quote:Op zondag 28 januari 2007 14:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Hihi
Die met dat headbangende poppetje van dat ene housenummer in z'n avatar...weet niet meer welk nummer..quote:Op zondag 28 januari 2007 14:05 schreef PeZu het volgende:
wie?
davids komt terug!quote:Op zondag 28 januari 2007 14:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
goftedomme ben ik toch mooi weggestemd
Ik ben al noodgedwongen opgefrist en aangekleed....ik verwacht zo visite..quote:Op zondag 28 januari 2007 14:06 schreef Tezz het volgende:
En we gaan weer vrolijk verder! Het wordt toch onderhand wel eens tijd om fatsoenlijke kleren aan te gaan trekken (in plaats van pyama) en mijn gezicht door de make-up te gaan halen....maar kheb geen zin.
alvast succes dadelijk hequote:Op zondag 28 januari 2007 14:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Davids moet vandaag al meedoen wat mij betrefd
Jij bent pauperquote:Op zondag 28 januari 2007 14:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat een paupertopic is dit ook.
Ja gekquote:Op zondag 28 januari 2007 14:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat een paupertopic is dit ook.
jij ook, ik kan alleen geen stream vindenquote:Op zondag 28 januari 2007 14:10 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
alvast succes dadelijk hemet de match tegen Grûnn
Gezelli! Dit wordt een dagje bankhangen voor mij! Bankhangen in combinatie met Fok, playstation en dvd-tje kijken. Ook heul fijn af en toe.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ben al noodgedwongen opgefrist en aangekleed....ik verwacht zo visite..![]()
Hoi Pizzakoppoquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bandje uit mijn klas heet "De Paupers".![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
kijk je ook via sopcast en zulks?
WTF is dat?quote:
Wilde ik eik ook..quote:Op zondag 28 januari 2007 14:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gezelli! Dit wordt een dagje bankhangen voor mij! Bankhangen in combinatie met Fok, playstation en dvd-tje kijken. Ook heul fijn af en toe.
Dat gaat vandaag niet lukken.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:12 schreef BeeDee het volgende:
Djarum wilde trouwens helpen een goeie OP te maken..![]()
Wtf?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:13 schreef Piovan het volgende:
Oma met borstkanker.
Waar is het te zien?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoi christiaan, enne dat is schijnbaar een tv zender alleen geweid aan Warcraft je hoort een poolse gast wat lullen met een andere dude en dan zie je een elfje vliegen door een bos enzo
Leuk hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoi christiaan, enne dat is schijnbaar een tv zender alleen geweid aan Warcraft je hoort een poolse gast wat lullen met een andere dude en dan zie je een elfje vliegen door een bos enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |