Kunnen ze dat IRL niet doen dan? Loop een willekeurige teenerdiscotheek binnen en het stikt er van de 17 jarige pubers met een rokje zo kort als mijn boxer.. Zonder panty!!!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:43 schreef ThaNetRunner het volgende:
Misschien vinden ze het wel harstikke leuk om te doen?
Reacties van de *fappers*, zodat ze inzien hoe zielig sommige mensen zijn.
Of juist om hun Ego een beetje te strelen?
of een klasgenoot komt het tegen en verspreid het op school... zal je maar gebeuren.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:52 schreef blablaa het volgende:
totdat dr papa een foto ziet en dr op afgaat jakkeren en dr later achterkomen hey das me dochter![]()
ja sorry ik heb er geen serieus antwoord op!
idd heb ik ooit weleens meegemaakt met een meisje in me klas moet je wel zeggen dat ze behoorlijk onverzadigbaar was met dr 14de jr maarja, je kan dr een hoop leed van hebben/krijgenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
of een klasgenoot komt het tegen en verspreid het op school... zal je maar gebeuren.
Dat doe ik niet! Iedereen heeft vast een eigen reden, daar ben ik dan gewoon benieuwd naarquote:Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef Copycat het volgende:
Om nu elke poster in dat soort topics over een en dezelde kam te scheren lijkt mij een beetje van dik hout.
Of worden ze gedwongen.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef Lucille het volgende:
Misschien vinden ze het leuk.
Allicht, als ze het niet leuk vonden deden ze het niet hè. Maar waarom vinden ze het leuk, dat is de vraag.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef Lucille het volgende:
Misschien vinden ze het leuk.
Dat zou kunnen, dat hun pimp zegt 'yo fucking bitch, show me your tits' en dan een foto neemt.quote:
Je hebt toch ook een mannelijke tegenhanger?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:57 schreef addictivebeat het volgende:
Vrouwen willen aandacht en willen mooi gevonden worden.
Mannen geven aandacht en vinden vrouwen mooi?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een mannelijke tegenhanger?
Dan open ik een nieuw topic waar al die lurkers kunnen aangeven wat hun die dames zo ontzettend bevredigt.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef GizartFRL het volgende:
Op zulke topics zou een ban moeten staan.
Weg met dit topic!
*fap fap*)
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef Lucille het volgende:
[..]
Mannen geven aandacht en vinden vrouwen mooi?
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neehee, vrouwen geven mannen mooi geen aandacht!
Deze dus, smartass:
Mannen Sexy & Gewaagd #23.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |