quote:Welkom in een nieuwe editie van Fok’s Eredivisie Liveverslagen topic! In dit topic volgen we de wedstrijden uit de Nederlandse eredivisie. Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volgt. Het is hier NIET de bedoeling, zoals het op Fok! nergens de bedoeling is, te trollen. Hieronder valt ook het posten van foutieve tussenstanden tijdens de wedstrijden; dit is erg irriterend. Tegen dergelijke posts zal worden opgetreden. Vanaf heden volgt hier een ban voor. Het Eredivisie Liveverslagen topic is een topic als alle andere topics op Fok!, hier gelden dus geen andere regels.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:18 schreef PrinceSL het volgende:
Al de reacties tegen PSV geven natuurlijk wel gewoon aan hoe oppermachtig PSV dit seizoen isGewoon het positieve ervan in zien!
![]()
Ajax met een hoofdletter hequote:Op zondag 28 januari 2007 16:18 schreef markisboer het volgende:
kom op ajax
Toch nog een PSV die scoortquote:Op zondag 28 januari 2007 16:18 schreef Bos81 het volgende:
Aissati 3-1
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:19 schreef DeTolk het volgende:
2-0 ----> 2-3 VEEEEEEEEEEEERKRACHT
Al die ajacieden hebben helemaal niet in de gaten hoe Twente aan het inlopen is op ze.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:18 schreef Dr.Aart het volgende:
Twente ole! de winnaar van het weekend!
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:19 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Lucky Ajax. En verder zeg ik niets meer.
Is ook zeldzaam tegenwoordigquote:Op zondag 28 januari 2007 16:20 schreef Devrim_ het volgende:
PRACHTIG!!!!!!
PSV VERLIEST
AJAX WINT!!!!!!
Doe maar niet venomquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:20 schreef Tazmaniac het volgende:
DON´T VENOM!! post eerst ff gifje!!!
Dat was als perez scoorde dacht ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:20 schreef w00h00 het volgende:
ER MOEST IEMAND EEN SCHOEN OPETEN??
Twente is vandaag idd zwaar ingelopenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Al die ajacieden hebben helemaal niet in de gaten hoe Twente aan het inlopen is op ze.![]()
Nee X-Fi gaat z'n hoofd opetenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat was als perez scoorde dacht ik.
JAAAAAAAAAAAAAAA< gewonnen!
Ik zou er mijn geld nog niet op inzettenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:21 schreef RijstNatie het volgende:
Boeren blijven aan de macht, PSV wordt toch weer kampioen !
Normaal zou ik zeggen ja.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:21 schreef Ludacriss het volgende:
Lucky ajax?
Ook alleen maar door de laatste goalquote:Op zondag 28 januari 2007 16:21 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Twente is vandaag idd zwaar ingelopen![]()
![]()
Preciesquote:Op zondag 28 januari 2007 16:21 schreef BadRabbit het volgende:
Wat nou mentaliteitsprobleem ?!
Nja waarschijnlijk volgende week welquote:Op zondag 28 januari 2007 16:22 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik zou er mijn geld nog niet op inzetten
quote:
als Perez de gelijkmaker zou scorenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:20 schreef w00h00 het volgende:
ER MOEST IEMAND EEN SCHOEN OPETEN??
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook alleen maar door de laatste goal
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:21 schreef Roi het volgende:![]()
![]()
![]()
LEONARDO !
LEONARDO ! LEONARDO !
LEONARDO ! LEONARDO ! LEONARDO !
LEONARDO ! LEONARDO ! LEONARDO ! LEONARDO !
LEONARDO ! LEONARDO ! LEONARDO ! LEONARDO ! LEONARDO !
LEONARDO ! LEONARDO ! LEONARDO ! LEONARDO ! LEONARDO ! LEONARDO !
LEONARDO ! LEONARDO ! LEONARDO ! LEONARDO ! LEONARDO ! LEONARDO ! LEONARDO !
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:21 schreef tha_dark het volgende:
OMG!
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:21 schreef Jnk18 het volgende:
LEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO whahahahaha heerlijk!!!
HET IS OVER!!!!
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat was als perez scoorde dacht ik.
JAAAAAAAAAAAAAAA< gewonnen!
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:21 schreef markisboer het volgende:
leooooooooooooooooooooooooooooooo
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:21 schreef Devrim_ het volgende:
Oh Geweldig!
Ik zou bijna gaan huilenLEONARDO!!
Lijkt me niet. Aangezien Groningen de wedstrijd hadden moetne beslissen en Ajax de 2 helft niet beter was. Beide veel kansen.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:22 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen ja.
Maar misschien is het vandaag wel veerkracht!
Toen ik aan het typen was nog wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:21 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Twente is vandaag idd zwaar ingelopen![]()
![]()
ik heb wel een beetje medelijdenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik huil.
Ajax speelde ook nog ruim 10 minuten met 10 manquote:Op zondag 28 januari 2007 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Aangezien Groningen de wedstrijd hadden moetne beslissen en Ajax de 2 helft niet beter was. Beide veel kansen.
Geen inzet...dachten al dat ze kampioen warenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:23 schreef SoupNazi het volgende:
Wat een wedstrijd.
En wtf is er met PSV gebeurd
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:23 schreef SoupNazi het volgende:
Wat een wedstrijd.
En wtf is er met PSV gebeurd
quote:
Deze nederlaag heeft daar niks mee te maken lijkt me. Dit is gewoon pure pech.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:23 schreef Eilanden het volgende:
Het is geloof ik de derde of vierde thuisnederlaag van FCG op rij ... de Euroborg heeft echt de 'magie' verloren
The Destroyerquote:
Het kan nogquote:Op zondag 28 januari 2007 16:24 schreef mcyodogg het volgende:
Nog 8 punten krediet, igg.
De mooiste van het seizoenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:25 schreef MaxC het volgende:
1 van de mooiste wedstrijden die ik ooit gezien heb
Ajax raakt ook de paal, en Sneijder en Gabri hadden 2 grote kansenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Aangezien Groningen de wedstrijd hadden moetne beslissen en Ajax de 2 helft niet beter was. Beide veel kansen.
Echt wel, eindelijk eens geen kutsmsjes van mijn maat die voor PSV isquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de reactie van Ron Jans![]()
![]()
krijgen we dat weerquote:Op zondag 28 januari 2007 16:25 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Als dat zo was, zat je wel in Groningen.
hij wordt idd de ondergang voor PSVquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Deze nederlaag heeft daar niks mee te maken lijkt me. Dit is gewoon pure pech.
Voor klaarkomen heb ik geen sexleven nodigquote:
Het had ook makkelijk 5-0 kunnen wezen met al die kansen voor levchenkoquote:Op zondag 28 januari 2007 16:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
ik som alleen een feit op
Groningen heeft het over zichzelf afgeroepen .. ze hadden behoorlijk wat mogelijkheden om het gewoon af te maken
gefrustreerd?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:27 schreef Public_NME het volgende:
Zo, alle internetjoodjes die nog nooit die snelkookpan van binnen hebben gezien komen ook weer onder hun steen vandaan...
Ja wat een kneus is dat.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:27 schreef Grimm het volgende:
[..]
Het had ook makkelijk 5-0 kunnen wezen met al die kansen voor levchenko
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:27 schreef Public_NME het volgende:
Zo, alle internetjoodjes die nog nooit die snelkookpan van binnen hebben gezien komen ook weer onder hun steen vandaan...
Sorry dat ik niet naar alle uitwedstrijden ga, maar kan het nog niet allemaal betalen.Heb nog geen vaste baanquote:Op zondag 28 januari 2007 16:27 schreef Public_NME het volgende:
* X-fi steekt vinger omhoog.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:27 schreef andre347 het volgende:
iemand moet zijn hoofd opeten
Ik ben meerdere malen in de Arena geweestquote:Op zondag 28 januari 2007 16:27 schreef Public_NME het volgende:
Nee hoor, alleen een constatering...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
KNJB man, denk wel een paar tonquote:Op zondag 28 januari 2007 16:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoeveel zou ajakkes nou elk jaar aan de knvb betalen voor dit soort drama?
Vast een schijntje t.o.v psvquote:Op zondag 28 januari 2007 16:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
PSV-fan?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
ze hadden nog wat geld over, na de komst van Davidsquote:Op zondag 28 januari 2007 16:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
Je vind je net als 80% van de ajacied een hardcorefan. Sorry hoor, maar je komt waarschijnlijk hoogstens bij 2 a 3 thuiswedstrijden.quote:
Nee, waarheid. Niet alles wat tegen Ajax is is meteen gefrustreerd hoorquote:
En in de tweede helft wel twee of drie hele grote kansen om de wedstrijd definitief in het slot te gooienquote:Op zondag 28 januari 2007 16:27 schreef Grimm het volgende:
[..]
Het had ook makkelijk 5-0 kunnen wezen met al die kansen voor levchenko
Zulle wel in natura betalen, de vuillakkenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
quote:
we blijven gewoon de beste!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, waarheid. Niet alles wat tegen Ajax is is meteen gefrustreerd hoor.
okquote:Op zondag 28 januari 2007 16:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, waarheid. Niet alles wat tegen Ajax is is meteen gefrustreerd hoor.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
''Tegen een PSV in normale doen is Roda JC in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot."![]()
![]()
ik ook! Venomquote:Op zondag 28 januari 2007 16:31 schreef X-fi het volgende:
Ik ben benieuwd na de laatste twee doelpunten
[afbeelding]
''Tegen een PSV in normale doen is Roda JC in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot."![]()
![]()
Heb ik ergens gemeld dat ik een hardcorefan ben? Ik ben gewoon een fan... en nee ik kom niet elke week in de Arena... ik draag wel Ajax een warm hart toe. Zo en nu terug je box inquote:Op zondag 28 januari 2007 16:29 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Je vind je net als 80% van de ajacied een hardcorefan. Sorry hoor, maar je komt waarschijnlijk hoogstens bij 2 a 3 thuiswedstrijden.
Die arme jongen heeft net een hartverzakking gekregenquote:
Heeft ie nooit gezegd hoor. Alleen tegen GAEquote:Op zondag 28 januari 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:33 schreef Adidah het volgende:
Al die kut 010'ers die dachten dat Ajax ging verliezen.
Doe eens even normaal, kneusquote:Op zondag 28 januari 2007 16:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
Anders installeer je even sopcast ofzo of betaal je 4 euro
Schooier
Anders hou je je strot?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
Schooier
[afbeelding]
![]()
O god heb je hem weerquote:
Vandaar dat ik even benadruk dat deze arrogante kwal altijd zijn gelijk denkt te halenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:34 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Heeft ie nooit gezegd hoor. Alleen tegen GAE
Ach tis gewoon een rukkertje.Ik ga naar elke thuiswedstrijd, en ongeveer 8 tot 10 uitwedstrijden.En europees alles uit en thuis.Dat ik een paar wedstrijden laat schieten doordat ik dat nog niet kan betalen maakt me geen nepsupporter lijkt me.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb ik ergens gemeld dat ik een hardcorefan ben? Ik ben gewoon een fan... en nee ik kom niet elke week in de Arena... ik draag wel Ajax een warm hart toe. Zo en nu terug je box in
Het is toch zo, ergens is ook wel topic over podcasten enzo, kun je de hele wedstrijd zien, in plaats je hier zo te verbijtenquote:
Zo praten jullie allemaal. Nja alleen als het goed gaat want als het niet zo best gaat mag je het nieteens meer over voetballen hebbenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb ik ergens gemeld dat ik een hardcorefan ben? Ik ben gewoon een fan... en nee ik kom niet elke week in de Arena... ik draag wel Ajax een warm hart toe. Zo en nu terug je box in
http://www.youtube.com/watch?v=B0NBy9hI0gAquote:Op zondag 28 januari 2007 16:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
Schooier
Dude pleur gewoon lekker op, je bent de boel hier alleen maar een het stoken. Ga naar een theeclub ofzoquote:Op zondag 28 januari 2007 16:36 schreef Grimm het volgende:
[..]
O god heb je hem weerwat? heeft d'r weer een ploeg van jouw gewonnen ofzo
laat me raden vandaag was je voor ajax vanaf de 88e minuut
Ik ookquote:Op zondag 28 januari 2007 16:37 schreef X-fi het volgende:
* X-fi kijkt met smart uit naar de Wedstrijden
en anders deze website http://www.101greatgoals.com/quote:Op zondag 28 januari 2007 16:37 schreef w00h00 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=B0NBy9hI0gA
GRONINGEN - AJAX
HOGE KWALITEIT!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |