quote:Op zondag 28 januari 2007 14:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Hihi
Die met dat headbangende poppetje van dat ene housenummer in z'n avatar...weet niet meer welk nummer..quote:Op zondag 28 januari 2007 14:05 schreef PeZu het volgende:
wie?
davids komt terug!quote:Op zondag 28 januari 2007 14:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
goftedomme ben ik toch mooi weggestemd
Ik ben al noodgedwongen opgefrist en aangekleed....ik verwacht zo visite..quote:Op zondag 28 januari 2007 14:06 schreef Tezz het volgende:
En we gaan weer vrolijk verder! Het wordt toch onderhand wel eens tijd om fatsoenlijke kleren aan te gaan trekken (in plaats van pyama) en mijn gezicht door de make-up te gaan halen....maar kheb geen zin.
alvast succes dadelijk hequote:Op zondag 28 januari 2007 14:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Davids moet vandaag al meedoen wat mij betrefd
Jij bent pauperquote:Op zondag 28 januari 2007 14:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat een paupertopic is dit ook.
Ja gekquote:Op zondag 28 januari 2007 14:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat een paupertopic is dit ook.
jij ook, ik kan alleen geen stream vindenquote:Op zondag 28 januari 2007 14:10 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
alvast succes dadelijk hemet de match tegen Grûnn
Gezelli! Dit wordt een dagje bankhangen voor mij! Bankhangen in combinatie met Fok, playstation en dvd-tje kijken. Ook heul fijn af en toe.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ben al noodgedwongen opgefrist en aangekleed....ik verwacht zo visite..![]()
Hoi Pizzakoppoquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bandje uit mijn klas heet "De Paupers".![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
kijk je ook via sopcast en zulks?
WTF is dat?quote:
Wilde ik eik ook..quote:Op zondag 28 januari 2007 14:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gezelli! Dit wordt een dagje bankhangen voor mij! Bankhangen in combinatie met Fok, playstation en dvd-tje kijken. Ook heul fijn af en toe.
Dat gaat vandaag niet lukken.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:12 schreef BeeDee het volgende:
Djarum wilde trouwens helpen een goeie OP te maken..![]()
Wtf?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:13 schreef Piovan het volgende:
Oma met borstkanker.
Waar is het te zien?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoi christiaan, enne dat is schijnbaar een tv zender alleen geweid aan Warcraft je hoort een poolse gast wat lullen met een andere dude en dan zie je een elfje vliegen door een bos enzo
Leuk hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoi christiaan, enne dat is schijnbaar een tv zender alleen geweid aan Warcraft je hoort een poolse gast wat lullen met een andere dude en dan zie je een elfje vliegen door een bos enzo
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:16 schreef Piovan het volgende:
Verzin een onderschrift bij...
'T is vooralsnog hoger dan vannacht...quote:Op zondag 28 januari 2007 14:14 schreef Tezz het volgende:
jongens kom op het niveau daalt
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:16 schreef Zeurberus het volgende:
weer eentje vol
Q_B ik ben 23 zomers jong
wicky, plas je ook zittend?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:19 schreef Piovan het volgende:
BLERG
Mentos en daarna Wicky Orange is niet erg lekker![]()
quote:
wickyquote:Op zondag 28 januari 2007 14:19 schreef Piovan het volgende:
BLERG
Mentos en daarna Wicky Orange is niet erg lekker![]()
Das geheim, doohoohquote:Op zondag 28 januari 2007 14:20 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
hoe OUD wordt jij morgen eigelijk?![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ben bang dat ik al net zolang nicotineverslaafd bent als jij oud bent..![]()
19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19quote:Op zondag 28 januari 2007 14:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ben bang dat ik al net zolang nicotineverslaafd bent als jij oud bent..![]()
Lieg nietquote:Op zondag 28 januari 2007 14:23 schreef Piovan het volgende:
[..]
19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19
19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19
jaar jong wordt ze
Best lekker eikquote:Op zondag 28 januari 2007 14:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
M'n dochter van 3 neemt 't altijd mee naar school..Ik heb 't eik nog niet eens geproefd..
Tis best te doen hoor. Beetje zoet maar ach, gewoon doorzuigen (door dat rietje dan he).quote:Op zondag 28 januari 2007 14:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
M'n dochter van 3 neemt 't altijd mee naar school..Ik heb 't eik nog niet eens geproefd..
quote ftwquote:Op zondag 28 januari 2007 14:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jam edit of quote, quote wint gemakkelijk dus
836?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:23 schreef Piovan het volgende:
[..]
19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19
19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19 19
jaar jong wordt ze
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tis best te doen hoor. Beetje zoet maar ach, gewoon doorzuigen (door dat rietje dan he).
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:25 schreef Piovan het volgende:
BOVENOP HET PAKJE HE HHIIHIHIHIH IS ZON LEEG WIT VAKJE EN DAARNAAST STAAT DEZE WICKY IS VAN HE HIHIIHIH
DAAR HEB IK PIOVAN GESCHREVEN HIIHHI
VINDEN JULLIE MIJ NU OOK LIEF?????
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Piovan moet godverdomme zn smoel houden, lijer
je laat me schrikken Piovan....quote:Op zondag 28 januari 2007 14:25 schreef Piovan het volgende:
BOVENOP HET PAKJE HE HHIIHIHIHIH IS ZON LEEG WIT VAKJE EN DAARNAAST STAAT DEZE WICKY IS VAN HE HIHIIHIH
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tis best te doen hoor. Beetje zoet maar ach, gewoon doorzuigen (door dat rietje dan he).
ja ik dacht, ik zal even een bijdrage leveren op niveau he!quote:Op zondag 28 januari 2007 14:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik jouw insteek wel....
hihi..ik zei insteek..
![]()
My god ! Dat je 't drinkt okee maar nu sla je door..quote:Op zondag 28 januari 2007 14:25 schreef Piovan het volgende:
het verbaast me niks eikquote:Op zondag 28 januari 2007 14:25 schreef Piovan het volgende:
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja ik dacht, ik zal even een bijdrage leveren op niveau he!![]()
Leeftijd van Tezz gaat meer mijn kant op..quote:Op zondag 28 januari 2007 14:33 schreef Zeurberus het volgende:
wordt Q_B 19?
Wat een schattige leeftijd
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:36 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Leeftijd van Tezz gaat meer mijn kant op..Maar die is al bezet..
![]()
Ow ja !Ik ook...da's waar..
![]()
Blij dat je ons weer even herrinnert aan de kern van dit topic.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:36 schreef Zeurberus het volgende:
Zo zie je maar weer, je kan op elke leeftijd roken
Ook belangrijk....veel plezier in 't bos.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:35 schreef Tezz het volgende:
ik ga maar eens even quality-time steken in mijn man en kind pffff (Oh mijn god, als ze maar niet naar het bos willen of zo............blegh)
Whehe.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:36 schreef Zeurberus het volgende:
Zo zie je maar weer, je kan op elke leeftijd roken
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Blij dat je ons weer even herrinnert aan de kern van dit topic.
Nee joh wat denk je wel! Waarom hang ik hier op ONZ rond?? Niet voor de niveautopics natuurlijk! Af en toe heerlijk om net te doen alsof je gek bent! (of de rest om je heen natuurlijk).quote:Op zondag 28 januari 2007 14:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ook belangrijk....veel plezier in 't bos.En snij jij eens een onderwerp van niveau aan dan..als je weer terugbent..
![]()
![]()
Iemand moet het doenquote:Op zondag 28 januari 2007 14:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Blij dat je ons weer even herrinnert aan de kern van dit topic.
Shit.....BeeDee heeft vrinden! (of het zijn jehova's)quote:
Gelukkig...zitten we hier iig om dezelfde reden..quote:Op zondag 28 januari 2007 14:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee joh wat denk je wel! Waarom hang ik hier op ONZ rond?? Niet voor de niveautopics natuurlijk! Af en toe heerlijk om net te doen alsof je gek bent! (of de rest om je heen natuurlijk).
![]()
Viel de peuk verkeerd?quote:
Neehee ! familie....maar wel lieve familie..quote:Op zondag 28 januari 2007 14:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Shit.....BeeDee heeft vrinden! (of het zijn jehova's)
klinkt als een prima zondagquote:Op zondag 28 januari 2007 14:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gezelli! Dit wordt een dagje bankhangen voor mij! Bankhangen in combinatie met Fok, playstation en dvd-tje kijken. Ook heul fijn af en toe.
Niet zo diep in het glaasje kijkenquote:Op zondag 28 januari 2007 15:46 schreef Djarum het volgende:
[afbeelding]
.......qwertyuiop.......
het typen gaat toch beduidend slechter nu op deze mooie ochtend..
Ik rook nietquote:Hoooooi lieve mederokers!!![]()
quote:Jullie zaten gewoon te wachten op me!!![]()
Ja heerlijkquote:En weer een Naamtopic!!![]()
![]()
![]()
Allemaal lekker geslapen?
Ik rook nietquote:
Dank het laatstequote:Op zondag 28 januari 2007 15:50 schreef Djarum het volgende:
Het gat wel langzamer he.. of is iedereen aan het ontbijten ofzo?
Laat ik dat ook maar eens gaan doen..quote:
Inderdaad!quote:Op zondag 28 januari 2007 15:52 schreef seekfaM het volgende:
Maar het feit dat ik niet rook, wil niet zeggen dat ik niet gezellig ben
quote:
remlof heeft gezegd dat hij er mee bezig zou gaan.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:53 schreef Djarum het volgende:
Is vast al wel gevraagd.. maarre..
heeft er iemand al een mooie OP gemaakt.. dat we voortaan legaal mogen SC'en in het enige echte rookhoekje van FOK! ?
gheghe.. ben helemaal kapot!..quote:Op zondag 28 januari 2007 16:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
remlof heeft gezegd dat hij er mee bezig zou gaan.![]()
Een goeie dag overigens!![]()
Ook zo dood?![]()
Whehe, zig ook geen gang in mij, alles kost moeite.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:07 schreef Djarum het volgende:
[..]
gheghe.. ben helemaal kapot!..
denk zometeen toch maar even een broodje eten..![]()
Tot laat in de avond lopen kutten op m'n gitaar.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:10 schreef Djarum het volgende:
jullie hebben trouwens niet echt langs geslapen of wel?
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tot laat in de avond lopen kutten op m'n gitaar.![]()
Jaweljawel.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:12 schreef Djarum het volgende:
[..]
!!
Ging dat toch nog een beetje?
nieuwe snaren erop?
haha, douchen heb ik nog niet geprobeerd.....quote:Op zondag 28 januari 2007 16:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jaweljawel.
Nee, doe ik vanavond wel.
Ik wou gister douchen en nieuwe snaren erop doen maar is niet gelukt.![]()
Vanochtend maar gedouched in de hoop iets minder brak te zijn, mwoah, succes kan ik het niet noemen.![]()
Die zijn sinds een uur of 2 vermist, en ik was net even weg, even deur 2 opengooien, boooooohh.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:17 schreef Djarum het volgende:
Waar zijn trouwens Pi, Q_B, BD?
Mogguh!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:39 schreef Djarum het volgende:
*loopt terug het rookhoekje in met alleen een handdoek om..
Ben dr weer hoor!
koste me wat moeite....wel gelukt gelukkig!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mogguh!
Zoals je kan zien heb ik je even gequote.![]()
Niet inslaap gevallen?![]()
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:43 schreef Djarum het volgende:
[..]
koste me wat moeite....wel gelukt gelukkig!
dr hangt hier trouwens echt zo'n smerige "ik heb wodka gedronken gisteravond" lucht..![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Even een hamkaascroisant in de magnetron flikkeren voor 2 min, ben je er vanaf, hangt er alleen een andere smerige lucht.![]()
How'd you gues...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:45 schreef Djarum het volgende:
[..]
dat is idd echt onwijs smerig!
je hebt zeker zo'n combi ding waarvan de plaatjes van de oven en de magnetron heeeel erg op elkaar lijken?![]()
Hoezeau dat?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:48 schreef Djarum het volgende:
toch maar even wat glassex (wat een woord trouwens)....
haha, dat is mij inderdaad wel eens overkomen met een bapaubroodje!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
How'd you gues...![]()
Ook een leuke:
Men flikkert de oven op voorverwarmen (niet wetende dag de magnetron aanstaat, merk je overigens tijdens het voorverwarmen niet) daarna flikkert met de worstenbroodjes erin.
Na een paar minuten hangt er een stevige verbrande lucht.
Resultaat, worstenbroodjes harder dan een steen, daar kan je straten mee aanleggen!
Of iemand mee vermoorden.![]()
nou.. glas-sex...quote:
Ja, maar waarvoor heb je 't nodig?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:50 schreef Djarum het volgende:
[..]
nou.. glas-sex...
wie verzint dat nou?
Als je dat ding zou slijpen en op een stok zou plaatsen heb je een moordwapen.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:50 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha, dat is mij inderdaad wel eens overkomen met een bapaubroodje!
prachtig worden ze dan! echt onwijs hard![]()
pappaaaapapaaaaapaaappappapapaapapaaaaaaaaaquote:Op zondag 28 januari 2007 16:51 schreef Broekpaling het volgende:
[slappe introdeuntje]
Wilt remlof zich even melden, wij zouden graag geinformeerd raken naar een nieuwe OP met de vaste userts en een TTT vermelding.
Onze dank.
[slappe outtrodeuntje]
Hoop 't, meestal als je 'remlof' ergens post, waar dan ook op Fok! is 'ie er angstig snel bij.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:53 schreef Djarum het volgende:
[..]
pappaaaapapaaaaapaaappappapapaapapaaaaaaaaa
zoiets als introdeuntje?
verder![]()
ben benieuwd of we ons tijdsverdrijf in een nieuwe FOK! rage kunnen doorzetten!
en uiteraard met mooie OP..
Zal Remlof het trouwens hebben gehoord?
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je dat ding zou slijpen en op een stok zou plaatsen heb je een moordwapen.![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:55 schreef Djarum het volgende:
[..]
whehe..
mag je straks ook niet met een magnetron en boodschappen over straat..
*FFFRRRREEEEEEZZZZZEEEEE... DROP THAT MICROWAVE*
iets staat me bij dat hij gisternacht ook ff joinde....quote:Op zondag 28 januari 2007 16:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoop 't, meestal als je 'remlof' ergens post, waar dan ook op Fok! is 'ie er angstig snel bij.![]()
Of hij moet anti rokert zijn en niet het topic indurven, wie heeft er eventueel een stofkapje?
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
"What seems to be the officer problem?"
Southpark quote.![]()
moet wel zeggen.. dit was het eerste online feestje op FOK! dat ik ook echt bijna teveel had gezopen..quote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef Broekpaling het volgende:
En toen was het alweer 5 uur.![]()
Waar moet het heen tegenweurdig met het weekend?
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:01 schreef Djarum het volgende:
[..]
moet wel zeggen.. dit was het eerste online feestje op FOK! dat ik ook echt bijna teveel had gezopen..![]()
Eet een rauwe bieftuk?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:05 schreef Piovan het volgende:
Wat is de beste manier om ziek te worden?
Morgen begint mijn stage, en totaal geen zin.....
Ik volg bouwkunde, en dit jaar moeten we echt op de bouw meehelpen, terwijl ik een theoretische opleiding heb
Drink de sloot leeg?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:07 schreef Piovan het volgende:
Omdat ik richting vormgeving ga, moeten we ook kennis in de praktijk hebben.
Maar ik kan helemaal niks, en ik heb geen interesse om te leren metselen ofzo, heb ik niet nodig.
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
We vonden je zeer leuk gisteravond!
En vannochtend hebben Queen_Bee en ik onze konijntjes even water gegeven.![]()
Ja, maar dan heb ik twee jaren weggegooid.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:08 schreef Djarum het volgende:
ja, want ik las toch in een ander topic dat je een switch wilde gaan maken Pi?
Als ik Pi lees moet ik steeds aan een vriendin van me denken.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:08 schreef Djarum het volgende:
ja, want ik las toch in een ander topic dat je een switch wilde gaan maken Pi?
Schitterd die reactie van jou gister op dat Q_B en ik onze konijntjes eten gingen geven.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:09 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
![]()
haha, de konijntjes water gegeven!!
vond het wel dubieus klinken hoor![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zo dat was weer leuk!
ach, en misschien blijkt dat je de bouw toch wel leuk vindt, tijdens je stage..quote:Op zondag 28 januari 2007 17:10 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik twee jaren weggegooid.
Ik maak dit nog af, volgens jaar is het toch stage op kantoor (tekenen enzo)
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zo dat was weer leuk!
Ik wil richting vormgeven, ontwerpenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:12 schreef Djarum het volgende:
[..]
ach, en misschien blijkt dat je de bouw toch wel leuk vindt, tijdens je stage..
of weet je zeker dat het niet iets is waar je in door wilt gaan?...
....tering wat zijn we serieus...
Gewoon een spijker in een raam staan, dat staat zo stom dat je gelijk weg word gestuurd.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:13 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik wil richting vormgeven, ontwerpen
atchitect
Maar ik heb nu 9 weken stage in de bouw, en zie er tegenop. Maar ik ga er morgen gewoon naartoe, zie wel wat het word
Maar ik ben echt super onhandig, met een hamer slaan kan ik niet, terwijl ik juist goed kan tekenenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gewoon een spijker in een raam staan, dat staat zo stom dat je gelijk weg word gestuurd.![]()
nou, bij mij mag je altijd een muurtje komen metselen hoor!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:15 schreef Piovan het volgende:
[..]
Maar ik ben echt super onhandig, met een hamer slaan kan ik niet, terwijl ik juist goed kan tekenen
Niet klagen als 'ie scheefloopt!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:17 schreef Djarum het volgende:
[..]
nou, bij mij mag je altijd een muurtje komen metselen hoor!![]()
Ik heb voor de lol eens op school gemetseld, omdat er even niks te doen was.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet klagen als 'ie scheefloopt!![]()
vonduen?... waar?quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:19 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik heb voor de lol eens op school gemetseld, omdat er even niks te doen was.
Het waren 5 rijen stenen, en tussen onder en boven zat een uitstekend verschil van 9 cm
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:19 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik heb voor de lol eens op school gemetseld, omdat er even niks te doen was.
Het waren 5 rijen stenen, en tussen onder en boven zat een uitstekend verschil van 9 cm
"Langslopen op eigen risico"quote:Op zondag 28 januari 2007 17:23 schreef Djarum het volgende:
[..]
!!..
hey, soms kan scheef ook mooi zijn toch!
hang je er een bordje onder;
"artistiek verantwoord"
Legitimatie en papieren aub.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zet nog eventjes een TVP!
* DROP THAT MICROWAVE*quote:
Schitterend toch, je hele leven tv kijken in je kamertje, en met je pensioen kan je thuis verderkijken en internetten.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:25 schreef Piovan het volgende:
Straks een schadeclaim in de miljoenen.
Piovan, jegens verkeerd geplaatste stenen en draagmuren, een celstraf van 15 jaar. Daarbij komt nog bovenop, de twee personen die zijn verongelukt toen de voorgevel erafviel. In totaal 65 jaar.
ach, zolang je internet hebt!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:25 schreef Piovan het volgende:
Straks een schadeclaim in de miljoenen.
Piovan, jegens verkeerd geplaatste stenen en draagmuren, een celstraf van 15 jaar. Daarbij komt nog bovenop, de twee personen die zijn verongelukt toen de voorgevel erafviel. In totaal 65 jaar.
Dat verhaal vertel ik net, alleen ene andere versie.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:27 schreef Djarum het volgende:
[..]
ach, zolang je internet hebt!
heb je ook een leven toch! vooral op zaterdagavond!![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Schitterend toch, je hele leven tv kijken in je kamertje, en met je pensioen kan je thuis verderkijken en internetten.![]()
Verdorie nooit gewerkt heb je dan!![]()
vertel het gelijk even hier!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:30 schreef Broekpaling het volgende:
Zo terug, even het weerbericht voor de komende dagen tjekken.
Au.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:32 schreef Piovan het volgende:
vanavond filmpje kijken, douchen en vroeg naar bed
morgenvroeg nog 7 km fietsen en om half 8 moet ik daar zijn
je moet een scootercertificaat halen en dan zo'n 45km/h bakkie halen, buurjongen van me heeft 't ook.quote:
Nee, ik ben al aan het lessenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
je moet een scootercertificaat halen en dan zo'n 45km/h bakkie halen, buurjongen van me heeft 't ook.![]()
![]()
Eigenlijk boeit het me niet veel, mp3 speler mee, rustig fietsen...quote:Op zondag 28 januari 2007 17:34 schreef Djarum het volgende:
tering.. 7 km?
lekker zo 's ochtends..
wordt je wel gelijk goed wakker van!
wanneer ga je beginnen dan?..quote:
Ik vond stage op zich best leuk.. werd op een gegeven moment wel gek van het vroeg gaan slapen en vroeg bed in.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:35 schreef Piovan het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit het me niet veel, mp3 speler mee, rustig fietsen...
Maar 9 weekjes, dan weer relaxed naar school, dan vakantie en dan stage op kantoor
Wat voor stage deed je?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:36 schreef Djarum het volgende:
[..]
Ik vond stage op zich best leuk.. werd op een gegeven moment wel gek van het vroeg gaan slapen en vroeg bed in.
moest toen een half jaar lang om half 7 de trein pakken..![]()
Ik heb visite momenteel.... ben er vanaaf wel weer ff denk...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:17 schreef Djarum het volgende:
Waar zijn trouwens Pi, Q_B, BD?
haha, nogal!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb visite momenteel.... ben er vanaaf wel weer ff denk...![]()
Brak zeker ?![]()
Dat had ik 2 weken, damn, rond 10en je nest in en nog fokking dood als om 6 uur de wekker gaat.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:36 schreef Djarum het volgende:
[..]
Ik vond stage op zich best leuk.. werd op een gegeven moment wel gek van het vroeg gaan slapen en vroeg bed in.
moest toen een half jaar lang om half 7 de trein pakken..![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
KIKKER IN JE AARSCH!11!!::D:d:dd:
Whehe, ik blijf niet te lang vanaaf, wil nog ff gitaarspelen voor ik m'n nest weer bezoek.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:38 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha, nogal!
begint nu wel beetje bij te trekken!
zit denk ik vanavond weer met een biertje.. kater wegdrinken!![]()
Tot vanavond!![]()
ja, vooral dat 10 uur je nest in gaan vond ik erg lastig..quote:Op zondag 28 januari 2007 17:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat had ik 2 weken, damn, rond 10en je nest in en nog fokking dood als om 6 uur de wekker gaat.![]()
en genieten he!quote:
biertje? of een peuk?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overigens ben ik hier nog steeds!
Tja, ik ben ook een diep in de nacht mens.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:40 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja, vooral dat 10 uur je nest in gaan vond ik erg lastig..
ben echt een nachtmens en kon niet wachten tot ik een deel dienst mocht draaien![]()
Veel, iedereen wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:42 schreef Djarum het volgende:
ben trouwens benieuwd hoeveel posts ik gemaakt heb gisteren... (en vandaag)
Goed plan !quote:Op zondag 28 januari 2007 17:38 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha, nogal!
begint nu wel beetje bij te trekken!
zit denk ik vanavond weer met een biertje.. kater wegdrinken!![]()
Tot vanavond!![]()
jammer dat je geen dagteller hebt ofzo..quote:
Ik leg nu ff een paar biertjes koud!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Goed plan !Doe met je mee denk ik...ben al begonnen..
![]()
Tot later !![]()
welk merk?quote:
CHESTEEEEEEEEEEEEEERZquote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef Djarum het volgende:
[..]
welk merk?
*slaat lange zwarte jas open
*graait achter in zijn vuige spijkerbroekquote:Op zondag 28 januari 2007 17:57 schreef Syheriat het volgende:
[..]
CHESTEEEEEEEEEEEEEERZ
En niks anders! (misschien 'n marlboro light 100s of wide)
same herequote:
haha, zal vanavond ook wel niet lukken denk ik!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:10 schreef Piovan het volgende:
weet je hoe kut
Sinds gisterenavond 8 uur wil ik al een film kijken, maar nog steeds niet gedaan1
Istie zondags nog open bij jouquote:Op zondag 28 januari 2007 18:20 schreef Djarum het volgende:
ben ff bezig met de afwas etc.. en moet ook even naar de AH toe...
eten halen..
heb nog wel wat shoarma over, maar om nu alweer naar knoflook te ruiken vanavond...
jaquote:
Dan is er altijd nog wel een snackbarquote:
haha, ik merkte idd dat ik de laatste tijd op zondagavond alleen maar te vinden was bij de mac, of bij de snackbar!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:31 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Dan is er altijd nog wel een snackbar![]()
tot vanavondquote:Op zondag 28 januari 2007 18:55 schreef Piovan het volgende:
Ik ben er vandoor
Film kijken, nog een beetje tv en dan slapen
Toedels
Hihi.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:04 schreef tho_Omas het volgende:
Hoi.
Ik ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:10 schreef Djarum het volgende:
vrouwen??
zit nog steeds te wachten op Q_B![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:19 schreef Djarum het volgende:
kletsen!!
dat vind Q_B vast niet erg![]()
maar of ik nou begin om met jou te kletsen en daarna Q_B?....![]()
eerst maar even wat eten halen.. dan ga ik zometeen in een hoog tempo met je kletsen!quote:
Heb je er erg in als ik die peuk oversla?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:25 schreef Djarum het volgende:
[..]
eerst maar even wat eten halen.. dan ga ik zometeen in een hoog tempo met je kletsen!![]()
ondertussen een biertje en een peuk?![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:42 schreef Tezz het volgende:
Oh nee iedereen weg hier??![]()
Ga ik maar eerst eventjes frietjes bakken.....![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
Wie opent de nieuwe? Mag ik weer in de OP?
Nee, ik heb nog nooit een topic geopent, en hou ik voorlopig even zo.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Jij opent de nieuwe en zet jezelf gewoon in de OP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |