quote:Op zondag 28 januari 2007 15:07 schreef Bob-B het volgende:
Wie gaat er heen dit jaar? Ik ga samen met m'n vader 28 maart 's avonds, ben benieuwd wat er allemaal te zien zal zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:17 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]VerraderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MindSick that is...
Idd, daarom heb ik m'n vader en mezelf getrakteerd op gold cards, zal wel stuk rustiger zijn danquote:Op zondag 28 januari 2007 17:21 schreef CybPraetorian het volgende:
2 jaar geleden ook heen geweest, toen op een zondag. Dat nooit weer, veels te druk
probeer het nu een keer op een doordeweekse dag, welke datum weet ik nog niet.
Maar kan wel zeggen: Ja, ik ga
minimeet?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
BedrijfswagenRAI ben ik kind aan huis, misschien dit jaar voor het eerst ook een de luxewagens bekijken
hoop het welquote:Op maandag 29 januari 2007 21:05 schreef MaximumRush het volgende:
Zou je met de Exclusive Preview kaartjes wel in de Ferrari's mogen zitten?
jeeeeeejquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:27 schreef Xenas het volgende:
Het is niet voor niets de exclusive preview. De Nederlandse lancering van de PS3 vind trouwens ook op de AutoRAI plaats. Je kan er daar volop mee demo's spelen op het Playstation paddock!
Ferrari west-europe is aanwezig met een standquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:23 schreef Argento het volgende:
Dit jaar geen Ferrari.
quote:Naam Stand
Ferrari West Europe 11.017
Fiat 11.013
Ford Nederland B.V. 07.004
Formule 1 p/a Sanoma Men's Magazines 01.001
Speciale preview kaarten?quote:Op zondag 28 januari 2007 15:07 schreef Bob-B het volgende:
Ik ga samen met m'n vader 28 maart
De data zijn:
29 maart tot en met 9 april
primeurs zullen er niet zijn....die staan allemaal in Genevequote:Op zondag 4 februari 2007 21:36 schreef Oosthoek het volgende:
Ben eens geweest maar vond het eigenlijk een beetje een 'wij willen wel maar kunnen niet' auto-show.Staan er nog primeurs? Anders hoeft het van mij niet zo. Auto's kijken kan ik op de parkeerplaats ook.
Jammer dat bij topsnelheid al z'n benzine binnen 12 minuten op is en z'n banden binnen 15 minuten helemaal op zijnquote:Op zondag 11 februari 2007 21:28 schreef jwstoop het volgende:
Yep, de Veyron is al te zien geweest op de Milionair Fair in.... De Amsterdam RAI![]()
Wat een g**le bak is dat!!
ja, mijn clio kan wel wat langer met zen benzine en banden op topsnelheidquote:Op zondag 11 februari 2007 21:31 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Jammer dat bij topsnelheid al z'n benzine binnen 12 minuten op is en z'n banden binnen 15 minuten helemaal op zijn![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:31 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Jammer dat bij topsnelheid al z'n benzine binnen 12 minuten op is en z'n banden binnen 15 minuten helemaal op zijn![]()
Hoe vaak denk jij überhaupt in een Veyron te rijden?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]. Beetje dom niet waar? Hoe vaak denk je topsnelheid te rijden met die Veyron?
.
Mensen die Top Gear serieus nemen.
Dat zou ik graag voor lief nemenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:31 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Nooit, want ik vind het een lelijke auto. Maar op een dergelijke auto dat commentaar hebben is wel wat suf TG nageblaatquote:Op zondag 11 februari 2007 22:29 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Hoe vaak denk jij überhaupt in een Veyron te rijden?
Mooi niet vriend.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:27 schreef Xenas het volgende:
Het is niet voor niets de exclusive preview. De Nederlandse lancering van de PS3 vind trouwens ook op de AutoRAI plaats. Je kan er daar volop mee demo's spelen op het Playstation paddock!
Hier ook. Waarschijnlijk de woensdag. heb er zin inquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:18 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik ga hoe dan ook doordeweeks. Kan ik mooi m'n OV gebruiken
Jaquote:Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie importeert ferrari tegenwoordig, Kroymans?
