quote:Op zondag 28 januari 2007 15:07 schreef Bob-B het volgende:
Wie gaat er heen dit jaar? Ik ga samen met m'n vader 28 maart 's avonds, ben benieuwd wat er allemaal te zien zal zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:17 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]VerraderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MindSick that is...
Idd, daarom heb ik m'n vader en mezelf getrakteerd op gold cards, zal wel stuk rustiger zijn danquote:Op zondag 28 januari 2007 17:21 schreef CybPraetorian het volgende:
2 jaar geleden ook heen geweest, toen op een zondag. Dat nooit weer, veels te druk
probeer het nu een keer op een doordeweekse dag, welke datum weet ik nog niet.
Maar kan wel zeggen: Ja, ik ga
minimeet?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
BedrijfswagenRAI ben ik kind aan huis, misschien dit jaar voor het eerst ook een de luxewagens bekijken
hoop het welquote:Op maandag 29 januari 2007 21:05 schreef MaximumRush het volgende:
Zou je met de Exclusive Preview kaartjes wel in de Ferrari's mogen zitten?
jeeeeeejquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:27 schreef Xenas het volgende:
Het is niet voor niets de exclusive preview. De Nederlandse lancering van de PS3 vind trouwens ook op de AutoRAI plaats. Je kan er daar volop mee demo's spelen op het Playstation paddock!
Ferrari west-europe is aanwezig met een standquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:23 schreef Argento het volgende:
Dit jaar geen Ferrari.
quote:Naam Stand
Ferrari West Europe 11.017
Fiat 11.013
Ford Nederland B.V. 07.004
Formule 1 p/a Sanoma Men's Magazines 01.001
Speciale preview kaarten?quote:Op zondag 28 januari 2007 15:07 schreef Bob-B het volgende:
Ik ga samen met m'n vader 28 maart
De data zijn:
29 maart tot en met 9 april
primeurs zullen er niet zijn....die staan allemaal in Genevequote:Op zondag 4 februari 2007 21:36 schreef Oosthoek het volgende:
Ben eens geweest maar vond het eigenlijk een beetje een 'wij willen wel maar kunnen niet' auto-show.Staan er nog primeurs? Anders hoeft het van mij niet zo. Auto's kijken kan ik op de parkeerplaats ook.
Jammer dat bij topsnelheid al z'n benzine binnen 12 minuten op is en z'n banden binnen 15 minuten helemaal op zijnquote:Op zondag 11 februari 2007 21:28 schreef jwstoop het volgende:
Yep, de Veyron is al te zien geweest op de Milionair Fair in.... De Amsterdam RAI![]()
Wat een g**le bak is dat!!
ja, mijn clio kan wel wat langer met zen benzine en banden op topsnelheidquote:Op zondag 11 februari 2007 21:31 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Jammer dat bij topsnelheid al z'n benzine binnen 12 minuten op is en z'n banden binnen 15 minuten helemaal op zijn![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:31 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Jammer dat bij topsnelheid al z'n benzine binnen 12 minuten op is en z'n banden binnen 15 minuten helemaal op zijn![]()
Hoe vaak denk jij überhaupt in een Veyron te rijden?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]. Beetje dom niet waar? Hoe vaak denk je topsnelheid te rijden met die Veyron?
.
Mensen die Top Gear serieus nemen.
Dat zou ik graag voor lief nemenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:31 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Nooit, want ik vind het een lelijke auto. Maar op een dergelijke auto dat commentaar hebben is wel wat suf TG nageblaatquote:Op zondag 11 februari 2007 22:29 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Hoe vaak denk jij überhaupt in een Veyron te rijden?
Mooi niet vriend.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:27 schreef Xenas het volgende:
Het is niet voor niets de exclusive preview. De Nederlandse lancering van de PS3 vind trouwens ook op de AutoRAI plaats. Je kan er daar volop mee demo's spelen op het Playstation paddock!
Hier ook. Waarschijnlijk de woensdag. heb er zin inquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:18 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik ga hoe dan ook doordeweeks. Kan ik mooi m'n OV gebruiken
Jaquote:Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie importeert ferrari tegenwoordig, Kroymans?
Ze hebben wel een speciale toer door de wereld en op 17 april doen ze nederland aan:quote:Op maandag 12 maart 2007 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan kan ik vrijkaarten via Kroymans (mn huidige werkgever) dus ook wel vergeten, balen
jottem, 17 april werk ik er dus niet meerquote:Op maandag 12 maart 2007 23:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ze hebben wel een speciale toer door de wereld en op 17 april doen ze nederland aan:
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=6150
Ik heb effe niet op zitten letten zekerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jottem, 17 april werk ik er dus niet meer
Sinds week 4, voor dochterbedrijf Lasaulec, en ik assisteer met het maken van een productcatalogus (helpen met foto's maken, foto's bewerken, texten controleren, enz.)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb effe niet op zitten letten zeker
Sinds wanneer werk jij voor kroymans, en wat doe je daarvoor?
Hoezo is dat zo kort dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sinds week 4, voor dochterbedrijf Lasaulec, en ik assisteer met het maken van een productcatalogus (helpen met foto's maken, foto's bewerken, texten controleren, enz.)
Ja, ok, maar er is toch wel meer DTP werk o.i.d.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Tsja, het is een tijdleijk project he, zo'n catalogus maken.
De AutoRAI heeft trouwens ook altidj een leuke catalogus
Lees eens verder dan een topic..quote:
quote:Vervelend nieuws voor de Ferrari-fans: het Italiaanse merk staat dit jaar niet op de AutoRAI. Vanwege de speciale jubileumtour van Ferrari is besloten de Amsterdamse autobeurs dit jaar over te slaan.
Het besluit is mede ingegeven door het 60-jarig jubileum van Ferrari, dat het sportwagenmerk luister bijzet door een speciale tour die op 17 april ook Nederland aandoet. De importeur beschouwt dit als een goede vervanging voor een stand op de AutoRAI.
Op 17 april zal een colonne Ferrari’s ons land bereiken. Deze tocht ging van start in het Midden-Oosten en voerde door verschillende werelddelen. Europa is het laatste continent dat door de stoet sportwagens wordt aangedaan. Eind juni eindigt de tour in Ferrari’s thuisbasis, Maranello.
Iets kopen bij de Gamma met je voordeelpasje, dan krijg je een kortingscoupon van 3 euro voor een ticket.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:57 schreef vanpeltje het volgende:
Ik herinner me nog van vorige keer dat ik bij de Metro Krant een kortingsbon had van 50%!
Ik ben nu weer op zoek naar zo'n korting of beter natuurlijk
De beste korting wat ik nu kan vinden is online bestellen via autorai.nl en dan betaal je 16 euro in het weekend.
Wie heeft een idee of weet een korting?
Als meneer de JP de racefan nou is opkwam voor onze volle wegen en verkeerverneuking met lage snelheidslimieten, flitsmafia en trajectcontroles.quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:45 schreef dubidub het volgende:
Ik ga 4 april met een vriend, om 1 uur 's middags ofzo. Kortom, lekker rustig
Ik hoorde dat Gumpert er ook stond, ben benieuwd
iddquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:00 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Als meneer de JP de racefan nou is opkwam voor onze volle wegen en verkeerverneuking met lage snelheidslimieten, flitsmafia en trajectcontroles.
De openbare weg heeft weinig met racen te maken, toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:00 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Als meneer de JP de racefan nou is opkwam voor onze volle wegen en verkeerverneuking met lage snelheidslimieten, flitsmafia en trajectcontroles.
De auto's op de Rai hebben ook niet veel met racen te maken, op misschien 1% naquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:33 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
De openbare weg heeft weinig met racen te maken, toch?
Wat vertellen ze pas op het laatst?quote:Op zondag 25 maart 2007 12:16 schreef Neluhz het volgende:
ik ga donderdag volgens mij, zulke dingen vertellen je ze pas op het laatste moment op school :S
Lasaulecquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sinds week 4, voor dochterbedrijf Lasaulec, en ik assisteer met het maken van een productcatalogus (helpen met foto's maken, foto's bewerken, texten controleren, enz.)
ikke ook...quote:Op maandag 26 maart 2007 09:39 schreef eer-ik het volgende:
hoe komt iedereen aan die gratis kaarten
Ik wil dat ook.
kijken mag toch wel..quote:Op maandag 26 maart 2007 10:02 schreef 2Mini het volgende:
[..]
maar wel naar auto's lopen kijken van >100.000 euro's
16 euroquote:Op maandag 26 maart 2007 16:22 schreef Neluhz het volgende:
Wat kost een kaartje eigenlijk?
Op school 10 euro, wat kost het normaal voor een student?
Al reeds getuned op Essen Motorshow 2006 gezienquote:Op maandag 26 maart 2007 20:00 schreef Ricard0j het volgende:
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=6256![]()
Jummiequote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:53 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Al reeds getuned op Essen Motorshow 2006 gezien![]()
Zeer vette bak
kiek ook 'ns effe of je senseo_ z'n wagen ziet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:35 schreef Bob-B het volgende:
Zal morgennacht wel even kijken of ik foto's kan plaatsen...Als ik natuurlijk ergens wat ruimte kan vinden.
senseo_ z'n supercar niet gezien?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:22 schreef -Eddow- het volgende:
Mijn pics van vandaag
http://www.autogespot.com/index.php?id=131
Dat weet niemand iddquote:
Zorgen dat je Pers bent en je wordt in de watten gelegd en je heb toegang gisterenquote:Op maandag 26 maart 2007 09:39 schreef eer-ik het volgende:
hoe komt iedereen aan die gratis kaarten
Ik wil dat ook.
Vanmiddag ff langs de Porsche dealer geweest. Had Porsche vip kaarten aangevraagd via internet. Die konden niet meer opgestuurd worden, dus werd er verwezen naar de dealer. Daar ff langs geweest, mail uitgeprint, verhaal gehouden, helaas hadden ze geen kaarten meer om op de stand te komen, maar kreeg wel een gratis toegangskaart mee, en een businesskaartje, met het verhaal dat ik die kon laten zien en dan maar ff moest vragen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:41 schreef sanni het volgende:
[..]
Zorgen dat je Pers bent en je wordt in de watten gelegd en je heb toegang gisteren
nee via een andere site, wel van Porsche... lukt nu dus al niet meer...quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:28 schreef MaximumRush het volgende:
Kon elke flapdrol die gewoon aanvragen op de Porsche website?
hmm, dan moet ik voor volgende keer maar 'even' zo'n perskaart regelenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:41 schreef sanni het volgende:
[..]
Zorgen dat je Pers bent en je wordt in de watten gelegd en je heb toegang gisteren
Die linker politieagent lijkt net een man... of is het er ook 1?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:41 schreef jp84 het volgende:
[afbeelding]
keb me goed vermaakt gister aaf
Ja, mits die toeslag dus. Zo ben ik wel eens naar Duitsland gegaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:30 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik ga morgen na school naar de RAIIk kan mischien met de ICE van Arnhem naar Utrecht.
Nog een vraagje..
Als ik voor de ICE die toeslag betaal, kan ik dan met OV-studenten kaart met de ICE reizen? Ja toch, aangezien het binnen Nederland is?
Ja, je kan de ICE gewoon binnen Nederland gebruik met je OV. Je moet alleen een toeslagskaartje van 2 euro kopen bij de automaat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:33 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Ja, mits die toeslag dus. Zo ben ik wel eens naar Duitsland gegaan
Leuke Aston Martin DB5 ! 1 van de weinige niet-Cits die ik mooi vind. En dit is dan ook nog een patserbak (ook al is het en ouwe).quote:
Kijk eens naar het kenteken ? En naar de achterbumper ? Begint het kwartje al te vallen ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:49 schreef Jaguarized het volgende:
Er stond niet veel oud spul. Louwman had wel wat oudere dingen meegenomen maar dat was ook niet veel. Van die DB5 snap ik alleen niet waarom zo spoiler omhoog stond.
Heb je van de 8C Spider maar 1 foto?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:26 schreef Jaguarized het volgende:
-veel foto's-
Over smaak valt niet te twistenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:53 schreef Jaguarized het volgende:
Ja ik weet wel dat het de Bond-bak was maar het ding naar beneden was mooier.
+4.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:00 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Heb je van de 8C Spider maar 1 foto?![]()
Verder leuke foto's
Is overigens niet de film-wagen. Die schijnt een paar jaar geleden in Amerika te zijn gejat. Er waren 3 promotiemodellen gemaakt en dit is er een van.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:53 schreef Jaguarized het volgende:
Ja ik weet wel dat het de Bond-bak was maar het ding naar beneden was mooier.
over de 400 is voor mij geen probleemquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:56 schreef Jaguarized het volgende:
Welke plaatjes wil je hebben? Totaal zijn het er namelijk over de 400...
bedankt,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:26 schreef Jaguarized het volgende:
-bulk foto's-
He leuk, die krullbol op de linkerkant van de foto, is een van de 2 oprichters van Burtonquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:10 schreef jeweetsch het volgende:
Was gisteren geweest...hier wat foto's..
*wtfffff![]()
![]()
[afbeelding]
Zwart of oranje, wel die 19'' velgen1!quote:Op maandag 2 april 2007 11:05 schreef ForumGek het volgende:
Ik maak er wel foto's van wanneer ik hem binnen heb, weet alleen nog nei twelke kleur ik zal nemen? Denk zwart
quote:
http://www.autozine.nl/nieuws/nieuws_archief.php?nk=6627quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
![]()
![]()
kicken! weet er iemand iets meer over deze lotus exige gt3?
Nee, die was na de persdag weggehaald. Maybach 62S ook trouwens.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:27 schreef Bob-B het volgende:
Dus het lag niet aan mij dat ik de CL65 AMG niet kon vinden.....
Ik parkeer wel in enkhuizen, en dan een stiukkie met de treinquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:32 schreef -Eddow- het volgende:
12 euro bij de kassa, 20 in de automaat.
http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=305651378&size=oquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:11 schreef five2one het volgende:
Ik ga maandag. Staat die 8C alleen in spider-uitvoering? Dat verneukt de prachtige lijn van die auto.. Een cabrio is voor wijven.
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:58 schreef -Eddow- het volgende:
Hier staan er een paar
http://www.autogespot.com/index.php?id=132
P15 is datquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:39 schreef Jaguarized het volgende:
Ik hoorde op 3FM dat je bij de Arena de hele dag voor 5,50 kan parkeren, van daar gaat dan een pendelbus. En van Boink las ik iets over parkeren bij de sportclub naast de RAI.
Ja inderdaad echt schandalig. Iemand ging met z'n 3 kinderen eten halen en moest 53 euro betalen.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:31 schreef MikeyMan het volgende:
Gisteren geweest... En het vreten en drinken is belachelijk prijzig...
Ook vond ik het concept "ladies day" slecht uitgewerkt en slecht aanslaan...
Veelste weinig vrouwen daar
Maar wel 2 bugatti's
2 broodjes en twee bier; 16 euroquote:Op woensdag 4 april 2007 17:32 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ja inderdaad echt schandalig. Iemand ging met z'n 3 kinderen eten halen en moest 53 euro betalen.![]()
nu heb ik er helemaal zin inquote:Op woensdag 4 april 2007 17:43 schreef mini-lellan het volgende:
Maar er liepen wel ziekelijk veel lekkere wijven rond.![]()
En nee niet alleen van die 'modellen'.![]()
Dat wel... Alleen lullig dat zelfs aandeelhouders niet op de stand mochtenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:04 schreef michiel_merk het volgende:
Net terug was met de baas en een paar collega's een dagje naar de auto rai geweest ,ik was vooral onder de indruk van de supercar paddock, Ik heb wat foto's en wat filmpjes , da drop ik morgen ochtend wel ff hier heb de bluetooth nu niet bij de hand. Spyker was trouwens ook goed vertegenwoordigd
![]()
Daar had je een pas voor nodig volgens mijquote:Op woensdag 4 april 2007 19:08 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Dat wel... Alleen lullig dat zelfs aandeelhouders niet op de stand mochten
Tsjah, geen idee... Had wel zo eerlijk geweestquote:Op woensdag 4 april 2007 19:14 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Daar had je een pas voor nodig volgens mij
Ze geloofden je zeker niet toen je vertelde dat je aandeelhouder was?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:08 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Dat wel... Alleen lullig dat zelfs aandeelhouders niet op de stand mochten
Ach ja, shit happens. Spyker doet ook al geen dividend dus het minste zou standtoegang of een gratis kaartje zijn. Maar nee.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:14 schreef MikeyMan het volgende:
geen idee... geen woord gelogen iig...
denk het wel, maar het is nog altijd beter dan niet gaan......quote:Op donderdag 5 april 2007 10:27 schreef Gurb het volgende:
Kameraad van mij belde net, had nog 3 kaartjes, of ik zondag meewil.
Maar zou het die dag niet verschrikkelijk druk zijn?
Vind je...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:30 schreef sanger het volgende:
[..]
denk het wel, maar het is nog altijd beter dan niet gaan......
int weekend is de RAI btw maar open van 10.00 tot 17.00. Dus savonds gaat niet lukken. Tzal dan wel lekker rustig zijn denk ik...quote:Op donderdag 5 april 2007 13:17 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik ga op zaterdag. Zal wel druk zijn dan..Weet iemand trouwens of het 's avonds rustiger is dan overdag?
daar ben ik ook bang voor idd.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:12 schreef Jaguarized het volgende:
Foto's gezien van het weekend. Daar zou ik echt niet tussen willen lopen...wat een mensenmassa....
Gewoon zeggen dat je het een mooie auto vind en dat je die graag eens van dichtbij wilt bekijken.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:23 schreef Martijn_16 het volgende:
Iemand ideeën om de stands op te kunnen komen? Een lul verhaal over een werkstuk zat ik aan t denkeniemand iets?
Zou dat werken?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:27 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je het een mooie auto vind en dat je die graag eens van dichtbij wilt bekijken.
C'est tout
![]()
als je een DSLR met pro-lens erop bij je hebt welquote:
Zo deed ik het altijd in het verleden en dat werkte gewoon.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:27 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je het een mooie auto vind en dat je die graag eens van dichtbij wilt bekijken.
C'est tout
![]()
Thanks dat je het ff zegt, ik had mezelf daar al zien staan om 18:00quote:Op donderdag 5 april 2007 13:41 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
int weekend is de RAI btw maar open van 10.00 tot 17.00. Dus savonds gaat niet lukken. Tzal dan wel lekker rustig zijn denk ik...![]()
Doordeweek zal het vast wel wat rustiger zijn als overdag... dan in het weekend
Magoed, over de RAI. Ik vond het wel aardig, niet spectaculair. Tsjah, het was prijzig, maar wat verwacht je? De biertjes smaakten er niet minder om. Trouwens, ik heb echt een half uur in zo'n Lexus GS executive gezeten. Beetje radio luisteren, met stoel kutten en chillen. Was wel aardigquote:Zo, gister naar de atuorai met een vriend. Was wel aardig, ging ik terug met de trein, komt de conducteur langs:
'Wat doen jullie hier '
Ik: 'Wij gaan aar den haag CS '
Hij: 'Deze trein stopt zometeen'
Ik: 'O, das nie zo best ' (Het was ongeveer kwart voor 10 savonds, sta je midden in de polder)
Hij:'Nou, je ken wel met die andere trein, die hiernaast staat, weer terug naar schiphol, dan zoek je het daar maar uit'
Ik: O, dan doen we dat maar
Wij weer naar die andere trein in het donker Daarna weer op schiphol uitgestapt, goede trein opgezocht, wij naar den haag CS, daar zou m'n pa ons ophalen. Het was onderhand 22.15 uur ofzo.
Wij naar den haag cs
Omroeper op den haag laan van NOI : Wegens een nog niet vrijgegeven stuk baan zullen wij enkele minuten stil staan.
Ik:
Omroeper op den haag holland spoor:
Deze trein wordt op dit station opgeheven in verband met een ongeval met een vrachtwagen en een trein een stukje verderop
Ik:
Ik me pa bellen, of hij ons kwam ophalen. Wij zitten daar op HS, allemaal negers enzo
Dus mijn pa was ook nog later, omdat hij ook last had van de hulpverleners bij dat ongeluk met die vrachtwagen. Precies om 0.00 liep ik m'n slaapkamer in
Kwart over negen op Amsterdam RAI opstappen, 2 uur en 3 kwartier later thuis komen
You're not the only onequote:
Ik deed er 3 en een half uur over om er te komen. 4 keer overstappen.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:28 schreef dubidub het volgende:
Ik was gister geweest, wat een verhaal.
[..]
Magoed, over de RAI. Ik vond het wel aardig, niet spectaculair. Tsjah, het was prijzig, maar wat verwacht je? De biertjes smaakten er niet minder om. Trouwens, ik heb echt een half uur in zo'n Lexus GS executive gezeten. Beetje radio luisteren, met stoel kutten en chillen. Was wel aardig
Mocht je niet de stand op dan? Had ik dus geen probleem mee. Ik was geen 'genodigde', maar dat maakte weinig uit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:42 schreef manwithnoname13 het volgende:
Beetje jammer van de arrogante houdig van Porsche "en hun genodigden....". Zij hadden ook wel wat meer mee mogen nemen vond ik.
Nou ja, 'niemand' klopt dus niet helemaal. Maar ben je serieus geïnteresseerd in een Porsche of wilde je gewoon graag van wat dichterbij kijken?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:12 schreef manwithnoname13 het volgende:
Nee niemand, ze deden erg lastig...
Nope, zelfde stoelen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:45 schreef k_man het volgende:
Dat weet ik Jag, maar zitten in de standaard versie andere stoelen dan?
Wat een onzin. Porsche was wel het meest relaxed om wat dichter bij de auto te komen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:12 schreef manwithnoname13 het volgende:
Voor mij zou dat een serieuze reden zijn om geen auto van dat merk te kopen. Hufterigheid tegen toekomstige klanten kan ik erg slecht tegen......quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:12 schreef manwithnoname13 het volgende:
Hier ook geen problemen. Toen we even moesten wachten om het aantal mensen op de stand een beetje in de hand te houden. Degene aan de "poort" begon ook nog een spontaan gesprek en dergelijke. Terwijl ik nog niet echt (of ik moet de loterij winnen) een serieuze gegadigde ben. Misschien een vervelend voorval gehad de laatste dagen?. De man in kwestie vertelde mij ook dat er al enkele onderdelen waren verdwenen en dergelijke en dat het aantal mensen daarom toch wat in de hand werd gehouden. Dit alles was zondag.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat een onzin. Porsche was wel het meest relaxed om wat dichter bij de auto te komen.![]()
Precies, ben benieuwd of ze ook alleen genodigden binnen laten als ik mijn portmononnee trek om een 911 te komen kopen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:05 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Voor mij zou dat een serieuze reden zijn om geen auto van dat merk te kopen. Hufterigheid tegen toekomstige klanten kan ik erg slecht tegen......
Overigens heb ik bij Porsche in het verleden nooit problemen gehad.
Die genodigden hadden anders een pas nodig...quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:51 schreef jp84 het volgende:
het heeft bij porsche niks te maken, of je nou wel of niet geintresseerd ben, iedereen mag op de stand, alleen willen ze er (logischerwijs) niet 3000 op hun stand tegelijk, anders is gelijk die hele wagen gestript.
Tuurlijk, ze moeten zichzelf natuurlijk wel belangrijk kunnen voelenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:26 schreef manwithnoname13 het volgende:
[..]
Die genodigden hadden anders een pas nodig...
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:28 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Thanks dat je het ff zegt, ik had mezelf daar al zien staan om 18:00![]()
Dat zou dan dus Fanny zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:42 schreef Jaguarized het volgende:
De award voor knapste allround babe was die naast de zwarte Corvette stond.
Haha respect !quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:42 schreef Jaguarized het volgende:Babes. De een was leuker dan de ander. Best uitziende ass was te vinden bij Ford. De award voor knapste allround babe was die naast de zwarte Corvette stond. Award voor slechtste kledingkeuze gaan naar de figuren in goudkleurige hotpants en blauwe "rok".
[[url=http://img17.imagevenue.com/loc924/th_84067_DSC_0561_122_924lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img147.imagevenue.com/loc625/th_84072_DSC_0562_122_625lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img45.imagevenue.com/loc1069/th_84078_DSC_0565_122_1069lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img20.imagevenue.com/loc1042/th_84083_DSC_0566_122_1042lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img107.imagevenue.com/loc1045/th_84089_DSC_0574_122_1045lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img11.imagevenue.com/loc19/th_84261_DSC_0575_122_19lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img5.imagevenue.com/loc12/th_84267_DSC_0582_122_12lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img17.imagevenue.com/loc900/th_84268_DSC_0601_122_900lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img130.imagevenue.com/loc251/th_84274_DSC_0602_122_251lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img147.imagevenue.com/loc778/th_84281_DSC_0603_122_778lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img42.imagevenue.com/loc253/th_84287_DSC_0676_122_253lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img134.imagevenue.com/loc222/th_84293_DSC_0680_122_222lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img42.imagevenue.com/loc227/th_84298_DSC_0746_122_227lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img163.imagevenue.com/loc111/th_84305_DSC_0748_122_111lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img144.imagevenue.com/loc936/th_84310_DSC_0758_122_936lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img28.imagevenue.com/loc222/th_84376_DSC_0761_122_222lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img172.imagevenue.com/loc12/th_84382_DSC_0763_122_12lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img131.imagevenue.com/loc106/th_84384_DSC_0807_122_106lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img105.imagevenue.com/loc1108/th_84391_DSC_0812_122_1108lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img168.imagevenue.com/loc208/th_84393_DSC_0863_122_208lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img43.imagevenue.com/loc123/th_84400_DSC_0865_122_123lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img43.imagevenue.com/loc95/th_84406_DSC_0866_122_95lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img104.imagevenue.com/loc620/th_84422_DSC_0867_122_620lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img41.imagevenue.com/loc160/th_84427_DSC_0918_122_160lo.JPG]afbeelding][/URL]
Tnx, dan ga ik er zo even heenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |