Ajax speelde ook nog ruim 10 minuten met 10 manquote:Op zondag 28 januari 2007 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Aangezien Groningen de wedstrijd hadden moetne beslissen en Ajax de 2 helft niet beter was. Beide veel kansen.
Geen inzet...dachten al dat ze kampioen warenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:23 schreef SoupNazi het volgende:
Wat een wedstrijd.
En wtf is er met PSV gebeurd
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:23 schreef SoupNazi het volgende:
Wat een wedstrijd.
En wtf is er met PSV gebeurd
quote:
Deze nederlaag heeft daar niks mee te maken lijkt me. Dit is gewoon pure pech.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:23 schreef Eilanden het volgende:
Het is geloof ik de derde of vierde thuisnederlaag van FCG op rij ... de Euroborg heeft echt de 'magie' verloren
The Destroyerquote:
Het kan nogquote:Op zondag 28 januari 2007 16:24 schreef mcyodogg het volgende:
Nog 8 punten krediet, igg.
De mooiste van het seizoenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:25 schreef MaxC het volgende:
1 van de mooiste wedstrijden die ik ooit gezien heb
Ajax raakt ook de paal, en Sneijder en Gabri hadden 2 grote kansenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Aangezien Groningen de wedstrijd hadden moetne beslissen en Ajax de 2 helft niet beter was. Beide veel kansen.
Echt wel, eindelijk eens geen kutsmsjes van mijn maat die voor PSV isquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de reactie van Ron Jans![]()
![]()
krijgen we dat weerquote:Op zondag 28 januari 2007 16:25 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Als dat zo was, zat je wel in Groningen.
hij wordt idd de ondergang voor PSVquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Deze nederlaag heeft daar niks mee te maken lijkt me. Dit is gewoon pure pech.
Voor klaarkomen heb ik geen sexleven nodigquote:
Het had ook makkelijk 5-0 kunnen wezen met al die kansen voor levchenkoquote:Op zondag 28 januari 2007 16:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
ik som alleen een feit op
Groningen heeft het over zichzelf afgeroepen .. ze hadden behoorlijk wat mogelijkheden om het gewoon af te maken
gefrustreerd?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:27 schreef Public_NME het volgende:
Zo, alle internetjoodjes die nog nooit die snelkookpan van binnen hebben gezien komen ook weer onder hun steen vandaan...
Ja wat een kneus is dat.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:27 schreef Grimm het volgende:
[..]
Het had ook makkelijk 5-0 kunnen wezen met al die kansen voor levchenko
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:27 schreef Public_NME het volgende:
Zo, alle internetjoodjes die nog nooit die snelkookpan van binnen hebben gezien komen ook weer onder hun steen vandaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |