abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45761508
Kan iemand mij vertellen wat er zo leuk is om als 18 jarig meisje in je blote kont op een internet forum te staan? Is het de aandacht die ze IRL niet krijgen? (kan me niet voorstellen, zitten best mooie bij) Of toch het spannende iets dat ze IRL niet durven te doen ivm bekende.. ?
Ik noem een Purplerose, LovelyBlondGirl, ShadowGirl, meami, Stamp_Kip, k1pz0r etc..

Zitten mooie dames tussen hoor, dat is het niet, en ik vind het leuk om af en toe beetje doorheen te bladeren (voor mij blijft het daar overigens bij .. ) maar ik denk dan .. waarom Beetje zelfrespect..

Zie hier oa Fok!Sters Sexy en Gewaagd #23.
pi_45761570
Minderwaardigheidscomplex.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_45761587
Misschien vinden ze het wel harstikke leuk om te doen?

Reacties van de *fappers*, zodat ze inzien hoe zielig sommige mensen zijn.
Of juist om hun Ego een beetje te strelen?
pi_45761631
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:43 schreef ThaNetRunner het volgende:
Misschien vinden ze het wel harstikke leuk om te doen?

Reacties van de *fappers*, zodat ze inzien hoe zielig sommige mensen zijn.
Of juist om hun Ego een beetje te strelen?
Kunnen ze dat IRL niet doen dan? Loop een willekeurige teenerdiscotheek binnen en het stikt er van de 17 jarige pubers met een rokje zo kort als mijn boxer.. Zonder panty!!!
pi_45761875
*klikt op de link
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
pi_45761931
totdat dr papa een foto ziet en dr op afgaat jakkeren en dr later achterkomen hey das me dochter

ja sorry ik heb er geen serieus antwoord op!
  Donald Duck held zondag 28 januari 2007 @ 16:53:56 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45761998
Om zichzelf goed te voelen door de reacties.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 28 januari 2007 @ 16:54:23 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45762016
Kan om allerlei redenen zijn. Zoeken naar bevestiging, trots zijn op lijf en dat willen laten zien, trots zijn op de mooie foto, voor de lol, voor de geil...
Om nu elke poster in dat soort topics over een en dezelde kam te scheren lijkt mij een beetje van dik hout.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45762024
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:52 schreef blablaa het volgende:
totdat dr papa een foto ziet en dr op afgaat jakkeren en dr later achterkomen hey das me dochter

ja sorry ik heb er geen serieus antwoord op!
of een klasgenoot komt het tegen en verspreid het op school... zal je maar gebeuren.
pi_45762037
Misschien vinden ze het leuk.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_45762098
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

of een klasgenoot komt het tegen en verspreid het op school... zal je maar gebeuren.
idd heb ik ooit weleens meegemaakt met een meisje in me klas moet je wel zeggen dat ze behoorlijk onverzadigbaar was met dr 14de jr maarja, je kan dr een hoop leed van hebben/krijgen
pi_45762115
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef Copycat het volgende:
Om nu elke poster in dat soort topics over een en dezelde kam te scheren lijkt mij een beetje van dik hout.
Dat doe ik niet! Iedereen heeft vast een eigen reden, daar ben ik dan gewoon benieuwd naar .

Als mijn vriendin zoiets zou doen zou ik het niet prettig vinden, seks is iets tussen ons en daar heeft niemand wat mee te maken. (hoewel ik het uiteraard niet kan verbieden, is haar lichaam).
  zondag 28 januari 2007 @ 16:56:40 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45762116
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef Lucille het volgende:
Of worden ze gedwongen.
pi_45762149
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef Lucille het volgende:
Allicht, als ze het niet leuk vonden deden ze het niet hè. Maar waarom vinden ze het leuk, dat is de vraag.
pi_45762165
Vrouwen willen aandacht en willen mooi gevonden worden.
pi_45762167
Graag hoor ik trouwens een reacite van 1 van de dames zelf.. als dat lukt .
  zondag 28 januari 2007 @ 16:58:15 #17
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_45762190
Geen diepgaande gedachtes: het is gewoon leuk om te doen, zowel het foto's maken als ze posten en er commentaar op krijgen.

Ik begon zelf ook met redelijke "webcamshotjes" (foto's van niet al te goede kwaliteit, niet mooi qua compositie, houding enz), maar ben me in de afgelopen jaren wat meer gaan verdiepen in fotograferen en als ik nu terug kijk, is het gewoon leuk om te zien hoe de kwaliteit van de foto's zich ontwikkeld heeft en zich verder ontwikkelt.

En het commentaar maakt het leuk en niet omdat ik een gigantisch minderwaardigheidscomplex heb. Je maakt iets en je bent er trots op. En anderen vinden het ook leuk. Nou iedereen happy Maar ik zou de foto's ook maken als er geen fok was. Voor mezelf, voor mijn vriend. Nu heb je gewoon een groter publiek. Het motiveert, het is lachen, kicken whatever

En ik moet inderdaad ook wel zeggen dat het een beetje een ego-boost geeft. Ik ben een stuk zelfverzekerder over mijn lichaam dan pakweg vier jaar geleden. Niet alleen door het posten van foto's, maar het heeft wel in zekere zin eraan bijgedragen denk ik.

Nou ja, tot zover mijn motivatie.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_45762201
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Of worden ze gedwongen.
Dat zou kunnen, dat hun pimp zegt 'yo fucking bitch, show me your tits' en dan een foto neemt.
  zondag 28 januari 2007 @ 16:59:25 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45762240
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:57 schreef addictivebeat het volgende:
Vrouwen willen aandacht en willen mooi gevonden worden.
Je hebt toch ook een mannelijke tegenhanger?
pi_45762283
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je hebt toch ook een mannelijke tegenhanger?
Mannen geven aandacht en vinden vrouwen mooi?
  zondag 28 januari 2007 @ 17:00:34 #21
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_45762289
Op zulke topics zou een ban moeten staan.
Weg met dit topic!

*fap fap* )
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_45762346
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef GizartFRL het volgende:
Op zulke topics zou een ban moeten staan.
Weg met dit topic!

*fap fap* )
Dan open ik een nieuw topic waar al die lurkers kunnen aangeven wat hun die dames zo ontzettend bevredigt.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:02:43 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45762373
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef Lucille het volgende:

[..]

Mannen geven aandacht en vinden vrouwen mooi?

Neehee, vrouwen geven mannen mooi geen aandacht!

Deze dus, smartass:
Mannen Sexy & Gewaagd #23.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:03:06 #24
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_45762383
Die reeks kan je indelen in 3 dingen:
1. Een moderator die 50x zegt: Stoppen met Slowchat, daar hebben we ander topic voor
2. 230 reacties van mannelijke users met:
3. 10 vrouwelijke users die hun foto's posten

Dat was althans 10 reeksen geleden zo, sindsdien niet meer naar gekeken, maar verbaasd me niets als dat nu ook nog zo is.
World Wrestling Entertainment
pi_45762421
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Deze dus, smartass:
  zondag 28 januari 2007 @ 17:04:53 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45762440

Dat is inderdaad de algemene tendens, MeneerMuis!
pi_45762463
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Deze dus, smartass:
zijn voornamelijk mannen (homosexuelen?) die daar reageren volgens mij . Om het simpel te houden bleef ik maar bij de dames reeks (en om mijn ogen te beschermen ).
pi_45762496
nou zeg...
ik had me helemaal verheugd om mooit foto's in dat topic...

maar als je 1x een avondje uitgaat, of 10 minuten op sugababes ofzo rondsurft zie je al meer :/
pi_45762498
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef Lucille het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, dat hun pimp zegt 'yo fucking bitch, show me your tits' en dan een foto neemt.
Ik heb nog een mooie MSN screenie daarvan, waarin een jongen zegt: Laat je kutje eens zien, en het meisje reageert: "Eventjes maar hoor, hij is niet zo mooi vandaag!" Om vervolgens haar kutje te laten zien!!!11eins
pi_45762518
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef Chanty het volgende:
Geen diepgaande gedachtes: het is gewoon leuk om te doen, zowel het foto's maken als ze posten en er commentaar op krijgen.

---

Maar speelt het idee dat je voor veel anderen opeens een stuk lager wordt geacht niet mee in het hele verhaal? Ik geef als voorbeeld de leraressen die worden ontslagen omdat ze met foto's op internet gooien, of de toekomstige werkgever die wat vindt en daarom iemand niet aanneemt.
pi_45762523
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:03 schreef MeneerMuis het volgende:
Die reeks kan je indelen in 3 dingen:
1. Een moderator die 50x zegt: Stoppen met Slowchat, daar hebben we ander topic voor
2. 230 reacties van mannelijke users met:
3. 10 vrouwelijke users die hun foto's posten

Dat was althans 10 reeksen geleden zo, sindsdien niet meer naar gekeken, maar verbaasd me niets als dat nu ook nog zo is.
Ik reageer altijd negatief, maar dat mag dan weer niet .
pi_45762585
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:07 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dat is ook weer zoiets kroms ja . Ik vind dat als je zo'n foto post je open moet staan voor commentaar, ook al is het negatief!
pi_45762613
quote:

Ik begon zelf ook met redelijke "webcamshotjes" (foto's van niet al te goede kwaliteit, niet mooi qua compositie, houding enz), maar ben me in de afgelopen jaren wat meer gaan verdiepen in fotograferen en als ik nu terug kijk, is het gewoon leuk om te zien hoe de kwaliteit van de foto's zich ontwikkeld heeft en zich verder ontwikkelt.

En het commentaar maakt het leuk en niet omdat ik een gigantisch minderwaardigheidscomplex heb. Je maakt iets en je bent er trots op. En anderen vinden het ook leuk. Nou iedereen happy Maar ik zou de foto's ook maken als er geen fok was. Voor mezelf, voor mijn vriend. Nu heb je gewoon een groter publiek. Het motiveert, het is lachen, kicken whatever

En ik moet inderdaad ook wel zeggen dat het een beetje een ego-boost geeft. Ik ben een stuk zelfverzekerder over mijn lichaam dan pakweg vier jaar geleden. Niet alleen door het posten van foto's, maar het heeft wel in zekere zin eraan bijgedragen denk ik.

chanty spant de kroon hoor damn wat een lekker lijfje haha mensen die dat niet toegeven tja.. dan weet ik niet op watvoor binnenvaartship hun vallen

pi_45762614
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:07 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ontzettend krom.
pi_45762635
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:10 schreef blablaa het volgende:

[..]
Leer. Quoten.
pi_45762660
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:10 schreef JeRa het volgende:

[..]

Leer. Quoten.
ja sorry ging even fout!
pi_45762674
Dat zijn aandachtshoeren.

Ik vind het aardig goedkoop om je op deze manier op internet te profileren.
pi_45762768
Wat een proletewijven
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_45762794
het rare is iedereen kijkt wel een keertje op die topic(s)
pi_45762836
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:14 schreef blablaa het volgende:
het rare is iedereen kijkt wel een keertje op die topic(s)
Leedvermaak is het beste vermaak.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:17:38 #41
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45762905
Waarom niet?

Het heeft ook entertainment gehalte Wat is er mis met entertainment?

Op fok! draait het toch om entertainment? Jij opent toch ook een topic om aandacht te vestigen op?

Of je nu aandacht vestigd op je lichaam of op het feit dat je je iets afvraagd. Beiden aandacht vestigen op.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_45762911
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:15 schreef Silvieja het volgende:

[..]

Leedvermaak is het beste vermaak.
ja klopt ook wel maare als ze zonodig sexy fotos willen maken kunnen ze netzo goed gelijk all the way foto maken dan blijven mensen niet zo zeuren van ooe meeer meeeer...!
pi_45762912
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:10 schreef blablaa het volgende:

[..]
ik vind bijna al die dames wel lekker, daar gaat de discussie niet om.
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:17 schreef blablaa het volgende:

[..]

ja klopt ook wel maare als ze zonodig sexy fotos willen maken kunnen ze netzo goed gelijk all the way foto maken dan blijven mensen niet zo zeuren van ooe meeer meeeer...!
Omdat vrouwen met een mooie BH veel leuker zijn om naar te kijken dan vrouwen zonder BH natuurlijk!

Vergelijk: Bikini & topless
  zondag 28 januari 2007 @ 17:18:58 #44
52229 Chanty
pi_45762954
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:07 schreef JeRa het volgende:

[..]

Maar speelt het idee dat je voor veel anderen opeens een stuk lager wordt geacht niet mee in het hele verhaal? Ik geef als voorbeeld de leraressen die worden ontslagen omdat ze met foto's op internet gooien, of de toekomstige werkgever die wat vindt en daarom iemand niet aanneemt.
Tsja als mensen zo kortzichtig willen zijn, dan moeten ze dat doen

Waarom iemand zo afrekenen op een levensstijl? Waarom het tonen van naakt afkeuren terwijl je naakt geboren wordt? Niet dat iedereen dat dan maar moet doen, en ik stel ook mijn grenzen daarin, maar ik ben van mening dat we te verkrampt doen over veel dingen. Mensen zouden trotser op zichzelf moeten zijn, op wat ze hebben. Mensen zijn mooi ook al hebben ze niet het perfecte lichaam. Ik heb dat ook niet, ik kan niet op tegen de playboymeiden en modellen en dat hoeft ook niet. Ik heb het gevoel dat te lang mensen is voorgeschoteld dat je perfect moet zijn voor je jezelf mag laten zien.

Ik ga straks de journalistiek in, naar mijn idee is dat toch al een vak waarin mensen meer zichzelf kunnen zijn, waarin ook alle soorten mensen nodig zijn. Als mijn toekomstige baas die fotos tegen komt en me aan de hand daarvan niet aan wil nemen: prima. Dan mist hij we een goede werknemer, want mijn foto's zeggen niets over mijn schrijfkwaliteit. Dat is dan ook een plek waar ik niet eens wil werken :w

Als mensen op mij neerkijken omdat ik foto's post waar ik trots op ben: prima. Dan zijn dat mensen die me beoordelen op 1 punt, die niet de moeite nemen verder kennis met mij te maken, dan zijn dat niet het soort mensen met wie ik om wil gaan.

Ieder zo zijn eigen ding. Ik snap niet wat er leuk is om uren lang computergames te spelen, of om voetbal te kijken. Maar ik ga iemand die dat graag doet niet bij voorbaat al daarop afrekenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chanty op 28-01-2007 21:13:55 ]
pi_45763302
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:18 schreef Chanty het volgende:

[..]

Tsja als mensen zo kortzichtig willen zijn, dan moeten ze dat doen

Waarom iemand zo afrekenen op een levensstijl? Waarom het tonen van naakt afkeuren terwijl je naakt geboren wordt? Niet dat iedereen dat dan maar moet doen, en ik stel ook mijn grenzen daarin, maar ik ben van mening dat we te verkrampt doen over veel dingen. Mensen zouden trotser op zichzelf moeten zijn, op wat ze hebben. Mensen zijn mooi ook al hebben ze niet het perfecte lichaam. Ik heb dat ook niet, ik kan niet op tegen de playboymeiden en modellen en dat hoeft ook niet. Ik heb het gevoel dat te lang mensen is voorgeschoteld dat je perfect moet zijn voor je jezelf mag laten zien.

Ik ga straks de journalistiek in, naar mijn idee is dat toch al een vak waarin mensen meer zichzelf kunnen zijn, waarin ook alle soorten mensen nodig zijn. Als mijn toekomstige baas die fotos tegen komt en me aan de hand daarvan niet aan wil nemen: prima. Dan mist hij we een goede werknemer, want mijn foto's zeggen niets over mijn schrijfkwaliteit. Dat is dan ook een plek waar ik niet eens wil werken :w

Als mensen op mijn neerkijken omdat ik foto's post waar ik trots op ben: prima. Dan zijn dat mensen die me beoordelen op 1 punt, die niet de moeite nemen verder kennis met mij te maken, dan zijn dat niet het soort mensen met wie ik om wil gaan.

Ieder zo zijn eigen ding. Ik snap niet wat er leuk is om uren lang computergames te spelen, of om voetbal te kijken. Maar ik ga iemand die dat graag doet niet bij voorbaat al daarop afrekenen.
Dus jij bent er ook niet vies van om elke week met een ander het bed te delen bijvoorbeeld? . Of als een willekeurige voorbijganger je vraagt om je shirt omhoog te doen?
  zondag 28 januari 2007 @ 17:27:05 #46
52229 Chanty
pi_45763306
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:09 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Dat is ook weer zoiets kroms ja . Ik vind dat als je zo'n foto post je open moet staan voor commentaar, ook al is het negatief!
je mag best negatief reageren, het gaat om de manier waarop je reageert. Ik heb ook wel eens negatief commentaar gehad, maar dan wel op een manier dat ik er iets mee kon Er is een verschil tussen iemand afkraken op opbouwende kritiek geven. Als jij gewoon goed beargumenteerd waarom je iets niet mooi vindt, dan is dat prima. En soms ligt dat aan de foto, soms aan de persoon erop. Aan dat eerste kun je vaak iets doen, aan dat tweede: tsja dat is smaak en daarover viel niet te twisten. En dat is maar goed ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door Chanty op 28-01-2007 18:21:58 ]
pi_45763316
Omdat ze die aandacht IRL niet krijgen blijkbaar he.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:31:52 #48
52229 Chanty
pi_45763469
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:26 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Dus jij bent er ook niet vies van om elke week met een ander het bed te delen bijvoorbeeld? . Of als een willekeurige voorbijganger je vraagt om je shirt omhoog te doen?

Ik heb al drie jaar een vaste relatie en woon samen. En ik duik niet zomaar met iemand het bed in, nooit gedaan ook. Ik denk dat je wat dingen door elkaar haalt hier. Dat ik trots ben op mijn lichaam betekent niet dat iedereen er aan mag zitten. Het betekent ook niet dat ik op straat zomaar bloot ga of zo. Ik ben degene die de baas is over mijn lichaam. Ik bepaal wat anderen zien. En niemand die daar invloed op heeft.

Het gaat mij bij het maken van de foto's meer om het creatieve van het fotograferen: het maken van een mooie sensuele, sexy foto. Niet: kijk mijn lichaam, kijk eens hoe neukbaar ik ben of zo . In dat geval zou ik inderdaad beter kunnen doen wat jij hierboven zegt Maar daar gaat het gewoon niet om.
pi_45763474
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:27 schreef Chanty het volgende:

[..]

je mag best negatief reageren, het gaat om de manier waarop je reageert. Ik heb ook wel eens negatief commentaar gehad, maar dan wel op een manier dat ik er iets mee kon Er is een verschil tussen iemand afkraken op opbouwende kritiek geven. Als jij gewoon goed beargumenteerd waarom je iets niet mooi vindt, dan is dat prima. En soms licht dat aan de foto, soms aan de persoon erop. Aan dat eerste kun je vaak iets doen, aan dat tweede: tsja dat is smaak en daarover viel niet te twisten. En dat is maar goed ook.
Dan nog is het krom, positief commentaar hoeft toch ook niet goed beargumenteerd te worden? Het gaat er gewoon puur om dat de tere zieltjes van de fotoposters niet vertrapt worden.
pi_45763475
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:27 schreef Chanty het volgende:

[..]

je mag best negatief reageren, het gaat om de manier waarop je reageert. Ik heb ook wel eens negatief commentaar gehad, maar dan wel op een manier dat ik er iets mee kon Er is een verschil tussen iemand afkraken op opbouwende kritiek geven. Als jij gewoon goed beargumenteerd waarom je iets niet mooi vindt, dan is dat prima. En soms licht dat aan de foto, soms aan de persoon erop. Aan dat eerste kun je vaak iets doen, aan dat tweede: tsja dat is smaak en daarover viel niet te twisten. En dat is maar goed ook.
Ik vind sexy en gewaagde plaatjes van jezelf verspreiden paupergedrag. Kun je daar wat mee?
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_45763538
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:31 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:

[..]

Ik vind sexy en gewaagde plaatjes van jezelf verspreiden paupergedrag. Kun je daar wat mee?
You say that like it's a bad thing
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:36:12 #52
52229 Chanty
pi_45763636
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:31 schreef JeRa het volgende:

[..]

Dan nog is het krom, positief commentaar hoeft toch ook niet goed beargumenteerd te worden? Het gaat er gewoon puur om dat de tere zieltjes van de fotoposters niet vertrapt worden.
Mag wel, ik vind een reactie met wat er mooi is aan een foto leuker dan een maarja, ik kan op geen enkele wijze invloed uitoefenen op hoe anderen reageren. de kwijlreacties zijn leuk, maar het zijn toch echt de inhoudelijke (negatief of positief) die mij bijblijven.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:37:34 #53
52229 Chanty
pi_45763686
quote:

[..]

Dat kan, dat is jouw mening, en die respecteer ik. Wel jammer dat je me meteen in het hokje pauper duwt, zonder ook nog maar iets meer van me te weten, maar dat is je goed recht en ik zal daar niet van wakker liggen
pi_45763700
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:36 schreef Chanty het volgende:

[..]

Mag wel, ik vind een reactie met wat er mooi is aan een foto leuker dan een maarja, ik kan op geen enkele wijze invloed uitoefenen op hoe anderen reageren. de kwijlreacties zijn leuk, maar het zijn toch echt de inhoudelijke (negatief of positief) die mij bijblijven.
De essentie van mijn post was niet dat het bij positief commentaar wel mág maar dat het niet hóeft, en bij negatief commentaar blijkbaar wel. Dat vind ik krom.
pi_45763788
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:37 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat kan, dat is jouw mening, en die respecteer ik. Wel jammer dat je me meteen in het hokje pauper duwt, zonder ook nog maar iets meer van me te weten, maar dat is je goed recht en ik zal daar niet van wakker liggen
Nou, dat lees je verkeerd meid. Ik noem jou geen pauper, ik veroordeel je handeling van sexy en gewaagde foto's plaatsen als paupergedrag.

Al vind ik diegenen die zulk soort foto's van zichzelf plaatsen wel paupers.
Goede muziek luisteren?
KLIK
  zondag 28 januari 2007 @ 17:41:49 #56
52229 Chanty
pi_45763833
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:38 schreef JeRa het volgende:

[..]

De essentie van mijn post was niet dat het bij positief commentaar wel mág maar dat het niet hóeft, en bij negatief commentaar blijkbaar wel. Dat vind ik krom.
eensch Maar ik sta niet in de positie daar iets aan te veranderen.
pi_45763873
Fotosoep maakt van lelijke wijven mooie dames
pi_45763878
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:11 schreef Silvieja het volgende:
Dat zijn aandachtshoeren.

Ik vind het aardig goedkoop om je op deze manier op internet te profileren.
Mwa, ''goedkoop''...

Het is meer dat ik niet snap waarom zulke vrouwen zichzelf zo exposeren op het internet, en zo risicos creëren in hun real life. Een collega, medestudent of iets dergelijks hoef het maar te herkennen... En ach... Dat lijkt me niet echt de moeite waard voor een paar '' '' -reacties. Wellicht heeft het ook te maken in welk omgeving zo'n persoon zit.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:43:16 #59
52229 Chanty
pi_45763896
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:40 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:

[..]

Nou, dat lees je verkeerd meid. Ik noem jou geen pauper, ik veroordeel je handeling van sexy en gewaagde foto's plaatsen als paupergedrag.

Ik plaats ze: ik ben dus een pauper
  zondag 28 januari 2007 @ 17:45:05 #60
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45763956
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:40 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:

[..]

Wat vindt jij dan wel door de beugel kunnen?

Vrouwen die in de zomer met een deken rondlopen omdat ze er anders te sexy uitzien?

Ik vraag me soms af waar mensen zo'n probleem over maken, als iemand die 70 is zo op de foto gaat zou ik zeggen van, waar ben je mee bezig, maar bij jonge dames? En hoerig gedrag vind ik ook niet zo, het is niet zo dat ze iedere dag 10 mannen in bed hebben.

Batterijen van de muis zijn weer leeg
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_45764064
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:45 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Vrouwen die in de zomer met een deken rondlopen omdat ze er anders te sexy uitzien?
Dat is overdreven, maar ik denk vaak zat "wat is er mis met een normaal t-shirt/blouse/trui en een fatsoenlijke broek ".
quote:

R.I.P.
pi_45764096
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:42 schreef Stupiditeit het volgende:

[..]

Mwa, ''goedkoop''...

Het is meer dat ik niet snap waarom zulke vrouwen zichzelf zo exposeren op het internet, en zo risicos creëren in hun real life. Een collega, medestudent of iets dergelijks hoef het maar te herkennen... En ach... Dat lijkt me niet echt de moeite waard voor een paar '' '' -reacties. Wellicht heeft het ook te maken in welk omgeving zo'n persoon zit.
Ik vind dat je naaktheid binnen gesloten deuren moet houden. Wil je persé aandacht, nodig dan een paar mensen IRL uit om daar je sexy moves/lichaam aan te vertonen. Breng dit niet in de openbaarheid. En alle mannen die er op geilen zijn al helemaal zielig. Neem een chick in plaats van je te rukken op goedkope hoeren op het internet.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:52:37 #63
52229 Chanty
pi_45764177
quote:

[..]

Ik vraag me soms af waar mensen zo'n probleem over maken, als iemand die 70 is zo op de foto gaat zou ik zeggen van, waar ben je mee bezig, maar bij jonge dames? En hoerig gedrag vind ik ook niet zo, het is niet zo dat ze iedere dag 10 mannen in bed hebben.

Ach, ik zal niet zeggen dat ik het lekker of zo zou vinden als iemand van 70 dat doet, (al kan ik daar niet echt over oordelen, nog niet zo vaak een naakte 70-jarige gezien). Maar als die mensen zich daar prettig bij zouden voelen, als zij trots zijn op hun lichaam en dat willen uitdragen... Wie zou ik dan zijn om dat te veroordelen?

Mensen zijn zo mooi, ook al zijn ze dik, dun, klein, oud, weet ik wat. Mensen die dat accepteren, zijn mooi omdat ze zichzelf durven te zijn en daar trots op zijn, omdat ze zich niet meer laten remmen door de maatstaven die door de maatschappij zijn opgelegd. Die mensen zijn vrij en dat stralen ze dan ook uit.
pi_45764183
quote:

[..]

Nee, nou zie jij het ook verkeerd. Ik vind alles door de beugel kunnen, zolang het geen al te groot leed veroorzaakt. Ik vind die foto's dan ook gewoon door de beugel kunnen, wie ze niet wil zien die kijkt niet. Zelfs een oma van zeventig mag van mij lekker aan het fotograferen gaan hoor. En hoerig heb ik het niet genoemd, pauperig. Is ook een nuanceverschil
Goede muziek luisteren?
KLIK
  zondag 28 januari 2007 @ 17:54:34 #65
52229 Chanty
pi_45764241
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:49 schreef Silvieja het volgende:

[..]

Ik vind dat je naaktheid binnen gesloten deuren moet houden. Wil je persé aandacht, nodig dan een paar mensen IRL uit om daar je sexy moves/lichaam aan te vertonen. Breng dit niet in de openbaarheid. En alle mannen die er op geilen zijn al helemaal zielig. Neem een chick in plaats van je te rukken op goedkope hoeren op het internet.
Of je kijkt niet in dat topic, koopt die bladen niet, kijkt niet naar porno enz. Het wordt duidelijk aangegeven wat je te wachten staat in zo'n topic/ blaadje/ film. Het is maar wat je openbaar noemt Ik loop gewoon normaal gekleed over straat, niemand die daar last heeft van mijn foto's hier.
pi_45764377
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:49 schreef Silvieja het volgende:

[..]

Ik krijg het idee dat ik nu met een christenfundi te maken heb, maar goed.

Dat is onzin! Naaktheid moet niet achter binnen gesloten deuren gehouden worden. Waarom? Je praat complete bullshit. Als bepaalde mensen daar behoefte aan hebben... so be it. We leven niet in fucking Iran. Volgens mij ben jij gewoon een verschrikkelijke pauper die amper educatie heeft gevolgd en doordrenkt is met achterlijke denkbeelden. Jij draagt waarschijnlijk nooit rokjes en strakke shirts he? Stel je voor dat een man daar een stijve van krijgt.
  zondag 28 januari 2007 @ 18:02:32 #67
52229 Chanty
pi_45764516
Zoals Harrie Jekkers gisteren zong:

leve de schaamte
Je moest je vroeger voor van alles schamen
Je niet schamen was taboe
Er werd door iedereen wat afgeschaamd
Je kwam nergens meer aan toe
Je moest je schamen van je ouders
De meester en van God
Schamen was normaal, je deed het allemaal
Wie zich niet schaamde, schaamde zich kapot

Zo stond je zomers op het strand
Met je zwembroek in 't zand
Heel onhandig op een been
Met een handdoek om je heen
Bij het onderbroek uittrekken
Je je-weet-wel te bedekken
Niemand zag een stukje bloot
Maar je schaamde je toch dood
Omdat je onder je handdoek geen onderbroek aan had
En dan dat panische moment
Dat je in je blote krent
Door je knieen moest zakken
Om die zwembroek op te pakken
Wat stond je hem te knijpen
Zoekend naar de juiste pijpen
Angstig kijkend, wild gebarend
En je evenwicht bewarend
Tot die rotbroek eindelijk om je krent heenzat
Maar het kwam ook weleens voor
Dat je je evenwicht verloor
En dan struikelend in je pijpen
Je probeerde vast te grijpen
Aan een paal die er niet stond
En dan lag je in het zand
En dan zag het hele strand
Tjonge, jonge eventjes een stukje van je blote je-weet-wel

Dat was de schaamte
Je niet schamen was taboe
Iedereen die schaamde zich
Tot aan de kleinste schaamluis toe
Alles was taboe, vreselijk taboe

Een taboe is geen taboe
Als het niet doorbroken wordt
En het taboe doorbreken werd dan ook
Een nationale sport
Weg met 'ja' en 'amen', leve 'frank' en 'vrij'
Wie zich nog schaamde moest zich schamen
Want de schaamte was voorbij

Het grote strippen was begonnen
De schaamte overwonnen
De rokken werden mini
Het badpak een bikini
Bij de blanke top der duinen
Zag je vrouwen topless bruinen
Op straat liepen de hippies
Te streaken zonder slippies
Open en bloot werd steeds verder gegaan

Er werd vrolijk uitgekomen
Voor te lang verdrongen dromen
Openbaarheid was okee
Zo kon je live op de teevee
In programma's rondom tien
Getrouwde homofielen zien
Of je zag een macho huilen
Na een weekend partnerruilen
Een geaborteerde non
Die dat maar niet verwerken kon
Een pot uit Purmerend
Met een baby, zonder vent
Of je zag transexuelen
Met hun nieuwe tieten spelen
Van de Vara tot de Tros, men openbaarde erop los
En er werd massaal gekeken
Naar het taboe doorbreken
De remmen gingen los en de schaamte was de klos

Weg met de schaamte, leve de openheid
Doet allen mee, raakt op teevee
Uw laatste restje schaamte kwijt
Bespreek het maar en reken maar
Je raakt die rotzooi kwijt
Dankzij openheid
Leve openheid

Openheid is openheid
Maar als alles open is
Mag je toch hopen dat die openheid
Ook afgelopen is
Maar openheid kent geen tijd
Openheid gaat door
Maar wat stelt al die openheid
Nu alles open is, in alle openheid nog voor

Wie gaat er nou op de teevee vertellen
Mijn man draagt roze jaretellen
Wie zegt nou in het openbaar
Ik kom alleen maar met een waspeen klaar
Wie zegt nou door een microfoon
Wurgsex vinden wij gewoon
Al die kijkjes in de keuken
Van al dat kip- tot geitenneuken, joh
En het einde van al die openheid
Is nog lang niet in zicht
Er komt vast nog wel een man
Die zichzelf pijpen kan
Een vrouw die moet proberen
Tien keer live te onaneren
Een nicht op hoge hakken
Die zijn laarzen vol kan kakken
Een goochelaar uit Schagen
Die zijn penis door kan zagen
Al die openheid, 't is toch geen gezicht
Was prive‚ maar weer prive
Swiebertje weer op teevee
Kan al die schaamteloze openheid niet dicht

Leve de schaamte
Weg met dat soort openheid
Hiep hiep hoera voor het taboe
Dat is aan opwaardering toe
Aan rehabilitatie toe
Leve het taboe, jeah
Leve het taboe

En dat ik me nu weer rotschaam
Nou, daar schaam ik me niet voor
Dat soort openheid, in godsnaam
Mag daar weer een handdoek voor

Ieder zijn eigen ding, zolang we elkaars standpunten maar respecteren
  zondag 28 januari 2007 @ 18:14:06 #68
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_45764842
d'r zijn in sexy en gewaagd ook mannen die hun keiharde buikje (of iets slappere) laten zien,dus ik snap niet wrom dit nou weer perse over vrouwen gaat

en iedereen voelt zich goed als iemand een compliment geeft, heb ik ook, maar ja ik ben toch iets te preuts om het op een i-net fora te zetten met dat doel
het is harstikke fijn als mensen je aantrekkelijk of gewoon estetisch mooi vinden
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_45764994
Wat is er mis mee, biologisch gezien vinden mannen (de meeste) naakte vrouwen mooi om te zien. Vrouwen vinden dat vast ook wel van mannen. En dat dat zogenaamd niet mag is dus je reinste hypocrisie.

Er zijn trouwens ook genoeg mannen/vrouwen die op dit forum pronken met hun auto. Waarom? Omdat ze het leuk vinden om aan anderen te laten zien. Of anderen het ook mooi vinden of niet boeit natuurlijk niet zoveel, de een vindt het mooier dan de ander. Maar degenen die het wel een mooie auto vinden, vinden het ook leuk om te zien. Dat er weer mensen zijn die beweren dat mensen die hun auto's hier plaatsen sjonnies zijn, moeten ze zelf weten. Maar dan ben je erg kortzichtig i.m.o.

Vrouwen (en trouwens ook wel mannen) vinden het misschien leuk om een mooie foto van zichzelf te maken, en dan te laten zien aan anderen die het ook kunnen waarderen. Als je dat niet waardeert, kijk dan niet en vel niet meteen een oordeel.

Leuke vergelijking trouwens, ik vergelijk vrouwen met auto's

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2007 00:06:31 ]
pi_45765116
Pronken met je auto

Dat zijn ook paupers.
Goede muziek luisteren?
KLIK
  zondag 28 januari 2007 @ 18:24:12 #71
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45765130
Fokkers bloot? Dit is een van de meest preutse fora...* Een handvol post iets

* Op tweakers na dan.. God zij dank
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_45765171
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:23 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Pronken met je auto

Dat zijn ook paupers.
Dus je mag eigenlijk niks wat je hebt laten zien, leeg forum wordt dat dan hier
pi_45765177
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:14 schreef Angst het volgende:
d'r zijn in sexy en gewaagd ook mannen die hun keiharde buikje (of iets slappere) laten zien,dus ik snap niet wrom dit nou weer perse over vrouwen gaat

en iedereen voelt zich goed als iemand een compliment geeft, heb ik ook, maar ja ik ben toch iets te preuts om het op een i-net fora te zetten met dat doel
het is harstikke fijn als mensen je aantrekkelijk of gewoon estetisch mooi vinden
Dus toch aandacht die je blijkaar buiten internet niet kan krijgen?
  zondag 28 januari 2007 @ 18:27:51 #74
52229 Chanty
pi_45765224
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:25 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Krijg voldoende aandacht buiten internet, maar daar kan ik geen foto's posten en ik fotografeer nu eenmaal graag
pi_45765240
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:25 schreef DirtyHarry het volgende:

[..]

Dus je mag eigenlijk niks wat je hebt laten zien, leeg forum wordt dat dan hier
Van mij mag het allemaal vriend.
Goede muziek luisteren?
KLIK
  zondag 28 januari 2007 @ 18:28:27 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45765242
Of overal een beetje aandacht zoeken .
pi_45765278
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:27 schreef Chanty het volgende:

[..]

Krijg voldoende aandacht buiten internet, maar daar kan ik geen foto's posten en ik fotografeer nu eenmaal graag
Ga bloemen fotograferen.
pi_45765304
Ik stel voor om een nieuw topic te openen: Tweakers open en bloot.

En dan maar hopen dat ze geen case mods tonen.
  zondag 28 januari 2007 @ 18:31:18 #79
52229 Chanty
pi_45765319
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:29 schreef Silvieja het volgende:

[..]

Ga bloemen fotograferen.
Doe ik ook, en beestjes , boompjes, abstract, andere mensen, wolken, water, bergen
  zondag 28 januari 2007 @ 18:43:35 #80
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45765698
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:41 schreef Beroepsgokker het volgende:
Dan willen ze eig'lijk laten zien dat ze sterk in hun schoenen staan
Enkelt op dees manier kunnen ze hun eigenwaarde tonen.
Frappant niet?

Ik vind het heulemaal niet erg.
Laat maar zien al dat (mooie !) bloot
If I had a Hammer...
  zondag 28 januari 2007 @ 18:44:32 #81
52229 Chanty
pi_45765731
Maar het geeft niet, je hoeft het niet mooi te vinden, je mag het pauper vinden of wat dan ook. Maar accepteer wel gewoon dat ik er wel plezier in heb, net zoals sommige anderen.

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2007 00:08:39 ]
pi_45765798
Dat accepteer ik zeer zeker!
Goede muziek luisteren?
KLIK
  zondag 28 januari 2007 @ 18:48:09 #83
52229 Chanty
pi_45765831
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:46 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Dat accepteer ik zeer zeker!
Ja van jou had ik dat ook al door
pi_45765846
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:48 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ja van jou had ik dat ook al door
Yeah!
Goede muziek luisteren?
KLIK
  zondag 28 januari 2007 @ 18:54:18 #85
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45766006
quote:

[..]

Ik vind het eigenlijk ook ordinair. Ik doe het wel, maar alleen bij intimi.
pi_45766085
quote:

[..]

Dat denk ik niet, het is gewoon leuk om mensen te laten zien wat je hebt/kunt. Als dat niet eens mag dan wordt het een saaie wereld.

En als je zo verder beredeneert, kun je ook alle (beroemde) zangers/artiesten aandachtsgeil noemen. Maar je kunt ook zeggen dat ze zichzelf in de schijnwerpers zetten omdat er mensen zijn die datgene wat ze produceren mooi vinden.

Win-win situatie: mensen die het luisteren vinden het mooi, artiest ook blij.
  zondag 28 januari 2007 @ 18:58:54 #87
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_45766169
quote:

[..]

dat zeg ik niet (daarbij plaats ik daar nooit foto's ) maar sommige mensen zijn nooit verzadig in aandacht
ik ben ook zo, nooit teveel aandacht
tenminste positieve aandacht dan

en voor sommige posters die een klotesituatie hebben geld dat misschien wel, maar dat kan ik niet zeggen
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  zondag 28 januari 2007 @ 19:20:26 #88
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_45766791
je kan ook niet kijken ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_45766836
Dat ze het doen moeten ze natuurlijk zelf weten en ik zie het veel vaker gebeuren in andere vormen. 't Is voor mij ook een pure aandachtskwestie geworden, in het middelpunt van de belangstelling (mn. van mannen) willen staan. Natuurlijk geloof ik ook wel dat er een paar oprechte fotokunstaressen tussenzitten die simpelweg hun werk laten zien, maar bij het overgrote deel geloof ik daar niet in. Ben zelf een tijdje moderator geweest op een forum van een bekend gamesblad. En als daar om de zoveel tijd een meisje zich aanmeldde en ging posten stond ze toch even voor korte duur in het middelpunt van de belangstelling ("Waar blijven de pics?!") en niemand maakt mij wijs dat ze daar niet van genoot.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2007 19:24:54 ]
pi_45766922
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:21 schreef Friek_ het volgende:
Dat ze het doen moeten ze natuurlijk zelf weten, maar ik zie het veel vaker gebeuren. 't Is voor mij ook een pure aandachtskwestie geworden, in het middelpunt van de belangstelling (mn. van mannen) willen staan. Natuurlijk geloof ik ook wel dat er een paar oprechte fotokunstaressen tussenzitten die simpelweg hun werk laten zien, maar in het overgrote deel geloof ik daar niet in. Ben zelf een tijdje moderator geweest op een forum van een bekend gamesblad. En als daar om de zoveel tijd een meisje zich aanmeldde en ging posten stond ze toch even voor korte duur in het middelpunt van de belangstelling ("Waar blijven de pics?!") en niemand maakt mij wijs dat ze daar niet van genoot.
het is maar internet, als je daar je satisfaction uit moet halen...
het is gewoon 1 en al aandachttrekkerij.
pi_45766957
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:21 schreef Friek_ het volgende:
Dat ze het doen moeten ze natuurlijk zelf weten, maar ik zie het veel vaker gebeuren. 't Is voor mij ook een pure aandachtskwestie geworden, in het middelpunt van de belangstelling (mn. van mannen) willen staan. Natuurlijk geloof ik ook wel dat er een paar oprechte fotokunstaressen tussenzitten die simpelweg hun werk laten zien, maar in het overgrote deel geloof ik daar niet in. Ben zelf een tijdje moderator geweest op een forum van een bekend gamesblad. En als daar om de zoveel tijd een meisje zich aanmeldde en ging posten stond ze toch even voor korte duur in het middelpunt van de belangstelling ("Waar blijven de pics?!") en niemand maakt mij wijs dat ze daar niet van genoot.
hehe het mooie van zo'n forum is dan ook dat al die mannen haar zien als een hele mooie vrouw, omdat ze gewoon geen foto zien, gaat de fantasie van de man ermee aan de haal.
Betrap mezelf er ook weleens op als ik een leuke post zie van een dame hier dat ik denk "hmmm even kijken hoe ze eruit ziet, volgens mij best een mooie vrouw". Dan beeld ik de ideale schoonheid in, valt soms best tegen! (onder het mom van.. nobody is perfect).
  zondag 28 januari 2007 @ 19:28:33 #92
157966 SKETSj
pi_45767006
Het is toch ook wel een 'Oer-iets' dat vrouwen zich graag etaleren?
Zeker als ze van zichzelf weten dat ze mooi zijn.
Positieve of negatieve reacties van mannen/vrouwen in dat laatste geval doen ze dan ook geen zier.
Want ze weten dat ze hoe dan ook goed zitten in het leven. (Mooi is namelijk beter dan lelijk,
hoe je het ook wendt of keert)
If I had a Hammer...
  zondag 28 januari 2007 @ 19:28:38 #93
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45767008
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:24 schreef Jett het volgende:

[..]

het is maar internet, als je daar je satisfaction uit moet halen...
het is gewoon 1 en al aandachttrekkerij.
En gezien je sig ben jij er ook niet immuun voor
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_45767069
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:28 schreef soylent het volgende:

[..]

En gezien je sig ben jij er ook niet immuun voor
O u heeft me door. Ik ben namelijk zó trots op de qoute dat het me hele dag goed maakte en ik op een roze wolkje door het leven heen vloog.
pi_45767095
Wanneer je het leuk vindt om in zo'n topic positieve aandacht te krijgen, betekent dat toch niet meteen dat je 'daar je satisfaction moet halen' ofzo? Of dat je in het echt geen leven hebt, of lijdt aan een minderwaardigheidscomplexje? Of geilt op aandacht?

Waarom meteen zo in het extreme trekken?

Complimenten, ook op internet, zijn gewoon prettig. Niet meer en niet minder.
  zondag 28 januari 2007 @ 19:32:57 #96
52229 Chanty
pi_45767147
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:28 schreef SKETSj het volgende:
Het is toch ook wel een 'Oer-iets' dat vrouwen zich graag etaleren?
Zeker als ze van zichzelf weten dat ze mooi zijn.

Positieve of negatieve reacties van mannen/vrouwen doen ze dan ook geen zier.
Want ze weten dat ze hoe dan ook goed zitten in het leven. (Mooi is namelijk beter dan lelijk,
hoe je het ook wendt of keert)
Mooi is altijd nog subjectief
Als je maar blij bent met jezelf, dan is het al een stuk onbelangrijker wat anderen vinden. Dan is een compliment leuk, maar is het niet hetgeen waar je in eerste instantie voor post, dus om door anderen bevestigd te worden. Daarom kun je ook met negatieve reacties omgaan, niet dat het je geen zier kan schelen of zo, maar je kan het gewoon plaatsen.

Maar goed, ik zou stoppen hier
pi_45767289
  zondag 28 januari 2007 @ 19:40:48 #98
157966 SKETSj
pi_45767386
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:32 schreef Chanty het volgende:

[..]

Mooi is altijd nog subjectief
Als je maar blij bent met jezelf, dan is het al een stuk onbelangrijker wat anderen vinden. Dan is een compliment leuk, maar is het niet hetgeen waar je in eerste instantie voor post,

Maar goed, ik zou stoppen hier
En jij bent wel blij met jezelf. Want, ik zie aan je fotoboek dat jij irl. het zéér ws. niet mist wb. de aandacht/relaties/seks.
Dan kun jij je ook wat laconieker opstellen tegeover anderen.
Je weet van jezelf toch wel dat je goed zit. Wat kan jou het nou schelen wat anderen van je denken. toch?
If I had a Hammer...
pi_45767405
Btw, die bevestiging van hun eigen uiterlijk (het graag willen horen dat ze mooi zijn) speelt niet altijd mee. Bij dergelijke foto's natuurlijk wel (icm. aandacht dus), maar in veel andere gevallen zie ik wel dat 't terugvalt op waardering, begeerte of iets in die zin. Vrouwen willen imo vooral begeert worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2007 19:42:10 ]
  zondag 28 januari 2007 @ 19:43:37 #100
52229 Chanty
pi_45767470
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:40 schreef SKETSj het volgende:

[..]

En jij bent wel blij met jezelf. Want, ik zie aan je fotoboek dat jij irl. het zéér ws. niet mist wb. de aandacht/relaties/seks.
Dan kun jij je ook wat laconieker opstellen tegeover anderen.
Je weet van jezelf toch wel dat je goed zit. Wat kan jou het nou schelen wat anderen van je denken. toch?
Ik ben wel tevreden ja. Kan altijd nog wel wat verbeterd worden natuurlijk, maar dat houd je toch wel. En ik lig inmiddels inderdaad niet meer wakker van wat anderen van me vinden, hetzij ze hebben een punt. Maar goed, dit onderwerp aangaande: het posten van foto's, als mensen dat verwerpelijk vinden dan mag dat gewoon.
pi_45771760
De mensen die posten zijn blijkbaar blij en gelukkig met hoe ze eruit zien. Wat is daar nu mis mee. Ik vind het eerder zielig als mannen gaan kijken en dan zielige posts plaatsen...
pi_45771963
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:27 schreef Jett het volgende:
Omdat ze die aandacht IRL niet krijgen blijkbaar he.
Dit ja. Lijkt me, tenzij ze hun gezichten er niet op hebben staan. Dan is het gewoon geiligheid? Waarom mensen met hun gezicht en halfnaakt op internet willen staan? Dat lijkt me toch echt aandacht.
pi_45772042
Waarschijnlijk al veelal gezegd, maar ik denk omdat er anders nooit iemand anders naar hun (half)naakte lichamen heeft gekeken dan hun mamma, pappa en kraamverzorgster .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  zondag 28 januari 2007 @ 21:49:02 #104
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_45772515
quote:
Op zondag 28 januari 2007 21:37 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dit ja. Lijkt me, tenzij ze hun gezichten er niet op hebben staan. Dan is het gewoon geiligheid? Waarom mensen met hun gezicht en halfnaakt op internet willen staan? Dat lijkt me toch echt aandacht.
Voor sommigen is het gewoon een kick. Iets doen wat een net meisje niet hoort te doen. En uiteraard is het dan leuk om de reacties te zien.

Maar voor anderen (zoals chanty) is het het laten zien wat ze gemaakt heeft. Ze post ook in FOT, maar daar zouden de losse fotos niet gewaardeerd worden, en gelukkig heeft Fok! een stukje waar ze wel gewaardeerd worden.

Laat de US-users lekker. Ze doen er niemand kwaad mee, behalve degenen die "er noooooit komen" maar er uiteraard wel alles over menen te weten en over moeten ventileren.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_45776959
Ja, leuk. Opruimslotje. Het subtiele geflame mag best achterwege blijven. De discussie kan best interessant zijn, mits men verder wil gaan dan 'JAMAAR JIJ BENT EEN AANDACHTSGEILE HOER HOOWR'.

Edit: En weer open. Hou de discussie fatsoenlijk. Eervolle vermelding voor Silvieja, je punt is duidelijk, reageer zonder het geroep over hoerigheid of reageer niet.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2007 00:16:14 ]
  maandag 29 januari 2007 @ 01:00:47 #106
157966 SKETSj
pi_45778905
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:43 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik ben wel tevreden ja. Kan altijd nog wel wat verbeterd worden natuurlijk, maar dat houd je toch wel. En ik lig inmiddels inderdaad niet meer wakker van wat anderen van me vinden, hetzij ze hebben een punt. Maar goed, dit onderwerp aangaande: het posten van foto's, als mensen dat verwerpelijk vinden dan mag dat gewoon.
Maar desondanks dat het je niet uitmaakt wat anderen van jou foto-plaasten-opinternet-gebeuren vinden.
Blijf je ontkennen dat het om aandachtsgeilheid trekkerij gaat. Of niet?

Wat is het dan volgens jou? Jezelf in halfblote poses op internet zetten ed.?
O wacht. Mishchien ben jij dan nog een 'net' voorbeeld. Ik moet een ander meisje hebben
*kuch* kiteless *kuch*
If I had a Hammer...
  maandag 29 januari 2007 @ 09:00:29 #107
81237 releaze
best of both worlds
pi_45781775
Jezus iedereen zit maar te pushen naar dat aandachtstrekkerij. Ja en, boeie? Is dat zo slecht? Afkeurenswaardig? Ben ik dan lowlife? Goed voor niks? Ohja, this is the netherlands baby! Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Paupers. Hoeren. Aandachtsletten. Aandacht vragen is ten alle tijden negatief. Nee, dat is een gezonde gedachtenkronkel.
  maandag 29 januari 2007 @ 09:12:05 #108
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45781900
Als ik een vrouw was zou ik ook aandacht willen trekken met mijn geile vrouwe lichaam. Online of irl maakt dan niet zoveel uit.
Thinking about thinking of you.
pi_45783717
quote:
Op maandag 29 januari 2007 09:00 schreef releaze het volgende:
Jezus iedereen zit maar te pushen naar dat aandachtstrekkerij. Ja en, boeie? Is dat zo slecht?
Slecht niet, echter zijn IRL aandachtshoeren vrijwel altijd vervelend en dus is de kans groot dat als je je op internet zo gedraagt je al snel een stempel 'aandachtshoer' krijgt met alle vervelende associaties van dien. En vaak klopt het nog aardig ook.
  maandag 29 januari 2007 @ 11:23:00 #110
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_45784242
tvp
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 29 januari 2007 @ 14:40:30 #111
52229 Chanty
pi_45789986
quote:
Op maandag 29 januari 2007 01:00 schreef SKETSj het volgende:

[..]

Maar desondanks dat het je niet uitmaakt wat anderen van jou foto-plaasten-opinternet-gebeuren vinden.
Blijf je ontkennen dat het om aandachtsgeilheid trekkerij gaat. Of niet?

Wat is het dan volgens jou? Jezelf in halfblote poses op internet zetten ed.?
O wacht. Mishchien ben jij dan nog een 'net' voorbeeld. Ik moet een ander meisje hebben
*kuch* kiteless *kuch*
Of je leest mijn posts even goed: ik ontken namelijk niet dat het krijgen van aandacht er niet in meespeelt:
quote:

Aandacht vindt iedereen leuk, daar is toch niets mis mee? maar voor mij gaat het niet puur en alleen om die aandacht. Dat kan ik dan ook nog wel op een andere manier krijgen. Ik vind het creatief bezig zijn ook gewoon leuk. Mezelf mooi op een foto zetten (want geloof me, het valt niet mee om binnen tien seconden goed voor de camera te staan, zeker toen ik nog geen statief had en boekconstructies bouwde, al had dat ook wel weer iets ), spelen met compositie, houding, instellingen van de camera, enz.
pi_45794875
iedereen weet toch dat vrouwen na hun dertigste gaan aftakelen. De boel gaat hangen. Er hoopt zich overal vet op. De haren worden afgeknipt. Overal verschijnen rimpels en de wallen gaan niet meer weg. Eerst proberen ze het nog tegen te houden door te lijnen en sporten enzo, maar uiteindelijk geven ze het toch op.

Het is toch mooi dat vrouwen foto's van hun lichaam maken als dat nog de moeite waard is om naar te kijken. Kan iedereen ervan genieten en kunnen ze later trots terug kijken naar de tijd toen ze nog een strak lichaam hadden.
  maandag 29 januari 2007 @ 17:19:22 #113
157966 SKETSj
pi_45795450
quote:

Wat kun jij zoiets simpels als aandachtsgeilheid toch zo mooi verbloemen.
mja, is PR-werk niets voor jou?

Je kunt van stront nog iets moois maken joh!
If I had a Hammer...
  maandag 29 januari 2007 @ 17:29:34 #114
52229 Chanty
pi_45795796
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:19 schreef SKETSj het volgende:

[..]

Wat kun jij zoiets simpels als aandachtsgeilheid toch zo mooi verbloemen.
mja, is PR-werk niets voor jou?

Je kunt van stront nog iets moois maken joh!
Ach ja, als jij dat vindt

In dit topic werd gevraagd waarom vrouwen S&G foto's posten. Ik heb mijn motivatie gegeven en dat kun je natuurlijk in twijfelt trekken omdat het niet het antwoord is dat jij graag wilde horen. Maar als iedereen hier toch al denkt te weten wat de reden is, waarom dan nog dit topic? Kunnen we dan niet beter meteen een bevestigingstopic openen waarin iedereen ja-knik-smileys kan posten: Vrouwen die in S&G posten zijn paupers en aandachtshoeren.

Veel plezier in jullie hokjesdenkpatroon
  maandag 29 januari 2007 @ 17:36:08 #115
157966 SKETSj
pi_45796000
We willen gewoon dat je een keer eerlijk bent en ronduit zegt dat je een aandachtshoer bent.
En menen he! En niet enkelt zeggen omdat wij het zograag horen.. zo van
"OK. ik ben een aandachtshoer, nou goed?"
Want dat wekt weer de suggestie dat je dat zelf niet vind. Terwijl wij toch wel beter weten.
If I had a Hammer...
pi_45796063
Zodra de Islamitische cultuur hier de overhand heeft en de Sharia ingevoerd is, is het weldra afgelopen met dat vunzige gedrag van Chanty en companen!
  maandag 29 januari 2007 @ 17:43:08 #117
52229 Chanty
pi_45796224
Ja we zouden gesteningd moeten worden
Maar goed: ik ga niet liegen. Aandacht is zeker leuk, maar nooit mijn eerste motivatie geweest om te posten en dat is het nog steeds niet. Misschien is dat wel zo voor andere posters in S&G, dat weet ik verder niet natuurlijk. Hoe dan ook, ik heb mijn motivatie voldoende toegelicht. Hier moeten jullie maar mee leven
  maandag 29 januari 2007 @ 17:44:39 #118
157966 SKETSj
pi_45796277
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:38 schreef JeRa het volgende:
Zodra de Islamitische cultuur hier de overhand heeft en de Sharia ingevoerd is, is het weldra afgelopen met dat vunzige gedrag van Chanty en companen!
God forbid!,
ik vijnd het eigenlijk heel leuk en chanty mooi. ken er enkelt niet tegen dat vrouwen dingen verbloemen/
mooier maken dan ze zijn.
Zijn ze echt sterk in.
Heb ik echt een godsgruwelijke hekel aan.
If I had a Hammer...
pi_45798786
Zielige meisjes willen aandacht, onzekerheid vereist het immers.

Foto's van jezelf plaatsen op fok, op chatsites interessant doen, jezelf voor een webcam zetten en je tietjes laten zien... met veel verschillende jongens naar bed gaan, het kan allemaal mensen.

Je zou voor de lol eens moeten zeggen dat zo'n meisje op de foto dik is. Ik zeg niet dát ze gaat lijnen, maar overwegen zal ze het wel.

Ik bedoel maar

[ Bericht 32% gewijzigd door MadMarco op 29-01-2007 19:00:49 ]
^_
pi_45799152
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:43 schreef Chanty het volgende:
Ja we zouden gesteningd moeten worden
Maar goed: ik ga niet liegen. Aandacht is zeker leuk, maar nooit mijn eerste motivatie geweest om te posten en dat is het nog steeds niet. Misschien is dat wel zo voor andere posters in S&G, dat weet ik verder niet natuurlijk. Hoe dan ook, ik heb mijn motivatie voldoende toegelicht. Hier moeten jullie maar mee leven
Je zei geloof dat je het leuk vond om te zien hoe je shoots vooruit gaan? Als je het niet om de aandacht doet, waarom post je het dan hier en hou je de shoots niet gewoon voor jezelf?

Ik val je niet aan, ik snap die gedachtegang alleen niet.
pi_45799400
Ik kan me helemaal vinden in wat Chanty zegt.
Het geeft mij gewoon een goed gevoel als ik een mooie foto heb gemaakt, en ja dan wil je die graag delen met anderen. Ook stel ik reacties zeer op prijs, zolang het maar wel respectvol is.
Je kan tegen iemand zeggen van wat ben je dik en lelijk, of je kan zeggen ik vind deze foto niet zo mooi gelukt, omdat ..
En natuurlijk is die aandacht ook wel leuk, maar de meeste vrouwen die hier posten krijgen die aandacht IRL al genoeg, en hier gaat het meer om de foto's en hoe de foto's zijn genomen.
en je kan wel gaan schelden, maar je kan ook gewoon rustig en duidelijk je mening geven. Daar heb je als vrouw veel meer aan .

En als je het er niet eens bent met die foto's, kijk dan niet of reageer dan niet. Heb respect voor elkaar en laat ieder in zijn of haar waarde

(wat ik trouwens ook niet begrijp is waarom dit topic alleen over vrouwen gaat, en niet ook over mannen?

en dan nog een punt, in de zomer zie je soms nog veel meer dan wat je nu op foto's ziet, waarom doen " jullie" daar dan niet moeilijk over?
pi_45799836
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:10 schreef LovelyBlondGirl het volgende:
Je kan tegen iemand zeggen van wat ben je dik en lelijk, of je kan zeggen ik vind deze foto niet zo mooi gelukt, omdat ..
je dik en lelijk bent?

Of verzin je argumenten die je eigenlijk niet meent?
Ben ik toch benieuwd hoe je zoiets beargumenteerd.....
pi_45799854
Aan de postende dames? Stijgt het aantal pm's en foto-boek bezoekjes na het plaatsen van zulk foto-materiaal? Zijn er veel gasten die je aanspreken? Met je uit willen? Je msn willen?

Die foto's, daar zitten soms best mooie tussen, zowel qua compositie als qua vrouw.
Ronduit teenkrommend zijn soms de reply's van sommige mensen.

Serieuze reply mijnerzijds (één van de weinige, dus wees er zuinig op?)
pi_45800653
Ego strelen is het idd ja... btje jammer van die meiden. Zou het zelf niet doen
  maandag 29 januari 2007 @ 19:49:46 #125
167052 marjo84
Heerschenderwijs goed bezig.
pi_45800879
Wat een stelletje hypocrieten zijn sommige van jullie. Je gaat mij niet wijs maken dat jullie nog nooit een mooie foto van een mokkel op internet hebben gezien en dat je niet blij was dat ze die foto erop heeft gezet. Loop toch niet te zeuren over mensen die zich bloot willen geven op internet, geniet er gewoon van en als je er niet van kan genieten, klik het weg.

Chanty, you go girl, en care ajb niet om zeurende types
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
  maandag 29 januari 2007 @ 19:52:22 #126
52229 Chanty
pi_45800973
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:05 schreef Disorder het volgende:

[..]

Je zei geloof dat je het leuk vond om te zien hoe je shoots vooruit gaan? Als je het niet om de aandacht doet, waarom post je het dan hier en hou je de shoots niet gewoon voor jezelf?

Ik val je niet aan, ik snap die gedachtegang alleen niet.
aandacht is ook een motivatie, dat is waar heel US op draait. Maar het is niet mijn belangrijkste drijfveer. OOK
het is en het fotografische creatieve gedeelte en natuurlijk OOK het leuke van aandacht krijgen. Lees mijn allereerste post nog eens: staat het haarfijn in
  maandag 29 januari 2007 @ 22:20:48 #127
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_45807517
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:21 schreef R34L-SIcK het volgende:
Aan de postende dames? Stijgt het aantal pm's en foto-boek bezoekjes na het plaatsen van zulk foto-materiaal? Zijn er veel gasten die je aanspreken? Met je uit willen? Je msn willen?

Die foto's, daar zitten soms best mooie tussen, zowel qua compositie als qua vrouw.
Ronduit teenkrommend zijn soms de reply's van sommige mensen.

Serieuze reply mijnerzijds (één van de weinige, dus wees er zuinig op?)
Mag ik je vraag beantwoorden? Op alle vragen: ja. Vrijwel alle modellen krijgen extra verkeer in hun MSN/mail whatever. De een meer dan de ander, maar bij alle modellen die ik heb gefotografeerd, en waarvan de foto's op het web verschenen, nam het aantal berichten toe.
En de gemiddelde "heer" reaguurder komt dan echt gruwelijk onbeholpen tevoorschijn. Laat ik het anders zeggen: Als je het op zaterdagavond tijdens het stappen zo aanpakt heb je in het gunstigste geval hoongelach te pakken (en dan is ze ook een hoer natuurlijk, want je krijgt geen aandacht ).

Ik vind het wel grappig trouwens: bijna alle dames die ik gefotografeerd heb hadden een opleiding op HBO/Uni niveau (of waren daar mee bezig). twee hadden minder, maar nog altijd MBO. In tegenstelling tot wat jullie steeds lijken aan te nemen zijn het stuk voor stuk intellligente mensen, zonder vooroordelen over wie ook.

Wat dat betreft kan een aantal van jullie veel van ze leren.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_45811374
Vrouwen houden gewoon van aandacht...... net als mannen. In eerste instantie geven ze dat niet direct toe (en gaat ook voor mannen op!), maar uiteindelijk draait alles om het "gewaardeerd willen voelen". De heer S. Freud had dit is een keer geformuleerd, weliswaar op een wat andere manier. Mensen willen erkent worden, is het niet om het uiterlijk (zoals bij vrouwen het geval is), dan is het wel om status (zoals bij mannen met hun o zo belangrijke beroepen of met hun Seat Leon's). Geef maar toe, jullie vrouwen kicken er gewoon op als jullie complimentjes krijgen van de mannetjes om je uiterlijk. Andersom geldt dat natuurlijk ook, maar in veel mindere mate. De stelling van SKETSje klopt dan enigzins wel.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 00:03:05 #129
81237 releaze
best of both worlds
pi_45811626
quote:
Op maandag 29 januari 2007 23:56 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
-knip-
Geef maar toe, jullie vrouwen kicken er gewoon op als jullie complimentjes krijgen van de mannetjes om je uiterlijk. Andersom geldt dat natuurlijk ook, maar in veel mindere mate. De stelling van SKETSje klopt dan enigzins wel.
Nogmaals, ja, en? Tuurlijk ik vind die aandacht geweldig, en ik zal dat zeker niet ontkennen. Wat Is Daar In Godsnaam Mis Mee?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 00:04:20 #130
81237 releaze
best of both worlds
pi_45811667
Mensen durven doorgaans niet toe te geven dat ze aandacht geweldig vinden, omdat er bij ons zo'n geloof schijnt te bestaan dat het vragen van aandacht iets zondigs is, om de een of andere reden. Wat omg, je zal toch maar eens iemands persoonlijke space claimen. Wake up and smell the sunshine, we zijn met 6 miljard!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')