Ajax speelde ook nog ruim 10 minuten met 10 manquote:Op zondag 28 januari 2007 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Aangezien Groningen de wedstrijd hadden moetne beslissen en Ajax de 2 helft niet beter was. Beide veel kansen.
Geen inzet...dachten al dat ze kampioen warenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:23 schreef SoupNazi het volgende:
Wat een wedstrijd.
En wtf is er met PSV gebeurd
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:23 schreef SoupNazi het volgende:
Wat een wedstrijd.
En wtf is er met PSV gebeurd
quote:
Deze nederlaag heeft daar niks mee te maken lijkt me. Dit is gewoon pure pech.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:23 schreef Eilanden het volgende:
Het is geloof ik de derde of vierde thuisnederlaag van FCG op rij ... de Euroborg heeft echt de 'magie' verloren
The Destroyerquote:
Het kan nogquote:Op zondag 28 januari 2007 16:24 schreef mcyodogg het volgende:
Nog 8 punten krediet, igg.
De mooiste van het seizoenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:25 schreef MaxC het volgende:
1 van de mooiste wedstrijden die ik ooit gezien heb
Ajax raakt ook de paal, en Sneijder en Gabri hadden 2 grote kansenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Aangezien Groningen de wedstrijd hadden moetne beslissen en Ajax de 2 helft niet beter was. Beide veel kansen.
Echt wel, eindelijk eens geen kutsmsjes van mijn maat die voor PSV isquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de reactie van Ron Jans![]()
![]()
krijgen we dat weerquote:Op zondag 28 januari 2007 16:25 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Als dat zo was, zat je wel in Groningen.
hij wordt idd de ondergang voor PSVquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Deze nederlaag heeft daar niks mee te maken lijkt me. Dit is gewoon pure pech.
Voor klaarkomen heb ik geen sexleven nodigquote:
Het had ook makkelijk 5-0 kunnen wezen met al die kansen voor levchenkoquote:Op zondag 28 januari 2007 16:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
ik som alleen een feit op
Groningen heeft het over zichzelf afgeroepen .. ze hadden behoorlijk wat mogelijkheden om het gewoon af te maken
gefrustreerd?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:27 schreef Public_NME het volgende:
Zo, alle internetjoodjes die nog nooit die snelkookpan van binnen hebben gezien komen ook weer onder hun steen vandaan...
Ja wat een kneus is dat.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:27 schreef Grimm het volgende:
[..]
Het had ook makkelijk 5-0 kunnen wezen met al die kansen voor levchenko
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:27 schreef Public_NME het volgende:
Zo, alle internetjoodjes die nog nooit die snelkookpan van binnen hebben gezien komen ook weer onder hun steen vandaan...
Sorry dat ik niet naar alle uitwedstrijden ga, maar kan het nog niet allemaal betalen.Heb nog geen vaste baanquote:Op zondag 28 januari 2007 16:27 schreef Public_NME het volgende:
* X-fi steekt vinger omhoog.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:27 schreef andre347 het volgende:
iemand moet zijn hoofd opeten
Ik ben meerdere malen in de Arena geweestquote:Op zondag 28 januari 2007 16:27 schreef Public_NME het volgende:
Nee hoor, alleen een constatering...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |