abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45761508
Kan iemand mij vertellen wat er zo leuk is om als 18 jarig meisje in je blote kont op een internet forum te staan? Is het de aandacht die ze IRL niet krijgen? (kan me niet voorstellen, zitten best mooie bij) Of toch het spannende iets dat ze IRL niet durven te doen ivm bekende.. ?
Ik noem een Purplerose, LovelyBlondGirl, ShadowGirl, meami, Stamp_Kip, k1pz0r etc..

Zitten mooie dames tussen hoor, dat is het niet, en ik vind het leuk om af en toe beetje doorheen te bladeren (voor mij blijft het daar overigens bij .. ) maar ik denk dan .. waarom Beetje zelfrespect..

Zie hier oa Fok!Sters Sexy en Gewaagd #23.
pi_45761570
Minderwaardigheidscomplex.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_45761587
Misschien vinden ze het wel harstikke leuk om te doen?

Reacties van de *fappers*, zodat ze inzien hoe zielig sommige mensen zijn.
Of juist om hun Ego een beetje te strelen?
pi_45761631
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:43 schreef ThaNetRunner het volgende:
Misschien vinden ze het wel harstikke leuk om te doen?

Reacties van de *fappers*, zodat ze inzien hoe zielig sommige mensen zijn.
Of juist om hun Ego een beetje te strelen?
Kunnen ze dat IRL niet doen dan? Loop een willekeurige teenerdiscotheek binnen en het stikt er van de 17 jarige pubers met een rokje zo kort als mijn boxer.. Zonder panty!!!
pi_45761875
*klikt op de link
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
pi_45761931
totdat dr papa een foto ziet en dr op afgaat jakkeren en dr later achterkomen hey das me dochter

ja sorry ik heb er geen serieus antwoord op!
  Donald Duck held zondag 28 januari 2007 @ 16:53:56 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45761998
Om zichzelf goed te voelen door de reacties.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 28 januari 2007 @ 16:54:23 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45762016
Kan om allerlei redenen zijn. Zoeken naar bevestiging, trots zijn op lijf en dat willen laten zien, trots zijn op de mooie foto, voor de lol, voor de geil...
Om nu elke poster in dat soort topics over een en dezelde kam te scheren lijkt mij een beetje van dik hout.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45762024
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:52 schreef blablaa het volgende:
totdat dr papa een foto ziet en dr op afgaat jakkeren en dr later achterkomen hey das me dochter

ja sorry ik heb er geen serieus antwoord op!
of een klasgenoot komt het tegen en verspreid het op school... zal je maar gebeuren.
pi_45762037
Misschien vinden ze het leuk.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_45762098
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

of een klasgenoot komt het tegen en verspreid het op school... zal je maar gebeuren.
idd heb ik ooit weleens meegemaakt met een meisje in me klas moet je wel zeggen dat ze behoorlijk onverzadigbaar was met dr 14de jr maarja, je kan dr een hoop leed van hebben/krijgen
pi_45762115
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef Copycat het volgende:
Om nu elke poster in dat soort topics over een en dezelde kam te scheren lijkt mij een beetje van dik hout.
Dat doe ik niet! Iedereen heeft vast een eigen reden, daar ben ik dan gewoon benieuwd naar .

Als mijn vriendin zoiets zou doen zou ik het niet prettig vinden, seks is iets tussen ons en daar heeft niemand wat mee te maken. (hoewel ik het uiteraard niet kan verbieden, is haar lichaam).
  zondag 28 januari 2007 @ 16:56:40 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45762116
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef Lucille het volgende:
Of worden ze gedwongen.
pi_45762149
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef Lucille het volgende:
Allicht, als ze het niet leuk vonden deden ze het niet hè. Maar waarom vinden ze het leuk, dat is de vraag.
pi_45762165
Vrouwen willen aandacht en willen mooi gevonden worden.
pi_45762167
Graag hoor ik trouwens een reacite van 1 van de dames zelf.. als dat lukt .
  zondag 28 januari 2007 @ 16:58:15 #17
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_45762190
Geen diepgaande gedachtes: het is gewoon leuk om te doen, zowel het foto's maken als ze posten en er commentaar op krijgen.

Ik begon zelf ook met redelijke "webcamshotjes" (foto's van niet al te goede kwaliteit, niet mooi qua compositie, houding enz), maar ben me in de afgelopen jaren wat meer gaan verdiepen in fotograferen en als ik nu terug kijk, is het gewoon leuk om te zien hoe de kwaliteit van de foto's zich ontwikkeld heeft en zich verder ontwikkelt.

En het commentaar maakt het leuk en niet omdat ik een gigantisch minderwaardigheidscomplex heb. Je maakt iets en je bent er trots op. En anderen vinden het ook leuk. Nou iedereen happy Maar ik zou de foto's ook maken als er geen fok was. Voor mezelf, voor mijn vriend. Nu heb je gewoon een groter publiek. Het motiveert, het is lachen, kicken whatever

En ik moet inderdaad ook wel zeggen dat het een beetje een ego-boost geeft. Ik ben een stuk zelfverzekerder over mijn lichaam dan pakweg vier jaar geleden. Niet alleen door het posten van foto's, maar het heeft wel in zekere zin eraan bijgedragen denk ik.

Nou ja, tot zover mijn motivatie.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_45762201
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Of worden ze gedwongen.
Dat zou kunnen, dat hun pimp zegt 'yo fucking bitch, show me your tits' en dan een foto neemt.
  zondag 28 januari 2007 @ 16:59:25 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45762240
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:57 schreef addictivebeat het volgende:
Vrouwen willen aandacht en willen mooi gevonden worden.
Je hebt toch ook een mannelijke tegenhanger?
pi_45762283
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je hebt toch ook een mannelijke tegenhanger?
Mannen geven aandacht en vinden vrouwen mooi?
  zondag 28 januari 2007 @ 17:00:34 #21
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_45762289
Op zulke topics zou een ban moeten staan.
Weg met dit topic!

*fap fap* )
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_45762346
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef GizartFRL het volgende:
Op zulke topics zou een ban moeten staan.
Weg met dit topic!

*fap fap* )
Dan open ik een nieuw topic waar al die lurkers kunnen aangeven wat hun die dames zo ontzettend bevredigt.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:02:43 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45762373
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef Lucille het volgende:

[..]

Mannen geven aandacht en vinden vrouwen mooi?

Neehee, vrouwen geven mannen mooi geen aandacht!

Deze dus, smartass:
Mannen Sexy & Gewaagd #23.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:03:06 #24
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_45762383
Die reeks kan je indelen in 3 dingen:
1. Een moderator die 50x zegt: Stoppen met Slowchat, daar hebben we ander topic voor
2. 230 reacties van mannelijke users met:
3. 10 vrouwelijke users die hun foto's posten

Dat was althans 10 reeksen geleden zo, sindsdien niet meer naar gekeken, maar verbaasd me niets als dat nu ook nog zo is.
World Wrestling Entertainment
pi_45762421
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Deze dus, smartass:
  zondag 28 januari 2007 @ 17:04:53 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45762440

Dat is inderdaad de algemene tendens, MeneerMuis!
pi_45762463
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Deze dus, smartass:
zijn voornamelijk mannen (homosexuelen?) die daar reageren volgens mij . Om het simpel te houden bleef ik maar bij de dames reeks (en om mijn ogen te beschermen ).
pi_45762496
nou zeg...
ik had me helemaal verheugd om mooit foto's in dat topic...

maar als je 1x een avondje uitgaat, of 10 minuten op sugababes ofzo rondsurft zie je al meer :/
pi_45762498
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef Lucille het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, dat hun pimp zegt 'yo fucking bitch, show me your tits' en dan een foto neemt.
Ik heb nog een mooie MSN screenie daarvan, waarin een jongen zegt: Laat je kutje eens zien, en het meisje reageert: "Eventjes maar hoor, hij is niet zo mooi vandaag!" Om vervolgens haar kutje te laten zien!!!11eins
pi_45762518
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef Chanty het volgende:
Geen diepgaande gedachtes: het is gewoon leuk om te doen, zowel het foto's maken als ze posten en er commentaar op krijgen.

---

Maar speelt het idee dat je voor veel anderen opeens een stuk lager wordt geacht niet mee in het hele verhaal? Ik geef als voorbeeld de leraressen die worden ontslagen omdat ze met foto's op internet gooien, of de toekomstige werkgever die wat vindt en daarom iemand niet aanneemt.
pi_45762523
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:03 schreef MeneerMuis het volgende:
Die reeks kan je indelen in 3 dingen:
1. Een moderator die 50x zegt: Stoppen met Slowchat, daar hebben we ander topic voor
2. 230 reacties van mannelijke users met:
3. 10 vrouwelijke users die hun foto's posten

Dat was althans 10 reeksen geleden zo, sindsdien niet meer naar gekeken, maar verbaasd me niets als dat nu ook nog zo is.
Ik reageer altijd negatief, maar dat mag dan weer niet .
pi_45762585
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:07 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dat is ook weer zoiets kroms ja . Ik vind dat als je zo'n foto post je open moet staan voor commentaar, ook al is het negatief!
pi_45762613
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef Chanty het volgende:

Ik begon zelf ook met redelijke "webcamshotjes" (foto's van niet al te goede kwaliteit, niet mooi qua compositie, houding enz), maar ben me in de afgelopen jaren wat meer gaan verdiepen in fotograferen en als ik nu terug kijk, is het gewoon leuk om te zien hoe de kwaliteit van de foto's zich ontwikkeld heeft en zich verder ontwikkelt.

En het commentaar maakt het leuk en niet omdat ik een gigantisch minderwaardigheidscomplex heb. Je maakt iets en je bent er trots op. En anderen vinden het ook leuk. Nou iedereen happy Maar ik zou de foto's ook maken als er geen fok was. Voor mezelf, voor mijn vriend. Nu heb je gewoon een groter publiek. Het motiveert, het is lachen, kicken whatever

En ik moet inderdaad ook wel zeggen dat het een beetje een ego-boost geeft. Ik ben een stuk zelfverzekerder over mijn lichaam dan pakweg vier jaar geleden. Niet alleen door het posten van foto's, maar het heeft wel in zekere zin eraan bijgedragen denk ik.

chanty spant de kroon hoor damn wat een lekker lijfje haha mensen die dat niet toegeven tja.. dan weet ik niet op watvoor binnenvaartship hun vallen

pi_45762614
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:07 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ontzettend krom.
pi_45762635
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:10 schreef blablaa het volgende:

[..]
Leer. Quoten.
pi_45762660
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:10 schreef JeRa het volgende:

[..]

Leer. Quoten.
ja sorry ging even fout!
pi_45762674
Dat zijn aandachtshoeren.

Ik vind het aardig goedkoop om je op deze manier op internet te profileren.
pi_45762768
Wat een proletewijven
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_45762794
het rare is iedereen kijkt wel een keertje op die topic(s)
pi_45762836
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:14 schreef blablaa het volgende:
het rare is iedereen kijkt wel een keertje op die topic(s)
Leedvermaak is het beste vermaak.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:17:38 #41
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45762905
Waarom niet?

Het heeft ook entertainment gehalte Wat is er mis met entertainment?

Op fok! draait het toch om entertainment? Jij opent toch ook een topic om aandacht te vestigen op?

Of je nu aandacht vestigd op je lichaam of op het feit dat je je iets afvraagd. Beiden aandacht vestigen op.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_45762911
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:15 schreef Silvieja het volgende:

[..]

Leedvermaak is het beste vermaak.
ja klopt ook wel maare als ze zonodig sexy fotos willen maken kunnen ze netzo goed gelijk all the way foto maken dan blijven mensen niet zo zeuren van ooe meeer meeeer...!
pi_45762912
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:10 schreef blablaa het volgende:

[..]
ik vind bijna al die dames wel lekker, daar gaat de discussie niet om.
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:17 schreef blablaa het volgende:

[..]

ja klopt ook wel maare als ze zonodig sexy fotos willen maken kunnen ze netzo goed gelijk all the way foto maken dan blijven mensen niet zo zeuren van ooe meeer meeeer...!
Omdat vrouwen met een mooie BH veel leuker zijn om naar te kijken dan vrouwen zonder BH natuurlijk!

Vergelijk: Bikini & topless
  zondag 28 januari 2007 @ 17:18:58 #44
52229 Chanty
pi_45762954
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:07 schreef JeRa het volgende:

[..]

Maar speelt het idee dat je voor veel anderen opeens een stuk lager wordt geacht niet mee in het hele verhaal? Ik geef als voorbeeld de leraressen die worden ontslagen omdat ze met foto's op internet gooien, of de toekomstige werkgever die wat vindt en daarom iemand niet aanneemt.
Tsja als mensen zo kortzichtig willen zijn, dan moeten ze dat doen

Waarom iemand zo afrekenen op een levensstijl? Waarom het tonen van naakt afkeuren terwijl je naakt geboren wordt? Niet dat iedereen dat dan maar moet doen, en ik stel ook mijn grenzen daarin, maar ik ben van mening dat we te verkrampt doen over veel dingen. Mensen zouden trotser op zichzelf moeten zijn, op wat ze hebben. Mensen zijn mooi ook al hebben ze niet het perfecte lichaam. Ik heb dat ook niet, ik kan niet op tegen de playboymeiden en modellen en dat hoeft ook niet. Ik heb het gevoel dat te lang mensen is voorgeschoteld dat je perfect moet zijn voor je jezelf mag laten zien.

Ik ga straks de journalistiek in, naar mijn idee is dat toch al een vak waarin mensen meer zichzelf kunnen zijn, waarin ook alle soorten mensen nodig zijn. Als mijn toekomstige baas die fotos tegen komt en me aan de hand daarvan niet aan wil nemen: prima. Dan mist hij we een goede werknemer, want mijn foto's zeggen niets over mijn schrijfkwaliteit. Dat is dan ook een plek waar ik niet eens wil werken :w

Als mensen op mij neerkijken omdat ik foto's post waar ik trots op ben: prima. Dan zijn dat mensen die me beoordelen op 1 punt, die niet de moeite nemen verder kennis met mij te maken, dan zijn dat niet het soort mensen met wie ik om wil gaan.

Ieder zo zijn eigen ding. Ik snap niet wat er leuk is om uren lang computergames te spelen, of om voetbal te kijken. Maar ik ga iemand die dat graag doet niet bij voorbaat al daarop afrekenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chanty op 28-01-2007 21:13:55 ]
pi_45763302
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:18 schreef Chanty het volgende:

[..]

Tsja als mensen zo kortzichtig willen zijn, dan moeten ze dat doen

Waarom iemand zo afrekenen op een levensstijl? Waarom het tonen van naakt afkeuren terwijl je naakt geboren wordt? Niet dat iedereen dat dan maar moet doen, en ik stel ook mijn grenzen daarin, maar ik ben van mening dat we te verkrampt doen over veel dingen. Mensen zouden trotser op zichzelf moeten zijn, op wat ze hebben. Mensen zijn mooi ook al hebben ze niet het perfecte lichaam. Ik heb dat ook niet, ik kan niet op tegen de playboymeiden en modellen en dat hoeft ook niet. Ik heb het gevoel dat te lang mensen is voorgeschoteld dat je perfect moet zijn voor je jezelf mag laten zien.

Ik ga straks de journalistiek in, naar mijn idee is dat toch al een vak waarin mensen meer zichzelf kunnen zijn, waarin ook alle soorten mensen nodig zijn. Als mijn toekomstige baas die fotos tegen komt en me aan de hand daarvan niet aan wil nemen: prima. Dan mist hij we een goede werknemer, want mijn foto's zeggen niets over mijn schrijfkwaliteit. Dat is dan ook een plek waar ik niet eens wil werken :w

Als mensen op mijn neerkijken omdat ik foto's post waar ik trots op ben: prima. Dan zijn dat mensen die me beoordelen op 1 punt, die niet de moeite nemen verder kennis met mij te maken, dan zijn dat niet het soort mensen met wie ik om wil gaan.

Ieder zo zijn eigen ding. Ik snap niet wat er leuk is om uren lang computergames te spelen, of om voetbal te kijken. Maar ik ga iemand die dat graag doet niet bij voorbaat al daarop afrekenen.
Dus jij bent er ook niet vies van om elke week met een ander het bed te delen bijvoorbeeld? . Of als een willekeurige voorbijganger je vraagt om je shirt omhoog te doen?
  zondag 28 januari 2007 @ 17:27:05 #46
52229 Chanty
pi_45763306
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:09 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Dat is ook weer zoiets kroms ja . Ik vind dat als je zo'n foto post je open moet staan voor commentaar, ook al is het negatief!
je mag best negatief reageren, het gaat om de manier waarop je reageert. Ik heb ook wel eens negatief commentaar gehad, maar dan wel op een manier dat ik er iets mee kon Er is een verschil tussen iemand afkraken op opbouwende kritiek geven. Als jij gewoon goed beargumenteerd waarom je iets niet mooi vindt, dan is dat prima. En soms ligt dat aan de foto, soms aan de persoon erop. Aan dat eerste kun je vaak iets doen, aan dat tweede: tsja dat is smaak en daarover viel niet te twisten. En dat is maar goed ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door Chanty op 28-01-2007 18:21:58 ]
pi_45763316
Omdat ze die aandacht IRL niet krijgen blijkbaar he.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:31:52 #48
52229 Chanty
pi_45763469
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:26 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Dus jij bent er ook niet vies van om elke week met een ander het bed te delen bijvoorbeeld? . Of als een willekeurige voorbijganger je vraagt om je shirt omhoog te doen?

Ik heb al drie jaar een vaste relatie en woon samen. En ik duik niet zomaar met iemand het bed in, nooit gedaan ook. Ik denk dat je wat dingen door elkaar haalt hier. Dat ik trots ben op mijn lichaam betekent niet dat iedereen er aan mag zitten. Het betekent ook niet dat ik op straat zomaar bloot ga of zo. Ik ben degene die de baas is over mijn lichaam. Ik bepaal wat anderen zien. En niemand die daar invloed op heeft.

Het gaat mij bij het maken van de foto's meer om het creatieve van het fotograferen: het maken van een mooie sensuele, sexy foto. Niet: kijk mijn lichaam, kijk eens hoe neukbaar ik ben of zo . In dat geval zou ik inderdaad beter kunnen doen wat jij hierboven zegt Maar daar gaat het gewoon niet om.
pi_45763474
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:27 schreef Chanty het volgende:

[..]

je mag best negatief reageren, het gaat om de manier waarop je reageert. Ik heb ook wel eens negatief commentaar gehad, maar dan wel op een manier dat ik er iets mee kon Er is een verschil tussen iemand afkraken op opbouwende kritiek geven. Als jij gewoon goed beargumenteerd waarom je iets niet mooi vindt, dan is dat prima. En soms licht dat aan de foto, soms aan de persoon erop. Aan dat eerste kun je vaak iets doen, aan dat tweede: tsja dat is smaak en daarover viel niet te twisten. En dat is maar goed ook.
Dan nog is het krom, positief commentaar hoeft toch ook niet goed beargumenteerd te worden? Het gaat er gewoon puur om dat de tere zieltjes van de fotoposters niet vertrapt worden.
pi_45763475
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:27 schreef Chanty het volgende:

[..]

je mag best negatief reageren, het gaat om de manier waarop je reageert. Ik heb ook wel eens negatief commentaar gehad, maar dan wel op een manier dat ik er iets mee kon Er is een verschil tussen iemand afkraken op opbouwende kritiek geven. Als jij gewoon goed beargumenteerd waarom je iets niet mooi vindt, dan is dat prima. En soms licht dat aan de foto, soms aan de persoon erop. Aan dat eerste kun je vaak iets doen, aan dat tweede: tsja dat is smaak en daarover viel niet te twisten. En dat is maar goed ook.
Ik vind sexy en gewaagde plaatjes van jezelf verspreiden paupergedrag. Kun je daar wat mee?
Goede muziek luisteren?
KLIK
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')