Ze hebben wel een speciale toer door de wereld en op 17 april doen ze nederland aan:quote:Op maandag 12 maart 2007 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan kan ik vrijkaarten via Kroymans (mn huidige werkgever) dus ook wel vergeten, balen
jottem, 17 april werk ik er dus niet meerquote:Op maandag 12 maart 2007 23:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ze hebben wel een speciale toer door de wereld en op 17 april doen ze nederland aan:
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=6150
Ik heb effe niet op zitten letten zekerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jottem, 17 april werk ik er dus niet meer
Sinds week 4, voor dochterbedrijf Lasaulec, en ik assisteer met het maken van een productcatalogus (helpen met foto's maken, foto's bewerken, texten controleren, enz.)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb effe niet op zitten letten zeker
Sinds wanneer werk jij voor kroymans, en wat doe je daarvoor?
Hoezo is dat zo kort dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sinds week 4, voor dochterbedrijf Lasaulec, en ik assisteer met het maken van een productcatalogus (helpen met foto's maken, foto's bewerken, texten controleren, enz.)
Ja, ok, maar er is toch wel meer DTP werk o.i.d.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Tsja, het is een tijdleijk project he, zo'n catalogus maken.
De AutoRAI heeft trouwens ook altidj een leuke catalogus
Lees eens verder dan een topic..quote:
quote:Vervelend nieuws voor de Ferrari-fans: het Italiaanse merk staat dit jaar niet op de AutoRAI. Vanwege de speciale jubileumtour van Ferrari is besloten de Amsterdamse autobeurs dit jaar over te slaan.
Het besluit is mede ingegeven door het 60-jarig jubileum van Ferrari, dat het sportwagenmerk luister bijzet door een speciale tour die op 17 april ook Nederland aandoet. De importeur beschouwt dit als een goede vervanging voor een stand op de AutoRAI.
Op 17 april zal een colonne Ferrari’s ons land bereiken. Deze tocht ging van start in het Midden-Oosten en voerde door verschillende werelddelen. Europa is het laatste continent dat door de stoet sportwagens wordt aangedaan. Eind juni eindigt de tour in Ferrari’s thuisbasis, Maranello.
Iets kopen bij de Gamma met je voordeelpasje, dan krijg je een kortingscoupon van 3 euro voor een ticket.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:57 schreef vanpeltje het volgende:
Ik herinner me nog van vorige keer dat ik bij de Metro Krant een kortingsbon had van 50%!
Ik ben nu weer op zoek naar zo'n korting of beter natuurlijk
De beste korting wat ik nu kan vinden is online bestellen via autorai.nl en dan betaal je 16 euro in het weekend.
Wie heeft een idee of weet een korting?
Als meneer de JP de racefan nou is opkwam voor onze volle wegen en verkeerverneuking met lage snelheidslimieten, flitsmafia en trajectcontroles.quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:45 schreef dubidub het volgende:
Ik ga 4 april met een vriend, om 1 uur 's middags ofzo. Kortom, lekker rustig
Ik hoorde dat Gumpert er ook stond, ben benieuwd
iddquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:00 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Als meneer de JP de racefan nou is opkwam voor onze volle wegen en verkeerverneuking met lage snelheidslimieten, flitsmafia en trajectcontroles.
De openbare weg heeft weinig met racen te maken, toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:00 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Als meneer de JP de racefan nou is opkwam voor onze volle wegen en verkeerverneuking met lage snelheidslimieten, flitsmafia en trajectcontroles.
De auto's op de Rai hebben ook niet veel met racen te maken, op misschien 1% naquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:33 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
De openbare weg heeft weinig met racen te maken, toch?
Wat vertellen ze pas op het laatst?quote:Op zondag 25 maart 2007 12:16 schreef Neluhz het volgende:
ik ga donderdag volgens mij, zulke dingen vertellen je ze pas op het laatste moment op school :S
Lasaulecquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sinds week 4, voor dochterbedrijf Lasaulec, en ik assisteer met het maken van een productcatalogus (helpen met foto's maken, foto's bewerken, texten controleren, enz.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |