren.
  zondag 4 februari 2007 @ 17:52:29 #143
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_45978089
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:48 schreef Stupiditeit het volgende:
Wat een achterlijk maatschapij. Het is maar een fucking lichaam. Mensen zijn achterlijke dieren.
nee hoor gewoon complexer
  zondag 4 februari 2007 @ 17:53:02 #144
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_45978106
quote:
De structurele noodzaak voor aandacht kan vaak bijdragen aan de instabiliteit van iemands karakter, wispelturigheid komt dan ook vaak voor.

Des te meer aandacht jij wilt, des te minder jij je psychologische fundamenten van jouw ´ik´ op jou houd, en des te meer je deze verplaatst naar de anderen, des te instabieler jijzelf word.

Als jij instabiliteit niet erg vind, dan is er niks mis mee.. Maar waar een ander instabiliteit wel erg vind, is aandachttrekkerij wel slecht. Natuurlijk zijn er uitzonderingen op d regel, de psyche zit niet zwart/wit in elkaar.

De gezonde gedachtenkronkel is gezond van geest en gezond van lichaam, onstabiliteit verzorgt geen van beide.
  zondag 4 februari 2007 @ 18:00:44 #145
81237 releaze
best of both worlds
pi_45978369
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:53 schreef Choices het volgende:

[..]

De structurele noodzaak voor aandacht kan vaak bijdragen aan de instabiliteit van iemands karakter, wispelturigheid komt dan ook vaak voor.

Des te meer aandacht jij wilt, des te minder jij je psychologische fundamenten van jouw ´ik´ op jou houd, en des te meer je deze verplaatst naar de anderen, des te instabieler jijzelf word.

Als jij instabiliteit niet erg vind, dan is er niks mis mee.. Maar waar een ander instabiliteit wel erg vind, is aandachttrekkerij wel slecht. Natuurlijk zijn er uitzonderingen op d regel, de psyche zit niet zwart/wit in elkaar.

De gezonde gedachtenkronkel is gezond van geest en gezond van lichaam, onstabiliteit verzorgt geen van beide.
Wat een utopie.
pi_45979926
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:52 schreef Choices het volgende:

[..]

nee hoor gewoon complexer
Wat jij wil.
pi_45991514
Tuurlijk is 't de aandacht, zonder twijfel. Dus daaraan verwant onzekerheid, of in ieder geval het nodig hebben van bevestiging.
  zondag 4 februari 2007 @ 22:43:36 #148
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_45991863
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:36 schreef Taurus het volgende:
Tuurlijk is 't de aandacht, zonder twijfel. Dus daaraan verwant onzekerheid, of in ieder geval het nodig hebben van bevestiging.
In het laatste geval ben je jaren bezig . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_45992282
Waarom worden er onder veel foto's deze geplaatst? Ik vind dat zo naïef overkomen. Je post een foto omdat je er reacties op wilt hebben. Je kiest ervoor om naakt of in lingerie op Fok te staan. Waarom word er dan vaak een "excuus" onder de foto geplaatst of zinnetje dat overkomt alsof je onzeker en naïef bent?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zondag 4 februari 2007 @ 22:55:31 #150
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_45992368
*topic opent over waarom mensen dit soort topics openen*
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_45992626
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:53 schreef Cyan het volgende:
Waarom worden er onder veel foto's deze geplaatst? Ik vind dat zo naïef overkomen. Je post een foto omdat je er reacties op wilt hebben. Je kiest ervoor om naakt of in lingerie op Fok te staan. Waarom word er dan vaak een "excuus" onder de foto geplaatst of zinnetje dat overkomt alsof je onzeker en naïef bent?
Gewoon om een beetje te zeggen: Please, maak geen harde opmerkingen. Gok ik zo. Je post ze denk ik niet als je jezelf niet mooi vindt op die foto, dus wat dat betreft is 't naief.
  zondag 4 februari 2007 @ 23:38:41 #152
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_45994109
Laat ze toch.

Ik vraag me af wat je bezielt om er een topic over te maken waarin je stoer kan doen met je internetgenootjes ipv een van die personen direct aan te spreken.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_45994453
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:38 schreef VeX- het volgende:
Laat ze toch.

Ik vraag me af wat je bezielt om er een topic over te maken waarin je stoer kan doen met je internetgenootjes ipv een van die personen direct aan te spreken.
Het is toch gewoon oprechte verbazing? De personen die foto's posten van zichzelf kunnen daar zelf antwoord op geven, dus op die manier spreek je die personen ook direct aan.
  maandag 5 februari 2007 @ 15:41:20 #154
64338 fr0x
Directeur
pi_46009144
Mij hoor je niet klagen hoor.
peace, nd suck a !@$%
pi_46009950
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:06 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik heb nog een mooie MSN screenie daarvan, waarin een jongen zegt: Laat je kutje eens zien, en het meisje reageert: "Eventjes maar hoor, hij is niet zo mooi vandaag!" Om vervolgens haar kutje te laten zien!!!11eins
Ik heb nog wat tegoed van jou.

Kom maar met die screenies
JOHNNY HEITINGA
  maandag 5 februari 2007 @ 16:07:23 #156
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_46009983
quote:
Kan iemand mij vertellen wat er zo leuk is om als 18 jarig meisje in je blote kont op een internet forum te staan? Is het de aandacht die ze IRL niet krijgen? (kan me niet voorstellen, zitten best mooie bij) Of toch het spannende iets dat ze IRL niet durven te doen ivm bekende.. ?
Ik noem een Purplerose, LovelyBlondGirl, ShadowGirl, meami, Stamp_Kip, k1pz0r etc..

Zitten mooie dames tussen hoor, dat is het niet, en ik vind het leuk om af en toe beetje doorheen te bladeren (voor mij blijft het daar overigens bij .. ) maar ik denk dan .. waarom Beetje zelfrespect..

Purplerose? die is toch 159 kilo en heeft borderline ofzo

en allang geen 18 meer volgens mij
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 5 februari 2007 @ 16:11:17 #157
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_46010100
ik vind het redeliijk kansloos, komt zo desperate voor aandacht over
pi_46011353
edit:
er is eerder al aangegeven dat deze manier van discussiëren niet op prijs wordt gesteld.
Kappen nu.

[ Bericht 79% gewijzigd door Nosh op 05-02-2007 17:09:19 ]
pi_46011550
-edit. Idem. Beledigingen mogen achterwege blijven.

[ Bericht 89% gewijzigd door Nosh op 05-02-2007 17:10:11 ]
  maandag 5 februari 2007 @ 18:03:26 #160
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46013925
quote:

Ga jij nou voor een ander bepalen wat voor diegene moet doorgaan als 'zelfrespect'?

Het idee van het topic is aardig, maar de insteek is 100% verkeerd.
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:56 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Dat doe ik niet! Iedereen heeft vast een eigen reden, daar ben ik dan gewoon benieuwd naar .

Als mijn vriendin zoiets zou doen zou ik het niet prettig vinden, seks is iets tussen ons en daar heeft niemand wat mee te maken. (hoewel ik het uiteraard niet kan verbieden, is haar lichaam).
Seks is iets menselijks. Dat jij op dit moment degene bent die er op kruipt maakt het nog niet tot een exclusief iets tussen jullie twee. Maar ik snap wel wat je bedoelt denk ik.

@ algemeen: Snap niet zo goed waar sommige mensen zich druk om maken. 'Proletewijven', etc en dat soort reacties... Je zal zelf wel een reet hebben als een stadsbus en een kut als een platgeslagen cavia, denk ik dan maar.

Wat is het probleem in godsnaam?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 5 februari 2007 @ 18:12:18 #161
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46014153
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:49 schreef Silvieja het volgende:

[..]

Ik vind dat je naaktheid binnen gesloten deuren moet houden.
Dat kan. Moet je zelf dan ook voorál doen!
quote:
Wil je persé aandacht, nodig dan een paar mensen IRL uit om daar je sexy moves/lichaam aan te vertonen. Breng dit niet in de openbaarheid.
Dat bepaalt iemand zelf wel.
quote:
En alle mannen die er op geilen zijn al helemaal zielig. Neem een chick in plaats van je te rukken op goedkope hoeren op het internet.
Ik kijk er af en toe ook naar. Ben ik dan een zielige rukker?

Ben trouwens wel benieuwd waarom je dat allemaal vindt.

Beetje ordinair... Mwah. Nou en?
  maandag 5 februari 2007 @ 18:22:25 #162
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46014464
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:23 schreef Choices het volgende:
vreemd topic, leuke foto's, maar vreemd topic. Waarom blijven meiden posten, als de reacties van mensen (mannen) altijd zo ontzettend standaard zijn, keer op keer.

Om je bloot te geven aan onbekenden,
zul je snel genoeg kunnen gaan merken,
dat de verleiding in je eigen relatie,
lang niet meer zo goed zal werken.

Zo'n zonde om iedereen te laten zien wat je hebt
alsof waardering een noodzaak is heb wat respect
verleid zij die het waard zijn om te verleiden
anders is het spel der seductie al snel ten einde

Mensen denken al snel aan onzekerheid als reden
maar niet alleen dat speelt mee in dit draadje
ook de verslaving om mannen te laten knielen
dit schouwspel is toch zo'n bekend straatje

Zonde dat mannen die macht zo snel uit handen geven
geen respect voor hunzelf zo blijkt
want als er een vrouw (bijna) naakt gaat
dan staan de mannen weer klaar, geheid
2 a 3 intelligente zinnen als spreekwoordelijke vlag op een modderschuit.

Je moet wel een erg zwak, onzeker mannetje zijn als je daar echt achter staat.

En de betekenis van het woord (zelf)respect kennen sommigen hier ook nog niet helemaal.
  FOK!Fotograaf maandag 5 februari 2007 @ 19:13:03 #163
18921 freud
Who's John Galt?
pi_46016184
Mja, naast alle zielige puberopmerkingen in dit topic vallen me een paar dingen op. Zoals vaak op Fok weer het verhaaltje dat mensen enorm zeuren over een fenomeen, maar wel het eelt op hun handjes werken in die topics.

De meiden/vrouwen (en ook heren, want dat wordt even vergeten...), die in S&G topics foto's posten doen het om hun eigen redenen. Vaak ook omdat ze op die manier zelfverzekerder worden, en hun zelfvertrouwen vergroot wordt.

Iedereen is anders, en ik vind het dan ook kortzichtig om eigen gevoelens te projecteren op de betreffende heren en dames. Ik heb zelf S&G shoot gemaakt van iemand, en dat waren HELE mooie foto's, waar die persoon trots op kon zijn.

Kritiek, prima, maar je hoeft niet in die topics te kijken. En ik van moralistische mannetjes en vrouwtjes die stiekum toch lurken... Zeg dan gewoon dat je het stiekum toch leuk vindt.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_46085418
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:12 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Dat kan. Moet je zelf dan ook voorál doen!
[..]

Dat bepaalt iemand zelf wel.
[..]

Ik kijk er af en toe ook naar. Ben ik dan een zielige rukker?

Ben trouwens wel benieuwd waarom je dat allemaal vindt.

Beetje ordinair... Mwah. Nou en?
Ik verbied het mensen niet, maar denk er nu eenmaal zelf zo over. Ik zou mezelf nooit zo kansloos verkopen door halfnaakte foto's op internet te gooien. Met kleding aan ben ik ook erg mooi. Ik hoef niet uit de kleding te gaan voor een beetje aandacht. Dat andere mensen dat wel doen, dat keur ik af. Dat zou niet nodig moeten zijn. Daarom vind ik het nog steeds behoorlijk kansloos.

Maar zoals ik al eerder aan gaf in dit topic vind ik iemand die het wel doet er niet minderwaardig door.
  woensdag 7 februari 2007 @ 22:34:05 #165
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_46088838
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 20:21 schreef Silvieja het volgende:

[..]

(...) mezelf nooit zo kansloos verkopen door halfnaakte foto's op internet te gooien. (...) Daarom vind ik het nog steeds behoorlijk kansloos.

Maar zoals ik al eerder aan gaf in dit topic vind ik iemand die het wel doet er niet minderwaardig door.
Voor mijn gevoel klopt er iets niet in je redenering.
- Privacy Matters
pi_46089027
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 22:34 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel klopt er iets niet in je redenering.
Ik vind de handeling kansloos. De persoon zelf niet. Ik ga er vanuit dat de personen zelf hele normale mensen zijn.
pi_46089443
Wat is er eigenlijk precies mis met het minderwaardig vinden van aandachtshoeren?
  woensdag 7 februari 2007 @ 23:43:03 #168
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_46090627
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 22:59 schreef JeRa het volgende:
Wat is er eigenlijk precies mis met het minderwaardig vinden van aandachtshoeren?
"hij die zonder zonde is werpe de eerste steen."
- Privacy Matters
pi_46091689
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef RonaldV het volgende:

[..]

"hij die zonder zonde is werpe de eerste steen."
Je beseft wel dat die uitspraak voortkomt uit een religie waar de meeste mensen de bestempeling 'aandachtshoer' nog veel te mild zouden vinden?
  donderdag 8 februari 2007 @ 00:40:20 #170
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_46092197
quote:
Hetzelfde als het minderwaardig vinden van elk mens. Een gebrek aan respect.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  FOK!Fotograaf donderdag 8 februari 2007 @ 08:29:57 #171
18921 freud
Who's John Galt?
pi_46095514
quote:
Niets, maar waarom vraag je dat hier?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  donderdag 8 februari 2007 @ 08:35:30 #172
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_46095579
zo bloot?

op het strand zie je meer

bovendien maken ze de foto's zo dat je alleen hun mooiste ding ziet
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  donderdag 8 februari 2007 @ 10:38:10 #173
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_46098244
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef JeRa het volgende:

[..]

Je beseft wel dat die uitspraak voortkomt uit een religie waar de meeste mensen de bestempeling 'aandachtshoer' nog veel te mild zouden vinden?
Jawel, en de gelovigen in die religie geef ik die quote dan ook graag en regelmatig.
- Privacy Matters
pi_46099528
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 00:40 schreef VeX- het volgende:

[..]

Hetzelfde als het minderwaardig vinden van elk mens. Een gebrek aan respect.
Ik vind moordenaars en verkrachters ook minderwaardig. En jij vind dat een gebrek aan respect? Het punt is dat de vergelijking krom is, sommige mensen leggen nu eenmaal de grens op een andere plek dan anderen.
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 08:29 schreef freud het volgende:

[..]

Niets, maar waarom vraag je dat hier?
Als er niets mee mis is, waarom zeiken er hier dan mensen over?
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 10:38 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Jawel, en de gelovigen in die religie geef ik die quote dan ook graag en regelmatig.
Mooi. De strijd voor gewaarwording en uiteindelijk eliminatie van elk soort religie gaat gestaag.
  FOK!Fotograaf donderdag 8 februari 2007 @ 11:49:28 #175
18921 freud
Who's John Galt?
pi_46100390
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:21 schreef JeRa het volgende:
Ik vind moordenaars en verkrachters ook minderwaardig. En jij vind dat een gebrek aan respect? Het punt is dat de vergelijking krom is, sommige mensen leggen nu eenmaal de grens op een andere plek dan anderen.
Appels met peren vergelijken... Je stelt nu een persoon die iets meer vrijgeeft dan wat jij zou doen, gelijk met een moordenaar. Zielig van je...
quote:
Als er niets mee mis is, waarom zeiken er hier dan mensen over?
Je pakte hem niet op, jammer. Was iets te subtiel voor je blijkbaar. Er zijn hier geen aandachtshoeren, alleen maar mensen die er een iets andere blik op nahouden als jij. Mensen in hun waarde laten, is dat iets waar jij ook allergisch voor bent? Het ergens niet mee eens zijn ok, maar wees dan constructief en inhoudelijk, niet kleinzielig en lomp.
quote:
Mooi. De strijd voor gewaarwording en uiteindelijk eliminatie van elk soort religie gaat gestaag. [afbeelding]
Je leest weer erg selectief. Gezien je opleidingsniveau zou je verwachten dat je een inhoudelijk en intermenselijk normale reactie zou kunnen geven.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_46101122
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:49 schreef freud het volgende:

[..]

Appels met peren vergelijken... Je stelt nu een persoon die iets meer vrijgeeft dan wat jij zou doen, gelijk met een moordenaar. Zielig van je...
Je pakte hem niet op, jammer. Was iets te subtiel voor je blijkbaar. Jouw 'iets meer' is natuurlijk erg subjectief, en dat is voor iedereen anders. Jammer genoeg laat je mensen die er een iets andere blik op nahouden niet in hun waarde. Probeer daar aan te werken!
quote:
[..]

Je pakte hem niet op, jammer. Was iets te subtiel voor je blijkbaar. Er zijn hier geen aandachtshoeren, alleen maar mensen die er een iets andere blik op nahouden als jij. Mensen in hun waarde laten, is dat iets waar jij ook allergisch voor bent? Het ergens niet mee eens zijn ok, maar wees dan constructief en inhoudelijk, niet kleinzielig en lomp.
Wat heb je het nou over dergelijke mensen in hun waarde laten, waarom zou ik dat nastreven? Ik heb niet een dergelijk ideaal dat ik me daarvoor inzet. Ik heb gewoon een afkeer van bepaalde mensen die zich naar mijn mening op zo'n manier uiten dat ze alleen op aandacht afgaan.

Even een vergelijking (die hopelijk deze keer niét door jou afgedaan wordt door appels versus peren): inbraak is niet echt geaccepteerd in het echte leven. Als jij dat hier inbrekers gaat verdedigen krijg je een lading kritiek over je heen van mensen die jouw visie, en meteen ook jóu afkeuren. Jezelf in het echte leven zó propaganderen dat mensen je een aandachtshoer beginnen te vinden heeft ook hier haar equivalent, en je bent gewoon naïef als je denkt dat mensen graag willen relativeren en niet de stempel 'aandachtshoer' op je plakken als je exact zo handelt als in het echte leven. En tja, de mensen die geduld hebben met dergelijke mensen, daar heb ik wel respect voor. Maar dan ga ik niet graag met je om.
quote:
[..]

Je leest weer erg selectief. Gezien je opleidingsniveau zou je verwachten dat je een inhoudelijk en intermenselijk normale reactie zou kunnen geven.
Jij mist nog meer dan ik, blijkbaar. Je zou sarcasme nog niet herkennen als het het enige item op het menu was in restaurant 'La Sarcasme'. Je niet-inhoudelijke ontwijking gebaseerd op opleidingsniveau raakt ook kant noch wal.
  FOK!Fotograaf donderdag 8 februari 2007 @ 12:30:16 #177
18921 freud
Who's John Galt?
pi_46101807
Jera, ik praat een beetje tegen een muur aan bij jou. Wij worden het toch nooit eens met elkaar, en aangezien jij het woordje aandachtshoer niet als beledigend ervaart, denk ik ook niet dat wij op één lijn kunnen komen. Analogiën zijn ook niet jouw sterkste punt, aangezien je strafbare en niet strafbare feiten aan elkaar gelijk trekt. Ik hoop dat je je in het echt iets genuanceerder kan uiten richting mensen die er een andere visie op nahouden.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_46102269
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:30 schreef freud het volgende:
Jera, ik praat een beetje tegen een muur aan bij jou. Wij worden het toch nooit eens met elkaar, en aangezien jij het woordje aandachtshoer niet als beledigend ervaart, denk ik ook niet dat wij op één lijn kunnen komen.
FrEuD, ik beschouw het woordje 'aandachtshoer' wél als beledigend. Het is de hele essentie achter het zeggen dat je iemand een aandachtshoer vindt. Als ik iemand in de bus of ergens anders in het openbaar (want dat is internet: openbaar) zoiets zou zien doen dan zou ik me niet schromen om die persoon een aandachtshoer te noemen.
quote:
Analogiën zijn ook niet jouw sterkste punt, aangezien je strafbare en niet strafbare feiten aan elkaar gelijk trekt. Ik hoop dat je je in het echt iets genuanceerder kan uiten richting mensen die er een andere visie op nahouden.
Het is grappig dat juist jij niet de betekenis van de volgens jou scheve analogiën ziet. Het ging om maatschappelijke acceptatie (en niet alleen vanuit het overmatige testosterongehalte van de meeste mannen) en niet om strafbare activiteiten. Ik hoop dat je zelf ook wel het idee kunt extrapoleren zonder dat ik je meer voorbeelden hoef te geven.
  donderdag 8 februari 2007 @ 15:38:18 #179
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_46108080
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:44 schreef JeRa het volgende:

[..]

FrEuD, ik beschouw het woordje 'aandachtshoer' wél als beledigend. Het is de hele essentie achter het zeggen dat je iemand een aandachtshoer vindt. Als ik iemand in de bus of ergens anders in het openbaar (want dat is internet: openbaar) zoiets zou zien doen dan zou ik me niet schromen om die persoon een aandachtshoer te noemen.
Waarna je uiteraard vreemd opkijkt als je door iemand op het hoofd getimmerd wordt
quote:
[..]

Het is grappig dat juist jij niet de betekenis van de volgens jou scheve analogiën ziet. Het ging om maatschappelijke acceptatie (en niet alleen vanuit het overmatige testosterongehalte van de meeste mannen) en niet om strafbare activiteiten. Ik hoop dat je zelf ook wel het idee kunt extrapoleren zonder dat ik je meer voorbeelden hoef te geven.
Grappig dat jij niet verder komt dan (alweer) een crimineel als voorbeeld te noemen bij je analogie. Dat heeft niets met maatschappelijke acceptatie meer van doen, maar meer met (bewust) in een bepaald hoekje drukken. Als je zo graag wilt vergelijken, gebruik dan een vergelijking met niet-crimineel gedrag.
- Privacy Matters
pi_46109841
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:38 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Waarna je uiteraard vreemd opkijkt als je door iemand op het hoofd getimmerd wordt
Nee hoor, dat zou alleen het één en het ander bevestigen.
quote:
[..]

Grappig dat jij niet verder komt dan (alweer) een crimineel als voorbeeld te noemen bij je analogie. Dat heeft niets met maatschappelijke acceptatie meer van doen, maar meer met (bewust) in een bepaald hoekje drukken. Als je zo graag wilt vergelijken, gebruik dan een vergelijking met niet-crimineel gedrag.
Snap je het nu werkelijk nog steeds niet, dat je om een vergelijking vraagt? Verzin er zelf een, er zijn genoeg vormen van niet-crimineel gedrag die niet maatschappelijk worden aanvaard. Ik vind het raar dat je in een dergelijke vergelijking de hele essentie buiten schot houdt maar de er niet toe doende verschillen in de vergelijking naar voren haalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')