Ik heb voor de lol eens op school gemetseld, omdat er even niks te doen was.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet klagen als 'ie scheefloopt!![]()
vonduen?... waar?quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:19 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik heb voor de lol eens op school gemetseld, omdat er even niks te doen was.
Het waren 5 rijen stenen, en tussen onder en boven zat een uitstekend verschil van 9 cm
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:19 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik heb voor de lol eens op school gemetseld, omdat er even niks te doen was.
Het waren 5 rijen stenen, en tussen onder en boven zat een uitstekend verschil van 9 cm
"Langslopen op eigen risico"quote:Op zondag 28 januari 2007 17:23 schreef Djarum het volgende:
[..]
!!..
hey, soms kan scheef ook mooi zijn toch!
hang je er een bordje onder;
"artistiek verantwoord"
Legitimatie en papieren aub.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zet nog eventjes een TVP!
* DROP THAT MICROWAVE*quote:
Schitterend toch, je hele leven tv kijken in je kamertje, en met je pensioen kan je thuis verderkijken en internetten.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:25 schreef Piovan het volgende:
Straks een schadeclaim in de miljoenen.
Piovan, jegens verkeerd geplaatste stenen en draagmuren, een celstraf van 15 jaar. Daarbij komt nog bovenop, de twee personen die zijn verongelukt toen de voorgevel erafviel. In totaal 65 jaar.
ach, zolang je internet hebt!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:25 schreef Piovan het volgende:
Straks een schadeclaim in de miljoenen.
Piovan, jegens verkeerd geplaatste stenen en draagmuren, een celstraf van 15 jaar. Daarbij komt nog bovenop, de twee personen die zijn verongelukt toen de voorgevel erafviel. In totaal 65 jaar.
Dat verhaal vertel ik net, alleen ene andere versie.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:27 schreef Djarum het volgende:
[..]
ach, zolang je internet hebt!
heb je ook een leven toch! vooral op zaterdagavond!![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Schitterend toch, je hele leven tv kijken in je kamertje, en met je pensioen kan je thuis verderkijken en internetten.![]()
Verdorie nooit gewerkt heb je dan!![]()
vertel het gelijk even hier!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:30 schreef Broekpaling het volgende:
Zo terug, even het weerbericht voor de komende dagen tjekken.
Au.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:32 schreef Piovan het volgende:
vanavond filmpje kijken, douchen en vroeg naar bed
morgenvroeg nog 7 km fietsen en om half 8 moet ik daar zijn
je moet een scootercertificaat halen en dan zo'n 45km/h bakkie halen, buurjongen van me heeft 't ook.quote:
Nee, ik ben al aan het lessenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
je moet een scootercertificaat halen en dan zo'n 45km/h bakkie halen, buurjongen van me heeft 't ook.![]()
![]()
Eigenlijk boeit het me niet veel, mp3 speler mee, rustig fietsen...quote:Op zondag 28 januari 2007 17:34 schreef Djarum het volgende:
tering.. 7 km?
lekker zo 's ochtends..
wordt je wel gelijk goed wakker van!
wanneer ga je beginnen dan?..quote:
Ik vond stage op zich best leuk.. werd op een gegeven moment wel gek van het vroeg gaan slapen en vroeg bed in.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:35 schreef Piovan het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit het me niet veel, mp3 speler mee, rustig fietsen...
Maar 9 weekjes, dan weer relaxed naar school, dan vakantie en dan stage op kantoor
Wat voor stage deed je?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:36 schreef Djarum het volgende:
[..]
Ik vond stage op zich best leuk.. werd op een gegeven moment wel gek van het vroeg gaan slapen en vroeg bed in.
moest toen een half jaar lang om half 7 de trein pakken..![]()
Ik heb visite momenteel.... ben er vanaaf wel weer ff denk...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:17 schreef Djarum het volgende:
Waar zijn trouwens Pi, Q_B, BD?
haha, nogal!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb visite momenteel.... ben er vanaaf wel weer ff denk...![]()
Brak zeker ?![]()
Dat had ik 2 weken, damn, rond 10en je nest in en nog fokking dood als om 6 uur de wekker gaat.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:36 schreef Djarum het volgende:
[..]
Ik vond stage op zich best leuk.. werd op een gegeven moment wel gek van het vroeg gaan slapen en vroeg bed in.
moest toen een half jaar lang om half 7 de trein pakken..![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
KIKKER IN JE AARSCH!11!!::D:d:dd:
Whehe, ik blijf niet te lang vanaaf, wil nog ff gitaarspelen voor ik m'n nest weer bezoek.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:38 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha, nogal!
begint nu wel beetje bij te trekken!
zit denk ik vanavond weer met een biertje.. kater wegdrinken!![]()
Tot vanavond!![]()
ja, vooral dat 10 uur je nest in gaan vond ik erg lastig..quote:Op zondag 28 januari 2007 17:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat had ik 2 weken, damn, rond 10en je nest in en nog fokking dood als om 6 uur de wekker gaat.![]()
en genieten he!quote:
biertje? of een peuk?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overigens ben ik hier nog steeds!
Tja, ik ben ook een diep in de nacht mens.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:40 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja, vooral dat 10 uur je nest in gaan vond ik erg lastig..
ben echt een nachtmens en kon niet wachten tot ik een deel dienst mocht draaien![]()
Veel, iedereen wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:42 schreef Djarum het volgende:
ben trouwens benieuwd hoeveel posts ik gemaakt heb gisteren... (en vandaag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |