KNJB man, denk wel een paar tonquote:Op zondag 28 januari 2007 16:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoeveel zou ajakkes nou elk jaar aan de knvb betalen voor dit soort drama?
Vast een schijntje t.o.v psvquote:Op zondag 28 januari 2007 16:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
PSV-fan?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
ze hadden nog wat geld over, na de komst van Davidsquote:Op zondag 28 januari 2007 16:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
Je vind je net als 80% van de ajacied een hardcorefan. Sorry hoor, maar je komt waarschijnlijk hoogstens bij 2 a 3 thuiswedstrijden.quote:
Nee, waarheid. Niet alles wat tegen Ajax is is meteen gefrustreerd hoorquote:
En in de tweede helft wel twee of drie hele grote kansen om de wedstrijd definitief in het slot te gooienquote:Op zondag 28 januari 2007 16:27 schreef Grimm het volgende:
[..]
Het had ook makkelijk 5-0 kunnen wezen met al die kansen voor levchenko
Zulle wel in natura betalen, de vuillakkenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
quote:
we blijven gewoon de beste!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, waarheid. Niet alles wat tegen Ajax is is meteen gefrustreerd hoor.
okquote:Op zondag 28 januari 2007 16:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, waarheid. Niet alles wat tegen Ajax is is meteen gefrustreerd hoor.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
''Tegen een PSV in normale doen is Roda JC in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot."![]()
![]()
ik ook! Venomquote:Op zondag 28 januari 2007 16:31 schreef X-fi het volgende:
Ik ben benieuwd na de laatste twee doelpunten
[afbeelding]
''Tegen een PSV in normale doen is Roda JC in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot."![]()
![]()
Heb ik ergens gemeld dat ik een hardcorefan ben? Ik ben gewoon een fan... en nee ik kom niet elke week in de Arena... ik draag wel Ajax een warm hart toe. Zo en nu terug je box inquote:Op zondag 28 januari 2007 16:29 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Je vind je net als 80% van de ajacied een hardcorefan. Sorry hoor, maar je komt waarschijnlijk hoogstens bij 2 a 3 thuiswedstrijden.
Die arme jongen heeft net een hartverzakking gekregenquote:
Heeft ie nooit gezegd hoor. Alleen tegen GAEquote:Op zondag 28 januari 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:33 schreef Adidah het volgende:
Al die kut 010'ers die dachten dat Ajax ging verliezen.
Doe eens even normaal, kneusquote:Op zondag 28 januari 2007 16:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
Anders installeer je even sopcast ofzo of betaal je 4 euro
Schooier
Anders hou je je strot?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
Schooier
[afbeelding]
![]()
O god heb je hem weerquote:
Vandaar dat ik even benadruk dat deze arrogante kwal altijd zijn gelijk denkt te halenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:34 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Heeft ie nooit gezegd hoor. Alleen tegen GAE
Ach tis gewoon een rukkertje.Ik ga naar elke thuiswedstrijd, en ongeveer 8 tot 10 uitwedstrijden.En europees alles uit en thuis.Dat ik een paar wedstrijden laat schieten doordat ik dat nog niet kan betalen maakt me geen nepsupporter lijkt me.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb ik ergens gemeld dat ik een hardcorefan ben? Ik ben gewoon een fan... en nee ik kom niet elke week in de Arena... ik draag wel Ajax een warm hart toe. Zo en nu terug je box in
Het is toch zo, ergens is ook wel topic over podcasten enzo, kun je de hele wedstrijd zien, in plaats je hier zo te verbijtenquote:
Zo praten jullie allemaal. Nja alleen als het goed gaat want als het niet zo best gaat mag je het nieteens meer over voetballen hebbenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb ik ergens gemeld dat ik een hardcorefan ben? Ik ben gewoon een fan... en nee ik kom niet elke week in de Arena... ik draag wel Ajax een warm hart toe. Zo en nu terug je box in
http://www.youtube.com/watch?v=B0NBy9hI0gAquote:Op zondag 28 januari 2007 16:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
Schooier
Dude pleur gewoon lekker op, je bent de boel hier alleen maar een het stoken. Ga naar een theeclub ofzoquote:Op zondag 28 januari 2007 16:36 schreef Grimm het volgende:
[..]
O god heb je hem weerwat? heeft d'r weer een ploeg van jouw gewonnen ofzo
laat me raden vandaag was je voor ajax vanaf de 88e minuut
Ik ookquote:Op zondag 28 januari 2007 16:37 schreef X-fi het volgende:
* X-fi kijkt met smart uit naar de Wedstrijden
en anders deze website http://www.101greatgoals.com/quote:Op zondag 28 januari 2007 16:37 schreef w00h00 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=B0NBy9hI0gA
GRONINGEN - AJAX
HOGE KWALITEIT!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |